genderstudies | 2010. szeptember 8. | 19:01:47
Varga Bernadett kritikái Lévai Katalin regényeiről:
http://genderstudies.freeblog.hu/
Moliere | 2009. június 27. | 19:51:11
Én csak két dolgot nem értek. Az egyik, hogy az Izrael állam politikájával kapcsolatos (a nemzetközi politikában teljesen megszokott) kritikából hogy jot el valaki az elmeosztályra illő antiszemitizmushoz. A másik pedig, hogy hol marad az a mechanizmus, melynek során a nyilvánvalóan elmeháborodott személyek az első tünetek megjelenése után kikerülnek a politikából. Nem értem egyszerűen.
fututeincur | 2009. június 26. | 11:50:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ikaljan | 2009. június 25. | 16:48:20
Kedves Piroska és a Farkas
Előrebocsátom, hogy szerintem Morvai egy idegbeteg náci pi... akarom mondani hölgy.
Te viszont konkrétan hazudsz, mint a vízfolyás.
1. Választójog és választhatóság. Az izraeli fennhatóság alatt álló palesztin nők kétharmada nem választó és választható. (akik Kelet-Jeruzsálemben élnek, csak a helyhatósági választásokon vehetnek részt, a ciszjordániaiak pedig egyáltalán nem vehetnek részt a Kneszet választásain. (a tőlük száz méterre élő zsidó telepesek viszont igen.)
(Csak összehasonlításképpen, azon arab államokban, ahol van választás, (Szaudiban nincs) a nők választók és választhatók is egyben. Kuwait és Jemen eddig ez alól kivételt képezett, de a következő választásokon már itt is részt vehetnek nők (Sőt Jemenben rögtön kvótát kapnak)
2. Arab bírónők. Már hogy ne lennének... Szaudi és néhány Öböl állam kivételével minden arab államban vannak női bírák.
Ha akarod, fel is veheted egy ernyőszervezetükkel a kapcsolatot... http://www.qanouniyat.org..
No nézd, kik alkotják ennek a szervezetnek a tagjait... Hm... két legfelsőbírósági tag, az egyik elnök, egy kerületi bírósági elnök, Amman városi bíróságának elnöke, egy ICC tag. Mind nők, mind arabusok és mind bírák. (melletük van egy államügyész, és egy igazságügyi államtitkár, ők is arabok és nők)
Ráadásul veled szemben ők tényleg a nők jogaiért (is) küzdenek.
Persze sokkal könnyebb az általad védett apartheid rezsim rasszista fasszágait sulykolni. (vajh mikor derül ki, hogy igazából szegény Solymosi Eszternek is a zarabusok, meg a mohamedánok vették vérit)
Egyébként ami MK-ra vonatkozik:
A CEDAW 2005-ben készítette legutóbbi riportját Izraelről, amely részletesen tárta fel a palesztin nők helyzetét. A dokumentum egyébként nagy mértékben az izraeli igazságügyminisztárium jelentésére támaszkodott, de figyelembe vette a tizenkét jogvédő (köztük négy kifejezetten női jogvédő, vagy feminista) szervezet által készített alternatív jelentés megállapításait is.
Hozzáteszem a jelentés készítésében a bizottság további nyolc tagja is részt vett. A jelentéssel kapcsolatban Izrael panaszt tett, amit a bizottság - immár szélesebb körben - elutasított, tárgyilagosnak ítélve a dokumentumot.
A dolog ennyiről szól. A CEDAW honlapján bárki elolvashatja a jelentést. És az összes többi országról készületet is. Minden országról készül ilyen jelentés rendszeresen, a CEDAW-ot nem külön a zsidók vagy éppen egyéb népek baszogatására találták ki. Más kérdés, hogy az apartheid rezsimek és egyéb diktatúrák általában hisztizni szoktak a jelentésekkel kapcsolatban. (arab diktatúrák inculded.) Ennyi történt most is.
A csúnya annyi a dologban, hogy Magyarország Morvai helyett (akinek lejárt a mandátuma) egy cionista elkötelezettségű hölgyet jelölt. Ami persze nem zárja ki, hogy az illető hölgy kiváló szakmai munkát végezzen, de - mondjuk úgy - szerencsésebb lett volna egy nem elkötelezett felet küldeni, ha már éppen egy folyamatban lévő hisztizésről volt szó. Ezt az ENSZ is így látta, és nem fogadta el a jelölést.
Azt gondolom, hogy Morvai mai viselkedése nem menthető, azonban az itthon ellene megindított lejárató kampány elég előteljesen hatott idegbetegségének (hm.. melyik politikusnál is láttam utoljára ezt a bíztató fejrángást... hm..hm..) és elnáculásának kialakulásának. (mintegy.. Náci kell nektek, vazze? Megkapjátok! - alapon)
Piroska és a farkas | 2009. június 24. | 21:40:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mandzs | 2009. június 24. | 09:52:17
Véleményem: www.nemazennevemben.eu
botlások | 2009. június 23. | 21:29:15
Mostanában, többször olvastam, hogy a szélsőjobb, valós kérdésekre ad, megdöbbentő válaszokat.
Milyen válaszokat ad, ugyanezekre a kérdésekre, a bal oldal?
sydney | 2009. június 23. | 17:22:07
"kunta:kinte" elmagyaráznád nekem, mit jelent az a szó, hogy "idegenszívű"? Sehol nem tanították, sehol nem találtam, és nem akarok ilyen bután meghalni.Előre is köszönöm.
chazooo | 2009. június 23. | 12:44:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kunta:kinte | 2009. június 23. | 10:46:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kunta:kinte | 2009. június 23. | 10:42:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mutatis | 2009. június 23. | 06:53:41
Az a baj, hogy nemcsak Morvai lett sértett és váltott "kalapot", hanem Lévai is, aki most kimarad az EP képviselők sorából. Morvai kimegy, Lévai hazajön. Nem elég konfliktusforrás ez? Ami tükröződik is a cikkből.
CRITICS | 2009. június 22. | 23:59:04
sydney | 2009. június 22. | 21:55:39
Számomra már csak egy dolog nem tiszta. Egy zsidó ember, hogy utálhatja ennyire a zsidókat? (Morva+i, helységnév, zsidók által közkedvelt, felvett név) Nekem semmi bajom nincs velük, sőt, nagyon tehetségesek.
sydney | 2009. június 22. | 21:55:39
Gyerekek! (olyanok vagytok): nem kellene a Balót kihagyni ebből az egészből?
Nem az ő pálfordulásáról van szó, ráadásul nem MSZP-s sztárriporter, egyszerűen egy rendkívül intelligens, okos, művelt újságíró. Még az is lehet, hogy amikor elvette a feleségét, az is ilyen volt, kár most Balót is bántani a felesége (ha egyáltalán még az, mert én nem láttam erről bizonyítékot) jelenlegi viselkedése miatt. Még csak a Krisztinát sem érdemes nagyon bírálni, mert egyedül biztos nem kezdett volna ilyeneket mondani, kellett a "Rosszabbik"-nak egy intelligens, nyelvet beszélő értelmiségi, mert a Fekete Gárdából nem tudott egy ilyet kiállítani.Azoknak az arcára van írva az 50-es IQ (70 alatt debilnek minősíthető az egyén). Nyugodjatok bele, Brüsszelben másként fog beszélni, de azt ti nem fogjátok hallani és érteni.
tölgyes | 2009. június 22. | 21:06:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
giud | 2009. június 22. | 18:59:51
Jaj, milyen ostobák vagyunk! Ehhez a cikkhez hozzá sem kellett volna szólni. Kutyaugatás nem hallatszik az égig! Jól feltornásztuk a cikkíró gázsiját, majd íratnak vele legközelebb is egy-két hasábot, mert lám-lám, milyen sokakat érdekelt.
messzelato | 2009. június 22. | 18:23:50
AUGIASZ | 2009. június 22. | 16:33:14
" NEHÉZ LEHET MA LÉVAI KATALINNAK LENNI."
Ne gondold, hogy nehéz. Jól elvolt a mi Katink ott a nagybüdös Brüsszelben. Nem kevés pénzért+költségtérítésért képviselte ott a semmit. Amíg bokros teendői Brüsszelben tartották, megírt, és nyomda alá rendezett vagy három könyvet, ami elég szép sikert hozott neki. Szóval elvan ő mint a befőtt a spájzban, és időnként ír valami marhaságot az újságba. :)) messzelátó
beton józsi | 2009. június 22. | 16:41:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
AUGIASZ | 2009. június 22. | 16:33:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2009. június 22. | 16:00:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Chris | 2009. június 22. | 15:53:11
david lohem | 2009. június 22. | 14:50:25
Nem fogja. Nézd meg a kuruc.infót, mennyire védik Ahmadinejadot. Az elmúlt években végig néhány megvert, vagy megsebesített hazai randalírozó miatt hörögtek, most meg nyíltan éltetik azokat, akik több tucat békés tüntetőt lőttek agyon. Sőt... Vona maga mondta, hogy a következő választásokra az iráni forradalmi gárdát hívja Magyarországra, hogy felügyeljék a választásokat (!)...
vanzinlu | 2009. június 22. | 15:50:52
nemecsekerno! Esetleg Ön Koczeka szóvivője? Ön szerint mindenkinek, ahhoz, hogy ne legyen "agymosott" Magyar Nemzetet és Magyar Hírlapot kellene olvasnia, és Echo és Hír TV-t kellene néznie? Köszönöm, de akkor inkább "agymosott" vagyok.
mizar | 2009. június 22. | 15:47:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
mizar | 2009. június 22. | 15:41:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
david lohem | 2009. június 22. | 14:50:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jeromos | 2009. június 22. | 14:49:18
Lévai Katalin szakszerűen és intelligensen fogalmaz, cikke elgondolkodtató. Nem azon kell egyeseknek rágódni, hogy a NOL milyen újság, meg hogy L.K. mszp-s, hanem a cikk igazságtartalmán. Azon, hogy juthat el egy értelmes, jogi végzettségű nő a harcos feminizmustól az útszéli bandavezérek mocskolódó stílusáig, a nyíltan megfogalmazott idegengyűlöletig, a zsidók unos untalan belekeveréséig. A "mifajtánk" megkülönböztetésétől a "magukfajták" vádjaiig. Lehet, hogy párszázezer embernek tetszik ez a stílus, ez a mondanivaló, de én bízom abban, hogy sokkal többen vannak, akiknek ez nem kell. Ismerjük, hová vezetett az elvakult fajgyűlölet a XX. században. Az újságok színvonalát meg jobb nem górcső alá venni. Egyes vazallus jobboldali médiumok még mindig a kommunistázásnál, meg a véreskezűpribékelésnél tartanak, mintha most is a Rákosi rendszer börtöneiben sínylődnének a haza ártatlan polgárai. Csakhát azóta több, mint 50 év telt el, és nem ártana kicsit lépést tartani az idővel.A ma veszélyei egészen másfajták. Lehet, hogy ezek elfedése némely politikai erőknek elemi érdeke?
Virág elvtárs s.k. | 2009. június 22. | 14:38:59
saturnus1o8 | 2009. június 22. | 11:30:13
Saturnus elvtárs, az, hogy a NOL nem hagyja hosszan nyitva az ablakot, azt még nem moderálás. Egy idő után frissít, nem hagy időt hosszú hozzászólásokra.
Ne haragudjon, hogy előhozakodtam az éthordó esetével.
Pelikán József: Mit mondott az ügyvéd?
Pelikán lánya: Azt mondta, hogy majd mindent megtesz.
Pelikán József: Mennyit kapok?
Pelikán lánya: Hát az attól függ, mert lehet, hogy csak pénzbírság, de lehet, hogy a legsúlyosabb, hát szóval halál. Tetszik tudni az a kérdés, hogy apukával példát akarnak-e statuálni.
Pelikán József: Micsoda? Halál?
Pelikán lánya: A statuálás a lényeg, mert aszerint kapja apuka a büntetést.
Pelikán József: Szép dolog. Mit mondott még az ügyvéd?
Pelikán lánya: Azt mondta, hogy majd ne tessék csodálkozni, ha ő a tárgyaláson igen súlyos büntetést kér.
Pelikán József: Kicsoda? A védőügyvéd?
Pelikán lánya: Igen, mert ha apuka kulák volna, azokból most sok van, de mert apuka párttag, ő meg párton kívüli, hát szóval szocialista jog, meg minden.
Pelikán József: Mi van a szocialista joggal? Gondolkozz csak!
Pelikán lánya: Hát a statuálás a lényeg. És hogy ne tessék idegeskedni.
CRITICS | 2009. június 22. | 13:22:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
panzermeyer1952 | 2009. június 22. | 13:03:14
Levai Katalin remekul biral, de ezzel a nyitva maradt egeto problemakra nem adott valaszt. Vajon mi a konnyebb? Kritizalni mast vagy valaszt adni azokra a kerdesekre, melyek a magyar tarsadalomban egyre surgetobben kovetelnek megoldast. Sajnos a mai szocialista-liberalis politikai iranyvonal nem kepes megkulonboztetni a rasszizmust a kriticizmustol. Vagy nem meri megtenni. Felve attol, hogy rasszistanak lesznek belyegezve. Perth-ben tortent, a vendeg kinai uszok doppingszert hasznaltak. Amikor ez kiderult, azt mondtak, ez nem drog, hanem teknosbeka-krem. Persze, amikor ezt a maszlagot nem vettek be, bevetettek a jol ismert adut: azert tettek velunk ezt az ausztralok, mert rasszistak, mert kinaiak nyertek a versenyt. Valahogy igy van otthon is, a roma, ha bunos, nem azert az, mert lopott vagy olt, hanem azert, mert roma.
luis3 | 2009. június 22. | 12:50:39
1. Morvai (M) nem általában a nők jogait védte, hanem az ENSZ megbízásából az Izraelben élő palesztin nők jogaiért emelt szót ( többszörös elnyomás). Ezért barátilag "megkérték" Gyurcsányékat hogy cseréljék le ezta tüskét a körmük alatt, amit egy "minőségi" cserével meg is oldottak, így Göncz Kinga barátnője már nem kellemetlenkedik többé a jelentéseiben.
2. otthoni asszonyverés és utcai rendőr általi jogtalan megveretés között vannak lényeges különbségek, az utóbbi kivágta a biztosítékot, amin nem csodálkozom.
3. baromira nem elegáns oylasvalakit kritizálni, akivel egyrészt együtt dolgoztam, másrészt bejutott az EP-be, én meg nem (mellesleg mikor kiderült nem is teszik az MSZP EP listájára sietett kijelenteni, hogy az mszp le van sz@rva, ő nem segít a kampányban meg is lett az eredménye :-DD
Szóval egy többszörösen sértett liba ostoba picsogását olvashatjuk.
CRITICS | 2009. június 22. | 12:32:59
nemecsekerno | 2009. június 22. | 11:35:19
Teljesen igazad van, de melyik újság nem esett át színvonalvesztésen, erre a legjobb példa volt kedvenc napilapom a Magyar Hírlap :D. Ott nem színvonalvesztés történt, hanem atomcsapás :D. Persze a narancs se narancs már és a HVG sem a régi...
CRITICS | 2009. június 22. | 12:27:42
Morvai egy karrierista, épp úgy, mint Schmidt, Silly, Áder, Dávid (aki már most miniszteri széket akarva dörgölőzik a FIDESZ-hez, ki tudja hány évig előtte pedig sátánnak kiáltotta ki a narancsosokat) na és - az hogy mennyire szalonképesek egy más kérdés, persze egy nő szájából a fröcsögés több, mint vicces?! A MASZOP pedig nem zsidó kommunista párt, és a jobbik sem náci. Abba kellene már hagyni ezt a dögöljen meg a szomszéd politikáját, vagy az lenne a jó, hogy mindenki gyilkolássza a másikat? Ne vicceljünk már.
Magyarországon a fizetett-, oldalas-, megélhetési média túlreagálja a dolgokat. A legnagyobb szélsőséges pártok NYE-ban vannak, Hollandiában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban. Híveik, sokszor az utcán járnak-kelnek a normális emberek között. Többször láttam 40-50 fős csoportokba verődött skinhead-, kommunista-, anarchista csoportot NYE-ban, senkit nem zavartak... A magyarok túl érzékenyek, Arthur Koestler is megmondta:
"A magyar az egyetlen olyan nép, amelynek Európában nincs se faj- se nyelvrokona, s amely így a legmagányosabb ezen a földrészen. Ez a kivételes magányosság talán megmagyarázza létezésének különleges intenzitását. A nemzet reménytelen magányossága növeszti nagyra a tehetségüket, az érvényesülni akarásukat és a hisztériájukat. Magyarnak lenni kollektív neurózis."
Arthur Koestler a magyarokról
Koczeka | 2009. június 22. | 12:16:15
Tanuki | 2009. június 22. | 11:45:56
"...megszületett a Civil Jogász Bizottság és igy jött be a képbe a Jobbik mint egyetlen erő amelyik el volt szánva a történtek felülvizsgálatára. "
Tehát akkor melyik oldal is voltaképpen a szélsőséges?
tölgyes | 2009. június 22. | 12:14:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Koczeka | 2009. június 22. | 12:14:13
Pasinszki | 2009. június 22. | 09:53:19
"Bizony, társadalmunk már kiállította a szegénységi bizonyítványát. Egy olyan országban, amelyik alig 6 évtizede náci eszméi folyományaképp lakossága 6 %-át elvesztette van 400.000 ember, aki nácikat küld az Európai Parlamentbe."
Kissé ferdít kolléga! A náci eszme és magyar vonatkozása kapcsán. Az újonnan az EU Parlamentbe kerülő párt pedig közel sem náci, esetleg jobboldali radikális...
Egyébként minden rendben...
toth katalin | 2009. június 22. | 12:12:07
Tanuki, teljesen egyetértek.A Magyar Gàrda megalakulàsakor 56 személyböl àllt!!!GY.F. hihetetlen üldözèst inditott a megalakult nàci alakulat ellen, még Tom Lantos is felszolalt, nyugati ujsàgok cikkeztek. 56 azaz 56 !!! ember miatt!!! Nagyobb propagandàt kaptak, mint egy bàrki màs. Lehetett aztàn tetszelegni a bàtor "antifasiszta" szerepèpen a volt miniszterelnöknek és harcolni valami ellen ami nem is létezett, vagy alig.....igy kezdodött......nem folytatom....tudjuk....sajnos az mszp folytatja és nem tanul.....
Koczeka | 2009. június 22. | 12:03:13
Tanuki | 2009. június 22. | 11:45:56
Teljesen egyetértek!
tölgyes | 2009. június 22. | 11:59:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
tölgyes | 2009. június 22. | 11:55:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Tanuki | 2009. június 22. | 11:45:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Vakondok | 2009. június 22. | 11:36:34
De gyenge cikk! Gratulálok! Különben volna ötletem néhány kérdésre adandó válasszal kapcsolatban. Morvai Krisztina mai napig jogvédelemmel foglalkozik. Többek között. Nem hinném, hogy egy embernek egy egész életen át egy és ugyanazon dolgot kéne csinálnia. Tény, hogy a jogvédelemben átment egy kicsit más területre. Erről ugyan nem beszél a cikk szerzője, hiszen ez kényes téma, pedig bizony a váltás 2006-ra tehető! Annak is szeptember-októberére. Mi is volt akkor? Ja, igen! Emberek tucatjait vertek félholtra, vakítottak, illetve bénítottak meg egy életre! És tették mindezt a rend (névleges) őrei! Azt hiszem egy jogvédőnek ilyen körülmények között gondolkodás nélkül a koncepciós perek terheltjeinek védelmére kell kelnie, hogy az alapvető emberi méltóságukban már megtiport embereknek legalább ott segítsen.
A többi félkatonai, meg szélsőségesezős maszlaggal meg nem érdemes foglalkozni. Meglehetősen vicces, mikor egy szélsőseges újságíró egy radikális pártot akar lehúzni a saját szintjére. Szánalmas próbálkozás!
nemecsekerno | 2009. június 22. | 11:35:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Koczeka | 2009. június 22. | 11:35:12
Minorkavidor | 2009. június 22. | 10:05:01
Nem értem, hogy kerül ide a háborús veszteség? Nem összetartozó dolgokat mosol egybe.
saturnus1o8 | 2009. június 22. | 11:30:13
Azt hittem eddig,hogy a Népszabadságban megirhatom a hozzászolásom de a moderátor átvette a jobboldal szerepét és kimoderált a kb 8-ik sor után ,pédig nem bántottam senkit név és oldal szerint,csak kifogásoltam az éthordo beszerzést,börtönbe kaja szállitást.Mások irhatnak husz sort is mocskolodva,igy befejeztem önökkel uraim !
Hebron Rózsa | 2009. június 22. | 11:30:01
Kedves Katalin! Ön mit is ért el képviselőként a nőkért, vagy a magyarokért
kiküldetése során? Akkor most irigykedik?
gallicus9 | 2009. június 22. | 11:20:33
Damil!"És mégis mozog a Freud"!dddddddddd
ökör111 | 2009. június 22. | 10:58:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
vanzinlu | 2009. június 22. | 10:37:43
Koczeka: "Egy szinvonal nélküli bulvárlap is többet ér már ennél az elfuserált, tehetségtelen "ujságírók"-kal teli, megmondóemberek által szellemileg meghatározott Népsza-k-adtságnál!
Egyetlen értelmes írás nincs már itt? A köpködés, rágalmazás irígykedés nagyon jól megy, de k...ra unalmas."
Valaki talán kényszeríti Önt, hogy Népszabadságot olvasson?
Virág elvtárs s.k. | 2009. június 22. | 10:37:42
Minorkavidor | 2009. június 22. | 10:05:01
Egyébként nem tudom miért félnek a radikalizálódástól?
Hány embert vesztettünk a 2 világháborúban? Hány embert ért 56 tán megtorlás, hányan emigráltak? Nos, hát ezért!
Talán Churchill elvtársnak nem velünk kellett volna kifizetnie a számláját.
damil | 2009. június 22. | 10:30:17
Akkor nézzük. Két féle hibát követhet el a másik oldal politikusa:
1. Változik!
2. Nem változik!
Két féle erénye lehet a saját oldalunknak:
1. Alkalmazkodik a változó körülményekhez, ma mást mond mint régen!
2. Nem megalkuvó ugyanazt mondja mint régen!
A kommentezekők konklúziója, a másik oldal szimpatizánsai kommunista/fasiszta! Hazug, semmitmondó! A Népszabadság miért nem írja meg, miért írja meg?! A szerző hülye, hazudik, nem mond semmit! A szerzőnek igaza van!
És mégis mozog a föld, mert ennek ellenére vannak olyan galád olvasók és kommentezők, akik részkérdésekben hol, ennek, hol annak a csoportnak a véleményét osztják. Na nekik van az életben kurva sok bajuk. A saját vélemény mindíg hátrányos a pénztárcára, a társkapcsolatokra. Az olyan semilyen ember, aki kicsit konzervatív, kicsit baloldali, kicsit liberális. Épp úgy mint mindenki csak a többségnél a sajátvéleményt a birkafilozófia elnyomja.
Amin viszont csodálkozom, hogy mennyi szent és tévedhetetlen politikusunk, van, hiszen ami miénknek mindíg, mindenben igaza van, a másiknak pedig nincs. Lopni csak a másikok szoktak. De egyszerű is az élet!!!
Minorkavidor | 2009. június 22. | 10:05:01
Koczeka | 2009. június 22. | 09:07:30
Egyébként nem tudom miért félnek a radikalizálódástól?
Hány embert vesztettünk a 2 világháborúban? Hány embert ért 56 tán megtorlás, hányan emigráltak? Nos, hát ezért!
gallicus9 | 2009. június 22. | 10:03:25
Mivel a témához való előző hozzászolásom ugy látszik a NOL törölte /erre a sajnálatos szokásra már az egyik kommentes felhivta a figyelmem/,ezért kénytelen leszek ujból reagálni.Lévai elvtársnőnek ugyanis savanyu a szőlő,hogy nem került be az EU parlamentbe ujra.Előző ideje alatt sem tudtuk hogy mit csinált, mért volt ott?Jól jött volna neki most a 7OOO eurós+ktg téritéses fizu,megint el lett volna Brüsszelben mint a befőtt!Mostanában könyveket ir,próbáljon talán abból vagy más munkából megélni,mondjuk kezdjen el dolgozni,vagy állást keresni!Morvai Krisztit felesleges fikáznia,ő szintén egy karrierista,volt már miniszter,3 férjet "fogyasztott el".Szóval szerintem jobb ha csendben marad!Mit csináljunk,leszerepelt a pártja és vele együtt ő is!Miniszterként sem ért el, a szövegelésen kivül,semmi kézzelfogható eredményt.
Pasinszki | 2009. június 22. | 09:53:19
Bizony, társadalmunk már kiállította a szegénységi bizonyítványát. Egy olyan országban, amelyik alig 6 évtizede náci eszméi folyományaképp lakossága 6 %-át elvesztette van 400.000 ember, aki nácikat küld az Európai Parlamentbe.
Mindazonáltal lenne pár észrevételem. Egyrészt a Magyar Narancs már évekkel ezelőtt kitalált egy megfelelő kifejezést az egyenruhás nácikra: rohamkéményseprők. Talán nem tiszteletlenség a kéményseprőkkel szemben ennek a szónak használata a "Magyar Gárda" szinomímájaként.
Másrészt a cikk végén található fejtegetés nehezen érthető. Ebben az országban van a rendvédelmi szerveknek 90.000 egyenruhásuk, meg van valami 30.000 katona. Ezeken kívül mindenki civil. Ez egy civil ország. Polgári kormányzata van, nincs a miniszterek közt egy katona sem, és parlamenti képviselőink se tányérsapkások. Nem tudok fegyveresek pártjáról. Nem értem, mit akar a szerző a civilezéssel.
antoni3 | 2009. június 22. | 09:50:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Potrien őrmester | 2009. június 22. | 09:47:55
...de Havas Szófia lesz a D.J.
antoni3 | 2009. június 22. | 09:47:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Potrien őrmester | 2009. június 22. | 09:45:53
...utóbbit Virág elvtársnak üzentem...
Potrien őrmester | 2009. június 22. | 09:44:52
...alighanem Kiszel Tünde! De pályázik rá Wittner Mária is...
Potrien őrmester | 2009. június 22. | 09:43:46
antoni3 | 2009. június 22. | 09:33:15!
...értettem!
antoni3 | 2009. június 22. | 09:39:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Virág elvtárs s.k. | 2009. június 22. | 09:33:36
Meg tudják mondani, elvtársak, hogy idén ki lesz a bálanya az Operabálon?
antoni3 | 2009. június 22. | 09:33:15
Moderálási alapelvek- komment törölve -
László | 2009. június 22. | 09:32:12
Az embert a körülményei teszik olyanná mint amilyen. Ezáltal ahogy változnak a körülmények úgy változik az ember maga is. Egy fáziskésést vagy -kiesést csak egy erős ideológiai kötödés idézhet elő. Mert az ideológia hasonlóképpen a valláshoz, vakká tud tenni. Kétségen kívül ez az eset áll most fenn, e cikk szerzőnőjénél is. A szerző analizál egy húsz évvel ezelőtti társadalomnézet szemével és nem gondol arra hogy nemcsak felette járt el az idő, hanem a nézetei felett is. Nem haladt a korral. Ez azonban nem lehet annak a személynek a rovására írni akit kritizál. Hiszen éppen a kritizált személy az akinek az európai társadalmi változások kinyitották a szemét és ezáltal tudott változtatni a gondolkodásmódján is. Aki nem halad a korral Asszonyom azt még az élet is megbünteti. Az írása agresszivitásából és keserűségéből ítélve Önnel is ez történt. Sajnálatos hogy még mindig a hibás tanulságot vonta le belőle.
Potrien őrmester | 2009. június 22. | 09:29:21
Virág elvtárs s.k. | 2009. június 22. | 09:27:30!
...úgy van! Fehér kesztyűmet végighúzom a poros ablakpárkányon...
Virág elvtárs s.k. | 2009. június 22. | 09:27:30
Potrien elvtárs körletellenőrzést tart?
Potrien őrmester | 2009. június 22. | 09:26:48
Koczeka | 2009. június 22. | 09:07:30
...mondjuk én olyan nagy, egetverő különbséget nem látok a szélsőjobb és a fasizmus között, különösen akkor, ha ácskapcsozásról, netán holokauszttagadásról hallok...
Virág elvtárs s.k. | 2009. június 22. | 09:26:23
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Potrien őrmester | 2009. június 22. | 09:24:03
...itten valami marha nagy takarítás volt tegnap este óta! Miért is?
fideszss | 2009. június 22. | 09:23:14
és kell is, nagyon is!
fideszss | 2009. június 22. | 09:22:32
A fasisztáktól minden normális és racionalista embertípus fél.
Koivu | 2009. június 22. | 09:20:49
Koczeka,
azonkivul hogy a jobbik egy frontembere lett? Az van akinek epp eleg hisz a tett minosithetetlen. De azert van aki probalja megerteni csupan a szemszog tavol all a tiedtol. De ezert a masik meg nem veszitette el emberi mivoltat, tudod?
nemecsekerno | 2009. június 22. | 09:20:40
Moderálási alapelvek- komment törölve -
rosenkrantz | 2009. június 22. | 09:20:37
A kommenteket olvasva nincs mit csodálkozni, hogy itt tart az ország. Fura, hogy a mélymagyar "kultúra" nem terjed ki sem a helyesírásra, sem a múlt, sem a magyar irodalom ismeretére. Várom, hogy a Jobbik kormányra kerüljön, és kiderüljön, hogy a ballib töketlenkedés, vagy a mélymagyar ostobaság-e a végtelenebb. Esetleg Orbán populizmusa. Hol van egy országstratégia? És hol van egy Deák Ferenc?
Koczeka | 2009. június 22. | 09:07:30
Egyébként nem tudom miért félnek a radikalizálódástól? Persze keverik előszeretettel a fasizmussal, de azért látni kellene, hogy teljesen más a kettő.
Amikor gondok vannak, a jó liberálisok tonnányi kódexet beszélnek tele, és ezzel múlatják az időt. Az mszp-t meg rángatják ide-oda. A megoldás nyilván egy radikálisabb életrevalóbb hozzáállásban rejlik. De a balgák ahelyett, hogy ők maguk tennék meg a radikáális változtatásokat, könnyebbnek látják a másikra szórni az átkokat.
Koczeka | 2009. június 22. | 09:02:09
Az önérzetében sértett, presztízs és egzisztenciális veszteséget elkönyvelni kénytelen emberrel gyakran előfordul, hogy azonnal ellenséget keres, akivel szembefordulhat.
paragrafus | 2009. június 22. | 08:49:54
"Ilyen kézenfekvő ellenség lehet a cigányság, a zsidóság, vagy bármely más kisebbség, amely alkalmasnak látszik arra, hogy az általános gyűlölködés célpontjává váljon. A szélsőséges indulatai által vezérelt egyén pedig arra lesz alkalmas, hogy egy radikális csoport élére álljon és mindazokat képviselje, akik személyes élettörténetük során hasonló kudarcokat szenvedtek el, akár önhibájukon kívül."
Erről a hazug fröcsögésről beszélek. Mindezeket egy sértődött, és a munkaadója által felhatalmazott tollnok írja úgy, hogy arra a politikai szereplőre utal, aki ma talán a "legtisztább" hang, és megalapozottan semmi nem írható a számlájára.
jupiter | 2009. június 22. | 08:51:54
Kedves Kati! Gratulálok a cikkhez, örülök változatlan őszinte, nyilt és hiteles kiállásodhoz, vállalásodhoz. A sok ...-nak van mit tanulni Tőled!
paragrafus | 2009. június 22. | 08:49:54
Koczeka | 2009. június 22. | 08:07:30
......"Ja, és persze a hazudozás is nagyon megy a T. újságíróknak. Majdnem elfelejtettem, de lassan megszokott is.
Az ilyen újságíró nem gondolja, hogy így gyorsan elveszítheti állását? Aki hazug folyamtosan, notóriusan, azt a saját munkaadója is megveti előbb-utóbb, mert pontosan tudja róla, hogy arra hajlik, amerre a szél fújja"......
Koczeka | 2009. június 22. | 08:01:52
......"Egy szinvonal nélküli bulvárlap is többet ér már ennél az elfuserált, tehetségtelen "ujságírók"-kal teli, megmondóemberek által szellemileg meghatározott Népsza-k-adtságnál!
Egyetlen értelmes írás nincs már itt? A köpködés, rágalmazás irígykedés nagyon jól megy, de k...ra unalmas"......
Koczeka!
1.Egyrészt, ha ennyire nincs ínyedre mindaz, amit itt írnak, akkor nem kötelező olvasnod. Mert ha önkínzást végzel, akkor azért ne másoknak tegyél szemrehányást.
2. Ha hazudozással vádolod az újsaágírót, akkor ezt konkrétan alá is kellene támasztanod. Miközben érdemben semmilyen bizonyítékot sem jelöltél meg. Nagyon könnyű általánosságban hazugsággal vádolni a másikat.
Jégmadár | 2009. június 22. | 08:47:53
Aki nem látja Morvai Krisztina jogvédő tevékenységének kontinuitását, annak kicsit jobban körül kellene járnia a témát mielőtt cikket ír róla. Persze én nem vagyok naiv, jól tudom hogy működik a "szabad" "demokratikus" sajtó. Mindig akad néhány középszerű opportunista firkász, akitől egy ilyen "cikket" meg lehet rendelni. Persze Hamvas Béla óta azzal is tisztában vagyunk, hogy a zsurnaliszta az írástudók társaságában hol is foglal a helyet...
Ha valakit tevékenysége során őszinte aggodalom vezet, a népe sorsáért felelős emberként meggyőződéssel vallja hogy a "hazai" oligarchia aprópénzért prédául vetett oda minket a globalizációt irányító bűnözőknek - akik, a Világbankon és az IMF-en keresztül majszolják fel a világot -, arra az emberre találó kifejezés-e a "kalandor" szó.
Kalandor mert szembeszegül ezekkel a folyamatokkal, mert kiáll azokért akik szót emelünk a magyarságért és a népek önrendelkezéséért és szabadságáért? Azok ellen a folyamatok ellen, aminek a végén ránk is a "nyomornegyedek világa" várna! Ma tiszta lelkiismerettel az emberek elé állni, csak azzal a őszinte és bátor tenniakarással lehet, ami Dr. Morvai Krisztina sajátja...
paragrafus | 2009. június 22. | 08:44:51
Cenzur | 2009. június 22. | 08:34:37
....."Egyre rosszabb minőségü cikkek jelennek meg ezen az oldalon. Nagyon sajnálom Önöket, hogy csak irigykedni, meg gyalázkodni tudnak egy normális témájuk sincs már".....
Cenzur!
- Akkor légy szíves tájékoztass arról, hogy szerinted mi lenne a jó minőségű cikk? Mitől jó minőségű egy cikk? Milyen szakmai érvekkel tudod ezt alátámasztani?
- Szerinted miért nem normális ezt a téma? Szerinted mi lenne a normális téma?
- Szerinted ebben a cikkben mi a gyalázkodás?
- Szerinted ki és mire irigykedik ebben a cikkben?
Nem gondolod, hogy az általános és üres, semmitmondó lózungokon kívül, valami értelmes és érdemi érvet kellene megfogalmaznod? Mert így és ezzel valójában nem mondtál semmit.
Koczeka | 2009. június 22. | 08:35:11
samu49 | 2009. június 22. | 08:27:04
Ezidáig annyit láthattunk Morvaitól, hogy a vitákban értelmes megfogalmazott érvekkel lealázta a vitapartnert. A szélsőség-terjesztés vele kapcsolatban egyenlőre teljesen alaptalan.
Nem áll messze azonban a szélsőséges gondolkodás bizonyos éppen letűnni látszó politikai erőktől, de valahogy amikor köntörfalazva és hímzve-hámozva csomagolják az ordas gondolatokat nem akarja kiszúrni senkinek a szemét.
Éppen elég szélsőséges dolgot műveltek az elmúlt 6-7 évben ahhoz, hogy a részükről fontos legyen ugyanezt másokra rásütni.
Persze a szélsőség megítélése mégiscsak nézőpont kérdése!
Cenzur | 2009. június 22. | 08:34:37
Egyre rosszabb minőségü cikkek jelennek meg ezen az oldalon. Nagyon sajnálom Önöket, hogy csak irigykedni, meg gyalázkodni tudnak egy normális témájuk sincs már. Nem hiszem el, hogy nem veszik észre minnél jobban tiltakoznak a JOBBIK ellen annál jobban megerősödik, mert az emberek látják, hogy mennyire retteg tőlük az elit és hisznek benne, hogy elszámoltatják majd Önöket!! Ez add nekik igazi erőt, a félelem a Magukfajták szemében, ezt kéne végig gondolni! Szép napot!!
samu49 | 2009. június 22. | 08:27:04
Morvai néni mindig mosolyog mintha felvágták volna a száját mindkét oldalt mint a régi bohócoknak.Ő az a női lélek aki mosolyogva vágná át a nyakát a másfajtáknak egy rozsdás életlen késsel.Az ő hitvallása szerint aki nem az ő eszményei szerint él,az nem magyar és húzzon el az országból,mivel az ő szintjén állók simán fel és átépítik ezt ezt az országot egy európai szintű mintaállammá.Egy álom ez a nő,egy rémálom?!
Koczeka | 2009. június 22. | 08:10:39
"Az a kérdés is tisztázásra vár, hogyan jut el valaki egy tiszteletre méltó társadalmi vállalástól a dicstelen kalandorságig."
...????
Szerintem sokkal fontosabb, hogy az egykori kommunista és nemzetellenes ügynökből hogyan válhat "demokratikus", "szociáldemokrata", "politikus".!
Koczeka | 2009. június 22. | 08:07:30
Ja, és persze a hazudozás is nagyon megy a T. újságíróknak. Majdnem elfelejtettem, de lassan megszokott is.
Az ilyen újságíró nem gondolja, hogy így gyorsan elveszítheti állását? Aki hazug folyamtosan, notóriusan, azt a saját munkaadója is megveti előbb-utóbb, mert pontosan tudja róla, hogy arra hajlik, amerre a szél fújja.
Koczeka | 2009. június 22. | 08:01:52
Egy szinvonal nélküli bulvárlap is többet ér már ennél az elfuserált, tehetségtelen "ujságírók"-kal teli, megmondóemberek által szellemileg meghatározott Népsza-k-adtságnál!
Egyetlen értelmes írás nincs már itt? A köpködés, rágalmazás irígykedés nagyon jól megy, de k...ra unalmas.
mesterj | 2009. június 22. | 07:52:17
Szerintem nem a gárdisták verik a feleségüket. Inkább el tudom ezt képzelni bizonyos "más" népcsoportokról.
Agyalapi | 2009. június 22. | 07:49:14
Nyilvánvaló, hogy a z ENSZ pozíció elvesztése verte ki nála a biztosítékot. Ha a liberális múlt és a Jobbik jelen közé húzunk egy vonalat, egyértelmű, hogy mit szeretne: a politikában lenni, mindegy, hogy hol. Orbán Viktor is így lépett, amikor rájött, hogy liberálisként nem lesz Mo miniszterelénöke.
Egyébként, ha Morvai tényleg olyan hathatósan lépett fel valamikor a rossz helyzetben lévő nők érdekében, ezt mindenképpen a javára kell írnunk. Csak arra vagyok kíváncsi, hogy a homik egykori védését hogyan adná be a szavazóinak, már ha szóba kerülne (nem fog).
mizar | 2009. június 22. | 07:20:56
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Szabo | 2009. június 22. | 07:02:19
Morvai Krisztina képességek tekintetében és hitelességben "két osztállyal" feljebb jár a cikk szerzőjénél!
Ezek tudatában ki is a "kalandornő?
creal | 2009. június 22. | 06:59:02
Hát...elég "Népszava" szerű cikkre sikeredett!
No, meg tudja, Kedves, ezt hívják demokráciának.Morvai Krisztinát a szavazók Brüsszelbe küldték.
Oszt jó napot!
szaunas | 2009. június 22. | 01:20:47
Érdekes lenne - ha megérné - kielemezni, hogy Lévai ezt a cikket egyáltalán milyen szándékkal írta?
Azért, hogy "éleslátását" bizonyítsa? Nem hiszem, mert erre alkalmatlan.
Azért, mert le akarja Dr. Morvait járatni? Lehet. De ezzel???
Azért, mert félti az országunk jövőjét? Nem hiszem, akkor ez már késő!!!
Azért, mert Ő háttérbe szorul? Lehet, de ez meg szánalmas nyekergés ebben az esetben.
Végül is tök mindegy hogy miért!
Ez már a Kiszeli T. Fekete P. Mari Zsuzsi kategóriába tartozik!!!!
A NOL-t meg minősíti...
Dr Photon | 2009. június 22. | 01:02:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szaunas | 2009. június 22. | 00:57:50
Na, mi van L. Katika?
A saját kútfődből nem tudtál a mocsok felé keveredni, hát most Dr. Morvai nyakába varrod a hülyeséget, és rajta taposva akarsz "naggyá" lenni?
Ne erőlködj, hál' Istennek neked ehhez már sok közöd nincs!!!
Volt 5 éved hogy maradandó ÉRTÉKET alkoss - kevésnek bizonyultál!!!
Isten létét bizonyítja a te süllyedésed! (meg a szólamaid értékét...)
vargabetű | 2009. június 22. | 00:46:57
Lévai kérdésére, hogy hogyan alakult át Morvai, megkapta a választ a mostani EP választás szoci kudarcából. Nagy baj, hogy nem jutott el magától eddig a következtetésig! Környezetem korábbi MSZP szavazóiból SENKI SE szavazott a szocikra, de minimum a felük a Jobbikra szavazott. Tehát, ha Morvai pálfordulását elemzi valaki, akkor elemezze már ki az MSZP-s szavazók pálfordulását, de mindenekelőtt az MSZP pálfordulását. Szóval kedves Lévai művésznő ez az oktondi, gyűlöletbeszéd-ízű, lejárató irománya arra jó, hogy további 10%-ot veszítsenek majd a következő választásokon.
Ha máskor még oknyomozásba kezd, akkor szedje össze a gondolatait, állapítsa meg az OKOT és az OKOZATOT. Fenti irományában az OK az MSZP elprostituálódása, az OKOZAT Morvai reakcióssá válása. Ennyi. Kezit csókolom!
miskun | 2009. június 22. | 00:08:07
bubka
Hiányolod a német parancsokat, amelyek bizonyítanák a Holokauszt megtörténtét?
aufenthalstlager, kameradschaftspolizei, sonderbehandlung, KZ (ejtsd: kácett), transportjuden, julag, sonderkommando, judanaltester, einsatzgruppe, appel
Csak pár szakkifejezés.
Nem héber, nem magyar, nem csángó, nem kínai és még csak nem is angolszász vagy orosz szavak.
Nem fogod kitalálni.
A német SS szakkifejezései voltak a deportálásra és likvidálásra (legyilkolásra) szánt zsidókkal kapcsolatban.
Számos írott és képi dokumentum őrzi az emberiség történelmének legmocskosabb epizódjának anyagait.
Azért arra felhívnám mindenki figyelmét:
Trianon megtörténtét és annak a magyarságra gyakorolt súlyos csapását nem kérdőjelezi meg senki sem (még a zsidók vagy a cigányok sem), de a Holokausztot valamiért lépten-nyomon letagadják a magukat mélymagyaroknak tartó honfitársaink (meg persze néhány elmebeteg külföldi neonáci).
virág elvtárs
Te azt mondod, hogy a turul nem imádat tárgya és nem fétis.
Ezt azok is tudják, akik imádják és fétisként ragaszkodnak hozzá?
Csak olvass el egy pár mélymagyar véleményt a sosem létezett turulról.
ip1000 | 2009. június 21. | 23:54:15
Radak,
"nem a "keresés" a gond, hanem a hitelesség."
Itt a tévedés! Sajnos még nem indult meg a keresés és tudjuk, hogy kormányváltás nélkül nem is fog megindulni.
kovacsi | 2009. június 21. | 23:52:21
Érdekes, hogy a véleményezők zöme nem a cikk témájával foglalkozik. Nálunk ma már mindenki a mögöttes szándékot keresi? Hogy ki hogy kerül önmagával szembe, annak sok oka lehet. Ebből néhányat említ is a szerző. Magam is ismerek olyan személyeket, akik régi párttitkárból, KISZ titkárból lettek habzó szájú fideszesek, v. ferences-rendi szerzetes.Az embereket saját tapasztalataik, megváltozott érdekeik formálják. Nem is itélhető el ezért senki!Magamról sem hittem volna, hogy valaha jobbos gondolkodásuvá nevelődök, de kormányaink (fideszes, mszps) kissebbséggel szemben tanusított túlzott toleranciája meghozta az eredményét. Úgy tűnik vagyunk így sokan, de még nem elegen.
sunflower55 | 2009. június 21. | 23:50:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
radak | 2009. június 21. | 23:49:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bubka | 2009. június 21. | 23:45:29
radak érts már meg végre,hogy annak kell bizonyítékkal szolgálnia,aki vádaskodik
azt egyébként elfelejted közölni,hogy igaz is ez az egész,akkor is a miép számlájára írható és nem a jobbikéra
na,most már tényleg mentem
radak | 2009. június 21. | 23:45:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
ip1000 | 2009. június 21. | 23:41:24
radak | 2009. június 21. | 23:29:03
"a 72 Millió miatt miért nem nyomoznak?"
Inkább a több száz milliárdot kellene megkeresni. "Trükkök százai.."
radak | 2009. június 21. | 23:39:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
radak | 2009. június 21. | 23:31:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bubka | 2009. június 21. | 23:29:39
Jellegzetes reakció,hogy a bukásban lévő kormány rászabadítja az állami számvevőszéket politikai ellenfelére,hiszen az úgyis a markában van.
Na mentem én is.Jóéjt.
radak | 2009. június 21. | 23:29:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
radak | 2009. június 21. | 23:26:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
betyaar | 2009. június 21. | 23:22:33
"radak | 2009. június 21. | 23:10:03
betyár, hol van a támogatód a katuska? Együtt szórakoztatóak vagytok. "
Nos, örülök hogy jól érezted magad. Katalin vélhetőleg aludni ment, és most azt teszem én is. További jó acsarkodást! Azért a dilibogyódat ne feledd el bevenni lefekvés előtt.
radak | 2009. június 21. | 23:19:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
radak | 2009. június 21. | 23:17:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
giorgio | 2009. június 21. | 23:12:55
Vrrrrhhöööööööggggggghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Orwell 84 | 2009. június 21. | 23:12:19
Őszintén szólva marhára nem érdekel sem Lévai, sem Morvai, mert mindkettő hiteltelen. Viszont igencsak érdekelne, hogy miért kellene létrehozni női civil mozgalmakat. Melyek azok a területek, ahol még nem ment végbe az emancipáció?
nemhívő | 2009. június 21. | 23:11:28
Még egy "gyöngyszem", idézet TÖLED de csak a kedvedért:
.." Már nem tudnak mást, mint habzó szájjal vicsorogni, akár a veszett kutyák."
Magaskultúra??
radak | 2009. június 21. | 23:10:03
Moderálási alapelvek- komment törölve -
radak | 2009. június 21. | 23:08:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nemhívő | 2009. június 21. | 23:08:15
Ja, már értem .."nálad a szellemi fölény":
betyaar | 2009. június 21. | 22:41:27
katalin, bubka!
Tudjátok, van egy mondás: Ne vitatkozz hülyékkel és fanatikusokkal, mert lehúznak a saját szintjükre és ott legyőznek a rutinjukkal.
Vigyázz, a MAGASKULTÚRA nehogy kicsapja nálad a biztosítékot...
giorgio | 2009. június 21. | 23:04:13
Láttam egyszer összeverekedni két csapat kigyúrt kopasz biztonsági őrt, ők miközben hergelték magukat, azt üvöltözték fel alá rohangálva: MIVAN? MIVAN? MIVAN?
Ennyi, jó éjt.
betyaar | 2009. június 21. | 23:02:23
Nem fárasztom magam azzal, hogy újra elmerüljek az alanti mocskolódásban, ha nem veszed rossz néven. Épp elég volt egyszer végigolvasni.
De, azért mégis...
"Ez lenne a "szellemi" fölény?? Bubika...
ez inkább "szellemi topronynak" tűnik...
Kérdezd már meg a "magyar gazdát"...Kilépjünk-e az UNIO-ból?
Azután meg ásd el magad jó mélyre.."
ip1000 | 2009. június 21. | 23:01:36
neo35 | 2009. június 21. | 22:51:57
"Nocsak, hol is?"
Segítek egy kicsit. A Mo. térképen észak-nyugat felé keresgélj.
Jól sejtettem, hogy vagy nem voltál még nyolcadikos, vagy hosszú betegség miatt hiányoztál történelemből.
radak | 2009. június 21. | 23:01:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|