kopacsi | 2009. május 9. | 20:40:42
Subikám, kiláccik a lóláb. Ne eröltesd magad, mert még beleszakadsz a nagyméretű és tömény antiszemitzmusodba.
kopacsi | 2009. május 9. | 20:39:08
Magor, nekem csak egy kérdésem lenne:
a rendszerváltás után melyik magyar származásu embernek volt vagy lett volna annyi pénze, hogy a leromlott állapotú gyárakba beruházzon és felfejlessze? Honnan és kitől vették volna a tőkét hozzá?
Judga | 2009. május 9. | 14:10:35
Draskovics miniszter válasza kevés. És kevés, hogy csak ő szólalt meg.
Minek kell még történnie, hogy észhez térjünk?!
baker | 2009. május 8. | 22:08:57
jav.: világégés
A Morvai-levél nagyon jó :)
Csak kár, hogy most nem ide tartozik.
baker | 2009. május 8. | 22:04:12
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bony | 2009. május 8. | 21:11:18
"Gyilkosok közt cinkos aki néma"-kiléptem-bye
subi2 | 2009. május 8. | 20:56:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Jégmadár | 2009. május 8. | 20:05:35
Na ezt hívom én közösség elleni izgatásnak! A magyarországi szélsőjobb, ott volt a Várban az ún. Igazság Menetén, voltak vagy hatvanan, a tényleges számuk sem lehet sokkal több.
Persze ezt a cikkíró ugyanolyan jól tudja, csak neki célja van azzal, hogy néhány elvadult és begőzölt alak kapcsán pánikot generáljon akkor és ott, ahol nem ezek a forrófejű fiatalok jelentik a társadalomra a valós veszélyt. Ha objektív akart volna maradni, megkereste volna a Youtube-on a cseh, német, francia és egyéb országok hasonló életérzéssel küszködő fiataljairól szóló és megtévesztésig hasonlító ruhájú, fegyveresen gyakorlatozó csoportjairól készült felvételeket is, és hozzáillesztené egy társadalomkutató véleményét is arról az életérzésről, aminek megnyilvánulási formájaként alakulnak meg világszerte ehhez hasonló csoportok; ... Mert nem csak nálunk és nem csak a fiatalok érzik úgy, hogy elegük van abból, amit az adott ország éppen uralkodó hatalmi "elitje" művel, a legalizált állami elnyomásból, a sok dilettáns hájfejűből, a fehérgalléros bűnözőkből, az álszent és hazugságaikkal takarózó politikusokból, hogy legnagyobb gazemberek gyakorolják a hatalmat, hogy mindent megtehetnek és mindent megúszhatnak. Nincs erkölcs, nincs jóérzés, nincs igazság, nincs tapintat, nincs EMBERSÉG... Nem csodálkozom azon, ha a permanensen és pofátlanul provokált emberekben folyamatosan ingerküszöbükön túlér a feszültség, aki nem tud, vagy nem akar ebből az országból elmenekülni, az dühében szétverné és felégetné, hogy jöhessen helyette valami új, valami igazabb és EMBERIBB...
Ezek a fiatalok rendre és fegyelemre vágynak, és ugyanilyen hévvel szolgálnának egy követhető, tisztességes, lelkükben nemessé magasztosítható eszmét, célt, hatalmat, csak nem találnak, nem látnak ilyet maguk körül!!! Kreálnak maguknak, vagy keresnek az idealizált múltban.
Egy '89 óta létező szervezet, amely néhány provokáló videó felvételen túl nem hallatott magáról és nem is fog. Lázadoznak húsz éve és még húszat... Lassan kiélik szervilis hajlamaikat, vadságukat és ellenállásuk dühe az idővel lassan ki is veszik...
Persze az ilyen konformista fröcsögés olaja újra szítja a lobogást bennük...
székelylegény | 2009. május 8. | 19:30:23
Eszement újságírók!
Nektek egy kis zaftos hülyeségért mindent lelehet írnotok?
Ha bárkinek ilyen gondolata támadna,hogy fegyveres alakulatot hoz létre,akkor nagydobra VERI? ! eZ CSAK A HATALOMNAK ÁLL ÉRDEKÉBEN ,hogy ijeszgesse azokat aki olyan hülye mint TE!Megsugom Neked már ANYAHAJÓJUK is van,bi-bi meg atomsilójuk bi-bi!
adalbert1977 | 2009. május 8. | 18:59:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bony | 2009. május 8. | 18:43:46
Ma van a "Győzelem napja"meg a móri bankrablás évfodulója is(vagy holnap?--) is--ennyit a fegyverekről,meg a gyakorlatokról.
bony | 2009. május 8. | 18:37:55
tlasi!-és mi azt honnan tudjuk,hogy a rendörség?/ügyészség? teszi a "dolgát"-alapesetben?
tlasi | 2009. május 8. | 18:12:36
Nincs miről beszélni, a rendőrségnek és az ügyészségnek tennie kellene a dolgát
Ofélia | 2009. május 8. | 17:54:05
Moderálási alapelvek- komment törölve -
adalbert1977 | 2009. május 8. | 17:44:22
Moderálási alapelvek- komment törölve -
saturnus1o8 | 2009. május 8. | 17:42:02
Kisértet járja beMagyarországot Szálasi " nemzetvezetö " kisértete,a fekete ruhás birgeli csizmás keretlegények hadgyakorlatot tartanak.Hát ez szép és mit gyakorolnak hösködést a szerencsétlenekkel szemben,fogoly kisérést a Dunapartra usztatás céljábol,avagy pánik szerü menekülést mint elödeik amikor képzett harcosokkal kerültek volna szembe? Mert egy sem áltt szembe a fegyveres erökkel,futottak,majd utána a fekete ruhát átcserélték vörös köppenyre ugy diszelegtek,ök voltak a legnagyobb kommunisták,most megint elövették a régi ruhát és a régi tankönyvet.Köztársasági elnök ur mondjon már valamit,vagy netán ezek fognak örséget állni a kapujánál ?
egy ember | 2009. május 8. | 17:41:49
Sok kis hozzászóló fiúcska. Nyámmog itt.
egy ember | 2009. május 8. | 17:40:30
Népszerűsítik a szervezetekeket az újságok. Valakinek ez is jó.
Választások előtt mindent összehordanak.
Ofélia | 2009. május 8. | 17:36:58
Moliére! Nem érdekeltek benne!( már a rendőrség) Le vannak tiltva - érzésem szerint - a teljes feltárástól! És ettől én most már - in konkreto - hányok! Vagy megint kiderül, hogy "kik" is voltak, és az nem vet rájuk jó fényt,vagy be kell vallaniuk, hogy manipulálnak! El ba cott egy ország lett ez! Gazemberekkel teli...
papamaci1 | 2009. május 8. | 17:31:23
Támogatom hogy az IQ 60 vagy 80 alatti emberektől vonják meg a választójogot !
Kenleynek igaza van ! De akkor egy etnikum képviselő nélkül marad.... és a nyugdíjasok 60%-a is.....
papamaci1 | 2009. május 8. | 17:25:54
Hogy ez milyen érdekes ! A FIDESZ kormány alatt nem volt ilyesmi. Lehet hogy ők nem engedték ? Miért nem súlyt le Drazsé ? Talán az NBH fizeti a szélsőjobbot? Hisz szüksége van rá mint egy darab kenyérre....
Moliere | 2009. május 8. | 17:08:54
Ha mindezt Czene Gábor megtudta, akkor a rendőrség is megtud(hat)ta (volna).
Tegyék a kötelességüket!
kuntakunta | 2009. május 8. | 17:02:56
"kenley | 2009. május 8. | 16:38:22
60-as IQ szint alatti, történelmet nem ismerő, retardált, viselkedni nem tudó, közveszélyes agresszív barmok nem "vehetnek részt" az országban! - az összes szélsőjobbost ki lehetne utasítani vele."
Óvatosan barátom! A kitételeid alapján a legtöbb baloldali szavazó kint maradna.Így is alig vagytok már!:)))
MagyarVitez | 2009. május 8. | 17:00:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kenley | 2009. május 8. | 16:38:22
Moderálási alapelvek- moderált komment -
"Bzk, cgnyk, zsdk nm vhtnk rszt tbrbn!" - zn flbzdlv z rszg htrt pdg vgg kn tblzn: 60-s Q sznt ltt, trtnlmt nm smr, rtrdlt, vslkdn nm td, kzvszlys grsszv brmk nm "vhtnk rszt" z rszgbn! - z sszs szlsjbbst k lhtn tstn vl...
tip56 | 2009. május 8. | 16:31:42
walsz | 2009. május 8. | 11:19:12
„…Amig azt lehet látni 1990 óta, hogy a politikusok a gazdagodásukra vannak, és mig VargaTamások – aki aFidesznek 1992-ben csalt össze 7 milliárdot – mig vannak Kaya Ibrahimban Josip Totban ésszékházpénz elsikkasztásában gondolkodó politikusok”
Ide még kívánkozik néhány név: KABAI, ZUSCHLAG, HUNVALD, VERÓK, és még néhány további MSZP-s. Ja igaz, hogy van némi különbség, mégpedig, hogy a rabosított, gyanúsított, elítélt kategóriába se Kaya Ibrahim, sem Josip Tot nem került be.
immortal | 2009. május 8. | 16:26:14
FEROOO1 | 2009. május 8. | 15:33:44
Mit hallottál a cseh Nemzeti Gárdáról? Mit tudsz a szlovák-szerb nacionalistákról?
Csak szólok, hogy már minden helybéli tudja a "leszámolások" igazi okait (pld. biztosítási csalás, jelzálog a házon, prostitúció miatti bandaháború, uzsoramaffia) csak nem mernek róla szólni.
nemistudom | 2009. május 8. | 16:08:52
magyar1274
Repeső szívvel olvastam fájdalmas igazságokat megfogalmazó írásművét. Tényleg csak a szélsőjobboldal tud tenni olykor dolgokat, kedves hungarista polgártársunk. Szép és szívet melengető példákat találhatunk a XX. században.
Igaz, sokak életébe kerül, de ahol alkotnak a hungaristáink, ott csak ilyenre lehet számítani!
Ha valaki szebb jövőt akar, akkor nem a mi hungaristáinkat választja.
Féldecis Rezsim | 2009. május 8. | 15:46:05
Elmondom,kedves FEROOO1:
azért nem csuknak le "ezek" közül senkit,mert
1.vagy az ő embereik
2.vagy már tudják,hogy mennyire veszélyesek...
3.vagy már lecsukták őket,csak most időszerű egy kis "frissítés",mert a NOL-nál vannak az ő embereik.
Ugye,érted?
:-)
kuntakunta | 2009. május 8. | 15:45:53
bourke!
Mi a gond? Te sem mehetsz oda?:))
FEROOO1 | 2009. május 8. | 15:33:44
MIT KELL ITT NYOMOZNI EZEK KÖZÖTT VANNAK A GYILKOSOK EHEZ KELL FBI ÉS GONDOLJÁK A NAGY HATALMAK HAGYJÁK SOKÁIG BOHOCKODNI EZEKET ÉRVÉNYES EGYEZMÉNYÜNK VAN A NÁCI SZERVEZŐDÉSSEL KAPCSOLATBAN MIÉRT NEM LÉP FEL AZ ÁLLAM APARÁTUS NEM FOGJÁK TÜRNI A SZOMSZÉDOS ÁLLAMOK HOGY ITT NÁCIK SZERVEZÖDJENEK ÉS HATÁRAIKAT FENYEGESSÉK
Csinyke | 2009. május 8. | 14:49:18
"Ugyanmár"-a mai világban?-"A legyszebb álmaink is megvalósíthatók"?!(Örkény)
(Itt jártam,ciaó,ciaó!;-)
bourke | 2009. május 8. | 14:48:47
Bekukkantottam ide - először azt hittem a lipótmezői zárt osztályra tévedtem. Aztán rájöttem. Áhhh, dehogy. Ez a NOL - Nácik OnLine.
Mindenki hozza a formáját, a szerkesztőséget is beleértve. A kuruc.info le is húzhassa a redőnyt. Nemsokára itt ls lesznek Hitler versek a kulturális rovatban. Persze, csak a szépek.
zollye | 2009. május 8. | 14:45:35
Közröhej!
Miről készült ez a felvétel?
A "30 m-es tomahawkdobáló-verseny" kihirdetéséről?...
Vagy krumpliszedés eredményhirdetéséről?...
Ugyan már!
A félelem gerjesztése nagyon jól jövedelmez egyeseknek.
Már csak az a kérdés, hogy "esemény" esetén "vissza tudják-e pörgetni az idő kerekét"?
bony | 2009. május 8. | 14:17:32
Ezek a"hazafiak"kiválóan emlékezhetnek azokra a körülményekre ahogy a világra hozták őket"tűzben,vérben és mocsokban"-és lőn vér mindenütt,-örüljünk,hogy megszületett a"kisded".
Féldecis Rezsim | 2009. május 8. | 14:13:50
...és: két év múlva a mi kommentjeink felett "csattogva elzúg az idő rozsdás vasfoga",de
a príma kis filmetűdök maradnak - meg,hogy tegnap valakik (tán a Mogyorók Nyulai?!) megfújtak egy konténer AK-lőszert...aztán beleapplikálták a vízipisztolyokba, hogy befolyásolják a pécsi bürgermeisster-választást?!
Majd a jövő (de)generáció megoldja ezeket a rejtélyeket.
Hacsak: hirtelen be nem zúzódnak bizonyos akták,vagy nem titkosulnak 456 évre...hm?
magyar1274 | 2009. május 8. | 13:57:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
klara | 2009. május 8. | 13:40:55
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gergo | 2009. május 8. | 13:24:45
Nem tudom el kepzelni h egy elkulonult hadsereg csak ugy fejlodesnek induljon. Ha vmi komoly ugy lenne ez, lecsapna a NATO. A zsido, cigany, homokos kizarast nem ertem teljesen, emiatt gyanakszom, hogy az egesz szimplan csak egy SZDSZ kampany resze, most, hogy szorulnak ki a parlamentbol, megprobaljak egyesiteni a cionistakat, szelsoseges melegeket, es az elvetemult ciganyokat, akik leadnak a voksukat rajuk, es harcba indulnanak a fantom Hungaristak ellen. De remelem a ciganyok, a zsidok es a melegek sem eszik ezt meg, es az SZDSZ eltunik egy jo idore. Az egesz szoveg hazug, megerzesbol mondom, hogy ilyen nincs.
nitro | 2009. május 8. | 13:10:01
Persze, hogy eljön a "vér és vas ideje"...vasat a seggükbe vért az arcukra...nem tudom miért kell ez a cirkusz...egy kis nyári tábor kéne nekik valamelyik lágerben...szibériai nyaralás...HCN...aztán klükk klikk puff...és utána kérdezném meg, hogy még mindig akarnak e bakák lenni.
Ja, meg hungarista...nos az ilyen nem magyar..vagy ha igen akkor én nem akarok az lenni...sokkal nagyobb bűnöket követnek el mint a kisebbségek...amúgy ők is kisebbség...nem???...ha nem akkor én húzok ebből az országból, mert külföldi haveromnak már félve mondtam, hogy én egy fehér gyökeres magyar származású vagyok...ebből is látszik, hogy az ilyenek rontják a nép hírnevét...EZEK ANTI HUNGARISTÁK akkor már.
Remélem nem csak én gondolom így.
kipcsak | 2009. május 8. | 13:08:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
menasagh | 2009. május 8. | 13:06:41
Ez az egész egy álriadalom, sehol semmi visszajelzés, hogy ártottak volna valakinek, de azért kitalálják a rémisztő meséket. Ne félj, ha nem vagy hibás. Ha meg Magyarországon élsz, akkor élj magyarként és nem eshet bántódásod, mert senkit nem a ruházatáért vagy a bőr színéért büntettek meg hanem a viselkedéséért.
Zmotaki | 2009. május 8. | 13:04:15
M magyarok nem vagyunk se nyugat se kelet. Különbözőek vagyunk mindenkitől a sok hasonlóság ellenére és büszkék... Azok a gyerekek akik ezeken a hülye zsemborikon részt vesznek nem találják a gyökereiket..nem tanulták az iskolában nem beszélt nekik senki erről a családban..Itt a Királyi Magyar Honvédség elzüllesztése és becsületének megkopása is hatalmas szerepet játszik... Az okokról kellene és érdemes lenne beszélni. Mit ölt ki ebből a népből a kommunizmus és mit vett el ez a 20 év "demokrácia"....
Awesomeness | 2009. május 8. | 12:49:43
Jujj... Most megijedtem, hogy majd a nyilasok fognak itt randalírozni az utcán.
Potrien őrmester | 2009. május 8. | 12:33:35
Féldecis Rezsim!
...szintén proszit! De tán az ok egyszerű lehet: már a Nemzetbiztonsági Hivatalt is szárnyai alá vette a címerben lévő turulmadár...:)
eljenekagazemberek | 2009. május 8. | 12:33:16
Te jó Isten! Egy több éves videó! A hír kora reggel óta a legelső helyen! Te jóóóóó Isten! Mi lesz mooost?! Ez a fidesz ugye?! Álruhában! Elől, vagy hátul, azott a zorbán ugye?! Áh, mindjárt gondoltam!
Rettegek én is, én i, én is!
És az mszp-szdsz-re szavazok, úgy legalább tuti éhen döglök! És ti is, és ti is, és ti is...
SZAVAZZ AZ MSZP-re!
adalbert1977 | 2009. május 8. | 12:31:39
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kipcsak | 2009. május 8. | 12:30:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Ofélia | 2009. május 8. | 12:26:48
Féldeciském! Proszit! Respect...
Gyantaszűz | 2009. május 8. | 12:25:47
Szerintem ezektől a majmoktól nem kellene nagyon beijedni. Ez csak egy acsarkodó kisebbség, droidok.
Féldecis Rezsim | 2009. május 8. | 12:25:10
Azokat az Árpád-sávokat nem úgy fotosoppolták oda,mint ahogy a mexican ketrecharcost a szadesz plakátra?
Ha valóban 2007-es a felvétel,akkor szép csöndben Mcérdem:számos,agyonfizetett titkosszolgálat közül EGYETLEN EGY sem tudott közéjük beépülni?!
Merethogy az államrend erőszakos megdöntésének szervezése a jelenleg hatályos -bár eléggé elkúrt- Alkotmányba ütköző cselekmény...nem ilyesmikkel kéne foglalkoznia a titkosszolgálatoknak?
Csak kérdem...
Merthogy lakhelyemen példul ismerek olyan rendőrsrácot,aki kicsiben sokkal ügyesebb: a szomszéd település roma-maffiájába beépült emberének és családjának szállást-munkát biztosít,időközönként kap infót a banda terveiről,mozgásáról stb.
Az ezzel járó költségeket fizeti a rendőrség...lehet,hogy Fejérben a sima rendőrség ügyesebb,mint a ménkű sok titkosszolgálat országosan?!
Akkor monnyonle!
Ofélia | 2009. május 8. | 12:20:51
Továbbé walsz! Írod: "Mi a helyzet a "magyar bünözéssel"? Mondjuk öt éves gyerekek agyonlövésével?" GYEREKEK? Mennyi? Hány az a gyerek? És Te már tudni véled, hogy kiderült a nyomozásból valami? Na, ne! Az a fránya üldözési mánia! Ne akard már, hogy még százszor leírják ide Neked: hogy "hány" az a nyugdíjas, süldő lány, sportoló és tanár...!
jehu | 2009. május 8. | 12:18:14
Az, amit a magyar jogalkalmazás művel ezekben az ügyekben, büntetőeljárásért kiált.
No de kik vonhatnák nálunk felelősségre az ügyészeket, az ügyészséget?
Ofélia | 2009. május 8. | 12:16:49
Hopkins! Akkor - az észjárásod mentén maradva - esetleg szavazzunk a Jobbikra? Mert nekik még nincs "múltjuk"? Végülis tök tiszták? Még nem bizonyították, hogy "már csináltak ilyet"? Mik a lehetőségek? Hmmmm?
100% tolerancia | 2009. május 8. | 12:14:49
Ez rettentő! (A cikk olvasása nagyon megrémített).
Mi lesz a világgal ha ezek a fideszes magánhadseregek lerohanják az Egyesült Államokat? Mindenkit kérek, hogy velem együtt rettegjen és szavazzon az MSZP-re a választáson!
Egy rettegő jómunkás
Hopkins | 2009. május 8. | 12:13:42
Szeretném megkérdezni, hogy az itt-olvasók közül ki nem ért egyet a következőkkel:
12 hónap múlva egy Fidesz vezetésű kormány lép a jelenlegi helyére. Mivel szeretnék az adott keretek között a lehető legnagyobb (azaz minimális) bizonyossággal rendelkezni afelől, hogy a következő kormány jobban fogja csinálni, gesztusokra, nyilatkozatokra van szükség, melyek előrejelzik a következő kormányzás stílusát, tartalmi elemeit, elhatárolódnak a jelenlegi hatalom vitathatalan hibáitól. Előre jelzik, hogy az általuk képviselt értékrend pontosan mit jelent.
Folyamatosan olvasom a jobboldali napi sajtóban, hogy a bukott Gyurcsány-kormány vezető tisztségviselői hogy "betonozzák éppen be magukat a fincsibe" (copyright: Kövér L.) Emellett azonban sehol sem látom a kérést, hogy Ti, Fidesz, ugye nem fogtok ilyet csinálni. (azt természetesen nem állíthatja senki, hogy korábban nem csinálták, mert sajnos csinálták.
Vannak ilyen gersztusok ma?
Potrien őrmester | 2009. május 8. | 12:01:50
...tényleg, Walsz, megmondanád a tutit?
Lord_Cica | 2009. május 8. | 12:01:43
A honvédségtől független katonai szervezetbe tagokat toborozni, vagy egy ilyen szervezet tagjának lenni törvényellenes. Történt feljelentés? Ügyészség miért nem indít eljárást? Rendőrség?
Ez itt a fő baj. Törvények vannak, csak senki sem tartatja be...
autopia | 2009. május 8. | 11:58:01
Kedves Walsz, akkor mmit tegyünk most?
Potrien őrmester | 2009. május 8. | 11:56:09
walsz!
...nem azt állítottam, hogy nincs "magyar" bűnözés! De tudod mit, kettéveszem a szót: a cigányok elharapódzó bűnözése... És ezt nem én találtam ki... Erről beszélt a miskolci rendőrkapitány, ezt érzik a miskolciak, erről beszélt a borsodi cigányvajda (az a rasszista állat!) erről beszélnek még a nem szélsőjobbos, jobbos médiumok is, valamint ezt érezheti az a pedagógus is, akit a sajátos kultúrájú cigány szülő megrugdos...
antidakota | 2009. május 8. | 11:55:58
Én nem régen olvasom a blogokat, de meg kell mondjam, némelyik "pengés" már-már Hofi szintű. Sajnos vannak primitiv, durva irások is - főleg a Fidesz és a Jobbik hiveitől.
Egy dologra akarok rávilágitani: OV ( többször és több helyszinen ) állitotta, sulykolta - nekünk nincs hová visszavonulni. Akkor én ezt nem teljesen értettem. Most világosodott meg - a gyakorlatozásról, lőszerlopásról szóló hirek kapcsán - bennem a mondat lényege: tilos hátrálni, támadni kell! Ezt adta ki Sztálin is annó a Vörös Hadsereg vezérkarának. Amúgy most ezt emlegetni aktuális is - a győzelem napja évfordulóján.
Bill Kapu | 2009. május 8. | 11:53:32
walsz | 2009. május 8. | 11:45:28
Képzelje elolvastam és megértettem. Viszont annyira jellemző ez a pökhendi és kivagyi stílus amit képvisel azzal szemben, aki másképp gondolkodik. Talán tanulmányozza, mit ír Gyurgyák a szociáldemokratákról, talán megérti miért képtelen az MSZP nemzeti kérdésekben világos és normális álláspontot kialakítani. És talán az is világos lesz maga számára miért áll közel az SZDSz az egykori polgári radikálisokhoz, akik természetes szövetségesei voltak a szocdemeknek a 19-20. század fordulóján.
autopia | 2009. május 8. | 11:53:17
Potrien: az SzDSz arulasa valahol abban is all, hogy az igazabol fontos dolgokrol ök nem beszel(het)tek. Ezeket a problemakat hagyta meg nekik a koalicios partner. Az SzDSz felelössege, hogy ebbe sokaig belenyugodtak. Az Eü. reformmal kellett volna kezdeni 2002-ben, es nem a koalicio feltetlen tamogatasaval. Akkor talan meg at is ment volna - mondjuk a 13. havi nyugdijjal EGYÜTT...
Azta ha mar nekik osztottak le a vasutat, ott is csinalhattak volna valamit. A politika mindig is ugy müködött, hogy valamit-valamiert. Ha nem a Strabagot meg a metrot tamogattak volna, hanem a helyi utepiteseket, utepiteseket, akkor lenne ut, amin a vonatpotlo busz tenyleg gyorsan elmegy - lett volna munkalehetöseg a kisebb (de fontos)infrastrukturalis beruhazasokon a hatranyos helyzetü embereknek.
walsz | 2009. május 8. | 11:49:17
Potrien őrmester | 2009. május 8. | 11:29:20
Mi a helyzet a "magyar bünözéssel"? Mondjuk öt éves gyerekek agyonlövésével és másokkal?
A bünözés bünözés, nincs etnikai tulajdonsága.
walsz | 2009. május 8. | 11:45:28
Bill Kapu | 2009. május 8. | 11:28:19
Gyurgyák János könyvét (Ezzé lett magyar hazátok) elöbb el kénne olvasni - meg is érteni - azután pedig lehet hivatkozni rá.
Kérem olvassa el maga is, megéri.
batador | 2009. május 8. | 11:44:15
Csatlakoznék annyiban, hogy valaki mesélje már el nekem, hogy mennyivel hitelesebb és szavahihetőbb a Fidesz, mint bárki más azok közül, akik már kormányon és ellenzékben is szerepeltek?????
walsz | 2009. május 8. | 11:40:20
autopia | 2009. május 8. | 11:27:56
Miért aFidesz dolgait- többek között - nevesitettem? Mert ök mondták azt, hogy ök tiszták ök nem loptak ök képviselik a becsületességet, a tiszteséget. Pedig ha az ember odafigyelt akkor pár apróság is feltünik.Ilyen volt pld Orbán Viktor beszédeNagy Imre temetésén. Nekem két dolog tünt fel a beszédben:
Egyik ahogy elmondta ezt Orbán. A másik: Valahol olvastam jóval korábban ezt a beszédet ill alapjaiban hasonló beszédet. Bizony, 1956 október 6.-án aKereepsi uti teemtöben ujra temették Rajk Lászlót, Pálffy Györgyöt, Szalai András, Szönyi Tibort. Azon a temetésen Rajk Lászlóné. /Földi Júlia/ mondott beszédet és ez köszönt vissza Orbán beszédében.
Ez volt az, amikor kezdtem kételkedni sok dologban. Az, hogy az MDF segitségével beindult az un spontán privatizálás, majd az olajozás melyben minden parlamenti párt benne volt különbözö mértékben, amikor egy magát szüznek bemutató pártról kiderült hogy mégis csak prostituált, akkor a többi párt nem is kérdéses mert mindenki tudta hogy ök kurvák.
Ezért hoztam a Fideszt fel.
De idöközben kiderült, hogy a Fidesz a kupleráj madamja. A Fökurva, ha igy érthetöbb)))
Leejdd irtam ott a politikusok politikai tökéjéröl. Emlékezzünk csak Kókára többek között, vagy ami Budapesten folyik a kerületekben mely Hunvald csak egy eset. Régi eset. És nem egyedi.
kratty | 2009. május 8. | 11:36:38
el kéne már hajtani a náthásba ezt a bíróságnak nevezett bagázst az ügyészséggel együtt. Szégyen amit művelnek.
Ofélia | 2009. május 8. | 11:35:03
Egyetértek, Potrien! "Én (nem)sem így képzeltem a rendet"...
Potrien őrmester | 2009. május 8. | 11:29:20
...amikor az SZDSZ-nek manapság (mintha mi valami jóléttől böfögő társadalom lenénk, és már más dolgunk lenne csak ez), az a kardinális kérdés, hogy házasodhatnak-e a melegek, ki fotózhat kit gyermekpornókép esetén, legalizálható-e a kábítószer, valamint rasszizmusról harsog, ha csak valaki is picit meg meri pendíteni az elharapódzó cigánybűnözés kérdését, netán szegregációról üvöltözik a jászladányi alapítványi iskola esetében, karöltve a kisebbségi ombucmanókkal, Mohácsivész Viktóriával, Kolompárral, a "kegyelmes úr" Farkas Flóriánnal, elmismásolva, diszkóbalesetnek, gyerekcsínynek titulálva történéseket, miért csodálkoztok azon, hogy a szélsőjobb, illetve a Magyar Gárda erőre kap? Érintett helyeken felvonult a Gárda, és a helyiek KÓRUSBAN TAPSOLTAK nekik.Tán azért, mert áthatotta őket a nyilas eszme? Nem, hanem azért, mert hamis illúzióval a RENDET, A BIZTONSÁGOT látták bennük, ellentétben a kormány teszetoszaságával... Ilyen bicikli ez, kedves balos-liberális barátaim...
batador | 2009. május 8. | 11:29:07
Félek, hogy már késő!!!!
Már régen, csírájában kellett volna eltaposni a büdös bogarak fészkét!!!!
Bill Kapu | 2009. május 8. | 11:28:19
autopia | 2009. május 8. | 11:21:13
Igazad van, az SZDSZ "árulása" nagyon sokat ártott a magyar politikai életnek. Az idézőjelet azért tartom fontosnak, mert nem biztos, hogy ez árulás volt, talán a magyar eszmetörténet természetes folyamatai vezzettek oda, hogy az MSZP mellett kötöttek ki (lásd Gyurgyák könyvét: Ezzé lett magyar hazátok).
Az utódpárt MSZP komrányzásának viszont véget kell vetni, mert véleményem szerint a FIdesznél ezerszer kártékonyabb képződményről van szó.
autopia | 2009. május 8. | 11:27:56
Walsz - közmegyegyezés ...társadalmi minimum
Ezzel egyetertek.
De addig nehezen lesz ilyen, amig az elözö mondataid utan a lopasra valo peldaid mar partosan vannak összevalogatva. Ertsd meg: lopni sehogy sem szabad. Hazudni sem. Tizparancsolat - mint tarsadalmi minimum...
Örvendek, hogy rajöttel: a problema mar regen nem az, hogy ki a szar, hanem az, hogy ki tud leghamarabb kimaszni belöle.
Kinek hiszed el?
autopia | 2009. május 8. | 11:21:13
Higgyetek el, szükseg lenne egy polgari közeppartra. Ennek a lehetöseget jatszotta el az SzDSz. Ezert nagyon nagy a felelössege.
Az MDF megprobalta betölteni ezt a lyukat, dehat azoknak meg hitele nincs - es csak reszint a tagsag multja miatt. Nem is beszelunk roluk.
walsz | 2009. május 8. | 11:19:12
Amig nem lesz egy olyan közmegyegyezés mely a társadalmi minimumot tartalmazza nem lesz semmi ebben az országban és nem lesz semmi pozitiv.
A társadalmi minimum nemcsak erkölcsi dolgokra vonatkozik, hanem magatartás formákra is, kulturáltságra is.
Amig azt lehet látni 1990 óta, hogy a politikusok a gazdagodásukra vannak, és mig VargaTamások – aki aFidesznek 1992-ben csalt össze 7 milliárdot – mig vannak Kaya Ibrahimban Josip Totban ésszékházpénz elsikkasztásában gondolkodó politikusok mig a politikai gárda érdekelt az „olajozásban“ és a különféle külföldi cégekbe belopott milliárdokban mig a állami cégek arra valók, hogy pénzeket pumpáljanak a politikai csapat zsbeibe, mig a korrupció és az adócsalás a „nemzeti erényünk“, mig sok az elöitélet, nincs megbecsülve a másik ember, erösödik a maffia, és a politikusok azon dolgoznak miképp tudják politikai tökéjüket pénzzé váltani, addig ne is várjunk semmi jót.
Ezen felül ott van még a zavaros múltkép, nincs semmilyen jövöképe a magyar társadalomnak. Hiányzik a szolidaritás, a tolerancia és felületes a tudás a közmüveltség elég alacsonyszintü.
Ezek a problémák elsösorban. Fontosabbak mint a gazdasági problémák.
Mégegyszer, mig nincs társadalmi megegyezés a társadalmi minimumról melyet mindenki – egyének, jogi személyek, pártok, érdekvédelmi szervezetek és hasonlóak, addig kár is bármiröl is beszélni.
Addig csak tologatjuk és pofozzuk a szart.
Mindegy, hogy Fidesz, MSZP MDF vagy bármilyen párt is kerül hatalomra, a szar szar marad és a magyar társadalomnak nem lesz jobb.
Walden | 2009. május 8. | 11:18:20
A jelenlegi kormányzat évek szívós munkájával elérte, hogy az ember egy ilyen hírre - ha ez hír - csak legyint. Fasiszták? Nácik? Hungaristák? Ugyanmá, itt mindenki az, na most ezeken pont' terepszínű ruci van, és puskának látszó tárgyakkal hadonásznak a kezükkel. Istenem.
Én mindig elcsodálkozom, hogy ezek az emberek menetelnek, hadgyakorolnak, médiában nyilatkoznak - és nem ülnek tömlöcben, teszem azt, vasra verve mint von der Trenk báró. Bezzeg elég a miniszterelnököt lehülyézni meg vízipisztolyt fogni rá, és kész a baj, tíz fekete ember ugrik rád a szélrózsa minden irányából.
Az is furcsa, hogy exminiszterelnökünk nem mulasztott volna el egyetlen antifasiszta tüntetést sem, mindenhol ott volt, ágált, tiltakozott a fasiszták ellen, és közben elfeledkezett arról, hogy voltaképpen ő a miniszterelnök, ami nemcsak azzal az előnnyel jár, hogy a mocskos tornacipőjét felteheti a parlamenti stílbútor karfájára, hanem azzal is, hogy a végrehajtó hatalom fejeként esetleg tehetne is valamit a fasiszták ellen, ha vannak.
Biztos létezik erre ésszerű magyarázat, csak nem tudok rájönni. Arra gondolni sem merek, hogy a maszop-szadesz társaságnak úgy kellenek ők, mint egy falat kenyér. Kiegészítik egymást, mint jin és jang.
Franz Ferdinand | 2009. május 8. | 11:18:02
Nem igazán értem, miért kell ennek egyáltalán médiát adni!
Ha nem riogatnának velük, akkor senki észre sem venné. S mint tudjuk egy embert a tettei alapján kell megítélni.
Tipikus kommunista gondolkodásmód.
Unatkoznak a milliárdosok, hát keressünk magunknak ellenséget, hopp ezek gyakorlatoznak, írjunk rólunk, és tematizáljuk a médiát. Mi lenne ha nem riogatnának fél évig?
Eltűnne az mszpszdsz szarkupac a francba!
Ahogy Arató is megmondta, "ellenséget kell keresni, hogy elmenjenek az emberek szavazni!"
S lám mit csinálnak az mszpszdsz szarkupac szardarabkái...gyűlöletkampányt folytatnak!
Undorító, gerinctelen, gyomorfogató szarkupac.
Igen, megcsináltátok!
Ofélia | 2009. május 8. | 11:15:44
autopia! Pontosan így "jártam" én is...
ávéhá | 2009. május 8. | 11:15:43
Hát igen... amikor a baloldal bukásra áll, mindig előjön a nácikártya. Ez az aduász.
Elég szánalmas, hogy a népszabadság egy két évvel ezelőtti videoval riogat. Mindegy, úgyis buktok.
Hajrá magyarok!
autopia | 2009. május 8. | 11:13:08
Walsz: en nem olvasom az altalad behatarolt FIDESz-sajtot, igy erre az allitasdra nem is tudok reagalni.
Hogyan tudod eldönteni, hogy Orban mit vesz komolyan?
Hogyan tudod eldönteni, hogy Orban "muveletlen"? Összehasonlitottad valakivel? Kivel?
En 1994-ig az SZDSz-re szavaztam. Miutan összementek a MSzP-vel, azota nem. A FIDESz-t nem az Orban hozta fel, hanem az a sok polgari szavazo, aki csalodott az SzDSz-ben. Becsaptak minket.
Feleösseget erzö polgarkent egyszerüen nincs mas lehetöseg, mint a FIDESz-re szavazni, es aztan szamonkerni rajtuk, hogy merre mennek. Szerintem ezt az SzDSz is eszrevette, ezert riogat most Jobbikkal: igenis van egy polgari közep, aki az SzDSz-re szavazna, ha meltoak lennenek ra. De a legujabb plakat nagyon rosszul sikerult, megbolondultak a fiuk...
Hopkins | 2009. május 8. | 11:12:26
Ofélia!
A "ki véd meg titeket, ha mi nem leszünk" érvelés jó lenne akkor, ha ennek lenne távlata. Ma nincs, és ezért ez MA nem is játszik szerepet. Az MSZP-ben síri hangulat van, nagyon is tisztában vannak azzal, hogy hol tartanak. (az okokkal talán még nem teljesen..)
Szerintem ma ez egyszerűen már csak arról szól - a jelenségre történő indokolt figyelem felhíváson túl -, hogy "teljesen azért ne kerüljünk le a politikai térképről, maradjon valami minimális bázis, ami lehetőséget nyújt a jövőbeni építkezésre".
Ofélia | 2009. május 8. | 11:10:17
nugát! Orbán hibázott (amennyiben így köszönt, bár Hopkins-szal élve)"nagyon sok függ a környezettől", ugye...Gyurcsány is mondott itt mindent, ami baromira hátrahőkölő volt! Nem idézném, a feléért lesülne a bőr a pofájáról kultúrországok politikusainak! De igazad van mégegyszer: tahóság! A szélsőjobb meg el fog tűnni, amint erkölcsileg kicsit megtisztul ez az ország! Vonult a MIÉP is, azt hol lakoznak most éppen? Sehol!
Hopkins | 2009. május 8. | 11:04:45
Potrien!
Ha felemeli a kuka fedelét, és belekiabál: "Maga szemét!" nagy valószínűség szerint senki sem fog megsértődni. Ha egy szembejövő emberrl teszi ezt meg lehet, hogy kap egy pofont.
Tudom, hogy érthető, de ha esetleg még sem: Nagyon sok függ a környezettől!!
Ha valaki a rádióstúdióban gözölgő embereknek mondja, és az üzenet az, hogy lehet melegetek, de ez a dolguk, OK. Ha valaki az éterben a hallgatóknak mondja akkor az egy nyilas köszöntés. Pont.
nugát | 2009. május 8. | 11:04:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Potrien őrmester | 2009. május 8. | 11:03:07
köszönhető...
nugát | 2009. május 8. | 11:02:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Potrien őrmester | 2009. május 8. | 11:02:25
nugát!
...átvitt értelemben viszont nem! Emlékszem a Gárda alapítására, volt zászlóanya, körkörös védelem, Olajbogyó tábornok meg minden, de a szónoknak szerintem igaza volt: a Magyar Gárda megalakulása a kormány teszetoszaságának, bűnpártolásának köszönhet....
Plüskacsa | 2009. május 8. | 11:01:48
Moderálási alapelvek- moderált komment -
1989, vsfggny flszmls j lhtsgt dtt Mgyrrszgnk..... mgyrk nm ltk lhtsggl, hgy gy flvlgslt, dnmsn fjld rszg lgyn.
Sk hlyn vllss fntzms vt vssz z rszgt mjdnm stt kzpkrb.Krrpt "kskrlyk" hrcslnk ssz ngy vgynkt, krstv lkskt s kzs ksszt.
Gyllkzsk, rsszzms, ntszmtzms, mndnnps....
Fgyvrs grdk lklnk, fnygtnk....
Mndnk mndnk lln: jbbsk, blsk, cgnyk, zsdk, klfldk, msvllsk, sznsbrk, bzk, szgnyk, gzdgk, gyms lln gylltt sztnk, fgyvrkznk, gylklnk....2009-t rnk s nm 1938-t!
Hv slydt z z rszg?????
Mgyrrszgnk csk gytln llnsg vn:SJÁTMG!
Kkt fgnk gylkln zk flfgyvrztt mjmk? tstvrt, pjt, nyjt, szmszdjt, szmszd fl lkt?
Plgrhbrt krnk bs fj brmk?
Ofélia | 2009. május 8. | 11:00:19
Nugát, kedves! Nem tudom ki köszönt el "kitartás" formában, de nagy bunkóság volt! Bár én is szoktam ezzel vígyasztalni a férjemet, ha bátorításra szorul...Mindazonáltal értem a "bukéját"! Sértő és tahó!
nugát | 2009. május 8. | 10:59:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Hopkins | 2009. május 8. | 10:59:09
Ofélia!
Egyrészt rosszul emlékszik, mert Gyurcsány Ferenc sokkal többet beszélt a szélsőjobboldali fenyegetésről - mint tudjuk családi érintettség, jogos érzékenység okán is - másrészt egy meghatározó parlamenti párt vezetőjétől, aki ráadásul jogász is annál sokkal több kell, hogy "adni kell nekik pár pofont, majd haza kell őket zavarni".
Nem kérem, aki rend csinálásra készül, az már most követelje a kormánytól, hogy a létező jog tejles szigorával lépjen fel a hatalom ezzel a hordával szemben!! Ha azt szeretné válaszolni, hogy ez először a hatalom birtokosainak a dolga, akkor ne tegye, mert tudom, hogy igaza van.
Potrien őrmester | 2009. május 8. | 10:59:07
nugát!
...Kitartás! - veregette meg a doki a kezemet a vakbélműtétem előtt, mégsem láttam rajta nyilas karszalagot...
walsz | 2009. május 8. | 10:58:07
Ofélia | 2009. május 8. | 10:47:04
Kedves Ofélia!
Amikor Orbán pofozkodni szólását mondta annak tartalma nincs. Pofont nevelö szándékkel sem érdemes adni, de elárul valamit:
Orbán nem veszi komolyan azt, hogy bármit is kénne tenni a nyilas eszmék ellen. Ez fakad Orbán müveletlenségéböl is.
De a fö ok az, hogy senki nem veri agyon saját gyermekét.
Van szerencsém ismerni aJobbik egyik alapítóját vagy 28 éve- Bégány Attila - akinek náci rasszista eszméi már akkor is erösek és tiszták voltak. Bégány Attilát a még antiszemitább Vona kizárta aJobbikból. 2008 januárjában Köszegen tartott gyülést Vona Gábor a Magyar GárdaJurisics Miklós zászlóaljának és ott beszélt a cigányokról, a zsidókról, a kormányról. Aki egyszer veszi a fáradságot és elmegy ilyen toborzó meg más gyülésekre, annak tiszta képe lesz a Jobbik szánbdékáról és eszmeiségéröl. Azonkivül a Fidesz sajtó mint pártsajtó teljes szélességgel kiáll a nyilas eszmék mellett, lásd Demokrata, Magyar Hírlap de még a Fidesz pártlapja a Magyar Nemzet is. Érdemes ezeket valóban olvasni tájékozodás miatt.
nugát | 2009. május 8. | 10:57:53
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Potrien őrmester | 2009. május 8. | 10:56:25
...egyszer már azt is el kellene dönteni, hogy ki ringatta a szélsőjobb bölcsőjét? Mert már itt is olvastam több verziót: egyesek szerint Orbánék, mások szerint az SZDSZ-MSZP kreálmánya... Lehet, mindháromé?
Ofélia | 2009. május 8. | 10:53:51
Kedves Hopkins! A bal oldalnak - persze érzed ezt Te is - a "ki véd meg titeket ha mi nem leszünk", azaz a nélkülözhetetlenség érzetének keltésére van szüksége! Ezért jön kapóra neki mindez a mocsokság (mer én is annak tartom), ami szélsőséges megnyílvánulásokban ebben az országban megesik. És nagyon sok meleg, drogos is kapaszkodik majd az ő pártolójába, mert egyedül tőlük várnak védelmet, megértést, pedig ez hamis! A normális demokrata, ha kicsit konzervatív is, toleranciában nem marad el pl. egy SZDSZ-estől! Én semmiképp! Nekem a legnagyobb bajom a liberálisokkal, hogy : bűnpártolók!!! A "liberaliszmus" zászlaja alatt! És itt nekem már megáll az órám! És az eszem...
autopia | 2009. május 8. | 10:52:53
Nemistudom: nem ertem pontosan, mit valaszoltal.
De összefoglalom, mit gondolok en:
- a vegrehajto hatalomnak minden törvennyel ellenes megmozdulas ellen egyforman fel kell(ene) lepni. A vegrehajto hatalom a mindenkori kormany kezeben van - mostanaban "baloldali..."
- az idezett film 2 eves. Mit tett a vegrehajto hatalom KONKRETEN ezzel kapcsolatban? Semmit? Miert? - Ezt nem lehet sem a Jobbikon, sem a Fideszen szamon kerni.
- teny, hogy a FIDESz idejeben mintha nem lattuk volna ezeket masirozni.
- mindig gyanus, amikor a vegrehajto hatalom gyengesegeit hirtelen politikai celokra kivanjak felhasznalni eppen a kormanyoldalon.
Hopkins | 2009. május 8. | 10:50:55
Drága Khanna!
Itt van egy csomó értelmes ember, akik érvelnek, beszélgetnek, Miért nem tetszik visszatérni a horgoláshoz, vagy a kutyasétálgatáshoz. Akkor nem kellene mindig átugrani a hozzászólásait.
(Minden magyarul tisztességesen beszélő kommentelőtől elnézést kérek, hogy a gyengeelméjű szót leírtam 3X rosszul. Az izgalom..)
nugát | 2009. május 8. | 10:50:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nugát | 2009. május 8. | 10:48:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
walsz | 2009. május 8. | 10:48:09
klara | 2009. május 8. | 10:41:12
Jóó heggelt Khlara néni!))
Ofélia | 2009. május 8. | 10:47:04
Kedves walsz! Én úgy emlékszem Orbán Viktor volt az egyetlen aki valami ilyesmit reagált: "a Gárdának egy jó nagy eligazító pofont tudnék adni" vagy valami ilyesmi!Majd talán valaki pontosít! A demokráciában nem kell nap, mint nap elzárkózni - főleg nem szavakban, hiszen mód sincs rá - minden máshogy gondolkodótól! Nem vagyok egy nagy Fideszes (de úgy sejtem az leszek), de nem találom a hungaristákkal például közösséget vállalónak!Egy percig sem!
nugát | 2009. május 8. | 10:46:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
walsz | 2009. május 8. | 10:45:43
Még valamit:
Aki antikommunista vagy erősen komcsizik vagy komancsozik az egyáltalán nem biztos, hogy demokrata is!!!
nugát | 2009. május 8. | 10:45:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
zeni | 2009. május 8. | 10:44:34
Nem hiszem, hogy ezt az újságíróknak és nekünk kommentelőknek kellene megoldanunk. Mi a fenének "tartjuk"a nemzetbiztonságiakat, ha ilyen sorozatos megmozdulásokról nem riadóztatják a rndőrséget meg akit illet. Rajta ütés esetén nem lenne gond annak kiderítése, hogy vizipisztoly, és fakard a "felszerelés" vagy valódi. Meg a felszámolásuk sem, ha törvénybe ütközőt "játszanak".
Sajnos nem akarásnak nyögés a vége, meg az, hogy mi itt "habzó szájjal gyilkoljuk" egymást.
Khanna | 2009. május 8. | 10:43:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Hopkins | 2009. május 8. | 10:41:51
Kedves Ofélia! Amit Ön kérdez, számomra költői!
Indokaim:
- Nem tartom annyira "alul készültnek" a jelenlegi kormány tagjait, hogy ne lássák: megbízatásuk 12 hónap múlva lejár. Aki ma arra számít, hogy a választások után a hatalomban MARADHAT, az nyilván gyengeelmélyű. Ők nem hiszik, tehát nem gyengeelmélyűek.
- A cikk említi ugyan azt, amire Ön felhívja a figyelmet, de ha mi olvasók nem tesszük hozzá azt, amit az ügyről egyébként is tudunk, akkor csak a pillanatot tudjuk értékelni, nem a jelenséget folyamatában. Márpedig tudjuk, hiszen erről is sok cikk szólt már, hogy sok hasonló viszgálat folyik. Vizsgálódik az NBH, az ügyészség, stb., azaz olyan szervek, melyeknek nem Draskovics a főnöke. Magyarán: ha van egyébként is egy halom intézkedés, akkor vagy egy hatalmas színjáték zajlik, (szerintem nem), vagy egy rosszul összehangolt fregmentált "jelenség kezelési kísérlet".
- Javaslom az Ön felvetésével kapcsolatban is a sorrendsiég kérdését megvizsgálni: kinek mire kellene a színjáték? Valóban olyan gyengeelmélyűek lennének Ön szerint az ország mai vezetői, hogy miközben világosan bevallják: amit a parlamentben elfogadtattunk az nagyon fog fájni, de közben szükségünk van valamire, ami erről eltereli a figyelmet?
- Mi lenne ha eljátszanánk a gondolattal, hogy lehet egy jelenség, aminek a súlyosságát, már látják, de nem tudják, hogy a mai belpolitikai helyzetben pontosan hogy kezeljék?
Khanna | 2009. május 8. | 10:41:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nugát | 2009. május 8. | 10:41:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
klara | 2009. május 8. | 10:41:12
MINDEKORI MAGYAR KORMÁNY, VÉDD MÁR MEG A REGGEL KORÁN KELŐ, DOLGOZNI INDULÓ, VAGY 3 MŰSZAKBAN DOLGOZÓ, ADÓFIZETŐ, GYEREKET NEVELŐ ÁLLAMPOLGÁROKAT!!!!
VÉDD MÁR MEG A TÖRVÉNYTISZTELŐ TÖBBSÉGET, LEHESSEN MÁR MAGYARORSZÁG 93 EZER NÉGYZETKILOMÉTERÉN, BÁRHOL, BÁRMIKOR SZABADON SÉTÁLGATNI.
ÉRVÉNYES MINDENKIRE, ÉLJENEK A BECSÜLETESEN DOLGOZÓ MAGYAR, SVÁB, ZSIDÓ, CIGÁNY EMBEREK. TOHADÉK MAGYAR ÁLLAM, MI TARTUNK EL, VANNAK ELVÁRÁSAINK, ROHADÉK MAGYAR ÁLLAM!!!!!!!!!!!!!
nemistudom | 2009. május 8. | 10:40:26
autopia | 2009. május 8. | 10:35:21
Önivászat-ez a szokásos levezetése az önök szokásos őrületének. Az a baj, hogy el is hiszik.
walsz | 2009. május 8. | 10:40:09
Ofélia | 2009. május 8. | 10:18:59
Kedves Ofélia!
A parlament egy érdeeks csapat. Vannak benne ellenzékiek is, akik szintén azért ülnek ott, hogy az ország dolgait intézzék a saját ellenzéki szerepükkel. Másképpen szólva, aFidesz mint éles szemü párt, megtehette volna hogy erélyesen fellép a nyilas eszmék a nyilas csoportok ellen, és ezt hathatósan is megtehette volna. De nem tette. Miért? Mert érdeke volt a hallgatás, hiszen aFidesz hozta létre a Jobbikot. Azt is láttuk amikor Orbán Viktor a fradi foci B-középhez beült megbeszélni valamit aztán jött a csürhe 2006 összén. Orbánnak egy fél szava sem volt hozzá.
Azóta a Fidesz csak az un rendörségi tulkapások ügyében hallatta hangját ill a fidesz csatolmány részei igy Morvai Krisztina meg más agyamentek.
aFidesz egy szót sem szólt a több tucat sulyosan megsérült rendörök ügyében, de az ügyészség egy nap után elengedte a garázdálkodó csürhe lefogott tagjait.
Ezeken érdemes elgondolkozni.
Khanna | 2009. május 8. | 10:39:16
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Tanuki | 2009. május 8. | 10:38:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Potrien őrmester | 2009. május 8. | 10:37:56
Bill Kapu!
...hogy miért nem bombázták a szövetségesek a haláltáborokat illetve az oda vezető vasútvonalakat, neem csak a politikai akaraton múlott, technikai nehézségekbe is ütközött... Felmerült például Auschwitz krematóriumainak bombázásának kérdése is, de ezt elutasították. Egyrészt mert a Liberatorok nagy magasságból pontatlanul céloztak volna (rengeteg halálos áldozattal), másrészt a kisebb kategóriájú alacsonyan repülő bombázók hatósugara nem ért el odáig... De tény, hogy a politikai akarat is kiányzott...
nugát | 2009. május 8. | 10:35:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
autopia | 2009. május 8. | 10:35:21
Nekem ez az egesz gardak körüli hiszteria gyanus. Szerintem egy nagyon kis körön kivül senki sem veszi igazabol komolyan öket - sem ugy mint veszelyt, sem ugy, mint követendö alternativat.
Arra kivaloan alkalmasak, hogy összemaszatoljak öket a Jobbikkal. A Jobbikot esetleg be lehetne tiltani ezekre hivatkozva, remelik nemelyek...
A Jobbik pedig arra jo, hogy a FIDESz-szel maszatoljak öket össze...
Arulkodo, hogy a video konzerv (kicsit felmelegitve), es akik hasznalni akarjak, azoknak talan mar nincs mast enni.
A baloldalnak jot lenne valami pozitiv kampany, a lejaratasos modszwer mar nem muködik, annyira nincs hiteluk.
Khanna | 2009. május 8. | 10:35:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nugát | 2009. május 8. | 10:34:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|