belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. február
12. vasárnap

Gyurcsány Ferenc nem áll a vizsgálóbizottság elé

Az MSZP jobboldali boszorkányüldözéstől tart

A szocialisták nem vesznek részt az Országgyűlés emberi jogi bizottsága rendőri jogsértéseket vizsgáló albizottságának munkájában, Gyurcsány Ferenc volt kormányfő pedig el sem megy a testületi meghallgatásra - közölte az MSZP-s Nyakó István.

MTI| 2010. július 28. |177 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

manipul | 2010. július 29. | 18:31:58

Dr. Kotász | 2010. július 29. | 15:45:36

Tisztelt Dr. Kotász!
Úgy emlékszem, Gyurcsány "Ha harc, legyen harc" -al blogolt. Ez egy olyan ember mondata, aki azt üzeni, hogy felveszi a küzdelmet. Ezt nehéz leszűkíteni bíróságra vagy bármi egyébre. Most meg nem megy el a küzdőtérre. Személy szerint nem is értem, hiszen most a "vádlói" a Fidesz stb. szemébe mondhatná az igazát.

manipul | 2010. július 29. | 11:39:53
Gyurcsány megteheti, hogy nem megy el, csak nincs összhangban a korábbi "Ide lőjetek" jellegű bátorkodásával.

Szerintem meg igen, mert korábban nem országgyűlési albizottságokról, hanem nyilvános bíróság eljárásról beszélt.

Xavi | 2010. július 29. | 18:25:21

ebben az országban, annyi pszichológus rohangál, akinek nagy része viselkedéselemző is..nem értem miért nem foglalkoztatják őket a média...elég gyorsan szűrnék ki a hazugságokat...ahogy Ferihegyen is 90%-osan fogják meg az embereket...

raptor | 2010. július 29. | 18:08:55

Xavi | 2010. július 29. | 18:03:59

Nekik csak Gy.F. az ellenség,mert több esze van,mint a sohanemhazudófelcsútitahóviktornak!!

raptor | 2010. július 29. | 18:05:44

Szedlacsek | 2010. július 29. | 17:55:51
"Demokrata, mint az Mszp - szólás is lehetne."

Ezekben a Fidess-es ámokfutós időkben feltétlen megállná a helyét!! :O

Xavi | 2010. július 29. | 18:03:59

Kíváncsi mikor váltanak a fidesz fanok...a "mocskos" LMP jelzőkre

Szedlacsek | 2010. július 29. | 17:55:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2010. július 29. | 17:31:58

tintorent | 2010. július 29. | 16:30:47

melyik törvény?...hoyg meg kell jelennie a bizottság előtt...és a rendőrség előállíthatja..kiváncsi ez a törvény igaz e az albizottságra is...

tintorent | 2010. július 29. | 16:30:47

Ki az a gyurcsány Feró rá nemvonatkozi atörvény? Hajrá Magyarország
Gondolom hogy a libaszakértöre se vonatkozik , legyen nyugodt északájuk.

Dr. Kotász | 2010. július 29. | 15:45:36

manipul | 2010. július 29. | 11:39:53
Gyurcsány megteheti, hogy nem megy el, csak nincs összhangban a korábbi "Ide lőjetek" jellegű bátorkodásával.

Szerintem meg igen, mert korábban nem országgyűlési albizottságokról, hanem nyilvános bíróság eljárásról beszélt.

Dr. Kotász | 2010. július 29. | 15:26:30

Bondi | 2010. július 29. | 14:00:49

"Tehát láncon, rendőrrel vitethetik be, mint egy kutyát!"

És szerinted ki szavazta le a vizsgálóbizottságok működéséről szóló törvényjavaslatot anno, és miért?

forgomorgo | 2010. július 29. | 14:53:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

raptor | 2010. július 29. | 14:38:54

Budai Proletár | 2010. július 29. | 14:28:51

Pontosan ezért akarják végleg félreállítani,mert Orbánnak csak Ő az alternatívája!!

raptor | 2010. július 29. | 14:35:06

Xavi | 2010. július 29. | 14:24:24

IGAZAD VAN !!

Budai Proletár | 2010. július 29. | 14:28:51

Abigéllel értek egyet! Orbánbasival szemben - a jelenlegi kínálatból - csak GyF képes felvenni a kesztyűt, csak ő (GYF) képes rendet tenni a baloldalon, és modern szociáldemokrata párt megalakításával hatékony ellenerőt képezni ellene. Örülök, hogy látok még itt abigéleket.

Xavi | 2010. július 29. | 14:24:24

Bondi | 2010. július 29. | 14:13:13

amíg csak egy bizottság vizsgálja, addig hát...majd ha az ügyészség, rendőrség..az hírértékű...

raptor | 2010. július 29. | 14:21:52

Bondi | 2010. július 29. | 14:13:13

Figyelj!
Ha valaki bűnös,ítélje el a BÍRÓSÁG!
Ne egy ilyen nyeke-nyókákból össze verbuválódott horda mondjon ítéletet,egy kirakatperben,ami véletlenül pont a választásokra esik!!
Ha a bíróság szerint is bűnös,akkor bűnhődjön!

raptor | 2010. július 29. | 14:12:55

Bondi | 2010. július 29. | 14:04:16

Ha odáig nem terjed a felfogásod,hogy ezt JÓINDULATÚ megjegyzésnek szántam,(más értelmezése nem is lehet!)nem tehetek róla!!
Tanuld még egy kicsit a szövegek értelmezését!! :))

raptor | 2010. július 29. | 14:08:43

Bondi | 2010. július 29. | 14:00:49

Ne csodálkozz,ha kimoderálnak!
Hogy lehet valaki ilyen szemellenzős, dühtől elvakult?

Egyébként tudomásom szerint nem bizottságról van szó! Csak "al"!! :))

Más nincs?

raptor | 2010. július 29. | 13:58:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

raptor | 2010. július 29. | 13:53:52

kimek | 2010. július 29. | 13:40:23

Szerintem valamit félreértelmeztél! Senkit nem fenyegettem,mert nem stílusom!!
Jóindulatúan figyelmeztettem,hogy... . El lehet olvasni!
Nekem nem tisztem,hogy bárkit fenyegessek!!

kimek | 2010. július 29. | 13:40:23

Mellékesen csupán arra hívtam volna fel szíves figyelmét kedves raptor, hogy talán nem kellene börtönnel fenyegetni olyan kommentelőket, akik az eddigi történések alapján bűnözőnek neveznek olyan valakit, aki egy nem mindenki által pozitív életstílussal illette Magyarország teljes lakosságát! :)

kimek | 2010. július 29. | 13:36:09

raptor: lehet, hogy önnek ez egy életstílus és nem háborodik fel azon, hogy önt és még sokmást /mindenkit, aki az ország lakója/ amennyiben ezzel az életstílussal azonosítanak...hát lelke rajta! De mivel a fent nevezett személy általánosítva mindenkire, aki ennek az országnak népességéhez tartozik, kijelentésével egyértelműen és ráutalóan értette, úgy gondolom sértő lehet talán olyan személyek részére, akik nem biztos, hogy saját életstílusuk velejárójának érzik az ilyen sommás ítéleteket :)

raptor | 2010. július 29. | 13:26:08

kimek | 2010. július 29. | 13:11:00

Nem!!
A qrva ,az egy "foglalkozás,életstílus",míg a bűnöző egy más világ!Addig,amíg a rosszlány szolgáltatást nyújt-mindenki megelégedésére,addig a bűnözőt önös érdekek vezérlik! A hasznot csak ő húzza!
Nos,nem hiszem,tudom,hogy Gy.F.ilyen lett volna!!

Orbán viszont IGEN!!

kimek | 2010. július 29. | 13:12:16

Kedves abigél: megnyugodtam, mégiscsak vicceseket álmodom :)

kimek | 2010. július 29. | 13:11:00

Ha valaki leqrvázhat egy egész országot, azt méltán nevezheti az ország bármely polgára bűnözőnek nemdebár kedves/kedvetlen raptor???

abigél | 2010. július 29. | 13:08:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Góg és Magóg fia | 2010. július 29. | 13:03:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kimek | 2010. július 29. | 12:55:18

abigél | 2010. július 29. | 11:57:40

"Gyurcsánynak igenis van keresnivalója a közéletben...." stb.

Azt hittem, elaludtam olvasás közben és épp vicceseket álmodok ... kedves abigél, ön a holdról, vagy távolabbról érkezett közénk?

tiebhor | 2010. július 29. | 12:10:31

bebukod ezt is fletó, de neked már nem oszt nem szoroz.

abigél | 2010. július 29. | 11:57:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

manipul | 2010. július 29. | 11:39:53

Gyurcsány megteheti, hogy nem megy el, csak nincs összhangban a korábbi "Ide lőjetek" jellegű bátorkodásával.

Budai Proletár | 2010. július 29. | 11:22:13

Gyurcsány Ferenc időzített bomba az Orbán-rezsim gumibugyijában, ami ha felrobban beteríti az egész magyar mai politikai osztályt bárgyú arcát azzal a bizonyos barna macival. Ami pedig Gaudit illeti, Hofinak lett igaza, megértük, hogy a "sz..r húzza le a WC-t" manapság (már a Parlamentben is.)

raptor | 2010. július 29. | 11:05:10

kisördög | 2010. július 29. | 11:01:25

Vigyázz,mert ha olvassa az ügyvédje,a sittről sosem jössz ki,vagy ing-gatya!!

taliga | 2010. július 29. | 11:04:01

Góg és Magóg fia | 2010. július 29. | 00:40:13

taliga | 2010. július 28. | 22:49:29
Kedves Pajeszos Úr!


