Jaj-jaj! | 2012. február 6. | 08:50:41
Bocsánat, ez a politikai elit?
Nem érti, hogy a fizetése is a vagyonnyilatkozat része? Valami gond van a fideszeseknél? Ui. Szőcs Géza is elfelejtette.
Ez nem hazugság? Ez nem csalás?
Ha egy átlag ember felejti el vsz. az APEH már vizsgálódna.
Szomorú | 2012. február 6. | 08:42:34
Én arra is kíváncsi lennék,hogy mint korengedményes nyugdíjastól,az Ő szolgálati járandóságából is vonják-e a 16% adót.És mivel a mindenkori jövedelme meghaladja a minimálbér 18szorosát,megvonják majd Tőle a szolgálati járandóságot? Vagy ez rá nem vonatkozik?
xanadu | 2012. február 6. | 08:33:08
Há igen!
Ilyen aprópénz eszébe sem jut az emberfiának!
vukvuk61 | 2012. február 6. | 06:58:06
Ééééés?Mi evvel a baj??Fideszes nem??-hát akkor meg....
Lehet,hogy a Lex Borkainak van egy titkos záradéka,amiben van ilyen lehetőség.Mindenki bevallja.........kivéve, a gyevi bírót!!
"Grófi föld ez, és magyar."
xanadu | 2012. február 5. | 15:50:47
Ja!
Kis pénzekkel nem foglalkozik!
faceoff | 2012. február 5. | 08:49:19
szgabor2 | 2012. február 4. | 15:12:54
"pokolka67 | 2012. február 4. | 14:54:12
A fegyveres testületek hivatásos állományú tagjai leszerelésük után három évig nem indulhatnak a választásokon, miután az Országgyűlés csütörtökön elfogadta az erről szóló alkotmánymódosítást. 2010.07.22.
Eredetileg 5 volt a javaslatban, de aztán rájöttek hogy ezzel kizárnák Borkai haverjukat is, úgyhogy 5-ről 3-ra módosították.
LEX BORKAI
lusta | 2012. február 4. | 20:33:15
polly | 2012. február 4. | 17:15:40
Ilyen szoftver van és létezik, de a NAV (APEH) felsővezetői tiltás miatt nem telepítheti és használhatja.
Jager László | 2012. február 4. | 17:42:01
Kicsit feledékeny
Tikárnője/felesége/ figyelmeztethetné,hogy kapja be a Cavintont!
Nem eléggé figyelnek rá.
J.L.
polly | 2012. február 4. | 17:15:40
jaaj faceoff, itt már rég nem róla van szó... hanem ugy általában arrol ahogy a dolgok müködnek!
egyébként meg, aki ért a számitástechnikához, az tudja hogy az Apeh dolgozhatna teljesen máshogyan is, ugyanis ha lenne egy belsörendszer amivel az apeh dolgozik, akkor a könyvelöknek csak havonta el kelene küldeniük a dolgokat, és ez szoftver készitene automatikusan minden évben különbözö statisztikákat, ezek alapján azonnal felismerné a szoftver a különbözö anomáliákat, és ezeket az ügyeket rögtön adnák tovább a rendörségnek. Ergó ha már látja a rendszer hogy becsödöltettél nemtom hány céget, nem enged ujjat csinálni, söt, tovább juttatja "az ügyet" a rendörséghez. Na most az apehnak ezért nincs még ilyen szoftvere hogy lehessen tovább korrupciot csinálni, megsugom az orvosi rendelökben is azért irkálnak még mindig mindent ezekbe a szocreál füzetekbe, ahol komoly melo valamit megtalálni. Egy szoftverrel csak be kéne adni valami adatot és máris ott van minden évekre visszamenöleg. És a gép nem különböztet meg senkit, csak reagál arra amit rendszer csinál! ezért nem akarják ezt. De ilyen van, és nem kerülne sok pénzbe egy ilyen szoftver fejlesztése, vagyis nagyon hamar visszajönne mert az emberek elkezdenek majd adózni. egy szoftvert nem lehet becsapni, és az lenne lényege hogy mindig ha keresel valamit beirod, vagy a könyvelöd, és ki tudná számolni neked rögtön hogy mennyi a te részed és mennyi az államé, stb. De nem akarják, utolsó vérig mutyizni fognak!!!
faceoff | 2012. február 4. | 16:22:34
A NAV (APEH) egy egyszerű állampolgárral, aki a teljes jövedelmét nem vallja be, mit csinálnának? Itt nincs következménye az ügynek, bizonyára elfelejtette.
ordító egér | 2012. február 4. | 15:54:26
polly | 2012. február 4. | 10:39:46
"...Gondoljatok bele ha valaki egész héten bent van a parlamentben, akkor hogy akar Györben lenni???..."
___________
Aki volt katona az tudja, hog egy nap 24 órából és egy éjszakából áll.
Különben meg igazad van. Részmunkaidős állásért ennyit sehol nem fizetnek.
pokolka67 | 2012. február 4. | 14:54:12
Nem értem a hozzászólókat. Borkaira viszonylag kevés rosszat lehet mondani (max. hogy Fideszes). Elkövetett egy hibát, amit hétfőn simán kijavít egy dokumentum leadásával. A csalás az lett volna, ha hamis adatokat ad le. Ezzel csalni sok értelme nem volt, hisz azonnal kiderült. Nem lenne egyszerűbb az életünk, ha mondjuk Matolcsy esetében is csak ez lenne a legnagyobb probléma ?
liberal001 | 2012. február 4. | 14:46:25
Szerintem indokolatlan ez a kukacoskodás. Kéne inkább hozni egy lex Borkai II-t, hogy neki azt a fizetését nem kell bevallania. (Lex Borkai I már van, éspedig az alkotmányban, ahova miatta került be az, hogy aki fegyveres erő v. testület tagja volt, három, nem pedig öt évig nem lehet polgármester-jelölt.)
csoszogi, ha legközelebb találkozom Orbánnal, kijárom nála, hogy adjon neked Fideszs.ggnyalósági érdemérmet.
kakukktolás | 2012. február 4. | 14:38:47
Saját kárára?
Saját kárára akkor tévedett volna, ha ezt a pénzt elfelejtette volna felvenni.
Így pedig úgy "tévedett", hogy NEM AKARTA bevallani, hogy ne vegyék észre a pénzt a bőre alatt. Csakhogy mégis...
Undorító, és undorító a mentegetőzés is!
csoszogi | 2012. február 4. | 14:22:37
Most én nem értem a háborgókat.
Ha az adóbevallásánál követ el ilyen hibát, akkor - joggal - felelősségre vonják.
A vagyonnyilatkozat viszont arra van kitalálva, hogy az egy adott időszakban bekövetkezett növekedést nyilvánossá tegye, lehetővé téve ezzel azt is, hogy a gyarapodás jogosságát adott esetben ellenőrizzék.
Ha vagyonelemet (ingatlant, értékes ingóságot, stb.) hallgatott volna el, akkor joggal háboroghatnánk, a vérmesebbek akár csalást is kiálthatnának. Itt viszont nem erről, hanem a források egy részének "kifelejtéséről" van szó. Tkp. a saját kárára tévedett, mert az ebből származó vagyonnövekedést a következő alkalommal már nehezen tudná magyarázni.
Nem tudom, világos-e, amit írtam, de többeknek ajánlom átgondolni...
wizes4 | 2012. február 4. | 13:55:30
Északi országokban nyilvános a közszolgák szja bevallása: a világon ott a legkisebb a korrupció és majdnem a legmagasabb az életszinvonal, miközben az adók is magasak.
Ennyire eccerű?
wizes4 | 2012. február 4. | 13:51:00
Az egész vagyonnyiltkozgatósdi egy szemfényvesztés.
Majd ha a szja bevallás nyilvános lesz akkor lesz deokrácia.
Addig annyit lopnak, csalnak, korrumpálnak amennyit nem szégyellnek.
Falatka | 2012. február 4. | 13:45:26
Schmitt Pál II. .........
laci_54 | 2012. február 4. | 13:34:24
Ha szoci lenne szegény akkor a fidesz összes szájtépője a szőke ciklonnal az élen már a Szíriuszig üvöltötte volna a tényt!
Ha az ő kutyájuk kölke teszi akkor az csak baki?
Ez legyen életül legjobb orgazmusa!
supala | 2012. február 4. | 13:08:24
Ez is csak fityuszos
kalmar laszlo | 2012. február 4. | 12:59:01
Ja és ilyen "alázatos" nézést tanitani lehetne a szinmüvészeti főiskolán, oszt.jónapot.
kalmar laszlo | 2012. február 4. | 12:57:08
Azért érdekes, ezek a képviselő urak, pologármesterek soha nem tévednekmás irányba, csak ha valamit ugymond "eltussoltak" és kiderül a turpisság.
elsore | 2012. február 4. | 12:03:19
polly | 2012. február 4. | 11:23:37
kedves elsöre,
"akármennyire is fáj el kell mondjam, tény az, hogy a fidesz pártszerkezete tökéletesen megfelel a kommunista párt szervezettségének, ahogy szavaznak, ahogy a köztársassági elnökröl beszélnek, hogy ö egy intézmény és nem megkérdöjelezhetö."
Nekem nem ez fáj, hanem az, hogy hatalomban vannak és törvénykeznek, tönkreteszik az országot, emellett érinthetetlenek, mint Meggyes úr. Borkai is kijavítja a hibát és kész, bántódása nem esik.
Matyi bácsi | 2012. február 4. | 12:01:54
Azért nem mindegyik mai vagy volt élsportoló s...gg nyalonc.
marsalfia | 2012. február 4. | 11:53:54
Annak idején hihetetlenül tiszteltem és szerettem mint sportolót. Most meg. Hát erről inkább nem írok, mert kimoderálnak.
sophar | 2012. február 4. | 11:44:51
Ejnye--ejnye Borkai !
Már a hazugsághoz is segítség kell ???!
Kovács Panna | 2012. február 4. | 11:41:05
polly teljesen igazad van. Abból van eltarva az ország amit a szegény többségből lenyúlnak. Amit ők fizetnek azt magukra is költik. Nézzétek meg a támogatásokat: alapítványhoz 3,3 milliárd állami támogatás? ez csak 1 példa. Ennek a vagyonnyilatkozatnak semmi értelme, mert hazug benne minden, felvesznek olyan pénzeket - lakhatási költség pl. - ami nem is jár neki. Miért lehetnek álláshalmozók, több tisztséget betöltök és az igazgató tanácsi tagság? Hagyta, hogy a BKV-nál lenyúlják a sok pénzt. - és hagyják a mai napig.
sandor5 | 2012. február 4. | 11:24:18
Ez a fotó mindent elárul az emberről!!!
polly | 2012. február 4. | 11:23:37
kedves elsöre,
akármennyire is fáj el kell mondjam, tény az, hogy a fidesz pártszerkezete tökéletesen megfelel a kommunista párt szervezettségének, ahogy szavaznak, ahogy a köztársassági elnökröl beszélnek, hogy ö egy intézmény és nem megkérdöjelezhetö. Ez alapvetöen egyfajta politikai cenzura! Csak az müködik aki megy az árral. olyan aki másfelé menne nincs is, és ha lenne akkor se lenne... érted!
Namost, persze, teljesen igazad van a feljelentési rendszer még mindig él, és a rendörség bizony mégmindig ugyanugy dolgozik mint az elözö rendszerben.
Kis 18éveseknek felajánlják (akiket a mondujk a multkori razzián elkaptak füvel, vagy épp rossz helyen voltak rosszkor) hogy még bemehetnek érettségizni és minden vádat ejtenek ha beköpnek egy nagyobb halat. Ez igy megy! ez egy konkrét példa, konkrétan megtörtént.
persze, a kis 18 évest érdemes baszogatni a spangli miatt, lesz valami eredménye, mert csoro azt se tudja mi van, és retteg hogy bent lesz a böriben miközben megy az érettségije. De egy Hagyó kaliberü bünözött már nem lehet csakugy feljelenteni, van 3 ügyvédje, amikor még nem fogták meg akkor volt pl. annyi hatalma hogy maga a feljelentés is eltünhetet stb. stb.!
minden megtörténhetet ha nem vesz rola tudomást a média. bármi!
És igy van jogbiztonságban az összes magasrangu bünözö.
Gorekaqm | 2012. február 4. | 11:11:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
elsore | 2012. február 4. | 11:02:38
" A bizottsági elnök elmondta, ha bárki bejelentést tesz az Országgyűlés elnökénél arról, hogy probléma van egy képviselő vagyonnyilatkozatának tartalmával, akkor a mentelmi bizottság felkéri az illetőt, hogy nyilatkozzon a panasz megalapozottságáról."
A feljelentések országa vagyunk, szervezeteink ügymenete kizárólag feljelentésre indul be, ez nem az első eset, hogy ezt kell megállapítani.
polly | 2012. február 4. | 10:39:46
...hogy egyáltalán ez a téma, ide jutottunk. Kiedrül hogy nem elég hogy PONT ezek az emberek, teljesen mind1 milyen politikai áramlatbol, akik duplán és triplán felveszik a fizetésüket ÉS mellette még bizniszelnek is, PONT ezek "elfelejtik" beirni a fizetésüket. hm... végülis érthetö ennyi vagyon és ennyi keresetnél hogy elveszitik az elvtársak a fonalat. Gondoljatok bele hogy mennyire elveszitették a fonalat amikor még nem nézték meg egyenként az adó bevallásukat. Summa Summarum - a kis csórok tartották el az országot rendszerváltás óta EZÉRT tartunk ott ahol tartunk. HÜLYE AZ aki jopolgár akar lenni! Nem értem egy képviselönek miért nincs egy SZABVÁNY fizetése amit minden képviselö kap, egyébként meg ne legyen valaki képviselö ÉS polgármester szerintem, ez tul sok hatalom és kevés hatékony munka. Gondoljatok bele ha valaki egész héten bent van a parlamentben, akkor hogy akar Györben lenni??? ezeket a dijjakat amiket egymás között osztogatnak, ezt meg hagyjuk...
Erika61 | 2012. február 4. | 10:31:28
Köszönjük meg, hogy időt szakított a kitöltésére, holott közismert, hogy törvények felett áll.
kimiért | 2012. február 4. | 10:22:16
...polgármester, orszgy.képviselő, MOB,védegyletek stb.Majd a vezér ezt is elintézi,ha szoci börtönbe, fideszke szegénynek sok a dolga nem ért rá ilyen jelentéktelen dolgot bejelenteni.
Dimitru1 | 2012. február 4. | 09:59:06
Ez jó.
Tavaj még csak a kétmilla feletti részt nem szokták észrevenni.
Ezt nevezik inflációnak?...
latyek | 2012. február 4. | 09:28:25
A fotó mindent elárul.Az antikomista keresztény konzervatív nemzeti politikusok-boldogok.Ilyenkor -előfordul- feledékeny az ember.
hawaiszigetek | 2012. február 4. | 08:57:57
Biztos olyan alacsony, hogy szégyelli!
666666 | 2012. február 4. | 08:46:46
Ennyi vagyon mellett emberi dolog, ha az ember kifelejt egy ilyen, viszonylag csekély összeget. Egy lólegésben jártas hazafi csak nem teszi lóvá választópolgárait?
|