Mars | 2010. szeptember 8. | 17:51:43
Orbán Viktor maga a megtestesült iszonyat. A nemzet megtestesült rossz énje. Benne van minden nyomor, átok, hazugság, felsőbbrendűség, ármány és rosszindulat, ami a magyart negatív oldaláról jellemzi.
Irena | 2010. szeptember 8. | 10:07:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sasa2 | 2010. szeptember 8. | 06:32:47
MSZP az elmúlt 8 év kormányzásából egyedül a Bajnai időszakra büszke, azzal dicsekszik. Nincs pénzosztás, nincs miből ! Adósságot meg kell fizetni, kérdés csak az, mekkora áldozatra lesz szükség, ki mennyit fizet.
nyugi | 2010. szeptember 7. | 21:15:07
http://www.mno.hu/portal/735033
Egy kis olvasni való hogy okuljatok a cikk szerzőjével együtt
Csínom Palkó | 2010. szeptember 7. | 18:52:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nugát | 2010. szeptember 7. | 18:49:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pedro_amigo | 2010. szeptember 7. | 18:22:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kerax | 2010. szeptember 7. | 17:52:23
Idézek: Kádár kivette a kezünkből a koldusbotot ezek visszadták. Sajnos van benne igazság :-((((
dányi | 2010. szeptember 7. | 15:52:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
figyeltem | 2010. szeptember 7. | 15:21:36
Kedves castdiva!
Mi ez az elvtársozás?
Csak nem hiába jelentkeztél az MSZMP-be és ezért használod az elvtárs szót szitokszóként!
Engedj fel az elmúlt idő nem volt elég a sebekre, a beteljesületlen vágyak elfeledésére?
navtelagata | 2010. szeptember 7. | 15:14:09
piramis | 2010. szeptember 7. | 11:10:23
Igen, az az Index cikk nekem is nagyon tetszett, várom is a beígért folytatását.
"Fontos leszögezni, hogy a gazdaság és a költségvetés valóban katasztrofális állapotáért a Fidesz kevéssé tehető felelőssé."
Ez igaz is. A Fidesz az országban kialakult hangulatért (mindennek oka, hogy a szocik lopnak, illetve idegen érdekeket szolgálnak ki) viszont már sokkal inkább felelőssé tehetők. A Fidesznek azzal van/lesz gondja, hogy milyest ők nem lopnak, és nem idegen, hanem magyar érdekeket szolgálnak, ettől az ország helyzete nem lesz jobb, mert ezek a magyarázatok nem voltak igazak.
castadiva | 2010. szeptember 7. | 15:07:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Walden | 2010. szeptember 7. | 15:06:22
"mojszi | 2010. szeptember 7. | 14:30:17
Aki MSZMP zik meg kommunistázik még mindig az hol él???
A FIDESZ még Kádárnál is tökéletesebb pártállamot épített 100 nap alatt..."
Ja persze. Tudja is Ön, milyen volt a kádári pártállam, ha ilyen szamárságokat képes leírni.
propatria | 2010. szeptember 7. | 15:03:38
Vak Ond
Gyurcsány olyan emberfeletti képességű, hogy amit Orbán két év múlva fog elszúrni, azért is Gy. F. lesz a felelős. Sőt, ha jobban meggondoljuk, a klímaváltozás is miatta van.
mojszi | 2010. szeptember 7. | 14:30:17
Aki MSZMP zik meg kommunistázik még mindig az hol él???
A FIDESZ még Kádárnál is tökéletesebb pártállamot épített 100 nap alatt, ennyire nem lehet bekötött szemmel élni! Csak fáj bevallani h ez kell nektek!!! A régi rendszer minden mocskosságával együtt ez kell ma MO-on 2.7 millió embernek!!!
tusa | 2010. szeptember 7. | 14:24:03
220 feletti CHF-el, egy keskeny pallón, előbb-utóbb a zemberek szemébe kell nézni. Ez nem ma lesz, inkább egy hónap múlva.
Ebben a helyzetben az igazság elhallgatása, hazugság.
rodi27 | 2010. szeptember 7. | 14:23:57
Bondi | 2010. szeptember 7. | 09:47:42
„Tekintve, hogy Mon a Fidesz a leginkább baloldali párt akkor most hol is álltok?”
Te jó isten! Lemaradtam valamiről? És Viktor is tudja, hogy Ő baloldali? Nehogy estére lövessen saját magára!!
Persze, ha jobban belegondolok, azt tengernyi ex MSZMP tagot és KISZ titkárt nézzük, akik ma a Fideszt magját alkotja akkor igazad lehet…
noemi | 2010. szeptember 7. | 11:50:40
„A jobboldal a nemzeti”
Én eddig úgy tudtam Vitya „a nemzeti” és mint tudjuk a „nemzeti” és a baloldali nem fér össze. Az valami internacionalista izé….vagy nemzetiszocialista (sicc) akármi….
Most már teljesen megtudathasadtam…. Szegény Viktor már lehet, hogy ő is…
Miura | 2010. szeptember 7. | 13:51:52
A cikk írója vajon elküldte-e mélyen szántó gondolatait a ME részére is vagy csak itt publikálgat? Mert ha nem küldte el, akkor csak arra jó, hogy itt a kommentelők egymás "gyilkolják".
Én viszont másképpen fogalmaznám meg az elvárásokat, valahogy úgy ahogy egy filmben hallottam:
Ha bármit elhallgaszt kinyírlak!
Ha bármiben kamuzol, vagy úgy érzem, hogy kamuzol kinyírlak!
Ha bármit elfelejtesz kinyírlak!
Úgy tűnik keményen meg kell dolgoznod azért, hogy életben maradj.
Felfogtad amit mondtam Vicky? Mert ha nem, kinyírlak!
figyeltem | 2010. szeptember 7. | 13:47:09
Kedves Bondi!
Barátom Te leragadtál a pártoknál!
Én baloldali érzelemről írtam! ÉRZELEM-ről!
Az pedig pártfüggetlen! A SZeretett Kedves Vezetőd is kinyilatkozta, csak te nem figyeltél rá eléggé, hogy sok baloldali érzelmű zember szavazott a fideszre! Arról már nem szólt mi lesz ha benne is csalódnak!
Baloldli retorikát találni minden párt programjában!
Nem meghírdetni, megvalósítani a nehezebb!
Vak Ond | 2010. szeptember 7. | 13:47:02
Gyurcsány Ferenc, a magányos gyilkos! Megölte a magyar jövőt, pedig Orbán Viktr mindig mondta neki, kedves Ferikém, ha valami reform értékű dolgot szeretnél, a Fidesz mindenben támogat. Nem kell félned, nem fogunk szociális népszavazást rendezni, nem fogunk húgyos brigádokat küldeni a Kossuth térre, csak tegyéte3k, amit tennetek kell. Annyival jbb lesz nekünk, ha kétharmads forradalomban nyerünk. Nekünk már nem kell majd az egészségügyet új irányba állítani. Nem kell majd iskolákat bezárni, mert azt ti már megtettétek. A gazdaságtalanan MÁV szárnyvonalakkal, postákkal sem lesz teendőnk. Csak csináljatok már valamit.
Igen! Egyedül Gyurcsány a felelős! A magányos gyilkos, mint Lee Harvey Oswald, aki 5,6 sec alatt hármszor lőtt.Távcsöves puskával, háromszor sikerült megtalálnia a vélt, lőni tölteni, löni, tölteni, lőni. Na aki Oswald emberfeletti képességeiben hisz, az hihet Gyurcsány emberfeletti képességeiben is, akinek egyedül sikerült az országot csődbe vinni.
mikes75 | 2010. szeptember 7. | 13:12:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pawpar | 2010. szeptember 7. | 13:05:00
Bondi | 2010. szeptember 7. | 12:51:27
"Értem. Tehát fogalmad sincs mi is az a baloldaliság. Fontos az, hogy te baloldali vagy!"
Neked viszont nincsenek érveid a Fidesz baloldalisága mellett, de azért nyugodtan leírsz ilyen marhaságot: "Tekintve, hogy Mon a Fidesz a leginkább baloldali párt..."
Egyébként hol írtam én olyat, hogy baloldali vagyok és az adott vitában miért fontos ez? Tudtommal a Fidesz baloldalisága a vita tárgya közöttünk. De hát viatkozni csak azzal lehet, akinek érvei is vannak. Sajnállak.
Vak Ond | 2010. szeptember 7. | 13:02:02
Miért kell pallón átmenni? A híd nem áll?
"Ez a híd még áll...már nem áll.Látod mit tették a negatív hullámaiddal Moriarty?"
Szerintem OV is elképzelt egy gyönyörű hidat, csak GyF a kurva negatív hullámaival lebombázta azt!
Mert nem mert nagyot álmodni!
cselcsabi | 2010. szeptember 7. | 12:59:38
A baloldaliságról annyit,
az MSZP és az SZDSZ kormányok korlátlan piacelvűsége és privatizációs gyakorlata a baloldaliság ellenpólusa, vagyis végletes jobboldaliság volt. Ettől a Fidesz csak balra állhat. (Legalábbis gazdasági-társadalmi kérdésekben.)
Az emberi jogok, kisebbségi jogok stb. az egy más kérdés.
dányi | 2010. szeptember 7. | 12:54:57
Moderálási alapelvek- komment törölve -
cselcsabi | 2010. szeptember 7. | 12:41:03
cselcsabi:nyugi,meglesz még a gyülölet,ami Orbánt is utoléri! A vita lassan kezd arról szólni,hogy éppen azt kezdik csinálni,amit nyolc éven át elleneztek! MIÉRT????? Egyébként a gyülöletet,éppen Orbánék kezdték 2002-ben, amikor elvesztették a parlamenti választásokat! Aztán lehet mindent a szocik nyakába kenni,de nem érdemes!!!
A gyűlöletet az MSZP kezdte 2002-ben Ron Werberrel, azzal, hogy Kovács László Lukasenkohoz és Milosevicshez hasonlította Orbánt, diktatúráról hadovált, a határokon át röplapokat szállító kaminokról, a poénzt böröndökben a határon túli magyaroknak szállító Fideszes politikusokról hazudozott a sajtóban. (El is ítélték miatta.)
pawpar | 2010. szeptember 7. | 12:12:16
Bondi | 2010. szeptember 7. | 11:38:51
"Csupa negatív kitétel. Akkor mond el, hogy szerinted mi a baloldaliság és melyik párt felel annak meg, és miért?"
Ingyen nem tartok senkinek poltikai tanfolyamot a baloldaliságról. Lehet erről bőven olvasni könyvekben, de az interneten is.
Ha nem értesz Velem egyet, mondd meg Te, miért baloldali a Fidesz? Én leírtam, hogy miért nem az.
noemi | 2010. szeptember 7. | 11:50:40
Akárhogy szavnak a devizahitelesek, a határontúliak szavazatai akkor is stabilizálni fogják az új kormányt. A jobboldal a nemzeti, és ők igenis oda fognak szavazni az állampolgárság jóvoltából.
weiner | 2010. szeptember 7. | 11:37:47
Ha kicsit visszatekintünk, 2008 őszétől a Fidesz nem forszírozta az előre hozott választásokat. Úgy tűnik, arra számítottak, hogy a világválság elmúlásával egy felszálló ágban veszik át a kormányrudat 2010 kora nyarán. Erre készültek, Matolcsyt ezért tartották. A számításba azonban hiba csúszott, a fellendülés egyelőre késik, felemelkedés helyett változatlanúl a túlélés van napirenden. A csodák egyelőre késnek. Közben az emberek gyomrát erősen terhelik a választási igéretek. Hasonlít Gyurcsány helyzetéhez Orbán mostani feladata. Hazugságnak tűnik a következő hónapokban minden, amit mond, mert csak ezzel lehet oldani az illúziókat, így lehet emészteni.
Tru09 | 2010. szeptember 7. | 11:27:01
Ahogy a beírásokat olvasom sajnálattal kell megállapítanom, hogy még mindig ködfelhő van egyesek szeme előtt. csak néhány dolog:
1. A FIDESZ mint legnagyobb ellenzéki párt igenis felelős az elmúlt 8 évben történtekért. Tudniillik az Ország állapota szinte kizárólag a reformok elmaradása (megakadályozása) miatt lett olyan amilyen. Még az Alkotmánybíróságot is történelmi felelősség terheli a népszavazásért.
2. Most már be kellene fejezni a hazudozást, hogy 2006-ban bárki is adatokat titkolt el. Erre módja sem volt.
PUBI | 2010. szeptember 7. | 11:24:18
A fidesz is felelős az eladósodás miatt!! Ők is megszavazták a 100-napos programot.Ha nyertek volna 2006-ban,és tényleg bevezették volna,a 14.-havit (természetesen HITELBŐL) ahogyan igérték,akkor mekkora lenne a deficit????? De 300ft-ért összetrombitálták az országot nagy dirrel-durral,hogy szitsák a gyülöletet,NEMHOGY HAGYTÁK VOLNA,HOGY AZ ELŐZŐ KORMÁNY,AKIKNEK MÁR TELJESEN MINDEGY VOLT,ELVÉGEZZÉK A piszkos munkát.De most nekik kell,mert muszály,ja sokaknak nem fog tetszeni??Az lehet!!
dányi | 2010. szeptember 7. | 11:18:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
teniszke | 2010. szeptember 7. | 11:15:04
Orbán Viktor is magyar politikus, mint a többiek - ő is így, ennek megfelelően viselkedik (s kijavítandó Friss úr szokásos objektivitását : e téren az általa dicsért Bajnai Gordon sem volt kivétel). Ebben semmi meglepő vagy újdonság nincs egyetlen gondolkodni tudó, semerre nem elkötelezett ember számára sem...
Nagy kár, hogy Friss úr szájából még az is hiteltelen, aminek van alapja. Egyszerűen azért, mert ő egyoldalú (nem mentség, hogy nem áll vele egyedül, a többi napilapnál sem más a szitu). Hasonlóan megalapozott kritikákat meg lehetett volna fogalmazni korábban is, érdekes módon akkor nem olvashattuk lendületes zöngeményeit. Így csak nevetséges erőlködésnek tűnnek a sirámai, sajnos...
piramis | 2010. szeptember 7. | 11:10:23
Korrekt és felettébb érdekes elemzés volt fenn tegnap az Indexen 2 részt bemásolok ide, hogy mindkét oldal elolvassa. Ami nem jelenti azt, hogy mindkét oldalról azonos a véleményem. Az írás nagyon tanulságos.
1/
"Fontos leszögezni, hogy a gazdaság és a költségvetés valóban katasztrofális állapotáért a Fidesz kevéssé tehető felelőssé. A költségvetési hiány és az államadósság az elmúlt nyolc évben nőtt gigantikus méretűre, a kiköltekezett, legyengült országot pedig a lehető legrosszabb pillanatban kapta oldalba az elmúlt ötven év legsúlyosabb világgazdasági válsága."
2/
"Érthetetlen nyilatkozatok, kapkodás, káosz, zuhanó tőzsde, rettegő devizahitelesek – a vártnál sokkal nehezebben vette az első száz napot az új gazdasági kormányzat".
http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/09/06/orban_gazdpol_imf/
PUBI | 2010. szeptember 7. | 10:57:27
cselcsabi:nyugi,meglesz még a gyülölet,ami Orbánt is utoléri! A vita lassan kezd arról szólni,hogy éppen azt kezdik csinálni,amit nyolc éven át elleneztek! MIÉRT????? Egyébként a gyülöletet,éppen Orbánék kezdték 2002-ben, amikor elvesztették a parlamenti választásokat! Aztán lehet mindent a szocik nyakába kenni,de nem érdemes!!!
bozsós | 2010. szeptember 7. | 10:57:19
A NOL a semmit elemzi. Ott se voltak, azt se tudják mi hangzott el, hallomásból értesültek esetleg egy-két kiragadott mondatról és rögtön elemzést körítenek mögé. Az MNO (aki állítólag ott volt) nincs semmi ezzel kapcsolatban. A NOL magát és az olvasóit hülyíti.
cselcsabi | 2010. szeptember 7. | 10:38:49
PUBI | 2010. szeptember 7. | 08:15:55
cselcsabi:2,7-millióan szavaztak a fidesz-re,a szavazásra jogosultak száma 8-millió!!! Az a Magyar választási rendszer torzulása,hogy ezzel képes (akármelyik politikai erő)kétharmados többséget szerezni!!! A te büszkén hankoztatott 2/3-od 5,3-millió szavazó lenne ENNYI PEDIG NINCSEN!!!!
Mellébeszélsz.
A vita arról szólt, hogy jogos-e "hátborzongásról" beszélni, úgy általában, a hátborzongó szubjektumok pontos behatárolása nélkül.
Mert a hátborzongás csupán néhány száz állását és az eddig bővízű pénzcsapjait féltő álbaloldali politikai komisszár (újságíró, bújtatott agitprop titkár, álértelmiségi) jól kiérdemelt életérzése.
Ők próbálnak most gyűlöletet csiholni, ők akarják most átragasztani tömegekre a maguk zsigeri indulataikat.
Walden | 2010. szeptember 7. | 10:32:49
"ordító egér | 2010. szeptember 7. | 09:00:56
"...meg kell őrizni az alacsony státuszúak szavazatát..."
Ezt lefordítanám magyarra.
Hazudtunk az embereknek mint az elődeink, de akármennyire hülyék is, előbb, vagy utóbb rájönnek"
Attól tartok, helytelen a fordítás. A mondat inkább azt jelenti, hogy "mostantól máshogyan kell politizálnunk, mint igértük, de úgy, hogy a sok ránk szavazó szegény marha ne vegye észre, hogy át lett verve."
Nem tudom, kit tart Orbán Viktor alacsony státuszúnak, de ha a pénzes középosztályon kívül mindenkit, aki rá szavazott, akkor bizony igyekezhet, hogy megtartsa az "alacsony státuszúakat", mert nélkülük a Fidesz megy a levesbe a pár százalékával. Az ország kilencven százaléka ugyanis "alacsony státuszú".
tusa | 2010. szeptember 7. | 10:26:47
Csak Ártó Péter arcát kell figyelni, és azonnal képbe kerülhet bárki. Lefagyott róla a gyermeki mosoly. Kényszeredett, erőltetett és merev. Oda a jókedv. Ránehezedett a kormányzati felelősség, a kiejtett szavak súlya, a jövőbeni számonkérhetőség.
Ez a keskeny palló nem új dolog. Régóta táncol ezen a mai kormányerő, de úgy volt fotózva és előadva, mint ha egy bálteremben lennének. No, most ennek lesz vége. Láthatóvá kell tenniük a második, sőt a harmadik dimenziót is. Lépéskényszerbe kerülnek, olyanba ahol a zemberek ellenében kell cselekedniük. A körülmények által kényszerítve vannak, hogy szétszedjék a varázsdobozt, látható tegyék a tartalmát és ez óhatatlanul, lelepleződéssel jár.
Nemhogy nincs benne a 14. havi nyugdíj, de még a 13 havi közalkalmazotti bérek és nyugdíjak sem. És nincs benne az egyszeri és nagyarányú adócsökkentés, a pedagógusok béremelése, az egészségügy kiemelt támogatása és még az rengeteg hamis ígéret amivel a szavazóurnákhoz kábítottak.
És nem is őszinték. 100 nap sem volt elegendő, hogy bemutassák, mit is akarnak a reálszférában tenni. És ez így lesz még egy hónapig. No, ezt nem nevezném nemzeti egyetértésnek!
Mondd el az igazat és csakis az igazat! Nem mondják, ők csak hallgatnak és sumákolnak.
Zemberek.
pawpar | 2010. szeptember 7. | 10:26:43
Bondi | 2010. szeptember 7. | 09:47:42
"Tekintve, hogy Mon a Fidesz a leginkább baloldali párt..."
Ez egy marhaság. A Fidesz egy populista párt, a valódi baloldalisághoz semmi köze. Az nem baloldaliság, hogy ellenzékben mindenkinek mindent megigér, meg szociálisan roppant érzékenynek mutatja magát, majd kormányon a felső középosztálynak és a leggazdagabbaknak kedvez.
És az sem baloldaliság, hogy ellenzékben a Kádár-rendszertől örökölt, finanszírozhatatlan elosztó rendszereket védelmez.
pawpar | 2010. szeptember 7. | 10:18:08
kutatok | 2010. szeptember 7. | 09:15:23
"Nagyon nagy volt a Gyurcsány kavarás, a dezinformálás,
Senki, még Brüsszel sem tudta, volt tisztában az ország gazdasági állapotával."
2006-ban Gyurcsány Ferenc elég világosan elmondta, hogy milyen (rossz) az ország állapota, csak az emberek többsége ezt nem akarta meghallani. Egyszerűbb volt a Fideszre hallgatni, meg tüntetni, meg népszavazni, mint tudomásul venni, hogy szükség van a megszorításokkal járó reformokra. Ehhez jött hozzá, hogy Gyurcsányék rosszul is fogtak hozzá a reformokhoz.
"A Fidesz kormány tényfeltárással kezdte a működését."
És rájött, hogy bizony meg kell csinálni azokat a fránya reformokat és ez megszorítások nélkül nem megy.
pawpar | 2010. szeptember 7. | 10:10:15
Közeledik az igazság órája. A mostani kötcsei beszéd az első bizonyíték arra, hogy az Orbán kormány is kezdi tudomásul venni, hogy nincs mese, alaposan át kell alakítani a nagy elosztórendszereket (egészségügy, oktatás, önkormányzatok, nyugdíj, stb.) Azaz el végezni azokat a reformokat, amelyekről 2006-ban Gyurcsány beszált. Magyarul, megszorításokat kell bevezetni, különben összedöl az ország.
A szóban forgó kekeny pallójú szakadékot nem az elmúlt 8 év, hanem az elmúlt 20 év kormányai ásták a lakosság többségének nagy egyetértésével és közreműködésével. A többség elhitte, hogy már a Kádár-rendszerben is finanszírozhatatlan elosztó rendszereket a kapitalizmusban meg lehet tartani és az államtól majd továbbra is dől a pénz.
Gyurcsányék megpróbálták, egyrészt sajnos rosszul, másrészt a Fidesz mindent megtett a reformok megakadályozása érdekében. Az emberek nekik hittek. Most a Fidesz számára ott a feladat, hogy egyrészt megcsinálja reformokat (és az sem mindegy, hogy hogyan), másrészt hiteles maradjon a sok átverrés és igérgetés után.
weiner | 2010. szeptember 7. | 10:06:17
Idézet egy friss választási programból:
„lehetőséget teremtünk arra, hogy mozgáskorlátozottak hozzáférést kapjanak a térfigyelő kamerák élő képeihez, amelyeket otthonukból interneten figyelhetnek és értesíthetik a rendőrséget”
Kubatov már készül a pallón való nehéz átkelésre, alakul a szép új világ. Nyílván a Nagy Testvér helyet kap majd az alkotmányban is.
balbakó | 2010. szeptember 7. | 09:56:21
A legédesebb az ellenzéki sajtó kizárása passzusa. Hányszor szerepelt Gyurcsány a Magyar Nemzetben, Magyar Hírlapban, Heti Válaszban, Hír tv-ben, Echo tv-ben? Robi, Robi szállj le a földre te és lapod be van oltva demokrácia ellen! Nektek ez soha sem fog menni!
kutatok | 2010. szeptember 7. | 09:46:59
Kedves dányi,
És nem volt értelme?
Ezek már mindenkit megfigyelnek, presszionálnak, fenyegetnek.
Már egy meccsre sem mehet ki az ember.
Terroristának nézhetik, egy bolonddal keverhetik össze.
Nantal | 2010. szeptember 7. | 09:41:26
...hmm...!
...hihetetlenül REÁLIS MOST a kommentje...!
...de, minden VÁLTOZHAT...!
...mindenesetre, Csányinak "leeshet az álla"...!
...éppen ezért, nagyon is VESZÉLYES EZ AZ ÚT, - amire a kormány -, a titkosításaival LÉPETT...!
Viktrotty | 2010. szeptember 7. | 08:01:23
"...A Kormányt a rendszert ezt sok trutyit, a devizahitelesek egy perc alatt megtudják buktatni. Elmondom mindenkinek nincs értelme fizetni a hiteleket!!!
A bank akkor sem tud semmit tenni, ha nincs moratórium, mert a kutyának nem tudják eladni a bedőlt ingatlanokat. Már meg sem próbálják. A végrehajtók sem tesznek semmit. Ők is várnak, megállt az élet az Országban. Aki ilyen árfolyam mellett fizet, az mind hülye....Fogják már fel, az alaptőkéjük is a mai árfolyamhoz igazodik. Szóval, amit ma törleszt inkább adja a hajléktalanoknak, vagy csak simán szórja ki az ablakon, hiszen semmivel nem csökken a hitele..."
Spartan | 2010. szeptember 7. | 09:34:05
..már kiváncsian várom azt amikor a Tarlós átveszi a Budapest nevű csődtömeget és a ballib sajtó nekiesik, hogy na mi van, miért nem csinál valamit...bizony az örökség amit maguk után hagynak, egy kényszerzubbony, abban pedig elég nehéz bármit is csinálni...
Korrupció és hatalmas adósság......fogyasztanak és más fizet helyettük....
dányi | 2010. szeptember 7. | 09:32:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kutatok | 2010. szeptember 7. | 09:15:23
Csak úgy neked csendben,
Nagyon nagy volt a Gyurcsány kavarás, a dezinformálás,
Létrehozták a Bajnai vállság-elkezelő kormányt
Senki, még Brüsszel sem tudta, volt tisztában az ország gazdasági állapotával.
Mindenki, mindenkitt jól átvert.
Lásd, Görög példa.
A Fidesz kormány tényfeltárással kezdte a működését.
Még mindig azon vitatkoznak, mi az IMF kompetenciája, az elvárása.(?)
IMF hitel vagy gazdasági együttműködés, stb.?
….a korábbi kormány sem hitelszerződést, hanem gazdasági megállapodást kötött a Nemzetközi Valutaalappal,”
http://nol.hu//belfold/szaz_nap__szaz_hazugsag
http://mszp.hu/belfold/bovebben/gyurcsany-le-a-kalappal-magyarorszag-elott
És ezzel párhuzamosan folyamatos volt a hangos szarkeverés. Stb.
Tessék megkutatni a témát.
Mit örökölt a Fidesz, milyen körülmények között végezte a munkáját, a tényfeltárást?
PUBI | 2010. szeptember 7. | 09:07:02
Bondi:A fidesz,volt is kicsi,lesz is kicsi!!!!
figyeltem | 2010. szeptember 7. | 09:03:09
Kedves Bondi elvtárs!
Nem érted a lényeget!
Megviláítom!
A baloldali érzelem az nem pártfüggő!
Veletek ellentétben mi nem VEZÉRIMÁDÓK vagyunk!
A többi ebből következik!
ordító egér | 2010. szeptember 7. | 09:00:56
"...meg kell őrizni az alacsony státuszúak szavazatát..."
Ezt lefordítanám magyarra.
Hazudtunk az embereknek mint az elődeink, de akármennyire hülyék is, előbb, vagy utóbb rájönnek
Normális | 2010. szeptember 7. | 08:59:02
T Dézsa, Igencsak űres az edényed,a fideszed,hogyan gyözött,ilyen arányban,uganugy mint ahogy az Mszpre mondjátok- 8-évig vádaskodtak,rágalmaztak ,hazudoztak,,és megakadályoztak minden törekvést amit csak lehetett! Akkor miért nem volt fontos a nemzet,miért nem lehetett összefogni,mint ahogy azt a spanyolok tették,pedig ott is volt polgárháboru,volt Franko- diktatura,de nekik fontosabb volt a nemzetük,és tultették magukat az ellentéteken,leültek egymással és megegyeztek. Akkor miért nem tűntettek ,amikor a jóléti intézkedéseket bevezették,miért nem volt annyi eszük,hogy tiltakozzanak,mert nem volt fedezete,és erre mit igértek,csak egyet emlitek,a 14-ik havi nyugdijt,ez mi volt ha nem egy orbitális hazugság? És sokan ezt megették,mint ahogy elötte a szocik igéreteit! Ök nem hazudnak ugyebér és nem mondanak meggondolatlan baromságokat,Államcsöd,és stb! Van egy régi mondás: Van aki bevalja,és van aki tagadja! Aki tagadja azt nem tudom becsülni,még akkor sem ha mondjuk szoci!
sanyóka | 2010. szeptember 7. | 08:56:20
A szerencsétlen Szíjjártó magyarázkodása, talán "egy új kommunikáció" kezdete? Ugyanis arról rebegett (tényleg szánalmasan bizonytalanul!), hogy a "megszorítás" a szocik szavajárása volt! Azaz a "megszorítás" a Fidesznél nem megszorítás lesz, hanem valami más!
De nagyon FIGYELEMRE MÉLTÓ, hogy a nemzeti együttműködés című akármiről teljesen elfeledkezett Orbán, Kötcsén! Sőt! A kudarcát ismerte be! Ugyanis akkor, amikor arra számít, hogy lehetnek akár dezertőrök is a FIDESZ FRAKCIÓBAN? akkor nyilvánvaló, hogy a "saját nyájában" sem képes együttműködést megvalósítani, akkor meg hogyan is várható el, hogy a nemzete egészében "együttműködést" valósítson meg????
A Fidesz szavazók pedig egyenlőre nem akarják elhinni, különösen nem beismerni, hogy mekkorát tévedtek!!! Ciki lehet ugyanis, hogy "BEDŐLTEK" a Fidesz kábításának!!!
figyeltem | 2010. szeptember 7. | 08:48:50
Kedves baloldal érzelmű Barátaim!
Kár nekünk erőlködnünk a fafejü jobberek meggyőzésére!
Ők úgy vannak a Szeretett Kedves Vezetővel, mint hívők a menyországgal!
Mondjanak mást a TÉNYEK ők akkor is hisznek benne!
Olyan emberektől akik zsigerből elutasítanak minden más nézetet mint amit a Nagy Vezető hirdet semmi jó nem várható!
Mi akik az alacsonyabb státuszba vagyunk sorolva , örüljünk hogy életben vagyunk! MÉG EDDIG!
PUBI | 2010. szeptember 7. | 08:48:40
Dézsa wűxi-ke:Mi is van az MSZMP-VEL???? A javarésze ott ül a Fidesz-ben.Ja ők a jó komcsik,akik meg nemülnek a fidesz-ben azok meg a mocskos komcsik mi??? De van egy jóhirem neked.A csőlátást már eredményesen gyógyitják!!!
Dézsa wűxy | 2010. szeptember 7. | 08:44:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
PUBI | 2010. szeptember 7. | 08:37:53
Dezsa wüxy-ke:Itt nem a számadat érdekes,hanem rávilágit arra,hogy ez nem a legjobb!!! Most amit Orbán nyilatkozott,az nem az emberek megtévesztése,és csalás???????????????????????? Ja és eszük ágában sem lesz lemondani???
Dézsa wűxy | 2010. szeptember 7. | 08:36:25
Az októberi választási kudarc megjósolható az msz(m)p-nek. Talán ez már a K.O.-t jelenti , és a "becsületesek" és rózsadombi "baloldaliak" pártja feloszlik végre !
Jager László | 2010. szeptember 7. | 08:36:01
MI itt a kérdés kedves d w?!
Mit mondott Orbán Kötcsén!!!
Tessék erre fókuszálni,ha nehéz is!!!!!!!!
J.L.
rohadt deligyumolcs | 2010. szeptember 7. | 08:35:43
Bondi 08:15:51
Tudjuk ám mi is kisöreg! Nem a zsebcézár a hibás, hanem azok az átkozott körülmények!
noemi | 2010. szeptember 7. | 08:34:37
Nem olyan keskeny az a palló. A külhoni magyarok szavazatainak százezreivel több ciklusban maradhat a most kialakuló stabil rendszer. Csal alkotmány módosítás kell hozzá, és az igenis menni fog. Nem kell pesszimistának lenni.
PUBI | 2010. szeptember 7. | 08:33:21
Dézsa wűxy:Az msz(m)p létezése türhetetlen?? Na akkor Martonyi János-MSZMP, Járai Zsigmond-MSZMP, Chikán Attila-MSZMP, Stumpf István-MSZMP,Fó-Nagy János-MSZMP,Matolcsy György-MSZMP,Szabadi Béla-MSZMP,Szűrös Mátyás,tudod Ő kiáltotta ki a Magyar KÖZTÁRSASÁGOT-MSZMP,Pozsgay Imre,aki Ott volt Kötcsén,MSZMP!!! A KISZ-Titkárokra nem vagy kiváncsi(Kommunista Ifjusági Szövetség) Varga,Orbán,Kövér???? Minek a szellemében viselkedett Orbán???
kobakaba | 2010. szeptember 7. | 08:30:59
Dézsa wűxy | 2010. szeptember 7. | 08:21:50
Ha egy demokratikusan megválasztott kormányt a legnagyobb ellenzéki párt azzal bojkottál, hogy nem vesz részt a parlamenti munkában eközben a képviselői ugyanúgy felveszik a fizetésüket az micsoda? A Fidesz és vezetője Orbán Viktor folyamatosan feszegette a törvényesség határait és ha ezek a tettei visszaütnek rá ő lesz leginkább felháborodva.
Dézsa wűxy | 2010. szeptember 7. | 08:28:59
pubika : emlékszel milyen kicsi hajszállal (ÉS TRÜKKÖK SZÁZAI-val !!!!) nyert az mszp ? Érdekes, hogy AKKOR nem elemezted ilyen részletesen a választópolgárok számadatait !! És ÖSSZESEN hány TAGJA is van az MSZMP UTÓDpártjának?????? IGEN KEVÉS !! És mégis kormányoztak ! ( a választók jelentős részének MEGTÉVESZTÉSE árán, tehát csalással)
Viktrotty | 2010. szeptember 7. | 08:24:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Dézsa wűxy | 2010. szeptember 7. | 08:21:50
értelmetlenségi : """ nagy része volt a Fidesz tudatos aknamunkájának is,"""" ez azért nem egészen így igaz. Sokunknak ELFOGADHATATLAN volt az msz(m)p kormányzás, mert egyszer már rendszerváltással megbuktattuk őket. Továbbá az msz(m)p LÉTEZÉSE is tűrhetetlen. Orbán és a fidesz ennek szellemében viselkedett, és nem az "aknamunka" volt a lényeg. Az AKNAMUNKA most folyik az msz(m)p részéről, pedig az IMF pénzt ők vették fel, a közpénzeket ők nyelték le, és a mai kormány ettől fuldoklik. Emiatt érthetetlenek és elfogadhatatlanok Mesterházy magabiztos nyilatkozatai. Aki a bajt CSINÁLTA, az mer kritizálni !?
PUBI | 2010. szeptember 7. | 08:15:55
cselcsabi:2,7-millióan szavaztak a fidesz-re,a szavazásra jogosultak száma 8-millió!!! Az a Magyar választási rendszer torzulása,hogy ezzel képes (akármelyik politikai erő)kétharmados többséget szerezni!!! A te büszkén hankoztatott 2/3-od 5,3-millió szavazó lenne ENNYI PEDIG NINCSEN!!!!
PUBI | 2010. szeptember 7. | 08:09:58
Firefly:Nem vagyok előregyülölő! Szijjártó úr nyilatkozta,"AZ ÚJ KORMÁNY LEGELSŐ DOLGA LESZ,A 13.-HAVI NYUGDIJ,ÉS A GYES VISSZAÁLLITÁSA!!!! Orbán Viktor nyilatkozta,"2010 július 1-től adócsökkentés,minél nagyobb a baj,annál nagyobb adósságcsökkentés kell" Lesz belőle valami????? Ja és a fidesz ellene van mindennemű megszoritásoknak,és mi történik?? 1000-milliárdokat kell a gazdaságból kivonni! Gratulálok hozzá ügyesek! Ugyanúgy mint a WC-t is lehet más jelzővel illetni úgy a megszoritásokat is!!! Most Orbán is kiállhatna azzal a szöveggel hogy,"VÉGIGHAZUDTUK AZ ELMÚLT 8-ÉVET",akkor sokan legalább azt mondanák,hogy legalább volt vér a pucájában,és bevallotta mint FERKÓ! De miért nem teszi meg????
Dézsa wűxy | 2010. szeptember 7. | 08:06:23
raptor : IGAZAD VAN ! Pl Csuszlágnak is VAN JOGA börtönben ülni !!!! Az mszp-nek azért nincs a kritizáláshoz, mert ELJÁTSZOTTA (pl eladósítással, IMF-el)! ( és mert az UTÓDpárti mivolta illegitimmé teszi !)
cselcsabi | 2010. szeptember 7. | 08:03:58
verszacse | 2010. szeptember 7. | 07:18:55
csalcsabi!
Miért kerülje, ha ez az igazság?
Azért, mert nem ez az igazság.
A "hátborzongató"-jelző használata egy olyan kormány illetve miniszterelnök esetében, amely a választópolgárok majd kétharmadának bizalmát élvezi, enyhén szólva nem tükrözi a valóságot (ami az igazság egyik nélkülözhetetlen jele).
Lehet, hogy van egy kisebbség, amelynek borsódzik vagy borzong a háta Orbántól. Ebben az esetben egy szakértő újságíró, írhat egy szakmailag cikket arról: vajon mik az okai annak, hogy a kisebbség háta borzong. De en bloc hátborzongatónak nevezni egy kormányt és miniszterelnököt, szakmai hiba.
És ugyanez érvényes Friss Róbert többi hatásvadász jelzőjére.
Viktrotty | 2010. szeptember 7. | 08:01:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
rohadt deligyumolcs | 2010. szeptember 7. | 07:59:53
pszabo 06:50:33
macskajaj 07:30:30
Mindkettőtöknek egyes! Nem jól tanultátok meg a leckét. A szakadékot ugyanis nem a szocik ásták, hanem a drágalátos gazdátok és a pereputtya.
Emlékezzetek vissza, ki mondta, hogy bojkottálni kell a kormányt? Na ki?
Javaslom, hogy álomtól bódult fejjel ne irogassatok! Ébredjetek fel, nyissátok ki a szemeteket!
Viktrotty | 2010. szeptember 7. | 07:56:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
értelmetlenségi | 2010. szeptember 7. | 07:52:47
leslie42 és társai: véleményüket tiszteletben tartva, jó lenn, ha nem felejtenék el: a Fidesz nem a Holdról jött ide kormányozni. Abban, ami ebben az országban húsz év alatt történt, vastagon benne voltak ők is. Elég, ha csak Varga Mihályt említem, aki a költségvetési bizottság elnöke volt, és most "meglepő" tételeket talál az idei költségvetésben...
Egy pillanatig se vitatom, hogy az elmúlt nyolc év kormányzása katasztrofális volt, de ebben az MSZP korrupciója, mohósága és belső marakodása mellett nagy része volt a Fidesz tudatos aknamunkájának is, a "minél rosszabb az országnak, annál jobb nekünk" szemlélete is.
Orbánon a cikk - és a józan töbség - nem azt kéri számon, hogy miért nem tette rendbe száz nap alatt az országot, hanem azt, hogy nyoma sincs annak, hogy "felkészültünk a kormányzásra". Azokat az igéreteket kéri számon, amelyek már a kimondásuk pillanatában is irreálisak voltak, amivel megetették a szavazókat, és ezzel a ténnyel előbb-utóbb a "zemebereket" is szembesíteni kell.
Azt pedig, hogy Orbánt (is...) kizárólag a hatalommániája vezérli, csak a (politikai) vakok nem veszik észre. Ebből pedig egyenesen következik, hogy ahogyan Gyurcsány, úgy Orbán sem lesz képes kivezetni az országot a kátyúból, és ahogyan Gyurcsányt, úgy Orbánt is a mellőzött, háttérbe szorított saját, egyre erősödő ellenzéke fogja megbuktatni.
Viktrotty | 2010. szeptember 7. | 07:48:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Firefly | 2010. szeptember 7. | 07:40:53
PUBI: soha sem ígértek Kánaánt, csak azt mondták (jogosan), hogy az, amit a szocialisták csinálnak akár eszdéesszel, akár nélküle, az nem mehet tovább...egyelőre a "nem mehet tovább" az bejött...és igen, igen, én is várom a számonkérhető változást pozitív irányba, de ellentétben a hivatásos előregyűlölködőkkel, én EGY ÉV múlva "kezdem" a számonkérést ... mivel a realitásokat nem igyekszem ignorálni :)))
raptor | 2010. szeptember 7. | 07:40:47
Dézsa wűxy | 2010. szeptember 7. | 07:30:35
Már megbocsáss!
Ez egy begyepesedett duma,hogy nem maradt joga!Miért ne maradt volna?
Jogállam van? Akkor jog is van!
Ha nincs jogállam,jog sincs!
Ilyen egyszerű!!
Fel lehet sorolni Orbánék stiklijeit (miket mondok!)feltárt bűnügyeit, melynek sora sokkal hosszabb lenne!!
lorant | 2010. szeptember 7. | 07:38:46
, a tavasszal „forradalmi győzelmet” elért szövetség, amelyet „a polgári középosztály kötött a bizonytalanabb helyzetű és szegényebb társadalmi csoportokkal”
Ez bizony érdekes szövetség lehet. A magyar középosztály akkora hogy szavazataival még a parlamentbe sem lehetne bekerülni ugyanis alig létezik. Akit ö középosztálynak hisz az leginkább a jobban keresö munkásréteg pl. az energia iparból, vagy alkalmazottak a bankszektorból. De 300000 ft bruttó még nem középosztály. Ennyi Ausztriában meg. Pl. Görögországban az adómentes jövedelem havonta. Tehát a szegénységi küszöb. De visszatérve én nem kötöttem senkivel (kivéve a feleségem) sem szövetséget és nem is áll szándékomban.
PUBI | 2010. szeptember 7. | 07:36:39
Tisztelt Orbán fan-ok! Lökitek itt a sódert,hogy az elmúlt 8-év,igy,meg úgy! De amikor meg csinálni akartak valamit,akkor meg a fideszetek csinálta a legnagyobb cirkuszt,meg tüntetést,hogy NEM (PÁRTFINANSZIROZÁST KIVÉVE)!!!!! Érdekes Pesti Imre nyilatkozata az EÜ-reformról,kórházösszevonás,kórházbezárás!! Ja tényleg,mintha eddig ő is verte volna a nyálát,hogy miért akarják bezárni,a kórházakat!!
Firefly | 2010. szeptember 7. | 07:35:39
verszacse: végül is az ilyen elvakult gyűlölet egy friss vesztestől könnyen érthető :)))
Viktrotty | 2010. szeptember 7. | 07:32:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Dézsa wűxy | 2010. szeptember 7. | 07:30:35
Az a párt , amelyik rászabadította az országra gyf-et ( Öszöd+IMF ), és szabad kezet adott a HAGYÓ-féle csőcseléknek az NE KRITIZÁLJON , mert nem maradt joga hozzá. Persze ha az ország érdekében használják a 8 évet, más lenne a helyzet, dehát a KLIKK jóltartása fontosabb volt mindennél!!!!!! (lásd szücserika 8 milláját)
lorant | 2010. szeptember 7. | 07:25:30
Jó lenne ha valaki már megmondaná a népnek - amit azért sokan tudnak - ,hogy azon a bizonyos padlón az ország fele sem fog épségben átjutni.
verszacse | 2010. szeptember 7. | 07:18:55
csalcsabi!
Miért kerülje, ha ez az igazság?
cselcsabi | 2010. szeptember 7. | 07:15:25
"Meg tudja-e fogalmazni szigorú prózában a realitást?" - írja Friss Róbert Orbán Viktorról.
Visszakérdezhetünk: mikor jut el Friss Róbert, akinek ez a szakmája, hogy meg tudja fogalmazni szigorú prózában a realitást. Es kerülje az olyan hatásvadász, populista jelzőket, mint "hátborzongató", "hiú", "érinthetetlen", "hatalomszerető".
PUBI | 2010. szeptember 7. | 07:14:47
Orbán,ugyanúgy fog járni,mint Gyurcsány!! A 8-év ellenzéki magatartást,azért nem fogják ám elfelejteni,mert igen csak gusztustalanul viselkedtek!! Megigérték a birkáknak a KÁNAÁN-T,de hát nem lesz belőle semmi,mert a realitás teljesen más attól az álomvilágtól,amiben eddig képzelték magukat!
verszacse | 2010. szeptember 7. | 07:13:24
Firefly!
Attól, hogy Gyurcsány "táncikált", miért felháborító, ha Orbánról azt írják, hogy hiú, érinthetetlen, hatalomszerető? Miért ne lehetne valakinek ez a véleménye? Pláne, hogy csak a hülyék és az elvakultak nem látják, hogy ezek a jelzők igazak.
lesli42 | 2010. szeptember 7. | 07:12:43
Hát igen, ezek a dilettáns Orbánék meg még arra is képtelenek, hogy a trágyahegyet, amit 8 év alatt összehordtak a jó szocik, eltakarítsák 100 nap alatt, s a szétlopott ezermilliárdokat is visszarakják a kasszába. Még az is lehet, hogy erre még 100 napot várhatunk...
Balango | 2010. szeptember 7. | 07:07:33
Egyszer jó lenne, ha valaki - akár Orbán, akár más - úgy kormányozhatna, hogy tényleg "szarhat arra, mit gondol a nép" (raptor). Azért nem jutunk ötről a hatra, mert hiába kerül akárki kormányra, mindig arra kell gondolnia, mit akar a "nép".
A "nép" pedig képtelen hosszú távú, közösségi érdeket szolgáló koncepcióban gondolkozni.
wizesg | 2010. szeptember 7. | 07:07:19
Két kicsi kecske nagy fenekedve ........
Ők is a pallón fenekedtek!
;<))
Firefly | 2010. szeptember 7. | 07:05:36
Még egyszer átolvastam...nemcsak könnyen feledhető, de felháborító: egy táncikáló Gyurcsány után azt mondani Orbánra, hogy "hiú" "érinthetetlen" "hatalomszerető"?.../mindamellett írom ezt én, aki egyszerűen nem kedveli egyáltalán ezt az ily módon szocializálódott, mesterségesen kimódolt politikai "elitet", szélsőbaltól szélsőjobbig de hát ez van, ez a paletta/...hol élt maga az elmúlt 8 évben???
verszacse | 2010. szeptember 7. | 07:04:52
pszabo, Irena!
Felhívom figyelmüket, mivel a funkcionális analfabetizmusuk miatt erre szükség van, hogy a cikk arról szól, hogy mindaz amit Orbán a beszédében elmondott nem egyeztethető össze azzal, amit ellenzékben mondott. Arról már ne is beszéljünk, hogy azt a szakadékot ő ásta. Az, hogy a baloldal rosszul kormányzott, nem azt jelenti, hogy figyelmen kéne hagynunk azt a módszeres aknamunkát, ami a hatalomért 8 éven keresztül folytattak. Jól jellemzi a gondolkodásukat, hogy azért sürgős nekik az új alkotmány, mert most még tart "kegyelmi állapot", tehát most még könnyen a saját érdekeiknek megfelelően formálható. Hol itt a "zemberek érdeke"?
macskajaj | 2010. szeptember 7. | 07:03:30
pszabo
teljesen igaza van,orban keskeny pallója egy szoclib által évek alatt -talán nem kiásott,de elmélyitett-szakadék áthidalására szolgál.a cikknek abban igaza van,hogy ezen nemcsak neki,de minél többünknek át kell menni.ez csak akkor lehet,ha a palló,bár keskeny,de erős,jó helyen van lerakva és jól irányitják rajta az átmenő embereket.az emberek meg megértik hogy nemm tudnak gyorsan áátzúdulni rajta,hanem csak ksiebb csoportokban egymás után.és aki átért az visszafordul és újabb pallókkal segiti a még át nem érteket.ez a kormányzás művészete.a senki által meg nem választott bajnaira hivatkozni,aki egyedúl átment a túloldalra és vitte magával a kasszát majd visszaszólt a többieknek,hogy jöjjön utánam,aki tud majd belökte a pallót a szakadékba-hát enyhén szólva is cinikus.
raptor | 2010. szeptember 7. | 06:55:14
Az írás nagyon jó,jól jellemzi tahóviki "nyakasságát",mellyel hamarosan bukni fog!
Orbán magyarul mondva szarik arra,hogy mit gondol a nép!
Őt csak a saját,és érdekkörébe tartozó emberek érdekei hajtják a diktátori pozícióig!!
Marha nagyot fog bukni!!
Irena | 2010. szeptember 7. | 06:55:11
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Firefly | 2010. szeptember 7. | 06:52:57
Na ez is egy álláspont volt ... könnyen feledhető!
pszabo | 2010. szeptember 7. | 06:50:33
Kedves Friss úr,
Azt a szakadékot nem Orbán Viktor készitette, hanem az Önök “szocialista” kormánya. Az ezen áthidaló pallón kell most Orbánnak végigmennie az országgal együtt. Vagy végigmennek rajta, vagy beleesnek a szakadékba. Harmadik út nincs. Nem kellett volna kiásni a szakadékot, igaz? Sokkal ésszerűbb lett volna, ha Ön is akkor szidja a kormányt, amikor a szakadék készült, nem pedig most azt a kormányt, amelynek most kényszerhelyzetből át kell másznia a pallón. De valahogy akkor Ön is hallgatott. Na most arra leszek kiváncsi, vajon törli-e a Népszabadság a hozzászólásomat “moderálási alapelvek” miatt. Mert ugyebár valamit mindig ki kell találni. Ha az olvasó vitába mer szállni a cikk irójával, akkor az sértő, amit a Gyurcsány kormány csinált a nemzettel, az Önök szerint rendben van.
|