1./ Mibol gondolja, hogy "ur" vagyok?
2./ Mibol gondolja, hogy van egyaltalan pajeszom...?
3./ PC-n felreertett, nem Personal Computer-t, hanem Pol-Correct-re gondoltam, ezert moderal a gep, akar egyetlen szo miatt is.
4./ Nem ertem az enyhen pikirt szoveget, mert nem bantani akartam (mint a vegen lathato mosoly jel is jelzi).
:))

raptor | 2010. július 29. | 11:03:20

Bondi | 2010. július 29. | 10:52:10

Felesleges!!
Előbb bizonyítsanak rá valamit,aztán majd reagál rá! Nem neki kell bizonyítania az ártatlanságát!!
(Még így szól a törvény,hacsak reggel óta meg nem változtatták!!)

kisördög | 2010. július 29. | 11:01:25

Az a baj, hogy Gyurcsányt nem lehet sehogy sem elkapni. Annál sokkal profibb bűnöző!

weiner | 2010. július 29. | 10:54:48

Gyurcsány lépése logikus: ha Orbán a demokrácia kereteit akarja feszegetni, akkor azt törvényes bírósági eljárásban tegye. Ha meri, ha akarja, mert a keresett igazság rá nézve sem hízelgő.
2006. őszén Orbán az utcán akart hatalmat szerezni, miután a szavazófülkében nem sikerült. Ma, 2010-ben, a szavazófülkében végrehajtott, szemünk előtt zajló forradalom, amelyet az egykori fiatal demokrata halálosan komolyan gondol, visszamenőleg is megerősíti a korabeli feltételezést, miszerint 2006. október 23-án Gyurcsány politikai puccskísérletet hiúsított meg hatalmi és rendészeti eszközökkel. A rendőri fellépéseknek szerencsére halálos áldozata nem volt, a mindkét oldalon beszerzett sérülésekért azonban mindkét félnek a maga helyzetéből adódó felelősséget viselni kell.
A mostani sokadik vizsgálódás, ha Gyurcsány is előszedi a bizonyítékait, csak azt erősítheti meg, hogy Orbán és elvbarátai 2006. őszén aktívan támogatták az utcai „forradalmárokat” és most kormányra jutva szeretnék anyagilag és erkölcsileg kielégíteni őket. Ha a zemberek emlékezete megkopott, akkor az utcai „hőstettek” felmutatásával kísérletet lehet tenni a politikai ellenfél végleges ellehetetlenítésére. Gyurcsány az eljárás végén nyílván megkapja az „ellenforradalmár” bélyeget (és helyet kap Nagy Imre mellett).

raptor | 2010. július 29. | 10:38:47

sutyanandi | 2010. július 29. | 10:20:20

Kedveseim!
Illik rádiót hallgatni,és utána kommentelni!
A Balogh-féle lufi kipukkadt!!
Mielőtt itt veri a "nyálát" jobber társulat,tájékozódjon!!

Cilla | 2010. július 29. | 10:28:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sutyanandi | 2010. július 29. | 10:20:20

Boszorkányüldözés, mi?

Akinek nincs takargatni valója, annak nem is kell félnie!

Az meg ugye csak véletlen, hogy a sukorói kiemelt kormányzati projektbe egy szép nagy mutyi csúszott?

kimek | 2010. július 29. | 09:23:24

Na vajon hol a pénz?

kimek | 2010. július 29. | 09:22:31

Az a minimum, hogy felel a kérdésekre... már ha tud! /illetve, ha akar, de láthatóan nem akar/ Hülye duma, de akár igaz is lehet: "akinek vaj van a fején, ne menjen a napra!"

Spartan | 2010. július 29. | 09:16:54

Az elmúlt 8 évben 12.000 mrd forinttal nőtt az államadósság....hol a pénz?...sajnos ma ezért táncol az ország gúzsba kötve.
...ez a legsúlyosabb kérdés a törvénytelenségek sora mellett...(a trükkük százai ugyanis magyarul: csalások százai...)

jóskabácsi | 2010. július 29. | 09:08:23

gyurcsánynak felelnie kell az ország tönkretételéért!

bánáti? | 2010. július 29. | 08:57:38

Engem a szemet-szemért, fogat-fogért helyett jobban érdekelne az 1 millió munkahelyteremtés, a gazdasági felemelkedés, no meg az emelkedő árak, hitelek ügye.
Jó itt csámcsogni az önkormányzati választásokig, a rendőrökről és a tüntetőkről, de nagyobb gondok is vannak ennél!

pedrus | 2010. július 29. | 08:54:50

Nyújtani kell a tésztát okt 3-ig, a választások után lesz nagy feladata a Fidesznek, hogyan fogja lecsillapítani az általa felborzolt kedélyeket.

benedek | 2010. július 29. | 08:42:49

Jager László | 2010. július 28. | 21:43:57
- Örülök! Így nem lesz semmi akadálya "bevonulni"!
(bár még nem mondtad, - az elmefürkész mit mondott?)

Gyurka46 | 2010. július 29. | 08:38:37

Gyurcsány sokmindent elszúrt, de a jelenlegi vád egyszerűen az önkormányzati választásokra időzített sunyi propaganda.

Minden épeszű ember számára világos, hogy a rendőrséget nem ő irányította, az a budapesti rendőrfőkapitány feladata volt.
Egyébként az őrjöngő, utcaköveket felszedő, autóborogató, gyújtogató tömeget meg kellet fékezni, mielőtt az egész várost lerombolják.
Más kérdés, hogy ilyen esemény mostanában nem volt hazánkban, és a rendőrség nem volt kiképezve a tömegoszlatásra.

kimek | 2010. július 29. | 08:34:42

Ha ártatlan, nyugodtan vállalhatja a meghallgatást

kimek | 2010. július 29. | 08:32:51

Javaslom a moderálási feltételek következetes alkalmazását :)
pritty, pretty, prütty | 2010. július 29. | 06:40:03

Szamok Embere | 2010. július 29. | 08:30:11

Seelöwe, Dimitrovot speciel valóban igaztalanul vádolták a Reichstag felgyújtásával. Elvégre elengedték a nácik, nemde?

pritty, pretty, prütty | 2010. július 29. | 06:40:03

Most már éppen itt lenne az ideje, hogy Qrbán álljon a vádlottak padjára, a beteges Gyurcsányfóbiájánál, csak az ország szétqrása a nagyobb!
Ilyen rövid idő alatt, ekkora és ennyi kárt még senki nem okozott Magyarországnak, mint Qrbán és maffiózó sleppje!
Ha ez a teljesen őrült Qrbán még négy évig marad, a szőlőbányákon kívül semmi sem marad az országból.
De azért csak hajrá neobolsevikok!

Seelöwe | 2010. július 29. | 06:25:15

Hova lett Gyurcsány elszántsága, hogy szókratészi védőbeszédeket fog tartani, és a vádlókból csinál vádlottat (lásd: Dimitrov elvtárs)?

kic-KING | 2010. július 29. | 05:41:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

boros0208 | 2010. július 29. | 05:28:16

Gyurcsányra nem jellemző, hogy kitér a harc elől. Úgy látszik nagy a baj és olyan bizonyítékok kerültek elő ami ellen nem tud védekezni. Most nem megy el a bizottsági meghallgatásra, de majd kénytelen lesz az ügyészségnek válaszolni.

blac | 2010. július 29. | 03:33:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Castor Troy | 2010. július 29. | 00:41:25

taliga | 2010. július 28. | 22:01:56

Nem, csak megtanítottak a tanítónénik olvasni. Tudom ajánlani. Hasznos. :)

pumpkin | 2010. július 28. | 23:25:35

Ezen a kommenten így jót röhögtem.

Góg és Magóg fia | 2010. július 29. | 00:40:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

taliga | 2010. július 28. | 23:43:58

pumpkin | 2010. július 28. | 23:25:35

"...ha jol emlexem tevekeny reszes volt kulonbozo politikusok hazainak robbantasaban, annak elokesziteseben vett reszt, magyaran terrorista!"

Szerintem osszekeveri az ugyved Gaudi-Nagy Tamast a vedencevel, a Budahazyval...!

Mint kepviselo az On altal irt multtal nem ment volna at a nemzetbiztonsagi meghallgatason!

Amugy a kommnetelo stilusa igen sajatsagos es egyedi. A Blog-rovatban irt cikket Altnyil a "Bunko magyarokrol".
Olvasta?

:((

pumpkin | 2010. július 28. | 23:26:43

azert ha ilyenek vedik az igazsagot, milyenek lehetnek a bunozok???!!!

pumpkin | 2010. július 28. | 23:25:35

ezek itt szinhazasdit jatszanak?
Gaudi-Nagy Tamas huzzon el a joedesanyja v.gaba es leginkabb kussoljon, ha jol emlexem tevekeny reszes volt kulonbozo politikusok hazainak robbantasaban, annak elokesziteseben vett reszt, magyaran terrorista!!! ez fogja kideriteni az igazsagot???? leginkabb bortonbe vele!

I'm F.(mint ferenc) | 2010. július 28. | 22:55:42

6 héttel ezelőtt:

"Gyurcsány készül a harcra: vádlott helyett a Fidesz vádlója leszek

Gyurcsány Ferenc önként lemond a mentelmi jogáról, ha megvádolják, hogy "vádlói, a politikai méregkeverők" szemébe nézhessen. "

http://nol.hu/belfold/gyurcsany_keszul_a_harcra__vadlott_helyett_a_fidesz_vadloja_leszek

:)))

tothjani | 2010. július 28. | 22:50:29

De minek is vizsgálni?? Mindenki aki ellen jogsértést követtek le kapjon 1 milliárd forintot. Ebben az országban úgysincs más probléma dübörög gazdaság havi 8000 új munkahely jön létre, rend és béke van.
Emberek ébresztő, ezek ugyanazok akik 20 éve a parlamentben ülnek!!!

taliga | 2010. július 28. | 22:49:29

Góg és Magóg fia | 2010. július 28. | 22:18:17

Kedves Bocskoros Ur! Nem akarom kiabranditani, de egy geptol ne varjon valaszt. Megcsak annyi valasz sem lesz, hogy "csak".

Irja le ujra es gondolkodjon el, milyen szot, kifejezest irhatott, ami nem PC...!
Sok sikert!
:)

chazoooo | 2010. július 28. | 22:28:52

gyurcsányi elvtárs berezelt.
Fél.
Gyáva.
Pedig, még csak ez a kezdet!

Góg és Magóg fia | 2010. július 28. | 22:18:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

taliga | 2010. július 28. | 22:01:56

Castor Troy | 2010. július 28. | 21:05:59

"Ha jól emlékszem Szálasi Ferenc is hasonlót mondott a bitófa előtt..."

Maga is ott volt? Eddig azt hittem, hogy csak a Dr. Kotasz vegezte ki a Szalasit...?!

Egyebkent, ha Gyurcsany Ferenc megteheti, hogy nem tesz vallomast, amit barmely gyilkos gonosztevo is, akkor nincs mirol vitazni.

Nem megy el, mert nem akar elmenni. (Sok hulye ott meg kerdezne valamit amire valaszolnia kellene.)

Nem megy el, inkabb vag meg ket olyan grimaszt, mint az ovodai latogataskkor es a dolog el van intezve.

Hollo a hollonak szemet nem vajja ki...

Jager László | 2010. július 28. | 21:43:57

Én már voltam vizsgálat alatt!!
No és mikor és hol!?
Hát tüdőszűrésen!! Eredmény negatív.
EKG!! Eredmény negatív.
Ultrahang!! Eredmmény negatív!!
Benedek! Eredmény negatív!!!
J.L.

benedek | 2010. július 28. | 21:34:30

Jager!
"Nincs mögötte gondolat"
- mögöttetek lesz "gondolat"! Az őr mikor becsukja mögöttetek az ajtót, - azt fogja gondolni; - "jól be kell zárni, - nehogy kiszabaduljanak mégegyszer"!

benedek | 2010. július 28. | 21:31:02

Jager László | 2010. július 28. | 19:35:55
Ott voltam féregke! 56' Okt 23-án, 24-én és 25 én is! És akkor is volt olyan szemétláda, (gerő ernönek hívták) aki azt mondta; "csőcselék" vagyunk! No annyit ért az ő szava is, mint a tiéd , - szellemi (és anyagi) örököséé!

I'm F.(mint ferenc) | 2010. július 28. | 21:30:55

gyurcsány már múlt idő. Az, hogy ő mit akar, vagy mit óhajt, már a kuttyát nem érdekli.
Kicsit még várni kell.
Nem lesz túl látványos az oda vezető út, de a végén a sitten fog vacsorázni hosszú évekig.

Góg és Magóg fia | 2010. július 28. | 21:27:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2010. július 28. | 21:16:56

2006 -ban történtek nem a rendőrség hibája ,hanem a provokátotoroké!!
Történt már ilyen 50 évvel előtte is!
Lehet egyetérteni és nem!!
A tömeget felheccelni könnyű,de lecsillapítani nehéz törvényees eszközökkel!!
Harag mindig rossz tanácsadó és céltalan!
Nincs mögötte gondolat!!!
J.L.

Lupus Florianus | 2010. július 28. | 21:11:53

Majd fog!

baker_ | 2010. július 28. | 21:11:17

Xavi | 2010. július 28. | 18:53:37

akárhonnan nézzük, s*gget csinált a szájából Gyurcsány. Másfél hónapja még nagymellénnyel hirdette, hogy ő bátran áll mindenféle vizsgálat elé, ha kell, akkor önként lemond a mentelmi jogáról. Most itt lenne az ELSŐ alkalom bizonyítani, hogy ő mennyire f*szagyerek, és ehelyett a Nyakót küldi a sajtóhoz, aki Gaudira mutogat, mondván ő elfogult :D Akkor mondjon egy olyan vizsgálatot, ahol nincs elfogult ember :)
hagyjuk már a hülyéneknézést...

medve1942 | 2010. július 28. | 21:10:16

Volt egy Gergényi nevű úr... Nekem nincs vele semmi bajom, de pár hónapja még nagyon csúnya bácsinak számított. Emlegeti ma valaki?
Na, valahogy így lesz Gyurcsánnyal is az új világban, amire október 4-én ébredünk.

Castor Troy | 2010. július 28. | 21:05:59

"Gyurcsány Ferenc nem áll a vizsgálóbizottság elé"
A bíróság idézésére majd elmegy! :)

Egyébként: "Az MSZP jobboldali boszorkányüldözéstől tart"

Ha jól emlékszem Szálasi Ferenc is hasonlót mondott a bitófa előtt. Kb. ennyit és Gyurcsány és a többi féreg szava.

Xavi | 2010. július 28. | 21:03:12

hogy állunk...Van egy Varga Misink, aki az elmúlt években vezette a költségvetési bizottságot...aki utólag nem tudta , hoyg ennyire szarban vagyunk...

4 kormánybiztos aki Gyurcsánnyal foglalkozik, hátha találnak valamit...
6 albizottság, akik az elmúlt 8 év "hazugságaival" foglalkozik

logikus...

Barcsi | 2010. július 28. | 21:03:08

kic-KING | 2010. július 28. | 20:41:44

A következő verset a hollószőke Orbániról kérjük. (Ha már lúd, legyen kövér.)A térség legjobb kolbásza után a legjobb páleszéről, amit immár legálisan is meg lehet főzni! Ó, szent együgyűség...

Barcsi | 2010. július 28. | 20:59:12

thurvj97 | 2010. július 28. | 19:28:40

"Igaza van Gyurcsánynak. Aboszorkányüldözésre menjen el az alcsúti táltos, ha már megrendezte ezt a cirkuszt."

Remélhetőleg egyszer a kétszer bukott táltost is levizsgálja valaki, mert ekkora vagyont 4 évnyi miniszterelnökségesdiből nem lehet felhalmozni.

sampinyon | 2010. július 28. | 17:23:07

"Az azonosítószám nélkuli rendorok tomeges bevetése igenis torvénysertés, és ki kell vizsgálni, hogyan kerulhetett erre sor."

Pofát kendővel eltakaró, köveket és Molotov-koktélt dobáló, vasrudakkal csapkodó, jószándékú, békés tüntetőket visszaverő alacsony fizetésű, vagyis sem anyagilag, sem erkölcsileg nem becsült rendőröket egy jogállam felelősségre kell, hogy vonja. De csak azért, mert néhányan így gondolják :)
Aztán akit leütnek, leszúrnak, megerőszakolnak, vagy kirabolnak az utcán, az ne kiabáljon rendőrért! Hülyék lennének segíteni. Nincs papírmunka, nincs atrocitás.

Xavi | 2010. július 28. | 20:55:10

Mit kezd a Viktor, ha nem lesz mszp?...és megugrik hirtelen az LMP támogatása...ami egy szűznek nevezhető párt...

medve1942 | 2010. július 28. | 20:52:26

GyF nem lesz rabláncon soha, a lényeg itt az, hogy az október 3. előtti napokban forogjon a neve a sajtóban, kellően negatív értelemben.
Az MSZP-nek egy komoly ellensége van, és az az MSZP. Mármint a vezetés és a képviselőcsoport. Mesterházy túlélhető, de Nyakó akár halálos is lehet.

puli | 2010. július 28. | 20:48:10

nemescsó | 2010. július 28. | 20:32:13

"Gyurcsány ideje lejárt. A kommunizmus halálos léket kapott!"
Ez két állítás , de köztük nincs összefüggés .
Mellette irracionális mind két állítás .

kic-KING | 2010. július 28. | 20:41:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Hamilkár | 2010. július 28. | 20:33:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nemescsó | 2010. július 28. | 20:32:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ostoba 90 | 2010. július 28. | 20:25:54

Raptor 19.45
Jogomban áll ezt a nicknevet választani , egyébként meg a hozzászólásommal foglalkozz .

Tonton | 2010. július 28. | 20:22:51

Kutyakomédia kaptárba vele.Miért kell védeni ezt a majd nem mindenben tehetségtelen pozőrt.

blac | 2010. július 28. | 20:20:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nemescsó | 2010. július 28. | 20:09:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tintorent | 2010. július 28. | 20:09:20

proba

ostoba 90 | 2010. július 28. | 20:08:36

gy.f. : Lószart , mama ! Nem megyek el !

castadiva | 2010. július 28. | 20:05:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ostoba 90 | 2010. július 28. | 19:53:59

Amikor a regnáló hatalom az adóemeléseivel és " trükkök százaival " százezrek napi megélhetését sodorta veszélybe , mindeközben a holdudvar a zsiros szerződéseken keresztül Budáról egy kávé melett mosolyogva nézte , amik a Blaha Lujza téren történtek ....
én egyáltalán nem csodálkozom , hogy tizezrek kiabálták a " gyurcsány takaroggy !-ot ...
utána nyilván elővették a " csőcselék " kártyát ...
pedig egy lelkismeretes kormányzat másnap benyujtotta volna a lemondását ...
undoritó volt ez az egész bagázs , úgy ahogy volt ...

raptor | 2010. július 28. | 19:45:36

ostoba 90 | 2010. július 28. | 19:33:36

Bocsáss meg,de ha így gondolod,hozzászólásod után, sokan a neved alapján fognak ítélkezni Rólad!!

kistelkes | 2010. július 28. | 19:40:41

Az, ami 2006. október 23-án történt, az utóbbi 20 év legsötétebb ügye. Véres rendőri erőszak zajlott az utcán politikai erődemonstráció és megfélemlítés céljából. Azon nem csodálkozom,hogy az MSZP ebben semmi kivetnivalót nem talált. Ők olyanok, amilyenek. De Kuncze Gábor és az SZDSZ magatartása valódi csalódás volt a számomra. Azt hiszem ez volt az a pillanat, amikor egyértelművé egy ilyen liberális pártra nincs többé szükség.

raptor | 2010. július 28. | 19:40:28

Xavi | 2010. július 28. | 19:26:36

Igazad van,egyetértek!
Ha ezek után is valakit agyonvernek,megérdemli!! Pártállástól,szimpátiától függetlenül!!
Egyébként ezek után Orbán miatt megy ki a sok csalódott,csőbe húzott ember!!

Xavi | 2010. július 28. | 19:38:27

Gyurcsányt egy miatt elő lehetne venni...miért adta át a tv-t

másik...ha azzal az indokkal mentek oda, hoyg egy petíciót akarnak átadni demokratikusan...akkor miért kell csépelni a rendőrt...illetve mint gondolt, szó nélkül beengedik a tv-be...mielőtt áramtalanítanák?

Virág elvtárs s.k. | 2010. július 28. | 19:37:49

Gyurcsány egy balfék...mert most még politikai felelősségről van szó, de hogy megtagadja a vizsgálatban való részvételt, csak a bíróság vizsgálatát lesz kényszerű magára vállalni.....

* Hivatalnok: Kereszthalál?
* Mr. Cheeky: Ó nem. Szabadláb.
* Hivatalnok: Mi?
* Mr. Cheeky: Engem elengedtek. Azt mondták, nem csináltam semmit, szabadon élhetek valahol egy kis szigeten.
* Hivatalnok: Huú! Az nagyon jópofa dolog. Hát akkor eredj!
* Mr. Cheeky: Nem, én csak ugrattalak. Valójában kereszthalál.
* Hivatalnok: Ó, már értem! Nagyszerû! Nagyon jó, nagyon jó! Hát, kimész az ajtón...
* Mr. Cheeky: Igen tudom. Ki az ajtón, balra fordulok, fogok egy keresztet.



Mert ő egy igazi mártír,
Mert ő egy igazi mártír,
Mert ő egy igazi mártír,
Ki mindig oly vidám!

Jager László | 2010. július 28. | 19:35:55

Remélem nem voltál ott a tüntetésen 1848-ban 1916-ban,1919-ben,"1956-ban ,sem 2006-ban"!
Gondolom a 2010-es forradalomban és szabadságharcban halálra menő bátorsággal küzdöttetek!!
Szád nagy,de nem tudsz semmit!!
Pici szabadságharcosok inkább olvassák a Mici-Mackó-t!!
Hajrá gyerekek!!!
J.L.

ostoba 90 | 2010. július 28. | 19:33:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

thurvj97 | 2010. július 28. | 19:28:40

Igaza van Gyurcsánynak. Aboszorkányüldözésre menjen el az alcsúti táltos, ha már megrendezte ezt a cirkuszt.

jucus | 2010. július 28. | 19:28:04

Amerikai stílusú rendvédelmet kell bevezetni. Ott a rendőr nem védekezik, akkor sem, ha tesz arról nagyon aktívan, hogy a bűnözőből ne lehessen tanú. Ez ami itt folyik, egy elcseszett, anrchikus rendszer, De lesz ennél még rosszabb is, ha Pintér úr hagyja.

Oktár | 2010. július 28. | 19:27:14

"Fletó-Fletó...múltkor még nagyhangon hirdette, hogy szembeszáll Orbánék levadászásával, és önként lemond a mentelmi jogáról(ami egy szép blöff volt, mert köztörvényes ügyben nem mondhat le), hiszen ő a megtestesült ártatlanság :) Erre most a legelső jöttment bizottsági meghallgatástól berosál :)"

Igen ez én is csodálkoztam. De valószinüleg nem szeretné ha a fejére olvasnák az újabb lebukását.
Mert az Öszödről (is) ismert nagy pofája ismét a jégre vitte:

Bárdos Andrásnak nyilatkozta Gyurcsány Ferenc 2006. szeptember 18-án(TV2) hogy utasította a rendőrséget.
"Miniszterelnök úr, jól értelmezem a szavait, hogy ön azt mondta a rendőrség vezetőinek, hogy a leghatározottabban lépjenek fel a törvényes kereteken belül és úgy látja, hogy ez nem történt meg?" - kérdezte Bárdos. "Az állításnak az első felével egyetértek, minden rendelkezésre álló eszközzel, törvényes keretek között, a leghatározottabban és ebben külön is kifejezetten utasítást adtam, hogy a Televíziót meg kell védeni, legutoljára nagyjából háromnegyed órával ezelőtt beszéltem a tábornok úrral" - válaszolt Gyurcsánytól.

Xavi | 2010. július 28. | 19:26:36

raptor | 2010. július 28. | 19:21:49

figyi én a rendőröknek drukkoltam...én azt mondom, aki ki megy tüntetni, viselje következményeit, ha rendőrt vert, és felszólítás után is felmenőket dicsér...
de amúgy figyeld meg, az emberek megint az utcán lesznek...

Xavi | 2010. július 28. | 19:24:39

nem kapkodják el már 6 albizottság jött már létre, az elmúlt 8 év leleplezésére...hmm

kisember8 | 2010. július 28. | 19:22:30

na végre, épp itt az ideje, hogy felelősségre vonják a nagy Böszmét

lovas rohamot vezényelni, emberekre lőni, árttatlan emvreket megverni

remélem tényleg lecsukják a felelősöket

laci_54 | 2010. július 28. | 19:21:57

Jichak | 2010. július 28. | 19:03:37
Simicska óta azt is mondhatja, hogy "nem emlékezem!"
Ha Orbán az általa mondottakat videofelvétel után is letagadhatja, akkor Fletó is.
Mert nem kettős a jogunk, vagy mégis?

raptor | 2010. július 28. | 19:21:49

Xavi | 2010. július 28. | 19:10:16
Figyelj rám picikét!
Egyetlen mondatban benne lesz minden!
OTTHON KELLETT VOLNA MARADNI!!
Ilyen egyszerű!!
Most menjünk,verjük szét megint,mert Orbán megint átkúrt mindenkit!?
NEM!
A történelem majd megbünteti,én meg otthonról nézem!!
Ez a megoldás!!

Jichak | 2010. július 28. | 19:19:02

Xavi | 2010. július 28. | 19:15:46

Az albizottság nem áll a rendészeti bizottságon kívül, hanem annak albizottsága, tehát parlamenti bizottság.

Xavi | 2010. július 28. | 19:15:46

Jichak | 2010. július 28. | 19:12:33

ez az ami ki fog derülni, mennyire szerves vagy szervetlen része...mert ha az...szerinted tesznek ilyen kijelentést...

Jichak | 2010. július 28. | 19:12:33

Xavi | 2010. július 28. | 19:05:16

Az albizottság az a bizottság szervezeti egysége, tehát aki az albizottság előtt tesz vallomást az a bizottság előtt tesz vallomást.

Xavi | 2010. július 28. | 19:10:16

és tudjátok...az összes embernek, aki a tüntetők mellett volt...annak adnék egy olyan pajzsot mint a rendőrnél volt...és én csapkodnám olyan vas rúddal..kíváncsi lennék meddig bírnátok cérnával...

Xavi | 2010. július 28. | 19:08:56

raptor | 2010. július 28. | 19:07:40

jah először miért akarták, még anno elővenni Gyurcsányékat...miért nem lépett fel erélyesebben, miért hagyta szétveretni a székházat...

raptor | 2010. július 28. | 19:07:40

Krix-nek igaza van!
A csőcselék,aki ment B.Gy. után,és szétverte a TV.székházat,és azok,akiknek "kilőtték a szemét" miért kérnek(követelnek) kártérítést,másoknak büntetést? Otthon kellett volna maradni,nem a balhét csinálni!!
Aki meg rendet akart tenni,azt megbüntetni? Röhej!!
B.Gy.meg ott töltse napjait élete végéig,ahol van!!

Xavi | 2010. július 28. | 19:07:20

benedek | 2010. július 28. | 18:45:27

ez is jelzi , hova jutottunk...ha lenne kövezés...mennyi embert halt volna mér meg...lehet nem is lenne a ma elitből senki sem:)

fröcsögés nélkül nem lehet véleményt mondani...ha más a véleménye akkor dögöljön meg...? ezt kitől tanultad?

Xavi | 2010. július 28. | 19:05:16

Jichak | 2010. július 28. | 19:02:20

igen az albizottság jelentést tesz majd a bizottságnak..és?...akkor minek hozták létre, ha erre van bizottság...nem furcsállod?...csak növelik az apparátust?

pekáj | 2010. július 28. | 19:04:21

benedek!Ne fájjon az igazság.Jager Lászlónak igaza van.Most már nem kell nektek az a jobbikos alakulat akivel a piszkos munkát elvégeztettétek.Kommented elnézést,de alacsony szellemi színvonaladra utal.

Jichak | 2010. július 28. | 19:03:37

laci_54 | 2010. július 28. | 19:01:34

Köteles válaszolni.

Katalina | 2010. július 28. | 19:02:29

Krix! Védhetetlen a Keller tevékenysége. A tragédia az, hogy mintát adott.

HIRDETÉS
Vekkeres tüntetés 2006-b...
Vekkeres tüntetés 2006-ban a Parlamentnél. Ekkor járt le az a 72 órás ultimátum, amit Orbán Viktor szabott a kormánynak Gyurcsány Ferenc elmozdítására
Móricz Simon

Nyakó István, az emberi jogi bizottság szocialista tagja mindezt arra reagálva mondta, hogy Gulyás Gergely, az albizottság fideszes elnöke a Magyar Hírlapnak úgy nyilatkozott: szeptember végén akarják meghallgatni a volt miniszterelnököt, valamint az akkori országos és budapesti rendőrfőkapitányt, Bene Lászlót és Gergényi Pétert is. Az MSZP-s honatya szerint az albizottság ugyan házszabályszerűen alakult meg, de politikailag illegitim.

Mint mondta, erre több bizonyíték is van: az igazsággal ellenérdekeltségű, a meghallgatandó személyekkel szemben pedig elfogult tagja is van a testületnek a jobbikos Gaudi-Nagy Tamás személyében, aki egyébként Budaházy György védelmét is ellátja. "Budaházy György és bandája" a Magyar Televízió székházának elfoglalásakor és az utcai randalírozásokban is részt vett. Hogyan várhatja el bárki, hogy Gaudi-Nagy Tamás pártatlan képviselője lesz az igazságnak? - tette fel a kérdést Nyakó. Hangsúlyozta: az albizottság nem az igazság kiderítésére, hanem egy hazug politikai lejárató kampány részeként, annak alátámasztására jött létre. Koncepciós eljárásról ban szó, azaz előre megvan az ítélet, amelyhez le kell gyártani egy koreográfiát, hogy legyen róla az utókornak jegyzőkönyv.

A szocialista politikus felidézte: a fideszes Kövér László már kimondta az ítéletet, miszerint rabláncra fűzve szeretné látni Gyurcsány Ferencet. Ennek a jogi megalapozása folyna a bizottságban. Nyakó István leszögezte: az MSZP nem vesz részt a Fidesz és a Jobbik által közösen kezdeményezett albizottság munkájában és álláspontjuk szerint nincs baj azoknak az erkölcsi, politikai vagy igazságérzetével, akik úgy döntenek, nem tesznek eleget a testület meghívásának.

HIRDETÉS

Az MTI kérdésére hozzátette: Gyurcsány Ferenc volt kormányfő nem megy el a tervezett bizottsági meghallgatásra.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    177 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS