belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. február
12. vasárnap

Modern kori rabszolgaság Magyarországon

Újkígyós: csicskáztatás van, feljelentés nincs

Három évig élt borzalmas körülmények között egy istállóban az a 68 éves újkígyósi férfi, akit - a polgármester elmondása szerint - a lánya eladott egy családnak, ahol rabszolgaként, ingyen dolgoztatták. Naponta egyszer kapott enni. Az ügyben még nincs rendőrségi feljelentés.

Bod Tamás| Népszabadság| 2009. szeptember 22. |105 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

azimut | 2009. szeptember 24. | 23:14:21

Ez már kezd kisértetiessen hasonlítani a 470 évekre, mikor lassan dőlt a római birodalom. Akkor a barbárok tömegével ölték a római állampolgárokat. Ha élve hagytak valakit, akkor csak azért, hogy rabszolgávál tegyék. Kényelemben elzüllött, begyepesedett agyú arisztokácia már semmit se tudott megszervezni a megmetésükre. Azért már nem a római allami jog érvényesült, hanem a barbároké, amit ezek jobban élveztek.

irriga | 2009. szeptember 24. | 11:47:28

Egyébként a NSZ-nak ilyesmivel kellene inkább foglalkozni mint, hogy miért nincs a Margit hídon dupla kerékpáros út.

Ez a nyomor, az a luxus.

irriga | 2009. szeptember 24. | 11:45:37

Egyébként az egyik ismerősöm alkoholizálásra hajlamos beosztottja maga kérte, hogy ne adják neki oda a fizetést, csak naponta csorogtatva.

A teljes összeg láttán nagy a kísértés ...

irriga | 2009. szeptember 24. | 11:09:05

vakablak | 2009. szeptember 22. | 11:17:27

Felfogható.
Csak meg kell ismerni ezeket a csicskákat személyesen is.

Egyébként a hivatalos öregotthonok is elszedik a bentlakók pénzét.
Ha a csicskákkal tlálkozik az ember azt mondhatja: há ezeknek egy fillért sem szabad a kezükbe adni.
Szóval: az, hogy valakik helyett felveszik a segélyt még nem bűn. Csak a a gáz, ha aa költésre a jogosultnak nincs befolyása.

Sajna már a nyolcvanas években is volt ilyen biznisz, mikor értelmi fogyatékosokat hoztak ki egyesek állami gondozásból, persze gondozási díj fejébe.

Volt valami szöveg: drága az államnak, jobb az ápoltnak.

morientez12 | 2009. szeptember 23. | 11:14:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

(69)t69 | 2009. szeptember 23. | 07:38:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mobil11 | 2009. szeptember 23. | 06:01:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mobil11 | 2009. szeptember 23. | 05:55:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xerxes | 2009. szeptember 23. | 00:15:22

Erdekes a lista amit az elobb loczi kozetett, bar mar talalkoztunk vele parszor.

Ezek szerint kimondhatjuk, hogy a legbrutalisabb buncselekmenyek elkovetoi az elmul 15 evben , minimalis kivetellel, szinte minden esetben ciganyok?

Mindez azert, mert nehez anyagi korulmenyek kozott el, a nagyobbik reszuk? Hogy is van ez?

komszomol | 2009. szeptember 23. | 00:00:04

"bumm | 2009. szeptember 22. | 23:23:54

Na, és akkor most tessék, sorolj fel ugyanennyi, vagy legalább feleannyi bűncselekményt.amit magyarok követtek el - cigányok ellen!"

Naponta sok ezer bűncselekmény történik. A magyarok főleg magyarok elleni bűncselekményeket követnek el, mivel kirabolandó gazdag cigányok viszonylag kevesen vannak.

A rabszolgatartás határozottan a fehérek mentalitására jellemző, meg az emberirtás is. Hány világháborút csináltak a cigányok? Hány kontinens bennszülötteit irtották ki?

Ne engem számoltass, hanem te számolj. Hány áldozat szárad a fehérek lelkén? Látod, milyen a kabátod?

komszomol | 2009. szeptember 22. | 23:54:20

"bumm | 2009. szeptember 22. | 23:26:06

Magyarországon a kurvák futtatói cigányok. Ezt is tagadod?"

Az országútiaké igen. De az áldozatok is!!!

Aki a tetteseket ítéli el, annak igaza van;

aki "a cigányokat", az akkora tuskó mint ide Lacháza.

bumm | 2009. szeptember 22. | 23:26:06

Magyarországon a kurvák futtatói cigányok. Ezt is tagadod?

bumm | 2009. szeptember 22. | 23:23:54

komszomol, van amikor egyetértünk, de ez most nem az a lélektani pillanat, hogy mentegesd - mint az idióta mokusok - az ilyen eseteket. Nagyon is jól tudod, hogy miről van szó, és hogy ez nem egyedi eset, de azt is, hogy igenis a cigányok mentalitására jellemző.
Legalább ilyenkor lenne valami jóérzés az áldozatok iránt.
Ott alant meg 40 gyilkosságot számoltam össze, a többi brutalitás között.
És persze loczi se tett fel mindent, ezeknek a brutális bűncselekményeknek a sokszorosa történik rendszeresen - tagadod?
Na, és akkor most tessék, sorolj fel ugyanennyi, vagy legalább feleannyi bűncselekményt.amit magyarok követtek el - cigányok ellen!

komszomol | 2009. szeptember 22. | 23:14:09

Na! Ha a vérgőzös agyú cigányozók kilihegték magukat, üssék be a Google kereseőbe, hogy "modern rabszolgaság". Egyes források szerint 27 millió rabszolga van a világon, vagy hárommillió Nyugat-Európában (ezeknek jelentős része kényszerprostituált). A stricik túlnyomó, és a kimért húst használó szinte teljes többsége pimaszul fehér bőrű.

Érdekes, ha lányokról van szó, ugyanennek a primitív cigányozós társaságnak azok csak "qrvák".

Aljas bűncselekmény történt a szóbanforgó férfi ellen, de a cigányságnak ehhez megint kevés köze volt. A rabszolgatartás évezredek óta főleg a fehér faj(ta) szokása.

Aki a tetteseket ítéli el, annak igaza van;

aki "a cigányokat", az akkora tuskó mint ide Lacháza.

bumm | 2009. szeptember 22. | 23:07:26

Ne is emlegesd Iványit... na onnan nézem én más szemmel ezt az országot.

bumm | 2009. szeptember 22. | 23:05:43

Nem alszom loczi, épp mokusok húzott fel de kegyetlenül cuba libre blogján. Azt állítja a rohadék, hogy direkt jót tettek a hajléktalannal, enni adtak neki azért meg dolgozni kellett. Olvassátok el, elmegy az agyvizetek.
Hát eddig is kiakadtam dolgokon, de ez már mindennek a teteje, szász-számra van ilyen, gondolhatjátok, ha már a NOL megírja.

nemecsekerno | 2009. szeptember 22. | 22:47:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Übüpapa | 2009. szeptember 22. | 22:46:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

loczi | 2009. szeptember 22. | 22:18:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

loczi | 2009. szeptember 22. | 22:04:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bumm | 2009. szeptember 22. | 21:32:23

Mohácsi mostanában nem exponálja magát, már nem jár a két milliós eu-s fizetés, minek strapálja magát.
Ezeket a szemeteket nem érdeklik a saját népük, csak a dohány.

samester | 2009. szeptember 22. | 20:55:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bubus | 2009. szeptember 22. | 20:24:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

silenthill1 | 2009. szeptember 22. | 18:52:13

Hát az eszem megáll. Nem történt feljelentés, ergo nem volt bűncselekmény? Milyen ország ez? Ha csak megneszelik az ilyet, akkor is rögtön nyomozást kéne kezdeményezni minimum, bár a kommandósok bevetése sem lenne ellenemre.

loczi | 2009. szeptember 22. | 18:45:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Unkasz | 2009. szeptember 22. | 18:30:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

immortal | 2009. szeptember 22. | 18:23:23

A cikk írója valószínűleg hibernálva volt 5 évig és most ébreszthették fel. Meglep az is, hogy egyeseknek újdonságként hat ez a hír (akárcsak az edelényi polgármester kijelentései amiről nem véletlenül kussolnak a médiumok). Már vagy 3-5 éve hír ez a neten és nincs benne semmi meglepő. Kurvaországban bármi és bármi megtörténhet. Még az ókori rabszolgatartás is...

syz olivér | 2009. szeptember 22. | 17:58:20

Válasz cerberusnak:
Nem. Csak átéltem a rendszerváltás utáni helyzetet: másfél millió dolgozónak szűnt meg a munkahelye. Nem értem, vagyis értem: azért kellett kirúgni másfél millió embert, mert ebből azok, akik őket csicskásnak nézték, milliókat, milliárdokat nyertek, mert ezért fizették meg őket (nem tudom, miből, mert ezt sehol nem közölték az újságok). Kutyába sem nézték a dolgozót.
Egyébként 57 éves vagyok, és még csak indokolnia sem kell a munkáltatómnak (a munkáltató képviselőjének, mert a munkáltató nem foglalkozik velem), ha valamelyik reggel azt mondja, "szedje a cókmókját és menjen". Ez megtörtént velem is.

cerberus | 2009. szeptember 22. | 17:18:38

syz olivér | 2009. szeptember 22. | 17:03:32

elsőéves egyetemista?

Ez vagyok | 2009. szeptember 22. | 17:08:51

MI EZ??? HOL ÉLÜNK??? EMBEREK!!!

syz olivér | 2009. szeptember 22. | 17:03:32

Melyik állampolgár, aki bérből él, nem csicskás? Amit a főnök mond, azt végre kell hajtani. Ami bért ezért kap, nevetséges. Mondjon ellent egy bérből élő dolgozó, úgy kirúgja a tulaj (hatalommal felruházott főnök), hogy a lába sem éri a földet. Ezzel az élete alapját veszíti el. Ez nem csicska lét?
Ez nem cigánykérdés, ez nem rasszizmus. Ez kapitalizmus.

nonika | 2009. szeptember 22. | 16:53:11

Mivan azokkal az erdélyi Magyarokkal akiket a fehérek ugyan igy tartanak?

Unkasz | 2009. szeptember 22. | 15:49:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bumm | 2009. szeptember 22. | 15:23:57

Persze, akik ezt a mai helyzetet előidézték, akik lovat adtak a civilizálatlan, tanulatlan tömegek alá, jogokat hangsúlyozva, de semmi kötelességet nem számon kérve, akik megélhetési bűnözésnek nevezték a konkrét és valódi bűncselekményeket amiknek ártatlan áldozatai voltak: na Kunczét, Gyurcsányt a liberális majmainkat, a szépítő, kendőző, csak a többséget kárhoztató szemforgatóinkat is egytől egyig odacsuknám abba kibaszott istállóba, napi egy adag koszttal.
Mert még időben meg lehetett volna fékezni a dolgokat, de, jól látta Debreczeni, addig söprik a szőnyeg alá a problémát, addig dugják a fejüket a homokba, amíg nem lesz katasztrófa.
Már itt van, de a bamba fejek, vazze, még mindig a homokban vannak, és éppen most vizionálnak cigány Omamát.
Ilyen hülyéket!!!

bumm | 2009. szeptember 22. | 15:16:29

Van civil kezdeményezés! a Seres Mária által elkezdett meghiúsított népszavazási kísérlet után sem adja fel a fél milliót számláló civil, hogy - akár a törvényhozásba bejutva - körmére nézzen a törvényhozóknak, akik ma inkább a félkarú rablók szerepét játsszák.
Én fel vettem velük a kapcsolatot.
Tarthatatlan, ami itt van - az ország valóban szétesett - igaza van vakablaknak.
A szélsőség ellen is jót tenne egy ilyen formáció: nem akarunk mi Jobbikot, meg gárdát, csak azt, hogy a kibaszott mindenkori hatalom tegye a dolgát.
Mert most nem teszi.

jus-- | 2009. szeptember 22. | 15:08:03

vakablak | 2009. szeptember 22. | 14:33:19
Nem sok konkrétum fogalmazódott még meg bennem, inkább csak általánosságban, hirtelen felindulásból elkövetett tenni akarás. Talán szociális munka jelleggel esetek felderítése-feltárása, hatóságok, hivatalok értesítése, intézkedéseik nyomon követése, intézkedések kikényszerítése, talán a nyilvánosság által. Nem tudom, de valamit kell tenni. Mert ma az idősekkel, betegekkel, gyerekekkel szinte bármit meg lehet tenni, hiába vannak törvények, a végrehajtás sehol nem az elesetteket szolgálja. Igaz, sok helyen a törvényi szabályozás is hiányzik és csak szokásjogra apellál.Az pedig az erősebbnek kedvez.

kipcsak | 2009. szeptember 22. | 15:04:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Unkasz | 2009. szeptember 22. | 14:36:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vakablak | 2009. szeptember 22. | 14:33:19

jus--: pontosan miről beszélünk? Körvonalazd az elképzelést. Mit tenne ez a civil szervezet, mi volna a célja?

nemecsekerno | 2009. szeptember 22. | 14:28:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

jus-- | 2009. szeptember 22. | 14:21:16

evianna | 2009. szeptember 22. | 14:14:07
Én megyek akár terepre is, némi gépkocsi és benzinköltség is belefér a felajánlásba, a terepmunka meg nem idegen. Csak ahhoz nem értek, legalábbis profi szinten nem, hogy is kéne egy ilyet elkezdeni, és hát jogi jártasságom és érzékem van, de nem jutottam el oda, ezt papírozzam is, pláne napi gyakorlatban.Pedig itt jogi végzettségű is kéne, meg olyan, aki naprakész a jogszabályokban.

autopia | 2009. szeptember 22. | 14:16:04

Csinom Palko: mindkettö büntetendö.
A problema ott van, hogy tegedet könnyen eler a büntetes, a rabszolgatartokkal több a papirmunka...
A dolgok leegyszerüsitesere valoban jo lenne egy külön passzus a BTK-ban hasonlo esetekre (az öreget meg az ut szelere kihajtott lanyokat is joreszt ide tartozonak erzem), es ez a passzus mar eleve lehetne olyan, hogy bünszövetseget es folytatolagossagot tetelez fel, ehhez illö büntetesi tetelekkel es aldozat/tanu-vedelemmel.
Ezt sokkal fontosabbnak erzem, mint a nehezen definialhato "gyülöletbeszed"-et...

evianna | 2009. szeptember 22. | 14:14:07

jus-- | 2009. szeptember 22. | 14:11:38

csatlakozom!
ide vagyok nőve a gép elé úgyis, nekem az semmi, hogy akár naponta többször ránézzek az oldalra.
a heti 10 órát simán vállalom: remek ötlet!

evianna | 2009. szeptember 22. | 14:12:35

folyt.:
és még rágalmazási pert is akaszthatnak a feljelentő nyakába, ha a bíróság ejtette az ügyet.
vagyis nem az a megoldás, hogy fel kell jelenteni, aztán "majd az illetékesek", hanem olyan közhangulatot kell teremteni, ahol ilyesmi nem fordulhat elő.
ahol nincs olyan, hogy "ez másnak a baja".
visszakanyarodva az apa-lány problémára: nem az az érdekes, hogy kapott-e érte pénzt vagy csak túladott rajta, az az érdekes, hogy a nyomorultnak nem volt hova visszamennie.
mintha régebben lett volna szülőtartási kötelezettség is, nem?
és ez a nő talán emelt fejjel járt a templomba?
engem ezek borzasztanak el.

jus-- | 2009. szeptember 22. | 14:11:38

Kell civil összefogás, ha valaki tud ilyet, szóljon, ha nem nyisson már egy .hu oldalt, felajánlok azonnal 10 óra/hét ingyen munkát. Rasszista nem jó, annak már ott a Jobbik.
Amúgy gyakran olyan érzésem van, a hivatalok, hatóságok szabotálják a törvények végrehajtását.
Mint mondta volt pár éve egy politikus - törvényalkotó - az a baj, a törvényeink liberálisak, hogy egyedileg lehessen mérlegelni, de a végrehajtók konzervatívok, nem akarnak mérlegelni.

evianna | 2009. szeptember 22. | 14:07:33

na, ez a cikk engem is kiakasztott, és azokkal értek egyet, akik a civil társadalom fontosságát hangsúlyozzák.
ez itt ugyanis nem politika, hanem kizsákmányolás, amiről nem létezik, hogy nem tudtak a falubeliek (akár eladta a lánya, akár nem).
faluhelyen mindig, mindent tudnak.
nem azt mondom, hogy ők a hibásak, hanem meg vagyok ijedve, hogy ilyenek megtörténhetnek.
azt mélységesen megértem, ha nem tesznek feljelentést, nem tesznek terhelő vallomást - hiába is lépne fel bármilyen szerv, a bíróság csak terhelő vallomás vagy bizonyíték esetén foglalkozik a bűncselekménnyel! sorban engednék el a bűnösöket...

Csínom Palkó | 2009. szeptember 22. | 13:48:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Gaspar | 2009. szeptember 22. | 13:48:12

88wx335dsf,

Ne haragudjon, de éppen a kommentje és az ehhez hasonló kommentek igazolják, amit Straszi1 ír.
Mindig másra kenjük a felelősséget, mindig mástól várunk megoldást, mindig majd ha...

Mégis, a cikben szereplő polgármester mit kockáztatott volna, ha a kötelességét teljesíti, azaz hivatalból tesz feljelentést?
Azt természetesen megértem, hogy azáldozatok félnek, do de a polgármester...
És a rendőr, aki kijelenti, hogy azért nem indít nyomozást mert az áldozatok nem tesznek/visszavonják a feljelentést. Mintha a rabszolgatartás nem lenne hivatalból üldözendő bűncslekmény Magyarországon.

Magyarországon számtalan esetben találkoztam én is a Straszi1 történetében leírt magatartással: amint valakivel baj történik, vagy valaki megpróbál tenni valamit, hogy jó irányba változzanak a dolgozk, a többiek - tisztelet a kivételnek - ahelyett, hogy segítenék, jobb esetben kiröhögik, rosszabb esetben pedig még bele is rúgnak azt remélve, hogy a másik kárán jobban érvényesülhetnek.

Nem vagyok túl idős, de a 80-as évekre azért emlékszem, és már akkor is ez a magatartás jellemezte a magyarokat.
Nem képesek felfogni, hogy nem azzal lehet előre jutni, ha egymás fejét víz alá nyomjuk, hanem azzal, ha megpróbálunk együttműködni.
Sajnos ez a mentalitás vezetett a jelenlegi állapotokhoz. Ennek, azt hiszem, történelmi gyökerei vannak és nincs sok köze sem a mostani, sem a volt kormányokhoz.

Csínom Palkó | 2009. szeptember 22. | 13:43:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bumm | 2009. szeptember 22. | 13:35:47

Ja, és hol vannak ezen a csicskás településeken a cigány vezetők, akik szintén tudnak az ilyen esetekről?
A kurva életbe, biztosan teljesen természetesnek veszik. Még élvezik is: a lenézett cigány csicskáztatja a magyart!
Most már én mondom: teljes társadalmi összefogás szükségeltetik. Neeem Jobbik! az is párt és vár a koncra.
Civil összefogás kell! Ezt a vircsaftot meg kell végre állítani. Persze cigány Obama. A Középkorból - hisz a vezetőik mentalitása se más, ebből kiderül.

bumm | 2009. szeptember 22. | 13:35:40

Én voltam a hülye, a bejelentkezésnél újraküldtem, bocs.
daráló, klassz csaj vagy, mindenben igazad van. Ezek halmozott bűncselekmények, és mindenre van büntetőkönyvi paragrafus, csak meg kell keresni.
De legelőször a béna, talán megfélemlített hatóságnak lépni kellene, és mindenhol, mert ez a tönkretett öreg csak egy a sok közül, és ez se él soká, úgy meg kínozták a nyomorultat.
Soha nem fognak integrálódni! Valahonnan az őshazából, vagy a középkori Balkánról, vagy a fene tudja honnan, olyan észjárást, olyan mentalitást hoztak magukkal, tartottak meg, amihez még újabb 500 év kell, hogy valahogy levetkőzzék.
Prikezsia: mondta a gárdára (nem a szívem csücskei)a bűnöző cigány vezető, Kolompár.
Hát most taglalom, igen, átkot hozó vészt hozó népség: prikezsia.
És még most kezdődik igazán a tánc: sokan vannak és szabadjára engedve.
Elnézést, de ez a cikk kurvára kiakasztott, minden eddiginél jobban. Főleg a hatóság töketlenkedése és elmismásolni akarása.

bumm | 2009. szeptember 22. | 13:03:58

Én voltam a hülye, a bejelentkezésnél újraküldtem, bocs.
daráló, klassz csaj vagy, mindenben igazad van. Ezek halmozott bűncselekmények, és mindenre van büntetőkönyvi paragrafus, csak meg kell keresni.
De legelőször a béna, talán megfélemlített hatóságnak lépni kellene, és mindenhol, mert ez a tönkretett öreg csak egy a sok közül, és ez se él soká, úgy meg kínozták a nyomorultat.
Soha nem fognak integrálódni! Valahonnan az őshazából, vagy a középkori Balkánról, vagy a fene tudja honnan, olyan észjárást, olyan mentalitást hoztak magukkal, tartottak meg, amihez még újabb 500 év kell, hogy valahogy levetkőzzék.
Prikezsia: mondta a gárdára (nem a szívem csücskei)a bűnöző cigány vezető, Kolompár.
Hát most taglalom, igen, átkot hozó vészt hozó népség: prikezsia.
És még most kezdődik igazán a tánc: sokan vannak és szabadjára engedve.
Elnézést, de ez a cikk kurvára kiakasztott, minden eddiginél jobban. Főleg a hatóság töketlenkedése és elmismásolni akarása.

Carlos96 | 2009. szeptember 22. | 12:58:01

És mindez az aljasság nem érte el BALLIB AGITPRPMÉDIA /ATV,Klubrádió,168 ÓRA stb./ ingerküszöbét?? Ha egy cigány lett volna egy "magyar" család fogságában a roma vezetők már betörték volna a Sándor-palotát is az "igazságukért" !!!

bumm | 2009. szeptember 22. | 12:53:09

Ja, és hol vannak ezen a csicskás településeken a cigány vezetők, akik szintén tudnak az ilyen esetekről?
A kurva életbe, biztosan teljesen természetesnek veszik. Még élvezik is: a lenézett cigány csicskáztatja a magyart!
Most már én mondom: teljes társadalmi összefogás szükségeltetik. Neeem Jobbik! az is párt és vár a koncra.
Civil összefogás kell! Ezt a vircsaftot meg kell végre állítani. Persze cigány Obama. A Középkorból - hisz a vezetőik mentalitása se más, ebből kiderül.

daráló | 2009. szeptember 22. | 12:50:26

Sorravéve a cikk mondatait:
A "lánya" emberkereskedelemben bűnös, csakúgy, mint a vásárló.
A polgármester, ha valóban tudott a körülményekről, akkor bűnpártolásban bűnös. Nem mentség, hogy nem tudja: bár elég ordas hazugság.
Feljelentést kellett volna tennie. Ki más tegye meg? Aki csicskatartó? Vagy a fogvatartott, aki ki se léphet egy istállóból?
Miért nincs a rabszolgatartásra (csicskatartásra) külön passzus a Btk-ban??? Ez nem "személyi szabadság megsértése", ez ennél sokkal súlyosabb bűncselekmény. Vagy esetleg halmozati büntetésről lehet legalább beszélni? Hisz emberkínzást, súlyos testi sértést, emberi méltóság megsértését, lopást, csalást, okirathamisítást is rájuk lehetne "verni". Mennyi jár ezért ma Magyarországon? Nincs itt jogász?

Idén ez a harmadik vagy negyedik ilyen hír. Ha ez ennyire elterjedt jelenség, talán épp ideje lenne "kicsit megpiszkálni" a témát a kedves illetékeseknek. Jönnek a választások emberek, hát nem kell a szavazat???? Tessék belehúzni, tavaszig még sok idő van!

autopia | 2009. szeptember 22. | 12:42:16

aztan azt is eszre illene venni, hogy az ut menti lanyok nagy resze is hasonlo "konstrukcio" kereteben dolgozik. Gondolom a hozzatartozokon keresztül vannak megfenyegetve. Abban is biztos vagyok, hogy nagy csaladok elnek ebböl, fekete Mercedesekkel...

autopia | 2009. szeptember 22. | 12:39:13

Mar csak az, ami a cikkben van eleg ahhoz, hogy a rabszolgatarto csaladot, a bacsi lanyat es a feljelentest (miert?) elmulaszto polgarmestert azonnal elözetesbe kell vagni. Etnikai hovatartozastol függetlenül.
Aztan valoban komolyan utana kellene nezni, hol fordul meg elö ilyen. Peldaul ugy, hogy a nyugdijakat egyszer a rendör jelenleteben kezbesitenek, szemelyesen. Megvan - nincs meg a cimzett...

reader | 2009. szeptember 22. | 12:14:59

helyesen:

Szerintem itt nem egyszerű "aljas vállalkozó" mentalitásról van szó.

reader | 2009. szeptember 22. | 12:13:37

Herzen, Bátor

Szerintem itt nem egyszerű "aljas vállalkozó" mentalitás. Nem hiszem, hogy az Alföldön megszokott lenne, amiről a cikkben írnak:

"Itt ingyen dolgoztatták, elvették a pénzét, naponta csak egyszer kapott enni. A nemrégiben elvégzett orvosi vizsgálat megállapította, hogy több bordája eltört korábban, és rühes."

"Nem csak folyamatosan dolgoztatták, hanem kínozták is: előbb a kezénél, majd a nyakánál fogva kikötötték."

A cikkben említett szintig egy vállalkozó sem ment el, pl. az erdélyiekkel szemben. (Ami természetesen nem azt jelenti, hogy a vállalkozók jófiúk...)

Herzen | 2009. szeptember 22. | 12:01:58

Hapsi, Bumm!
Én a nagy magyar Alföld kellős közepéről származom.
Lokálpatrióta vagyok.
De ez egy vad vidék. Az emberek szíve itt kemény, szikár.
S igen, előfordulnak ilyen dolgok: nyomor, munkanélküliség, depresszióba forduló alkoholizmus, a legszegényebbek teljes kiszolgáltatottsága, szívtelen, aljas vállalkozók. Ez persze nem azért van, mert ezek született rossz emberek, hanem mert az elmúlt 20 év erkölcsi-morális közege ezt a mentalitást nevelte beléjük: b@szd át a melósokat, ne fizesd ki a bérüket, dolgoztass velük 12 órát de csak 8-at fizess, úgy bánj velük mint a jószággal (ez utóbbi a nemesi-dzsentri szemlélet maradványa).
Békés megyéből hallottam korábban ilyen rabszolgatartó-történetet, de nem cigány kontextusban.
Azt viszont magam láttam S. kisvárosban, hogy disznóólban tartották a melósokat (igaz, nem láncra verve). Hát ember az ilyen?

BÁTOR | 2009. szeptember 22. | 12:01:25

bumm | 2009. szeptember 22. | 11:42:50

Nem is olyan régen jó sok vállalkozó tette ezt a határon túli Magyarokkal na persze ebből nem kerekedett ekkora esemény csak 1-2 cikk amit azóta elfelejtettek, ráadásul sajnos most is vannak ilyenek még Európába is a keleti munkavállalókkal sok helyen megcsinálják de aki nem látja a fától az erdőt mert csak gyűlölni tud az hamar felejt!

BÁTOR | 2009. szeptember 22. | 11:58:49

Jobbikos Tibi | 2009. szeptember 22. | 11:38:14


Igen és hogyan ha a jobbik is tele van bűnözőkkel?

bumm | 2009. szeptember 22. | 11:42:50

Mondj egy, ezzel analóg olyan esetet, ahol magyar vállalkozó csinálja ugyanezt. Kihasználja, ige, De a személyes szabadságát is korlátozza, elszedi a pénzét, tudsz ilyen esetről? és egyszer ad neki enni?
De, ha már bizonyos emberekben benne is van a hajlam ilyesmire, nem a kibaszott hatóságnak kellene gátat vetni, hisz köztudott a dolog? De nem, ha már kiderül, a szerencsétlent már kimenekítették, még mindig nem lép se rendőrség, se polgármesteri hivatal, se képviselő nem próbál ellene tenni: hát könyörgöm, hol élünk? Európa kellős közepén, vagy a középkor legelején, a zűrzavaros Balkánon?
És közben meg a süket sóder, Obama jelöltekről, mikor egyébként is csak egy szikra kell.
És, ha van egy formáció, amelyik a helyzetet ki tudja használni, hát az ki is használja. Utánunk az özönvíz.

Jobbikos Tibi | 2009. szeptember 22. | 11:38:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

hapsi | 2009. szeptember 22. | 11:36:54

Herzen: ne adjál a jelenségnek etnikai interpretációt.Olvasd el a Moldova könyvét a rendőrségről.Már a 80-as években volt ez a dolog,és ugyancsak a kisebbséghez kapcsolódott.

nonika | 2009. szeptember 22. | 11:31:10

Igazatok van tényleg felháboritó hogy ez ma megtörténhet Magyarországon,
de az olyan gyerek aki eladja az apját és 3évig feléje sem néz az semmivel
mem különb acsicskáztatónál

Herzen | 2009. szeptember 22. | 11:29:17

Fölháborító!
Megjegyzem, a rabszolgatartás nem cigány specifikum, én nem adnék ennek a jelenségnek etnikai interpretációt.
A szegények, elesettek, kiszolgáltatottak a legfőbb áldozatok. Némely "derék magyar vállalkozó" ugyanilyen erkölcsi nyomorék.
Jellemző, hogy feljelentést senki nem tett, ami nemcsak a "polgári mentalitás" hiányáról tanúskodik, hanem a magyar jogrendbe vetett mély bizalmatlanságról is.
Azért várom a jogvédők, kávéházi értelmiségiek tiltakozását!

vakablak | 2009. szeptember 22. | 11:17:27

Felfoghatatlan, hogy a személyes szabadság ilyen fokú huzamos, kegyetlen és szisztematikus megsértése ugyan mitől ne lenne olyan fokú jogsértés, ami miatt az ügyészségnek már pusztán ránézésre is hivatalból öntevékenyen vádat kellene emelnie? Hasonló igaz a rendőrségre: szemmel látható - de szívesen kikeresem hozzá a megfelelő törvénycikkelyeket is - a durva törvénysértés, érthetetlen, hogy miért nem kezd az összes ilyen esetben nyomozásba a rendőrség, és helyezi előzetes letartóztatásba az fellelhető gyanúsítottakat. Úgyszintén hátborzongató az önkormányzatok lamentálása is. Olyan közhivatalt viselő személy, pláne polgármester, aki azon lamentál, hogy kell-e itt feljelentést tenni, vagy sem, mindennél ékesebben bizonyítja tökéletes alkalmatlanságát a köz ügyinek intézésére: tulajdonképp hivatalból fel kellene menteni.

Ez az ország szétesett. De nem baj, lehet ezt még fokozni is, jöjjön csak a Jobbik, és akkor a szétesésre lesz még polgárháború is.

bumm | 2009. szeptember 22. | 11:11:38

Ja, és hol vannak ezen a csicskás településeken a cigány vezetők, akik szintén tudnak az ilyen esetekről?
A kurva életbe, biztosan teljesen természetesnek veszik. Még élvezik is: a lenézett cigány csicskáztatja a magyart!
Most már én mondom: teljes társadalmi összefogás szükségeltetik. Neeem Jobbik! az is párt és vár a koncra.
Civil összefogás kell! Ezt a vircsaftot meg kell végre állítani. Persze cigány Obama. A Középkorból - hisz a vezetőik mentalitása se más, ebből kiderül.

loczi | 2009. szeptember 22. | 11:05:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

hahha | 2009. szeptember 22. | 10:59:24

A legfelhaboritobb, hogy ezt neman turtek a hatosagok. A modern kori rabszolgatartas a cikk cime is. Es ezek "europaiak"!!

Ez is a cigany "csalad szeretet". A normalis ciganyoknak most azonnal el kellene hatarolodni. Kormany szinten pedig elitelni! Kellene....de nem teszik, kenyelmesebb allandoan rasszistazast obegatni, mikozben a jobbik egyre erosodni fog, az mszp pedig 5%-ra esik, ha igy folytatjak.
Nem kellene meg Telekinek magyar Obamarol almodozni, hanem europaiva nevelni a nepet.
Oktober 10.-en 2-3 ezer cigany jon demonstralni Bp-re melyszegenyseg ellen.
Nem lesznek nagyon nepszeruek a tobbseg szemeben.

bumm | 2009. szeptember 22. | 10:44:22

Azt a kurvát is az istállóba zavarnám, persze, aki eladta az apját: ha igaz. A cigány az úgy tud hazudni, hogy azt mi el se tudjuk képzelni. Az öregnek volt pénze, nyilván nyugdíj, amit elszedtek tőle: hát így gondoljuk át, igaz lehet-e egyáltalán?
Nézzük csak röviden végig, mi folyik itt, a hatóság fejbólintásával, úgymond egyetértésével:
Mélyszegénység : lopás rablás, a vidék lecsupaszítva, a termények ellopva, a kerteket már nem művelik, minek, úgy sem mered egy feketeretek se. Írja a Beol, hogy ásóval, vasvillával, lovaskocsival rabolják a más terményét, na meg utánfutóval. Fényes nappal, a tulaj meg tehetetlenül nézi.
Sínek megrongálva, házak lebontva, pusztulás, kosz mindenütt ahol megjelennek és - megjelennek!
Ózdon ( a 168 óra írta meg!) beköltöztek egy 17 szintes toronyházba, úgy tönkretették pillanatok alatt, hogy a házat fel kellett robbantani.
Szervezett bűnözés: a hatóság asszisztálásával, Enying csak a jéghegy csúcsa. (bodza)
Uzsora, na ez egymást közt megy, a hatóság szarik rá.
Most meg ez a rabszolgatartás, valahogy ezen akadtam ki a legjobban, kurva pipa vagyok. És nincs bűncselekmény! És nem is lesz felelősségre vonás!
Hát sakkozzátok ki, miért szavaznak a népek a Jobbikra: azok legalább ígérnek valami változást ebben a sötét ügyben.

Cuba Libre c.C. | 2009. szeptember 22. | 10:40:49

Szánalmas ez az egész jogállamosdi, ahol immár mindenki tud a bűncselekményekről, most mégsem arról olvasunk, hány embert vettek őrizetbe, hanem arról vitatkozunk, lehetősége vagy kötelessége-e az önkormányzatnak a feljelentés. Minden normális társadalom másképp reagálna minderre és a fenyegetőzők már rég a pléhcsajkát simogathatnák.Kb ennyi a mai magyar közállapotokról.

Üdv:Cuba Libre c.C.....hasta la victoria siempre !!!

cerberus | 2009. szeptember 22. | 10:27:47

TÁSZ????

nonika | 2009. szeptember 22. | 10:25:18

Szerintem aki eladja asaját apját azt kellene eltaposni!!!!!!!!

nonika | 2009. szeptember 22. | 10:22:09

De mivan a lányával aki eladta az nem bünöző??????????????????

loczi | 2009. szeptember 22. | 10:18:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ügyifagyi | 2009. szeptember 22. | 10:17:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bumm | 2009. szeptember 22. | 10:00:07

Úgy tűnik, most a NOL belecsapott a lecsóba: eddig csak szélsőségesnek kikiáltott portálok írtak ezekről az esetekről, amikről hallva az embernek ökölbe szorul a keze.
Azt a szarvasi nyomorult polgármestert sem ártana egy kicsit megdolgoztatmi valami istállóban.
Miért van a vidék elkeseredve? Miért vár már valami új politikai erőt, amelyik legalább ígérni tud, ezt használta ki a Jobbik. Most csak a sikerüknek a lélektanáról beszélek, nem arról, hogy jók vagy nem jók, nácik vagy nem nácik.
Ezer probléma van, ez csak egy a sok közül. Nagyon sokan érzik úgy, hogy a cigányokat meg kell állítani, mert valami különös mételyt árasztanak itt az országon belül.
Mi az, hogy nincs c.bűnözés? Ez nem az? De még meggyire, a legaljasabbak közül való, gyáva rohadt férgek, akiket még csak meg se fognak büntetni, holott egytől egyig ki kellene taposni a belüket.

sandor1 | 2009. szeptember 22. | 09:58:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nemecsekerno | 2009. szeptember 22. | 09:56:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tibcsi | 2009. szeptember 22. | 09:36:35

A szarvasi fideszes polgármester OGY-i képviselő miért nem tesz valamit ha igaz az amit a saját várósáról állít??

zokni67 | 2009. szeptember 22. | 09:32:04

Ha a segély elrablását számoljuk abból jut a polgármester és a kapitány megvesztegetésére,igy már szemet is hunynak !!

88wx335dsf | 2009. szeptember 22. | 09:24:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sandor1 | 2009. szeptember 22. | 09:20:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jobbikos Tibi | 2009. szeptember 22. | 09:13:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Straszi1 | 2009. szeptember 22. | 09:10:49

Gáspárral egyet értek, az emberek mentalitásában kell, hogy először bekövetkezzenek a változások. Addig amíg egyik magyar sokszor csak röhög a másik nyomorán, (jobb esetben "csak" homokba dugja a fejét)ahelyett, hogy segítene, addig semmi nem változik.
Tipikus sztori számba megy, hogy télen amikor egy kislány "elszállt" mellettem a sípályán a fenyőfák közé mindenki meg volt rémülve (reméltük, hogy nincs koponyatörése vagy valami hasonló) , kivéve a magyarok egy csoportját, akik odaálltak a szakadék szélére és röhögtek rajta. ...ezer és ezer ilyen sztorit lehetne mesélni, ami arról szól, hogy az emberi tespedtség, tutyi-mutyiság, közöny, rosszidulat hogyan visz egy társadalmat egyre lejjebb és lejjebb

És még valami: az embereknek fel kellene már végre fogni, hogy csak akkor lehet egy országban haladni, ha a másik is halad. Az egyén sikere csak rövid távon válik szét a másik sikerétől. Közép és hosszú távon teljesen egymásra vagyunk utalva.

loczi | 2009. szeptember 22. | 09:07:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

hapsi | 2009. szeptember 22. | 09:07:27

Az biztos hogy a Kolompár Orbán nem megy ki a helyszínre.Az is igaz hogy az enyingi bandáról sem tudott a rendőrség,csak a Cozma gyilkosság után.A siófoki maszekok tudtak róluk,de az kevés volt.Vannak fehér foltok ilyen ügyekben a szerveknél.

karcsika | 2009. szeptember 22. | 08:48:21

státusz: ha annyira megpróbálnák eltusolni, hova kommentelted volna be, hogy megpróbálják eltusolni?

sydney | 2009. szeptember 22. | 08:46:55

Korábban azt javasoltam, legyen az ország neve Magyar Tolvaj Köztársaság (Zuschlag, Hunvald, Fidesz "közeli" cégek, stb .). Később bővítettem a dolgot, legyen Magyar Fasiszta Tolvaj Köztársaság (gárda, jobbik, cigány-gyilkosságok, stb.) Most viszont tovább kell bővítenem a nevet: Magyar Rabszolgatartó Fasiszta Tolvaj Köztársaság. Röviden: Balkán-Alsó.

státusz | 2009. szeptember 22. | 08:42:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

karcsika | 2009. szeptember 22. | 08:32:17

helyesbítenem kell: maga Hans-Rudolf Merz államfő kért bocsánatot

Dr Photon | 2009. szeptember 22. | 08:31:37

Az ilyesmi ellen csak egy Jobbikos belugyminiszternek lehet eselye, senki masnak. Vagy meginkabb, egy Jobbikos kormanynak.

karcsika | 2009. szeptember 22. | 08:30:06

Igen, és némi huzakodás után a svájci külügyminiszter megalázkodva kért bocsánatot a líbiai néptől a helyi tv-ben, hogy ilyen gyalázatra vetemedtek. Ennyit a svájci gerincességről

Gaspar | 2009. szeptember 22. | 08:24:27

Megjegyezném, hogy Svájc jelenleg azért áll diplomáciai konfliktusban, mert néhány évvel ezelőtt letartóztatták Kadhafi fiát, mivel egy luxusszállodában verte és kínozta a cselédeit.
A svájci szálloda személyzete és a rendőrség ezt ott hivatalból üldözendő bűncselekménynek tekintette még egy milliárdos diktátor esetében is, aki nyilvánvalóan vagyonokat költ/költött el Svájcban. Úgy gondolom, hoyg ez az igazi demokráci és esélyegyenlőség, nem pedig az, ami itt folyik, hogy aki megteheti és eszköze van rá, azt tesz, amit akar és nem szégyell. És sokan nem szégyellnek semmit.

No de ez a különbség Magyarország és Svájc között.
A sok kommentelő, aki itt sír, hogy nyugati életszínvonalon szeretne élni, tanulhatna ebből. majd akkor fogunk nyugati életszínvonalon élni, ha a mentalitásunk is hasonló lesz.

hapsi | 2009. szeptember 22. | 08:13:00

Ezek az emberek hogy a túróba tennének feljelentést,amikor meg vannak fenyegetve? Ki védené meg őket? De legalább lehet azt mondani hogy nem történt bűncselekmény hisz nincs feljelentés,így nem romlik a statisztika.Azért felhívnám a cikkíró figyelmét arra,hogy a Drazsé úr megmondta hogy az elkövetők származását nem lehet megjeleníteni,ezért nincs a rendőrségnek sem adata ilyen dolgokról.Irgum,burgum.

88wx335dsf | 2009. szeptember 22. | 07:59:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kukucska13 | 2009. szeptember 22. | 07:56:09

Integrálódni vágyó visszahúzódó cigányok voltak netalán a rabszolgatartók?

Pasinszki | 2009. szeptember 22. | 07:55:33

"Arra a felvetésünkre, hogy az ügyben miért nem tett feljelentést az önkormányzat, Szebellédi azt válaszolta: azért, mert - állítása szerint - nem tudta, hogy van ilyen jogi lehetőségük."
Nem lehetőségük van erre, hanem kötelezettségük. A büntetőeljárási törvény szerint, ha hivatalos személy (a polgármester az) hivatalos minőségében bűncselekményt észlel, köteles feljelentést tenni. Amúgy meg az önkormányzatoknál azért van jogi végzettségű jegyző, hogy ne legyenek jogi kérdésekben tájékozatlanok.
Mitől olyan teszetoszák a hatóságok a rabszolgák ügyeiben? Hát mekkora érdekérvényesítő képessége van egy olyan embernek, aki még a saját szabadságjogait se képes megőrizni? Miért törnék értük magukat hivatalos emberek? Van nekik elég bajuk anélkül is?

Pasinszki | 2009. szeptember 22. | 07:51:08

Bocs, az utolsó írásjel felkiáltójel akart lenni.

Pasinszki | 2009. szeptember 22. | 07:49:58

"Arra a felvetésünkre, hogy az ügyben miért nem tett feljelentést az önkormányzat, Szebellédi azt válaszolta: azért, mert - állítása szerint - nem tudta, hogy van ilyen jogi lehetőségük."
Nem lehetőségük van erre, hanem kötelezettségük. A büntetőeljárási törvény szerint, ha hivatalos személy (a polgármester az) hivatalos minőségében bűncselekményt észlel, köteles feljelentést tenni. Amúgy meg az önkormányzatoknál azért van jogi végzettségű jegyző, hogy ne legyenek jogi kérdésekben tájékozatlanok.
Mitől olyan teszetoszák a hatóságok a rabszolgák ügyeiben? Hát mekkora érdekérvényesítő képessége van egy olyan embernek, aki még a saját szabadságjogait se képes megőrizni? Miért törnék értük magukat hivatalos emberek? Van nekik elég bajuk anélkül is?

Jane Slota | 2009. szeptember 22. | 07:46:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Renia | 2009. szeptember 22. | 07:41:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

PGuszti | 2009. szeptember 22. | 07:16:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

HIRDETÉS
Képünk illusztráció
Képünk illusztráció
Népszabadság - Sopronyi Gyula

Egy át nem íratott autónak köszönhető, hogy a hatóságok rátaláltak az Újkígyóson borzalmas körülmények között fogva tartott 68 esztendős emberre. Emiatt indult ugyanis szabálysértési eljárás a férfi ellen, akinek a rokonai bemutattak egy 2003-ban kelt orvosi papírt, amely szerint a férfit gondnokság alá kellene helyezni. Ezért elmeszakértői vizsgálatra hívták őt, de ezen nem jelent meg.

Az önkormányzat kérésére ezután a gyámhivatal munkatársai környezettanulmányra mentek a megadott címre. Szebellédi Zoltán polgármester szerint itt találtak a rettenetes körülmények között élő férfira, aki azt kérte a hatóság embereitől, mentsék meg. A helyi önkormányzat ezután biztonságos helyre szállította.

A fogva tartott férfi - amint azt a polgármesternek elmondta - három évet élt a lovak közt egy istállóban, miután a lánya eladta egy roma családnak. Itt ingyen dolgoztatták, elvették a pénzét, naponta csak egyszer kapott enni. A nemrégiben elvégzett orvosi vizsgálat megállapította, hogy több bordája eltört korábban, és rühes. Arra a felvetésünkre, hogy az ügyben miért nem tett feljelentést az önkormányzat, Szebellédi azt válaszolta: azért, mert - állítása szerint - nem tudta, hogy van ilyen jogi lehetőségük.

HIRDETÉS

Az újkígyósi polgármester az esettel kapcsolatban elmondta: tudomása szerint a kisvárosban három-négy cigány család foglalkozik "csicskáztatással", azaz modern kori rabszolgatartással. Szebellédi megjegyezte: a szóban forgó családok, ha burkoltan is, de megfenyegették munkatársait.

Nem az újkígyósi volt az egyetlen ilyen eset Békés megyében. Egy lakodalom felfordulását kihasználva szökött meg nemrégiben szarvasi fogvatartóitól egy ötvenes éveiben járó gyulai férfi, aki - utólagos elmondása szerint - harmadmagával volt modern rabszolga. Nem csak folyamatosan dolgoztatták, hanem kínozták is: előbb a kezénél, majd a nyakánál fogva kikötötték. Feljelentést ő sem tett.

Egy nyári szarvasi razzia alkalmával huszonhat olyan személyt vittek be kihallgatásra a helyi rendőrségre, akiknél felmerült annak gyanúja, hogy nem szabad akaratukból tartózkodtak megtalálási helyükön. Az állítólagos sértettek többsége azonban tagadta ezt a feltételezést, míg néhányan rövid idő múltán visszavonták korábbi terhelő vallomásukat, így végül senki ellen nem indult eljárás.

Szebellédi Zoltán újkígyósi polgármesternek ezzel kapcsolatban az a véleménye, hogy - idézzük - "gyenge a törvényi háttere a modern rabszolgaság elleni küzdelemnek", ezért a rendőrség sem tud hatékonyan fellépni ellene. Ezt akadályozza a sértettek félelme, akik az esetek többségében nem működnek együtt a hatóságokkal az ilyen ügyek felderítésében.

- Az újkígyósi ügyben eddig még nem érkezett feljelentés, és egyelőre olyan bűncselekményre utaló adat sem merült fel, amely intézkedést igényelne a rendőrség részéről - mondta érdeklődésünkre Hajdú Antal, a területileg illetékes békéscsabai rendőrkapitány. Hozzátette: a bizonyított csicskáztatás a személyi szabadság megsértése törvényi rendelkezésébe ütköző bűncselekmény. Egyúttal jelezte, vizsgálják a friss újkígyósi ügy minden részletét, s ha felmerülne a bűncselekmény gyanúja, akkor megteszik a szükséges intézkedéseket.

Erre nagy szükség lenne, mert a nyári szarvasi akció kapcsán Babák Mihály helyi polgármester, fideszes országgyűlési képviselő arról beszélt: információi szerint csak a 17 ezres városban 100-150 olyan fogva tartott él, akit az újkígyósi férfihoz hasonló körülmények között tartanak fogva. Ezeket az embereket is ingyen dolgoztatják. Rendőrségi források ugyanakkor ezt az állítást nem erősítették meg.

Szilágyi Istvánnak, a gyulai hajléktalanszálló vezetőjének egy korábbi közlése szerint hozzájuk évente 10-15, csicskáztatásból menekült ember érkezik. Mint megtudtuk, eddig senki nem tett feljelentést.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    105 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS