belépés belépés | segítség segítség | hírlevél hírlevél | előfizetés előfizetés | RSS RSS | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2010. február
9. kedd
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS

Kuncze az újfasizta veszélyről

Kuncze Gábor a Szabadelvű Polgári Egyesület (SZPE) első közgyűlésén arról beszélt: számos jel utal arra, hogy szükség lenne egy új liberális pártra.

MTI| 2009. november 1. |151 komment

nyomtat email plusz mínusz kedvencek / megosztás

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

kovacsmama | 2009. november 2. | 08:10:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

silenthill1 | 2009. november 1. | 22:20:39

Knapp | 2009. november 1. | 22:17:37

Jé, csak nem alakult végre egy normál szocdem párt? :)

Knapp | 2009. november 1. | 22:17:37

A (bal)liberális szavazók kivárnak. Ők nem olyan buták, hogy üvöltözve, zászlót lobogtatva az első füttyentésre vonuljanak holmi Viktorok és Krisztinák után.
Viszont van bennük annyi felelősségtudat, hogy jövő tavasszal elmennek arra szavazni, aki a legkevésbé rossz és bejut a Parlamentbe.

Gjani | 2009. november 1. | 22:06:20

kovacsmama | 2009. november 1. | 21:56:06
Azért abban a zorbánnak is volt némi szerepe.

kovacsmama | 2009. november 1. | 21:56:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nina13 | 2009. november 1. | 21:32:55

Nekem nem egy liberális párt, hanem egy kisgazda párt inkább hiányzik. Persze nem Torgyán féle politikai bohócokkal vagy a Fidesz padsoraiban ülő árulókkal.
Nem is nekem hiányzik ez, hanem a vidéknek, a mezőgazdaságnak.

Sub Zero | 2009. november 1. | 20:34:10

Tisztelt Kuncze Úr!
Látom az ön paklijában a jolly-jokert, újfasisztának hívják. Mindig elő lehet vele rukkolni, minden helyzetben.

Sub Zero | 2009. november 1. | 20:28:03

Tisztelt Kuncze Úr!
Feltennék egy szónoki kérdést. A régi liberális párttal mi lett? Megmondom! Finoman szólva jól elszúrtátok! Borítékolható jó előre, az új liberális pártot is jól elszúrnátok. Akkor meg mi értelme erőlködni?

kutykuruty | 2009. november 1. | 20:16:32

"Azt gondolom, hogy az itt megszólalók Kuncze Gábornak a piszkos cipőjét sem vihetnék ki, ha az ország érdekében tett cselekedeteket tennénk terítékre."

A piszkos cipők vitelét, valamint hátsó felé tartó nyalakodásokat meghagyjuk egyeseknek, mert az "ország érdekében" tett cselekedetek miatt nem pont ezt érdemlik.

kutykuruty | 2009. november 1. | 20:10:12

"Azt gondolom, hogy az itt megszólalók Kuncze Gábornak a piszkos cipőjét sem vihetnék ki, ha az ország érdekében tett cselekedeteket tennénk terítékre."

Én meg azt gondolom, hogy senki nem undorodna arra sem, hogy a tiszta cipőjét is kivigye. Az SZDSZ "ország érdekében" történő cselekedeteiről, meg a ciánozásról - szerintem - igen sok embernek az a véleménye, hogy leköpnék, de nem teszik meg, mert koszos lesz a nyáluk.
Elnézést a csúnya Rowan Atkinsonos kifejezésért, de egy ciánozás után ez a minimum, amit mondhat az ember, nem is beszélve az "ország érdekében" tett cselekedetekről.
(És engedtessék meg, hogy aki nem akarja, annak ne kelljen hátsófelét nyalni egyik politikusnak sem... legyen az Kunc-kunc, Ovi, Fletó, vagy bárki. A hátsófelek nyalogatását, cipők kivitelét végezze az, aki nem tud meglenni nélküle.)

krumplileves | 2009. november 1. | 20:02:29


Kedves macilaci!
Nagyon magyarul: ( bár ezt bizonnyal törölni fogják)
Én nem megyek a Gizengoff sétányra( Tel Aviv fő utcája) disznót vágni, itt pedig méltán hökkenti meg az amúgy toleráns magyar társadalmat az, hogy ilyenkor halloween van,(szerintem mindenszentek, bár az igaz, hogy mindegyik ír gyökerű, arra épül) karácsonykor pedig tolakodóan hanuka.
Elférnénk itt sokfélék, de tolakodni nem illik. Akkor jogosan jön a rasszfaskárpátianáci.

kutykuruty | 2009. november 1. | 20:01:49

"melyiknek bármilyen értelmes és konkrét elképzelése volt arról, hogy az oktatást vagy az egészségügyi rendszert hogy kellene megpróbálni kirángatni a múlt századi mocsárból."

Igen, sz SZDSZ jól tudja, hogy a hülye ember a jó ember a hatalom számára, így nekik konkrét elképzelésük volt arról, hogy hogyan lehet kirántani a tudás múlt századi mocsarából a tudatlanság űrébe az embereket. Ez az SZDSZ! Ezt mindenki tudja, aki a szakmában dolgozik - azok, akiknek az idióta parancsokat kiadták.

nina13 | 2009. november 1. | 19:58:23

Nahát liberális pártra aztán nagy szükség van. Ezt a rendszerváltás óta eltelt időszakban a külföldi tőke korlátlan térnyerése is mutatja. Itt nem a bunkópártok antiszemita ostobaságaira gondolok.

bekszi | 2009. november 1. | 19:50:10

Kuncze, Magyar, Pethő, Horn G, Kóka, Lakos, Wittinghof!!!

Ezek lejáratódott f...ik, akik azt hiszik az Ő se..ükben fordul meg a passzátszél. Nagyképűség, arrogancia volt a jellemző rájuk, úgyhogy a családon kívül senki szavazatára ne számolj!!!

A Retkes vigye végig a normális középre tartó szdszt és jónak kell annak lenni! 5-8 %!!! Gyerünk szdsz, szükség van rátok!!!

krumplileves | 2009. november 1. | 19:45:30

Kedeves macilaci!
Nem oly biztos az, hogy aki Kuncze negatív tevékenységét "méltatja", az egyértelműen rasszfasnácicigányölő. Sőt még az is előadódhat, hogy látja a sürgősen megoldandó, igen aggasztó gondokat az Ön által is felemlített területeken. Sőt! Olyan is akad, aki szerint nincs "jobb és bal lopás"
Na de csak lopás a tehetségtelen proletárok által, tehetség semmi? Éljen tehát Kóka, a pumázó, vagy Horn, az önmagától elhatárolódó? Gyurcsány, Bajnai?
Nem a lózungok deklarálásával van itt baja az emberek többségének- akik, legyen benne biztos: nem Dunába akarnak lövetni,nem "elgázosítani akarnak" csak úgy szimplán, egyszerűen elegük van a lopásból-Kuncze piszkos cipőjét pedig szíveskedjék Ön kiszállítmányozni, mert Önnek erre úgy tetszik affinitása van. Üdvözlettel.

lacus48 | 2009. november 1. | 19:43:11

Helyes Kuncze csak alapítsatok még vagy három pártot. Hajrá!

silenthill1 | 2009. november 1. | 19:30:12

macilaci | 2009. november 1. | 19:20:21

Jaj na ne már, de óvodás védekezés. És akkor ha én nem értek az űrhajózáshoz, nem szólhatok be a Challengerre? Ha nem értek a motorozáshoz, ne szóljak be a srácra aki anno 200-al száguldozva balesetezett? Mi az hogy csak akkor mondhatok róla véleményt, ha énis csináltam annyit? Mellesleg nem csinált lóft se, csak poénkodott a parlamentbe, és összeállt az "ősellenséggel". El is intézte a pártját.

macilaci | 2009. november 1. | 19:23:22

Funkcionális analfabéta egyesek szerint a fiatalok jó része állítólag az SZDSZ-nek köszönhetően. Lepusztult az egészségügy állítólag szintén e párt rombolásának hatására. Elmondanám, hogy sokáig ez volt az egyetlen párt Magyarországon, amelyiknek bármilyen értelmes és konkrét elképzelése volt arról, hogy az oktatást vagy az egészségügyi rendszert hogy kellene megpróbálni kirángatni a múlt századi mocsárból. Nem hagyták nekik! Ez egy ilyen ország.

macilaci | 2009. november 1. | 19:20:21

Én pedig azt gondolom, hogy Kuncze úr mellett gondolkodjanak el azok is, akik Kuncze Gáborban találják meg az ősellenséget, és minden személyes problémájuk okát, hogy ők saját maguk mit tettek azért, hogy az életük az általuk elvárt irányba haladjon.
Azt gondolom, hogy az itt megszólalók Kuncze Gábornak a piszkos cipőjét sem vihetnék ki, ha az ország érdekében tett cselekedeteket tennénk terítékre. Remélem lesz még olyan időszak ebben az országban, amikor az aljas mocskolódások, ostoba populizmus és nettó uszítás helyett a józan észnek lesz többsége.

vip75 | 2009. november 1. | 19:19:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Finalitás | 2009. november 1. | 19:19:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. november 1. | 18:16:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2009. november 1. | 18:12:29

Moderálási alapelvek- moderált komment -

Vglwd
nm zt bznytjk, d 100-s q ltt vlbn nm lthtd jl hlyztt! kr hgy tbb gynz szmly m?!!! hh t stb bmbdz ncfs

innocent | 2009. november 1. | 18:10:30

krapulax
igaz!!!:)

Vinegar | 2009. november 1. | 17:32:58

Dörmögő Dömötör valahogy nem akarja megérteni(dehogynem érti), ha egy BlaszII-es focistát kiküldenek a Juventus mezében a San Siro-ba attól még nem lesz jó futbalista. Ugye? Szóval kiskuncze leülhetsz 1-es. Persze hogy szükség lenne egy liberális pártra. NA de ezekkel????

Vogelweide | 2009. november 1. | 17:24:42

Ezek a kommentek a cikk mögött is bizonyítják, hogy az SZDSZ ma a LEGELUTASÍTOTTABB párt Magyarországon. Jött 125 hozzászólás, abból kb 10 Nagy László költővel foglakozik, van vagy másik 10 offtopik, a többi keményen beszól Kunczénak és az SZDSZ-nek.

Az régi, vagy az új SZDSZ-szel vagy magával Kunczéval szimpatizáló hozzászólás NINCS EGYETLEN EGY SEM.

És ez még egy ballib újság és Kuncze a legszimpatikusabb(!!!) szadeszos politikus!

Ezen kellene Kuncze úrnak egy kicsit elgondolkodnia mielőtt pártot gründolna.

feketebuli4 | 2009. november 1. | 16:28:09

innocent: "szabo, en csak lesek, honnan veszi a batorsagot azokutan, hogy evtizedekig jakuzziban aztatta a fonnyado s.e.g.g.e.t amerikban es nem csinalta vegig az utobbi 40 evet otthon, milyen erkolcsi alapon probal itt lapokat osztogatni?"

Ezt pofázza szegfuszeg, viragszal, spicy, innocent, a kanadai bunkó!
Még csak haza sem jött és beleugat a MI dolgainkba ITTHON!
Még jó, hogy ez a vándorköszörűs nem jön többé HAZA! Mert neki az sincs!
Hiába, Kanadában jobb a segély!!!

kutykuruty | 2009. november 1. | 16:24:48

Aki csak hallott az IQ-ról, de nem tudja, hogy mit jelent, az soha nem fogja látni, hogy az SZDSZ egy szélsőséges, anarchia és rasszizmus keltő, rasszista párt.
A Kuncogi-Kóka vonulat sem tud mást se, csak kritizálni, meg ciánt osztogatni. Sőt, hogy mire képesek a rombolásban, azt sajnos már tudjuk (pl.: oktatás, eü, rasszizmus).
Ráadásul, Demszkij, Kóka urak még kívülállónak is tekintik magukat és nekik semmi rosszhoz nincs közük, sőt Demszkij úr még dudálni is beállt a kátyúk miatt, mint valami megkárosított munkás és nem úgy, mint egy városvezető.

brekeke18 | 2009. november 1. | 16:18:11

Valóban szükség lenne az országban egyliberális pártra, de nem olyanra, amelyet Kuncze neve fémjelez. Ő és az SZDSZ összes korifeusa jobb lenne, ha visszavonulna a közéletből.
Az, hogy nyakunkon a Jobbik, nekik is köszönhető. Valamint azt is, hogy átkos tevékenységük miatt, a fiataljaink jó része funkcionális analfabéta.

krapulax | 2009. november 1. | 16:02:43

Nem az SZDSZ káros az országnak, hanem a Jobbik. De ezt csak azok látják, akiknek 100 felett van az IQ-juk.

A Vona-Csurka vonulat mást se tud, csak szidni ezt, szidni azt. De hogy ők mire képesek a romboláson és a gyilkoláson kívül, azt senki sem tudja. Mert mást se tudnak, csak szidni az ellenfelet.

kutykuruty | 2009. november 1. | 15:56:00

"Csak mert alapít valaki egy másik pártot, máris szalonképes lesz?"
Igen. Sőt elég egy betűt/szót elhagyni és máris megtisztul.

silenthill1 | 2009. november 1. | 15:01:48

A rohadt életbe, ezek nem tanulnak? Csak mert alapít valaki egy másik pártot, máris szalonképes lesz? Oké, sok a hülye szavazó, de ezeknek az embereknek egy része nagy szerepet játszott egy-két stikliben...új liberális pártot nem kompromittálódott emberekkel kell létrehozni...

kutykuruty | 2009. november 1. | 14:52:48

Nem elég a Jobbik, még olyanok is kellenek, akik ciánt is osztogatnának? :DDD

pentagram | 2009. november 1. | 14:38:44

Semmilyen szélsőséges pártra, csoportokra, és azok tevékenységére nincs szükség!

Kuncze Úr viszont Önre, és az SZDSZ-hez hasonló elveket valló gyülekezetre sem tartanak igényt!
Az ország fejlődésére nézve, kifejezetten KÁROS!
Egy tekintet alá esik a nem kívánatos jelenségekkel és személyekkel!

bluebird | 2009. november 1. | 13:52:17

@dubitandum
Rendben van, de akkor takaritsuk el még a nagy felfordulas kozben, a tengerfenekrol felvert undorito balnaf_s jobbikot is. Ok ugyanis a mostani 20 ev karos mellektermekei.

mokusok | 2009. november 1. | 13:52:10

Szükség van egy új pártra,hogy ezeket a Nyilas dísznyókat el űzzék az országunkból. Fúj hányinger keringet ha rájuk is gondolok!!

7tttt | 2009. november 1. | 13:06:40

Igazad van.Nem több hanem végre egy valódi liberális pártra lenne szükség. Kuncze G.mint liberális az szép baleset.
A mostani SZDSZ-t nem vállalja (a holdudvarához tartozok sem)de a parlamentben azért ott maradtak. Ez szerintem
tényleg veszélyes egy demokráciában még akkor is ha egyénileg jut be valaki,mert valahol egy párt nevében indult és nem függetlenként. Egy valódi szabad elvű ember nem tud támogatni ilyen embereket.

Bánszegi Richárd | 2009. november 1. | 12:41:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Mogyoró | 2009. november 1. | 12:04:32

Uramisten!:)) Micsoda kommentözön!

Én csak a hangsúlyt tenném át: nem új liberális pártra van szükség, hanem LIBERÁLIS pártra van szükség.

Bánszegi Richárd | 2009. november 1. | 12:03:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Winston | 2009. november 1. | 10:49:43

Szükség van rá, csak ne a régi SZDSZ-esek vezessék. Sőt még csak a közelükbe se legyenek.

dubitandum | 2009. november 1. | 10:39:27

Az egész politikai osztályt kellene kiseprűzni. Aki valaha is képviselőm miniszter, államtitkár stb. volt, 10 évig ne vállalhasson semmilyen közfeladatot!

ejnye | 2009. november 1. | 10:30:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tökös | 2009. november 1. | 10:14:19

Gabikám, ciánozz a klubrádióban.. az még jól áll..

wolf | 2009. október 31. | 22:50:03

miska kancsó! Inkább keresd meg a LOP-Stop tábládat és hordozd körül a belvárosban! 4-es metró panama/eredeti ár háromszorosa/ ,kerületi polgármesterek a sitten,általotok ellopott nemzeti vagyon,stb.A liberális pártot meg a Fidzsi-szigeteken alapitsd meg NE ITT !!

csiripp | 2009. október 31. | 21:33:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 21:27:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 21:23:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2009. október 31. | 21:17:12

szabo
en csak lesek, honnan veszi a batorsagot azokutan, hogy evtizedekig jakuzziban aztatta a fonnyado s.e.g.g.e.t amerikban es nem csinalta vegig az utobbi 40 evet otthon, milyen erkolcsi alapon probal itt lapokat osztogatni? most hazament, mert az amerikai nyugdijabol otthon eljatsszhatja az okoskat, es a nagyvonalut? leginkabb kussoljon en pontosan tudom, hogy az amerikai magyarokhoz se angolul, se magyarul nem jutott el az informacio, gondolkodasmodjukat leginkabb az ejszaka es a kod hazassagahoz tudom hasonlitani!

Szabo | 2009. október 31. | 20:57:11

Lehet... De kunczére végképp nincs! (szükség..)

csiripp | 2009. október 31. | 20:49:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 20:47:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 20:42:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2009. október 31. | 20:07:37

nekem tetszik ez a Kuncze Maci!:)

innocent | 2009. október 31. | 20:07:00

hapsi
igen autokratikus vezetesi stilusra azoknak van szukseguk, akiknek nincsenek onallo gondolataik es mindig masok iranyitasara szorulnak es igy egyben at is haritjak a dontesekkel jaro felelosseget is....ritka jellemtelen kartekony fajta!

hapsi | 2009. október 31. | 19:47:00

Kuncze Maci szerint számos jel utal arra hogy szükség van egy liberális pártra.Én egyet sem látok.

CtrAlt | 2009. október 31. | 19:42:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pentagram | 2009. október 31. | 19:33:59

CtrAlt | 2009. október 31. | 18:10:23

Egyet értek veled, csak a szétszórást földrajzilag nem jelölted, én a közel kelet térségére gondolnék.

innocent | 2009. október 31. | 19:25:12

en csak azt tudom, hogy altalaban mindig az tortenik, amit en akarok!:)

innocent | 2009. október 31. | 19:23:23

CtrAlt
furcsa elkepzeleseid lehetnek a takaritonokrol, de nem meglepo, minden masrol is eleg furcsa elkepzeleseid vannak

CtrAlt | 2009. október 31. | 18:45:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tölgyes | 2009. október 31. | 18:38:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kimondom | 2009. október 31. | 18:25:30

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kimondom | 2009. október 31. | 18:23:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 18:11:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 18:10:23

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 18:04:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

innocent | 2009. október 31. | 18:00:49

hajra Kuncze!
nagyon szimpatikus, hogy nem idegeskednek, nem keltenek hiszteriat csak idoben alakitanak egy partot es szetverik ezt a debilagyu jobboldalt! igy kell csinalni!

pentagram | 2009. október 31. | 17:44:36

Tudományosan:
A bölcs tekintetű, rőt szakállú Horn Gábor szdsz-es képviselő tudományosan kifejtette, egy tv műsorban, neki, " az szdsz sorsa fontosabb, előre valóbb, mint az ország sorsa!"

Szüksége van Magyarországnak ilyen pártra, és azoknak tagjaira?
Ezek nem ellenfél, hanem az ország ellenségei!
Amit példákkal igazoltak!

pentagram | 2009. október 31. | 17:33:43

Kuncze Úr!

Maradt még cián tablettája?
Csak úgy preventíve.

CtrAlt | 2009. október 31. | 17:27:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 17:22:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

larifarilol | 2009. október 31. | 17:18:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 17:15:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 17:08:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 17:07:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 17:07:00

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 17:05:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

larifarilol | 2009. október 31. | 17:01:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 17:00:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

larifarilol | 2009. október 31. | 17:00:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 16:48:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 16:46:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

guga | 2009. október 31. | 16:30:27

Muhaha
szerencsére ezt már nem az ostoba, vastagnyakú Kuncze fogja eldönteni, hanem a szavazók :))
0%???

Hungaricus6 | 2009. október 31. | 16:30:03

"Nem tudom észrevettétek-e, közben felnőtt egy generáció amelynek alig van, vagy nincs közvetlen emléke 89 előttről. Mi vagyunk a ti gyerekeitek. Túl a sokadik leleplezésen, mikor valamelyik nagymenőről, kultúrhéroszról, a mai elit tagjáról kiderül hogy besúgó volt, e generáció helyett magam nevében szeretném mondani: ELÉG VOLT!

Mert nem tehetitek meg velünk hogy némán élvezve a nektek szánt gyanútlan tisztelet megnyilvánulásait, úgy tesztek mintha akkor, nem történt volna semmi. Mintha ti nem lettetek volna, és ami fontos, nem lennétek még ma is amik akkor voltatok: ARULÓK!

Mert a némaságotok hazugság, megbocsájthatatlan és gyűlöletes bűn, rosszabb mint amit elkövettetek hajdanán. Mert ma már senki nem kényszerít benneteket sem kollaborációra, sem hallgatásra. Mert nem fenyeget benneteket sem börtön, sem kivégzés. Nincs más mentségetek a hallgatásra mint saját bűnötök, saját kényelmetek, vagy épp azok az előnyök amiket a megszólalással elvesztenétek. Tehát érdemtelen és jogtalan élveztek. Mert a hallgatással kollaboránsok vagytok ma is, körömszakadtáig véditek azt a rendszert, amely zsarolással vagy pénzzel, vagy hazafiúi lelkesedésetekre apellálva árulóvá tett titeket. Ez a rendszer nem érdemel védelmet, de a hallgatásotokkal, TI SEM!

A hallgatásotok ellopja tőlem a múltamat. Amilyen múltból néha, véletlenszerűen kiderül: szánalmas senkikkel, vagy összetört öngyilkosokkal van teli. Ebben az országban nem történt meg, de nem is múlik el semmi sem. Itt nem voltak sem nyilasok, sem ÁVH-sok, nem voltak ügynökök, nincs hatalmát átmentett késő-Kádári pártelit, itt mindenki csupán áldozat, és most ti is beálltok ebbe a sorba. Ellopjátok a múltat, a múltamat és ellopjátok a jelent is. Újratermelitek e század összes neurotikus, gyáva, megalkuvó hazugságát. És ezért NINCS BOCSÁNAT!

Gyermekkoromban ti tanítottátok: vétkesek közt cinkos aki néma. Ti már nem emlékeztek, én viszont nem felejtek. És közben szép lassan minden kiderül. Vonuljatok az általatok írt történelem lapjaira így ahogy vagytok: sunyin, DICSTELENÜL!

csiripp | 2009. október 31. | 16:16:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 16:13:22

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 16:11:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Hungaricus6 | 2009. október 31. | 16:09:28

Kedves nol-szerkesztőség!
Nem értitek meg hogy hiába törlitek a regisztrációmat, úgyis újraregisztrálok? Eddig 5-ször töröltetek, de mint láthatjátok, itt vagyok 6-odjára. De ha ezerszer töröltök, akkor 1001-szer is újra fogok regisztrálni. Nem fogtok elkussoltatni, akármennyire is cenzúrázni akartok.

csiripp | 2009. október 31. | 16:08:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 16:04:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 16:03:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 16:01:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 15:58:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 15:56:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 15:53:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 15:52:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 15:51:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 15:49:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 15:48:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fideszss | 2009. október 31. | 15:43:40

Minek? nyugaton se nagyon vannak liberális pártok már. Meg ugye bedaráltak őket a konzervatívok nekonzervativok a gazdasági liberalizmussal a szociáldemokraták meg a emberjogi és kulturális liberalizmust szívtak fel, szal így nagyon nehéz...

csiripp | 2009. október 31. | 15:43:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 15:43:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 15:40:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 15:33:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 15:27:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 15:20:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 15:18:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 15:17:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 15:11:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 15:10:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 15:08:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 15:02:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 15:00:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 14:58:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 14:56:45

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 14:55:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 14:54:42

Moderálási alapelvek- komment törölve -

CtrAlt | 2009. október 31. | 14:49:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csiripp | 2009. október 31. | 14:44:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

A fővárosi VAM Design Centerben tartott pénteki rendezvényen Kuncze Gábor felszólalásában kitért azokra a kezdeményezésekre, amelyek egy új liberális párt alapítását szorgalmazzák. Elmondta: számos jel utal arra, hogy nagyon nagy szükség lenne egy ilyen pártra, hisz a jövő évi választások komoly kihívás elé állíthatják a magyar demokráciát, különösen akkor, ha a Fidesz kétharmados többséget kap. Nem is beszélve arról, ha a Fidesz a kétharmados többséget igénylő kérdésekben a Kuncze Gábor által "újfasisztának" minősített Jobbik támogatására szorulna. (A rendezvényen elhangzottakról Boor Ádám szervező tájékoztatta szombaton az MTI-t - A szerk.)

A felszólaló szerint ugyanakkor kérdés, hogy az igények ellenére mozgósíthatók-e azok az energiák, amelyek szükségesek egy új párt létrehívásához.

A tájékoztatás szerint a mintegy kéttucat felszólaló többsége támogatta egy új liberális párt létrehozását Kuncze Gábor vezetésével, de voltak olyanok, akik - bár pártolnának egy ilyen kezdeményezést -, jövőjét az elkövetkező hónapokban, sikerét pedig a 2010-es választásokon nem látják biztosítva.

HIRDETÉS

A közgyűlésen, amelyen bemutatták a szervezet honlapját és a Felelős polgárok - élhető haza című programot, mintegy háromszázan vettek részt. Sándor Klára ügyvezető elnök beszélt az egyesület eddigi építkezéséről és a szervezet nevében elítélte az ORTT azon döntését, mellyel visszavonta a Danubius Rádió, illetve a Sláger Rádió sugárzási jogát. Ezt követően Magyar Bálint ismertette a vitára bocsátott programot.

A Szabadelvű Polgári Egyesületet 2009. augusztus 17-én, harmincnyolcan alapították. Az azóta eltelt időben több mint háromszázan váltak a szervezet tagjává vagy támogatójává.

A tájékoztatás szerint az SZPE hetvenöt fős védnöki testületében a magyar szellemi élet vezető alakjai találhatók, közöttük több mint húsz Kossuth-díjas, Széchenyi-díjas és akadémikus.

 
nyomtat email plusz mínusz kedvencek / megosztás
HIRDETÉS

HIRDETÉS
.