belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
17. csütörtök

Rohanjuk le Európát!

Környezetismeret

Elmulasztott lehetőségekről beszélt Raffay Ernő volt honvédelmi minisztériumi államtitkár egy interjúban. A Kalasnyikov-ügy egykori szereplője, a Károli Gáspár Egyetem docense szerint a kilencvenes években meglett volna a lehetőségünk arra, hogy a Délvidék visszaszerzésének reményében Horvátország oldalán beszálljunk a délszláv háborúba - a szerbek ellen.

Karcagi László| Népszabadság| 2009. szeptember 5. |33 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

adalbert1977 | 2009. szeptember 6. | 22:12:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fourmi | 2009. szeptember 6. | 19:36:14

Karcagi Úr, köszönöm a cikket.....hátha elég sokan olvassák...és esetleg megértik. (A remény hal meg legutoljára.)

fourmi | 2009. szeptember 6. | 19:32:31

Nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen lehet katedrát kapni. Úgy hallottam hogy ideiglenesen kinyitják azután be is zárják a Lipótmezőt, korlátlan számú k.zubbony kikészítve.........

asebes | 2009. szeptember 6. | 15:56:16

adalbert1977

Raffay psychiatriai eset, ezen gondolom, nincs vita.

Ami a trianoni területek visszaszerzését illeti, reménytelen.
De hogy a magyra kül- és belpolitika is katasztrofális 20 esztendőt tudhat maga mögött, azt sem kell bizonygatni.

Ha a trianoni és párizsi békeszerződéseket komolyan vesszük, akkor a Felvidéket Csehszlovákiának, a Délvidéket meg Jugoszláviának ítélték.

Nem Szlovákiának, és nem Szerbiának. Tehát a két államszövetség felbomlása esetén - óvatos diplomáciával - lehetett volna jogokat, esetleg autonómiát elérni az ott élő kisebbségeknek. AZ EU csatlakozással itt nem volt mit kezdeni, Szlovákiával együtt lettünk EU tagok. De hogy Csehszlovákia a múvelt cseh és a kevéssé művelt, nacionalista szlovák államra szakadt, utóbbiakban rekedt a mintegy 10 %-nyi magyar kisebbség - ezt lehetett volna jelezni.

A németeket, osztrákokat sem értem, se a cseheket, se a szlovákokat nem lehetett volna beengedni az EU-ba a Venes dekrétumok visszavonása nélkül, Erre a tótok most megerősítik... Ezekben az ügyekben is lehetett volna okos diplomáciával eredményt elérni.

Románia EU csatlakozását meg egyszerűen meg kellett volna vétózni. Ahyogy az írek megvétüzhatták az EU alkotmányt, úgy mi is megtehettük volna ezt a románokkal, mondjuk az autonómia és a kisebbségi jogok maradéktalan biztosításának garanciáját követelve. Ne feledjük, az írek krumplitermesztő csóró népből éppen az EU-nak köszönhetően lettek az unió egyik leggazdagabb országává! És mégsem tépelődtek a NEM-en!

Más kérdés, hogy esély sincs ilyen diplomáciára ott, ahol a pártok képtelenek kiegyezni egymással, ahol minden második idióta nagy-magyarországos H betűvel idegesíti a szomszédokat, közben mindenféle nacionalista-soviniszta mozgalmak, a nyilasok, a Horthy korszak feltétel nélküli rehabilitációjának igénye, a főkormányzó újratemetése és még sorolhatnám azokat az úri társaságban elfogadhatatlan viselkedési normákat, amelyekkel esélytelenné tettünk minden ilyen törekvést.
Pártjaink a külföldön élő magyarokat adunak használják a hatalomért vívott harcban , más nem is érdekli őket.

Na, röviden ennyit az elszalasztott lehetőségekről.

Raffay államtitkár kedvéért meg ki kellene nyitni átmenetileg a Lipótmezőt.


Hmmmm | 2009. szeptember 6. | 14:39:49

hehe:))
és még jelenlegi ideiglenes határainkon kívül is élnek magyarok!
még az usában, kanadában is!
meg ausztráliában!
európát?! az egész világot le tudnánk rohanni!
a régóta ott élő magyaroknak semmi mást nem kell csinálni, mint: ipiapacs egy-kettő-három, miénk a vár!
nagyon jóóóóó! :)))))

kurama | 2009. szeptember 6. | 12:55:02

nagyon nagy az írás! :)))))

Didgeridoo | 2009. szeptember 6. | 10:12:18

A vicc tényleg jó volt. De visszatérve a témához, a határon túli magyarságnak nem lett jobb az EU csatlakozás után sem. Pedig ettől reméltük a megoldást. A magyar politika az elmúlt 50 évben tekintettel volt a környező országok érzékenységére. Talán szólni azért lehet, ha valami nem tetszik.

Didgeridoo | 2009. szeptember 6. | 09:56:37

Még szerencse, hogy nem halász volt:)

lorid | 2009. szeptember 6. | 09:28:39

Didgeridoo | 2009. szeptember 5. | 12:15:07

utolsó ítélet. az úrjézus maga elé engedi az embereket. te ki, mi voltál a földön stb. egyszeriben elé áll egy öregember. "hát téged hogy hívnak?" kérdi jézus. "józsef" így az öreg. "mi voltál a földön?" "asztalos" "feleséged?" "mária" jézus egyre figyelmesebben nézi az öreget. "gyereked volt e?" az öreg: "volt egy fiúnk" jézus egyre izgatottabb: "mi lett vele?" az öreg: "tizenhárom éves korában elment tőlünk, azóta se láttuk." jézus szeme csillog, karját kitárja az öreg felé: "apám!" az öreg felnéz, hirtelen felderül, és örömmel kiált fel: "pinokkió!"

adalbert1977 | 2009. szeptember 6. | 09:24:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

lorid | 2009. szeptember 6. | 08:50:01

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 09:52:55

helyesbítés: annélkül, hogy a hozzászólás tartalmi részével vitatkoznék, mejegyzendő, hogy finnországban a svédnyelvű kisebbség NEM "társnemzet", hanem magukat is finnként meghatározó nyelvi kisebbség (lsd. svédnylevű finn. nyelvük (a finn-svéd) is valamennyire különbözik a svéd-svédtől, igaz, leginkább csak hanglejtésben. a méltóság stb. stimmt.

kations | 2009. szeptember 5. | 23:40:53

adalbert,

Mindenben igazad van.

staropramen | 2009. szeptember 5. | 14:47:56

Helyesbítések:hogy,külföldi,tábornokot,-Bocs.

staropramen | 2009. szeptember 5. | 14:46:06

Akinek pedig humorérzéke nincsen attól mindenki óvakodjon.Az olyanok mindenre képesek!
Szerény kiegészítésül a cikkhez csak annyit, hohy ha a 24890 főből kivonjuk az éppen misszión, küülföldi tanfolyamon és GYEDen-GYEDen lévőket, valamint a megszámlálhatatlan tábotnokot és ezredest akkor ez a létszám jócskán 20000 alá esik, és az már nem is olyan elrettentő.Persze ha bevetjük az összes tankunkat (mind a négyet) hát biztosan miénk Európa.
Minek is????

Didgeridoo | 2009. szeptember 5. | 12:15:07

Vannak olyan témák, ahol a humornak nincs helye. Ilyen Triannon, a holokauszt, vallási témák. Ha ezt valaki nem érti, akkor jobb ha semmit sem ír.

irriga | 2009. szeptember 5. | 12:06:15

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 10:12:54

Én azt mondom, hogy sok esetben éppen a helyi magyarok bénasága nem tszi lehetővé más magyarok hatékony védelmét.

Hogy védheti meg a rakamazi cigányvezető a romákat, mikor a fia rasszista plakátokat helyezett el a városban...

nikiherceg | 2009. szeptember 5. | 11:53:19

Napok ót ez a téma a NOL-on, szánalmas hogy még mindig nagy magyarországban gondolkodunk. Soha nem lesz már fogjátok fel. a Magyar politikusok mindig faszok voltak bármihez is. És a magyar emberek is. Csak ölni-marni tudják egymást mindegy hogym iről vna szó. Erről ennyit. Összefogás soha nem lesz.

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 10:12:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

irriga | 2009. szeptember 5. | 10:11:44

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 10:07:56

A dolog úgy működik, mint nálunk az emlékezetes buszos romatámadás esetében.
Nagy volt a tiltakozás, aztán kiderült: a tettes is roma és nincs rasszista inditék.
Pofára esés ...

irriga | 2009. szeptember 5. | 10:09:04

AUGIASZ | 2009. szeptember 5. | 10:02:08

Karcagi cikkei nem az MTA nagydoktori címére hajtanak, hanem az olvasó megröhögtetésére.

Ha van némi ismereted és humorérzéked, úgy a dolog működik ...

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 10:07:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

irriga | 2009. szeptember 5. | 10:07:01

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 10:01:02

A független Koszovó addig marad fenn, míg van nemzetközi segély.
Utána jön az újabb harc az albánok-szerbek között.

Hogy Horvátország virágzik-e, az jó kérdés.
Mikor ott jártam nem úgy tűnt.

És manapság sokan nosztalgiáznak hazánkban a Kádár-kor lét-, és közbiztonságáról.

irriga | 2009. szeptember 5. | 10:03:36

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 09:59:41

Éppen az a baj, hogy a magyarok lejáratták ügyüket és nehéz lépni jogos esetekben.
Amit felsoroltam, az a magyarok Olaszliszkái.

AUGIASZ | 2009. szeptember 5. | 10:02:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 10:01:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 09:59:41

Moderálási alapelvek- komment törölve -

catoo | 2009. szeptember 5. | 09:59:34

Tisztelt Karcagi László,
A hadsereg és titkosszolgálat mellett kifelejtette a legütöképesebb alakulatunkat, aminek bevetése már folyamatban van. Cigány csapatok várják felkészülve Európa és Kanada lerohanását. Ennél ütőképesebb alakulatunk még nem volt. Nem csak a gazdaságot, hanem a kulturális morált is gyorsan, szakszerűen szétzilálják.
Professzionális módszerük lehengerlő. Előcsapásuk játszi könnyedséget ad a további főerők előrenyomulásához.

irriga | 2009. szeptember 5. | 09:58:15

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 09:52:55


Virágzó Koszovó?
Na, ne röhögtess ...

És mi van a virágzó Magyarországgal, ahol már 20 éve nem szólnak be külföldi fegyverek a hatalomba?

Nem ezért váltottunk rendszert, hogy egyes csoportok hatalma fontosabb legyen az ország érdekénél.

irriga | 2009. szeptember 5. | 09:55:37

kations | 2009. szeptember 5. | 09:16:21


A Honfoglalás kényszer volt a magyarok részéről. Mozdulni kellett, ha nem akarták, hogy más törzsek kiírtsák őket.

irriga | 2009. szeptember 5. | 09:54:16

kations | 2009. szeptember 5. | 03:34:16


A magyarverésekken mit lehet tenni?

Az egyikről kiderült, hogy magát herélte ki a másikról, hogy kábítószer elszámolási vitája volt.

Ezek csak lejáratják a magyarokat és lehetetlenné teszik a Magyar Köztársaság beavatkozását.

adalbert1977 | 2009. szeptember 5. | 09:52:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kations | 2009. szeptember 5. | 09:16:21

Még egy megjegyzés. A Honfoglalás és a Kalandozások táján ki az ördög fogadta volna fel a magyarokat ha szegényes fegyverzetük és nem képviselnek elég erős sereget. Bocs. Akkor és ott nem az MSZP-SZDSZ osztogatta a pénzt. Akik fizettek szerintem eredményt is akartak.

kations | 2009. szeptember 5. | 03:34:16

Kedves Lacika!

Élvezettel szokom olvasni cikkeidet itt a homokozóban. Ezt nem különben. Csak aztat szeretném megjegyezni, hogy ha a hollandoknak lehet Antillájuk akkor nekünk lehetne Ferenc József földünk. Ha jól hallottam eleddig semmilyen nemzetközi jog nem ismerte el az átadás-átvételt Oroszországgal (régebben Szovjetúnió) kapcsolatban. Igaz, az csak egy jégsivatag. De újabban a nagyobb országok e területeken is torzsalkodnak (fel az északi sarkig mert tovább nincs) a tenger fenekén és az alatt lévő szénhidrogének miatt. Biztos valami érdekük van benne. Ezek szerint nekik vannak érdekeik. Én eztet nem értem mert még fel kell nőnöm. Aztat is hallottam, hogy valami Churchill nevű angol miniszterelnök úgy vélte, minden tárgyalóasztal melletti érv súlya attól függ, hogy hány szuronnyal tudjuk alátámasztani. Vagy valami hasonló megérzése volt. Lehet, nem az első és nem az utolsó efféle megérzés a történelemben.

A régi ovis kiránduláson a szegedi Széchenyi téren az óvónéni felolvasott egy nagy kavicsra rótt írást (a kavicson Deák Ferenc bácsi szobra állt) amire alig emlékszem. Csak annyi maradt meg, hogy „amiről a nemzet önként lemond az végleg elveszett”. Még a dadus is a haza bölcseként emlegette Deák Ferencet. Állítólag Deák bácsi aranykeretben kapta akkori uralkodó pár (Ferenc József és Erzsébet) képét kapta a Kiegyezés után. Jutalomképpen. A képet visszaküldeni (felség?)sértés lett volna, így megtartotta. Az aranykeretet visszaküldte mert elfogadni júdáspénz lehetett volna.. Nem volt rá szüksége mert nem a politikából élt hanem a régi családi birtokából. Meg különben is, volt benne tartás. Manapság ezt már senki nem tudja elképzelni. Jó lenne ha a mai politikai szereplő bácsik és nénik között találnánk ilyen tartást. Legalábbis a körülöttem élő felnőttek ijeneket emlegetnek. Ehelyett sok szó esik a politikusok és bankvezérek számomra érthetlen „offshore” cégeiről. Adót ők nem, csak az örök vesztesek fizetnek. Ez alatt itt sokan a kisembereket értik Meg beszélnek mindenféle kielégítésekről és más érthetetlen fogalmakról. Tessék mondani, a nincstelenek mikor elégülnek ki. Legalábbis anyagilag. Esetleg ne éhezzenek. Visszaértünk a hárommillió koldus országába? Akkor meg minek volt az egész?

A nagyok azt is rebesgetik olykor, hogy a 2. világháborúba viszonzásképp azért kellett belépnünk mert a németek támogatták az 1. és 2. bécsi döntést (Észak-Erdély és az egykori Felvidék déli részének visszacsatolását). Más vélemények szerint a német hadvezetés pontosan tudta, hogy kár lenne a magyar hadsereget bevonni mert gyengén felszerelt és rosszul kiképzett. Szerintük a háborúba lépés az akkori hadvezetés hősködésének tulajdonítható. Én nem tudom mi az igazság mert kicsi vagyok. Egy biztos, hogy a 2. világháborút Trianonhoz képest további három falu elvesztésével zártuk éppen a mai szlovák határ tájékán. A sokszázezer ember elvesztése és a nemzeti vagyon lerombolása után. Meg ne feledjük a jóvátételt a szövetséges hatalmak irányában aminek során aranyat, pénzt, gépeket, gabonát, foglyokat (malenkij robot) és még sok minden mást vittek el az országból. Röviden, az országot mind a vesztesek, mind a győztesek kifosztották. Ez is ritka példa a történelemben. Ezek után versenyezzünk olyan országokkal ahol sosem volt ilyen háború!

Éretlen fejemmel még ezek után is arra gondolok, hogy közös érdekeinkről soha nem szabadna lemondanunk. Lásd Deák Ferenc bácsi fenti mondását. Ez alatt nem azt értem, hogy rohanjuk le Európát. Vagy akár csak a szomszéd népeket. Csak azért sem mert Kuncze bácsi is megmondta, hogy a jelenlegi hadügyminiszter Timur és csapata ellen sem tudna megvédeni bennünket. Azonban abban is biztos vagyok, hogy ha a diplomáciánk az elmúlt jó néhány évhez hasonlóan ezentúl is a nulla alatt teljesít akkor a magyarverések és más megaláztatások (nyelvtörvény, Benes dekrétumok, stb.) soha nem fognak véget érni. És akkor még a gazdasági érdekeinket nem is említettük. A helyi homokozóban is nagyobb becsülete van annak a gyereknek aki kiáll ugyan az érdekeiért de a küzdelemben elbukik mint annak aki gyáván meghunyászkodik és ki sem mer állni a vélt vagy valós érdekeiért. Szerintem ez a nagyok világában sőt a nemzetek közötti érintkezésben is így van.

Szeretettel és tisztelettel üdvözöl egy örök tanuló aki sosem nő fel.

Ui.: Az eredményes és professzionális cselekvéshez tudás, bölcsesség és türelem kell. Isten mentsen bennünket a világmegváltó politikusoktól.

HIRDETÉS

A nyilatkozatról kialakult széles körű internetes- és sajtóvita résztvevőinek nagyobbik része Raffay megrendült elmeállapotával foglalkozik, mások a trianoni határok ügyében fejtik ki sokszínű véleményüket. Elhangzanak a szokásos érvek pró és kontra. Az egyik szerint a történelem szemétdombját nem lehet visszaforgatni, a másik meg azt hozza fel, hogy ha a hollandoknak lehet Antillájuk, akkor nekünk miért nem, és ráadásul mi csak azt akarjuk visszaszerezni, ami a miénk volt. A vita további részében aztán a felek régi magyar szokás szerint az eredeti vitatémát feledve gyűlölettől eltorzult billentyűzettel esnek egymásnak anyázás céljából.

Nekem az a véleményem a volt hadügyér nyilatkozatáról, hogy őrült beszéd, de nincs benne rendszer. De ne féljetek, majd én teszek bele! Az a baj ugyanis, gyerekek, hogy túl alacsonyra állítjátok be a horizontotokat. Nem is értem, hogy miért pont ezekre a trianoni területekre vagytok annyira rákattanva. Ha egy kicsit összekapnánk magunkat, most ezeknél sokkal zsírosabb vidékeket is lenyúlhatnánk, melyeknek földje jó, legelőin a fű kövér.

Csak ehhez távlatosabban kellene tekinteni történelmünkre, és dicsőségesebb időkből kellene példát meríteni. A kalandozó magyarokra gondolok, momentán, kiknek nyilait az egész kontines félte. Szerintem most újra eljött a történelmi lehetőség, hogy lerohanjuk Európát. Bűn volna ezt nem kihasználni!

HIRDETÉS

A kalandozó magyarok a nyolcszázas évek végén, és a kilencszázas évek elején szegényes fegyverzetük és viszonylag kis létszámú seregük ellenére azért nyomhatták le Európa akkori nagyhatalmait, mert a kontinens szét volt zilálva, uralkodói belső bajaikkal voltak elfoglalva. Nos, a helyzet most nagyon hasonló. Európa zilált, minden ország a saját nyavalyáival bajlódik, legkisebb gondjuk is nagyobb nálunk. Ennyit a történelmi a helyzetről.

Ami a fegyverzetünket illeti, az hasonlóan szegényes, úgyhogy ez is stimmel. De hogy Lányi Zsolt örökbecsű mondását idézzem, többet ér a magyar katona egy szuronnyal, mint az amerikai ötezer rakétával. Tessék kiszámolni, hogy ha egy magyar katona egy szuronnyal többet ér ötezer amerikai rakétánál, akkor 24 890 magyar katona hány rakétánál ér többet? Puskázni tilos!

A meglepetés hatalmas ereje is a mi oldalunkon áll. Tróját tíz évig ostromolták a görögök tízezrei, hogy aztán végül tucatnyi foglalja el a trójai faló segítségével.

A Magyar Faló-hadművelet első része eddig hibátlanul sikerült. A NATO és az unió gyanútlanul befogadott bennünket, nem is sejtve, hogy mire készülünk. Haditervvel se nagyon kell bajlódnunk. Elég elővenni az archivumokból, és egy kicsit leporolni a Varsói Szerződés vonatkozó dokumentumait. Jó, jó, végig kell futtatni rajtuk a Windows keres-cserél programját párszor, hogy a tábornok elvtársból tábornok úr legyen, de a többi úgy jó, ahogy van.

Most annyival is könnyebb a helyzetünk, hogy a schengeni egyezmény értelmében a magyar harckocsizóktól a határon senki se fog útlevelet kérni. Úgy hatolhatnának Európa szívébe, mint kés a vajba. Számításaim szerint akár Augsburgig is felfejlődhetnénk anélkül, hogy bárki megkérdezné, hová lesz a csörömpölés, skacok? És ha mégis csetepatéra kerülne a sor, alkalmazhatnák az ősi magyar cselt: úgy teszünk, mintha menekülőre fognánk, aztán visszafelé tüzelve szívatnánk az ellenséget. Ettől fejvesztve menekülnének a meglepett taljánok, frankok, szászok, longobárdok.

Természetesen a hadműveletet hírszerzési eszközökkel is elő kell készíteni. A magyar titkosszolgálatnak ez rutinmunka. Nem kell mást tennie, mint elővenni azokat az eszközöket, amelyekkel saját magát nullázta le. Ezekkel a legerősebbnek számító nyugati társszerveket is rövid idő alatt taccsra lehet vágni.

Ha azt kérdezitek, minek beszélem ki itten a titkos tervet, erre azt mondhatom, hogy a Magyar Terjesztési Szövetség legutóbbi napilapos statisztikái szerint, ami újságban jelenik meg, az eléggé szűk körben marad. Úgyhogy ne féljetek, nem fog kiszivárogni.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    33 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS