wolf | 2009. augusztus 31. | 20:48:45
Hogy is van ez?
Ha a nemzeti oldalról valaki BÁRMILYEN vonúlást szervez,akkor rögtön kimondja a regnáló hatalom rendökle,,nem lehet a forgalmat akadályozni még azon a 0,12345 négyzetméteren sem amit igényelnek!Most meg nem szégyelik leírni ,hogy alkotmányos joguk az embereknek a szabad vélemény nyílvánítás joguk!Nem sül le a pofátokról a bőr tóth gabi?
m35hun | 2009. augusztus 30. | 21:27:43
Óuuu jeee, gondolom, a kedves baloldali és liberális nemzetrontóink ilyen jeleneteket szeretnének látni a közeljövőben Magyarországon: http://www.zombietime.com/up_your_alley_2008/part_1_full/index.php . (Ez a Gomora a San Francisco-i meleg felvonuláson alakult ki.)
CRITICS | 2009. augusztus 29. | 20:21:38
Attila | 2009. augusztus 29. | 12:20:17!
Nekem volt meleg munkatársam, egy halál jó fej fazon volt, és baromi tehetséges, de ő sem járt ilyen baromságokra, mint ahogy én sem járok "május elsejézni", vagy én sem tartom a hetero ünnepet (már ha van ilyen), mert mi a fsznak. Igen, vannak melegek, igen, sok köztük érdekes ember, uau mint ahogyan a több ember között.
CRITICS | 2009. augusztus 29. | 20:17:32
Attila | 2009. augusztus 29. | 12:20:17!
Senkit nem érdeleknek a melegek, vedd már észre öreg. Tojunk erre az egész, melegek által felfújt ügyre. Kit érdekel? Senkit. De nem megengedhető, hogy az ország főutcáján, két ffi egymásra verje a frkát. Én is verhetném, mert méretes, de egyrészről senkit nem érdekel, másrészről bunkóság lenne, ha egy kamion tetején fogdosnám a kékerest. Tudod, ha lenne valami szakmai teljesítmény egy meleg ember mögött, azzal semmi probléma nem lenne, de a felesleges fszverésre senki nem kíváncsi, főleg nem az Andrássyn. Nem utálunk, csak hülyének nézünk, hogy annyira infantilis vagy, hogy amit magad indukálsz, attól magad háborodsz fel, magad ellen.
Borszívóügynök | 2009. augusztus 29. | 12:40:53
Ez új. Mióta van egy fideszes országgyűlési képviselőnek "magánvéleménye"? Köztudott, hogy dakotáéknál mindenki az örökösminiszterelnökúr - tól kapja borítékban a magánvéleményét!
Attila | 2009. augusztus 29. | 12:20:17
marindaa | 2009. augusztus 29. | 09:17:38
Vegyétek már észre vakok!!! Ez mindössze néhány ember! Ha eljönnétek és megnéznétek, hogy mi is ez, nem írnátok ekkora baromságokat ide.
Van pár ember, aki mutogatja magát, a 99% meg normális ruhában vonul fel.
De itt minden idióta azt írja, hogy minek mutogatjuk magunkat, meg rázzuk a seggünket, hát rázza a bánat, az rázza, 1% rázza. De a sajtónak ugye kell a meló, miből is élnének meg, ha nem szenzációhajhászásból.
demo | 2009. augusztus 29. | 11:33:33
marindaa | 2009. augusztus 29. | 10:45:11
Ezt csak azért írtam le, mivel hasonló kirekesztés érzek a cigányokkal, melegekkel, zsidőkkal szemben.
Szerintem ugyanaz a tábor ilyen vehemens mindegyik témában!
De az a véleményem, hogy az előítéletességet hasonló módszerekkel, pl. a kultúrával is lehet enyhíteni! Bármelyik témában. A melegeket meg betegséggel azonosítani nagyon nagy butaság!
Amióta ember él a földön, ez létezik, többek között az állatvilágban is előfordul.
demo | 2009. augusztus 29. | 11:24:50
marindaa | 2009. augusztus 29. | 10:45:11
Soha annyi sikeres kultúrális fesztivál nem volt, mint idén Magyarországon!
Közöttük rengeteg ingyenes programmal!
A problémákat pedig a legkevésbé lehet azokkal a módszerekkel megoldani, amit a maga által preferált oldalhoz köthető!
Maga szerint a gyűlölködéssel előre lehet vinni a probléma megoldását?
Felvilágosítanám, hogy ez a hozzáállás és retorika csak mélyíti a helyzetet. Mert nem azzal vannak elfoglalva a népek hogy előre induljanak pozitív energiákkal, hanem hogy megvédjék magukat, vagy támadjanak másokat, és elszívja az energiáikat a gyűlölködés!
És igenis a kultúra, a fesztiválok,/szerencsére már egyre több ingyenes van vidéken is!/ segítik a megbékélést, a megértést.
Tegnap este például az Ozsdu udvarban volt egy szenzációs koncert a Szakcsiékkal, Lakatos Robival, és mondhatom remek érzés volt romáknak, nem romáknak együtt élvezni!
És lehet hogy ebből nem volt bőséges vacsora, de jó érzés volt mindenkinek, mert egy közösséget alkottak az ott levők!
És a lelki táplálék sem semmi. És innen indul a felemelkedés, ha elismerjük egymás kultúráját. Ez lehet egy első lépés.
És ne jöjjön nekem a szokásos rémtörténetekkel, mert nem ez a jellemző!
Nézzen körül az építkezéseken, a legtöbb legnehezebb munkát végző ember roma!
Sokan próbálnak az ellenszélben érvényesülni, de nagyon nehéz dolguk van. Maguk meg segítség helyett csak gáncsolják öket!
Shuto | 2009. augusztus 29. | 11:22:41
Én nem tudom, hogy betegség-e. Eddig sem a genetikai magyarázat, sem a pszichológiai nem győzött meg. Addig várok a véleményem kialakításával, amíg nincs perdöntő bizonyíték ez vagy az mellett.
Amit viszont tudok, az az, hogy nem értem, miért kell büszkeség napot tartani. Továbbra is magamutogatásnak, értelmetlen ökölrázásnak érzem. Miért? Mert mindenki tudja, hogy a társadalom nagy része utálja a homárokat úgy általában (de ha van egy haverja X-nek, akkor az kivétel lesz hirtelen, érdekes, nem?). Ergo ha kimész felvonulni, akkor ilyen módon provokálsz, akár akarsz, akár nem.
Van-e joga a homóknak felvonulni? Minden bizonnyal. Gyakorlati szempontból jó-e ez a mai magyar társadalomban? Szerintem egyértelmű nem. Ha én homár lennék ebben az országban, biztos nem lennék olyan ostoba, hogy felvonuljak. Szerintem ez nem bölcs dolog.
Hogy egyébként meg mit gondolok, azt nem itt mondom el, ez a cikk a felvonulással foglalkozik.
marindaa | 2009. augusztus 29. | 10:45:11
demo
Szerinted hány embernek van a jelenlegi életkörülményei között bulizni a városban? Függetlenül attól, hogy ezek melegek vagy mások. Jártam többször is Hollandiában, teljesen más ott az életszínvonal.
Sajnálatos, hogy napjainkban ezek a témák kapják a legnagyobb nyilvánosságot, miközben a lakosság 10%-a munkanélküli, családok tömegei nem tudnak maguknak és gyermekeiknek megfelelő élelmet biztosítani, tízezreket fenyeget a kilakoltatás és a hajélktalanság veszélye. Ezekről miért nem folynak viták? Miért hallgatják el ezeket a problémákat? A Népszabadság sem ír ezekről. A melegek meg közben örülhetnek, hogy nyilvánosságot kapnak és hogy fesztiválozhatnak az Andrássy uton.
demo | 2009. augusztus 29. | 10:33:10
marindaa | 2009. augusztus 29. | 09:17:38
Nem azért vonulnak fel, hogy elfogadtassák magukat. Hanem azért, mert állampolgári joguk, úgy, ahogy nekik tetszik, ha a törvényesség keretei között teszik.
Ennyire egyszerű.
Amszterdamban pl. az egész város bulizik, és azokra a bárokra, ahol jelen vannak, rózsaszín lufikat helyeznek, hogy ha valakinek sérti az érzékenységét, tudja hogy hová nem kell bemennie azon a napon. Itt ugyan az a helyzet. Ha valaki prüszköl ellene, ne vigye oda a gyereket, és ne nézzen oda. A pornócsatornákat se nézze, vagy mutassa a gyereknek, ha nem kíváncsi rá! /Persze a legtöbben azok nézik, akik a legjobban ágálnak ellene titokban!/
marindaa | 2009. augusztus 29. | 09:17:38
"a melegek célja mindössze annyi, hogy ezt megtehessék, anélkül, hogy bárki is bántalmazná őket,"
oké, akkor miért is kell felvonulni? miben segíti a melegekeket a felvonuláson megjelent provokatív egyének, akik szerintem inkább lejáratják ezt a társadalmi csoportot, mint elfogadottá tennék őket?
Attila | 2009. augusztus 29. | 08:03:52
sandor1 | 2009. augusztus 29. | 08:01:06
Jó hozzáállás. Annyit kell megérteni, hogy a melegek célja mindössze annyi, hogy ezt megtehessék, anélkül, hogy bárki is bántalmazná őket, vagy emiatt pletykálna róluk és bajba hozná őket. Mert sajnos ez a félelem teszi lehetetlenné az életünket.
Más kérésem igazából nekem sem lenne, de tudom, hogy lehetetlen, hogy mindezt megtudjam tenni ebben az országban bármikor is...
sandor1 | 2009. augusztus 29. | 08:01:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Attila | 2009. augusztus 29. | 07:54:53
Amúgy meg nem tudom a fidesz és a csatlós pártja, a 0% alatti kdnp miért nem bír ki még két melegfelvonulást. Tarlósnak úgyis az lesz az első dolga, hogy ezt betiltja és majd az lesz a polgári kormány "nagy diadala".....
Én már annak is örülnék, ha a rergisztált élettársi kapcsolatot nem törölnék el ezek a szemetek...
Attila | 2009. augusztus 29. | 07:52:46
Laura | 2009. augusztus 29. | 05:59:03
1, Nem betegség.
2, Milyen jó példát hoz. Látja, így lesz valakiből lelkinyomorék, ha nem vállalja önmagát. És hazudnia kell egy életen át
Másoknak is:
3, Nagyon fura, hogy itt egyesek azt hiszik, hogy két meleg ember meleggé neveli gyermekét. De azér megkérdezném, két meleg férfi leszbikussá nevelne egy lányt? Vagy két leszbikus nő meleggé nevelni egy fiúgyermeket? Szerintem igen kevés az esély.
4, Tavaly 1000 házasságból 630 válással végződött. Szóval a heterok ne kezdjenek nekem szónokolni a gyermekek egészséges lelki fejlődéséről.
5, Továbbra se értem miért jó, hogy valakik ok nélkül és szívből gyűlölik a melegeket, a gyűlölet még nem oldott meg semmit, melegek lesznek és ez soha nem fog megváltozni már. Azt hozzátenném, hogy örömmel bagatellizálják el az emberek ezt a témát, mert ugye jobb azt hinni, hogy amiről nem tudunk, az nem is létezik....
sasa2 | 2009. augusztus 29. | 07:50:50
Ez olyan számomra , mint az utcán vizelés. Nincs gondom a melegekkel , de a felvonulást ellenzem.
Laura | 2009. augusztus 29. | 05:59:03
En nagyon sajnalom, ha valaki melegnek született. Olvastam egy megrazo cikket, amiben a ferfi elmeseli, hogy mindent megtett. Megnösült, gyereke született, es megis elvalt evek mulva, mert nem tudott a felesegehez, es mas nökhöz sem vonzodni. Az en szememben egy gyogyithatatlan betegseg, nics ra orvossag. A maganvelemenyt meg politikai huzasnak tartom. A part egyik tabora betiltana, a masik meg nem, ilyen egyszerü. Vegül parton belül mind a ket tabornak igaza van. A szavazo bazis megmarad, met hallottak mind a ket velemenyt. Nalunk is igy csinaljak, föleg valasztasok elött. Parton belül az egyik azt mondja csökkenteni kell az adokat, a masik meg nem lehet. Mi is elegedettek vagyunk, mert szerintem nem lehet, de a szomszedom mar most örül, hogy lesz adocsökkentes.
pentagram | 2009. augusztus 29. | 05:30:13
takácsmária | 2009. augusztus 29. | 00:35:38
Tisztelettel!
A probléma és a felháborodás a kihívóan hiányos "öltözetben" magamutogató magatartásban, és a vonulás alatt egymás seggében történő turkálásban rejlik!
Néhány évvel ezelőtt fiatal pár az utcán egymást csókolva, szemérmetlenségnek tűnt. Tisztelettel kérdezném, akkor ez mi??
Nehogy a haladunk a korral ideologizáljuk meg.
takácsmária | 2009. augusztus 29. | 00:35:38
Csúsztatások és ősbutaságok halmaza. Legalább egyszer beszélgetne el őszintén É.I. egy meleggel vagy egy melegközösséggel, ha már emberjogi képviselőségig jutott.
asterix58 | 2009. augusztus 29. | 00:04:31
közerkölcs,közizlés,deviancia mik ezek a baromsagok? ami nekem izlés az lehet ,hogy a màsiknak nem és forditva!
az ékes asszony pedig annyi hülyeséget beszél összevissza,hogy az még a FIDE-SS baràtit is zavarhatja hacsak nem ök küldték ezt a sületlenséget magànvélemény cimszò alatt! az" ifjusàg normàlis fejlödése" meg mit jelent?kinek mi a normalis? példàul szàmomra ez magyar sarah palin nem normàlis!de tudom neked tetszik!hàt igy vanez!nem vagyunk egyformàk!de nem kell mindenkinek ugyan azt jonak vagy rossznak tartania!
fideszss | 2009. augusztus 29. | 00:03:00
Valóba közerkölcs?:D akkor a néppárba kéne keresgetni ott állítólag mostanában elég sok erkölcsös keresztény jeleskedett: pl Berluskoni vagy a cseh Topolánek. De itt van a szeretem a f@szt Fidesz SS hölgyike is aki neten ezt meg is osztatta mindenkivel.
tiltott_baker | 2009. augusztus 28. | 23:38:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 23:38:21
critics
erre màr vàlaszoltam!
CRITICS | 2009. augusztus 28. | 23:22:06
Moderálási alapelvek- moderált komment -
strx58 | 2009. gszts 28. | 21:49:41
Szllm frt dlgbn z mstrdm nrkzkr s krvzkr gndltm, n mg z lyn lyn rckr, kk szrtnk lyn-lyn dlgkkl krskdn :D. Nm bzkr gndltm, s nm s clztm rjk, hbr t znnl mgdr vttd. N tt kzddnk prblmk.
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 23:20:32
tiltott baker
"tàrsadalom többsége" ez eléggé tàg,de itt nem vélményröl van szò hanem jogokròl!még nem tàmadtak meg senkit,nem fenyegettek meg senkit,nem (nem értem ez,hogy lehet relativ) a gàrda meg valoban egy SA volt
rasztaszív | 2009. augusztus 28. | 23:18:59
egy aprócska kérdésem lenne
a nol top10-ben a vitatottak közé hogy kerülhet be egy cikk?mert a hozzászólások száma mintha nem nagyon számítana...
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 23:15:33
ejnye
most a lajtàn innen ez van!hogy mi vezetett idàig az nagyon összetett!biztos vannak korrupt biròk,ügyészek,rendörök de nem mindenki romlott!a rendszer bàrki is jön csak tisztulàsra van itélve!senkinek nem érdeke alapvetöen(mert vannak kivételek),hogy a rendszer korupt legyen! agàrda feloszlatàsa meg igazàn jo dolog volt! ez magànvélemény!!!!!
tiltott_baker | 2009. augusztus 28. | 23:13:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ejnye | 2009. augusztus 28. | 23:07:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 22:58:17
ejnye
igen ha valakinek valamilyen birosàgi döntés nem tetszik akkor politikat làt benne!a melegeket meg nem oszlattàk föl jogerösen(lehet,hogy ez is politika!)de hat mi okuk lenne rà senkit nem fenyegetnek ugy akrnak élni mint mindenki màs!csak màsként!
szegfüszeg
hat igen nem valami szépség de ez nem menti fel az alol hogy nagy marhasàgokat beszél! biztos rà fognak koppintani a FIDE-SS-ben. mi az,hogy magànvélemény!!!!
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 22:56:29
Na jani,legyen frankó a hétvégéd meg az elejéd is ,most mán mék majd még összefutunk,mint nyál a számban ha feltűnik a pincér .És fizetni kell.Mert mindenért fizetni kell.Másképp súrolhatom a padlót hajnalig a csehóban Csá vau.
ejnye | 2009. augusztus 28. | 22:54:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 22:50:05
Igen,mán minden félre van verve,a harang is,én is.Ütött az utolsó órám,most szalad el vele egy komszomolec.Foggyák meg!-a 220at.
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 22:49:16
tarpataky, lehet te nem, de nekem ezt mondta, pedig én csak azt hajtogatom, hogy éljen lenin, éljen komszomol.
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 22:46:45
Hé jani! én faszista?Ne perverzkedjünk má.
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 22:46:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ejnye | 2009. augusztus 28. | 22:44:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 22:43:56
Mit iszok?Rajtad múlik,én mán elmentem űrkutatónak,tod benyúltam a zsebembe,s megcsapott az űr édeskés illata.Tod te milyen az,élve elrohadni,mert nincs védőital?KI nem szarja le a komszomolt,lehet,hogy jobb a börtön.De ez csak utólag derül ki,ha túléled hmhm
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 22:36:25
ejnye
a magyar gàrda jogerôsen feloszlatott tehàt ne vonuljanak!!!a melegeknek meg miköze ehhez a félnàci bandàhoz?!
rasd
joguk van fevonulni! ez is magànvélemény!
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 22:33:33
tarpataky, mit iszol koma?
Ha ellent mondasz komszomol testvérnek mész a dutyiba! De ha mondod éljen lenin, éljen a liberalizmus, éljen komszomol testvér, akkor csak fasiszta vagy, de nem mész a dutyiba!
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 22:29:28
Jancsi OK,de te ki akarsz cselezni,semmi lóvé?Jobban csúszna a komszomol is.Na ne,mindenkit?Képzeld magunkat egy cellába,pia nélkűl,s két nagyfegyverű komszomolec állna az ajtónk előtt csőre töltve.???
rasd | 2009. augusztus 28. | 22:28:45
Én is betiltanám, ez is magánvélemény. A budapest parádé na még az is egy szép rendezvény legalább hetero de azt is be lehetne tiltani.
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 22:24:45
Nem jobb téma ez,mint a csupasz seggűekkel szívózni?Vonulnak,hát vonulnak,a darvak is,fecskék is,ők miért ne?A céljukat már elérték,a fél ország egymást folytogatja miattuk.Hehe
ejnye | 2009. augusztus 28. | 22:23:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 22:22:32
jaj de örülök neked komszomol! Megéreztem, mert te mondtad nekem, hogy jancsika.
éljen komszomol, éljen lenin, éljen a liberalista komszomol testvér, éljen a kolhoz, éljen komszomol, aki mindenkit börtönbe rakna, éljen a lenini liberalizmus!
tiltott_baker | 2009. augusztus 28. | 22:21:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 22:20:21
Nem tom én már kinyitni aszemed Jani,álomtündér ül azon mán ,remélem lány,nem fiú,akkor megszívnád.Ma mán minden össze keveredett.Van még lóvéd? Fogadj örökbe,legalább míg tart a lóvédból.Apám helyett anyám lehetnél,igazi komszomolec.Én rendelek,te csak fizess.
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 22:20:17
critics
nem vettem magamra semmit!csak annyit mondok ,hogy amelegeknek ugyanolyan joguk van vonulni mint bàrki màsnak ha tetszik vagy nem!
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 22:17:19
critics
az,hogy melyik modell a jo és melyik modell hogyan befolyasolja valakinek a fejlödését nem lehet meg mondani
mindenesetre mo-n a melegek 100% anya-apa csalàdbòl jön tehàt az is elképzelhetö,hogy egy apa-apa vagy anya-anya csalàdbòl a gyermek hetero lesz de ha nem ettöl még lehet ugyanolyan boldog és megtalaàhatja életepàrjàt mint mindenki!!
komszomol | 2009. augusztus 28. | 22:15:37
"bocsijani | 2009. augusztus 28. | 21:24:18
komszomol testvér
Nem gügyögök, és szobatiszta vagyok és nem vagyok fasiszta, "
Ezt a nicket nem neveztem meg. Hogy ismert magára? Vajh miért jelenkezik a "fasiszta" megszólításra. Hát nem volt ravasz a kis kópé... A bilis dologbúl is magára ösmert...
CRITICS | 2009. augusztus 28. | 22:14:25
Moderálási alapelvek- moderált komment -
strx58 | 2009. gszts 28. | 21:49:41
Szllm frt dlgbn z mstrdm nrkzkr s krvzkr gndltm, n mg z lyn lyn rckr, kk szrtnk lyn-lyn dlgkkl krskdn :D. Nm bzkr gndltm, s nm s clztm rjk, hbr t znnl mgdr vttd. N tt kzddnk prblmk.
pentagram | 2009. augusztus 28. | 22:13:09
Ott inkább a zsenge a kapósabb.
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 22:11:41
vau vau tarpataky haver!
örülök, hogy egyet gondolunk, éljen lenin, éljen a liberalizmus, éljen a kolhoz, éljen komszomol komment-testvér, aki kinyitotta a szememet!
éljen, éljen, éljen!
Tarpatky ha igy ismétled, akkor kijozanodsz, igérem! vau vau, csak Neked!
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 22:08:17
Na ne nane,az egyháznál is ennyire fogyí,?Te provokálsz.
pentagram | 2009. augusztus 28. | 22:05:09
Mindennek a FIDESZ az oka, annak is, hogy elmúlik a nyár és jönnek a választások!
Meg az egyházak, mert megint nem lehet kapni 58-os ffi. tangát és a prosztata vibri is elfogyott.
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 22:03:36
Na mi van kidőltél? Szégyen!
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 22:02:12
Hallod Jani kurvára le tudnánk mi inni együtt magunkat,azon vitatkozni,ki viszi haza a másikat.Amúgy nagyon únom má ezt a buzi témát,éljen a lenini komszomol.Ez már a negyedik féldeci után van.Kezdem érteni a lelki világod.Vau-vau,de csak ha legalább egyszer miau is.OK?
CRITICS | 2009. augusztus 28. | 21:55:06
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 21:49:41!
Én is tiszteletben tartom a te véleményedet, de nem biztos, hogy a jog megengedő.
"de attol a joguk felvonulni "provokàlni"mert neked kifordul agyomrod megmarad! is ez igy van jol tiszteletbe tartva véleményedet!!"
Szóval mindenkinek alapvető joga a tüntetés, de nyilván ennek is megvannak a jogi határai, úgyhogy... off
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 21:53:22
Szeretem Jani,Ép most vacsoráztam a kommunista kiáltvány díszkiadását,most ezen kérődzőmm.A gyógyszerem!!!Vau vau,de már miau is cs meg.
CRITICS | 2009. augusztus 28. | 21:52:19
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 18:47:50!!
"de ha meleg is lenne mikor nagy lesz hol a gond?hiszen ma a melegek szinte 100% anya-apa csalàdbòl jön"
Nem baj, hogy nem vagy tisztában a pszichológiával, de segítek. A gyerekek "modell" követők, mivel nincs kialakult világképük, és elveik, gyermekkorban tanulják a kisemberek a társadalmi normákat stb. Nos, két ffi esetében a modellkövetés némi szürrealizmusra enged következtetni. A gyerek megszokja ezt a formulát, és igen, nem fog szorongani, mert mindez természetes lesz neki. De ha egész gyermekkorában azt látja, hogy két ffi hogyan közeledik egymáshoz, hogy szexuális kapcsolatban van, akkor a későbbiekben már nagy valószínűséggel elsősorban ő is elhajlott alapokkal fog indulni.
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 21:49:41
critics
szellemi fertö vagy moralis fertö ami nagyon mesze van az isten csalàd haza elmélettöl! hàt nem mindenki egyformàn làtja a dolgokat! ha neked nem tetszik akkor nem tetszik !senki nem mondta ,hogy kôtelezö végignézni!
de attol a joguk felvonulni "provokàlni"mert neked kifordul agyomrod megmarad! is ez igy van jol tiszteletbe tartva véleményedet!!
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 21:49:40
critics
szellemi fertö vagy moralis fertö ami nagyon mesze van az isten csalàd haza elmélettöl! hàt nem mindenki egyformàn làtja a dolgokat! ha neked nem tetszik akkor nem tetszik !senki nem mondta ,hogy kôtelezö végignézni!
de attol a joguk felvonulni "provokàlni"mert neked kifordul agyomrod megmarad! is ez igy van jol tiszteletbe tartva véleményedet!!
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 21:49:08
Na mostmár biztos megbolondultam,kritixel is,frigyessel is egyet tudok érteni,csak a kedélyborzoló homokos parádéval nem.Hol a gyógyszerem?Ti miattatok leszek alkoholista,ez itt józanul nem megy hmhm
fideszss | 2009. augusztus 28. | 21:45:12
Amúgy ez szerintem szándékosan előretolt katona, így akarjak vissza csábítani a radikális jobboldaltól a szavazatokat lesz ez még rosszabb is ha kell.
CRITICS | 2009. augusztus 28. | 21:44:07
nemecsekerno | 2009. augusztus 28. | 21:15:19!
Kösz :), hidd el, hogy nem is vagyok olyan bunkó (kaptál egy fekete pontot), de ez egy állat :D A világon semmit nem tud a valódi értékekről, csak járatja a büdös nagy arcát. Valami ágyhozkötött nyomi lehet ilyen lelkivilággal.
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 21:43:13
frigyes
igen egyetértek veled!ö ami sarah palin-unk! ostobasàgban vetekednek!ö is mentalis dolgokra célzott,meg hogy ez egy vàlasztàs màr mint az ,hogy valaki meleg vagy hetero!
de ez az àlcàzott magànvélemény nagyon jol beleillik a FIDE-SS atmoszféràjàba!
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 21:40:45
tarpataky
Ha te szereted komszomolt akkor megharaplak vau vau :D
Komszomol, éljen a lenini liberalizmusod!
CRITICS | 2009. augusztus 28. | 21:39:35
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 18:47:50!
"két egészséges férf vagy nö miért ne fogadhatna örökbe gyermeket ?hiszen annak szexualis fejlödésere semmi hatassal nincs hogy meleg lesz-e vagy nem."
Erre azért ne vegyél mérget. Én olyan tanulmányt még nem láttam, amely ezt támasztotta volna alá. Egy szociál-, szexuál pszichológus azért az állításoddal nem feltétlen ért egyet. Az arab országokban is járnak az utcán karöltve ffi párok (nőknek ugyebár nem engedélyezett), de azért ott sem kezdik csókolgatni egymást az út közepén, vagy meztelenül verni a farkukat egy nyitott kamionon, ahol szól a zene. Bocs, de nekem nem veszi be a gyomrom ezt a dolgot. És szerintem az Európaik többségének sem. Nos Berlin, és ADAM (Amsterdam) pedig egy másik világ, ott gyűlök össze az európai fiatalság. A lazaság fellegvárai azonban teret nyújtanak a szellemi fertőnek is, gondolom ezzel te is tisztában vagy... Semmi baj nincs a melegekkel, amíg ugyan olyan visszafogott életmódot folytatnak, mint a heterok.
de ha meleg is lenne mikor nagy lesz hol a gond?hiszen ma a melegek szinte 100% anya-apa csalàdbòl jön!
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 21:37:51
OK.Visszavonva már jön is az ápolóm.B.J.nehéz rajtad kigazodni.Egyedi a humorod OK:???!!! vau vau
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 21:35:08
Jani ! Mondd inkább vau vau ahogy szoktad,ez emberibb hang.Húzzon egy ilyen lenini komszomolec a vasmacskájára.
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 21:34:43
tarpataky
Veled semmi bajom vau vau : D
Frigyes | 2009. augusztus 28. | 21:32:45
Ékes Ilona szerint a melegfelvonulás alkalmas arra, hogy félelmet, visszatetszést keltsen az emberekben, és veszélyezteti a kiskorúak fejlődését.
- Netán a tévéhíradók, a FIDESZ (FIDE-SS) propagandák, az erőszakos rajzfilmek például nem veszélyeztetik a kiskorúak fejlődését? Esetleg a budapesti utcákon zajló pornó-filmforgatások sem? Ezen kívül a FIDESZ támogatta árpádsávos csürhe zavargásai sem veszélyeztették a kiskorúak fejlődését, és nem keltettek félelmet az emberekben?
Ékes Ilona szerint a tavalyi rendezvényt megzavaró súlyos atrocitások bizonyítják, hogy a felvonulás megtartása idén is a közrend, a közbiztonság és az ifjúság egészséges fejlődésének a sérelméhez vezetne.
- A tavalyi rendezvény nem a felvonulók, hanem a felvonulást megtámadók miatt lett a közrend sérelme. A felvonulókat okolni a súlyos atrocitáskért, illetve a közrend sérelméért olyan, mintha valaki a zsidókat okolná a holokauszttért! És a gyűlöletkeltés, a gyűlöletpolitika – a FIDESZ és Ékes Ilona által is generált gyűlöletpolitika – az, ami az ifjúság egészséges fejlődésének a sérelméhez vezet!
Szerinte, mivel idén a korábbiaktól eltérően nem a nyári szezonban, hanem már az iskolai év megkezdése után tartanák a programot, nagy valószínűséggel több gyerek láthatná a rendezvényt, s ez veszélyeztetné a megfelelő szellemi és erkölcsi fejlődésükhöz biztosított alkotmányos jogot.
- Tanítási időben a gyereknek az iskolapadban a helye! Épp a nyári időszakban, a nyári szünetben látná több kiskorú a felvonulást!
- Ékes Ilona CSAK a szexuális orientáció alapján vitat el állampolgároktól alapvető alkotmányos jogokat! Ez pedig apartheid, diszkrimináció – NÁCIZMUS!
Arra a kérdésre, hogy a homoszexualitást betegségnek gondolja-e, Ékes Ilona azt mondta: mentális sérülésnek tartja.
- Szerintem pedig Ékes Ilona a mentális sérült. Mert minden homofób, és gyűlölködő egyben mentális sérült. Ékes Ilona a FIDESZ mentális sérültje, a FIDESZ pedig a politika mentális sérültje lett Fidióta Viktátor Vezénylő Tábornok tébolyának következtében.
Utalt arra: az eddigi kutatások nem találtak bizonyító összefüggést a genetikai, biológiai okokra, arra, hogy a homoszexualitás az egyes emberekkel született hajlam lenne.
- Ékes Ilona egyszerűen nem hajlandó elolvasni az erre vonatkozó kutatásokat, de meghallani sem. A véleményéhez akarja igazítani a világot – de az nem fog menni. Ebben a tekintetben Ékes Ilona a kényszeres, a fanatikus, a kényszerképzetes – vagyis a mentálisan sérült.
A sajtótájékoztató keretében levetítettek egy filmet, melyben a megszólaló amerikai és német pszichológusok, pszichoterapeuták arról beszélnek: kutatásaik szerint a homoszexualitás fejlődési zavar, amin - egyénenként eltérő mértékben - lehet változtatni.
- Vajon mifélék lehettek azok a filmek, és mifélék azok a „szakemberek”. Ajánlom figyelmébe az Amerikai Orvosi Kamara 1981-es állásfoglalását, és a WHO 1991-es BNO konferenciájának jegyzőkönyvét.
Ékes Ilona szerint a kormány feladata lenne, hogy a homoszexualitással kapcsolatos ismereteket, legfrissebb kutatásokat terjessze, ezekről konferenciákat, beszélgetéseket szervezzen. Beszélni kell róla, nem provokálni - fogalmazott. Mint mondta, egy provokatív rendezvény nem szolgálhatja a megértést, a homoszexuálisok elfogadását, a témával kapcsolatos nyugodt társadalmi párbeszédet.
- 1998-2002 között miért nem szánt erre kapacitást az Orbán-kormány?
- A megyei önkormányzatok fideszes elnökei miért tiltották meg a Labrisz egyesületnek azt, hogy a homoszexualitásról felvilágosító kampányt tartsanak a középiskolákban 2006-ban, 2007-ben és 2008-ban?
- Ő beszél ebben a kérdésben társadalmi párbeszédről? Ő, aki a bejegyzett élettársi kapcsolatról szól törvény bizottsági előkészítése során nem volt hajlandó erről beszélni? Ő volt az, aki kizárta a társadalmi párbeszéd lehetőségét is ebben a témában!
- Beszélni kell róla, nem provokálni? Semjén Zsolt beszélt erről 2006-ban, mikor azt mondta, hogy „kiirtanám a deviánsokat”. Orbán Viktor beszélt erről, mikor 2007 július 8-án azt mondta, hogy „a homoszexuálisok bántalmazása a véleménynyilvánítás törvényes formája”. Akkor Ékes Ilona milyen társadalmi párbeszédre gondol? Különösen a bejegyzett élettársi kapcsolatról szóló törvény vitája során tett hozzászólásai után…
- Konferenciákat, beszélgetéseket szervezne azokkal a melegjogi szervezetekkel, akikkel szóba se volt hajlandó állni a bejegyzett élettársi kapcsolatról szóló törvény vitája során?
A homoszexualitás emberi, nem pedig emberjogi kérdés - hangoztatta a képviselő.
- Vagyis: Ékes Ilona szerint a homoszexuálisokat CSAK a szexuális orientáció okán nem illetik meg az emberi jogok! Vagyis: Ékes Ilona a magyar felnőtt lakosság 6-10%-át nem tekinti embernek! És ez a 6-10% az, aki CSAK homoszexuális kapcsolatot létesít élete során – ezen kívül van kb. 10-15% biszexuális.
„…a Fidesz ehhez semmit nem kíván hozzáfűzni”
- Hallgatás, beleegyezés – hallgatás, egyetértés. Vagyis: a FIDESZ egyetért és azonosul képviselője nyílt és elvakult homofóbiájával.
Ha csak Ékes Ilonán múlna, ő bizony legyilkoltatna kb. 480-800 ezer magyar felnőtt lakost, CSAK a homoszexualitásuk okán. De talán legyilkoltatna szemrebbenés nélkül újabb 800 ezer, 1,2 millió magyar felnőttet CSAK a biszexualitásuk okán! Talán még a ravaszt is saját kezűleg húzná meg – vagy az utolsó töltényig, vagy addig, amíg teljesen el nem zsibbad a keze az ismétlőfegyver ravaszának húzogatásában…
A FIDESZ ezzel pedig saját magából csinált prenáci homofób organizációt. Megtette a bejegyzett élettársi kapcsolatról szóló törvény leszavazásakor. Majd megtette akkor, mikor Répássy Róbert egy interjúban az azonos nemű élettársak együttélését „csupán gazdasági és vagyonjogi probléma” gyanánt jellemezte. Utoljára társadalmi kisebbségről Európában Hitler hosszúnevű pénzügyminisztere mondott. És most Ékes Ilona mint egy homofób vadállat végképp betetőzte a FIDESZ prenáci mivoltát. A homofóbia tekintetében egyenlőségjelet lehet tenni a FIDESZ és a Jobbik közé. Ahogy a Jobbik minden további nélkül legyilkolna 4,5 millió magyart CSAK etnikai hovatartozása, szexuális orientációja, politikai hitvallása okán – ugyanezt megtenné a FIDESZ is. Ékes Ilona legfelhjebb a szexulális kisebbségiek legyilkoltatására és legyilkolására specializálná magát.
Ékes Ilona a végtelenségig aljas, gyűlölködő és homofób. Ékes Ilona ulyanolyan fanatikus kereszténydemokrata kivitelben, mint a tálibok részéről volt Omar Molla. A különbség annyi, hogy Omar Molla muzulmán, és volt alkalma gyilkolni és gyilkoltatni - Ékes ilona fanatikus katolikus, és gyilkolna/gyilkoltatna; ha tehetné!
A homo- és biszexuális populációra vonatkozó számadatok forrása többek között az MSD orvosi kézikönyv (ami belgyógyászati tankönyv a SOTE orvosi karán). De érdemes elolvasni a legutolsó USA és németországi népszámlálás adatait, esetleg a Harward, a Yale, az Oxford egyetemek, a Svéd Királyi Akadémia legfrissebb kutatásait is.
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 21:32:02
Moderálási alapelvek- moderált komment -
Nmcs,mrt vgy kdv rnt?Jl mgvgynk tt,ds sksbn,h bzkt nm lht tn vgn mnt rpt,lglbb gymst hdd mszrljk.tt z gzk,tt z rklcs bzk,zk ndrtbbk,mrt lszntk.z gzk lglbb nylt krtykkl s slccl jtsznk. Nn v jncs s blszl,ht csk nkd,rg hvr-v v-M nm szrznk,rtjk gymst.
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 21:24:18
komszomol testvér
Nem gügyögök, és szobatiszta vagyok és nem vagyok fasiszta, de teérted mindent, ha Te tartod a bilit, akkor menni fog nekem. Komszomol testvér éljen lenin, éljenek a libertés mucusok, a sparta cucusok, éljen a lenini liberalizmus, harcolok veled, csak add a bilit, mert töletek besz....k, de éljen a leninista komszomol is!
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 21:22:36
He heCs V.Nagy ínyenc vagy.Átéled a nehéz buzi sorsot,Már annyian jártak be hozzád,hogy kezükbe maradt a kilincs? Értékeled is,ez jó buzi az rossz,ez kóser,ez nem kóser. ej ha!
nemecsekerno | 2009. augusztus 28. | 21:15:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 21:12:58
csontvaz van ilyen!szûlnek is!mesterséges megtermékenyités!hordozo anya!
gusztustalan vagy malackodas annak tartod aminek a karod de ettöl a joguk afelvonulàshoz nem vàltozik!
a kedves sogoréknal bécsben szàzezren "malackodtak" a nem "normalis"melegek,pàrizsban félmilioan "disznokodtak" mindenki szemelàttàra!
csontváz | 2009. augusztus 28. | 20:59:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bánáti? | 2009. augusztus 28. | 20:55:26
Egyébként a heteroszexualitás PÁRTSEMLEGES!
csontváz | 2009. augusztus 28. | 20:51:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csontváz | 2009. augusztus 28. | 20:50:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bánáti? | 2009. augusztus 28. | 20:49:31
csontváznak köszönöm a kiemrítő választ, erről tényleg nem tudtam. Túl röviden írtál, így tényleg nem értettem, hogy jön ide Sukoró /hát én sem tudhatok mindent/.
Iluskát meg miért engedik szólózni, ezt sem értem. Lehet, hogy bennem van a hiba, hogy ezt sem értem.
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 20:48:55
a lakossag 5-8% meleg ez az aràny van a politikai partoknal is igy fidesznél is de ugyanannyi lehet kdnpben is!
egyenlô jogokat mindenkinek!létezik màsfajta csalad model is!a melegegnek ugyolyan joguk van gyermeket nevelni mint barki màsnak!a melegnek ugyanugy jogukvan a hàzassàghoz,az egymàs javainak az ôrökléséhez mint a heteroknak! a melegeknek ugyanannyi joguk van a felvonulashoz mint barki màsnak ebben a hazàban!
komszomol | 2009. augusztus 28. | 20:48:41
Figyelem! Gügyögő fasisztát nem bántani! Doktorbácsit neki! Biliztetéskor vigyázni rá, mert magára önti... Na! Hát nem megmondtam...
atwin | 2009. augusztus 28. | 20:42:11
Az a dühítő, ahogy a Fidesz kezeli a dolgot - igazából el sem határolódott, és ami a legfőbb: nem nyilvánított véleményt. Se ellene, se mellette. Ezt pedig nem engedhetnék meg maguknak, mint kormányzásra készülő párt. Üvegzsebeket követelve meg kellene mutatniuk, nyilvánvalóvá kellene tenniük, hogy kire szavaz, aki a Fideszre szavaz, hogy mit képviselnek. Ne veregesse a mellét egy ember, hogy ő sosem hazudik, ha közben sosem szólal meg, vagy ha megszólal, nem mond semmit.
csontváz | 2009. augusztus 28. | 20:38:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 20:31:05
kutykuruty
ne légy rasszista, mert mész a börtönbe, komszomol testvér sose viccel, éljen komszomol, éljen lenin, éljen a liberalizmus, éljenek a testvérek, nem baj, ha lopnak, hisz éhesek, egyenek.
pentagram | 2009. augusztus 28. | 20:28:12
kutykuruty | 2009. augusztus 28. | 20:14:49
Ön is tangában lesz?
kutykuruty | 2009. augusztus 28. | 20:23:07
"torontoban csak a város 400 000 $-ral támogatta a rendezvényt, és kb 2 000 000 $ bevételt hozott egy hétévége alatt(!)"
Nem valószínű, hogy oda ki kellett vezényelni az ország összes rendőrét (mert itt kb. ez van az ilyen rendezvényeken).
Gondolom a szeméthegyek eltakarítása is különbség.
Turista meg ki tudja mennyi jön. Egy Szigeten jó, de az egy nagy rendezvény, kereskedőkkel...
pentagram | 2009. augusztus 28. | 20:20:29
bánáti? | 2009. augusztus 28. | 19:46:13
Nem titok, hogy ezeket az "urakat, hölgyeket" felkaroló és támogató párt a, sokak által nagyra becsült liberális SZDSZ /ha még létezik/. Ennek következtében a szavazatok hova adása is egyértelmű.
Ez által a FIDESZ valóban nem sok szavazattól esik el. Viszont, annál több hagyományos, átlagos ember nyugalma válna zavartalanná.
Optimistán bízunk, a jövőben nem kap nyilvánosságot.
poika | 2009. augusztus 28. | 20:16:45
balintov
ha valakinek van egy ilyen normális hozászólása arra persze sosincs válasz...ezért mondom mindig, hogy ezek a xenofóbok csak utálnkozni akarnak, bármilyen hülye indokot is találnak ki önigazoláskánt
többször leírtam már de még egyszer megteszem:
majd ha a fölismeri a lehetőséget egy ilyen rendezvényben, a gazdaság/vállakozók, akkor fog megváltozni a hozzáállás.
mert miért is ne lenne jó (a gazdságnak, főleg egy ilyen szar helyzetben) ha mondjuk pár ezer, ne adj' isten tizezer/százezer turista érkezne egy ilyen megmozdulásra, és nem lehetne üres hotelszobát vagy asztal találni az étteremekben és még sorolhatnám...
torontoban csak a város 400 000 $-ral támogatta a rendezvényt, és kb 2 000 000 $ bevételt hozott egy hétévége alatt(!)
kutykuruty | 2009. augusztus 28. | 20:14:49
"Különösen, egymást pórázon vezetve, tanga alsóneműbe. Ez a másságon túlmutat, ezek az "emberek" betegesen abberált, szexualitástól kívül eső
kritikátlan egyedek."
Te rasszista! Az aberrált emberek is csak egy kisebbség. :DDDD
brennos | 2009. augusztus 28. | 20:13:59
spartacus: elnézést, szefuszegnek szántam...
brennos | 2009. augusztus 28. | 20:12:35
Anjou: „Ezen a vacak felvonuláson valóban nem kellene annyit dühöngeni, meg tiltakozni.
Ha büszkék akarnak lenni, legyenek. Az év egészében nincs velük gond(kivéve a prostikat, de az más kérdés). Dolgoznak, van hobbyjuk, szeretnek tévét nézni, moziba járni, sportolni stb. A szexuális életük pedig , amíg nem kiskorúakra irányul, és nem irányul gyakrabban, mint a heteróknál, MAGÁNÜGY.
Akinek nem tetszik ne menjen el megnézni, a gyerekét se vigye arra.
Már régen a katonaságot kellene kivezényelni, hogy legyen közönségük, ha nem hisztériáznának ott annyian.”
Egyetértek. Messze túl sok a felhajtás a téma körül. Az a kérdés, hogy a homoszexualitás mentális, fejlődési zavar vagy sem, úgyis örök vita tárgyát képezi. Mindkét szélsőségnek messze nagyobb önuralomra lenne szüksége, saját ügyüket is így képviselnék hatékonyabban.
Bár véleményem szerint az első lépéseket a homoszexuálisoknak kellene megtenni, elvégre éppen ők küzdenek az elfogadottságért. Ha a rendezvényeiken visszafogottan, fegyelmezetten, intelligensen viselkednének, továbbá prominens képviselőik nem rendeznének nyilvános, teátrális bejelentéseket (lásd Szetey), egyszerűen csak élnék mindennapi MAGÁNéletüket úgy, ahogy mások is, a társadalom nagyobb része könnyebben elfogadná őket.
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 20:11:49
brennos
Az a szegfuszeg volt, nem a spartacucu. Szegfüszeg egy istennö!
éljen komszomol, éljen spartacucu, éljen lenin,éljen a liberalizmus, ami elpusztitja a fasizmust, éljen kolompos orbanovics!
kutykuruty | 2009. augusztus 28. | 20:10:56
bánáti? | 2009. augusztus 28. | 20:07:26
Nem, van ott egy homokos telek szakasz. :D
pentagram | 2009. augusztus 28. | 20:07:33
Átlagos embernek tagadhatatlanul visszataszító, undorító, felháborító, nem maga a másság ténye, hanem az ezzel való kihívó provokatív arcátlan kérkedés.
Béreljék ki a szigetet -most úgy is üres- és vonuljanak naphosszat, csücsöktől-csücsökig.
Akit érdekel,menjen oda, vegyen részt ahogy akar, de semmi szín alatt ne provokálják az ország többségét kitevő egészséges lakosságot.
Különösen, egymást pórázon vezetve, tanga alsóneműbe. Ez a másságon túlmutat, ezek az "emberek" betegesen abberált, szexualitástól kívül eső
kritikátlan egyedek.
bánáti? | 2009. augusztus 28. | 20:07:26
csontváz!
Talán Balsai István is meleg? - miért írtad nekem, hogy megszerezte a sukorói lakosok szavazatait?
Megszerezete, mint /mert/ homoszexuális, vagy a sukorói lakososok homoszekxuálisak? Kérem a magyarázatodat!
galicia | 2009. augusztus 28. | 20:03:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
brennos | 2009. augusztus 28. | 20:00:28
spartacus: „marindaa
most azt hiszem kicsit megelegeltem a hihetetlenul ostoba beszolasaidat: deugy mernem a toloszekes, taploparaszt, repedtsarku ures feju, vibratorban himbalodzo kurvvanyadnak sorolod a baromsagaidat???? foldsotet fogyatek!”
Spartacus, nem semmi, mekkora gyökér vagy, válogasd meg a szavaidat, mert olvasni is borzalom.
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 19:56:02
tarpataky
emlékszem, ki vagy! Te vagy aki ugatott nekem, szia vau vau.
éljen komszomol testvér, éljen lenin és a liberalizmus! Pusztuljon a fasiszta csöcselék, aki nem szereti komszomolt! Mindet börtönbe!
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 19:53:19
Suko-mi a túrót szerzett meg?
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 19:51:14
B.J.Berugott az ápolód,hogy így elszabadultál?
csontváz | 2009. augusztus 28. | 19:50:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tarpataky | 2009. augusztus 28. | 19:49:11
Nagy firkás eza fidesz.Kiküldi mint magánembert,bár lévén pártkatona megy is szivesen,kitapogatni,hol húzódik az aknamező.Önfeláldozó,maga alatt robbantja az aknát,elviszi a balhét.Mikor már a nagykövetségek is megszólalnak,na OK itt a határ.Elhatárolódik,lévén magánakció.Na ez az igazi polotikus.
bánáti? | 2009. augusztus 28. | 19:46:13
Na, ez az Iluska jól betett a Fidesznek.
Kimehet a melegfelvonulásra és figyelmesen számolhatja, hogy mennyi az a meleg, aki többé soha nem fog rájuk szavazni! Meg lehet köszönni neki ezt a kirohanást.
bocsijani | 2009. augusztus 28. | 19:44:59
komszomol
én veled vagyok, testvér, éljen lenin!
Aki a melegeket nem szereti börtönbe vele! Mind fasiszta, igazad van testvér!
Harcolok veled az üldözött testvérekért is, éljen a liberalizmus, éljen lenin!
kutykuruty | 2009. augusztus 28. | 19:44:29
"de hat anyukaja és apukaja volt "normalis" csalad mégis b.zi lett!"
Mert nem csak apuka, anyuka van, hanem hajlam (érdeklődési kör), haverok, buzi, hinta...
csontváz | 2009. augusztus 28. | 19:41:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 19:34:56
csontvàz
de hat anyukaja és apukaja volt "normalis" csalad mégis b.zi lett!
kutykuruty | 2009. augusztus 28. | 19:34:49
Anjou | 2009. augusztus 28. | 19:21:22
Így van. Ez a legnagyobb bajunk, esetleg nem létező terroristák, vagy bármi, csak ne a gazdasági helyzet, a munka, eü, vagy bármi [s]fontos[/s]lényegtelen problémák.
csontváz | 2009. augusztus 28. | 19:31:47
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kutykuruty | 2009. augusztus 28. | 19:31:29
betyaar | 2009. augusztus 28. | 19:21:23
Jaj, nagyon ügyes! Köszönöm, magamtól nem jöttem volna rá!
Az opcén meg: szalonképtelen, leginkább trágár kifejezések jelzőjeként használatos és még iróniát (vagy más magányváleményt is tartalmaz) is tartalmaz... további példa, hogy értsétek: Windózer, mér', Drazsé, Ovi stb.
No, így már érthető, hogy egyes szavakat miért írnak, csak hasonlóan?
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 19:30:57
anjou
ha jol mennének a dolgok senki nem fogalkozna az egésszel! de hat nem mennek jol...igy vannak zsidok ,cigànyok meg mocskos b..zik!
asterix58 | 2009. augusztus 28. | 19:26:46
csontvaz
terri balack az anyjàt anyànak az apjàt apànak hivta és mégis a te megnevezésed szerint egy b..zi?hogy van ez?
kutykuruty | 2009. augusztus 28. | 19:22:14
komszomol | 2009. augusztus 28. | 19:12:26
Mondanám, hogy azért írtam így, hogy a magas értelmi színvonalad miatt legyen min mosolyogni.
De sajnos nem érted, hogy miért írtam így... nem baj, nem történt semmi. (Nem kell mindent érteni.)
betyaar | 2009. augusztus 28. | 19:21:23
kutykuruty!
"Obszcén" Szalonképtelen, leginkább trágár kifejezések jelzőjeként használatos.
Anjou | 2009. augusztus 28. | 19:21:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csontváz | 2009. augusztus 28. | 19:20:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|