belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. február
11. szombat

Józsefváros milliárdokat bukhatott a Corvin sétánnyal

Hárs Gábor ügyészségi vizsgálatot kért a Corvin sétány program ügyében

Egy közeli kirobbanással fenyegető józsefvárosi ingatlanbotrány is állhatott Csécsei Béla néhány hónappal ezelőtti lemondásának hátterében. A VIII. kerület, 16 évi polgármesterkedés után egészségi okok miatt idő előtt távozott vezetője szerint nincs összefüggés távozása és a között, hogy egy „vitatott vizsgálat” szerint már eddig is legalább hárommilliárdos kárt okozott az önkormányzatnak a Corvin sétány program nevű kerületi gigaberuházás, s egy százmilliós adócsalás gyanúja is felsejlik az ügyben.

Fekete Gy. Attila| Népszabadság| 2009. november 19. |37 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Nantal | 2010. február 2. | 15:49:48

...hmm...!!!

...Frigyes, 13:42:45...!!!

...nem kis TELJESÍTMÉNY, a kommentje...!
...őszintén GRATULÁLOK hozzá...!!!
...csak most került a figyelmembe...!!!

cselcsabi | 2009. november 19. | 21:38:33

c Születésének 120. évfordulóján, 2009. november 16-án Kéthly Anna egykori párttársai és mai követői megemlékezést tartottak a politikus asszony budapesti, Pozsonyi úti lakhelyén található emléktáblánál.
Folytatás a Kalapácsos Embernél: http://www.egy-ketto.hu/wordpress/?p=828

ostoba 90 | 2009. november 19. | 19:29:15

Mindenestre érdekes a kronológiai sorrend .
1. Hunvaldot és Verókot korrupció gyanujával beviszik börtönbe. /NOL /
2. Kiderül hogy Gaál György /ahogy Hunvaldnál és Veróknál is / a VIII. kerületi ingatlaügyi tanácsadó . / NOL /
3. Hirtelen Csécsei "egészségügyi okokra " való hivatkozással lemond . / NOL /
4. Csécsei " bedobozolva " viszi el iratait .. / Helyi Théma/
5. Biztos ami biztos Csécsei köt egy szerződést az önkorival 5 / !!/ évre hogy nettó 750 ezerért felveszik "tanácsadónak" / NOL /
Szerintetek ?

radar | 2009. november 19. | 18:07:30

Kedves adam1!
Nadon nadon szép és érdekes amit írsz, de hát abban az időszakban mszp-s volt a tanácsnok, aki a legtöbb előterjesztést írta alá, hiszen 2002-2006 között valahogy így volt. Elhiszem, hogy sz@r van, de hát tán nem kellett volna ennyire pofátlanul csinálni a dolgokat. No nem baj, tán ez a kerület is megtisztul egy kicsit. Fél mszp, szadesz és negyed fidesz bilincsbe elvonul. Ja meg e rév8 vezetése. Ez van!
Egyszer legyenek tökösök! - Gondolom ez nem megy.
Azzal meg ne gyere, hogy nyilvános szerződések, mert bőven képessek voltak hamisítani a doksikat. Hiszen ez már csak egy lépés volt! Meg mán ilyen volt a történelemben! Nem de?

kocsobur | 2009. november 19. | 14:36:13

Re#kipcsak ("És Czibula Csaba mit üzent? Jön tanúskodni, vagy inkább vállaja a "száműzetést".)

Érdeklödj talán Czibula párttársánál, a szintén VP-s Császár Antalnál
Tudod, az aki gyurcsány kormánymegbízottja lett..:P:
http://www.stop.hu/articles/article.php?id=416713


Így volt Czibula is.
Az egész ballib sajtó hozsannázott 2006-ban, hogy " átállt az SZDSZ-hez, sőt nyilvánosan mutogatták a szerződést"...
href:http://www.hirszerzo.hu/cikk.atallt_az_szdsz-hez_a_fidesz_szovetsegese.16543.html
Most meg szemérmesen annyit közölnek hogy "ex-fideszes"..:P

Tanulság: nem mindig szerencsés az összes kirúgott gazembert átvenni a "túloldalnak".

weller | 2009. november 19. | 14:30:55

Hát már megint egy szoclib korrupciós botrány? Most komolyan, van még, amit ezek nem mutyiztak el?

kocsobur | 2009. november 19. | 14:29:03

Re#bagoj ("A NOL megint kifelejtett a cikkböl egy apróságot:
Csécsei 16 éven át az SZDSZ szineiben volt polgármester.
Most, hogy süllyed a hajójuk kezdik a kollaboránsok (koalíciós partnerek) egymást feljelentgetni. Hál´Istennek...")

No igen..:)
Olyan ez is mint a BKV, hogy demszki meg horváth vizsgálja a ..hagyót..:)
Hogy de csúnyaságokat követtek el, nahát:)
És ők semmiről sem tudtak..:)

Ez a hárs is..előremnekülésre fogta...
Miközben:


"A négy jelentős építőipari vállalat által a mintegy 2500-3000 lakás és sok ezer négyzetméter közterület megépítésére 2003-ban megalapított Corvin Ingatlanfejlesztési és Városrehabilitációs Rt. 75 százalékát 2004-ben megvásárolta a Futó Péter érdekeltségébe tartozó Futureál-csoport."

Na itt a bibi.
Erről az érdekesszerü csoportról és ingatlanügyeikről komplett "háború és békét" lehetne írni..:)


U.I.Ja és ne feledjem,hunvald elödje a VII.kerületi polgármesteri székben, szabó "basszameg"zoltán meg most azon sopánkodik hogy "megzsarolhatták Csécsei Bélát, a VIII. kerület első emberét, aki 16 év polgármesterkedés után, szeptember 2-án egészségi okokra hivatkozva lemondott. De mivel zsarolták meg Csécseit és főleg kik? Ezekre a kérdésekre Szabó nem adott választ."

:P Tiszta bolsilibsi bagázs..:P

cselcsabi | 2009. november 19. | 14:09:20

Pardon: a vége lemaradt: http://www.egy-ketto.hu/wordpress/?p=828

cselcsabi | 2009. november 19. | 14:05:40

Születésének 120. évfordulója alkalmából Kéthly Anna egykori párttársai és mai követői megemlékezést tartottak a politikus asszony egykori, budapesti, Pozsonyi úti lakóházának falán lévő emléktáblánál.
A Kalapácsos Ember folytatja: http://www.egy-ketto.hu/wordpress/?p=

adam1 | 2009. november 19. | 14:03:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adam1 | 2009. november 19. | 14:02:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Frigyes | 2009. november 19. | 13:42:45

Fecseg a felszín és hallgat a mély. De valami megmordult ott lent, nagyon mélyen a „nyócker” nevet viselő gettóban is. Mert Józsefváros nemcsak a Corvin Sétány, épp elég aljasság történt szerte a kerületben.

Mindenki figyelmébe! A FIDESZ VALÓDI ARCA: http://kocsisbotrany.uw.hu/
Brutális, ütős, durva, eszméletlen!


Például tendencia az, hogy ha a kerületi önkormányzatok ingatlanfejlesztéseinek útjában áll egy ház, amely vagy tele van főbérleti lakókkal, vagy társasház, akkor az önkormányzat a tulajdonában álló lakásba beköltöztet olyan családokat, melyek életvitelükkel pokollá teszik az ott lakók életét. Aztán az önkormányzat érdekes módon nem hajlandó fellépni a lakóközösséget terrorizáló család(ok) ellen. Végül a lakók feladják, és a lakásaikat eladják/elcserélik nyomott áron. Érdekes módon ilyenkor felbukkan egy segítőkész ingatlanközvetítő, aki nyomott áron ugyan, de hajlandó át/megvenni a lakásokat.

Érdekes, hogy az Oltalom Karitatív Egyesület jóvoltából beköltöztetett „család(ok)” segítségével került sok lakó kiüldözésre például a VIII. ker. Diószeghy Sámuel utcában, a Karácsony Sándor utcában, de ez a módszer volt jellemző a Kisfaludy, Futó, Vajdahunyad, Nap, Práter, Kőris, Illés, Bacsó Béla utca számos, időközben „kiürített” és lebontott házaira is. Nem lennék meglepve, hogy ha a „zsidónegyed” eddig kiürített és lebontott házainál is ezt a módszert alkalmazták volna; vagy akár a XI. kerület városrehabilitációs területein. Viszont érdekes módon a VI. kerületben több lakóház „lakókihelyezése” azután gyorsult fel állítólag, hogy az elidegenítésre kiszemelt házba beköltöztettek egy-egy népes cigány családot. És amikor a kerületi önkormányzatoknak nem kellenek eszközül ezek a deviáns cigánycsaládok, akkor deportálják őket (például) egy (konkrét) csepeli panelházba. És micsoda véletlen (!) a Tavaszmező utcában rasszista indítékból kést rántó cigányok is élvezték az SZDSZ-közeli Oltalom Karitatív Egyesület „védelmét”.

Vajon mikor milyen kapcsolat fűzi az Oltalom Karitatív Egyesületet az erzsébetvárosi ingatlan-panamában érintett képviselőkhöz? Vagy a VIII. és IX. kerületi ingatlanfejlesztési projektek irányítóihoz? Ja, hogy SZDSZ-es politikusok vannak rács mögött Erzsébetvárosból… a VIII. ker.-ben pedig SZDSZ-es volt a polgármester… és az Oltalom Karitatív Egyesület elnöke az SZDSZ-es Iványi Gábor. Ja, és a IX. ker.-ben is SZDSZ-es volt a polgármester eddig. Hm… érdekes.

Vajon miért maradt szó nélkül a helyi képviselők, és ingatlanosok aljassága, hogy deviáns és antiszociális cigánycsaládokat használnak fegyverként az ingatlanfejlesztés és a zsíros profit útjában akadályt jelentő lakók elüldözésére? Vajon az átpolitizált –és szerintem a náci igazságszolgáltatás részét képező- ügyészség milyen mélységig lesz hajlandó vizsgálni az ingatlan-panamák MINDEN összefüggését?

Viszont két másodpercig sem leszek meglepve, hogy Józsefvárosban azért nem fogja vizsgálni a lehetséges ingatlanpanamákat a fideszista Budapesti Nyomozó Ügyészség és a fideszista Fővárosi Főügyészség, mert:
- a Józsefvárosi Képviselőtestületben jelenleg a FIDESZ+Jobbik koalíció van többségben, de a polgármester SZDSZ-es volt eddig;
- a Gazdasági Bizottságban a helyi FIDESZ és Jobbik vezető prominensei vannak;
- a város-rehabilitációs projektek –akár egy józsefvárosi ingatlanpanama kirobbanása miatti- megtorpanását nem reszkírozzák meg. Csak ha érdekük kívánja.
És a város-rehabilitációs projektek megtorpanásának elkerüléséért szinte mindenre képesek mert:
- A Corvin Sétány projektben túl sok pénz van, és a területen sikerrel hajtottak végre „etnikai tisztogatást”, vagyis teljes lakosságcserét; mely során az elköltöztetett lakosság 70%-át kitevő romák CSAK Józsefvároson kívül kaphattak lakást, a 30% „többségiek” pedig a kerületben sokkal jobb minőségű lakást. Ha az elköltöztetett romák pedig pénzt kaptak a lakásért, akkor ÁLLÍTÓLAG aláírattak velük egy „záradékot”, hogy azon nem vehetnek lakást Józsefvárosban (ez a „záradékos gyakorlat” állítólag 2006 óta gyakorlat – amióta FIDESZ+Jobbik többség van Józsefvárosban).
- A Magdolna Projekt nemcsak a város-rehabilitációról szól, hanem a helyi társadalmi problémák megoldásáról is. A Magdolna Projekt területén és környékén élő nagyjából tízezres roma populáció az érintett terület lakosságának kb. 35%-a – és a FIDESZ a Jobbikkal együtt majd a Magdolna Projekt, és az itteni cigók integrálásának sikerével akarja majd cáfolni azt, hogy fajgyűlölők és cigányellenesek lennének. Pedig a FIDESZ és Jobbik rasszista, fajgyűlölő, és cigányellenes! Csakhogy a helyi roma közösség nem volt partner, hogy összeálljon egy őket ellenségnek tekintő rasszista koalícióval. Így a FIDESZ-Jobbik koalíció el is vonta a Magdolna Projekt fejlesztési előirányzatait.
- A Palotanegyedben vannak Józsefváros legértékesebb ingatlanjai. Dr. Juharos Róbert józsefvárosi FIDESZ vezér utasítására létrejött a Palotanegyed Részönkormányzat, melybe kötelezően kell pumpálni a pénzt a kerületi költségvetésből. És amióta működik ez a részönkormányzat, azóta felgyorsultak itt is bizonyos ingatlanok privatizélésének előkészületei, illetve magánosításuk. És érdekes módon a palotanegyedi épület-felújításokra a többletforrás a Magdolna Projekt terhére lett átcsoportosítva.
És akkor nem ejtettem szót a JESZ Auróra utcai épületének „hasznosítására” tett előkészületeket. Mindenesetre enyhén szólva büdös az, hogy a FIDESZ+Jobbik mindenáron akar építtetni egy új szakrendelő központot ahelyett, mely egy olyan 30 éves épületben működik, amit direkt szakrendelőnek építettek. Hozzátartozik, hogy a jelenlegi szakrendelő épülete egy fél tömböt magába foglaló telken van egy „köpésnyire” a Rákóczi téri és a Köztársaság téri leendő metróállomás között. És hogy az új szakrendelőbe költöztetnék a Trefort utcai szakrendelőt is – és a Trefort utca a Palotanegyedben van. Érdekes… és a FIDESZ által bérelt „Szövetségek háza” is a Palotanegyedben van… a Szentkirályi utcában.

Külön érdekesség, hogy a józsefvárosi FIDESZ+Jobbik többség le akarja bontani azt a műemlék épületet is a benne lévő páratlan Lotz freskókkal együtt, amiben ma az Országos Cigány Kisebbségi Önkormányzat működik. Érdekes, hogy az épület mögötti üres telek egy FIDESZ-közeli cég tulajdonában van, és érdekes, hogy a Jobbik követeli az épület mindenáron való lebontását – úgy, hogy az Országos Cigány Kisebbségi Önkormányzat részére nem hajlandók csereingatlant biztosítani Józsefvárosban. Apropó: ugye ez nem csak a Jobbik rasszizmusáról és fajgyűlöletéről szól? Á, dehogy… dehogynem! Arról IS…

De akár a Visy Imre utcában lévő Polgárok Házának tulajdonjog-változásait lehetne firtatni… hátha kiderül pár „meglepetés-csontváz” – amúgy „polgári” módra.

És ott van a Centrum parkoló tender, a MAGOSZ részére ingyen átadott önkormányzati üzlethelyiségek ügye; valamint az, hogy a Szigony utcai lakótelep panelházai csak azután kapták meg a panelprogramra a pénzt, ha vállalták: tűzfalaikra Kocsis Máté óriásportréit kiteszik (természetesen ingyen)!

Úgyhogy kedves Árpádsáv Agitprop és a FIDESz-árnyékállam részéről kommentezően zsidózó és cigozó „polgártársak” és „nemzettestvérek”: Józsefvárosban a banánköztársaságot megcsinálta a FIDESZ+Jobbik koalíciója, tökéletesen elegyítve egy kis romaellenes apartheiddel. És biztosra veszem, hogy ezt az „összeesküvés-elméletet” nem fogja közzétenni a qruttyinfo : - ).


- - - - - - - - -

ejnye | 2009. november 19. | 08:01:57
Kissé tájékozatlan vagy, és úgy tűnik párttitkár nemzetestvér nem látott el pontos adatokkal: Csécsei ugyanabban a tisztviselőtelepi lakásban lakik, ahol polgármesterré válása előtt lakott; nála nem volt olyan vagyongyarapodás, ami vizsgálatra érdemes. Ettől függetlenül a polgármesteri tevékenységéről inkább nem jó a véleményem.


radar | 2009. november 19. | 08:02:40
Hát igen! Kissé tájékozatlan vagy, és úgy tűnik párttitkár nemzettestvér nem látott el pontos adatokkal: 2006 óta FIDESZ-Jobbik többségű a józsefvárosi képviselőtestület! A végén kiderül, hogy itt FIDESZ-Jobbik koalíciós lopásról van szó? Nos?

radar | 2009. november 19. | 08:04:48
Mondjuk nem ártana Juharos Róbert (FIDESZ) vagyongyarapodását se megvizsgálni; elvégre 1998-2002 között OGY képviselő is volt, illetve 1994 óta tagja a képviselőtestületnek. De vajon Kocsis Máténak mitől futotta meg olyan qrva jól, amennyire „vastag lett”? Ő is egy olyan fideszes, aki épphogy kikerült az egyetemi iskolapadból, és máris jól menő vállalkozásai vannak!

radar | 2009. november 19. | 08:31:48; ejnye | 2009. november 19. | 08:42:10; nucleus | 2009. november 19. | 08:44:58
És a Jobbik benne van a lopásokban? Elvégre 2006 óta FIDESZ-Jobbik többség van a képviselőtestületben… és számos zűrös üggyel rendelkező önkormányzatban koalíciós partner a FIDESZ és a Jobbik – mint irányító többség!

radar | 2009. november 19. | 09:07:26
Kissé tájékozatlan vagy, és úgy tűnik párttitkár nemzetestvér nem látott el pontos adatokkal:
- Városfejlesztési tanácsnok: dr. Juharos Róbert (FIDESZ)
- A 4 alpolgármester közül 3 fideszes: az egészségügyért, az oktatásért, és a városfejlesztését felelős alpolgármester.
- Gazdasági, kerületfejlesztési, és közbeszerzési bizottság elnöke: dr. Juharos Róbert
- Városüzemeltetési és közbiztonsági bizottság elnöke: dr. Gotthard Gábor (FIDESZ)
- Egészségügyi Bizottság: dr. Hollósy Andrea (FIDESZ)
- Költségvetési Bizottság Lánczky Lászlóné (FIDESZ)
- Oktatási Bizottság: Kerekes Pál (MDF)
Úgyhogy: a stratégiai és pénzbő bizottságokban a FIDESZ-Jobbik viszi a prímet, és érvényesül az akarata.


értelmetlenségi | 2009. november 19. | 10:51:00
Miről is beszélsz? Még hogy a FIDESZ-nek köszönhető a jónak mondható közbiztonság a nyóckerben? Juharos Róbert pár kamerát felszereltetett a Rákóczi tér – Mátyás tér – Horváth Mihály tér háromszögben, de semmi több. A mai kamerarendszer, mely lefedi Józsefváros 75%-át az bizony 2002-2006 között épült ki! A közbiztonság igen látványosan 2003-2005 között javult meg – és nem 2002 előtt! Volt mit tapasztalnom az elmúlt több mint 30 évben, amióta Józsefvárosban lakom!
Székelyné Gyökössy Dóra pedig egy aljas és gerinctelen alpolgármester volt, de ő más irányban mutyizott anno 2002 előtt.


kocsobur | 2009. november 19. | 10:58:53
Egyrészt ne feledd el, hogy 2003-ban a Corvin-Szigony Projekt első tervét a Fidesz és a MSZP egyhangúlag fogadta el! Maga a beruházás pedig 2005-ben indult meg. A legtöbb ingatlanszerződés viszont már Az a 2007-es vizsgálat pedig egy elterelő hadművelet volt, miután kirobbant az erzsébetvárosi és terézvárosi ingatlanpanama. A polgártársak és nemzettestvérek ezzel a látszatvizsgálattal akarták elterelni a figyelmet a 2006 óta történt FIDESZ-Jobbik között ingatlanmutyikról a figyelmet… mert a Corvin Sétányon kívül ott van a Trefort utcai rendelő épülete, a Roma Parlament épületének ügye, és jónéhány telekbiznisz is.

radar | 2009. november 19. | 12:07:52
Kissé tájékozatlan vagy, és úgy tűnik párttitkár nemzetestvér nem látott el pontos adatokkal: az LMP programjában szerepel a korrupció felszámolása és a kivizsgálások. De vajon az LMP által tett feljelentések miért nem voltak sajtóhírek? Nos?

kocsobur | 2009. november 19. | 11:59:23
És ne feledd a földpanamázó móri fideszes polgármestert, az ongai ingatlanpanamázó polgármestert, vagy a jogerősen elítélt volt szolnoki alpolgármestert… ne hagyjuk ki a győri szíjrágó mutyikat, az esztergomi balhékat, a debreceni kiskirályságot, a kaposvári apróságokat se.

adam1 | 2009. november 19. | 13:38:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bagoj | 2009. november 19. | 13:09:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kipcsak | 2009. november 19. | 12:28:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

radar | 2009. november 19. | 12:07:52

Ne haragudj kocsobur akkor nem érted, amit mondok. Ki nem sz@rja le, hogy ki hova, merre, meddig!- Már követni sem lehet!
A baj, hogy rengeteg pénzt loptak el a kerületben és egyébként, mint írtam egyetlen pol.mester jelölt programjában sem szerepel ezen korrupció felszámolása. Vajon méééér? Ez a sok pénz meglenne, akkor gondolom kicsit másképpen festene a kerület.
Ne a személyes identitásod mellett ragadj le, hanem hogy mindenkit átb.sznak a kedves politikusok.

kocsobur | 2009. november 19. | 11:59:23

Re#radar ("Itt a nyóckerben vígan loptak mind a két párt elvtársai. ")


Olyan vagy mint a friss MSZP szóvivő, "apám beájulna bernadett"..:)
Pártjának képviselői ott állnak hónapok óta a bíróságon, bűnszövetkezetben elkövetett csalások miatt és nem győznek "nem emlékezni" cúslágra...

ő meg tegnap előállt hogy " igen de a Deutsch találta ki 2001-ben"..:)

radar | 2009. november 19. | 11:43:09

Emberek!
Megint egymás torkának esünk, főleg az alapján, hogy kinek melyik szín a szimpatikusabb. Ez szörnyű! Közben meg a hőn szeretett politikusaink röhögnek a markukban, mert így megint egy szegényes vitává fajul, egy amúgy nagy horderejű ügy. - Ami sajnos nem egyedül álló.
Én is azon az állásponton vagyok, hogy mindenki hazudik és lop! De pont ez a lényeg, ezt nem szabadna hagyni! Itt a nyóckerben vígan loptak mind a két párt elvtársai. De sajna a kérdéses időszakban az mszp és az szdsz vitte a prímet,no de ezért jutott a narancssárga elvtársainknak is! - Ebbe belenyugodhat mindenki.
Különben is mi a lényeg. Loptak? Loptak!! Sokat? Rengeteget? Felelősségre kellene őket vonni és egy életre eltiltani őket a közügyektől? Naná!! De még mennyire!!!

kocsobur | 2009. november 19. | 11:41:17

Re#("orbán csaszi 2006-ban három (3) napot adott a kormánynak, hogy mondjon le.")


Na és?:)Nem mondtak le.Ehelyett eszeveszetten rohantak fel gyurcsány Titanic nevü hajójára, hűségesküt tenni..

Kérdem én, a mai politikai helyzetet látva: jobban jártak így?:P

No és az ország?

kipcsak | 2009. november 19. | 11:16:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kocsobur | 2009. november 19. | 11:08:50

Re#tatu ("Egy MSZP-s miniszterelnök elmondja, hogy a magyar politikusok hazudnak. Megindul a kampány, hogy igen, ő hazudik, ellenben az ellenzéki vezető soha nem tett ilyet.
Egy MSZP-s kerületi vezető feljelentést tesz nagyarányú ingatlanbotrány ügyében, erre megint jönnek a "csak a ballib lop mantrával".)

Most az öszödi zártkörü maffiatálákozón elhangzottakró inkább ne..azt hagyd meg a konrádgyörgyöknek..:)
Ami pedig a hársgábort illeti, azzal sincs nagy rejtély..
Összevesztek már tavaly a koncon, ők kiléptek az MSZP frakcióból és "kapolyisat" alapítottak...
Az "igaz" MSZP-sek meg összeálltak az SZDSZ maradékaival:

http://www.hirszerzo.hu/cikk.mszp-szdsz_koalicio_lesz_-_a_viii_keruletben_.79434.html

kocsobur | 2009. november 19. | 10:58:53

Re#értelmetlenségi ("kocsobur: ott élek a nyóckerben, tudom, mit beszélek")


Most már mi is tudjuk, mit beszélsz...
Pl. azt hogy amit önszántadból állitottál (értelmetlenségi | 2009. november 19. | 09:03:46 "Még mielőtt nagyon belelovalná magát bárki is "tolvaj MSZP meg SZDSZ" szövegbe, nem árt tudni, hogy a józsefvárosi képviselő testületben ciklusok óta a jobboldal van többségben")

az bizony -lásd a hivatalos választási adatokat a http://www.valasztas.hu/onkval2002/so02/ered_ind.htm
oldalon..

szóval az bizony tételesen hazugság.
2002-2006 között ugyanis kényelmes mszp/szdsz többség volt az önkormánzatban (érdekes, éppen ekkor zajlott az említett beruházás).
2006 őszén valóban meglett az un. jobboldali többség, nem véletlen hogy
idézem a cikket, néhány hónappal ezt követően " a képviselő-testület 2007 márciusában döntött arról, hogy átfogó vizsgálatot kell folytatni a cég működéséről. Április 10-én a testület felkérte a polgármestert, hogy 30 napos határidővel ezt végezze el."

zeni | 2009. november 19. | 10:55:32

Szerintem meg azt kellene megírni, hogy melyik "hazánk eleje" nem lopott, az sokkal inkább hírértékű lenne!
Csak nem attól félnek, hogy üres maradna az újság?

tatu | 2009. november 19. | 10:51:27

Egy MSZP-s miniszterelnök elmondja, hogy a magyar politikusok hazudnak. Megindul a kampány, hogy igen, ő hazudik, ellenben az ellenzéki vezető soha nem tett ilyet.
Egy MSZP-s kerületi vezető feljelentést tesz nagyarányú ingatlanbotrány ügyében, erre megint jönnek a "csak a ballib lop mantrával".

Csak én találom furcsának, hogy az egyik oldal mindig lop, csal, hazudik és hazát árul(mármint az ellenzék szerint), a másik oldalon meg csupa szent található? Azért ennyire képmutatók nem lehetünk, hogy ezt komolyan elhihesse bárki is!!!!

értelmetlenségi | 2009. november 19. | 10:51:00

kocsobur, radar: ott élek a nyóckerben, tudom, mit beszélek. És sokakkal ellentétben egyáltalán nem vagyok elfogult se balra, se jobbra. Igy például ezúton is közhírré teszem, hogy egy igen talpraesett és elkötelezett fideszes képviselőnek köszönhető a közbiztonság korábbiakhoz képest jelentős javulása a kerületben. Ezzel szemben viszont a telekspekulációk a ma már parlamenti képviselő fideszes Székelyné Gyökössy Dóra akkori alpolgármester(és fiacskája...) áldásos tevékenységévwl kezdődtek anno, amikor a Corvin-Szigony projekt még csak terv volt, de már lehetett tudni, hogy nagy buli van kilátásban.

Ahogy írtam, nem vagyok elfogult se erre, se arra. De nem fogadom el az elvakult egyoldalúságot, azt a naív (vagy nem is naív?...) gondolkodást, hogy csak az egyik, vagy csak a másik oldal lop, csal hazudik.

Minden párt és minden politikus lop, csal, és hazudik. Aki ezt képtelen belátni, arra még nagy csalódások várnak.

kipcsak | 2009. november 19. | 10:25:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kocsobur | 2009. november 19. | 09:42:05

Re#értelmetlenségi ("Még mielőtt nagyon belelovalná magát bárki is "tolvaj MSZP meg SZDSZ" szövegbe, nem árt tudni, hogy a józsefvárosi képviselő testületben ciklusok óta a jobboldal van többségben")

Csak úgy kiváncsiságból megnéztem, hogyan nézett ki ez a "jobboldali többség",a 27 tagú VIII.kerületi önkormányzatban , 2002-2006 között..:P

http://www.valasztas.hu/onkval2002/so02/ered_ind.htm

Sajnálattal kell megállapitanom, hogy ismét hazudsz mint a vízfolyás.

radar | 2009. november 19. | 09:07:26

Igen drága értelmiségi, de megjelölt időszakban a gazd-i polg.mester mszp-s, a kompetens tanácsnok mszp-s, a polgmester szdsz-s, a polg.h szdsz-s. No meg a fidesz!! + A beépített emberek, ja meg a futureál, rév8? Mond valamit?
Ja drága higgyed, hogy nem ők loptak. De sajna igen!!!

radar | 2009. november 19. | 09:03:58

Miért tegnap nem olvastátok, hogy ez a Komássy nevezetű rabló gyerekeket dolgoztat, ráadásul valami rokonával! Frankó nem? Jól nyomják. Milliárdokat lopni, gyerekeket dolgoztatni...
Ja és a választásoknál meg mindegyik lapít, mint sz@r a fűben! Kéz kezet mos!
Ilyenkor az ilyen dolgokról kussolunk, mert hát a kampány - ugyebár! Ha az egyik felnyomja a másikat, akkor oszt elszabadul a pokol, mert a mutyisok el kezdenek bukdácsolni... :-)

értelmetlenségi | 2009. november 19. | 09:03:46

Még mielőtt nagyon belelovalná magát bárki is "tolvaj MSZP meg SZDSZ" szövegbe, nem árt tudni, hogy a józsefvárosi képviselő testületben ciklusok óta a jobboldal van többségben: az ő beleegyezésük, tudtuk (és részvételük!) nélkül egyetlen fillér közpénz nem mozdul meg, egyetlen szerződés nem léphet életbe. Vastagon benne vannak tehát ők is a disznóságokban. Csécsei sem egy maszületett bárány, de nem csodálom, hogy elege lett abból, hogy évek óta egyetlen javaslata, elképzelése nem megy át az ellenzéki többségű testületben. Gúzsbakötött bokákkal nem lehet táncolni.

A Corvin-Szigony projektben óriási pénz van, uniós támogatás is, nincs abban semmi meglepő, hogy jó magyar szokás szerint ezerrel dübörög ebben is a lenyúlás, balról is, jobbról is. És ahogy az ilyenkor lenni szokott, mindig az kezd el hőbörögni, akit kihagynak egy jó buliból...

nucleus | 2009. november 19. | 08:44:58

Bezárni. Ez az egyetlen mód. A bíróságnak különös kegyetlenséggel és pláne gyorsasággal kellene ezekben az ügyekben ítélkeznie. Az talán visszatartó erő lenne.
Az MSZP meg az SZDSz tűnjön el a fenébe. Tolvaj banda.

ejnye | 2009. november 19. | 08:42:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

radar | 2009. november 19. | 08:31:48

Különben jut eszembe! Ugyebár időközi polgármester választás lesz ott, vajon az indulók programjában legalább a "kivizsgáljuk" szintig miért nem szerepel? Az mszp-st meg a szadeszest értem, mert benne vannak, de a fikuszos? Vagy ő is benne van? Ez sem lepne meg!

radar | 2009. november 19. | 08:04:48

Az a gyanúm nemcsak Csécsinek, hanem még egyéb más lúzernak meg kellene vizsgálni a vagyonosodását, akik akkor és azóta regnálnak a helyi politikában!

radar | 2009. november 19. | 08:02:40

Hát Igen! Megint újabb lopásra derül fény. Már meg sem lepődök, hogy az elmúlt években bizonyos mszp-s, szdsz-s vezetők, no meg az önkormányzat bizonyos prominens személyei az ügyben szereplő milliárdossal hülyére lopták magukat!!!
Igazi hungaricum!!! Csak végre valóban megtisztulna ez az ország az ilyen mocskos bandáktól!!!
Hol tarthatna ez a kerület a 3 milliárddal beljebb lehetne?!

ejnye | 2009. november 19. | 08:01:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Nantal | 2009. november 19. | 01:25:35

...hmm...!

...na, lesz megint, min "csámcsogni" a jó népnek, gondolom a jogi eljárások sebességeihez már hozzá szokva, minimum egy évtizedig...!

HIRDETÉS
A Corvin-projekt
A Corvin-projekt
Reviczky Zsolt

Szabó Zoltán szocialista képviselő hétfőn azt mondta: megzsarolhatták Csécsei Bélát, a VIII. kerület első emberét, aki 16 év polgármesterkedés után, szeptember 2-án egészségi okokra hivatkozva lemondott. De mivel zsarolták meg Csécseit és főleg kik? Ezekre a kérdésekre Szabó nem adott választ.

Számos jel utal arra, hogy Csécsei távozásának hátterében egy kirobbanással fenyegető józsefvárosi ingatlanbotrány is állhat. Csécsei nem kívánt reagálni a feltételezett megzsarolásáról szóló szocialista bejelentésre, fenntartotta korábbi állítását, hogy egészségi okokból távozott pozíciójából. Az önkormányzat belső ügyeit ismerő forrásaink szerint azonban, ha mégsem így történt, a kerületi gigaberuházás, a Corvin sétány program lehet az a „valami”, ami miatt már eddig is főhetett a kerület vezetőinek feje, s ahol olyan szabálytalanságok sorának a gyanúja vetődött fel az elmúlt hónapokban, amelyek kapcsán még a polgármester felelőssége is felvetődhet. A szóban forgó gyanús ügyekben a képviselő-testület illetékes bizottsága kétéves vizsgálatot rendelt el, de az máig nem zárult le.

A Népszabadság értesülése szerint Hárs Gábor, az MSZP országgyűlési frakciójának tagja, aki egyben a VIII. kerületi testület gazdasági, kerületfejlesztési és közbeszerzési bizottságának is tagja, október 27-én feljelentésnek beillő bejelentést tett a józsefvárosi Rehabilitációs és Városfejlesztési Zrt. (Rév8 Zrt.) gazdálkodásával összefüggésben a Központi Nyomozó Főügyészségen. A képviselő ezt érdeklődésünkre megerősítette, de részleteket addig nem kíván mondani az ügyről, amíg az ügyészség nem dönt arról, hogy elrendeli-e a nyomozást.

HIRDETÉS

A Xantus Judit jegyzőnek írt, de már több önkormányzati képviselőhöz is eljutott leveléből azonban kiderült, hogy a bejelentésében tájékoztatta az ügyészséget a Rév8-nál elrendelt vizsgálatról, amely még mindig nem zárult le. Azt kérte, az ügyészség vizsgálja ki, kit milyen felelősség terhel a vizsgálat lezárásának akadályozásáért. Mi az alapja az eddigi vizsgálatokról készült jelentés azon megállapításának, amely szerint a projekt végrehajtása során milliárdos kár érte az önkormányzatot, s hogy valóban felsejlik-e az ügyben egy százmilliós áfacsalás gyanúja is? Hárs arra is választ vár az ügyészektől, hogy valóban törvénysértőek voltak-e egyes, a projekttel kapcsolatos szerződések.

A Népszabadság érdeklődésére a Központi Nyomozó Főügyészségen azt közölték: egy hét múlva döntenek Hárs Gábor bejelentéséről.

A BRFK időközben nyomozni kezdett a Corvin sétány programmal összefüggésben. Jelentős vagyoni hátrányt okozó hűtlen kezelés és más bűncselekmények gyanújával indítottak eljárást. Még csak az iratok beszerzésénél tartanak, ezért nem nyilatkoznak. Az ügy ismerői aggódnak, hogy mire a rendőrség beszerzi a nyomozáshoz szükséges dokumentumokat, azok esetleg tartalmilag „átalakulhatnak” vagy nyomuk veszhet.

Úgy tudjuk, az iratok utólagos megmásításának veszélyére Hárs Gábor is felhívta az ügyészek figyelmét. Példaként az adócsalásgyanús áfaügyet említette, amikor is a polgármesteri hivatal pénzügyi osztályának a gazdasági bizottság számára tett előterjesztése első változatában – amelynek példányait nem minden bizottsági tagtól sikerült az előterjesztőknek visszaszerezniük –még az állt, hogy „a konkrét ingatlan-adásvételi szerződések visszamenőleges módosításával megoldható volna az áfavisszafizetési probléma”. A második változatban azonban már ez olvasható: „… vannak jogi, pénzügyi megoldások a helyzet tisztázására”. Hogy mik ezek, arról nem szól az előterjesztés.

A Corvin sétány program, azaz a Közép-Józsefváros rehabilitációjának gondolata 1997-ben fogalmazódott meg, és 2001-re születtek meg a végrehajtáshoz szükséges döntések. A négy jelentős építőipari vállalat által a mintegy 2500-3000 lakás és sok ezer négyzetméter közterület megépítésére 2003-ban megalapított Corvin Ingatlanfejlesztési és Városrehabilitációs Rt. 75 százalékát 2004-ben megvásárolta a Futó Péter érdekeltségébe tartozó Futureál-csoport.

Az önkormányzat rehabilitációs és városfejlesztési érdekeit a Rév8 Zrt. érvényesítette megbízóként. A Rév8 felügyelőbizottsága elnökének „összefoglaló értékelése alapján” a képviselő-testület 2007 márciusában döntött arról, hogy átfogó vizsgálatot kell folytatni a cég működéséről. Április 10-én a testület felkérte a polgármestert, hogy 30 napos határidővel ezt végezze el. Ezután csaknem kétéves huzavona következett, mígnem a gazdasági bizottság 2009. január 20-án kijelölte a vizsgálat elvégzésére kiírt közbeszerzési eljárás nyertesét, a Mikroorg Szervezéstechnikai Kft.-t, hogy 2009. július 10-ig bruttó 9,6 millió forintért folytassa le az előírt vizsgálatokat.

A Mikroorg megállapítása szerint az önkormányzat 2001-től kezdve nyilvános pályázaton, értékbecslés nélkül értékesítette ingatlanait. A vizsgált időszakban (2002–2007) az önkormányzatot ezért több mint hárommilliárd forint kár érte. A 2005-ben elfogadott szakmai koncepció alapján később még a korábbinál is hátrányosabb feltételekkel kötöttek szerződést. Előnyös helyzetbe került viszont a Corvin Rt., később pedig a Futureál Holding Zrt. Az önkormányzati ingatlanokat olyan projektcég vásárolta meg – olvasható a jelentésben –, amely vagyonértékesítési pályázaton nem vett részt.

A jelentés megállapítja, hogy a befektetők közti bruttó elszámolás elvének megsértése és az áfaáthárítás elmaradása miatt megközelítőleg százmillió forint áfát nem kapott meg a költségvetés. Egyebekben „igen alacsony színvonalúnak” ítélte a vizsgálat a Rév8 elszámolási, nyilvántartási és adatszolgáltatási rendszerét, s úgy ítélte meg, hogy hiányzik a közpénzek felhasználásának követésére alkalmas eljárási rend is.

A Rév8 a vizsgálat szinte valamennyi megállapítását vitatta, a vizsgálók eljárását „önkényesnek” és „teljességgel hibásnak” minősítve. Az önkormányzat részéről többen „irányítottnak” minősítették a vizsgálatot, bár arról senki nem kívánt nyilatkozni, hogy kik és miért akarhatták, hogy a Mikroorg ilyen lesújtó véleményt adjon a Rév8-ról.

A jelentést titkosították, s ezt a minősítést csak egy nappal Csécsei lemondása előtt törölték, bár addigra a Rév8 által vitatott lényegi megállapítások többsége kiszivárgott.

A vizsgálat még ma sem fejeződött be. Folynak az egyeztetések, de mivel a Rév8 és a Mikroorg álláspontja nem közeledett, felvetődött, hogy a Mikroorg csak az őt megillető 9,6 millió forint felét kapja meg, s rendeljenek el kontrollvizsgálatot, amire a 2010-es költségvetésben 20 millió forintot különítsenek el.

Így tehát a vizsgálat a költségvetés elfogadásáig szünetel.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    37 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS