kuntaforeverkinte | 2009. október 1. | 19:09:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Moliere | 2009. június 12. | 23:11:10
A hiba ott történt, hogy a j...bikot bejegyezték, noha alkotmányellenes, az első pillanattól fogva, minden egyes mondatával.
crisis | 2009. június 12. | 14:34:17
szittyaninja
Ezt a fajta attitűdöt hívja a társ tudományos szakirodalom előitéletességnek, sztereotípiának stb. Az emberek jobb esetben saját tapasztalataikra, rosszabb esetben mások véleményére alapozva hoznak meg ítéleteket. Ami persze normális, mert valahogy el kell igazodni az életben. Azért vannak azonban tudományos kutatások, hogy kimutassák az emberek hétköznapi ítéletei legtöbbször nagyon is torzítanak. A cigánysággal kapcsolatban az valóság és a jelenlegi erősen feltüzelt közvélekedés nagyon távol állnak egymástól. A valóság az, hogy a cigányok jelentős része mélyszegénységben él, sokkal kevesebb iskolája van mint az átlagnak és sokkal de sokkal nehezebben kap bármiféle munkát mint az átlag magyarok. És az is igaz, hogy bünözési adatok magasabbak a körükben. De persze ez sem egyértelmű mert nagyon alacsony az érdekérvényesítő képességük a rendőrséggel, bírósággal szemben. Valószínű, hogy ugyanazért a büncselekményért egy cigány sokkal könnyebben kerül börtönbe mint egy "magyar". A probléma sokkal összetettebb mint ahogy azt a jobbik sugallja.
szittyaninja | 2009. június 12. | 10:16:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Tisztasor | 2009. június 12. | 00:47:28
Hajrá Jobbik!
crisis | 2009. június 12. | 00:43:52
Sobri,
A képlet valóban nem olyan egyszerű. Tegyük fel van egy cigány ember és mondjuk még valami szakmája is van, mondjuk pincér. Szerinted mennyivel nagyobb az esélye egy "fehér" magyarnak, hogy felvegyék dolgozni egy közepesen előkelő étterembe, mint egy cigánynak. Nem fogod kitalálni, sokkal sokkal sokkal. Szóval egyrészt szidjuk őket, hogy nem akarnak dolgozni, de aki akar annak viszont azt mondjuk: kösz huzz a f..ba rohadt tolvaj én nem foglalkoztatlak.
immortal | 2009. június 12. | 00:02:36
Gyávák!
vizenjáró | 2009. június 11. | 23:18:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tavarisikonyec | 2009. június 11. | 23:17:24
Stumpf István egy buta ember, most éppen kiküldték őt havat lapátolni.
Azért azt még megvárom, amikor majd radikális baloldali fiatalok szétverik a Magyar Gárda inci-finci masírozásait. Like Dolchland.
Frigyes | 2009. június 11. | 23:13:24
feketebuli2 | 2009. június 11. | 21:28:09
feketebuli2 | 2009. június 11. | 21:25:56
Csak azt felejtetted el közölni, hogy a cikk dátuma "Friday, 24 June 2005" -és nem 2008! Árpádsáv Agitprop is így szokott manipulálni a "cigánybűnözős" hírekkel, ahogy TE tetted most!
"És más csoportoknak (zsidók, katolikusok, muzulmánok, családos emberek) miért nincs joguk olyan világban élni, ahol ezek a szexuálissan beteg emberek nem mutogatják magukat az utcán, ünnepelve, hogy ők seggbe szokták...?"
- egyrészt a hozzászólásodból üvölt a homofóbia.
- másrészt nem olvastad el, vagy nem voltál hajlandó megérteni, hogy miről szól a Gay Pride Parade.
- harmadrészt a homoszexualitást betegésgnek, a homoszexuálisokat betegnek csak a szélsőjobbosok, illetve a homofóbok szokták nevezni - pedig a WHO 1992-ben törölte az un BNO listáról a homoszexualitást, az USA-ban 1975 óta (!) nem tekintik betegségnek.
- negyedrészt TE magad mutattad meg a Jobbik homofób arcát - és ezáltal azt, hogy a Jobbik igenis egy szélsőséges párt - egy prenáci organizáció.
teniszke | 2009. június 11. | 22:01:43
Egyszerű a képlet : a Jobbik felemelkedése szerintem is baj, nem is kicsi, mivel szerintem is sok dologban túl radikálisak, a társadalom közössége számára veszélyesek. Viszont sok mindenben nem szélsőségesek, hanem realisták, nem kell politikai szembekötősdit játszaniuk, ezáltal hitelesnek tűnnek, világos dolgokra világos válaszokkal.
Tamás úr elemzése a baloldalról (ugyan mi köze ennek a koalíciónak az európai, sőt a kulturértelemben vett baloldalhoz?) viszont tipilus íróasztal-okoskodásnak tűnik : a baj éppen a hitelességgel, a tiszteséggel van, ezért elsősorban a hazug indokokkal hozott megszorítások taszítóak,s nem annyira az ezekkel kapcsolatos verbális hablatyolás, bár az is nyílván; s bár próbálnak valamiféle, Tamás úr által hiányolt koncepciót, jövőképet összeizzadni, pár elvakulton kívűl a kutya sem hiszi el nekik (ami eddigi dolgaik után nem éppen meglepő). Ez a párt ezekkel a figurákkal annyira hiteltelen, annyira közutálatnak örvend, hogy aranypénzt szórhat a nép közé tavasszal, akkor sem tudja megakadályozni a jobboldal kétharmadát, ami (mármint a kétharmad, nem ennek az MSZP-s bagázsnak a buktája) nem nagy öröm, sajna. A jövő miatt kár, hogy Tamás úr elemzése nem erre irányul...
zoldike | 2009. június 11. | 21:52:21
feketebuli2 | 21:41:35
"azokkal vagyok, akik gyengék, akiket mindenki szid!!
Hajrá Jobbik!!!"
akkor sokkal inkább az SZDSZnek kelle "szurkolnod" :-)
feketebuli2 | 2009. június 11. | 21:50:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Walter | 2009. június 11. | 21:43:42
Szerintem szuahélinek és feketebulinak is jó a meglátása,igaza van mindkettőnek.Vona csapata nőni fog, átrendezik a politikai palettát.
feketebuli2 | 2009. június 11. | 21:41:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
feketebuli2 | 2009. június 11. | 21:28:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
feketebuli2 | 2009. június 11. | 21:25:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zoldike | 2009. június 11. | 21:20:08
Egy neonáci párttal csak nem szővetkezik a fidesz?
Nem is.
Stumpnak is kiadták az ukázt, fényezni kell a jobbikot.
Majd szépen "elmagyarázzák" az embereknek, hogy nem is az, csak annak látszik. :-)
jehu | 2009. június 11. | 21:08:25
Ugyan már! - miért is kellene Magyarországon szélsőségesnek bélyegezni a neonáci pártot?!
szuahéli | 2009. június 11. | 20:54:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nyugdíjas | 2009. június 11. | 20:41:07
Ha figyelembe vesszük azt a tényt, hoy az 1848-as liberális forradalom óta eltelt 150 évben a magyar nép egy feudálfasisztabolsevik mentalitásra tett szert és már a fideszes polgári körök is kimúltak, akkor megállapíthatjuk, hogy Magyarországon a polgári demokrácia és értékrend továbbra is várat magára és valszeg még 150 évet kell várnunk.
Sobri | 2009. június 11. | 20:08:00
crisis!
"Ezt a durva leegyszerüsítést és általánosítást szerintem még szociológia szak első évfolyamán is bárki megcáfolja néhány statisztikai adattal"
Egyetlen statisztikát tudok elfogadni: Amit magamnak hamisitok!
Todod ki mondta?
De utazz autóval Olaszliszkára és te is statisztika leszel!
Bizony a képlet nem olyan egyszerű!
beton józsi | 2009. június 11. | 20:05:07
crisis! Szerintem ha kipróbáltad, hogy minden szomszédod cigány,térjünk vissza a dologra. A protestáns etikát idézve, nézz utána mi volt Luthernak a véleménye a zsidókról. Érdekes lesz.
crisis | 2009. június 11. | 19:56:35
A jobbik egy izzig vérig náci párt. Gyakrolatilag az összes jellemző ráillik ami egy fasza kis szélsőséges nemzetszocialista párthoz kell:
- kapitalzmusellenes: az egész kapitalista rendszer mögött a zsidó összeesküvést sejt. De mi van akkor a protestáns etikával?
- Idegengyűlölő: származási alapon dönti el, hogy kit kell gyűlölni és kit kell szeretni. pl. cigányok bűnözők, nem dolgoznak stb. Ezt a durva leegyszerüsítést és általánosítást szerintem még szociológia szak első évfolyamán is bárki megcáfolja néhány statisztikai adattal
- Militarista. A történelemből ismerős, hogy mi a vége ha valahol elkezdenek fekete egyenruhában masírozni
Szemét társaság és szomorú, hogy 400 000 magyar szimpatizál velük
weatherby | 2009. június 11. | 19:45:32
Kádár János belügyminiszterének veje, Stumpf, XII. kerületi, CD Hungarytól lenyúlt hatalmas villájából fasisztázi, magyaráz, dumál. Életében nem volt még Tiszalökön, vagy Tiszatardoson, ahol a magyar lakosság nem tud munkához jitni, mert szétverték a TSZ-eket, a acigányt segélyből szaporítják, csak rabolni, lopni járnak, rendőr nem segít. Nos, jön a Jobbik és rendet becsületet akar. Emlékszik még Amerikára valaki a 70-es években, law&order, ezzel lehettt válsztást nyerni.
Igen, a Jobbik az egyetlen realista, programot adó párt, ha hisz valaki, ha nem, jövőre túllépik a 30 százalékot. Vona Gábort belügyminiszternek! Elég volt az olajmaffiózó Draskovicsokból.
kroko | 2009. június 11. | 19:26:59
Sziasztok!
Elsősorban Laliii mondataihoz szeretnék hozzáfűzni egyetlen gondolatot. A "gyűlöletről" van szó. Ő is, mások is állítják: itt sokan gyűlölik a Jobbikot.
Szerintem pedig nincs feltétlenül így. Lehet úgy is egyet-nem-érteni valakivel, hogy közben nem gyűlöljük.
A közéleti-politikai vitáknak nem kell okvetlenül gyűlöletbe torkollniuk. Lehet - akár kemény érvekkel is - követleni, hogy ez vagy az a csoport ne vegyen részt a hatalom gyakorlásában. Lehet nem szeretni egyesek vagy mások világnézetét. De könyörgöm: mindennek nem kell a GYŰLÖLET szó szinonímájának lenni.
Mint ahogy szerintem sokaknál nem is az. El nem tudom képzelni, hogy azok, akik féltik a Jobbiktól a JÓ ÉRTELEMBEN VETT liberalizmust, azok mind "gyűlölnék" a pártot, vagy a vezetőit.
nemistudom | 2009. június 11. | 18:19:50
Mi a Jobbikhoz köthető szélsőség?
Mi az a nemzeti radikalizmus?
Itt annyi, de annyi kitűnő fogalommagyarázó van, biztos akad, aki közérthetően és ködösítés nélkül tud ezekre a kérdésekre válaszolni.
Laliii | 2009. június 11. | 18:01:02
Kedves Frigyes!
Te vagy az az ember, aki mindent meg tud magyarázni, de amikor tegnap azt mondtam, olvasd el a Jobbik programot, Te elém tártál valami elemzért a programjukról.
Igazából a Jobbik-gyűlölet sugárzik ezekből a kommentekből, ami itt persze nem baj, hiszen aki itt a Jobbikról csúnyát ír, az okos.
Csak éppen azt nem mérlegelitek, mekkora befolyása van a cikkeknek, illetve kommenteknek. A Népszabi 10 cikkéből 3 Jobbikhoz kapcsolható, és a letöbb vitát is ezek szülik. Lehet itt szépet, okosat, uszítót, bármit írni, de a tény akkor is tény marad: 430 ezer szavazója volt a Jobbiknak!!!
Ez az újságnak, és Nektek is köszönhető! Hihetetlen, mennyire nem veszitek észre, mekkora ingyenreklámot csináltok az oly' gyűlölt pártnak...
Azt hiszem,én, mint Jobbik szavazó köszönettel tartozom ezért!
KÖSZÖNÖM!
joan | 2009. június 11. | 17:47:10
Stumpf és a Fidesz igényt tart továbbra is a Jobbik támogatására...Ez derül ki ebből a néhány igen ártalmas mondatból. A Jobbik minden megnyilatkozása fasiszta, beszédeik, tetteik rasszisták, antiszemiták unióellenesek stb és nacionalisták a legroszabb emlékek szerint! /huzigálják a kisantant bajuszát!/
Ez nem radikalizmus, ez fasizmus, nyilas szöveg.Nem kérünk belőle.
csiki21 | 2009. június 11. | 17:44:23
bbicus!Számold már ki,hogy az MSZP-re és az SZDSZ-re hányan szavaztak!Segítek:MSZP-az ország egy tizenhatoda,SZDSZ-az ország egy százötened része.Na ez az igazán durva,nem a ráspoly!
Szamok Embere | 2009. június 11. | 17:07:19
Americanus: Most erre mit mondjak? Megfogtál? Mit fogtál meg?
bbicus | 2009. június 11. | 17:03:48
Stumpfék demagóg propagandája arra épül, hogy sokan nem számolnak után, mi is történt június 7-én.
Ezért hablatyolnak folyton az 56 %-ról, meg az ország feléről, ami a valóságban 20,19 %, az ország egy ötöde.
A béna kormánykommunikáció sem osztja meg ezt az információt a tömegekkel, így aki önmagától nem látja át a trükköt, elhiszi a Fidesz-Kdnp dumát az elsöprő győzelemről.
Halmos Pál | 2009. június 11. | 16:51:22
A hazai politikai helyzethez: a választóknak csak 20%-a szavazott a FIDESZ-re.Mióta többség ez? Stumpf és Vityó tanuljanak meg számolni és utána nyilatkozzanak! Ilyen tudással nem ciki politikusnak lenni? Csak realista vagyok és nem MSZP-és!
!!§!! | 2009. június 11. | 16:47:23
Frigyes Európában vagyunk azon belül Magyarországon.
Frigyes | 2009. június 11. | 16:31:33
delivid | 2009. június 11. | 14:20:06
„Miért kirekesztő az, ha Jobbik annyit mond a melegfelvonulással kapcsolatban,hogy mindenkinek a szexuálitása a négy fal közé tartozik?”
- Ha CSAK ennyit mondana, akkor nem lenne sem kirekesztő, sem homofób. A Jobbik azzal lett kirekesztő, és homofób, hogy megszervezte és végrehajtotta a 2007-es és 2008-as melegfelvonulás brutális megtámadását, illetve Szeged Csanád ferencvárosi választási plakátjain szereplő „megtisztítjuk Budapestet a homoszexuálisoktól” kampánymondatával. A Magyar Gárda pedig a békéscsabai Hideg Büszkeség Napja által lett homofób és kirekesztő.
- A melegfelvonulással kapcsolatban pedig a társadalom döntő többségének nincs információja, hogy miért is történik szinte világszerte. Feltételezem, hogy Te sem hallották a Stonewall incidensről, vagy más néven a Christopher street-i lázadásról. Stonewall egy melegbár volt a bronx-i Christopher street-en, ahol a vendégeket és az alkalmazottakat rendszeresen zaklatta a helyi rendőrség. 1969 júniusának végén ezt az állandó zaklatást elégelte meg a bár közönsége és alkalmazottai – és az egyik razziára egy spontán tüntetés volt a válasz. Ezt a spontán tüntetést véresen verte le a bronx-i rendőrség; amire a többi bronx-i kisebbség válasza egy összefogással megtartott újabb és újabb tüntetés lett a vége – végül ez a lázadás egy héttel később átterjedt Manhatan-ra és Harlem-re is. Kettős eredménye volt mindennek:
1.: Az amerikai jogrendszer érdemben kezdett foglalkozni a nem etnikai társadalmi kisebbségek jogaival.
2.: New York város tanácsa és később New York állam érdemben hozott olyan szabályozásokat, melyek véget vetettek a szabályozatlanságból, illetve az egymásnak ellentmondó szabályozásból eredő, ellenőrizhetetlen rendőri túlhatalomnak, és rendőri túlkapásoknak.
- Ha azt vesszük, akkor a Stonewall incidenst elindító melegek pontosan ugyanazért emelték fel a hangjukat, amiért MA küzd Morvai Krisztina vezette Nemzeti Jogvédő Alapítvány a 2006 októben 23.-án történtek után! És innen nézve a Jobbik és Morvai Krisztina saját magát köpte szemen akkor, amikor a Jobbik megszervezte és végrehajtotta a melegfelvonulás brutális megtámadását – mind 2007-ben, mind 2008-ban! És tartok tőle, hogy ugyanez fog történni 2009-ben is.
- Azon el lehet vitatkozni, hogy egy melegfelvonulást a szervezők milyen tartalommal töltenek meg. Mert elhiszem, hogy HAZÁNKBAN egy olyan típusú melegfelvonulás „leverné a biztosítékot”, amit mondjuk New Yorban, San Francisco-ban, Los Angeles-ben, Dortmundban, Berlinben vagy Tokióban tartanak. De érdemes megnézni, hogy például Bécsben hogyan történt mindez tavaly – békésen, népünnepély jelleggel. És incidens nélkül tudott melegfelvonulás történni Jeruzsálemben, az iszlám Kairóban, Damaszkuszban (!), Isztambulban, Kuala Lumpurban… vagy abban az Új-Delhiben, ahol még mindig büntetőjogi kategória a homoszexualitás (csak épp 20 éve nem alkalmazzák a jogszabályt). Szerintem sem kell polgárpukkasztás (pláne nem pink biblia, vagy egyházgyalázás) … de igenis a szexuális kisebbségnek IS joga van legalább évente egyszer felvonulást tartani. Ahogy a Gárda is kiköveteli magának a vonulás jogát!
- Melegfelvonulás évente egyszer van. Úgy vélem, hogy a szexuális kisebbségnek az év egy napján igenis joga van felvonulást tartani – ahogy a Gárda mindig is magának indukálta a jogot a cigánysori masírozásokhoz. Bár elnézve a politika alakulását, az utolsó szabad melegfelvonulás 2006-ban volt… mert a Jobbik által „vérbe fojtott” 2007-es és 2008-as melegfelvonulást már nem merném szabadnak nevezni. Idén talán lesz… talán. Talán az utolsó… mert 2010-től Orbán Viktor miniszterelnöksége idején a 2/3-os FIDESZ-Jobbik koalíciós kormány belügyminisztereként Vona Gábor a büdös életben nem fog engedélyezni melegfelvonulást.
És egy pár szót az SZDSZ-ről. Szerintem is barmok gyülekezete, és oda kerültek, ahová valók – a történelem szemétdombjára. Összekeverték a szabadságot a szabadossággal! És szerintem is nagyon sok homoszexuális (akiknek becsült aránya a felnőtt népességen belül 6-10%; vagyis Magyarország esetében 480-800 ezer felnőtt és választó) úgy gondolja, hogy az SZDSZ csak eszközül használta fel őket önös politikai érdekből. Ahogy a 2008-as melegfelvonulás megtámadása után sem erőltették meg magukat… és ha annyira tenni akartak volna a szexuális kisebbség jogegyenlősége érdekében, akkor lett volna erre idejük 1994-1998 között, illetve 2002-2008 között. Ezzel szemben sebtiben megszültek egy törvényt a bejegyzett élettársi kapcsolatról 2008-ban, majd 2009-ben. Ahogy „Árpádsáv Agitprop” mondaná: patkánypárt. Szerintem is!!
Ebből a szempontból a Jobbik „gerincesebb” volt a szexuális kisebbséggel szemben – mert mindig is azt vallotta, hogy a homoszexuálisok genetikai selejtek, akik „nem méltók az életre”. És a Jobbik az, aki mindenáron egyenlőségjelet rak a homoszexualitás, a pedofília, és az SZDSZ közé – pedig egyáltalán nem egyenlők! És a Jobbik ezáltal IS homofób! Ha az SZDSZ „buzipárt” lenne, akkor nem 1, hanem 6%-on állna. Ahogy pedofíliával egyre több FÉRJ és CSALÁDAPA „bukik le”. És ahogy a homoszexuális populációról szinte semmit nem tud a társadalom, és azt is ilyen Jobbik félék által generált negatív sztereotípiák által.
Szerinted egy homoszexuális is lehet „magyar az aki annak vallja magát,és úgy is viselkedik,megbecsüli ezt az országot,nemcsak mondja”? És szerinted a Jobbik szerint is? Mert ennek én még csak az ellenkezőjét tapasztaltam… : - (
Ha a „cigány” témakörben nem lenne ott az általánosítás, akkor még egyet is tudnék érteni veled. De a stigmát (Te is) kiterjeszted a roma etnikum EGÉSZÉRE. Az a mechanizmus, amit felvázoltál (rasszista, áldozat – ha bűn, akkor nincs bőrszin, ha áldozat, akkor van) rohadtul aljas – és véget kellene vetni neki. Párszor már leírtam – itt a NOL-on is, hogy én is támogatnám a kriminalisztikában és a kriminológiában MIND az áldozat, MIND az elkövető esetében az etnikai hovatartozás rögzítését.
Most fejeztem be – vihar közeledik, és megint el fog menni az áram…
Americanus | 2009. június 11. | 16:30:34
Szamok Embere | 2009. június 11. | 16:03:08
Az összes magyar történelmi zászló közül miért pont ezt kellett válasszák, szép feket egyenruhával?
....................
Talan akkor a Magyar Honvedseg is egy szelsoseges fasiszta ero volt meg a rendszervaltas elott meg utan is? Arpadsavos zaszlo + zold ruha. Talan a magyar cimer is egy fasiszta kitagado valami, megtalalhato benne az arpadsav es meg a kettos kereszt is. Talan azert valasztottak mert a nyilasokhoz kotodik, nem pedig 1100 ev alatti folyamatos hasznalata miatt.
Ez most a te ervelesed szerint vezettem le.
bbicus | 2009. június 11. | 16:25:24
Na, Stumpf már magyarázza azt, ami majd be fog következni: a Fidesz-Kdnp-Jobbik koalíciót.
A minap meg azt mondta az egyik rádióban, hogy vannak olyan pontok a Jobbik programjában, amellyel a Fidesz is azonosulni tud.
Már levonták a tanulságot az EP választásból, tudják, hogy vesztettek (eddig) több mint 600 ezer szavazót 2006-hoz képest, nem biztos tehát az sem, hogy ha esetleg nyernek, meglesz az egyszerű többségük - kell a szövetséges.
Undorító.
Szamok Embere | 2009. június 11. | 16:03:08
88wx335dsf: némi különbséget, ha megengedet, azért tennék az emberi kártevők elleni védekezés és egy történelmi zászló derogativ szerepeltetése között hogy szavaiddal éljek. Én azt is hallottam, hogy a történelmi zászlón ennyi csík van, azon, amit a nyilasok használtak, amannyi. Azt hiszem, ez részletkérdés, mert nem hiszem, hogy 1944 őszén bárki számolgatta a csíkokat mielőtt lelőtték. Az összes magyar történelmi zászló közül miért pont ezt kellett válasszák, szép feket egyenruhával?
Na miért?
Delivid: ezek szerint a kurucinfo nem náci lap, mert reklámozta Vonát?
delivid | 2009. június 11. | 14:20:06
Mivel jómagam azt vallom,hogy az ember ne csak saját háza táján olvasgasson,hanem nézzen át egyéb sajtóorgánumokat is, ilyeténképpen tudom javasolni mindenkinek hogy bátran nézze meg a kitartás.hu-t, ami ugye valódi,hamisítatlan nyilas honlap. Ott meg fogja találni azt a cikket,ami felszólítja a hungaristákat,hogy ne menjenek el szavazni(a Jobbikra sem)!
Egyébként jól érezhető,hogy valahogy a ballib nemigen tud lemondani a végső adujáról,nevezetesen a nácizásról, kirekesztősdiről.
Amit meg a zsidózást,meg egyebeket illeti,mi is az,ami olaj a tőzre:
Miért van az IMF-nek zsidó vezetője(Srauss Kahn)?(Ugye mint tudjuk az IMF-től felvett hitelszerződés kötelezi többek között az államot a már várt ingatlan adó bevezetésére,de amúgy is ahogy ezt mondják;adósságspirálba viszi az országot,magyarán kölcsönökből fizetjük a kölcsönök törlesztéseit!)
Nem igaz az - amit a youtube-on bárki megtekinthet – hogy Simon Peresz cinikusan nevetgélve közli hogy apró méreti ellenére Izrael,nagyon jól teljesít,és Manhattan-en,Lengyelországon,stb-n kívül…,Magyarországot is felvásárolja?
Miért kirekesztő az, ha Jobbik annyit mond a melegfelvonulással kapcsolatban,hogy mindenkinek a szexuálitása a négy fal közé tartozik?De amúgy is,ki szeretné ha a gyerekét sétáltatva egy melegtüntetés mellett elmenve,a lurkó feltenné neki a költői kérdést;az a bácsi,miért néni?Magyarázzuk már el ezt,mondjuk egy négy éves gyereknek.(Mint tudjuk a libsik szerint a megszületett gyermek nemi hova tarozását,nem a természet dönti el,hanem ő maga..,mihelyst betöltötte a 18. életévét.)
A cigányozással kapcsolatban meg,annyit hogy abból van elege a népnek,hogy egy-egy cigány elkövető esetében(a kezdeti hírközlések után),agyonhallgatják a témát,bezzeg ha én csinálnám ugyanazt velük…a sajtó üvöltve,ugatná hogy milyen rasszista szemét vagyok,meg abból is hogy nem csinálnak semmit,ellenben elbűnözgetnek,felnyalják az Mi adóforintjainkat,oszt cserébe még terrorizálhatnak is,és ha pofáncsapod akkor Te vagy a kirekesztő,rasszista,stb!(Mint ismerjük a közmondást:Adj a tótnak szállást,és kitúr a hajlékodból) Na,erről szól(többek között) a „Magyarország a magyaroké” szlogen,és nem arról hogy majd Ők döntik el ki a magyar. Még pontosabban: magyar az aki annak vallja magát,és úgy is viselkedik,megbecsüli ezt az országot,nemcsak mondja és mellette meg eladja pl. a jól prosperáló Máv Cargo-t,meg nem zülleszt le nyereséges állami cégeket,azért,hogy után azt lehessen mondani,hogy el köllött adni!
De egyébként is,maradjunk annyiban,hogy a Jobbikról írottak feltételezések,viszont a valakik által felülről irányított MSZP-FIDESZ megosztó tengely már bizonyított…azért is tartunk itt 20 évvel a „rendszerváltás” után!
Xerxes | 2009. június 11. | 14:05:40
A Jobbik nagy aranyu szavazat szerzese mindenesetre megmutatta, hogy nem mehet tovabb a "fejunket a homokba dugjuk es nem beszelunk rola" politika cigany kerdesben. Nyugat-europaban is nem 1 vaalsztason meglepo radikalis eredmeny kellet ahhoz, hogy a nagy, mersekelt partok elkezdjenek szembenezni pl. a bevandorlo kerdessel amit addig szabotaltak. Ha az lesz az eredmenye a Jobbik eloretoresenek, hogy az MSZP es a Fidesz vegre el kezdi kezelni a ciganykerdest, akkor sztem megerte. Ha nem kezdik el, akkor a ciganyok lassan elkezdhetnek sorba allni a Wizz air check-in pultjainal Ferihegyen.
R.A. | 2009. június 11. | 14:04:46
ez szép...úgy látszik itt tényleg nem lehet tényekkel alátámasztott választ adni egy fröcsögésre... tipikus.... mit lepődök meg...
hahó öcsi | 2009. június 11. | 13:30:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
R.A. | 2009. június 11. | 13:07:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
R.A. | 2009. június 11. | 13:04:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
R.A. | 2009. június 11. | 13:04:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
troller | 2009. június 11. | 13:02:52
Frigyes, nem tudom, hogy te hol élsz, de hogy lélekben nem Magyarországon, abban biztos vagyok. Mentségedre csak az szolgálhatna, ha kiderül, hogy egy középiskolás, ügybuzgó, önkormányzati képviselő-cserje vagy.
Talán, ha nem olyan magaslóról szemlélnéd az itthoni történéseket, többet megérthetnék abból, hogy mi miért történik. Továbbá, javaslom, hogy olvasd a Bibliát (lefogadom, hogy hitetlen vagy). Segíteni fog neked abban, hogy megértsd, mi mindannyian miért vagyunk, és mi a rendeltetésünk.
Hajrá
PUBI | 2009. június 11. | 13:02:16
Lehet hogy Pista bácsi kettő nagyfröccsel meg három konyakkal többet ivott mint kellett volna.Ittasan az ember képes akkora marhaságokat mondani hogy csak na. Miért pont Ő lenne kivétel?
tiltott_baker | 2009. június 11. | 12:55:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
József42 | 2009. június 11. | 12:52:46
Ima a hazugság börtönéből
Robotként kell tudnod, mit neked mondanak
Áradnak csak folyton feléd a gaz szavak
A cél egyértelmű: ne gondolkozz semmin!
Csámcsogjál csak el a hivatalos trendin’
S ha mégsem így teszel, lehurrognak téged
Nevetségessé válsz, összedől a léted
Hisz ők diktálják, hogy kinél az igazság
Ilyen a mi létünk: egy szabados rabság
Ám ha mégis kibújsz a birkanyáj sorból
Egy droidhadsereg azonnal letorkoll
Tűzben égő szemmel kérik rajtad számon:
"Mit is állítottál? Nem így szól a kánon!"
Ezután pedig még, mielőtt eszmélnél
Ott találod magad a vádlott székénél
Körötted pedig csak istentelen népek
Elveszett már minden: ők az esküdtszéked
Szomorú világ ez, hazugsággal teli
Jó gyomra van annak, ki ezt elvisel
De még talán egyszer, véget ér e gazság
S múlté lesz csupán már a vérköztársaság
Mert elítélhetnek akárhogy a földön
Az örökidőnek semmi ez a börtön
Urunkhoz, Krisztushoz, mondj egy imádságot:
"Magasságos Isten, várjuk királyságod!"
(Mihály Ferenc)
szittyaninja | 2009. június 11. | 12:52:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Dodona | 2009. június 11. | 12:49:13
Ja, nem szélsőséges. Toleráns és megértő. Sőt empatikus. Meg keresztényi.
Mekkora ökör.
szittyaninja | 2009. június 11. | 12:44:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szittyaninja | 2009. június 11. | 12:43:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szittyaninja | 2009. június 11. | 12:42:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ip1000 | 2009. június 11. | 12:37:47
taxi | 2009. június 11. | 11:42:41
Ha a Jobbiktól hányingere van, akkor MSZP-SZDSZ-től nyilván méginkább hánynia kell, csak ezt nem írta le.
Hasonló támogatottságú pártok és a Jobbik cseppet sem kirekesztőbb és fasisztább.
R.A. | 2009. június 11. | 12:36:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
vénember42 | 2009. június 11. | 12:22:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szittyaninja | 2009. június 11. | 12:18:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
taxi | 2009. június 11. | 11:42:41
Ja, a Jobbiktól meg hányingerem van!
taxi | 2009. június 11. | 11:42:16
Stumpf egy senki, csak a szája nagy... Tudja, hogy jövőre nyer a Fidesz, ismét pozícióba kerül. És persze ismét dől a lé.
88wx335dsf | 2009. június 11. | 11:41:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Koala | 2009. június 11. | 11:34:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
staropramen | 2009. június 11. | 11:30:40
Stumpf azt a feladatot kapta a főnökétől, hogy szép csendben, halkan kezdje el előkészíteni a terepet a fidesz-jobbik együttműködéshez.
(szándékosan nem használom a koalíció kifejezést)
Most tehát ezen munkálkodik, nem is rosszul.
Vlado | 2009. június 11. | 11:27:15
Számok Embere!
Nem értettük meg egymást! Nem a Jobbikot
védeni volt célom, hanem egy objektívnek tekinthető
álláspontot közreadni. Kétségtelen, hogy egy csomó
zavart ideológiával rendelkező ember,
(akár antiszemita, akár fasiszta, stb.
gondolatokkal bíró) jelent meg ebben a
pártban. De ez közel sem a 400000!
Ildikó is csak keresztbe tesz a saját
pártjának (ahogy az Szdsz is bukott
a rasszista kártyával), amikor a Jobbikot
a "gyilkos választ (megoldást) adó" pártként
jelöli meg.
Nem inkább válasz a Jobbik egy valóban, szó
szerint gyilkos magatartásra?
magata
Szamok Embere | 2009. június 11. | 11:05:46
Vlado, tegnap láttam egy fotót a Jobbik egyik budapesti irodájáról, amin látszott egy plakát, rajta emberfejű kukacok, a címe védekezzünk a kártevők ellen volt. Ez elég egyértelmű, nem?
Vlado | 2009. június 11. | 10:53:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gabbesz | 2009. június 11. | 10:33:01
Stumpf meg nem idióta.
sydney | 2009. június 11. | 10:19:23
"A Jobbik nem szélsőséges", Stumpf meg nem normális.Egy alattomos ájtatos manó.Ha igaz az, hogy bűnösök közt cinkos, aki néma, akkor a legnagyobb bűnös a köztársasági elnök, azután a pártelnökök, az (i)gazságügy-miniszterek és a parazita parlamenti képviselők. Ahol egy pártelnök, volt miniszterelnök büntetlenül lebonthat egy rendőrségi kordont a parlament előtt, ott a Jobbik azt csinál, amit akar- büntetlenül.S miután kiirtotta a cigányokat, zsidókat, melegeket, mohamedánokat és kínaiakat -. sor fog kerülni Orbán Viktorra és Stumpf Istvánra is.(Általános iskolában már tanítják.)
88wx335dsf | 2009. június 11. | 10:11:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ip1000 | 2009. június 11. | 10:04:36
Stumpf Úr tárgyilagos és nagyon szakszerű, mint mindig. A legjobb politikai elemzők egyike.
!!§!! | 2009. június 11. | 10:02:27
Náci az akit FRIGYES azzá tesz és pont
OVI54 | 2009. június 11. | 10:00:33
Azért Stumpftól elvárható lenne annak ismerete, hogy az európai demokratikus pártszövetségek elhatárolódnak (semmiféle együttműködésre nem hajlandóak)minden szélsőséges párttól! ezek között a szélsőségesek között név szerint említik a jobbikot. Más kérdés(erről mélyen hallgat Stumpf is), hogy a hazai önkormányzatok közül jó néhányban koalíciót alkot a jobbik ,az EP-néppárti tagszervezet Fidesszel és KDNP-vel...
karti | 2009. június 11. | 09:44:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Frigyes | 2009. június 11. | 09:40:16
Stumpfnak igaza van: a Jobbik nem fasisztoid, szélsőséges párt. A Jobbik egy prenáci organizáció, Vona Gábor pedig a vegytiszta gonosz.
Prenáci a rasszizmusa okán: mert szerinte MINDEN roma bűnöző, CSAK azért mert romának született. Ideértve például az útkarbantartóként, köztisztaságiként, közmunkásként, kőművesként, cigányzenészként vagy napszámosként dolgozó romákat IS. Még a Tatárszentgyörgyön agyonlőtt 5 éves roma gyereket IS! Rasszista, mert a „cigánybűnözés / cigány bűnözés”, „cigánybűnöző / cigány bűnöző” (külön- és egybeírva) szófordulatok használatával származási alapon tesz különbséget elkövető és elkövető között!
Prenáci a homofóbiája okán: mert megszervezte és végrehajtotta a 2007-es és 2008-as melegfelvonulások brutális megtámadását – és hívei olyan embervadászatot rendeztek melegek után Budapest utcáin, amilyen 1944 decemberében a nácik és nyilasok rendeztek zsidókra és katonaszökevényekre vadászva. A 2008-as Hideg Büszkeség Napja békéscsabai gárdarendezvényről nem is beszélve.
Prenáci az antiszemitizmusa okán: a „metélt farkincától” kezdve a JewJork – Budapest – Telaviv” tengely emlegetése okán, illetve a holokauszt (kezdetben tagadása, később) bagatellizálása okán.
Prenáci, mert ő akarja eldönteni, hogy ki a magyar és ki nem – és akik szerinte nem magyar, az PUSZTULJON. És szerinte nem magyar az, aki nem ért egyet a Jobbik politikájával. Prenáci, mert „magunkfajtákra” és „magukfajtára” osztotta az országot.
A valamikori Stumpf elvtársból lett Stumpf polgártárs már kezd megágyazni a FIDESZ-Jobbik koalíciónak, mely hasznaiból persze nem maradhat ki Stumpf nemzettestvér, és az általa vezetett „műintézmény” sem.
értelmetlenségi | 2009. június 11. | 09:37:01
88wx335dsf: aha, most már értem. A Jobbik megoldást kínál ezeknek a problémáknak a megoldására, ezért nő a bázisuk. Igaz is: pontosan MILYEN megoldást is kínál a Jobbik?...
benburns | 2009. június 11. | 09:33:34
Miként a MIÈP is kiscserkészek gyülekezete volt.
(Vajh' olvas Stumpf Morvai Krisztinát?!) Kell a
kétharmad. Tudja valaki, hogy hol vannak a valamikori
MIÉP képviselök? Nincs véletlenül miép-tagozat (mint
az mdf tagozat, ott ülnek szépen sorban a frakcióban)?
Borszívóügynök | 2009. június 11. | 09:31:22
Van épeszű ember, aki elhiszi, hogy a Fidesz és a Jobbik valóban két különböző párt? Ez a misera plebs részére gyártott porhintés!
Az un. Jobbik ugyanúgy az orbánus udvartartás szerves része, mint a már régen bedarált kereszténydemokraták, kisgazdák és a többi. Mindnek megvan a maga kiosztott szerepe a viktoriánus forgatókönyvekben.
Ha a Jobbik egyszer valóban a parlamentbe kerül, nemcsak hogy együttműködnek, ugyanúgy mint a MIÉP tette, hanem a Jobbik lesz Orbán "olcsómárkája"! A gárdájukkal ők lesznek Viktor "vasökle", akik elvégzik helyette a "piszkos munkát", miközben a minicsászár nemzetközileg moshatja a kezeit és mutogathat rájuk. Még néhány per szerű színjátékot is rendezhet ellenük...
Szamok Embere | 2009. június 11. | 09:18:17
Nincs min csodálkozni. Stumpf utólag sem szólt egy szót sem, amikor olyan szép környezetben jelent meg a Csurka lapján, amelyiken Surányi képét Dávid-csillagba foglalták.
De az is lehet, hogy csak a koalícióra készül, ill. készíti fel a hallgatóságot.
Rá Dios | 2009. június 11. | 09:07:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Rá Dios | 2009. június 11. | 09:05:50
Moderálási alapelvek- komment törölve -
garcia | 2009. június 11. | 09:05:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Hammada Fleet | 2009. június 11. | 08:45:47
"Stumpf: A Jobbik nem szélsőséges"
Persze. A nácik sem voltak szélsőségesek, csak nem szerették a zsidókat és naggyá akarták tenni Németországot.
Sikerült.
sosi | 2009. június 11. | 08:27:21
Szokás szerint azért nekem vannak aggodalmaim,hogy ez amit most itt leírt Pintér Attila az így hangzott el ebben a szöveg környezetben.Sajnos mostanában rossz tapasztalataim vannak,hogy mennyire képesek az újságírók a csúsztatásokra .A Fidesz,ha erre akar utalni a cikk nem is foghatna össze a Jobbikkal,mivel az Néppárt tagja.A Néppárt két napja jelentette be,hogy az Eu.parlamentben sosem fogadják el a szélsőségeseket, a Szocialistákkal és a Liberálisokkal együtt.
88wx335dsf | 2009. június 11. | 08:19:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sanyóka | 2009. június 11. | 08:05:25
Hová jutott el ez a Stumph??? Kádár egyik lehetséges utódjából egy veszélyes pártalakulat mentegetéséig! Nem szélsőséges az a párt, amelyik nyíltan, rasszizmust, antiszemitizmust hirdet??? És így szerez váratlanul nagy támogatottságot! Amelyet persze még a Stumph-féle Századvég sem volt képes előre jelezni! A magyar társadalomnak van egy nagyon "beteg része", amelyben eddig lappangott az az attitűd, amelyet most a Jobbik támogatásával felszínre is került! És ezt azért nem veszi észre Stumph, mert Orbán is igyekszik elkenni ezt a veszélyt, mint ahogyan Sólyom úr is az EP képviselők együttműködéséről fecsegett!!! Azért az Európai Néppárt (amelynek alelnöke Orbán is!!!) elhatárolódik a szélsőségesektől, és nem működik velük együtt!!! Vajon nem ez az igazi, demokratikus európai szellemiség??? vagy ezt nem hallja meg Stumph és társai???
értelmetlenségi | 2009. június 11. | 08:01:16
"Úgy látja: a baloldali uniós kampány - amely fasisztoid erőként állította be a Jobbikot - soha nem látott publicitást biztosított a jobboldali erőnek; a neofasisztázás még ma is tovább növeli a Jobbik bázisát."
Érdekes. És Stumpf úr szerint vajon mi a magyarázata annak, hogy Magyarországon egy pártnak attól növekszik a bázisa, hogy neofasisztának tartják?...
88wx335dsf | 2009. június 11. | 07:59:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Rá Dios | 2009. június 11. | 07:47:05
Miket beszél ez az okos ember..:-(
|