belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. február
12. vasárnap

MSZP-ötlet: legyen Vágó István a budapesti főpolgármester!

A XI. kerület polgármester szerint Vágó István Magyarország leghitelesebb embere, ezért őt kellene jelölni főpolgármesternek. A kvízmester azt mondta: sok múlik azon, hogy az embert milyen csapat veszi körül.

NOL| 2010. június 23. |93 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

budapesti | 2010. június 24. | 08:14:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Peka36 | 2010. június 24. | 06:39:14

Egy vezetőnek jó csapatot kell kiválasztania maga köré! El kell fogadtatni magát, hitelesnek kell lennie és látszania.
Vágó István eredeti szakmája vegyészmérnök.
Mennyivel ért többet egy bölcsész vagy pláne egy jogász az országos ügyek irányításához? Ráadásul akkor, ha nem is látszik hitelesnek! (Tudtok erre példát?)
Vágó jelölése remek ötlet! Én támogatom!

budapesti | 2010. június 24. | 05:49:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Osszián | 2010. június 24. | 00:49:41

Milan, csak annyit mondtam, hogy NEM hátrány. Ne gyere pornószínésznőkkel, nem szellemes.
Azt ugyanis, hogy tulajdonképpen mi a kifogásod, és miért tartod alkalmatlannak, arról nem beszélsz, csak kötözködsz, semmi se jó, se az, hogy művelt, se az, hogy nyelveket tud, szóval állj elő a farbával mi a baj vele.
Neki még a magánélete is abszolut rendezett, Demszkyről azt nem lehetett elmondani. Tarlóst nem tudom.
Folyton a most divatos agyatlan celebekkel, a kereskedelmi tévék üdvöskéivel hasonlítjátok össze, nem véve figyelembe, hogy Vágó már akkor kitűnő tévés személyiség volt, amikor a mostani celeb világ még nem létezett, és a tévében csak komoly, tehetséges emberek lehettek riporterek és műsorvezetők.

Narancs.terror | 2010. június 24. | 00:06:51

Mért ne? taplóst IQ-ba 2 szer is agyonveri ha másban nem is:)

Milan | 2010. június 24. | 00:02:18

Ha a nyelvtudás a mérce akkor én Alexandra Diamond nevű ponrószinésznőt javaslom főpolgármesternek. Aki 4 nyelven beszél, egy egészségügyi és egy vendéglátó üzletvezetői végzettsége is van. Tehát már több köze van a közgazdasághoz, mint Vágónak.
Tiszti keresztje ugyan még nincs, viszont van helyette Pornó Oszkárja. :)

Osszián | 2010. június 23. | 23:59:03

Milan | 2010. június 23. | 23:54:27"

Ja, ja hangszeren is játszik...
Nos, szerintem EGYÁLTALÁN nem hátrány, ha egy főváros főembere művelt, több nyelven beszél, nincs szorosan köze a munkájához, mert vannak tolmácsok, ha csak az anyanyelvén tud, de bizony nem jön a nyelvtudás sem rosszul, sőt. a jó modor sem hátrány, a kellemes megjelenés sem, na és a sokoldalú tudás sem, amivel rendelkezik.
Na, az lesz a bizonyíték, ha a fidesz és az üzemi lapjai elkezdik gyorsan támadni.Akkor az több mint alkalmassági bizonyítvány!

Osszián | 2010. június 23. | 23:54:46

Azért megnéznék egy szópárbajt Tarlós és Vágó közt. Magyarul, angolul, németül, franciául és spanyolul. Aztán átváltanának olaszra és portugálra, majd Tarlós írna egy pár sort arabul, törökül és hindiül, amire Vágó válaszol.-))
Állítólag Hajdú Péternek jutott az eszébe, akit eddig nem sokba vettem, nem is néztem soha, de ha bejön (Vágó elvállalja), akkor övé lesz érdem, hogy Budapestnek lesz egy kassz főpolgármestere.

Milan | 2010. június 23. | 23:54:27

Mintha azt soroltad volna fel, hogy milyen hangszereken jatszik...

Mi köze a varosvezetesnek ehhez?

Osszián | 2010. június 23. | 23:47:59

Vágó:

Kiválóan beszél angolul, németül, franciául, spanyolul (e négyből felsőfokú és szakmai nyelvvizsgája van), interjúképesen olaszul és portugálul, továbbá megérteti magát oroszul, lengyelül és svédül. Írni tud arabul, törökül és hindiül."

Nem suszter, hanem egy sokoldalú, diplomás, művelt és nagyon okos ember. Miért maradjon a kaptafánál?
Ti itt páran Győzikéhez, Kiszel Tündéhez hasonlítjátok, mert szégyenszemre a tévés szereplőkből csak ezeket látjátok: Vágó más kategória, az is bizonyítja, hogy nem politikai érdemekért, de a tudásáért és tehetségéért megkapta a Magyar Köztársaság tiszti keresztjét.
Tarlóst lemoossa, az biztos!

Milan | 2010. június 23. | 23:08:05

6%-on all az MSZP. :)

LMP 5%, Jobbik 10%, Fidesz 67%

spartacus | 2010. június 23. | 23:03:47

lui70 | 2010. június 23. | 23:00:45
Valahol olvastam ma a pártok legfrissebb támogatottsági adatairól ahol talán 7 % -on állt az msz(m)p....most már hetek óta egyre inkább sejtem, hogy miért...”

Az egy Nézőpontos, Heti Valótlan megrendelésre készült ”felmnérés” volt, nulla valóságtartalommal.

Ennyit a Nézőpontról:
Akkor néhány apróság:

kocsobur, leírnád esetéleg azt is, hogy éppen milyen minőségedben kommentelsz itt?

• Mint a FideSS által állami pénzből összegründolt Nézőpont (egyáltalán nem) Független Közvéleménykutató vezető elemzője?

VAGY

• Mint a FIdeSS tagja és aktivistája?

VAGY

• Mint a jelenlegi kormány helyettes államtitkára?


Ugyan, meséld már el, hogy te és a cégetek mennyi állami pénzt lopott már el eddig is tanácsadás cimszó alatt? Ugye, akkor a fentiek értelmében még ma felmondassz a Nézőpontnál, hiszen jelenlegi pozíciód nem egyeztethető össze a cégedben betöltött munkaköröddel? És persze, amíg te a minisztériumban rontod a levegőt, addig a Nézőpont egyetlen egy állami megbízást sem fog kapni, mert hát ugy, az összeférhetetlenség!

Aztán mesélhetnél arról is, hogy egy FideSS-es államtitkárnak hogy hogy nincs semmi más dolga, mint egész nap itt kommentelni?

És ha már ennyire ráérsz, szeretnénk mi is látni egy kimutatást, hogy mennyi pénzt tettetek eddig zsebre az állami megrendelésekből, és abból mennyit kaptál te magad, miközben hónapok óta semmi mást nem csinálsz, mint itt szennyezed a közmorált!

lui70 | 2010. június 23. | 23:00:45

Valahol olvastam ma a pártok legfrissebb támogatottsági adatairól ahol talán 7 % -on állt az msz(m)p....most már hetek óta egyre inkább sejtem, hogy miért...

Speaker | 2010. június 23. | 23:00:12

A Vágó éppen annyira lenne jó főpolgármester, mint a Schmidt köztársasági elnök. Azaz, egyik sem alkalmas ezekre a posztokra. A Schmidtet lehetett szeretni mint olimpiai bajnokot, nagykövetet, MOB elnököt. Politikusként mindent lerombolt, ami miatt szerettük. Egy szervilis, az egyéniségét, autoritását teljesen feladó ember lett belőle. Vágót szeretjük, mint kvizmestert. Politikusként Ő is lerombolná a róla kialakult szerethető, tisztelhető imázst. Szóval, a suszter maradjon a kaptafánál.

Spartan | 2010. június 23. | 22:45:40

...csak az lehet főpolgármester aki olyan hülye, hogy semmiről nem tud és semmiért nem felel, lehet, hogy ennek a Vágó megfelel.

Toleranciaterror | 2010. június 23. | 22:40:27

feketebuli9 | 2010. június 23. | 22:30:24

Tényleg, ez jó poén. :)))

Régen hallottam. :)

Vágó-híd.

LOL

feketebuli9 | 2010. június 23. | 22:35:30

frederick | 2010. június 23. | 14:52:51
"Mellesleg a Fábrik úr simán lemosta a nagy kvízmester legendát, nagyságrendekkel jobb műsort csinált, mint Vágó"

Jó ötlet! Fábry népszerű, művelt, becsületes, tisztakezű!

Mondjuk mszp-s jelölt nem lehetne! Ott népszerűtlen, bunkó, becstelen, korrupt jelölt a nyerő!

Osszián | 2010. június 23. | 22:32:27

Flipper Öcsi meghalt.
Egyébként ezek a nebvek hogy jönnek a diplomás, kulturált, szuperművelt Vágó neve mellé?
ennyire nem vagy képes disztingválni? Akit a képernyőn látsz az neked mind egy kategória? Látszik hogy mekkora bunkó lehetsz, nézed az agyatlan celebeket, hallottál valamit arról, hogy Vágó is tévés valaki, na akkor biztos ugyanaz a kategória, mint Kiszel Tünde.

feketebuli9 | 2010. június 23. | 22:30:24

Vágó István jó választás lenne!

Még hidat is elneveztek róla! (Nem az én találmányom. HOFIÉ!!!)

baracskai | 2010. június 23. | 22:22:05

Ki akarja jelölni Flipper Öcsit, Terry Black-et, Győzikét, vagy Zalatnay Cinit? Ők is jók lennének főpolgármesternek? Ha igen, akkor miért? S, ha nem, akkor miért nem?
Ja de izgi témák, így nyár közepén!

Osszián | 2010. június 23. | 21:39:56

Miért, Orbán értett a miniszterelnökséghez anno? Torgyán értett a mezőgazdasághoz? A mostani csúcsminiszter, az az öreg (Réthelyi?) ért a kultúrához az oktatáshoz a sporthoz? De még az egészségügyhöz sem.
Szekeres értett a honvédelemhez?
De igaz. Ha a fidesz elkezd visítani: akkor jó választás. Különleges orruk van ehhez.

Milan | 2010. június 23. | 20:41:04

Én azért szavazok Tarlósra, mert megigérte, hogy kipucolja a fővárosból a csöveseket. A világ egyetlen egy fővárosában nem megy ez, ami itt. Dőzsölnek a parkokban, buszmegállókban, aluljárókban. 2 perc nem tud úgy eltelni Budapest közterületein, hogy ne jöjjön oda egy undoritó, ápolatlan, büdös hajléktalan zaklatni. HA megállsz a piros lámpánál, szó nélkül elkezdi a kocsidat mosni vagy odajön tarhálni.

Ennek most már legyen vége!!!!

Kefe | 2010. június 23. | 20:39:12

Vágóra maximum a "tisztességes madame" szerep juthatna az MSZP kuplerájban. Új arcok kellenek ez evidens, de ezeket tisztességesen ki kell nevelni, és nem úgy mint a Zuschlag-féléket.

malkom | 2010. június 23. | 20:33:34

Vágó egy rendkívul okos ember, a fuggetlen kozszereplok kozt egyedul o latja tisztán az utóbbi évek politikai eseményeinek lényegét. Azonban ne hajszoljuk bele egy olyan helyzetbe, amikor csak aszisztálhatna egy elsopro tobbségnek a kozgyulésben.

spartacus | 2010. június 23. | 20:29:32

Hammada Patrol | 2010. június 23. | 20:22:50
Elegem van a szoci okosfiúk ötletgyártásából. Ha nem képesek megfelelő embereket tenni a megfelelő helyre, akkor itt tényleg nagy baj lesz.”

Sírnak a FideSSnyikek, tehát az ötlet jó!



Kefe | 2010. június 23. | 20:27:01

Nem vagyok életunt beleülni abba a holdjáró rakétába, amelyet Vágó tervezett és csapatával "műsorvezetőként" a holdra küld, ettől ő még lehet okos és tisztességes. De mondhatnám azt is, hogy nem vállalnám, ha a korház jogásza műtene, mivel éppen nem ér rá az orvos, perzse ő is hiteles ember..., meg lehetne folytatni. Persze meg lehet minden szakmát tanulni, de nem hónapok alatt, a szakmai tapasztalatról nem is beszélve.

Hammada Patrol | 2010. június 23. | 20:22:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kefe | 2010. június 23. | 20:17:09

Molnár Gyula a jelöléssel teszi magát komolytalanná. Vágó pedig azzal, hogy hiúságból "gondolkodik" rajta. Persze, igen fontos a hitelesség, de az sem árt, ha értene is ahhoz, amit elvár szakmailag a polgármesteri hivatás. De lehet, hogy már ott tartunk, hogy operettországnak, operett-poogármester dukál. Ezek után nem csoda, hogy az MSZP ott tart ahol. Csak bízni lehet abban, az MSZP és az ország társadalma érdekében, hogy az ilyen mutyivitézek mint Molnár gyorsan eltünnek a sülyesztőben.

Toleranciaterror | 2010. június 23. | 20:16:41

Osszián | 2010. június 23. | 20:10:37

vágó esélytelen. Ahogy elindul a választáson, azonnal előkerülnek a régebben elmondott szavai.
Elég csak elolvasni a Fábryval folytatott vitájukat.
gyurcsány 2.

Osszián | 2010. június 23. | 20:10:37

Szerintem meg lenne esélye. Lenne bizony. Nagyon okos ember, hamar átlátná a dolgokat. Igen, nagyon jó ötlet. A családom egy rész a fővárosban él, boldogan felkarolta az ötletet: elvégre Vágó nem afféle mutogatós celeb. Amerikában filmszínészekből lettek politikusok és az amcsik sose bánták meg, hogy Reagan-re szavaztak, sem a kaliforniaiak, hogy Schwarzeneggerre.
Vágó pedig nem színész, hanem tévés személyiség, a legműveltebb, legokosabb, a magánélete is rendben.
Én drukkolok naki!

Toleranciaterror | 2010. június 23. | 20:00:48

Ez legalább olyan jó párosítás, mint az mdf meg a bokros lajos. :)))

adamant | 2010. június 23. | 19:34:38

Egyébként annyira komoly párt az MSZP, amennyire komoly jelöltje Vágó István...

Benito Juarez | 2010. június 23. | 18:46:29

Én inkább Nagy Bandó Andrást jelölném,neki legalább már van tapasztalata polgármesterkedésben.

YonYonson | 2010. június 23. | 18:42:08

Nosza, legyen ! 1,2,X : a helyes válasz - amit én javaslok !!!

puli | 2010. június 23. | 17:59:19

Mert látott már valaki kérdező pulit !?

puli | 2010. június 23. | 17:58:08

"legyen Vágó István a budapesti főpolgármester!"

Jó de ki az a XI. kerületi polgármester aki az MSZP nevében javasolja !?-én nem kérdeztem .

Adamu | 2010. június 23. | 16:52:38

Mentsuk meg Budapestet a mucsahedinektol. Nalunk meg verheto a Fidesz, nem kell felni toluk. Az uj parlament mar bebizonyitotta, hogy a legfontosabb celja a magyarok egy reszenek eltuntetese, a maradekot pedig szellemi rabszolgasorsba kenyszeriteni. A fovarosiak ezt latjak es ertik is, csak a hivoszora varnak. A Fidesznek nagyon faj, hogy a fovaros nem olyan sotet mint ok maguk.

sutyanandi | 2010. június 23. | 16:47:35

persze, legyen ön is milliárdos? na ne! ebből elég egyen már!

JoGabor | 2010. június 23. | 16:41:40

Szerintem épeszű ember, ha már nem kerülheti el, hogy a jelenleg maradékként regnáló emeszpések közé menjen, akkor jól teszi, ha páncélt ölt, és fegyveres kísérettel megy. Az ugyan egészen biztos, hogy 10 percen belül elárulják, de talán így a nagykést nem bírják könnyen a hátába döfni.

Ahogy már többször írtam: a megújulás ott kezdődne, ha az 57 listás visszavonulna vidéki birtokára horgászgatni, a helyüket meg átengednék olyanoknak, akik az elmúlt 12 évben nem voltak se parlamenti képviselők, se polgármesterek, se megyei-városi döbrögik.
Amíg erre nem képesek, addig marad a gusztustalan dagonyázás a saját ....ukban.

bozsós | 2010. június 23. | 16:14:05

A szocik azt hiszik, hogy most is el tudják játszani a Gyurcsány lemondása utáni miniszterelnök-kerestetik mintájára a köztársasági elnök kerestetik bohózatukat. Fájdalmas hír számukra, hogy újabb és újabb jelöltjeiknek csak a Népszabadság számára van hírértéke. Én a Népszabi helyében sem közölném a további jelöltjeiket, mert ez tovább járatja le kedvenc pártjukat.

castadiva | 2010. június 23. | 15:51:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. június 23. | 15:47:39

Pakabubi | 2010. június 23. | 15:27:05

"Az intelligenciájához nem fér kétség..."

Egy dolog a lexikális tudás, a nyelvtudás és külön dolog az intelligencia!
(A kettö nem tartozik automatikusan együvé.)

kisördög | 2010. június 23. | 15:44:52

Már csak az hiányzik, hogy egy újabb libcsi polgármesterünk legyünk! Szánalmas, hogy egyeseknek pont ő a "nagy - kémikus - professzor" jut eszükbe...

Pakabubi | 2010. június 23. | 15:27:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

frederick | 2010. június 23. | 14:52:51

Vágó csak a kertévés fizetésért nyájaskodik, valójában egy nagyon arrogáns alak, öt perc alatt összeveszne mindenkivel, ami nem egy jó politikusi alkatra vall.
Mellesleg a Fábrik úr simán lemosta a nagy kvízmester legendát, nagyságrendekkel jobb műsort csinált, mint Vágó

Spartan | 2010. június 23. | 14:49:46

...ezek nem tanultak semmit, nincs a soraikban egy jelölhető ember....gondolom majd úgy a 18. névnél megállnak és elégedetten körül néznek, mintha ezen múlna...

sandor1 | 2010. június 23. | 14:42:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

baker_ | 2010. június 23. | 14:01:55

hiteles ?! ő maga vallotta be (mesterével ellentétben nem zárt körben, hanem interjúban), hogy a Legyen ön is milliomosban egyes általa szimpatikusnak és érdekesnek talált játékosoknak direkt segített hogy továbbjussanak, míg másokat direkt hanyagolt, hogy kiessenek a játékból. A még hab a tortán, hogy ő a különféle gyurcsányista charták állandó résztvevője, a keménymag tagja, ez is megkérdőjelezi a hitelességét, nomeg - ha jól tudom - vegyész végzettséggel rendelkezik. (Szerintem még a pár nappal ezelőtti gyurcsányista aláírásgyűjtésben is szerepel a neve, habár nem vagyok naprakész ilyen csip-csupp ügyekben.)

Berenyi Andras | 2010. június 23. | 13:59:49

médiabohóc.

kisördög | 2010. június 23. | 12:57:44

Hát szerintem nem hangzik jobban...

tuzes | 2010. június 23. | 12:33:27

vago meg igy is sokkal jobban hangzik a fopolgarmesteri szekben, mint scmitt az allamfoiben!

autopia | 2010. június 23. | 12:32:39

Lehet fogadni...
szerintem Bajnai lesz a föpolgarmester, mert tud krizist kezelni, es most arra van szükseg.

pawpar | 2010. június 23. | 12:10:25

Lehet szidni Vágó Istvánt SzDSz-es kapcsolatai miatt és cikizni, hogy eléggé hiteles-e.
Csak akik ezt teszik, egy dolgot felejtenek el, hogy Tarlós István lesz az ellenfél. Márpedig ő nemcsak hiteltelen, hanem alkalmatlan is.
Vágó Istvánnak biztos hogy lesz jó főpolgármesteri koncepciója, míg ezt Tarlóstól hiába várja bárki is.

d.a.angela | 2010. június 23. | 12:06:01

Nem az a kérdés, hogy Vágó becsületes-e, mert ha eddig az volt, most is az lesz. Most az mszp-nek kell egy népszerű, becsületes ember. A kérdés inkább az, Vágónak nem fog-e ártani az mszp-vel való összefogás, mert aki eddig megtették, azok valahogy nem jöttek ki jól, olyan kompromisszumokba mentek bele, ami nem volt előnyös nekik. Mind bukott. Esetleg Vágó hírnevének is árthat ez az összefonódás. Mert ha az mszp indítja, ott ő csak kirakat lehet, a dolgokat úgysem ő fogja irányítani. Azért jobb lenne belenézni Bp. ügyeibe is és ezért leváltani az eddigieket. Valami ott sincs rendben, de a kiderítés csak az ellenség érdeke.

komszomol | 2010. június 23. | 12:03:08

"KG1947 | 2010. június 23. | 11:43:13

Megnyerő személyiségével nyomná le a torkunkon azokat a dolgokat,"

Ha fideszes bunkó nyomja le, akkor jobban élvezed?

komszomol | 2010. június 23. | 12:01:56

Vágó minden szükséges képességgel rendelkezik. Jó fellépés, emberismeret, intelligencia, jóindulat.

A szakmai favágómunkát szürke szakemberek végzik a háttérben, a közgazdasághoz nem kell értenie.

KG1947 | 2010. június 23. | 11:43:13

Vágó veszélyesebb országpusztító, mint maga a meghótt SZDSZ.

Megnyerő személyiségével nyomná le a torkunkon azokat a dolgokat,
amelyeket már Petőnek, Kunczénak, Kókának nem sikerült.

Vágó kapcsolatai egyértelműek. Pl. Sas József vagy Sándor Klára.
A Szegedért semmit se tevő, SZDSZ-es Sándor Klára
választási kampányát Vágó nyerte meg 2006-ban.

Frady Endre | 2010. június 23. | 11:36:26

RÁGÓ ÚR

Kannibálról töprengtem én,
S ez jutott eszembe, ó, most:
Új műsor a régi helyén,
Egyen Ön Is Milliomost!

totitata | 2010. június 23. | 11:32:50

Nekem is van hitelem! Svájci frank alapú! De az legalább stabil

mekecske | 2010. június 23. | 11:19:24

Tru09
Attól még hogy Schmitt hiteles vagy hiteltelen Vágó nem lesz hitelesebb. És egyébként is, ha valaki hiteltelen akkor én is lehetek az?

d.a.angela | 2010. június 23. | 11:18:45

Az biztos, hogy Vágó hiteles sokaknak és sokan szeretik. Csakhogy ez egy gazdasági szakembert kívánó állás.... főleg ilyen gazdasági helyzetben, főleg ilyen adósságoknál, a metró, stb. ügyekkel együtt. Ezt tényleg nem tudná ő egyedül ellátni, ott lenne mellette egy gazdasági döntéseket hozó csapat, nyilván mszp-és. Ez jó taktika az mszp részéről, más népszerűségén át bemászni egy ilyen fontos területre, aztán a tényleges irányítás az övék. Taktikának jó. És persze az lmp-re megint szükségük van. De....ez csak nekik üzlet. Az lmp-nek nem és szerintem nem is fogják bevenni. Vágónak sem, mert ha rosszul csinálnak valamit, ajkkor Vágóé a felelősség. Ha meg nem akatja azt csinálni amit ők mondnak, akkor???? De ez a dobás Vágónak még a bizalom elversztésével is járhat. Sokjátszmás a dolog.

héron | 2010. június 23. | 11:18:33

Én Vad Katit (M. W.) javaslom, Ő még hitelesebb. Aktív, invenciózus és strapabíró. Nem utolsó sorban erényes.

mekecske | 2010. június 23. | 11:15:57

Nem a jelszó: legyen Ő is milliomos!

mojszi | 2010. június 23. | 11:15:16

Vágó egyébként sztem tényleg hiteles személy lenne. Ő nem az a celeb fajta mint amiket említettetek.

totitata | 2010. június 23. | 11:11:34

Jelszó: Legyen ön is milliomos!

László80 | 2010. június 23. | 11:11:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bundassertes | 2010. június 23. | 11:07:52

Tru09 | 2010. június 23. | 10:57:10

Egyetértek, pártkatonát sem szeretnék látni a köztársasági elnöki székben!
Talán a legjobb Sólyom újraválasztása lenne...

HNB9JSK041 | 2010. június 23. | 11:02:56

Vágó? Ugyan már! Legyen "fekete pákó" a főpolgármester jelölt.

bundassertes | 2010. június 23. | 11:02:06

Ez szánalmas az mszp részéről, van még ennél lejjebb?

Arról nem is beszélve, hogy Vágót kilóra meg lehet venni és még jelenleg is hiteleket reklámoz (visszaélve az ismertségével, népszerűségével és az emberek bizalmával), arra ösztönözve az embereket, hogy még inkább adósodjanak el!(Mindezt úgy, hogy van annyira okos ember, hogy tudja mit tesz és ennek ellenére teszi!!)
Innentől kezdve számomra kevés hiteltelenebb ember létezik!

A politikai nézete már csak hab a tortán...

adamant | 2010. június 23. | 11:01:25

"MSZP-ötlet: legyen Vágó István a budapesti főpolgármester !"

Az MSZP már egy jó ideje felelös politizálás helyett csak ötletekböl vegetál. Állandó "brain-storming"-okból mikor várható a párt megújulása??
Ez csak egy rövid távú túlélési taktika, de hogy hol van itt közép/hosszú távú stratégia...?

Frady Endre | 2010. június 23. | 10:58:36

Frady for Butapest! :)
Amúgy bő 3 éve játszottam Vágó úrral (nyertem bruttó másfél millát - azaz nettó egyet) és tök jó fej volt.
A mostani jelölteknél biztosan sokkal jobb lenne!
:)

Tru09 | 2010. június 23. | 10:57:10

Valaki azt mondta, hogy nagyon rosz állapotban van a Magyar társadalom. Ahogy az ide beírók többségét olvasom, hajlok rá, hogy igazat adjak neki. Ha valakiknek Vágó István hitelessége kérdéses, hogy lehet az, hogy az előző rendszer MOB vezetőinek táskahordozójából még köztárasasági elnök lehet. Az meg már csak hab a tortán, hogy a "Nemzet Miniszterlenöke" nevezi ki kvázi a közársaság elnökét. Nyilván ebben sem találnak semmi kivetni valót. Azt nem tudom létezik-e egyáltalán olyan abszurd dolog amiben kivetni valót találnának?

ppp88 | 2010. június 23. | 10:53:42

szerintem Biszku Bélát jelölje az mszp!

benedek | 2010. június 23. | 10:47:17

Akkor már inkább a győzike!

Axxtro | 2010. június 23. | 10:43:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

teniszke | 2010. június 23. | 10:39:22

He-he...Molnár úrnak agyára ment az áprilisi papedli, vagy tanácstalan az MSZP?

heraklész | 2010. június 23. | 10:37:39

A Gálvölgyi is jó lenne, bárkit tud utánozni.

Reggedieh | 2010. június 23. | 10:37:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

csavisz04 | 2010. június 23. | 10:24:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ibi90 | 2010. június 23. | 10:20:06

Elvégre forradalom van vagy mi?
Ilyenkor minden lehetséges. Ha egyszer a Schmidt Paliból Köztársasági elnök lehet...

ibi90 | 2010. június 23. | 10:18:44

A legesleghitelesebb Én vagyok!
Már alig tudom fizetni a hitelem!
szívesen lennék, ha a plafon fizetést egy évre előre odaadnák.
( abból visszafizetném a hitelem, aztán lemondanék Nagymellű VV Anikó javára

KériSzépen | 2010. június 23. | 10:17:40

Tök jó ötlet !
Kár,hogy egyszerre gondolom azt,hogy persze sajnos kivitelezhetetlen,de ki tudja ?
Nagy időket élünk,vagy mi...

blaci42 | 2010. június 23. | 10:12:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

malfurion | 2010. június 23. | 10:09:25

Semmi meglepő nincs ebben!Egy Ronald Reagan,egy Swarzi Amerikának,nekünk BP nek egy Vágó!
Ő már legalább megadta a lehetőséget,hogy: legyen ön is milliomos!

csavisz04 | 2010. június 23. | 10:09:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

antipolitologus | 2010. június 23. | 10:08:23

MSZP-ötlet: legyen Vágó István a budapesti főpolgármester!
A helyettese meg Gáspár Győző!

Clandon | 2010. június 23. | 09:50:19

A Fideszt ismerve nem lepődnék meg, ha válaszul Mészöly Kálmánt jelölnék.

szamóca | 2010. június 23. | 09:49:27

@medve1942 | 2010. június 23. | 09:44:22
...sőt, talán még Budapest is sokkal jobban járt volna.

doncsacsa | 2010. június 23. | 09:45:35

Bocsesz, de asszem én sokkal hitelesebb vagyok.
Engem tessék kérem jelölni.

medve1942 | 2010. június 23. | 09:44:22

"Azt hiszem, eleve nem zárkóznék el, de kis valószínűséggel tudnék jó lelkiismerettel megfelelni - jelentette ki Vágó." Ebből is látszik, hogy lehetne benne bízni. Nem vállalná. Aki lelkesen elvállalja, abban nem nagyon lehet. Szegény Demszky is úgy lett polgármester, hogy húsz évvel ezelőtt ő volt a legmutatósabb SZDSZ-es. Jobban járt volna, ha továbbra is pici nyomdát és kiadót működtet a Belváros szívében.

kocsobur | 2010. június 23. | 09:32:43

"MSZP-ötlet: legyen Vágó István a budapesti főpolgármester!"


Sőt, társ-főpolgármester meg legyen a Rózsa Gyuri..:P

Kommunikációs szakembernek meg beveszik a Dévényi Tibi bácsit, ő majd dobálja a pontos labdákat..:)

Dante | 2010. június 23. | 09:30:02

Pár napja felvetettem, hogy legyen Miki egér a főpolgármester-jelöltjük.

Ezek szerint olvassák a nol-t. :-)

adamant | 2010. június 23. | 09:29:33

"A XI. kerület polgármester szerint Vágó István Magyarország leghitelesebb embere..."

Úristen!! Akkor milyen lehet a maradék 9.999.999 ember ???

HIRDETÉS

Meglepő ötlettel állt elő Molnár Gyula, a XI. kerület polgármestere, aki egy hírszájtnak adott interjúban azt vetette fel, hogy Vágó Istvánt kellene jelölniük a főpolgármesteri posztra - közli honlapján a hirado.hu.

Én azt látom, hogy Tarlós István népszerűsége nem mozog együtt a Fidesz országos támogatottságával - mondta Molnár Gyula. - Valahol 40-45 százaléknál áll meg, ami természetesen bőven elegendő ahhoz, hogy ezt a választást megnyerje, ha nincs vele szemben egy kompetens személy, aki sokkal inkább kielégíti a budapestiek sokszínű város iránti igényét. Mondok egy sokak számára talán viccesnek tűnő dolgot: Magyarország leghitelesebb embere Vágó István. Ha elvállalná, hogy indul, akkor az LMP is egy névről dönthetne és nem egy pártról.

Maga az érintett is nyilatkozott: - Azt hiszem, eleve nem zárkóznék el, de kis valószínűséggel tudnék jó lelkiismerettel megfelelni - jelentette ki Vágó. - Nagyon intenzív tanulásnak kell megelőzni, hogy az ember ilyesmire vállalkozzék. A főpolgármesterség is olyasmi, mint egy államfői poszt. Egy államfő sem tudhat mindent a közigazgatásról és a többiről. Sok függ attól, hogy az ember milyen csapattal veszi magát körül - érvelt Vágó István.

HIRDETÉS

 

Címkék: Budapest, MSZP, jelölt
 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    93 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS