belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. február
12. vasárnap

Csináljon bármit az EU, marad 2 millió a jegybankelnök fizetése

A miniszterelnök, a kormány és a parlament álláspontja is változatlan, így érvényes marad az a döntés, miszerint 2 milliós a plafon a közpénzből gazdálkodó intézmények vezetőinek a fizetése esetében - közölte Szijjártó Péter egy mai sajtótájékoztatón.

Csuhaj Ildikó| NOL| 2010. szeptember 8. |77 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

szeizmográf | 2010. szeptember 10. | 09:49:37

Ja, egyébként nem is tudtam, hogy jó kormányunk lélegeztetőgépeket szeretne vásárolni Simor megspórolt fizetéséből. Megmondom őszintén, hogy számomra ez váratlan, de mindenképpen nemes cselekedet. Végre valami jó is történik.

szeizmográf | 2010. szeptember 10. | 09:23:44

Kedves Katalina!
A lélegeztetőgép árát nem tudom, de vélelmezem, hogy lényegesen kevesebbet lehet venni évi bruttó 72 millából, mint az SS-re kidobott 10-12 milliárdból. Szerintem.

Katalina | 2010. szeptember 9. | 12:28:59

Szeizmográftól kérdezem.
Évi bruttó 72 millából hány lélegeztetőgépet lehet venni?

luther | 2010. szeptember 9. | 09:13:46

A válság kirobbanásakor pánikszerü 300 pontos emeléséért komoly büntetést érdemelne Simor, jól áll neki a konfliktus, bár az EU-val kezdeni hülyeség,

szeizmográf | 2010. szeptember 9. | 09:02:20

Ha eddig nyolc milla volt Simor fizetése, akkor ezzel a vágással kormányunk évi bruttó 72 millát spórol. Az ország éves költségvetéséhez mérten ez szerintem elenyésző. A kilátásba helyezett EU büntetés vélhetően nagyságrendekkel több lesz. Lehet, hogy csak egy vakítás ez a Fidesz-Kdnp részéről, hogy évi bruttó 72 millió forinton lovagol, közben a magánhadseregre 10-12 milliárdot költ.

Jager László | 2010. szeptember 9. | 08:03:53

Szerintem a mniszterelnöknek a köz-jó szolgálatáért ingyért kellene dolgoznia!
Tetszik vagy nem tetszik!
J.L.

Katalina | 2010. szeptember 9. | 07:47:19

Aki nem akar menni, vinni kell. Így történt a Horn kormány alatt. "Asszonyom ugye tudja, hogy bűnös lesz akkor is ha nem bűnös."

Jager László | 2010. szeptember 9. | 07:32:53

Fóbia.
ME,KE,HE,Miniszterek,Államtitkárok ne vegyenek fel a fizetéseken felül más juttatást!
Ja!????????
J.L.

marebozgor | 2010. szeptember 8. | 19:58:19

Miért nem ír arról a magyar sajtó, hogy az IMF és az EU kikövetelte Romániában a román jegybank alkalmazottainak a fizetéscsökkentés eltörlését????? Romániában nem csak a nagy fizetéseket, hanem az összes közszolga fizetését csökkentette 25%-kal (tehát minden pedagógus, közalkalmazott, köztisztviselő). Módosítani kellett a törvényt, mert az EU és az IMF szankciókkal fenygette Romániát!!!! Látjuk manapság, hogy az IMF és az EU milyen szépen tud játszani pl a forinttal is. És van olyan hülye, aki az IMF-et védi a magyar kormánnyal szemben!!!!!!

pirdom | 2010. szeptember 8. | 17:23:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pirdom | 2010. szeptember 8. | 17:08:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pirdom | 2010. szeptember 8. | 17:01:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pirdom | 2010. szeptember 8. | 16:50:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mojszi | 2010. szeptember 8. | 15:52:02

Minimax0075 | 2010. szeptember 8. | 14:36:53


"Ugyanakkor Simor emlékeztetett: jelenlegi fizetése azokon a szabályokon alapszik, melyet a parlament 2001-ben fogadott el, fideszes többséggel. Ezen szabály alapján alakult az előző jegybankelnöki ciklusban is a fizetés, mely akkor 43-szorosa volt az átlagbérnek, mára a szorzó 39-szeresre csökkent, mondta Simor, aki szerint a fentiek fényében nehezen érthető az, hogy a kormánytöbbség most látszik meglepődni az egyébként is évek óta nyilvános jegybankelnöki fizetésen"

Minden más csak süket duma és hazudozás. Ennyi

mojszi | 2010. szeptember 8. | 15:47:04

A vezér bulizta ki a haverjának ezt a fizetést anno. Hmmmm hogy is hívják...valami Járai ha jól emlékszem

Ez azt üzeni a külföldi befektetőknek h bármikor bármi megváltoztatható ebben az országban úgy ahogy a vezér akarja. Nagyon veszélyes játék.

benburns | 2010. szeptember 8. | 15:46:17

Fóbia | 2010. szeptember 8. | 13:36:07
"Ezek az urak cipruson fialtatják a pénzüket míg a magyar ötödéért dolgozik mint nyugateurópai kollegái,..."

Ezek az urak azért fialtatnak cipruson, mert erre külön engedélyük van? Esetleg a magyar is fialtathatná, de valamiért nem teszi? Miért nem?

szinapszis | 2010. szeptember 8. | 15:33:48

"Ha nagyvonalúan felül emelkedünk az értelmezési problémákon, Orbán Viktor szavaiból a nemzeti érdekek kurucos lendületű előtérbe helyezését és az önálló mozgástér növelésének szándékát olvashatjuk ki. Pontosan akkor, amikor az EU pénzügyminiszterei ezzel éppen gyökeresen szemben álló intézkedésekről döntöttek, méghozzá egyhangúlag."http://www.168ora.hu/buxa/eu-penzugyi-felugyelet-orban-viktor-unios-penzugyminiszterek-61252.html

Csak ennyire megy szembe egész európával ez a "ráksejt",
és egy (vagy több) ráksejttel két dolog történhet, vagy meggyógyúl vagy megsemmisül.(Esetleg el is pusztíthatná a testet, európát, de ezt kihagyhatjuk a számításból.)

paragrafus | 2010. szeptember 8. | 15:14:48

Bár ez a nemzetközi szinten történő károkozás nem ismeretlen a fidesz számára. Annak idején az előző Orbán-kormány által egyoldalúan felbontott szerződés miatt a Budapest Airport kapcsán már az utód-kormánynak kellett a perköltségekkel együtt kifizetni 100 millió - azaz százmillió dollárt kártérítést.

És az is a fidesznek volt köszönhető.

szamóca | 2010. szeptember 8. | 15:13:10

@Morgan007 | 2010. szeptember 8. | 15:07:10
előszőr is válogasd meg a szavaidat, én nem így szóltam hozzád. (nem is szólatm hozzád, ki vagy te?)
szóval ha van bevétele az kizárólag az MNB érdeme, ha meg nincs, akkor az az állam hibája és pont (persze csak akkor, ha a kormány fideszes). értem. nincs több kérdés.

paragrafus | 2010. szeptember 8. | 15:12:04

Nagyon remélem, a következményeket is vállaja a fidesz és az egyteértők.
És amikor a Luxembourgi Nemzetközi Bíróság vastagon megvámolja az országot büntetés gyanánt, akkor azt nem a társadalom egésze, hanem csak a fidesz és a vele egyetértők, az őket támogatók fogják kifizetni.

Xavi | 2010. szeptember 8. | 15:07:16

http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?hn=1&k=3&i=138246&is=1
költségvetés...no csak

Morgan007 | 2010. szeptember 8. | 15:07:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Morgan007 | 2010. szeptember 8. | 15:02:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2010. szeptember 8. | 15:01:07

jah a prémium az a bérplafonon belül van, vagy az nem tartozik bele, mert ha nem tartozik bele, akkor 500 ezerrel csökkentették csak a fizuját...és akkor más szektorban is..

Xavi | 2010. szeptember 8. | 15:00:08

bocs hazudtam...7,315 milliót kapott

Xavi | 2010. szeptember 8. | 14:59:29

meg van

http://hetivalasz.hu/uzlet/vege-a-csucsfizeteseknek-31686

Xavi | 2010. szeptember 8. | 14:55:55

Minimax0075 | 2010. szeptember 8. | 14:36:53

neked keresem a cikket, ami összefoglalta, a fizetések emelkedését, a jegybankelnökeinek...de nem találom...Járai 7,345 millió forintot kapott a végén, amennyivel Simor kezdett

ffoto | 2010. szeptember 8. | 14:37:49

Xavi
olcsobb IMF - ha igy lenne akkor 2009 óta vettek volna már fel Bajnai-ék is

maya0912 - az kb 8-10 éve volt más gazdasági helyzetben

mondjuk én a nemzeti bank elnök fizetését meghagytam volna de ha az a cél hogy ne legyen kivétel akkor a havi 2 millio ami havi netto 1 millio ugye elégnek kell lennie mindenkinek ? ne lopjon azért kell többet adni ?
Ha keveseli menjen más bankhoz ! ...
EU-t szerintem nem érdekli a 2 millio csak az hogy a bank független legyen az ezzel nem sérült !

Szaladó:
ha pojácázol azt jelenti nem vagy tárgyilagos, és fölösleges szájtépés. Innentől kezdve az adott hozzá szólásodban bármilyen értelmes dolgot is irnál elveszik, SZERINTEM - gondolj csak Gyurcsány pökhendi blogjára... a politika nem lehet cirkusz .

Minimax0075 | 2010. szeptember 8. | 14:36:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2010. szeptember 8. | 14:23:23

oké egy apró kérdés...

ugye az imf hitel olcsóbb?...de kikötésekkel kapjuk meg...
miért nem váltjuk be a drága kamatú piaci hiteleinket, egy olcsóbba?..

Xavi | 2010. szeptember 8. | 14:22:38

mi kb egy tollvonás vagyunk az Eu-ban...és Go után szerintetek, hagynak bármiféle engedetlenséget,...ami nem szép...de ez van...befizetők vagyunk, de többet viszünk ki belőle...
nekem az a bajom az egésszel, hogy mintha ökör módjára intézték volna az egészet, és nem fifikusan okosan...

maya0912 | 2010. szeptember 8. | 14:12:50

Az MNB elnök fizetését Viktor emelte erre a szintre. Az elnököt akkor Járai Zsigmondnak hívták. Miről is beszélünk?

raptor | 2010. szeptember 8. | 14:12:01

Szaladó | 2010. szeptember 8. | 14:03:43

Te mondtad a frankót!!

Szaladó | 2010. szeptember 8. | 14:03:43

"- A magyar emberek igazságérzetével és a jó erkölccsel is ellentétes az, hogy az ország jelenlegi helyzetében" ez a pojáca még mindig megjelenik a nyilvánosság előtt, és megfellebbezhetetlenül megmondja, hogy mi ellentétes a magyar emberek igazságérzetével és a jó erkölccsel.

Minimax0075 | 2010. szeptember 8. | 14:00:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vízöntő60 | 2010. szeptember 8. | 13:58:06

A baj nem azzal van, hogy a jegybank elnöki fizetése 2millióban lett maximálva. Ez teljesen normális és elfogadható, azokkal az érvekkel együtt amit a Fidesz hangoztat.
A dolog ott sántít, hogy a jegybank elnökét 7 évre nevezik ki (törvény és nem az utóbbi ciklusban hozták és nem a szocik), de ez nem teszik Viktornak és a kormányzattól függetlennek elismert(szerződésben is rögzített)elnöktől így szeretne megszabadulni.
Ilyen megközelítésben ez nem egyszerű bérplafon, hanem a jegybank elnökének eltávolítására tett kísérlet sunyi kivitelezése.
Anno Járait sem szerették, de fogcsikorgatva kivárták amíg letöltötte az idejét.

Fóbia | 2010. szeptember 8. | 13:57:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kocsisjo | 2010. szeptember 8. | 13:55:27

Helga | 2010. szeptember 8. | 13:25:46

Ez persze igaz, csak én emlékszem arra amikor az elmúlt 8 évben az varázslótanoncok kértek számon dolgokat az éppen regnáló kormány intézkedéseivel kapcsolatosan!!!
Hogy is van ez ? Nektek lehet Nekünk nem??!

Egyébként Járaival nem példálóznék, mert bizony a mesterségesen erősen tartott forint árfolyam volt az első szög ebben a mostani koporsóban!!!

szamóca | 2010. szeptember 8. | 13:52:27

@raptor | 2010. szeptember 8. | 13:46:46
milyen felelősséggel bír jegybankelnök? (azon kívül, hogy független, de nagyon)

Xavi | 2010. szeptember 8. | 13:50:11

olyan mint az agresszív kis malac viccekben...csak azért is...én így szállok le a bicikliről...

raptor | 2010. szeptember 8. | 13:46:46

Egyébként arra lennék kíváncsi,hogy szíjjlepetya vajon mennyiért tépi tahóviktor mellett a száját?
Szerintem a két beosztás felelőssége nem egy kategória!

szamóca | 2010. szeptember 8. | 13:46:00

@verszacse | 2010. szeptember 8. | 12:30:31
1. tökéletesen egyetértenék ezzel a megoldással Simor ügyében :-) most ugyebár szép eredményei vannak a jegybanknak.
2. ha te mondod... bár az első pont alapján renden is volt.
3. urak v. nem urak, hihetetlen nagy s.za..r.b.an vagyunk. mondjuk soha ne legyen nagyobb baj egy kormánnyal, minthogy cseszegeti egy jó indulattal is csak köezpesen muzsikáló jegybankeknök átlagosnak nem igen mondható fizetését, azzal együtt, hogy szakmai függetlenségét nem vitat(hat)ják. (tudom, most az jön, hogy a monetáris tanács felel az árfolyampolitikáért -és ez igaz is-, de akkor minek is van a jegybankelnök?)
4. mert az nem költségvetési szerv (van saját bevétele)
5. mert azok sem költségvetési szervek

tavi görény | 2010. szeptember 8. | 13:42:51

Balango | 2010. szeptember 8. | 13:22:19
Demagóg, vagy görény.

Nem. Nem én vagyok demagóg, Orbán az, méghozzá visszataszítóan. És nem csak ebben a dologban.
Adózni természetesen adózom, miért ne tenném? Már nem sokat, ugyanis már alig van bevételem. Nem Simor fizetéséről van szó, ezt írtam. Egy hangulatkeltésről van szó. Egy elvtelenségről: a mi Zsigánknak lehet magas a pénze, mert mi neveztük ki. Ez a mostani, ez az ő oligarchájuk, ez húzza meg magát és kussoljon... Ez az elv. Ez egy igazi bolsevik elv. Fúj!

Xavi | 2010. szeptember 8. | 13:40:58

A szankciók tartalmuk szerint a következő típusú intézkedéseket foglalják magukban:
1. fegyverembargó (haditechnikai eszközök, technológiák exportjának, tranzitjának, importjának a tilalma, illetve kapcsolódó szolgáltatások nyújtásának a tilalma);
2. egyéb kereskedelmi korlátozások (pl. kettős-felhasználású termékek exportjának, tranzitjának, importjának a tilalma, illetve kapcsolódó szolgáltatások nyújtásának a tilalma, fa, gyémánt, belső elnyomásra felhasználható termékek exportjának és importjának tilalma stb.);
3. vagyoni korlátozó intézkedések (pénzeszközök és egyéb gazdasági erőforrások befagyasztása, valamint a hozzáférhetővé tételük tilalma);
4. katonai tevékenységekhez, haditechnikai eszközök, kettős-felhasználású termékek kiviteléhez, kapcsolódó szolgáltatások nyújtásához pénzügyi támogatásnyújtás, finanszírozás tilalma;
5. beutazási és tartózkodási tilalmak;
6. egyéb korlátozó intézkedések (pl. repülési tilalom)

Xavi | 2010. szeptember 8. | 13:38:40

jah azt hittem a MNB egy független szerv ahol maguk határozzák meg a fizetéseket, egy előző tv alapján...de nem nem baj...

lehetne, hoyg a mostani kormány teljes fizetését felajánljuk a devizahiteleseknek, ennyivel hozzájárulnának...az előzőékét is felajánlanám, de hát már nem ők vannak hatalmon...

Fóbia | 2010. szeptember 8. | 13:36:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Spartan | 2010. szeptember 8. | 13:34:04

Basszus, ez a varázsszavuk minden esetben: független!
Lehet az média vagy mnb stb...
Ez azt jelenti, ha szoc-lib. van hatalmon akkor kiszolgálja és aládolgozik, ha jobboldali van hatalmon akkor rögtön föggetlen...és mindent támadásnak fog fel, - mellesleg nem ok nélkül, de éppen azért, mert nem független...oszt jónapot!

7tttt | 2010. szeptember 8. | 13:27:17

Azt magyarázza el valaki,hogy 8,5millió fizetéssel lehet független de 2 millióért már nem.Lehet,hogy setét vagyok de nem sikerül megtalálnom a korrrrrrrrelációttttttt........

Helga | 2010. szeptember 8. | 13:25:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Balango | 2010. szeptember 8. | 13:22:19

tavi görény | 2010. szeptember 8. | 12:40:59

A két világháború között a nácik indítottak támadást a gazdagok, a pénzemberek ellen.


Demagóg, vagy görény. Nem Simor gazdagsága ellen folyik a támadás, hanem a fizetése ellen, amit MI adunk össze. Én legalábbis. Hogy te adózol-e, azt nem tudom.

Balango (a náci)

adamant | 2010. szeptember 8. | 13:17:11

Ha az iparban, kereskedelemben, szolgáltató iparban mind a magán, mind pedig az állami szférában a megváltozott gazdasági, pénzüygi feltételek, környezet miatt lehet változtatni a fizetéseken, munkakörökön, akkor egy bank mitöl válik "érinthetetlenné"?
(Speciel a cégemnél a rossz utolsó három év miatt csökkentek a fizuk beosztottnak és fönöknek is egyaránt. Senki nem szaladt az ombudsmanhoz, vagy Brüsszelbe...)

PUBI | 2010. szeptember 8. | 13:01:00

Járai úr fizetése,nem volt magas,Orbán Úr?????

tanu1331 | 2010. szeptember 8. | 12:50:49

Tisztelt 666666!
A FED bank elnök nem keres annyit, mint Simor úr. Mi ilyen négytehetségű, és pótolhatatlan emberekkel vagyunk megáldva. Akkor miért áll így az ország? Az lenne a világ legnagyobb üzlete ha megvenném az ilyen embereket annyiért amennyit érnek. DE eladnám őket annyiért, amennyire tarják magukat!!
http://patacsracvaros.hu/index.php/home/179-a-fejlett-europa-bruesszelsimor-fizetese.html

tavi görény | 2010. szeptember 8. | 12:40:59

A két világháború között a nácik indítottak támadást a gazdagok, a pénzemberek ellen. Rákosi jól adoptálta a rendszert a „fizessenek a gazdagok!” címmel. A nép nagyon szerette ezt hallani. Jobb persze nem lett ettől neki, de az SI-faktor (Sárga Irigység) miatt olyan andalító volt... a politikusok pedig alaposan rájátszottak.
És már ezzel az oligarcházással, bankárkormányozással, és a hasonlóan undorító dolgokkal megint sikerült egy gumicsontot behajítani a népnek. És kajolják...

666666 | 2010. szeptember 8. | 12:39:41

Brüsszel mindig átveheti Simort; az EU hírhedt a kevés munkáért toronymagas fizetésekröl.

felcsútielvtárs | 2010. szeptember 8. | 12:34:23

Tiszta Rákosi-rendszer, ami itt kiépül lassan. Lukasenkó meg Putyin idejárnak majd tanulni.

Na most tessék komenyistázni fidesznyikek, mert a kommunizmus most jön vissza. Narancsos csillaggal!

666666 | 2010. szeptember 8. | 12:33:41

Egy fantasztikus lehetöség Somornak, hogy most megmutassa, mit ér az ö munkája. Hagyja ott ezt a ditatórizáló országot és vállaljon munkát külföldön (pl. USA). Ott még többet is bezsebelhet; vagy?

666666 | 2010. szeptember 8. | 12:33:39

Egy fantasztikus lehetöség Somornak, hogy most megmutassa, mit ér az ö munkája. Hagyja ott ezt a ditatórizáló országot és vállaljon munkát külföldön (pl. USA). Ott még többet is bezsebelhet; vagy?

verszacse | 2010. szeptember 8. | 12:30:31

adamantnak, és a többieknek, akik nem gondolják végig sosem a dolgokat, csak szajkózzák a Szíjjártó-féle csúsztatásokat!
1. Nagy cégek esetében a tulajdonos nem határoz meg semmiféle fizetést, hanem a nyereségre tesz megkötést, a többit rábízza a cégvezetésre.
2. A jegybanki fizetéseket az előző Orbán -kormány határozta meg, persze akkor még a csókos Járay volt az elnök.
3. Nem szoktak menet közben fizetéseket változtatni, legfeljebb a következő vezető számára. Ez nem úri dolog, persze ezek nem is urak.
4. Érdekes, hogy az MFB frissen kinevezett elnökére nem vonatkozik ez a bérplafon.
5. Továbbá nem vonatkozik egyéb állami cégek vezetőire sem.
csak ennyit akartam mondani

fridzsi | 2010. szeptember 8. | 12:29:46

Azt, hogy miként kellene egy állami vezetőnek optimális fizetést megállapitani, szerintem az itt hozzászólóknak –velem együtt- halvány gőze sincs. Ez a történet számomra csak azt mutatja, hogy az állami propagandagépezet hogyan próbál energiát nem kimélve megutáltatni valakit, aki neki az útjában van.
Nekem teljesen mellékes, hogy hivják az MNB elnökét, nem vagyok bankár hogy szakmailag megitéljem a müködését, annyi azért teljesen világos, hogy míg Járai Zsigától semmit nem sajnáltak, nem lesznek szükmarkuak akkor sem, amikor végre odaerőszakolják a jelöltjüket.


kriton | 2010. szeptember 8. | 12:20:40

Valamit megint nem értek.
S.A. nem egy egyszerű közhivatalnok. Van mit a tejbe aprítani a fizetésén felül is. Ez a herce- hurca egyértelműen a Fidesznek kedvez. Orbán ennél ólcsóbb népszerűségre nem is tehetne szert. Ő lesz a régió Robin Hoodja. Szóval, Nem kéne felajánlani azt a fizetést az árvízkárosultaknak, azt kész. Az Eu elit meg egy elefánt a porcelán boltban. Persze attól rinyálnak, hogy valaki megpendíti , hogy ők miért kapnak arisztokrata fizetéseket.
De tényleg , ők miért kapnak? Mikor minket csak és kizárólag megszorítanak? Na ugye?

Frrakkk | 2010. szeptember 8. | 12:12:18

A borivás és vízprédikálás korelációs együtthatóját szeretném megállapítani; tud valaki, konkrét adatot, pls. mennyit is kap Orbán elvtárs összesen közpénzből különböző jogcímeken? És a többi zsebfűrer?

csacsi01 | 2010. szeptember 8. | 12:05:35

Az eu ebbe ne szóljon bele!!!

benburns | 2010. szeptember 8. | 12:02:30

"Ez akkor is így van, ha valaki Brüsszelig szalad panaszkodni, a magyar parlamenttel és a magyar emberekkel szemben ..."

Ezt akkor is elmondta, mikor a gazdája rohangált panaszkodni? Én nem emlékszem rá...

wantirna | 2010. szeptember 8. | 11:59:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

benburns | 2010. szeptember 8. | 11:58:57

adamant | 2010. szeptember 8. | 11:40:45
"A cégtulajdonos, nem ?!"

De igen. Csak nem a regnálónak, hanem majd a következönek.
Ezt a cégtulajdonos írásba adta, mikor belépett a gittegyletbe.
Persze az egyletböl ki is lehet lépni, oszt' akkor már nem érvényes a szabály.

Smurfly | 2010. szeptember 8. | 11:58:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Smurfly | 2010. szeptember 8. | 11:57:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. szeptember 8. | 11:56:42

szamóca | 2010. szeptember 8. | 11:54:30

Erre szerettem volna verszacse-t rávezetni...
:)

Smurfly | 2010. szeptember 8. | 11:55:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szamóca | 2010. szeptember 8. | 11:54:30

@adamant | 2010. szeptember 8. | 11:40:45
cégtulajdonos, cégtulajdonos.... azok nem mi vagyunk?

csolnoki | 2010. szeptember 8. | 11:41:46

Ha nem tetszik, felezzék meg ezt is.

adamant | 2010. szeptember 8. | 11:40:45

verszacse | 2010. szeptember 8. | 11:39:30

A cégtulajdonos, nem ?!

verszacse | 2010. szeptember 8. | 11:39:30

adamant!
Nem a főnök fizetésének nagyságától függ egy költségvetési intézmény függetlensége, hanem attól, hogy ki határozza meg.

adamant | 2010. szeptember 8. | 11:29:58

"...akkor is változatlan marad-e a döntés, hogy az EU gazdasági bizottsága jogsértési eljárást indíthat Magyarországgal szemben..."

Helyes! Úgy sem tesznek semmi, ez csak kardcsörgetés.

Amúgy, miböl gondolja Brüsszel, hogy a fönök fizetésének nagyságától függ egy költségvetési intézmény "függetlensége"...?

HIRDETÉS


Simor András jegybankelnök
Népszabadság - Reviczky Zsolt
"Igen" - válaszolt határozottan a miniszterelnök szóvivője arra a kérdésre, hogy akkor is változatlan marad-e a döntés, hogy az EU gazdasági bizottsága jogsértési eljárást indíthat Magyarországgal szemben, mert Simor András jegybankelnök fizetését is érinti a korlátozás.

- A magyar emberek igazságérzetével és a jó erkölccsel is ellentétes az, hogy az ország jelenlegi helyzetében, közpénzből gazdálkodó intézmények vezetői hatalmas, 4-5-8 milliós fizetéseket tettek zsebre, amíg a parlament nem korlátozta kétmillió forintban ezeket a jövedelmeket. Ez akkor is így van, ha valaki Brüsszelig szalad panaszkodni, a magyar parlamenttel és a magyar emberekkel szemben - mondta Szijjártó, hozzátéve: ez egy jó döntés volt, amely nem kizárólagosan egy intézményre, nemcsak a jegybankra vonatkozik, hanem a költségvetési szféra egészére. Így harmonizál az EU-szabályokkal is.

Sejthető volt, hogy a kormány nem enged az EU-nak; Orbán Viktor nem jelentette ki ezt olyan világosan, mint ma Szijjártó Péter, de tegnap, a Professzorok Batthyány Köre előtt a miniszterelnök is úgy fogalmazott: tabunak számított az állami vezetők fizetése is a múltban, és ez sok jogos ellenérzést szült.

"Na most, ezen a területen is változtattunk, korlátoztuk a legmagasabb béreket, azt az ország pénzügyi stabilitása és a jó erkölcsbe ütköző keresetek miatt. Ez a közszférában mindenkire, a bankárokra, a legelegánsabb bankokat vezető bankárokra is vonatkozik. Akkor is, ha Brüsszelbe szaladnak panaszkodni, és akkor is, ha akármilyen külföldi kritika érkezik ennek kapcsán".

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    77 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS