nablaquadrat | 2010. szeptember 3. | 18:45:58
Folytatás
Az álbaloldal ugyanis abban érdekelt, hogy a közoktatás a magyar informatikai ipar további prosperitásának forrása legyen bármi áron, tekintet nélkül az informatikai befektetések oktatástechnikai hatékonyságára, sőt esetleges értelmetlenségére.
Ahogy már a "digitális írni-olvasni tudás" is csak a Microsoft és a Hewlett-Packard extraprofitjának fedőneve volt, akárcsak a kakaóbiztos óvodai számítógép szélhámossága, ugyanúgy a "digitális tananyagok" fejlesztései, amelyek a tananyag 15%-ánál
nem fednek le többet, főként nem a kritikus természettudományos tantárgyak területén, - szintén erősen megkérdőjelezhetők.
nablaquadrat | 2010. szeptember 3. | 18:44:11
@ katanga | 2010. szeptember 3. | 15:48:05
"Egyetértek, nagyon kár így..lehetőséget ad az indulatokra, pl : "Adolf Hiller és Magyarosított Bálint", érthetetlen miért kell valaki-valami mellett úgy szólni, hogy azonnal vérig sértsünk mást??!!"
Igaza van, nagyon sajnálom, bocsánatot kérek, -s bár ez sem mentség-, de elszakadt nálam a cérna.
Már most látható, hogy Hoffmann Rózsát egyre több méltatlan támadás fogja érni az álbaloldal soraiból.
Hiszen, pusztán a tervezett felzárkóztató 0. osztályok is önmagukban több problémát fognak megoldani, mint az egy évtizede parciálisan agyonintegrált - totálisan differenciált, inkompetencia-alapú, komplex-tantárgyas, immaginárius eredményeket produkáló, anti-szegregált, több-tízmilliárdos, oktatástechnológiailag is értelmetlen és kivitelezhetetlen informatikai befektetéseket igénylő, funkcionális analfabétákat termelő, -a Magyar-Hiller duó által fémjelzett- reformok 8 év alatt megoldottak.
Az álbaloldal ugyanis abban érdekelt, hogy a közoktatás a magyar informatikai ipar további prosperitásának forrása legyen bármi áron, tekintet nélkül az informatikai befektetések oktatástechnikai hatékonyságára, sőt esetleges értelmetlenségére.
Ahogy már a "digitális írni-olvasni tudás" is csak a Microsoft és a Hewlett-Packard extraprofitjának fedőneve volt, akárcsak a kakaóbiztos óvodai számítógép szélhámossága, ugyanúgy a "digitális tananyagok" fejlesztései, amelyek a tananyag 15%-ánál
nem fednek le többet, főként nem a kritikus természe
gigi7 | 2010. szeptember 3. | 16:02:01
Azoknak, akik azt írták, hogy a pedagógusok követelnek fizetésemelést: nem a pedagógusok követelnek, hanem Hoffmann Rózsa ígért, a szakszervezet pedig ezt kéri számon. Erre mondta H. R., amit. Én nem kedvelem őt túlzottan, de az tény, hogy ennek a cikknek a címe megtévesztő, mert nem ez hangzott el. Emiatt lehet szidni a szenzációhajhász médiát, joggal, de a tény attól még az, hogy az ígéret is, és a mostani kijelentés is elhangzott.
gigi7 | 2010. szeptember 3. | 15:59:07
jobberproletar | 2010. szeptember 3. | 13:16:22
Frászt fizetnek jobban!
katanga | 2010. szeptember 3. | 15:48:05
resti: "A fenti címadás pedig bizony, aknamunka, és nem válik a NOL javára. Sajnálom, de ez a rossz bulvárosodás. Kár érte. (Vagy nem?)"
Egyetértek, nagyon kár így..lehetőséget ad az indulatokra, pl : "Adolf Hiller és Magyarosított Bálint", érthetetlen miért kell valaki-valami mellett úgy szólni, hogy azonnal vérig sértsünk mást??!! Érvelni kellene akár HR.mellett, akár M.B. ellen, vagy épp fordítva, ki hogy vélekedik, de nem gyalázkodni!! 30 éve tanítok, nem is akárhol, az utóbbi 14 évben a "végeken", leendő szakmunkásokat,sajnos arra senki sem kíváncsi,ez mit jelent,pedig holnapután ők fogják a kenyerünket sütni, az autónkat szerelni stb., és mi mégis megvetett páriák vagyunk, akiktől irigylik a 130 ezer forintot és a hosszú-hosszú szünetet. Nem olyan egyszerű pálya ez, mint hogy néhány kedves beszélgetőtárs gondolja, de NEM PANASZKODOM!,csak jelzem, hogy egy rossz és megtévesztő cím miatt nem kellene mindjárt vagdalkozni!! Szép napot
propatria | 2010. szeptember 3. | 15:44:42
anglia51
Igazad van!
Egyébként:
1. Tanítani jó. Nem szoktuk beismerni, mindig sírunk jó magyar szokás szerint, de maga a munka lényegi része, az klassz. Azért csináljuk, mert szeretjük csinálni. (Nyilván van kivétel.)
2. Minél jobban csináljuk, annál fárasztóbb. Aki pl. 30-40 fős osztályokat tanít, az már napi 4 órától kivan, mint a liba. Ha csupa angyalka van ott, akkor is, mert annyi emberre kell koncentrálni. De naponta 5-6 órája majdnem mindenkinek van.
3. Készülés nélkül nem lehet tanítani. Így tehát csak akkor tud a peda korrepetálással komoly plusz pénzt keresni, ha nem készül, vagy ha nem alszik.
4. Én 14 éve tanítok, egyetemi végzettséggel, középiskolában, és a nettóm 108 ezer forint. Ez elég az alapszükségletekre, de pl. a lányom idén érettségizik. Más meg három gyereket nevel. Megint másnak idős, beteg hozzátartozója van. A tanár elvileg értelmiségi, vagy nem? Tehát ne vegyen könyvet, ne járjon színházba, ne utazzon? Ui. ezek már nem férnek bele ekkora fizetésbe.
nablaquadrat | 2010. szeptember 3. | 14:51:33
@ Jager László | 2010. szeptember 3. | 14:32:56
"Szerényen!
Explicite nem,de implicite igen!!!"
Szerintem az is erősen vitatható, hogy kijelentéseiből és ezek szövegkörnyezetéből ez a Hoffmann Rózsának tulajdonított kijelentés következne. De beismerem, hogy én pozitív irányban elfogult vagyok Hoffmann Rózsa iránt, mivel eddig csupán olyan változások terveit jelentette be, amelyekkel magam is egyet tudtam érteni, sőt ezek jelentős részét magam is régóta hiányoltam már Adolf Hiller és Magyarosított Bálint lezárult életművéből.
Megjegyzem, Pokorniról egészen másképp vélekedem.
nablaquadrat | 2010. szeptember 3. | 14:38:52
@ Antipasti | 2010. szeptember 3. | 13:19:37
Mindenben igazad van.
Csak annyit tennék hozzá, hogy a jövő évben talán már lesz lehetőség pedagógus béremelésre, hisz a töredékére csökken az MSZP költségvetési támogatása.
Jager László | 2010. szeptember 3. | 14:32:56
Szerényen!
Explicite nem,de implicite igen!!!
J.L.
nablaquadrat | 2010. szeptember 3. | 14:31:46
Számomra úgy tűnik, hogy gész héten teljesen elfogulatlan volt a NOL.
A pénteki nap az MSZP napja a NOL-ban? Ilyenkor reaktíválják Eötvös Pál urat?
nablaquadrat | 2010. szeptember 3. | 14:24:21
Én ebben a cikkben sem találom azt a részt, ahonnam exlicite az derűlne ki, hogy
"Hoffmann Rózsa ostoba bohócnak nevezte a tanárokat".
Tehát, az MSZP most is hazudott.
Jager László | 2010. szeptember 3. | 13:52:11
Mondjuk ki!
Igérni és hazudni nem tisztességes még az most regnáló kormánytól sem!!
VAGY IGEN!?
J.L.
jobberproletar | 2010. szeptember 3. | 13:16:22
donmichael
nincsenek, nezz korul egy atlagiskola atlagtantestuleten, nem tunnek normalisaknak!
a normalisabbakat es tehetsegesebbeket elszivtak a 4-6-8 osztalyosok es a maganiskolak, ahol jobban fizetnek!
donmichael | 2010. szeptember 3. | 13:04:20
Néhány adat, h mennyit is keres egy tanár:
30 éves munkaviszonnyal nettó 107.000 ft. Akinek betelefonálsz, ha nincs áram, az nettó 97.000-et. Középfokú végzettséggel. A kezdő diplomás közalkalmazottak nettó 94.000-et.
Továbbá amíg a tanárok nyári szünete nem olyan hosszú mint a diákoké, ugyanis tanévzárás után még kb 2 hétig be kell járni, illetve tanév kezdete előtt 2 héttel be kell járni. Amikor is rendbe kell rakni a tantermet, esetleg kifesteni (ami nem az ő dolguk lenne, de hát nincs pénz festőre). És nem az van, h reggel 8tól 16 ig bent vannak, aztán csak holnap van munka. Ugyanis javítani kell, óratervet összeállítani stb. Tehát a munkaidő kb reggel 8-tól este 8-ig tart. Mindez nettó 107.000ftért. Ha csúnyán néz a "hülyegyerekre" akkor a szülő - eddig - nyugodtan megverhette. Csoda, hogy egyáltalán vannak még normális tanárok...
Uff
Rá Dios | 2010. szeptember 3. | 13:00:19
"egyik hozzászóló", akit "azelőtt" népi levelezőként ismerhettünk:
Ezt írod egyebek közt:
"...az elvakult munkásőr nyugdíjas szavazótáborban ez felér a két országos tolvaj letartóztatásával..."
Tudod, én még olvastam ilyen horkanásokat olvasói levelekben valaha az átkosban, de már akkor is vérciki volt. Most, ebben a visszafordult időben meg borsódzik tőled a hátam.
egyik_hozzaszolo | 2010. szeptember 3. | 11:41:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
egyik_hozzaszolo | 2010. szeptember 3. | 11:25:34
Moderálási alapelvek- komment törölve -
castadiva | 2010. szeptember 3. | 10:51:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
papalacos | 2010. szeptember 3. | 10:47:18
kerax | 2010. szeptember 3. | 05:21:44
Tisztelt pedagógusok üres tányérból nem lehet ételt adni!!!!! Mellesleg én is meg sok ezren szeretnének EU-s fizut a jelenlegi helyett ( n. 87 e ).
Tisztelt kerax!
Üres kasszából lehet terrorista elhárító központot létrehozni?
Mo-on olyan nagy a terrorista veszély?
A nagy büdös ló....t!
A fidess létrehozta a saját munkásőrségét, önálló fegyveres testület, csak és kizárólag a vezérnek.
papalacos | 2010. szeptember 3. | 10:34:22
egyik_hozzaszolo | 2010. szeptember 3. | 10:08:46
"Újabb két nagy kommunista bűnözőt csuktak le ma a Gyurcsány-Bajnai csoportból"
A portásig lecserélt fidess bérenc ügyészség szállítja az elvárt bűnösöket!
Amire egy akkori értékbecslő azt mondta, hogy enyi, arra egy mostani azt mondja, hogy tízszerese, és zsupsz, már mehet is a börtönbe.
Hiába na, nem nagy ész kell a koncepciós perekhez!
(Igaz, úgy is lettek össze válogatva, hogy túl sok eszük azért ne legyen!)
Katalina | 2010. szeptember 3. | 10:28:54
MSZMP (idézet: Zoltay)! Ez már nagyon szánalmas.
anglia51 | 2010. szeptember 3. | 10:28:07
"resti"-nek: NINCS "sok értetlen hülyegyerek!!!!" Több, mint 30 éve tanítok, de ilyent egy gyerekre sem mondtam! Azt azért nem ártana átgondolni, hogy miből áll egy pedagógus átlagos napi munkája! Nem ám a "letanított" 4-5-6 óra!
Készülés, javítás, rendezvények,kirándulások, ebédeltetés /órabér nélkül/, Úszáskísérés /órabér nélkül/, színházba kísérés, reggeli ügyelet, ügyelet /feje fölött, ha ő éppen a keleti oldalon van, akkor pont a nyugatin történik baleset, és őt hurcolják meg/, nyári táboroztatás /amire a kaja- és szállásköltséget ő is befizeti/ 24 órás készenlétben. És mellesleg van családja, gyereke!
kiraly70 | 2010. szeptember 3. | 10:23:19
egyik_hozzaszolo | 2010. szeptember 3. | 10:08:46
"Újabb két nagy kommunista bűnözőt csuktak le ma a Gyurcsány-Bajnai csoportból, úgyhogy az MSZP-nek vissza kellett vágnia. Cserébe kitalálta, hogy egy államtitkár ostobának vagy bohócnak nevezte azokat akik a mai kiürült államkincstári helyzetben radikális béremelést követelnek, azaz az MSZP teljesen kitekert értelmezésében "ostoba bohócnak nevezte a tanárokat"."
Hoffmann elvtársnő önszántából mondta ezt, ne tessék hazudni, Szíjjártó úr! Viszont ami igaz, az igaz: az ügyészség valóban fideszes bérszervezet.
egyik_hozzaszolo | 2010. szeptember 3. | 10:08:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kiraly70 | 2010. szeptember 3. | 10:07:54
Rá Dios | 2010. szeptember 3. | 09:46:35
Kapott is egy jólfizető gimnáziumi igazgató-helyettesi állást. Így kezdte a tanári pályát, irigylésre méltó. Hogy is írták lentebb? Vagy korrupt, vagy besúgó, vagy csodatanár.
tavi görény | 2010. szeptember 3. | 10:07:41
De nem éppen a fidesz támogatta, sőt bujtogatta a vasutasok, a tűzoltók, a tanárok, a traktorosok, etc. 2002-2010 közötti sztrájkjait, tüntetéseit, aláírásgyűjtéseit? Akik persze ugyanúgy az üres államkincstárból szerettek volna részesedni.
Most meg ilyen szavakkal vannak éppen aktuálisan leugatva... És mindezt egy kereszténnyé fénysebességgel törzsfejlődött komancs nő teszi?
Hé, emberek: NAGYON MEZTELEN A KIRÁLY ÉS ERŐSEN HAZUDIK!
kiraly70 | 2010. szeptember 3. | 10:06:02
egyik_hozzaszolo | 2010. szeptember 3. | 09:18:59
"Semmit kivetnivalót nem látok abban amit Hoffmann mondott. Az MSZP megint beszél a nagyvilágba hülyeségeket és csak kiforgatja mások szavait. Éppen ezért ennyi hazugság után már csak azok az elvakult őrültek hisznek nekik, akiket eddig is pórázon vezettek."
Csakhogy itt hangfelvétel van, kedves fideszes hozzászólótársam! Aki kiforgat és hazudozik, az jelenleg épp a Fidesz és barátai. Itt a NOL-on is.
gezapista | 2010. szeptember 3. | 10:05:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
czippfe | 2010. szeptember 3. | 09:58:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Rá Dios | 2010. szeptember 3. | 09:46:35
Tudtommal Hoffmann Rózsa korábban hasonló vehemenciával lépett fel, de akkor még a XIII. kerületi MSZMP pártbizottság aktivistájaként. Kemény volt már akkor is :-)
papalacos | 2010. szeptember 3. | 09:32:35
Nesze neked buta tanár!
Még hiszel a mesékben?
Elfelejtettétek a fidess jelmondatát?
"Más a kampány, és más a valóság!"
Őket nem lehet számonkérni, mert mindenek felett állnak, és aki meri,
az "buta bohóc", vagy "komcsi".
Oszt jónapot.
egyik_hozzaszolo | 2010. szeptember 3. | 09:18:59
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Normális | 2010. szeptember 3. | 09:09:04
Ha jól emlékszem egyszer már kaptak 5o%-os béremelést,na jó tudom,hogy az sem volt kielégitő. Nincs miböl mndja Rózsácska,soroljam,hogy eddig mennyi mindenre tellett? Ami szerintem nem olyan sürgös,és halasztható lenne,nem az életszivonalon kellene elöbb javitani,egy kicsit! Uj egyenruhák ,kardcsörtetés,külömbözö szolgálatok felállitása,-Stb. Én például a tüzoltoknak és a mentöknek adnám a legmagasabb fizetést,alaposan megérdemelnék,pokolian kemény munkát végeznek,le a kalappal elöttűk!
kiraly70 | 2010. szeptember 3. | 09:03:34
"Hja, és feszülten várnak az orvosok, a minimálbéresek, stb. is. Ők is bohócok ?"
A Fidesz szerint igen.
kiraly70 | 2010. szeptember 3. | 09:02:32
Mi történt?
A Fidesz a választások előtt nagyarányú pedagógusbér-emelést ígért annak ellenére, hogy tudták, erre nincs 30 milliárd a kasszában.
A tanárok ezért rájuk szavaztak.
A Fidesz megnyerte a választásokat, de nem emel bért. Hazudtak a pedagógusoknak, becsapták a tanárokat. Még az oktatási minisztériumot is megszüntették, az oktatás náluk nem minisztériumi szintű terület.
Most azt mondja az államtitkár, hogy ő nem ígért béremelést. Aki követeli a választási ígéretet a nyertesen, az bohóc, vagy ostoba.
A tanárok nemhogy béremelést nem kaptak, de Hoffmann Rózsa ex-MSZMP-s minisztériumi dolgozó, majd gimnáziumi igazgató helyettes ma a Fideszben osztja az észt és meg is alázza őket. Tehát a Fidesz alázza a tanárokat.
Itt tartunk most.
Mi következhet? Egy kultúrállamban, egy demokráciában az oktatásért felelős államtitkár (HR) lemond. Majd meglátjuk.
nonemárt | 2010. szeptember 3. | 08:27:54
Hja, és feszülten várnak az orvosok, a minimálbéresek, stb. is. Ők is bohócok ? Ki mantrázott itt az egészségügy, az oktatásügy, meg minden ügy talpra állításáról, ami részben már meg is valósult )közbiztonság, jogrend, stb.). A rendőrök alig bírják hazatalicskázni a sok fizetést, a tűzoltók is nagyobb lábon élnek, máris, máris. Eddig egyedül a patikusok kaptak valamit - azt is a mi zsebünkből, és majd a kötelező kamarai tagság révén fog kapni néhány leader is - megint csak a mi zsebünkből a semmiért. A nagy teljesítmény, a nemzeti, no az meg csak nem ugrik neki a Matolcsy yáltal várt hegymenetnek. Vajjon miért nem ?
nonemárt | 2010. szeptember 3. | 08:21:57
Na nehogy már ! Végig házalták a választások előtti akárhány évet és hónapot azzal, hogy ők majd igazságos bérezést csinálnak, rövid időn belül, OV-ról már nem is beszélek. Hoffmann is ezzel kezdte a tanárok felé. Most meg abból csinál erényt, hogy a felelősségre apellál, és mindenki aki szembesíti a populista közelmúltjával - az minimum bohóc. Persze, nem így mondta, nem ezeket a mondatokat, de EZT MONDTA. Nehogy már mi mentegessük nyelvtani alapon !
pirdom | 2010. szeptember 3. | 08:20:20
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Artúr király | 2010. szeptember 3. | 08:14:45
Hallottam a beszélgetést a rádióban. Hoffmann Rózsa nem nevezte a tanárokat (így en bloc) ostoba bohócoknak. Ez így egy nagyon durva csúsztatás. A megjegyzése azokra vonatkozott, akik a költségvetés jelenlegi helyzetében radikális béremelést követelnek. Szerintem igaza is van. Más kérdés, hogy lehetett volna diplomatikusabb. Ostoba bohóc egyébként saját társaságában is van éppen elég.
bozsós | 2010. szeptember 3. | 08:05:21
nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 07:45:19
Hoffmann asszonyt elragadták az indulatok, szerencsétlen mondata után viszont bocsánatot kért. Az vesse rá az első követ, akit még sosem ragadtak el az érzelmei. Maga talán tökéletes?
nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 07:45:19
boros0208 | 2010. szeptember 3. | 06:06:52
"Hoffmann Rózsa megjegyzése roppant szerencsétlen volt, mentségére még a műsorban elnézést kért."
Nem, erre nincs mentség. Ennek nem is lett volna szabad elhangzania. Mindamellett tény, hogy a Fidesz igenis béremelést ígért a pedagógusoknak a választások előtt, mint ahogy az orvosoknak és az ápolóknak is. Meg aztán volt még több ígéret is, amiről ugye megfeledkeznek, vagy pedig ostobának vagy bohócnak fogják nevezni az embereket, akik ezt megemlítik. Hát ez a Fidesz.
kolmár | 2010. szeptember 3. | 07:43:22
Szomorú, hogy ez az intelligens kiállású nő beállt a Navracsis, Lázár, Orbán féle pimaszkodásokba és durválkodásokba. Lényeg, hogy Orbán végig emelést és bérrendezést ígért mindenkinek és nagyarányú adócsökkentést. Ezzel nyerte a választást, mert hittek neki (rengeteg pedagógus is), viszont nem hitték el a szocialistáknak, hogy világválság van és nincs miből. Nem ostobák, nem bohócok - csak megvezetettek.
kutatok | 2010. szeptember 3. | 07:42:41
Az MSZP szerint...."
Az mszp mindig magából indult ki.
Ki hogy él úgy ítél.
egy niemand | 2010. szeptember 3. | 06:51:59
"adambum | 2010. szeptember 2. | 23:15:49
Az MSZP-t be kéne tiltani.
Hát hogy lehet ilyet írni?? Nem szégyellik magukat?
Az ilyenek hazaárulók! Az a baj, hogy az MSZP mindig abból próbált megélni, hogy társadalmi rétegeket ugrasztott egymásnak. Lehet, hogy olyakor túlságosan kritikus volt a Fidesz ellenzékben, de ilyet azért nem engedett volna meg magának."
HÁT HOGY LEHET VALAKI ENNYIRE AGYMOSOTT FIDESZ "HÍVŐ"???
boros0208 | 2010. szeptember 3. | 06:35:04
Az előző Fidesz kormány 2002 előtt elkövette azt a hibát, hogy hagyta összecsúszni a fizetéseket a minimálbér emelés miatt. Ha az adójóváírást tényleg ki akarják vezetni a rendszerből akkor a minimálbért jelentősen emelni kell. Ha a tanároknak, akik szintén elvesztik az adójóváírást nem emelnek akkor megint elő áll az a helyzet, hogy közel annyit keres egy takarítónő mint egy tanárnő.
boros0208 | 2010. szeptember 3. | 06:06:52
Igaza volt Hillernek abban, hogy nincs súlya az oktatásnak a kormányon belül.
Orbán Viktornak volt egy beszéde még a kormányalakítás előtt, ahol nem sorolta az oktatást a nemzetgazdaságilag fontos ágazatok közé. Ez meg is látszik a minisztériumi struktúrában. Ez pedig súlyos hiba. Az oktatás kiemelten való támogatása nélkül nincs esély az 1 millió munkahely megteremtésére sem. Ha most csúsznak egy évet akkor minden csúszik.
Hoffmann Rózsa megjegyzése roppant szerencsétlen volt, mentségére még a műsorban elnézést kért.
venember | 2010. szeptember 3. | 06:06:16
Hát azért ennek volt kommunikációs előzménye: mely szerint idén azért nem adunk pedagógus béremelést, mert olyan keveset tudnánk adni, hogy kár vele foglalkozni. Majd jövőre. De a szakszervezeteket ez a válasz nem hatotta meg (meg gondolom a pedagógusokat se, főleg, ha vettek fel devizahitelt). És reklamálnak, mert az a dolguk.
Az meg tegye fel a kezét, aki szerint megfelelő az oktatás színvonala. A kormány bele is nyúlt az oktatásba, mint a sicc (lehet buktatni, voltak egyéb változtatások meg papásmamást is lehet játszani az óvodában...). De ha faladatot adnak, akkor kéne mellé pénzt is, mert ez nem a parlament, ahol csak törvényt kell gyártani, aztán valaki végrehajtja, Ezeket ugyanis nem a meglévő feladatok helyett, hanem mellé adták.
Például mindjárt át lehetne csoportosítani a Terrorelhárító Központ költségét, mert azt simán tudnám nélkülözni.
kerax | 2010. szeptember 3. | 05:21:44
Tisztelt pedagógusok üres tányérból nem lehet ételt adni!!!!! Mellesleg én is meg sok ezren szeretnének EU-s fizut a jelenlegi helyett ( n. 87 e ).
raptor | 2010. szeptember 3. | 04:02:05
Mars | 2010. szeptember 3. | 01:33:36
Úgy tűnik,jobb ha inkább maradunk a jelen időnél!!
Jager László | 2010. szeptember 3. | 02:21:21
"Mindez a jelképes fizetés emelés szintjén"!
J.L.
Mars | 2010. szeptember 3. | 01:33:36
"A béremelési igényekkel kapcsolatban úgy fogalmazott: "aki ilyen kiürült államkincstári vagy költségvetési helyzetben radikális béremelést követel, az vagy ostoba vagy bohóc, mert egyszerűen nincs honnan"."
Kormányra kerülve a politikus hirtelen megokosodik. Nem is ezzel van a baj, hanem hogy ezek az általa használt jelzők szerint korábban önmaga is ostoba vagy bohóc volt.
georgeba | 2010. szeptember 3. | 01:32:20
A választók soha, sehol nem tanulják meg, hogy a választás után az igéretek elpárolognak. És egy így megy a következő választásig, amikor újra elkezdődik az igérgetés.
NETEGEZZ | 2010. szeptember 3. | 00:40:49
Meghallgatva az eredeti hanganyagot az államtitkár egyértelműen a követelőző szakszervezetet minősítette. Így értette Hiller is, és helytelenítette, hogy a leendő tárgyalópartnereiről így beszélt.
Xavi | 2010. szeptember 3. | 00:22:29
nem csak a nol hozta így le, tudod, kapnak egy központi ajánlást, és arra írnak cikket, szóval a tény az tény, és bármelyik újságban így írták le...
borosspet | 2010. szeptember 3. | 00:13:14
Hoffmann Rózsát nem tudom hova tenni...
a FIDESZ kormány tagja, ugyanakkor a HÍRTV oknyomozó műsorai - Veres Jánoséhoz hasonlóan - rendszeresen kutatják a korábbi piszkos ügyeit...
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 3. | 00:02:00
Talán a kordon-döntögetés vagy a Parlament bojkottja "minőségi ellenzéki politika"? Mindenesetre hagyományt teremtett a Fidesz " a minőségi ellenzéki politika" terén és ezt a hagyományt az MSZP továbbviszi...... nincs ebben semmi különös, ez részedről már megint csak okafogyott gáncsoskodás....
apro.antal | 2010. szeptember 2. | 23:47:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
giorgio | 2010. szeptember 2. | 23:41:48
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 23:36:35
ebben igazad van, de akkor ismerd el azt is, hogy ez amit az mszp és a nol művelt, az meg nem minőségi ellenzéki politika és kritikus újságírás, hanem bulvár-hecckampány, és máris egyetértünk :-)
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 23:36:35
Amikor "amatőrül fogalmaz" az Orbán-kormány oktatási államtitkára akkor még az is megesik, hogy hecc áldozata lesz......felkészült oktatáspolitikus ilyen kifejezéseket nem használ a nyilvánosság előtt (ez egyfajta arroganciára vall, őszinte arroganciára)
giorgio | 2010. szeptember 2. | 23:26:15
véletlenül hallgattam a műsort, és ugyan alig valamiben értettem egyet Rózsa nénivel, de ez a cikkcím ebben a formában a legdurvább demagógia. Azt próbálta csak megmagyarázni, hogy miért is nem lehet mégsem bért emelni, csak amatőrül fogalmazott, amire a profi Hiller azonnal lecsapott (bár ő még csak úgy tett, mintha a szakszervezetekre mondta volna), és ezt gyorsan mégtovább pumpálta az egyre cikisebb nol. Ennyi, pedig nagyon-nagyon kéne kritikusan vizsgálni az amúgy rémísztően gázos és lapos - "hozzuk vissza a kádár-rendszer oktatását, mert az jó vót" szintű - fideszes oktatáspolitikát. De nem ilyen minősíthetetlen heccpolitikával.
adambum | 2010. szeptember 2. | 23:16:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
adambum | 2010. szeptember 2. | 23:15:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 23:14:24
1nyilazo, folytatom a sort : Hoffmann Rózsa.... ki ne hagyd!
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 23:12:52
a hivatkozott linken 11:16-nál VALÓBAN ELHANGZIK H. Rózsától AZ, HOGY: - aki üres kassza mellett ilyet követel az vagy ostoba vagy bohóc....... vérfidesznyikek ti hazugok is vagytok és ráadásul komplett őrültek......
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 23:03:54
bunkóságotoltó
Egy név jellemzi azt, amiről beszélünk: pld. Magyar Bálint, Hiller?
Xavi | 2010. szeptember 2. | 23:03:43
http://www.mr1-kossuth.hu/archivum/becsongettek-%E2%80%93-uj-tanev-uj-iranyokkal.html
latyek | 2010. szeptember 2. | 23:02:26
Ja!És rögtön.Kár Önért.
latyek | 2010. szeptember 2. | 23:00:04
Aranyoskám - a lehetetlen helyzet -jelentheti az önök politikáját -amely Önt ilyen helyzetbe hozta!Erre még nem bohóckodott?
Hogy értse- ha Ön nem is - a politika ,amit kiszolgál: igenis ígért felelőtlen kánaánt a komcsik nélkül!
Ne bohóckodjon- viselje el!
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 22:56:35
1nyilazo: én is ezt mondom, neked.....
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 22:55:57
resti ne ordibálj, inkább adj egy linket ahol leellenőrizhetem az állításaidat....."fent van a neten" hivatkozásodról inkább nem írok jelzőt.....
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 22:53:23
Az aljasságnak nincs határa.
Ám, ez nem kifizetődő: sem rövid, sem hosszú távon.
resti | 2010. szeptember 2. | 22:48:29
EMBEREK!
Nyugodtan hallgassák meg a teljes szöveget a Kossuth Rádió-ban (fent van a neten).
H. Rózsa igen nyugodtan, s minden arrogancia nélkül beszélgetett Hiller I-nal. Kétszer is elmondta, hogy aki AZ ÜRES KASSZA LÁTTÁN követelőzik, annak nem kellene; mert az a valaki -ezt én mondom- nem normális. Hát nem látja?
A NOL fujja (fujta) fel!!! S ez szépen, de biztosan majd visszaüt (a NOL-ra).
Csak rajta!
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 22:40:02
d.a.angela: Rózsika nem esetlen kezdő, pontosan tudta mit mond..... arrogáns mint a Géniusz legtöbb embere.....náluk ez a menő: vidékiesen, ízesen beszélni, dakotáskodni, vágott birkát vállon cipelni és a zembereket hülyének nézni....
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 22:37:29
szilka: nem a tanárokat nevezte ostoba bohócoknak, hanem azokat akik
üres államkasszából várnak fizetésemelést...... akkkor az egész országra értette? Ez így még gázosabb....
d.a.angela | 2010. szeptember 2. | 22:33:37
Szerintem nem kell azon vitatkozni, mennyire künnyű, v. nehéz ez a pálya....a versenyszférában is különböző... meg tény, hogy szükség van rájuk. A lényeg, hogy jól csinálják. Amúgy meg mindenki szeretne megélni és majdnem mindenki megkaphatná már a bér dupláját, ha egyáltalán csak normálisan akar élni. Az emberek többségének a fizetése katasztrófa. Ok, most nincs keret az emelésre, de jó lenne, ha törekednének erre és lenne úgy jövő évben már. A politikusok meg megtanulhatnának másképp fogalmazni, akkor nem lehet oda-vissza magyarázni a szavakat, mire értette, kire, hogyan...stb. Lehetett volna mondani, hogy most ebben a helyzetbe nem lehet.
szilka | 2010. szeptember 2. | 22:30:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
papa10 | 2010. szeptember 2. | 22:26:15
mint
papa10 | 2010. szeptember 2. | 22:25:12
S mivel szegeden jelentős bázis képvisel az egyetem, ugy is gazdasági potenciál, hát Botka sokkal elörelátobb a Dakoták fönőkénél!
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 22:21:12
Széchenyi István: "A tudományos emberfő mennyisége a nemzet igazi hatalma."
Miért rettegnek e gondolattól? - egyesek.
jobberproletar | 2010. szeptember 2. | 22:09:57
vajon miert jut eszembe Hoffmann Rozsarol Ekes Ilona???
papa10 | 2010. szeptember 2. | 22:08:41
Na igen! Amikor Medgyessy azza érvelt, hogy a Csehszlovák állam megalakulásakor Masaryk első dolga volt fölemelni a pedagogusok bérét, akkor neki mint Magyar miniszterelnöknek ez szintén kötelessége. Fel is emelte 50%-kal. És mi történt? ? Nem, hogy köszönetett nem kapott, de az egesz pedagogus társadalom szinte a fidesz mellett agitalt a 2006-os választás alkalmával, csak ugy mint 2010-ben. Ne is csodákozzanak a tanárok, hogy mindenki kapcarogyként bánik velük.
resti | 2010. szeptember 2. | 21:57:22
Megboldogult évfolyamtársnőmet az élet még jóval régebben Svédországba vetette, s miután ott is pedagógus lett, volt betekintése ott is. Elmondta, hogy igenis hat-hétévente egy teljes esztendő feltöltődési szabadság jár ott a pedagógusoknak, mert különben kiégnének. Ha valaki nagyon ’megzakkanna’ a sok értetlen hülyegyerek miatt, simán kaphat extra regenerálódó szünetet év közben is, mert ez nem betegség, hanem a pálya egyik jellemzője. Cserébe elvárják, hogy türelmes legyél, amikor arra van szükség. A nyári vakációt irigylik néhányan, de amikor a kezed gúzsba van kötve, és úgy kell fegyelmezned, akkor nem biztos, hogy cserélne a katedrán állóval. A pszichológus csak egy embert vállal egyszerre, de egy tanárnak 10-20 emberrel kell egyszerre szót értenie, stb. Gondolom, sejti a különbséget, vagy esetleg ön is bohóc?
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 21:56:55
krapulax: erre írta valaki szellemesen a múltkor, hogy Schmidtet a kommunisták felzavarták a Rózsadombra ......mert h. addig üldözték.....
aladddin | 2010. szeptember 2. | 21:54:49
Moderálási alapelvek- komment törölve -
NETEGEZZ | 2010. szeptember 2. | 21:54:41
Köszöntjük az MSZP – SZDSZ kormányok alatt eddig békésen szunyókáló, minden az oktatást és pedagógusokat érintő megszorítást szótlanul tűrő, Pedagógusok Szakszervezetének ébredését!
Cím:
„A PSZ javaslata a pedagógus életpálya-modell kialakításához”
Itt elérhető a teljes szöveg:
http://www.pedagogusok.hu/index.php?cikk=030232_a_psz_javaslata_a_pedagogus_eletpalya-modell_kialakitasahoz
Alcím:
„A XXI. század magyar közoktatásügye megkívánja, hogy a pedagógusszakma visszanyerje az őt megillető társadalmi megbecsülést….”
Részlet:
A Pedagógusok Szakszervezete ezért a következő intézkedések megtételét tartja szükségesnek:
1. A pedagógusok jövedelmének a nemzetgazdasági átlagot jelentősen meghaladó mértékű emelését oly módon, hogy a ciklus végére megközelítse az EU hasonló munkakörben foglalkoztatottak átlagkeresetének legalább 60%-át. Ezzel egy időben szükséges minden, az oktató-nevelő munkát segítő, közoktatásban foglalkoztatott egyéb alkalmazott jövedelmének áttekintése és rendezése.
E célok megvalósításához elengedhetetlen az illetmények évenkénti eme¬lése az inflációt legalább tíz százalékkal meghaladó mértékben. A közoktatásban dolgozók keresetemelkedése álláshelyek megszüntetésével nem járhat. Ki kell dolgozni a kötelező béren kívüli juttatások rendszerét.
És így tovább!
Lehet, hogy a PSZ-re gondolt Hoffmann Rózsa, az Orbán-kormány oktatási államtitkára?
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 21:53:01
Klebelsberg Kunó szellemét kerüljék az azt gyalázatba tiprók.
Sammy Jankis | 2010. szeptember 2. | 21:50:39
Ha meg tévedtem a szabadság kerettel kapcsolatban, akkor elnézést kérek.
Sammy Jankis | 2010. szeptember 2. | 21:49:02
dani93 egyrészt ismerőseim között van gyógypedagógus, aki iskolai keretek között visszamaradott gyermekekkel foglalkozik. Neki van plusz szabija.
Másik, hogy a jó bért - mint már írtam - arra értettem, amennyit szerettek (vagy követeltek) volna a pedagógusok (330 bruttó)
krapulax | 2010. szeptember 2. | 21:48:59
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 21:45:17
Csak azt tudnám, miből futotta a kommunisták által üldözött Schmitt családnak 3 luxusvillára a Rózsadombon, meg amerikai tanulmányokra a gyerkőcöknek. Remélem, nem valami korrupciós pénzből, mert az nagyon nem vall egy fideszes politikusra. Pláne nem egy köztársasági elnökre. Ha nem az Astoria igazgatói fizetésből, akkor valószínűleg a MOB-tól csurrant-cseppent valami.
Pasinszki | 2010. szeptember 2. | 21:46:47
Nem értem ezt a perszónát. 8 éven körösztül azt sulykolta a Fidesz, hogy csökkenteni kell az adókat, és növelni kell az állami kiadásokat, ettől telik meg az államkassza. Tessék tehát csökkenteni az adókat, és lesz miből emelni a pedagógusbéreket!
krapulax | 2010. szeptember 2. | 21:45:48
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 21:39:29
Tehát: Hoffmann Rózsa elvtársnő rögötn egy kommunista minisztériumban kapott állást, ami azért nem rossz a hetvenes évek elején. Majd a minisztériumi évtized után mindjárt gimnáziumi igazgató-helyettes lett. Ez vagy korrupció, vagy ügynökmúlt, vagy csoda.
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 21:45:17
Schmidt elvtársat is kényszerítették arra, hogy 1976-ban vállalja el az Astoria Szálló igazgatóhelyettességét. Gondolom pisztolyt nyomtak a fejéhez és kényszerítették: Schmidt elvtárs, vagy elvállalja a több ezer Ft-os ig.h. fizetést a szolgálati autót és a szolgálati lakást vagy mehet a börtönbe. Életszerű dolgok ezek kérem...... Rózsi is kényszerből volt párttag......
dani93 | 2010. szeptember 2. | 21:42:48
Sammy Jankis
Érdekes hogy csak abba tudsz belekötni, hogy azt mondtam hogy nem egy olyan jó szakma? Arra miért nem reagálsz, hogy olyanokat írtál, ami nem igaz? Plusz szabadság keret, meg jó bér (hát igen havi 100ezer az nagyon jó...)?
resti | 2010. szeptember 2. | 21:42:47
(folyt.)
Kedves emberek! Hiába, lehet, hogy ez nem tetszik nekünk, vagy lehet, hogy igen, de többéves megfeszített munkáról beszélünk. Abban pedig helye van, lesz a jól megfizetett tanárnak, mert enélkül NEM MEGY. Aki ezt nem érti, azzal érdemes foglalkozni.
A bohóc egész enyhe kifejezés ebben a szituációban. Értetlen akarnok – szerintem.
A fenti címadás pedig bizony, aknamunka, és nem válik a NOL javára. Sajnálom, de ez a rossz bulvárosodás. Kár érte. (Vagy nem?)
nugát | 2010. szeptember 2. | 21:41:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
resti | 2010. szeptember 2. | 21:41:01
A szövegkörnyezetből kiragadott gondolat címmé alakítása ezúttal vaskos ferdítés lett.
Figyelmen kívül hagyja az eredeti, a kiinduló állapotot, vagyis azt, hogy az előző adminisztráció kiürítette az államkasszát és adósságspirálba vitte az országot. Továbbá –igaz-, ebben a helyzetben nemcsak a pedagógusok béremelési követelése, de másoké is irreális, mégha bizony jogos volna is, de nagyon jogos.
Én lemondok az enyém emeléséről, PEDIG a megtakarításomat, de még a lehetőségét is rég ELVITTE az infláció és a gazdasági válság, némi árfolyam-libikókával fűszerezve. (Vannak, akik ennél súlyosabb veszteségeket élnek meg sajnos, az árvíz miatt, tehát már csak ezért sem nyitom ki a számat emelésre. Hej, pedig ezer helye volna egy kis emelésnek. Ezer.)
CSERÉBE a lemondásért, a takarékosabb életért azonban elvárom, hogy kezdjenek hozzá a rendcsináláshoz, a kapzsi bankok megfékezéséhez, a lopkodások megállításához, a fölösleges mega-, giga- és presztízs-beruházások mellőzéséhez. (Sajnos, a meglévőt már le kell nyelni, miközben az csak a Pestieké, stb.). Vállalok önkéntes szombati műszakot, csakhogy rend legyen végre! Hogy valaki értelmes és mindenki által vállalható célt, célokat találjon a többség számára, a gyerekeink számára. (Mert nem mindenki tud célt állítani, sajnos, és csak teng-leng, követelőzik, de az ő munkájukra is szükség van.)
Kedves emberek! Hiába, lehet, hogy ez nem tetszik nekünk, vagy lehet, hogy igen, de többéves megfeszített munkáról beszélünk. Abban pedig helye
nagyokos | 2010. szeptember 2. | 21:39:40
rózsika néni hazudik, de ez engem mostan nem érdekel, ha nem baj. ennél duvább, hogy a legfirsseb hírek szerint az LMP 3500 kitöltetln cédulát kapott ajándékba a fidesztől, meg vett még hozzá 1500-at pénzért a romáktól oszt jó napot, jávorúr mehet "versenyezni" tarlós bácsival
alex2000 | 2010. szeptember 2. | 21:39:36
Itt tökéletesen keverik megint a ....-t. Én hallottam a rádióban az egészet.
Nem csoda, hogy Hiller azonnal letámadta Hoffmann Rózsát, mert vagy nem tudta ésszel felfogni, hogy az mit is mondott, vagy jól jönne nekik egy kis balhé. Egyébként pedig igaza volt Hoffmann Rózsának abban, hogy ha az MSZP 5 milliárdot kivont az oktatásügyből- amit ebben a beszélgetésben Hiller is bevallott - , ráadásul kiürítette a kasszát, akkor aki egy ilyen helyzetben követeli a nagy fizetésemelést, az tényleg nincs magánál.
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 21:39:29
Rózsika CV-jéből:
Munkahelyek: 1972-1981: Művelődési Minisztérium, főelőadó, 1981-1986: Kaffka Margit Gimnázium, Bp., igazgató-helyettes, 1986-1997: Németh László Gimnázium, igazgató 1995-től folyamatosan: PPKE BTK, 1999-2000: OKÉV, igazgató
Pályámat – egyévi fizikai munka után - pedagógusi álláshiány miatt a Művelődési és Közoktatási Minisztériumban kezdtem előadói majd főelőadói beosztásban, közben óraadóként tanítottam felsőoktatási intézményekben. 1981-ben sikerült gimnáziumi tanári állást kapnom, ahol igazgatóhelyettes lettem. Az iskolavezetés felé fordult az érdeklődésem. Az igazgatói beosztás elnyeréséhez ekkor szükséges volt párttagságot vállalni, ezt a kényszerű kompromisszumot megkötöttem, párttisztséget nem viseltem, 1988-ban kiléptem.
Sammy Jankis | 2010. szeptember 2. | 21:38:44
dani93
én nem mondtam, hogy jó ez a szakma. De - valakik mégis arra a szakra jelentkeznek, pláne mostanában érdekes, amikor tudják, hogy telített, vagy többlet piac van. Egyik kormány sem tett az ellen semmit, hogy a piaci változások függvényében alakítsa az egyéb szakmák létszámarányát a felsőoktatásban. Így megesik elég gyakran az, ami nálunk is, hogy tanári diplomával mondjuk logisztikusi állást vállalnak.
Kontaktus | 2010. szeptember 2. | 21:38:20
Bocs az elírásokért - többség pl.
Kontaktus | 2010. szeptember 2. | 21:37:24
Sammy Jankis | 2010. szeptember 2. | 21:25:58
A 90-es évek közepén tanítottam még, volt olyan nap, hogy három órám volt, de a a háromn óra felért napi nyolccal más helyen. Az életemben nagyon sol mindent kipróvbáltam, legalább 10 munkahelyem volt. A legeslegnehezebb, a legnagyobb felelősség, a legnagyob felkészültséget kívánó hivatás a tanáré. Nem mindenki veszi ezt ilyen komolyan, de a töbség szerintem igen.
Úgy leszívja 30-35 gyerek az energtiáidat egy óra alatt, ha te " kifordítod ott a lelked is", hogy én nem tudok más hasonló tevékenységet mondani, mint ez.
Itt nem hazudhatsz, mert lebuksz, itt nem beszélhetsz félre, mert rákérdeznek a tényekre. Ez nem politika! Itt vagy ember vagy a javából, és ezt nagyon jól tudják a gyerekek, vagy egy rakás sz@ar vagy, aki nem önazonos. A tanárlét az emberség igazi próbatétele!
gope | 2010. szeptember 2. | 21:36:24
krapulax | 2010. szeptember 2. | 21:27:23
"Soha nem ígértem béremelést"
A Fidesz ígért, Rózsika! Ne hazudj! Ne csúsztass!
Ő emelne bért, csak az a fránya csontváz, ami tanári szobában ül, nem hagyja.
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 21:36:08
na kérem, ahol az kulturális államtitkár Finn-ugor vérségi eredetről beszél, ahol 15 éves lányokat több napja börtönben tartanak, ahol I. nemzeti évnyitón bolondítják az embereket azok akik egyébként egy normális országban pszichiátriai felügyelet alatt élnének...... no kérem ott minden megtörténhet, még az is, hogy egy volt kommunista asszony, KDNP-set játszik és ostoba bohócnak nevez egy NEMZETI értelmiségi csoportot...... (a nemzeti ki kell mostantól hangsúlyozni)
gope | 2010. szeptember 2. | 21:34:46
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 21:19:28
Hoffmann elvtársnő ugyanolyan badarságokat beszél mint anno a Kaffka Gimnáziumban ahol még az MSZMP pártprogramját nyomta.......változnak az idők: elsősök megbuktatása + Körmös + gyerekek börtönbe zárásának lehetősége + Hoffmann Rózsa = minőségi XXI. századi nemzeti oktatás (hányok tőlük) .....
Változnak az idők , változnak az emberek. Több munkásőrről tudok, aki 4 évvel a feloszlatás után, már MIÉP es volt. Nem H. R. az egyetlen köpönyegforgató.
krapulax | 2010. szeptember 2. | 21:34:05
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 21:19:28
"Hoffmann elvtársnő ugyanolyan badarságokat beszél mint anno a Kaffka Gimnáziumban ahol még az MSZMP pártprogramját nyomta..."
Erről a szép korszakról és a dicsőséges munkásságáról írnál többet? Kíváncsi lettem.
Sammy Jankis | 2010. szeptember 2. | 21:33:32
Hozzáteszem, akkor kerek, amit mondtam, ha hozzáteszem, hogy a pedagógusok bruttó 330ezret szerettek volna. A gazdasági helyzet, áremelések meg persze a forint "elszállása" indokolttá tenne egy 10-12 %-os béremelést simán.
krapulax | 2010. szeptember 2. | 21:31:43
Egyébként a cím nem felel meg a valóságnak. HR nem ostoba bohócoknak nevezte a tanárokat, hanem vagy ostobának, vagy bohócnak.
Tehát Rózsika demokratikus bunkó, a tanárok választhatnak, hogy hova sorolják magukat. Vannak a vérfideszesek, akik nem követelnek béremelést, ők nuygodtan megelégednek azzal, hogy a Nagy Ő lett a miniszterelnök. Aztán ott vannak a renitensek. Választhatnak otthon: ostoba, VAGY bohóc.
Ha én tanár lennék, mindenféleképpen a bohóc titulust választanám, mert az ostoba szó jellemző Rózsikára, vele meg semmiképpen sem szeretnék egy kasztba tartozni.
dani93 | 2010. szeptember 2. | 21:31:27
Sammy Jankis
Aláírom, hogy a nyári szünet hosszú, de nagy tévedésben vagy. A pedagógusoknak nincs szabadság keretük. Soha nem vehetnek ki szabadságot. 250 bruttó? A tanárok fizetése épphogy átlépi a 100at. És azt nem értem, hogyha mindenki szerint olyan jó ez a szakma és nem kell semmit javítani a helyzetükön akkor miér nem akar senki tanár lenni?
krapulax | 2010. szeptember 2. | 21:27:23
"Soha nem ígértem béremelést"
A Fidesz ígért, Rózsika! Ne hazudj! Ne csúsztass!
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 21:26:11
Nemcsak a rendszerben van a hiba.... sok jó képességű pedagógusunk van....na ja..... jó képességűek......
Sammy Jankis | 2010. szeptember 2. | 21:25:58
dani93
Csak annyit tudok, hogy ha a nyári szünetet nézed, az 2 hónap minimum, azaz 8 hét, azaz 40 munkanap. És ez csak a nyár. Ott van még a tavaszi, őszi szünet, plusz a szabadság keretük. Nekem huszonévesként (lassan inkább harminc) jár 22-23 nap egész évre. Fizetésről annyit, a mérnökök nem keresnek mostanság olyan rosszul, az én bérem sem sokkal több, mint amennyit követelnek, bár általában 250 bruttó az átlag pályakezdő fizetés (ezzel már lehet sokat mondtam).
Ha pedig sok a "hülyegyerek", akkor követelőzés helyett miért nem vállal korrepetálást, abban elég sok pénz van, és szabadideje is hozzá.
nugát | 2010. szeptember 2. | 21:25:06
Moderálási alapelvek- komment törölve -
1nyilazo | 2010. szeptember 2. | 21:24:48
Ez a művészet.
Mocskos s sunyi módon kiforgatni szavakat s gondolatokat.
Ehhez a magyar oktatás színvonalát leépítők értenek.
De csak ehhez.
S ezt művészi ragra emelték.
moszkvicssluszkulcs | 2010. szeptember 2. | 21:20:51
Moderálási alapelvek- komment törölve -
moszkvicssluszkulcs | 2010. szeptember 2. | 21:19:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bunkóságotoltó | 2010. szeptember 2. | 21:19:28
Hoffmann elvtársnő ugyanolyan badarságokat beszél mint anno a Kaffka Gimnáziumban ahol még az MSZMP pártprogramját nyomta.......változnak az idők: elsősök megbuktatása + Körmös + gyerekek börtönbe zárásának lehetősége + Hoffmann Rózsa = minőségi XXI. századi nemzeti oktatás (hányok tőlük) ......
dani93 | 2010. szeptember 2. | 21:16:20
Sammy Jankis!
Szerinted mennyi az az akkora fizetés ami a verseny szférában is jónak számít? A szünetekről pedig csak annyit, hogy ha összeadod akkor nem sokkal több mint egy átlag munkavállaló szabadsága. És akinek ennyi hülyegyereket kell tanítani, annak igenis magasabb fizetés kell.
Sammy Jankis | 2010. szeptember 2. | 21:01:29
Szokásos duma, amivel meg lehet etetni az embereket. Másik oldalról meg, ne röhögtessenek a tanárok, verseny-szférában is jónak számít akkora fizetés, és ott nincs tavaszi, őszi és nyári szünet.
KannibálTatárÚr | 2010. szeptember 2. | 20:53:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|