silenthill1 | 2010. szeptember 3. | 13:03:47
Petibá | 2010. szeptember 3. | 12:40:27
Úristen, az MSZP az egyetlen demokratikus párt :D jó idenézni, mindig tudnak vidám pillanatokat szerezni nekem a fanok :)
Petibá | 2010. szeptember 3. | 12:40:27
pirdom
elnézést a nyers fogalmazásért, de az a szopatás, amit a Fidesz közel 6 éve folytat sok embernél mutat látható nyomokat. Rengetegen elhitték az évek óta tartó hazudozásokat és most néhányan riadtan ébrednek fel a kábulatból. Sokan még mindig inkább homokba dugják a fejüket és nem hajlandók észrevenni a nyilvánvalót, mert ciki vállalni, hogy átverték őket. Pedig az a leginkább ciki, ha tovább hagyják, hogy hülyének nézzék őket. Ezért voltam nyers, mert aszondják, hogy a katarzis a leghatékonyabb módszer az emberek észheztérítéséhez. A Fidesz most az LMP-t akarja marginalizálni és ennek egyik megoldása az, hogy megveszik őket kilóra. Mivel az LMP-nek nincs esélye főpolgármestert állítani, mert sosem lesz 28 000 ajánlószelvénye saját erőből, így adnak nekik, hogy aztán - ahogy Virág elvtárs is mondta Pelikánnak - "egyszer kérni fogunk magától valamit" elve mentén szépen bábút csináljanak belőlük. Megtették már a KDNP-vel, az MDF egyes tagjaival, a Kisgazdákkal, a MIÉP-pel, a Jobbikkal és most az LMP van soron. egyedül az MSZP-vel nem tudják ezt megtenni, így ma az egyedüli ellenzéki párt a szocik. Ha pedig a demokratikus értékeket nézzük, akkor meg pláne az egyetlen. Őszintén szólva ez a legszomorúbb Magyarország számára...
pirdom | 2010. szeptember 3. | 08:38:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
latyek | 2010. szeptember 3. | 06:48:58
Igazatok van, nem a LMP re szavaznak a kapott ajánló cédula máshova elkötelezett szavazói.Most a Viktor fogadta a LMP-t.
silenthill1 | 2010. szeptember 3. | 01:43:34
Mars | 2010. szeptember 3. | 01:41:14
ja, még én se fogadnék erre. Még 5-10 év, megritkuló MSZP bázis és esélyes :)
Mars | 2010. szeptember 3. | 01:41:14
"Most meg lesz nekik kb. 200 ezer, ami több, mint ami nektek lesz"
Erre azért ne rakjál föl túl nagy összeget, oksza?
blz42 | 2010. szeptember 3. | 01:27:59
Hehe, megjelent Szanyi Tibi, az elfogulatlan elemző... :)
Tibikém, az van, hogy az LMP-nek tavasszal volt 130 ezer szavazója. Abból miért is ne adhatné le 30 ezer a céduláját? Most meg lesz nekik kb. 200 ezer, ami több, mint ami nektek lesz.
Érzem én, hogy fosol rendesen - szerintem igyál még egyet, az majd helyre tesz. :D
giorgio | 2010. szeptember 2. | 23:33:15
persze-persze: szdsz utódpárt, aki a fidesztől kapja a cédulákat. És, mint tudjuk, még komcsik is.
Ha mindkét oldaltól gyaláznak, az csak azt jelenteti, hogy jó úton jártok!
Szanyi Tibor | 2010. szeptember 2. | 23:31:08
Rengeteg cédulagyűjtésen vagyok túl. Az itt tárgyalt jelenség valódiságának annyi az esélye, mint a trójai falónak arra, hogy keresztül vágtasson a nol.hu-n. :)
Dr. Kotász | 2010. szeptember 2. | 23:27:03
"kékestető | 2010. szeptember 2. | 21:21:52
Szerintem az is hülyeség volt, hogy nem vetették fel anno e törvények módosításakor komolyan a választások bojkottálásának lehetőségét. Mondjuk annak igazi hatása az ellenzék egységes bojkottja eseté lett volna. Ráadásul ez lett volna az egyetlen húzás, ill. alkalom az elmúlt hónapokban - s az elkövetkező években -, amikor Orbánt meg lehetett volna állítani."
Tökéletesen igazad van!
silenthill1 | 2010. szeptember 2. | 23:14:30
Petibá | 2010. szeptember 2. | 22:41:15
Mondjuk tök jó, hogy erre semmi bizonyíték nincs, és máris megy az elásták magukat stb. duma. Bezzeg amikor az mszp-vel kellett volna együttműködni, de elutasították, akkor ment a felháborodás. Holott azzal ásták volna el magukat.
Petibá | 2010. szeptember 2. | 22:41:15
1nyilazó: ez nem is kétséges, de csak akkor tennék, ha van LMP főpolgármester. Ha nem lenne - bár a Fidesznek köszönhetően lesz -, akkor a nyomorult volt szadeszeseknek nem maradna más, mint a maszop. És ezt akarja a Fidesz, erről volt itt szó, semmi másról, ezért adtak az LMP-nek ma(IS!!!) 3500 ajánlószelvényt, hogy tutira bejussanak. Ez az, ami tetves nagy disznóság, ez az, ami a demokráciát nehezíti, mert egy lekötelezett "ellenzék" nem tehet mást, mint kussol, mert kiderül a szégyene. És így lett az LMP-ből erkölcsét vesztett szennypárt, amit a Fidesz sározott be, ahogy sok más pártot, akiket magába olvasztott és bábként használ ma is, lásd KDNP, MDF maradékok, kisgazdák, etc, etc... Én csak ennyit mondtam. Az LMP-t most tüntette el a politika térképéről a Fidesz. Végük van, mert megszűnt az erkölcsi tartásuk, kurvákká lettek.
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 22:15:26
"Nem az MSZP-re szavaznak a liberálisok."
Persze, hogy nem.
Az illegalitásba vonult szörnypárt /SZDSZ/ utódjára fognak szavazni, az LMP-re.
Petibá | 2010. szeptember 2. | 22:01:18
nanana, uraim, ez azért nem olyan egyértelmű. A Fideszről alig 100 nap alatt kiderült, hogy csak hantázni tudnak, tenni nem, legfeljebb bedönteni a forintot és hazavágni a gazdaságot. Szal akinek esze van, azt már a demagóg maszlaggal nem lehet megetetni. Demokráciát a Fidesz esetében a legnagyobb közröhej lenne emlegetni, szal ezt is hagyjuk. A Jobbik egyértelmű. Marad az LMP és az MSZP. Ennek a levezetéséhez még egyetemi végzettség sem kell. Ami meg a "mégis kinek az érdeke" kérdéskört illeti, nos a Fidesznek egyértelműen jól jön, ha az LMP elindul, mert ronthatja az MSZP esélyeit, hiszen kap még egy MSZP-t pocskondiázó csahos ebet, akit bármikor ráuszíthat az MSZP-re, cserébe a koncért. Az MSZP amúgy is mára a mindenki által leköpni vágyott párt lett, miközben egyre több embernek nyílik fel a szeme, hogy őket otromba módon átbaszták az orbáni hazugságokkal. Egyre többen veszik észre a tükörben, hogy kerek a szájuk...
krapulax | 2010. szeptember 2. | 21:50:25
Nem az MSZP-re szavaznak a liberálisok.
nagyokos | 2010. szeptember 2. | 21:47:04
az biztos! csak tudnám mire jó ez a fityisznek? ha jávor van, lehet oda a közgyűlési többség
krapulax | 2010. szeptember 2. | 21:38:46
Sokat dolgoztak ezért a cédulaesőért a fideszes aktivisták!
kékestető | 2010. szeptember 2. | 21:23:08
(Folyt.)
S ne felejtsük el, hogy a riválisok - gondolok itt elsősorban a fideszre - jóval több cédulát hagyott meg a polgároknál, mint tavasszal.
kékestető | 2010. szeptember 2. | 21:21:52
Szerintem tényleg hülyeség, ha Jávor honlapján az szerepel, hogy 28000 cédula két hét alatti összegyűjtését egy parlamenti pártnak prezentálni kell. Nem.
Szerintem az is hülyeség volt, hogy nem vetették fel anno e törvények módosításakor komolyan a választások bojkottálásának lehetőségét. Mondjuk annak igazi hatása az ellenzék egységes bojkottja eseté lett volna. Ráadásul ez lett volna az egyetlen húzás, ill. alkalom az elmúlt hónapokban - s az elkövetkező években -, amikor Orbánt meg lehetett volna állítani.
Amúgy, hogy a gyűjtésben egy ilyen felívelés van szerintem normális. Én is gyűjtöttem: a múlt hét is rossz volt még - különösen kopogtatáskor - mert még mindig voltak, nyaralni, szabin, vagy csak a szabadban, s nem otthon.
Viszont ezen a héten már kezdődik az iskola, gyak. beköszöntött az ősz, s a rossz idő is kedvez a gyűjtésnek. S ne felejtsük el, hogy a riválisok - gondolok itt elsősorban a fideszre - jóval több cédulát hagyott meg a polgároknál.
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 21:20:46
"azt a kevés értelmiségit, aki eddig az LMP-re szavazott, de ha nem lett volna az LMP, akkor az egyetlen megmaradt demokratikus pártra, az MSZP-re szavaztak volna..."
Nos itt hahotába fulladó nevetésbe törtem ki...
Ugye, ezt a szösszenetet viccnek szántad?
Petibá | 2010. szeptember 2. | 21:17:03
Benedek barátnak betolták a talicskáját a Fideszes cimborák, akiknek nyalják a Parlamentben a seggüket. Nézzétek meg, mindnek narancssárga szar díszeleg a nyelvükön! És a seggnyalás díjazása az, hogy a Fidesz nem hagyja cserben őket, igaz ezt önös érdekből teszik, hogy megosszák a Budapestieket, pontosabban azt a kevés értelmiségit, aki eddig az LMP-re szavazott, de ha nem lett volna az LMP, akkor az egyetlen megmaradt demokratikus pártra, az MSZP-re szavaztak volna. Mert más demokratikus párt nincs a Parlamentben. Más kérdés, hogy most bele mer-e nézni a tükörbe az LMP? Mert ez a legocsmányabb szégyen, hogy szavazatokat vesznek, és kapnak a Fidesztől seggnyalásért cserébe. Az LMP-nek ezzel erkölcsileg VÉGE!!!
nagyokos | 2010. szeptember 2. | 21:11:21
Oppácska! most hallom, hogy AZ LMP KAPOTT A FITYISZTŐL 3500 CÉDULÁT INGYÉ, MEG VETT HOZZÁ MÉG 1500-AT A ROMÁKTÓL, szal Benedek barát rajta lesz papíron 3.-án
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 20:54:10
Nem, minime, az a tragikus, hogy erre a nemzetre rátelepedhetett egy értéktelen pártokrácia.
minime | 2010. szeptember 2. | 20:39:30
1nyilazo: lol. bezzeg ugye a fidesz, az mszp és a jobbik mecsoda kiváló pártok...
szerintem az lmp még előtte van annak, hogy eljátssza az esélyét, hitelét. lehet persze elfogják. de a többiek már túl vannak ezen. lehet választani.
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 20:24:31
Az LMP csak a média által csinált "valami".
Felfújt luftballon, amelynek semmi értéke nincs.
Egy, az illegalitásba vonult szörnypárt /SZDSZ/ utódját megtestesítő újabb borzalom.
Nos ebből elég volt.
belevau | 2010. szeptember 2. | 20:23:19
Nyilvánvalóan a fidesztől származnak a cédulák, ez nem lehet kétséges.
Salgótarjánban hirtelen, konkrétan egy nap alatt összeszedett a Munkáspárt annyi kopogtatót, hogy polgármester- és képviselő-jelölteket indíthassanak. Se nem kampányoltak, se nem házaltak, a hét elején még jelöltjeik sem voltak, tavasszal meg 500 szavazatot se tudtak szerezni (a polgármester-jelölt állításhoz enné lényegesen több cetli kell). Na vajon melyik párt adott nekik kopogtatókat? Salgótarján azon települések egyike, ahol reális esély lett volna arra, hogy Mszp-s polgármester győzzön, de így hogy a fidesz kisegítette a kommunistákat már kisebb az esély.
Xavi | 2010. szeptember 2. | 19:33:34
tarkabarka84 | 2010. szeptember 2. | 19:24:00
és ez zavar téged?
I'm F.(mint ferenc) | 2010. szeptember 2. | 19:33:13
krix | 2010. szeptember 2. | 18:02:37
"Csak nem vagy az egypártrendszer híve?"
A királyság híve vagyok. :)
Két év múlva királyság lesz.
Nagy. :)
tarkabarka84 | 2010. szeptember 2. | 19:24:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tarkabarka84 | 2010. szeptember 2. | 19:20:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
silenthill1 | 2010. szeptember 2. | 19:06:13
ja és még perforációt is lyuggatnak bele :)
silenthill1 | 2010. szeptember 2. | 19:05:16
Xavi | 2010. szeptember 2. | 18:52:46
najólvan, ez a pont már vicc kategória. Igen, pár hét alatt már le is másolták a mintát, és profin nyomtatják :D
nomen est omen | 2010. szeptember 2. | 19:03:28
Én nem csodálkozom. Az O.Gy. választáson is az utsó pillanatban tudtak annyi listát állítani, hogy meglegyen a szükséges az országoshoz. Külön mosolyogtató volt az entellektüel Borsodban hirtelen megugró kopicéduláikat látni. Most is befut majd a baráti segítség, csak egy kicsit szivatták őket a nagy testvérék, akiknek kell a több főpolgi jelölt. Ugye Sifikém?
Xavi | 2010. szeptember 2. | 18:53:47
Xavi | 2010. szeptember 2. | 18:52:46
mivel arra ezek akik ezt gyártják nem jöttek rá, hoyg miért nem írják rá az adataidat, és a kerületet, azt csók, azt hamisítsd meg...
Xavi | 2010. szeptember 2. | 18:52:46
silenthill1 | 2010. szeptember 2. | 18:40:28
ahoyg a pénzt...
silenthill1 | 2010. szeptember 2. | 18:40:28
Megvizsgálják, hamis?
Igen,akkor bukó.
Nem? akkor ennyi.
Ráadásul ezeket a cédulákat hogy lehetne másolni?
nyenyec | 2010. szeptember 2. | 18:39:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Xavi | 2010. szeptember 2. | 18:10:59
krix | 2010. szeptember 2. | 18:07:29
mit tudhat Zsolti, hoyg így fogja azt az embert...ejha, csak egy kicsit tudnék abból...mekkora
krix | 2010. szeptember 2. | 18:07:29
FONTANA | 2010. szeptember 2. | 17:55:21
"Vajon a fidesz korrumpálta az LMP nevű semmilyen pártot?"
Ha kérhetném, ne említsd egy hozzászólásban az LMP-t és Semmilyent (Semmilyen Zsolt: a KDNP nevű fantompárt vezére, Orbán jobb keze.)
Amúgy igen, lehetséges, de legalábbis megpróbálta.
Xavi | 2010. szeptember 2. | 18:06:57
lesli42 | 2010. szeptember 2. | 17:59:05
leírom még egyszer, az emberek a metró miatt vesznek bérletet, amúgy nem...mert a buszokon nem nagyon van ellenőr, csak éjszakánként, szóval sokaknak ingyé van most is...
valaki mondja már meg miért Tarlós?
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 18:06:47
Horvát Csaba mondá: ingyenes lesz a tömegközlekedés Budapesten.
Sík hülyének nézik Józsi bá-ékat.
krix | 2010. szeptember 2. | 18:02:37
I'm F.(mint ferenc) | 2010. szeptember 2. | 17:37:23
"Az Lmp nem oszt, nem szoroz.
Tök mindegy, hogy összejön e a kopogtató limit.
Persze, ha nem az jelzés, hogy gyengül a párt."
Az jelzés arra, hogy Orbánbashi jól gondolkodott: ki lehet zárni az ellenfeleket már az elején. Az LMP gyengülését meg csak szeretnéd. Persze azt nem tudom, miért. Csak nem vagy az egypártrendszer híve?
lesli42 | 2010. szeptember 2. | 17:59:05
Ja persze, a szociknak egyik hír rosszabb, mint a másik, a nyuggerszédítő Schmuck után még Jávor is a listán lesz. Szegény Ingyenbékávé Csabának fel kell kötni a fehérneműt, ha megakarja célozni a dobogó második fokát. A legfelső pedig jelenleg himalájai magasságokban van, még oxigénpalackban is elérhetetlen...
FONTANA | 2010. szeptember 2. | 17:55:21
Vajon a fidesz korrumpálta az LMP nevű semmilyen pártot?
Xavi | 2010. szeptember 2. | 17:43:50
kivéve az éjszaki járatokon---
Xavi | 2010. szeptember 2. | 17:43:36
a metrón kívül, mindenki ingyen utazik...
Xavi | 2010. szeptember 2. | 17:43:00
miért Tarlós?
minime | 2010. szeptember 2. | 17:42:58
Reggedieh: bocs, de semmit nem írtál arról, miért ne lenne jó ez az "ingyenes" rendszer. egyébként szerintem az is előny lenne, hogy a belváros lezárása nélkül lehetne csökkenteni az autósforgalmat (a kvázi ingyenes bkv költségei mindenkire, így az autósokra is terhelődnének, így alkotva egyfajta dugódíjat, ami így nem lenne külön szükséges). szerintem ez azért óriási csábítás lenne, hogy ne költsön ezen felül pluszba az autóra, hanem üljön föl a buszra.
de amúgy jelenleg nem is fontos az egész, mert szerintem ennek az mszpnek nincs annyi hitele, támogatottsága, amennyi egy ilyen változás megcsinálásához szükséges lenne. tök mindegy mit mondanak. ezt a fidesznek lehetett volna bedobni és megcsinálni jelenleg.
giorgio | 2010. szeptember 2. | 17:41:11
persze persze szdsz utódpárt, aki a fidesztől kapja a cédulákat. És, mint tudjuk, még komcsik is.
I'm F.(mint ferenc) | 2010. szeptember 2. | 17:37:23
Az Lmp nem oszt, nem szoroz.
Tök mindegy, hogy összejön e a kopogtató limit.
Persze, ha nem az jelzés, hogy gyengül a párt.
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 17:32:49
"Az LMP cédulaesőjén csodálkoznak..."
A szörnypárt utódja /SZDSZ/ csak nem vásárolt néhány ezer burgonyát?
Csak úgy, az éhezőknek?
Xavi | 2010. szeptember 2. | 17:31:56
Reggedieh | 2010. szeptember 2. | 17:27:59
ne gondold, hoyg magától találta, ki...
amúgy a körgyűrő, máshol meg nem így épül, hogy szegény zöldek meg civilek, és plusz x km-el hosszabb lesz...közügyek előrébb valók, és viszik az utat, majd építenek neked új házat...és csend van...
hány helyen akasztották meg...igaz miért nem autópályát építettek helyből,..
Reggedieh | 2010. szeptember 2. | 17:27:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
I'm F.(mint ferenc) | 2010. szeptember 2. | 17:26:58
"Ma egyébként riskáról is gyűjtenek a fővárosban, és hangosbemondón próbálják összekiabálni a hiányzó cetliket."
A riska az mi vóna?, azok a műanyag tehenek, amik tavaly ellepték Pestet?
Xavi | 2010. szeptember 2. | 17:21:46
Gunner86 | 2010. szeptember 2. | 17:16:47
mivel az emberek a rend kiegyenlítődésére törekszenek, és azokat segítik, akiket a tv ellehetetleníti...megesik rajtuk a szívük, pártállástól függetlenül. és mert hisznek a többpártrendszerben, ha máshogy nem tudat alatt
Gunner86 | 2010. szeptember 2. | 17:16:47
Jól van, tainio elvtárs,Te is megtetted,amit megkövetelt a haza,nyugodt lehetsz:)
Xavi | 2010. szeptember 2. | 17:15:35
valaki mondja meg és próbáljon meggyőzni miért Tarlós...?
minime | 2010. szeptember 2. | 17:15:20
Reggedieh: az elképedés azért volt, mert a szokásos módon gyáván kommunikálják és nem merik kimondani, hogy adóból lenne fizetve, ami adóemeléssel jár(mert ugye valószínűtlen, hogy puszta átcsoportosítással megoldható). és e nélkül persze érthetetlen, hogy miből lesz finanszírozva az jegy bevétel helyén keletkező űr.
tainio | 2010. szeptember 2. | 17:08:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Reggedieh | 2010. szeptember 2. | 17:06:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
minime | 2010. szeptember 2. | 17:03:50
Reggedieh: szerintem az ingyen BKV egy értelmes elképzelés volt. szerintem igazságosabb lenne. gondolom adóból lenne fizetve, így az autós is fizetne, aki mellesleg tönkre cseszi a városi környezetet, másrészt meg a bliccelő is fizetne, aki most elcsalja, harmad részt, meg a sok ellenőrre, jegyárúsra, jegygyártásra sem lenne szükség. (tulajdonképpen csak egy gáz lenne, hogy a külföldi turista nem fizet. ezt esetleg be lehetne építeni a szállás díjakba.)
a gond az, hogy nem hiszem el az mszp-nek, hogy tényleg megcsinálnák.
Frady Endre | 2010. szeptember 2. | 17:01:27
Álhír:
Mégis indulhat az LMP!
Az utolsó napok megfeszített munkájának eredményeképpen megszerezte az induláshoz szükséges számú ajánlószelvényt az LMP. Újságírói felvetésre, hogy állítólag egyes cédulákon XVIII. századi születési évszámok találhatóak, a szervezet szóvivője elmondta, hogy ők nem generációs párt és minden korosztály érdekeit szeretnék képviselni. Lehet Más a Marhaöregkor is! – tette hozzá.
gope | 2010. szeptember 2. | 16:59:45
Jávor példát vehetne Orbánról, aki mindig azt mondta korábban, hogy sokan vagyunk, de nem elegen. Ő mondhatná, hogy sok cédulánk van, de nem elég!
Reggedieh | 2010. szeptember 2. | 16:57:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jager László | 2010. szeptember 2. | 16:48:23
Én is!
Én már kitöltöttem!!
OBAMÁNAK!!!
J.L.
tainio | 2010. szeptember 2. | 16:44:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
minime | 2010. szeptember 2. | 16:43:34
amúgy tény, hogy jávor sem az a karizmatikus alkat, aki nagyon fellelkesítené az érdeklődőket, hogy na most aztán gyerünk. bár annyira nem baj, hogy nem ilyen módon nyerik meg a szavazókat. engem kicsit aggasztott az is, ahogy obamáért rajongtak az amik.
minime | 2010. szeptember 2. | 16:39:51
hát, szerintem az is benne lehet, hogy politikailag nem nagyon aktív a szavazó bázisuk(értsd: lusta :). én is elküldtem őket vagy háromszor, mert nem volt kedvem megkeresni a cédulákat :) aztán ma leadtam a belvárosban személyesen, de csak mert olvastam itt, hogy kevés van nekik.
viszont oda akartam adni üresen, mert nem volt kedvem még annyit foglalkozni vele, hogy kitöltsem, de nem engedték :) szóval úgy tűnik annyira még nem kétségbeesettek még ma sem, hogy ez beleférjen.
weiner | 2010. szeptember 2. | 16:33:09
Jávor mezítlábas posztere nagyon jó, meggyőzött minden mezítlábast. Viszik is gyalog a kopogtatót, csak úgye lassan haladnak cipellő nélkül. Szombatra odaérnek.
|