TomThumb | 2012. február 3. | 11:24:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kakukktolás | 2012. február 2. | 13:05:03
Csak azoknak, akik nem értettek meg, vagy félreértettek:
az álliberális jelző azokra vonatkozik, akik azt hangoztatják, hogy mindenkinek jár egy lehetőség
itt konkrétan az ultrabalra gondoltam, akik ebben az értelmezésben álliberálisok.
Kéretik tudomásul venni. Bár azt hiszem, a szöveg többi részéből ez nyilvánvaló volt. Vagy lehetett. Volna.
Jager László | 2012. február 2. | 00:56:46
Az a jó
Lesz itt Háry János,Csárdáskirálynő,Ludas Matyi,Rózsa Sándor....
Mindenki menjen és tapsoljon.
Én goj vagyok,vagy nem vagyok goj??
J.L.
scholaa | 2012. február 2. | 00:38:10
Moderálási alapelvek- moderált komment -
kkkktls s trs!
1. z nm gy mkdk, hgy knk jr. (Mndjk nc ptknyknk smm nm jr, csk p.fjk!)
2. trtnt lnyg rdsl z, hgy Drnr gy sz.rt dtt b plyzt hlytt, rdsl z s tl vlt hzgsggl.
3. H gy gndlkdtk, kkr zzl sm lnn bjtk, h plyzttnk z llstkt, bdtk gy kmly nygt, n mg gy sjtctlt. S n nyrk, mrt gy nkm s kll lhtsgt dn...
scholaa | 2012. február 2. | 00:34:21
Nem Vagyok | 2012. február 1. | 14:10:46
Remélhetőleg Téged viszont többet nem engednek ki a zárt osztályról...
scholaa | 2012. február 2. | 00:32:13
Calva | 2012. február 1. | 10:23:20
A magyart se...
Laci73 | 2012. február 1. | 21:47:13
xmatyas1443 | 2012. február 1. | 21:24:41
Baromira nem a Dörner-féle színház esetleges sikerességéről, vagy sikertelenségéről van szó (Megkockáztatom, hogy egy jó ideig telt házas előadások lesznek mondjuk a gój motorosoknak köszönhetően). Náciknak és nyilasoknak nem "jár" színház, ahogy másoknak sem "jár" színház. Azt ki kell érdemelni pl. egy jó pályázattal...
A "libsi károgás" dumáját meg tartsa meg magának, az ugyanis nem érv.
Falatka | 2012. február 1. | 21:33:07
"xmatyas1443" - mi az hogy "nemzeti oldal" Matyikám? Te még 1443-as szinten állsz?
kulimasz | 2012. február 1. | 20:48:40
kakukktolás | 2012. február 1. | 16:09:37
Az álliberláisok azt hangoztatják, hogy miért baj az, ha az ún. "másik oldal" is kap egy színházat.
ebben tévedsz, nem álliberálisok, hanem nyilasok mondják ezt, meg a velük kokettáló kormánypártiak. választás előtt még több engedmény lesz nekik.
kulimasz | 2012. február 1. | 20:46:35
1*űen nem lehet semennyit engedni 1 nyilasnak. hitler is demokratikus választáson nyert, aztán lett 50millió halott. (tudom, 1 részét sztalin irtotta ki, de neki se lett volna erre lehetősége, ha nem adódik ez a remek alkalom.) a nyugati világ meg jó darabig tétlenül nézte, még örültek is, hogy megállítja a vörösöket. nem hitték el, hogy valami baj érheti őket...
Laci73 | 2012. február 1. | 20:18:58
Nem Vagyok | 2012. február 1. | 14:10:46
"Remélem ezért egyszer falhoz állítanak. Csak úgy, szórakozásból."
Gratulálok a kedves nyilas hozzászólásához, bár stílusosabb lett volna, ha Dunába lövetéssel fenyegetett volna.
lucius_ferrus | 2012. február 1. | 18:49:01
hol vannak itt a n.áci művek?
Romlott Narancs | 2012. február 1. | 18:01:32
Miért jó ez Dörnernek ?
kakukktolás | 2012. február 1. | 16:09:37
Az álliberláisok azt hangoztatják, hogy miért baj az, ha az ún. "másik oldal" is kap egy színházat.
Ez egy paradoxon. Nincs másik oldal. Kultúra van. A kultúra pedig pénzből teremtődik, abból táplálkozik, akárki akármit mond is.
Nomármost ha vannak színházak, amelyek repertoárjába senki sem szól bele, és azok széles spektrumból válogatnak, akkor nincs baj. Lesznek darabok, amiket a nagyérdemű megnéz, s lesznek, amiket nem. Csakhogy ezeket a színházakat közpénzből(is) tartjuk fenn.
De egy közpénzből fenntartott rétegszínházra, amely kinyilatkoztatottan ellene megy az általános kultúrának, és csak egy sajátos szegmenst tűz a zászlajára, na arra az én pénzemből ne költsenek.
Ha DGY akar a haverjaival és testvéreivel színházat csinálni maguknak, akkor álljanak össze, motorosok adakozásából és kivert aranyfogakból dobják össze a zsét rá, és játsszanak azt, amit csak akarnak, hiszen demokrácia és szólásszabadság van.
Lehet, hogy még egy-egy előadást meg is néznék, mert az ördög sosem alszik, hátha van ott érték is.
De ne közpénzből, ne a zemberek összakalapolt adójából tegyék.
kundk | 2012. február 1. | 13:39:41
értelmetlenségi:Azt kell mondjam neked, hogy egy Nemzetis darabból idézzek: Ne basszunk már szekéren! Nem ez nem túllihegett, hanem agyonhallgatott ügy! Tudod Európában ez botránykő, korántsem szakmai ügy. Veszedelmes és undorító precedens, a trágyadomb értelmiség, a szemét, a csőcselék kezébe adnak államilag támogatott színházat. Erkölcsi hullákat karolnak fel az adóforintjainkból. Skandalum a javából, megbocsáthatatlan lejáratása mind az országnak, mind a magyar kultúrának!
Zs.P. | 2012. február 1. | 13:33:52
értelmetlenségi | 2012. február 1. | 12:59:32
"Tudjuk. A kocsmákban és a parlamentben. Hasonló szellemi szinvonal...."
Igen. Sőt az EU parlamentben se magasabb, mint ezt tapasztalhattuk, pár hete. De hát ez van. Ezt kell szeretni.
kundk | 2012. február 1. | 13:31:27
dobos1: A nyilasoknak is kétharmada van, az a polgári párttal együtt már 4/3. Ez a lehengerlő többség! Vagy a Fidesz is nyilas lenne? Mi lesz akkor a Jobbikkal, meg Hurka-Gyurka követőivel? Nehéz ügy tényleg? De minek erőlteted a Nolt, amikor neked ott Meinkampf, Csuka és Orbán összes, ha már így együtt vagytok. Meg ez a magasló, jaj töpörtyűkém, még le találsz esni.
Laci73 | 2012. február 1. | 13:17:59
Lemaradt:
Ilyen nézet a nyilas eszme. Dörner nyilas. A kör bezárult.
Laci73 | 2012. február 1. | 13:16:23
helado | 2012. február 1. | 09:27:19
"...Igazából nem értem, hogy a liberálisok miért nem toleránsak azokkal a nézetekkel szemben, amiket ők nem szeretek. Már csak hivatalból is illene. ..."
Mint liberális, minden olyan (politikai, vallási, stb.) nézettel szemben toleráns vagyok, és elismerem a létjogosultságát,(függetlenül attól, hogy egyetértek-e vele, avagy sem), amely nem törekszik kizárólagosságra, és amelyik elismeri az én jogomat arra, hogy másként lássam a világot, és nem gátol abban, hogy másként éljem az életemet, mint ahogy ő jónak látja.
Azokat a nézeteket, amelyek a fenti jogaim közül akár csak egyet is tagadnak, én is elutasítom.
értelmetlenségi | 2012. február 1. | 13:03:14
A cikk címe ismét méltatlan a Népszabihoz. Beverni szöget szoktak koporsóba, valamint azt a bizonyos hímtagot a...
Azokkal értek egyet, akik szerint kissé túl van lihegve ez az egész. Nemrég még Alföldyt támadták hasonló vehemenciával, aztán - ahogy az rendjén is van - a közönség döntött. Most is döntsön a közönség!
értelmetlenségi | 2012. február 1. | 12:59:32
dobos1 | 2012. február 1. | 10:08:50
"Ne reménykedj. Többen vagyunk -és elegen!
Tudod. Kétharmad."
Tudjuk. A kocsmákban és a parlamentben. Hasonló szellemi szinvonal....
Jager László | 2012. február 1. | 10:38:00
Szánom-bánom
Ő már nem 1 Beverly hills
Múlik az idő!
J.L.
Calva | 2012. február 1. | 10:23:20
fpetya! Hogy a ti demokráciátokat megérthessem, el kellene olvasnom a Liberális Alkotmányt, melyet Scheppele asszony ránk kötelezőként említ. Ha eligazítanál a szöveg tekintetében, segítenél. Lehet angolul, jiddisül, oroszul. ( Nem a Cion bölcseire gondoltam!) Az ivritet sajnos nem értem.
dobos1 | 2012. február 1. | 10:08:50
fpetya!
Ne reménykedj. Többen vagyunk -és elegen!
Tudod. Kétharmad.
7tttt | 2012. február 1. | 10:08:49
Szerintem buszokkal csak a Sass kabaré operált és senki más . Szoktam színházba járni de
elképzelhetetlen számomra,hogy annak alapján menjek el,hogy milyen a rendező vagy a színész világnézete . Lehet túlságosan szabadelvű vagyok néhány ember szerint de nekem ez megdöbbentő. Az előadás nem az igazgató vagy rendező világnézetét hanem a szerző interpretációját közvetíti nekem.
kovy | 2012. február 1. | 10:07:43
konzekvens | 2012. február 1. | 09:44:31
Olvastam róla könyvkritikát, talán az ÉS-ben. Eléggé lesujtó a bírálat.
Az és mikor írt nem lesújtó kritikát egy, nem bal-lib íróról?
Egyet idézz, légyszi..
dobos1 | 2012. február 1. | 10:02:11
"marsalfia | 2012. február 1. | 09:15:05
Hú de jó lesz majd. A sok bő gatyás, magyaros mellényes, kokárdás, árpádsávos ahogy belép karlendítéssel köszönti egymást és leülnek, hogy elmerüljenek a kultúra édes tengerében."
marsalfia mindeközben leül otthon koptatott Lee farmerjában és megnézi a "Barátok Közt" legújabb epizódját. D:)))
konzekvens | 2012. február 1. | 09:49:21
Kimaradt: A hatodik koporsó ősbemutatóját tervezik novemberben, mint ez kiderült.
konzekvens | 2012. február 1. | 09:44:31
Szezs: Megjelent könyvalakban Csurkától a "Két dráma". Egyiknek A hatodik koporsó a címe. (A rendszerváltó demonstráción 89-ben a Hősök terén elhelyezett koporsóra utal a cím) Olvastam róla könyvkritikát, talán az ÉS-ben. Eléggé lesujtó a bírálat.
kakukktolás | 2012. február 1. | 09:38:50
szezs!
Utsó bekezdés, 2-3. sor! Én is nehezen találtam meg.
Egyébként nincs vész, a nézőszám meglesz. Kis helyen kevés jó magyar is százezernek látszik!
fpetya | 2012. február 1. | 09:32:33
Remélem, hogy a demokráciát értő és féltő színházi közönség távolmaradásával fogja kitüntetni a nemzeti koncként a nacionalista szélsőjobbnak lökött színházacskát.
szezs | 2012. február 1. | 09:31:46
Árulja már el valaki, hogy a címben leírt mondat "Csurka beveri a hatodik koporsót az Új Színházba" miképpen kapcsolódik az írás tartalmához. Mert Csurka neve fel sem merül benne...
helado | 2012. február 1. | 09:27:19
Második évad! Meg kell várni. Igazából nem értem, hogy a liberálisok miért nem toleránsak azokkal a nézetekkel szemben, amiket ők nem szeretek. Már csak hivatalból is illene. Egy darab, ici-pici, jellegtelen szinházat kapott a másik oldal. Nem azt mondom, nem szeretni lehet, de meg kéne adni a másik oldalnak is, hogy legyen neki is szinháza. Bár ha jobban meggondolom jobb is ez így. Hírverés! Reklám! Megvan az "induló tőke."
marsalfia | 2012. február 1. | 09:15:05
Hú de jó lesz majd. A sok bő gatyás, magyaros mellényes, kokárdás, árpádsávos ahogy belép karlendítéssel köszönti egymást és leülnek, hogy elmerüljenek a kultúra édes tengerében.
nucleus | 2012. február 1. | 08:11:50
A második évad meg meg fogja mutatni, hogy az ilyen típusú népnemzeti színházra valós igény van-e. Ha igen, és legalább a többi színház átlagos nézőszámát tudja hozni, akkor részben jól csinálták és egy létező lyukat tömtek be. AZ eljárás nyilván fertelmes, de nem ez a lényeg. De mi lesz, ha üresen tátong majd a színház a következő évadban? Vajon kinek a pénzéből fogjuk államilag dotálni? Évekig nem lehet erőszakkal szervezett nézőközönséget biztosítani.
gaborzs | 2012. február 1. | 07:36:30
Gyanítom, bérelt buszok végeláthatatlan sorai fogják szállítani az éljenző, tapsoló közönséget .... Ennek esetleg a színház befogadó képessége szabhat határt, Vagy az sem.... Kultúrára éhes közönsége az ablakmélyedésekkel, sőt a padlón helyet foglalva is maximálisan elégedett lesz, mondván, "én genetikailag erre vagyok kódolva".
|