PestisNigra | 2010. március 19. | 04:54:32
erlauer | 2010. március 15. | 06:48:24
Pokolpifta, tudod te egyáltalán, hogy mi az a mértékelmélet ? Vagy a függvényegyenlet ?
PestisNigra | 2010. március 18. | 07:45:21
almastaska | 2010. március 16. | 20:15:27
Ott a pont. Mi az hogy, nagyon is. maximálisan és azon túl is egyetértek veled.
PestisNigra | 2010. március 18. | 07:43:18
Olvastam Járai Antal matematikai fizikai jegyzetét, még egyetemista koromban.
Olyan pontosan, precízen és érthetően ( ugyanakkor megfelelő absztkakciós szinten ) megírt jegyzetet még a Springer matekkönyvei között is ritkán találni.
Járai minden elismerést megérdemel tudományos teljesítménye miatt. Hát istenem, nem szereti a kommunistákat. Nyilván ismeri a hazai és a külföldi "piacot" és tudja, hogy ő hol áll. Mivel elért valamit matematikában, az elvárt szkepszissel és távolságtartással rendelkezik a saját tudományos teljesítménye értékelése terén is. Nyilván látja, hogy a többi keresztes még a lábanyomába sem ér.
Akkor most mit csináljon ? Utasitsa vissza az elismerést, amelyet mégiscsak az ország ad, de törtésetesen egy Hillerpifta kezével ? Szerintem ez egy jó kompromisszum : átveszi az elismerést, de nem legitimálja azt, aki neki átadja.
A legelső hozzászólónak : nagyon szeretem, amikor a kommunisták egyházi szertartásokat emlegetve simpfolják a jobboldalt. Honnan tudod, mi történik egy r.k. szentmisén ? Csak nem a 2oo2ben, a választások elött rendezett "paplesek" alatt ragadt ez rád ? Na, akkor valami haszna is volt legalább a dolognak :D
Dr. Kotász | 2010. március 17. | 01:03:08
almastaska | 2010. március 16. | 20:15:27
Sajna, igenis bunkó. Egyébként meg Hiller István terjeszette fel kitüntetésre, nélküle SL sem adhatott volna. Ha ennyire nem tetszik neki Hiller (szive joga), miért vette át egyáltalán a kitüntetést... Ja, mert a plecsni jól mutat az életrajzban? szánalmas és pökhendi.
szekfuszeg | 2010. március 17. | 00:49:41
almastaska
teljesen egyetertek, itt mindenki mindent megtehet, enis peldaul ha lecsuzliznam a balheredet, csupan egy ejnyebejnyet kapnek erte, de lehet, meg annyit se! de csak mert tenyleg nem vagyunk egyenloek!
almastaska | 2010. március 16. | 20:15:27
T. hozzászólók (T == Tahó v. Tirpák ízlés szerint)
Lehet, hogy számotokra, a ti megszokott, együgyű, szánalmas kis életetek alapján bunkóságnak tűnik ez a cselekedet. Szerintetek "tanult bunkóról" van szó. Csakhogy Járai professzor nem szimplán "tanult", hanem elismert _kutató_. Ő már hozzájárult munkájával az emberiség előbbre lépéséhez. Ő ezt _megteheti_. Igen, ez a véleményem: nem kell mindenkit egyenlőként kezelni, mert nem vagyunk egyenlők.
közgazda | 2010. március 16. | 12:44:41
T."balbakó"!
Köszönöm az információt! Azt tartják, hogy "holtakról vagy jót, vagy semmit", de az egyenlő mérce megköveteli hogy kimondjam: Efraim Kishon is "bunkó" volt, és "bunkón" is viselkedett!!!
Dödölle | 2010. március 15. | 12:49:10
Athanáz | 2010. március 15. | 11:49:58
"...Négy éven belüli Kossuth díjra aspirál. Megkapja új gazdáitól...."
Nana ! A Kossuth Díjhoz focizni is kéne OVI csapatában ! Anélkül egy kis miniszterség, vagy bankelnökség lesz csak....
Haraszty | 2010. március 15. | 11:50:14
Közmegegyezés béke? Hol? Mert nálunk Magyarországon ez lehetetlen. A kommentek is azt mutatják, bár mit, de békét soha. A kéz fogás elutasítása is lehet egyfajta ellenállás, persze tanár úr, az átkosba biztos nem kockáztatott volna ilyen kicsinyes bosszút. A felsőoktatási intézetből a jelenlegi 70 egy ekkora országnak nagyon sok, ezeket az állam tartja el, a színvonaluk csapni való, sajnos a hallgatók megtartásának érdekében az összes intézmény alább ad az elvárásokból, különben nem marad hallgatója.Igen, kevesebb oktatási intézményre van szükség, a szelektálás viszont ne fűnyíró elven történjen. Léteznek tesztek, talán itt sem lennének haszontalanok ezek a gondolatok. Győzőn a jobbik, már mint tudásban a jobbik.
Athanáz | 2010. március 15. | 11:49:58
Négy éven belüli Kossuth díjra aspirál. Megkapja új gazdáitól.
math | 2010. március 15. | 11:37:24
Pont egy matematikustól több észt várnék el.
math | 2010. március 15. | 11:27:41
"miért kellene kezet fognom egy általam tolvajnak tartott emberrel?
Egy olyannal aki bizonyítottan a közösségi pénzeinket lenyúló pártsruktúra alkalmazottja ."
Szerintem Járai Antalnak értenie kéne, hogy ebben az idézetben mi a logikai hiba. ha ezt nem érti, akkor mi a fenének tanít matekot az ELTÉn?
koka7677 | 2010. március 15. | 11:24:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csőrike | 2010. március 15. | 11:09:00
Megértem ezt az eltés fazont, eccerűen nem akart sz@rba nyúlni. A kitüntetettek között ugyanis van egy csomó csókos csicska is, hogy alliteráljak egy kissé. Az egyik egy életen át dolgozik az ordóért, a másiknak elég, ha nyalizik a hetihetesben, vagy a közpénzekkel kitömött Hócipellőben. A nagy vesztes Debreczeni Józsi, mert urasága összenyalt 2 Kossuth díjra valót ebben a ciklusban, és félő, hogy a Zórbánéktul nem túl sok lovagkeresztöt kap majdan:)))A legjobb az lenne, ha nem a mindenkori qrmány, hanem egy független elismert közalapítvány adná a díjakat, mint a Nobel bizottság.
tarpataky | 2010. március 15. | 11:02:58
Hiába,tanult ember,még mindig paraszt,hátán az eke.Igaz,ha Kövértről kapnék,én sem fognék vele kezet,oda sem mennék.Érdekes,az emberen milyon vékony a civilizáció máza.Ennyire rühelljük egymást.Mi jó keresztény magyarok.Én már csak magamon csodálkozom,semmivel sem vagyok jobb,csak ellentétes irányban.Ebből nem igen lesz árok betemetés,esetleg árokba temetés.
black | 2010. március 15. | 10:58:02
-Íme Magyarország "krémje". Büdös bunkó a Járai (úr), pedig alapjába véve csak egy udvariassági gesztus, se több, sem kevesebb! A "pórnép" körében ezt egy egészséges veréssel szokták honorálni!
xanadu | 2010. március 15. | 10:56:44
Akkor minek ment el?
Athanáz | 2010. március 15. | 10:35:44
Ha a fotón valóban a legújabb hungaricum-férfiú látható, nagyon szép: éppen nyujtja a kezét: a díjdoboz felé. :DDD
Athanáz | 2010. március 15. | 10:31:55
Jegyezzük meg a kitüntetést elfogadó, az átadásra elment, de szocialista miniszterrel kezet nem fogó újabb hungaricum-ember nevét. Rektorság és Kossuth díj négy éven belül esedékes. Szenny-jellemű ember: ettől még szakmájában kiváló is lehet.
scuby | 2010. március 15. | 10:16:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Toleranciahorror | 2010. március 15. | 09:41:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
RosszQtya | 2010. március 15. | 09:40:02
papalacos | 2010. március 15. | 09:36:33
Most már hál' istennek évekig még javaslatot sem tehetnek a szocik.
papalacos | 2010. március 15. | 09:36:33
Tapir 45!
A díjra a javaslatot is a "szoclib" oldaltól kapta!
Ha nem tetszik a pofájuk, nem veszi át! Ez fer!
Átvenni és nem kezet fogni, patkány!
Évekig nyalta azt, amibe most beleharapott!
RosszQtya | 2010. március 15. | 09:22:45
A célját elérte, <b>mindenki ismeri már</b>. Lehet egymás szidni ebben a topicban. A család helyett foglalkozhattok egymással, de hát a szocik ideje egy jó pár évig nem jön el, hála istennek.
s.high.hopes | 2010. március 15. | 09:21:31
Ilyenkor inkább ne vegye át, ez így nagyon rosszul veszi ki magát. Amúgy J.A. régóta híres arról, hogy órán is politizál, ezek után ki lehet találni milyen felhanggal.
Tapir45 | 2010. március 15. | 09:07:05
Sokan kifogásolják, miért vette át a díjat ha nem fog kezet Hillerrel.Nos, a díjat nem Hillertől kapja, hanem az országtól, ezzel ismerjük el kiemelkedő tudományos munkásságát. Az hogy ő megveti, a szoclib oldalt az a magánügye.
scuby : Látom ez tetszik neked, hogy FideSS, a Hi/t/ller is ugyanígy tetszik?
FONTANA | 2010. március 15. | 09:06:55
Az eset azt példázza, hogy a jelenlegi hatalom nemcsak saját seggnyalóinak ad kitüntetést. Gondolom, ez meg fog változni a következő érában.
Tubi | 2010. március 15. | 09:05:38
Scuby. Az hogy mérhetelen gyűlölet dolgozik benned az kétségtelen. Lelked rajta. De csa hogy értsd, hogy mire gondoltam. Mi nagyjából tudtuk hogy mire számíthatunk a szociktól.De hogy benneteket az orrotoknál fogva vezettek évekig szerintem arra ti sem számítottatok.Az hogy meg egyenesen a képetekbe hazudtak, ti meg annak örültetek, örültök, az már szánalmat sem ébreszt az emberekben.Csak tudod egy kicsit vicces hogy ilyen múltal a hátatok mögött ti fitymáljátok a Járait. Amúgy azt tudod hogy mi volt az SS ??? Már csak a FideSS miatt kérdezem tőled
RosszQtya | 2010. március 15. | 09:04:02
Szamok Embere | 2010. március 15. | 08:46:46 Javítás:
Hol volt akkor Hiller? (legfeljebb zacskóban).
RosszQtya | 2010. március 15. | 09:01:41
kipcsak | 2010. március 15. | 08:41:41
Hol volt akkor Hiller? (legfeljebb zacskóban).
RosszQtya | 2010. március 15. | 09:00:02
Majd a Jobbik rendet vág köztetek. Nem lesz vita.
harunalrasid | 2010. március 15. | 08:57:15
lehet, hogy jó szakember, de csak egy tanár az eltén, egy a sok közül.
csak a többi nem ilyen pimasz.
ugyan, mi nem tetszhetett neki?
osztán meg, sóloymnak, aki csak bojt a kardon, mi a fene köze van a kitüntetéséhez?
protokolláris a jelenléte, de ez a nyálas csiga sietett benyalni magát, jó látványosan, hátha jut neki valami satllum a következő kormány alatt!
Szamok Embere | 2010. március 15. | 08:46:46
Gondolom, 1974-ben és 79-ben sem fogott kezet. Mert ha igen, akkor ripacs.
A kitüntetéssel járó pénzt elfogadta?
lajszer | 2010. március 15. | 08:46:30
Egyszerűen undorító!
A "díjat átveszem de nem fogok kezet"...még nekünk kéne hálásnak lenni, hogy megszánja Hillert és átveszi, nagy kínok közepette.
Úgy látszik az ész és az inteligencia nem fér meg egymás mellett.
Hofi nagy klasszikusa jut eszembe: "Az ilyen emberhez képest a ház nélküli csiga egy gerincoszlop."
gezapet | 2010. március 15. | 08:32:20
brovill | 2010. március 14. | 23:18:55
.."Ugy tizezer kilometerrol uzenem ,hogy en akkor voltam antikommunista amikor Kommonizmus volt"
Szerintem meg a fene tudja, hogy voltál e antikommunista akkortájt..Egy azonban biztos: a könnyebbik utat választottad az antikommunista harcodhoz..
Amúgy szíved joga a döntésed, nem is minősítem, csak ahogy múlik az idő, egyre többször hallom, olvasom, hogy az "eltávozás" antikommunizmussal párosult..És néha kételkedem, kételkedni merészelek, mert személyesen ismerek olyanokat, akik valóban "menekültek" innét, de Ők inkább hallgatnak ma, mint a NOL-on egy Hiller mellett szólnának. Még akkor sem, ha egyébként úgy belül nem értenek egyet Járaival.
gezapet | 2010. március 15. | 08:23:18
Mekmörfi | 2010. március 15. | 07:02:28
Egyet értek Veled, de élnék egy kis kiegészítéssel:.."A jobbosok persze cimkéztek, azaz válogatás nélkül egy kalap alá vették Hillert (oktatási tárcát), Gyurcsányt, Zuschlagot és mindenkit." Nos a kiegészítés: a cimkézés nem "oldali" tulajdonság! Sima ostobaság kérdése. Ha kételkednél, csak egy kérdés: egy normális ember leír ilyet: fideSS?! Ez nem baloldali cimkézés?
baracskai | 2010. március 15. | 08:14:30
Bokros Lajos és az MDF szerint rettenetesen sok felesleges felsőoktatási intézmény van Magyarországon. Ha Bokros és az MDF a választók akaratából megkezdi a felsőoktatás tanárainak "rostálását", akkor megint nagy tisztelettel álnak kenyéradó gazdájuk elé a jól fizetett "tudósok", s lesz majd kézcsókolgatás is, a hátsó fél ki....lása is.
Kaczor király | 2010. március 15. | 08:11:31
"Egy új kiegyezés és a nemzeti egység érzésének szükségességéről beszélt Hiller István "
Ehhez elszámoltatás kell, a múlt politikai és gazdasági beidegződésének félre söprése. Majd utána ki lehet egyezni. Április 11-e lesz az első lépés a kiegyezés felé, ami után az ilyen Hiller-félékre már nem lesz többet szükség.
Győzzön a JOBBIK!
scuby | 2010. március 15. | 08:06:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
prioritás | 2010. március 15. | 08:05:08
És még ez az "ember" az ELTE tanára?!
Hiller még szerencsés is, mert nem lett piszkos a keze...
csjano | 2010. március 15. | 08:04:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
scuby | 2010. március 15. | 08:04:42
Moderálási alapelvek- komment törölve -
koka7677 | 2010. március 15. | 07:57:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
krampusz | 2010. március 15. | 07:53:32
Ki ez a járai antal? Szememben nem más, mint egy bunkó ember. Egy jellemtelen senki! Egy nagy nulla! Azért a kitüntetést átveszi. És esetleg a pénzjutalmat is. Az viszont jó volt neki.
staropramen | 2010. március 15. | 07:51:39
Ez a jogegyenlőség hazája!
Ha Sólyom L. megengedhette magának ezt az otromba modortalanságot és ezzel iskolát teremtett, akkor ne csodálkozzunk, hogy mások is bunkó módon viselkednek.
Tubi | 2010. március 15. | 07:35:16
Kedves balos kommentelők. Segítsetek már egy kicsit. Nézzük a tényeket. 2006, tv-s vita. Gyurcsány minden szava hazugság. A Fidesz elmondja a második forduló előtt hogy mire számíthat az ország ha nyernek a szocik.Az mind beteljesült, sőt még kb 3 lapáttal rá is dobtak a szocik.Totálisan megfektették az országot. Szerintem ezen kár vitatkozni mert tény. Kérdezném, mire föl szidjátok ti még most is a Fideszt? És ne gyertek azzal hogy ott tett be az ellenzék ahol tudott. Sima többsége volt a szociknak,simán megszavazhattak mindent. Ha egy fikarcnyival jobban kormányoz majd a Fidesz, ti akkor inkább éhen döglötök, csak nehogy a Fidesznek legyen igaza?????
Hegyi | 2010. március 15. | 07:35:13
Igazolás a "diplomás nem feltétlenül értelmiségi,még az sem biztos,hogy értelmes" tételre.
1 vélemény | 2010. március 15. | 07:14:43
07:13 folyt. és ez kúlurálatlanság ha mszp kórmányzás alatt,ha fidesz kórmányzás alatt van .
1 vélemény | 2010. március 15. | 07:13:18
nagyon nagy tudós ember féle,nagy matematikus gondolom. de emberként hijja van. nem jó pédát ad a jövö tudósainak. talán ha a pénzt,plecsnit, stb.. nem veszi át akkor még talán de igy kilóga lóláb .ez csak kúlturálatlan viselkedés vólt . az nem függ iskoláktól,diplomáktól.
balbakó | 2010. március 15. | 07:12:48
közgazda! Csak a történelmi hűség kedvéért: Efráem Kishont nem fogott először kezet dr Orbán Viktor miniszterelnök úrral. Az indoklása szerint nem tudta ki az az ember a köztársasági elnök mellett. A balliberális oldal pompásnak találta, egymás hasát fogták a röhögéstől milyen elmés Kishont!
Mekmörfi | 2010. március 15. | 07:02:28
Végigolvastam az összes látható kommentet. Markáns véleménykülönbségek látszanak ismét csak világnézeti beállítottság mentén.
A "balos" kommentelők általában azt emelik ki, hogy amit Járai művelt az szimpla bunkóság, nagyadag rátartisággal megfejelve, előre nyalizás az új nómenklatúrának. Kérdésként vetődött fel, hogy vajon a díjat is hasonló finnyássággal vette-e át. A kommentelők a konkrét eseményt és a személyt minősítették, megállapítva azt, hogy a "divatot" Sólyom László kezdte, hasonlóan kisszerű indíttatásból.
A jobbos kommentelők szerint helyesen tette, mert legfőképpen maguk sem fognának kezet a hazug tolvaj bandával, azaz a szokásos panelek jöttek. A jobbosok persze cimkéztek, azaz válogatás nélkül egy kalap alá vették Hillert (oktatási tárcát), Gyurcsányt, Zuschlagot és mindenkit. Ez a címkézés egyrészt kevésbé cizellált gondolkodásra utal, másrészt a saját logikájukat alkalmazva, azon a díjátadáson csak egyetlen "derék, jó, magyar kuruc ember" volt, az összes többi az mind mocskos kollaboráns "kézfogós labanc".
Én úgy vagyok Járai úrral, hogy a matematikában elért eredményeit tiszteletben tartom, de őt magát már nem tudom. Ha személyesen kellene vele találkoznom bármilyen rendezvényen, biztosan nem állnék vele szóba, elkerülném nemcsak a társaságát, de a kézfogást is vele. De ehhez nem kellene semmilyen nyilvánosság.
Járai, ha gondot okoz neki a jattolás Hillerrel, megtehette volna, hogy kimenti magát az ünnepségről, azt a díjat majd postázzák...
Eh
erlauer | 2010. március 15. | 06:48:24
Pojáca. Így kerülhetett be a neve 5 percre a "magyar világtörténelembe".
analit | 2010. március 15. | 06:13:07
Szegénynek fel volt törve a keze, mert előtte metszeni volt Tokajban és Orbán vesszeje feltörte nékije!
közgazda | 2010. március 15. | 06:00:16
A "történelmi hűség" kedvéért ismét mondom: elsőként Sólyom László nem fogott kezet Fekete Jánossal, és csak az Ő példáját követte Szabad György, Vasadi Éva alkotmánybíró...stb...A "dicsőség" a Magyar Köztársaság elnökét illeti!!!
nablaquadrat | 2010. március 15. | 04:46:24
"Kis magyar mértékelmélet"
Ha már valaki a (matematikai) mértékelméletet emlegeti, -szerintem- megemlítendő volna, hogy Paul Halmos, az egyik leghivatkozottabb e tárgyba vágó tankönyv szerzője is történetesen (idegenbe szakadt) magyar.
nablaquadrat | 2010. március 15. | 04:35:18
"Egy új kiegyezés és a nemzeti egység érzésének szükségességéről beszélt Hiller István vasárnap a Szépművészeti Múzeumban,"
Hogyne, ez nagyon fontos, rögtön a második legfontosabb azután, hogy haverok kitüntetései és poziciói újraértékelésre kerüljenek.
sharapova2008 | 2010. március 15. | 03:45:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Friedrich | 2010. március 15. | 03:03:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
chili | 2010. március 15. | 01:30:57
A fidesz-jobbik kormany alatt ilyen nem fog tortenni, mert ott csakis a csokosok fognak barmit is kapni, de ok aztan minden mennyisegben, a tobbiek meg nezhetnek. Az mszp tanulhatott volna mar. Hiaba kapnak egy nagy pofont, ok odatartjak a masikert is az arcukat. Rajuk fer egy kis ellenzekiseg,az orban-iskolabol. Egyedul az orszag megy erre ra, marmint, ha hisztek a jobbos politikusok manipulacioinak.
zstoth75 | 2010. március 15. | 01:29:37
oldfish | 2010. március 14. | 23:48:27
Ritka nagy állat vagy.
dekjh | 2010. március 15. | 01:15:28
Akkor miert vette at a dijat?
zsakutca | 2010. március 15. | 00:31:54
a baj ezzel csak az, hogy ezek mutatnak viselkedesmintat az egyszeri, tanulatlan embereknek is, akik meg annyira sem kepesek disztinvalni, mint ezek....azert van az orszag erkolcse a beka feneke tajan! ezeket en nem kituntetnem, hanem buntetnem!
Erlazlo | 2010. március 15. | 00:27:19
Ahhoz ,hogy valaki okos legyen csak tanulni kell,intelligensnek pedig születni.
Az úrnak születési hibája van.Úgy híjvák: UNINTELLIGENS
fabatka2 | 2010. március 15. | 00:15:05
Nem tudom eldönteni, egyszerűen csak - egyetemi tanárhoz méltatlanul - bunkó volt, vagy megkezdte, esetleg folytatja a nyalást a jobboldal felé?...Mindenesetre ez a viselkedése egyértelműen bizonyítja, mennyire nem azonos a tanultság az intelligenciával illetve a kulturáltsággal.
Jozan1 | 2010. március 14. | 23:56:31
oldfish | 2010. március 14. | 23:48:27
Ezt hívják ovodának!
Jozan1 | 2010. március 14. | 23:49:49
Ez a polgári nívó? Grtulálok! Azért nem semmi, hogy egy egyetemi tanár megengedheti ezt magának! Habár Sólyom elvtárs utá, már ez sem újdonság, ő is hozzátette a magáét a nívó csökkenéséhez!
oldfish | 2010. március 14. | 23:48:27
én se a kezemet nyújtanám ennek a jellemes embernek. És ha fogazna, a szeme bánná.
mucki | 2010. március 14. | 23:44:16
Engem felhaborit es a kezfogasos tortenet, marmint az, hogy nehanyan, illetve egyre tobben ugy erzik, hogy nekik szabad szellel eszemben vizelni, hogy ovodas dackorszakot elo, hoskodesre szulettek, es hogy egy kituntetes atadasakor politikai nezeteiknek feltetlenul hangot kell adniuk. Ha igy erzik, miert nem mennek a szimpatiajukat elvezo part naggyulesere szonokolni, kopogtatot gyujteni, avagy eppen miert nem utasitjak el az egesz kituntetest es a vele jaro cecot. Az legalabb karakan, elveihez hu emberre vallo viselkedes lenne. Igy csak mubalhe, neveletlenseg, bunkosag, barki teszi is barkivel. De erdekes, arrol meg nem hallottam, hogy a kitunteteshez jaro penzt valamelyik nagymellenyes visszautasitotta, avagy jotekony celra forditotta volna...
zsakutca | 2010. március 14. | 23:39:22
Hiller nem rossz ember, de ha derogal kezet fognia vele, akkor menjen es fogjon kezet a tokes puspokkel, de maradjon is ott!
szupergo | 2010. március 14. | 23:27:26
Ha valaki ennyire rátarti (bár a viselkedése alapján nincs mire), akkor ne vegye át a díjat! Ha viszont odatolja érte a képét, akkor fogjon kezet! Biztos érdemeket akar szerezni a közeljövőre, de az is lehet, hogy egyszerűen csak ilyen ostoba tapló.
zstoth75 | 2010. március 14. | 23:25:20
szerotomi | 2010. március 14. | 23:09:58
A magyar nemzet milyen formában adta át a kitüntetést? Mind a tízmillióan aláírtuk a kitüntetési okmányt? Vagy csak egy pártalkudozások végén véletlenül kinevezett, szerencsétlen, a nyilvános szerepléstől rettegő pártkatona (állítólag köztársasági elnök)? Egyébként Járai Antal matematikusi pályája igen közismert, budai polgároktól a legutolsó romáig emlegetik, ahogy "Hilbert ötödik problémájának második felére megtalálta a választ". A magyar nemzet széles frontban egyesülve adta tehát a díjat, s a díjazott követünk volt, ahogy nem fogott kezet a miniszterrel...
:-)
brovill | 2010. március 14. | 23:18:55
Tisztelt Jarai Ur! Ugy tizezer kilometerrol uzenem ,hogy en akkor voltam antikommunista amikor Kommonizmus volt.A dijat amit a Magyar Nep neveben kapott illik a melto alazattal fogadni,kevesbe erdekli egyikunket sem az On
udvariatlansaga.Sajnos tisztan latszik meltatlansaga e nemes kituntetesre.Modja van reparalni.Kuldje vissza ,ha ugy gondolja tuladonosa a Szoci part,vagy Hiller Ur.Remelem nem kivant ezzel politikailag akarmit is jelkepezni.Ha gondolja ,hogy Hiller lopta azt ,hivja ki parbajra.Meg egy aprosag talan amit el tevesztett Hiller nem azonos Hitlerrel ,az halaistennek mar nem ad at dijakat.
zstoth75 | 2010. március 14. | 23:17:49
Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztjével pénzösszeg is jár? Tökös "legényként" azt is visszautasította?
szerotomi | 2010. március 14. | 23:09:58
Ez a tanár egy matematika professzor. Én nem a nol ujságírója. A pénzt meg nem a kummunista párt, vagy a Hiller elvtárs adja, hanem a magyar nemzet. És nem nyalásért, hanem munkáért. Remélem egy hónap múlva már nem is fogjuk tudni, ki az a Hiller elvtárs.
zsakutca | 2010. március 14. | 23:08:51
haha:) de ez most egy masik alom?? ez nem a karpat-medence csaszara cimu?:)
FONTANA | 2010. március 14. | 22:33:15
Jól értesült források szerint Járai az alábbi Orbán beszédet hallgatta, s annak hatása alatt volt, amikor a kitüntetést átvette. Részlet a titkos Orbán-beszédből:
"Ha tekintetem felemelem, s komoly államférfiúi szemeimmel fürkészően végigpásztázom a tájat, két Magyarországot látok. Az egyik kietlen sivatag, amelyben dühöngő liberálbolsevista szél kavarog. Az emberek menekülnek, s lassan nem marad más, mint halál és pusztaság. De látok egy másik Magyarországot is. Kies lankáin bárányok legelnek. A nyájam. Tehenek kérődznek békésen. A gulyám. Kis malackák vidám röfögése dicséri a napot. A kondám. Átszellemült arcú boldog emberek fejtik a követ bányáimban, vetnek és aratnak földjeimen, vigyázzák erdőimet. Nyugalom és béke. Nincs irigység, önzés, harácsolás, a jellem megannyi torzulása, hiszen minden az enyém! Csodálatos nyugalom, mennyei boldogság, s én leragyogok rájuk szívem minden melegével."
zsakutca | 2010. március 14. | 22:32:40
"talan meg kormanyozni is elfelejtettek.." miert tudtak valamikor is???
orbannak a negy ev alatt nem volt ra ideje, annyira el volt foglalva a bokros-penzek partkatonainak valo osztasaval szechenyi terv cimen, valamint a kozpenzek "atcsoportositasaval" a partkasszajaba....fogalma nincs kormanyzasrol, o maga nem ert semmihez, a haverjai ugyszinten! johat nem akarom lebecsulni, azert a szajtepes jol megy neki, nameg az emberek felrevezetese, uszitasa...
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 22:27:39
ez a Járai-ügy egyik eklatáns példája annak,hogy hova süllyedtünk...a pénzt viszem és egy "bátor" gesztust teszek,amit a nagyreményű új kormány minden bizonnyal respektálni fog----ügyes
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 22:15:51
nem mondom meg konkrétan ,mit akarok,majd meglátod--szavazz rám-- tejfel
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 22:13:47
pecu az a baj,hogy el se árulják,mit,hogyan akarnak csinálni--egy-két lózung--zsákbamacska---8 év alatt átalakult a világ ---talán még kormányozni is elfelejtettek---az íííunióban még nem csinálták---itt hipp-hoppbeüt a krach és 400 az euró --lehet reklamálni--hősködni oszt jónapot--
Kosbor | 2010. március 14. | 22:10:05
A Fidesz majd mindent megúszott eddig. Lásd a székház-ügyet, a cégeladási bulikat, hűtlen kezeléseket (Ezüst Hajó egyéb médiapénzek) Gondolod, most tisztességesebbek lesznek. Orbán szőlőügyeiről írott könyv összes példánya eltűnt a boltokból egy éve,(Ferenczy Krisztina: Szüret) Valakik valamilyen okvból felvásárolták. A Tocsik-ügy meg teljesen egyértelmű volt, de vagy nyolc évig húzták, mint a rétestésztát. A demokráciában fontos (volna), hogy a hatalmi ágak elkülönüljenek egymástól (kormány-rendőrség-ügyészség)
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 22:07:07
Járai--szégyen
FONTANA | 2010. március 14. | 22:02:09
A Járai családban mindig fontos volt a bátor kiállás az aktuális vagy a potenciális hatalom mellett. Tiszteletreméltó bátorsággal szolgálták a rendszerváltás előtti kommunista hatalmat. Ugyanígy tiszteletre méltó bátorságra vall, hogy miközben még majdnem egy hónap van hátra a fidesz elsöprő győzelméig, Járai Antal nem fog kezet a jelenlegi hatalom egyik képviselőjével. Ugyanakkor megfontoltságra vall, hogy a kitüntetést és az érte járó pénzt elfogadta. Egy matematikus professzornak is meg élni valahogy. Igazán racionális és példamutató gondolkodás. Az ember sokat tanulhat a Járai fivérektől.
pecutoncsi | 2010. március 14. | 22:02:08
Ez a kézfogásos műbalhé meg untat. Jóccakát mindenkinek
Speaker | 2010. március 14. | 22:01:59
Az én apám polgárnak vallotta magát, minden helyzetben talpig úriember volt. Ha élne, nem értené ezt az új polgári szokást /Szabad, Sólyom, Járai/.Mind a három egyetemi tanár, akiktől a gyerekeink jó modort is kellene, hogy tanuljanak... Szégyen!
pecutoncsi | 2010. március 14. | 22:00:29
FONTANA | 2010. március 14. | 21:49:38
valakiket kihagytál. Pl. Lendvai Sipánka Mszmp Kb Agit.prop vezetője
Melchior | 2010. március 14. | 21:58:32
"Toleranciaterror | 2010. március 14. | 21:26:18
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:13:57
ha pénz is jár hozzá, akkor mindenképpen :)
de nehogy azt hidd, hogy a pénz bűvöletében élek, csak kell az ellenállás finanszírozására :)))
nyugi, nem a hiller fizeti, ő csak a porondmester, a csicska, aki átadja.
szóval nem az van, hogy amit ad az OK, de aki adja az büdös, mert aki átadja az tényleg büdös, de nem ő adja. :)
remélem teljesen világos. Csak azért magyaráztam ilyen szájbarágósan, mert aggódom, hogy nehezen értelmezed az írott szöveget."
Kedves "Toleranciaterror"!
Én -azt gondolom-, tudom "értelmezni az írott szöveget".
Ha jól tudom, a miniszter különböző bizottságok, szervezetek stb...javaslatait nézi át és bírálja fölül, majd aláírja a felterjesztettek listáját. Tehát egyetért vele. Ha nem értene egyet, nem írná alá.
A jelöltnek jogában áll nem elfogadni a kitüntetést.
(Az indok ezesetben mellékes, mint ahogyan ezt többen már meg is tették. Blaskó Péter pl. nem olyan régen szintén ezt tette, és nem is ment el, így ez a "probléma" nem
állhatott elő. Mert az azért problematikus -szerintem-, hogy elfogadom ugyan, de az elemi illemszabályokat sem tartom be, ami ilyenkor erkölcsi kötelességem lenne.)
pecutoncsi | 2010. március 14. | 21:57:23
Kosbor | 2010. március 14. | 21:47:03
Az Mszp nem arról híres , hogy lenyúlna bármit is? Hol élsz te ? Biciklibelsőben? Nem látod mi folyik itt? A te jövődet, a te pénzedet is lenyúlták.2060 milliárdos államadósságot csináltak."Igen, megcsináltuk!" Azt meg hogy mit csinál a Fidesz várjuk meg. Ahogy az öreg székely mondta: először érjünk oda, aztán majd meglátjuk mi lesz!Ők sem ártatlan báránykák, de a mostaniakhoz képest ministráns fiuk.
statez | 2010. március 14. | 21:54:47
Kosbor
Ja persze, azért jobboldali az egész média, mert az ország szétlopását nokiásdobozokban nem lehet eltussolni. Óránként derül fény az újabb és újabb lopásaitokra, a világon nincs olyan média, ahol ezt ellehetne tussolni. A hétvégén is legalább 3-4 lopásra derült fény. Szilvásy, komlói polgármester, Fürst. Már egyszerűen követhetetlen...
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:51:37
Ja az én kommunistám nem olyan mint a tied
EgySimaOlvasó | 2010. március 14. | 21:50:52
Mogyoró | 2010. március 14. | 19:38:20
Ne általánosíts! Nem vagyunk egyformák!!!
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:50:29
az OV még a fűrészporból is grízestésztát csinál ---csak hinni kell és becsukni a szemet,álmodni merészet ,nagyot
FONTANA | 2010. március 14. | 21:49:38
A legaktívabb antikommunisták és a kitörölhetetlen múlt.
Stumpf István :MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök,
Járai Zsigmond : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Matolcsy György : MSZMP tag, III/II együttműködő,
Csurka István : III/III együttműködő,
Martonyi János : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Chikán Attila : MSZMP tag,
Pintér Sándor : MSZMP titkár,
Boross Péter : MSZMP tag,
Ligetvári Ferenc: MSZMP tag,
Boros Imre MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
Pozsgay Imre MSZMP KB tag,
Szűrös Mátyás MSZMP KB tag,
Csintalan Sándor MSZMP és MSZP tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV ideológiai támasza,
Schmitt Pál : MOB tag, jelenleg MOB elnök, a Los Angelesben rendezett olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, jelenleg a Fidesz alelnöke,
Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár,
Togyán József : alias Szatmári, III/III-mas együttműködő, az Orbán kormány minisztere,
Balogh Gyula : MSZMP tag,
Szita Károly : III/III együttműködő,
Mikola István - Hazafias Népfront,
Fónagy János : MSZMP tag,
Vonza András : MSZMP tag,
Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr,
Varga Mihály : KISZ titkár,
Deutsch Tamás : KISZ titkár,
Orbán Viktor : KISZ titkár, papa párttitkár
Kövér László : KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa.
pecutoncsi | 2010. március 14. | 21:48:42
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:36:31
Van itt veres papagájkórus is ,de egyre jobban kezdenek elcsitulni, abbahagyják lassan esztelen rikácsolásukat. 8 évig ők diktáltak, mindenki látja mi lett a vége.
Kosbor | 2010. március 14. | 21:47:03
"Csak nem pártunk és kúrmányunk nyúlja le, ahogy eddig is tette Hanem az új kormány hasznos célokra fogja fordítani"
Ja, az egyik az ördög, a másik az angyal. Az egyik lenyúlja a suskát, a másik azonban hasznos célokra fordítja. Nem pártgyűlésen vagyunk vaze
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:46:30
az új kormányunk mindent megold mint a marxizmus---kirügyezik a kerítés,kiugrik az üres kalapoból a nyúl.lessétek
pecutoncsi | 2010. március 14. | 21:45:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:44:20
újra kell gombolni a kabátot---ez az új idő kihívása---nem marakodni -az erőpolitika nem hatásos---lám Orbán Putyinnal kénytelen ....különben a piac 300 fölé emeli az eurót és a fideszes devizások is csak néznek ,mint Jenó a filmszínházban---a Jobbik majd lábra állít ?se kezünk ,se lábunk---mindig tartoztunk valakihez --osztrákhoz,némethez oroszhoz---katolicizmushoz---és kerestük a bűnbakot fent-lent
pecutoncsi | 2010. március 14. | 21:37:26
Kosbor | 2010. március 14. | 21:22:46
A 120 milliárdos Kvóta "botrány"-ról meg annyit ,hogy el fogják adni, meglesz a pénz. A vevőknek később is fog kelleni. Csak nem pártunk és kúrmányunk nyúlja le, ahogy eddig is tette Hanem az új kormány hasznos célokra fogja fordítani
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:36:31
nagy általánosítások:lopnak,?hazudnak,tönkretették-----uncsi papagájkommandó ---vagy programozott egerek?"ellenállás" " forradalom " bábszínház
Kosbor | 2010. március 14. | 21:32:58
Csak sajnos a média 80-90%-a a jobboldal kezében van, és ezeket a pártdumákat nyomatja éjjel nappal :-)
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:32:12
ne aggódj,belédlátok" terror" --ezt már ismerem ---
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:29:18
igen --unalmas pártpropagandaszöveg helyettesíti az érveket---hogy megkopott már ez a hazudnak ige is ---ilyet a szákmra se vennék,annyira ciki--üres blöff
Toleranciaterror | 2010. március 14. | 21:26:18
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:13:57
ha pénz is jár hozzá, akkor mindenképpen :)
de nehogy azt hidd, hogy a pénz bűvöletében élek, csak kell az ellenállás finanszírozására :)))
nyugi, nem a hiller fizeti, ő csak a porondmester, a csicska, aki átadja.
szóval nem az van, hogy amit ad az OK, de aki adja az büdös, mert aki átadja az tényleg büdös, de nem ő adja. :)
remélem teljesen világos. Csak azért magyaráztam ilyen szájbarágósan, mert aggódom, hogy nehezen értelmezed az írott szöveget.
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:25:50
bűnbakot keresni,címkéket osztogatni,fanyalogni,ellenségeskedni---nem nagy kunszt --és nem vezet sehova
Kosbor | 2010. március 14. | 21:22:46
antielvtárs "Miért kellene kezet fogni egy örökös hazudozóval?"
Ez a hazudozó egy unalmas pártpropaganda szövegetek. Orbán Antal József úrnak mondta először, megtetszett neki, azóta ismételgeti folyamatosan. Melyik politikus nem hazudik? Nekik a hazugság munkaeszközük, mert nem minden társadalmi rétegnek képviselik egyformán az érdekeit, ezért füllentenek nekik (csúsztatnak-a jobboldali is). A korrupció pedig a kapitalizmus nélkülözhetetlen eszköze. Anélkül sajnos nem működnének a vállalkozások. Csak a mértéket kell betartani. Az ügyészség Polt Péter óta a jobboldalnak kedvez. Egy jó éve a rendőrség is. Nem véletlen, hogy a választás előttre van időzítve egy csomó balhé. A jobbos önkormányzati bűnügyek pedig agyon vannak hallgatva. Közröhej a Zuschlag két éve tartó megrendezett tárgyalássorozata, 75 millió Ft-ról van szó, amelyből már meg lett 50 millió. Köztudott, hogy a pártok finanszírozási joghézagjai miatt kényszerülnek ilyen pénzszerzésre, a jobboldal is ezt csinálja sajnos.
A most kipattant 120 milliárdos kvótabotrány után, ne fogjon kezet senki Orbán Viktorral?? Magyarország éves széndioxid-kvótájának jó részét értékesíteni szokta. Az idén azonban visszaléptek a vásárlók, mert Orbánék azt híresztelték, hogy felül fogják vizsgálni a kvótaeladást. 120 milliárd Ft kárunk származott a Fidesz ezen kamányeleméből!!
statez | 2010. március 14. | 21:22:37
Arra azért nem ártana Hiller figyelmét felhívni, hogy nem akkor kell új kiegyezésről, meg ehhez hasonlókról papolni, amikor várhatóan egy jó nagy választási pofonba fut bele az MSZP, hanem mondjuk a választások megnyerése után 2006-ban. A szemkilövetés helyett...
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:21:40
rombolta az oktatási rendszert?ez nesze semmi ,fogd meg jól----az ország romokban--egész szép romokat látok --sok autót,tele kosarakat,hosszú sorokat a Tescoban stb stb szépen "haldoklik" a kapitalizmus---mondták a renitensek az átkosban nyugatról hazatérve- különben is-ott a számítókép a kezetekben---a tiedben is ,aki kiátkozol,s akivel nem lehet argunentációt folytatni,másfajta nyomorról van itt szó...azáról.aki nem fogadja el az odanyújtott kezet---------a díjat igen--röhej
Toleranciaterror | 2010. március 14. | 21:18:48
napkelet | 2010. március 14. | 20:36:04
"A baloldali kezet nyújt!!!! A templomba mikor azt mondja a pap hogy köszöntsétek egymást a béke jelével kezet fogunk !!!!!!!!!!!!!!!Tehát mivel köszöntjük egymást a BÉKE jelével,ebből egyenesen adódik hogy aki nem fog kezet az nem akar BÉKÉT!!!! Milyen keresztények akkor?????!!!!!!!!!!!!"
Mi ez a maszlag? Tudom te nem bánnád, ha mindenki bevenné a keresztény ópiumot, mert akkor a sok birka mind könnyen hajtaná igába a fejét. Senki nem tüntetne, senki nem lázadozna, ti meg kedvetekre nyúznátok a birkatársadalmat és jókat röhögnétek hozzá. :)
Jager László | 2010. március 14. | 21:14:39
Szerintem voltak már ilyen gerinctelenek!
Gondolom elgondolkoznak és szégyenlik magukat!!!
Hát szégyenhetik is amit csináltak!
J.L.
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:13:57
toleranciaterror ---a díjat átvennéd,abban nem vagy finnyás?
giorgiofoglio | 2010. március 14. | 21:11:41
elképesztő pökhendiség---hogy engedhet meg ilyet magának valaki---ide a díjat,kész----nem" ereszkedem le" egy kézfogásig---én VALAKI vagyok
balbakó | 2010. március 14. | 21:11:39
Mi ebben a hír? Én sem fognék, meg a családom sem.
napkelet | 2010. március 14. | 21:10:09
Képzeld fogtak és fognak is velem kezet!!!!!nem csak MSZP sek.A kopogtató cédula nem kacsa!!saját szememmel láttam!!!!
Toleranciaterror | 2010. március 14. | 21:09:51
A cikk felvezetőjében itt súlyos tévedések vannak.
Nem hiller a szenvedő, talpig becsületes, jóravaló ember, akivel valami nagyképű egyetemi pojáca nem fog kezet. Nem. Pont fordítva van.
hiller csak azt kapja, amit megérdemelne egy valamire való ország valamire való polgáraitól. Minisztersége alatt tovább rombolta az oktatási rendszert.
Ezekkel én se fognék kezet, az tuti.
citoyen | 2010. március 14. | 20:59:44
"Akkor miért vette át a kitüntetést?! Így neveli a jövő pedagógusait?! Szégyellem, hogy én is az ELTE diákja voltam..."
hmm, azért mert nem fogott kezet? nem érdemes, ez egy pragmatikus megoldás volt részéről (a kecske is jóllakott és a káposzta is megmaradt). az ELTE-n meg vannak/voltak szégyenteljesebb alakok is. :-)))
pecutoncsi | 2010. március 14. | 20:57:25
zsakutca | 2010. március 14. | 20:52:14
Nagyon találó ez a zsákuta, most itt vagyunk pártunk és kúrmányunk jóvoltából. Ne adj rossz tippeket, április 11-én kiderűl úgyis. Kevés lesz az agymosott Mszps szavazó.
Jager László | 2010. március 14. | 20:55:01
És fogtál már kezet valakivel,vagy veled fogtak már kezet?!
Csak kérdezem!?
Na megértettem!!
Biztosan nem!!!
J.L.
zsakutca | 2010. március 14. | 20:52:14
hajra mszp!!! a fideszt meg el kell zavarni polgari munkahelyekre, nem valo nekik a parlament, ugyse szerettek oda bejarni, mentsuk fel vegre ez alol a kotelezettseguk alol es menjenek vegre, keressenek valami rendes polgari allast es ott mergezzek a levegot....eleg volt mar! a jobbikot meg siman be kell tiltani es buntetni kell minden kulso megnyilvanulasi formajukat, terrorista szervezetekke erosodnek, mikozben kommunistaznak ciganyoznak zsidoznak, figyelemeltereles celjabol!!! johat hulyenek hulye a magyar, de ennyire???
pecutoncsi | 2010. március 14. | 20:47:36
Sajnos ha tetszik, ha nem Ők jönnek. Gyurcsány egyszer azt mondta : EL lehet menni.Ez a kopogtatócédulás nyilvántartásos kacsa meg minden választás előtt előjön. Akkor 2006-ban nem a Maszop hívogatta a nyilvántartásban szereplő főleg nyugdíjas híveit, hogy baj van szavazzanak. Meg is lett az eredménye, megint 4 év katasztrófa.
|