belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

Nem foglalkozik Bayer cikkével a médiahatóság

Nem indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a Magyar Hírlapban január elején megjelent és többek felháborodását kiváltó Bayer Zsolt-publicisztika miatt - értesült a Népszabadság.

Szalay Tamás Lajos| Népszabadság| 2011. február 3. |118 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

Tourist | 2011. február 6. | 21:03:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Tourist | 2011. február 6. | 20:58:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2011. február 4. | 10:38:31

"Ott nincs szólásszabadság?"

Sokkal jobban szabályozott és több a tiltás, mint nálunk, úgyhogy teljes szólás és véleménnyilvánítási szabadság nincs (ld. Sarazzin könyv).

Egri Károly | 2011. február 4. | 07:50:13

Bayer ossza meg a díjat Airpeittel!!!

Jager László | 2011. február 4. | 07:49:02

TGM-nak!
Nem értek egyet!
Azért, ha a kutya harap, nem kellene símogatni,mondjuk a gyerekemnek!!!
Én ilyen kutyát a sintérrel vitetnék el!!
Gondolok a veszetségre!!
J.L.

Tourist | 2011. február 4. | 07:30:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

krix | 2011. február 4. | 07:19:00

Spiró György: Jönnek

Jönnek a dúlt-keblü mélymagyarok megint,
füzfapoéták, füzfarajongók, jönnek a szarból,
csönd van. Senki se pisszen. Alantról
kevéske hűlt költő csontujja int.
Ó, ha gyilkolni szabadna újra,
csámcsogva, hersegve szívnák a vért -
miért is? ki tudja. Trianonért? -
mered pár utcanév pici csontujja.
Ez olyan klima: itt folyton beborul,
ez rendben van, de szégyen, szégyen, szégyen
hogy mindenki kussol, hogy mindenki fél,
és nekünk kell jönnünk, pár csenevésznek,
hogy bebizonyitsuk:
nemcsak a szemetek tudnak magyarul.

antelem | 2011. február 4. | 06:15:06

„A Fidesz gyalázatos szegénypolitikájának lényege: aki nem dolgozik, ne is egyék!"
Ha a fidesz körében következetességgel alkalmazzák ezt az elvet, a fidesz éhen döglene, a sok naplopóra tekintettel.

vydio | 2011. február 4. | 04:25:01

Azt,hogy a Médiahatóság majd csak július 1-je után hozhat szankciókat már ismerhettük.A kifogások egyike volt,hogy az EU elnökség ideje alatt csak van de nem szankcionál,a bizalmatlanság pedig abban,hogy utána mit és hogyan fog cselekedni.
Én is TGM-mel értek egyet.Hadd mutassa be a Fidesz kegyence,hogy mi lakozik a lelkében.Feltehetően sok szimpatizánsa van a pártban,olyanok,akik hasonlóan gondolkodnak de betöltött pozíciójuk miatt vagy lapítanak vagy szemforgató módon nyilatkoznak.Ha ez nem így lenne,nem tüntették volna ki ezt a" bűzlő végterméket"/tőle tanultam!/lejáratva ezzel Madách szellemét.
Okádja csak a gyűlöletet tovább.Csak azt nem értem,mi a baja a vele tökéletesen egyező szélsőjobbal.

hecketaper | 2011. február 3. | 21:59:01

Igaza van TGM-nak,nem szabad bayert elnémítani,hisz minden tiltás vonzalmat gerjeszt,hadd fröcsögjön csak,undort keltve maga és szavai iránt.

öregJani | 2011. február 3. | 21:53:47

holló a hollónak nem vájja ki a szemét!

adamant | 2011. február 3. | 21:50:24

TAMÁS GM | 2011. február 3. | 21:42:03

"Ilyen cikkek miatt senki nem lesz antiszemita; sőt: talán arra is rávezethetnek némelyeket, hogy az antiszemitizmus helytelen, csúf dolog. Mindenesetre a dolog nem éri meg a szabadság korlátozását."

Kedves TGM!
Egyik ámulatból a másikba esve el kell ismerjem, hogy a 90-es évek eleje óta ismét EGYETÉRTEK Önnel!
Üdvözlettel
adamant

sydney | 2011. február 3. | 21:45:20

Miért is foglalkozna egy szélsőjobboldali "hatóság" Orbán egyik legjobb barátjával, az 5-ös számú párttagkönyv tulajdonosával? De Orbán nem antiszemita és nem rasszista.........Erre én azt mondom, hogy Biszku azért érdemelne büntetést, mert hagyta az ilyeneket beépülni az állampártba és a Népszabadságba. Mindig csak Rákosi jut eszembe, aki azt gondolta, hogy 10 millió fasisztával kell felépítenie a kommunizmust. Lehet, hogy csak 5 millió volt, most már a 20 év alatt mind előbújt a rejtekéből, jönnek fel a csatornákból........

sydney | 2011. február 3. | 21:44:00

Aki Madách díjat adott neki, az egy közönséges fasiszta, örülhetnek a Nógrád-megyeiek, hogy ilyen vezetőik vannak. Remélem előjönnek még a meglévő partizánok is, és "helyreteszik" ezt a nácit.

TAMÁS GM | 2011. február 3. | 21:42:03

Szerény nézetem szerint Bayer Zsolt hadd mondhassa el, amit akar. Én helytelenítem, túl széles körűnek tartom azokat a jogköröket, amelyeket a Nemzeti Médiahatóság majd július 1-je után megkap; ebből az is következik, hogy még elviselhetetlen szövegek cenzúrázását, még a hivatásukkal visszaélő hírlapírók megbírságolását sem helyeselhetem. Bayer Zsolt nem lebecsülendő verbális képességekkel rendelkező író; ezek a kitörései azonban nem sokat számítanak. Ilyen cikkek miatt senki nem lesz antiszemita; sőt: talán arra is rávezethetnek némelyeket, hogy az antiszemitizmus helytelen, csúf dolog. Mindenesetre a dolog nem éri meg a szabadság korlátozását. Egyébként Kalmár Szilárd politikai tréfája jól sikerült, megmutatott valamit, amit meg kellett mutatni. De a kifejezési szabadság mindenfajta korlátozását ellenezzük; Bayer Zsolt pedig folytassa jó egészségben munkásságát mindazok örömére, akik az ilyesmiben élvezetüket lelik. TGM

sydney | 2011. február 3. | 21:40:31

Miért is foglalkozna egy szélsőjobboldali "hatóság" Orbán egyik legjobb barátjával, az 5-ös számú párttagkönyv tulajdonosával? De Orbán nem antiszemita és nem rasszista.........Erre én azt mondom, hogy Biszku azért érdemelne büntetést, mert hagyta az ilyeneket beépülni az állampártba és a Népszabadságba. Mindig csak Rákosi jut eszembe, aki azt gondolta, hogy 10 millió fasisztával kell felépítenie a kommunizmust. Lehet, hogy csak 5 millió volt, most már a 20 év alatt mind előbújt a rejtekéből, jönnek fel a csatornákból........

hecketaper | 2011. február 3. | 21:37:32

A pálinka hungarikum,a bőgatya népviseletünk megbecsült darabja.Ezekre büszke vagyok.Szégyenlem viszont, hogy mikor a haza nagy bajban volt,fiai egymást marták,és fontosabb volt nekik a hatalom,mint az ország integritása.

spajoh | 2011. február 3. | 21:20:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2011. február 3. | 21:01:07

hecketaper | 2011. február 3. | 20:20:44

"Adamant,bőgatyával,pálinkával magyart megsérteni nem lehet."

Bizonyára sokakat nem...
Úgy gondolod, hogy minket csak baltával lehet megsérteni, vagy szamurájkarddal...?

Jager László | 2011. február 3. | 20:53:32

Bayer sem akárki!
Puszipajtása az 1-es 2-es 3-a s 4-es tagkönyvesnek!
No hát ne merjétek bántani!!!
Csak jelzem a jövőt!!
J.L.

Erika61 | 2011. február 3. | 20:44:00

picit lassan készül, de júniusig biztos megszületik a lex-Bauer is. Akinek 5-s számú tagkönyve van a bolsiknál , az szabadon mocskolhat tetszőlegesen ordenáré stílusban bárkit, és joga van az uszításra. Persze ez nem volna olyan rémes, ha egy ilyen cikk megjelenése után nem vennék meg a"zemberek" a hírlapot.

dönci4 | 2011. február 3. | 20:32:01

Moderálási alapelvek- komment törölve -

hecketaper | 2011. február 3. | 20:20:44

Adamant,bőgatyával,pálinkával magyart megsérteni nem lehet.

2xshalom | 2011. február 3. | 19:59:55

Mi a francért nem perelik be?! Ez csak rinyálás kategória. Tessék beperelni, és ne a médiahatóságnál keressék az orvoslását a problémának, mert az úgy is szar, nem?

bezsuka | 2011. február 3. | 19:24:33

Miért is? - egységben az erő!, holló a holló szemét nem vájja ki. Üres frázisoknak gondolnánk, de több attól. Nagy vezíri körből és Mariska egyszemélyes teljhatalmából ne várjunk tiltakozást! Hallgatás beleegyezés! Amilyen a sámli, olyan a trón. - kopott és mocsoktól szennyezett.

reci53 | 2011. február 3. | 19:23:40

Aki csak mocskolódni tud újságban és Tv-ben annak a leghozzá illőbb díj az arany-szar-v díj. Javaslom e díj megalapitását és kapják meg az olyan újságírók kiknek a szájából csak a szenny és a mocsok fröcsög. Hajrá Bayer így sosem lehetsz Ady és hozzá hasonlók.

thurvj97 | 2011. február 3. | 18:54:05

Szilárd arra jó volt a felszólalásod, hogy bebizonyosodjék az ökörnek mindent szabad.

radexozo | 2011. február 3. | 17:56:14

Moderálási alapelvek- komment törölve -

kundzsa | 2011. február 3. | 17:34:01

adamant:
A példás jó, csak nem egyenértékű ezzel. Ízlelgessük ezeket:
"Cohen névre hallgató, bűzlő végtermék"
majd a Népszava kapcsán: "Sajnos nem sikerült mindet beásni nyakig az orgoványi erdőben..."

Aztán tegyünk egyenlőségjelet ez és holmi bőgatyásozás és pálinkázás közé. Nekem nem megy.

Az első idézetre még ráfoghatjuk, hogy vélemény, a második már szerintem ennél több. A vélemény kifejezésének szabadsága - értelmezésem szerint - azt jelenti, hogy alkalomadtán biztosítékot kapunk arra, hogy megfogalmazhatjuk akár rendszerkritikánkat is anélkül, hogy ezt korlátoznák, vagy cserébe jó nagyot koppintanának a fejünkre. Ennek a kiforgatása és megcsúfolása az, hogy valaki másokat végterméknek nevez, és megfogalmazza, kiknek kellett volna még részesülniük az orgoványi vérengzésből.

De mindegy is: akármennyit is vitázhatunk, a dolog vége úgyis az, mint mindig: mely alkotmányos jogaink élveznek elsőbbséget? De jó lenne, ha kiváló jogtudósok vitatkoznának erről sokat, majd részben ennek eredményeként megszületne egy igazi médiatörvény... Na, abbafejezem, mert már bilibe lóg a kezem.

kipcsak | 2011. február 3. | 17:13:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Dödölle | 2011. február 3. | 16:32:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Pélusien | 2011. február 3. | 16:28:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

radexozo | 2011. február 3. | 16:26:29

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Jager László | 2011. február 3. | 16:24:18

Bayer a bőgatyás,pálinkás,o.v.II aki V.helyezett!!
Air and peace remélem van!!
J.L.

ottvoltam | 2011. február 3. | 16:21:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

maiman | 2011. február 3. | 16:17:48

adamant(2011.feb.3.)15:49:06

Én Voltaire egy konkrét mondatára reagáltam.
Hitler is leírt igazságtartalmú mondatokat a Mein Kampfba, ettől még az egész
lehet (ahogy az is) tendenciózus.

ottvoltam | 2011. február 3. | 16:12:49

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ordító egér | 2011. február 3. | 16:07:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2011. február 3. | 15:51:21

maiman | 2011. február 3. | 15:42:23

Ha Voltaire-nek igaza van, akkor általánosságban is igaza van. Voltaire nem mérlegelt és nem tette specifikussá, amit mondott.
Egyébként a többire ld. kundzs-nak írtakat.

adamant | 2011. február 3. | 15:49:06

kundzsa | 2011. február 3. | 15:33:55

A kitüntetéskről szintén pár napja volt itt cikk, a legtöbbje politika, ill. a hatalom áll mögötte (és ez független attól, hogy valaki rászolgált, vagy nem). Tehát Bayer kitüntetése "száradjon" a javaslatot tevők és at átadók lelkén.

Hogy másik példát mondjak, amikor Landeszmann rabbi lebőgatyásozta és le pálinkásozta Magyarországot, nem értettem vele egyet. Nagy nyilvánosság előtt, egy nagyobb közösséget sértett meg.
De eszembe nem jutott volna és ma sem követelném, hogy ne mondhassa el.
Lehet kritizálni, lehet cáfolni, lehet vele nem egyet érteni, de hogy valaki a véleményét ne mondhassa el, azért a XXI. században egy abszurdum akkor, amikor mi magyarok 40 évig a szólás és véleménnyilvánítás szabadságáért küzdöttünk, nem ?!

menyhértkázmér | 2011. február 3. | 15:47:08

A Népszabdságon csodálkozom, hogy csodálkozik azon, hogy Bayer Barom Zsolt ellen nem indít eljárást a média hatóság! Persze hogy nem ott leledzik a régi kolléganő a pornós Szalai Anna Mariska az erkölcs és etika legfőbb őre !

Baltazár | 2011. február 3. | 15:45:27

Baltazár | 2011. február 3. | 15:11:12
Köszönöm, hogy tanítottál mester!
Látom a copy-paste már jól megy.
Úlj le, egyes!

Airpeit | 2011. február 3. | 15:45:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

maiman | 2011. február 3. | 15:42:23

Adamant(2011.feb.3.)14:50:52
A Voltaire-idézet jó, "ül". A bajom csk annyi, hogy bajerúr írásai többek egy-
szerű véleménynyilvánításnál, ezt gondolom, Te is látod. Mind a politikai fel-
sővezetés, mind a fidesz-hívők médiamegmondóembere,ergo írásai s egyéb (Echo)
megnyilatkozásai nem magánemberként jelennek meg. Olvasói számára különösen
nem!

Baltazár(2011.feb.3)15:02:51
Sajna, sok köze van ahhoz, amit leír. Minden kimondott, leírt mondatáért fe-
lelős, s ezt ő vállalja is.(ennyit javára???) Csakhogy annyiféle véleménye
volt már, mint zsurnaliszta, hogy hiteltelen ugyan, ám undorító.(is).

Dödölle | 2011. február 3. | 15:39:13

Baltazár | 2011. február 3. | 15:11:12
Absztrahál - Lexikon ::(lat.) a. m. elvon, valamit nem tekint; a lényegest az esetlegestől valamely tárgy szemléletében elkülöníti.
www.kislexikon.hu/absztrahal.html
Nem baj, ha nem éred fel. Fidesznyiknek még elmész... elmész...

kundzsa | 2011. február 3. | 15:33:55

adamant:
Alapesetben úgy is van,a hogy írod. Csakhogy Bayer ezzel az írásával (is) átlépett egy határt.
Amikor egy írás kapcsán azt lehet vizsgálni, hogy az usító, gyűlöletkeltő, mások méltóságát rombolja, kétségbe veszi mások élethez való jogát, arra nem lehet azt mondani, hogy ne nézzük, ne olvassuk. Nem mondom, hogy Bayer írása mindezeket kimerítené bíróság előtt is, de mindenképpen vizsgálni kell; az érintetteknek ki kell kérniük maguknak. (És ha ehhez hozzátesszük, hogy nem egy gagyi maunikasóról van szó, hanem egy frissen kitüntetett közíróról, akkor egész messzemenő következtetéseket is levonhatunk...)

Jager László | 2011. február 3. | 15:22:35

Na ez az ember talán dödöle bauer!?
Ki ez?
hát..........
J.L.

Baltazár | 2011. február 3. | 15:11:12

Dödölle | 2011. február 3. | 15:01:53
Amennyiben okosodni akarok, a jövőben mindenképpen hozzád fordulok.
Örülök, hogy ilyen jó az "absztraháló" képességed.
Erről eszembe jutott egy vicc.
Elmegy az ember a pszichológushoz.
Doktor úr segítsen rajtam, mindenről a p...a jut az eszembe.
Az orvos rajzol egy nyulat. Mi ez?
-Pi..a.
Rajzol egy házat, mi ez? - kérdi
-Hát ez is pi..a.
A diagnózisom az, hogy maga egy perverz disznó.
Én??? Hát ki rajzol itt folyton pi..nát??

Baltazár | 2011. február 3. | 15:02:51

maiman | 2011. február 3. | 14:42:37
Attól, hogy a pali egy gyomorforgató alak -nem tudom, nem ismerem személyesen- nem sok köze van ahhoz amit ír. Nem lehet mindenki egy grál lovag. Biztos ismersz Te is egyébként nagyszerű művészeket akik a magánéletben leginkább egy görényhez hasonlíthatóak.

Dödölle | 2011. február 3. | 15:01:53

Baltazár | 2011. február 3. | 14:57:20
Generál a nyavaja... meg a generál is... Viktátor generális...
Csak volt egy mexikóiak poénját illető megjegyzésed. De a következtető, absztraháló képesség nem mindenkinél van meg... Veled kapcsolatban is tévedtem. Bocsi...
De ha már itt tartunk: Azt, hogy "brit", símán, kis betűvel írjuk. Csak, hogy okosoggyá is....

Baltazár | 2011. február 3. | 14:57:20

Dödölle | 2011. február 3. | 14:46:02
Ennek most mi köze a cikkhez?
Ne akarjunk már mindenből Gyurcsány/Orbán vitát generálni, please!

Dödölle | 2011. február 3. | 14:53:07

"...Nem foglalkozik Bayer cikkével a médiahatóság..."
Nem foglalkozik, nem foglalkozik.... Istenem, egyik fos sem vájja ki a másik szemét... Nem sz@rt írtam, mert annak tartása van.. Hofi szerint "ezekhez" képest az egy valóságos gerinc oszlop... Egy bejáratott repedtsarkú nem feltétlenül ismeri az elismert lovagiassági formákat. A "lovagiasság"-ból ő megmaradt a LÓ-nál...
Ott is csak egy bizonyos alkatrésznél...

adamant | 2011. február 3. | 14:50:52

maiman | 2011. február 3. | 14:42:37

"A pali egyszerűen gyomorforgató tollforgató."
Van benne valami, magam sem szeretem a stílusát, az utóbbi időben nem is nagyon olvasom.

De.

Amikor a TV műsorok szinvonaláról volt szó az új médiatörvény kapcsán, akkor az ellenzők egyik érve pontosan az volt pl. a szintén nem egyszer gyomorforgató jeleneteket produkáló "Monika-show" kapcsán, hogy ott a TV irányító a kedves néző kezében és elkapcsol.

Ez miért nem működik ugyanezeknél Bayer Zsolttal kapcsolatban...?
Nem kell olvasni!

"Nem értek egyet a véleményével, de életem végéig küzdök, hogy elmondhassa!"
(Voltaire)

Dödölle | 2011. február 3. | 14:46:02

Baltazár | 2011. február 3. | 14:23:45
Volt szerencsétlen korábbi miniszterelnökünknek egy ( volt ám több is ) rosszul sikerült elmés megjegyzése, amit tréfának szánt: Mikor az arabok megverték a magyar fociválogatottat, hogy azok "arab terroristák " voltak. Hülye vicc, de istenem, nem lehet mindenki egy Hofi... Elfelejtettük. Aztán egy másik b@lfasz, egy újabb miniszterelnök az évekkel ezelőtti blődlit egy hete ( 1 HETE !!!!!!!!!! ) emlegetni kezdi az araboknál tett látogatásán... Na, melyik a nagyobb b@rom ?

maiman | 2011. február 3. | 14:42:37

Baltazár(2011.feb.3)14:23:45

Olvastam a Top Gear-es cikket, és mint ahogy írod, tényleg poénnak szánták, el
is barmolták.
Azért Bayer ügye más, nem gondolod? Ha csak simán sértő lenne, legyintenék...
Néz meg életútját, kérdezd meg egykori kollégáit(ha módódban áll). A pali
egyszerűen gyomorforgató tollforgató.

hunt | 2011. február 3. | 14:36:19

nevezo | 2011. február 3. | 13:58:21

Nem csak a pártban...
Nehéz helyesen reagálni a bzs jelenségre. Végül is a szálka sem "veszélyes", az egészséges szervezet kilöki. A kérdés az, vajon egészséges-e a mai magyar társadalom? Félek, nem. A közélet, nem csak a politika, és főleg nem a politika, iránti közöny a betegség egyik tünete. Ezt a közönyt használja ki egy-két önjelölt próféta, KISZ titkár színvonalú politikus, agresszíven a hitet emelve az ész fölé. A baj az, hogy a bzs terjeztette ordas eszmék termékeny talajra hullanak. Kihasználják a tudatlanságot. Csak a tudás, a műveltség lehet hatásos eszköz ellene, ellenük.
A "Kalapácsos ember"- rá kell kattintani a Wikipediára. Ez a Népszava kérésére született grafika a szociáldemokrácia jelképe. Korántsem támadó, inkább védekező jelkép. A magyar történelem egyik tragikus pillanata épp a szociáldemokrácia képviselte értékek felszámolása volt a két munkáspárt egyesülésekor. A fürdővizzel sikerült kiönteni a gyereket. Az elnyomottak felemelésére létesített "infrastrukturával" együtt. Megszüntették a szocdem szellemiséget hordozó dalköröket, munkás önképző köröket. A művelt nép veszélyt hordoz. Ma is, legalább is a hatalomra. Győzött a Краткий курс. Ma is isszuk a levét. bzs (és ov) sikerének magyarázatát épp a, szépen szólva, tájékozatlan tömegek adják.

adamant | 2011. február 3. | 14:34:13

Úgy tűnik mindenki (a Hatóság is) másként értelmezi a:
- sajtószabadság,
- a szólásszabadság,
- a véleménnyilvánítási szabadság
fogalmakat.

Meg persze ezzel együtt azt is, hogy ezek mind megvannak jelenleg Magyarországon, csak részben vannak meg, egyik-másik van csak meg, esetleg egyik sincs meg...?

Clandon | 2011. február 3. | 14:33:55

Bayer Zsoltika? Az meg ki a f@..om?

Orlando35 | 2011. február 3. | 14:32:19

Gondoljatok csak bele.
Ha nem lennének a Fidesz körül ilyen kis szélsőjobbos figurák, akkor jópár százalék átvándorolna a Jobbikhoz.
Bayernek ez a feladata már jó rég óta.
Bár szerintem hisz is ebben.
Ez meg szomorú.

Orlando35 | 2011. február 3. | 14:29:58

Most meglepődtünk?
Ő az 5.számú tagkönyv tulajdonosa.
Kormánykörökben folyamatosan azt szajkózzák, hogy az ilyen szélsőségek ellen kell ez a mostani "hiperszupercsakkisebbtechnikaijellegűproblémákkal" elfogadott média törvény.
Számomra ez az ember gyáva, bár egy szavával sem értek vele egyet, ha már antiszemita, akkor tegye már nyíltan.

Baltazár | 2011. február 3. | 14:23:45

maiman
Hozzászólásom pont arról szólt, hogy ahol sajtószabadság van ott el kell viselnünk olyan véleményeket is amikkel nagyon nem értünk egyet.
Időnként ez sértő, bántó is lehet, de a szabadság magával hozza ezt is.
Egy példa: Azt hiszem tegnap olvastam, hogy egy Brit tévéműsor szereplői nagyon bántóan beszéltek a mexikóiakról. Poénnak szánták, de tényleg bántó volt. Akkor most toltsuk be a Top Gear-t, - autós műsor- vagy nácizzuk le a műsor gazdáját?
Itt a cikk. http://comment.blog.hu/2011/02/02/most_mexikonak_szolt_be_a_top_gear

Nem kívánom megvédeni Bayert, nem rokonom semmilyen téren, de mit lehet ilyenkor tenni? Akinek nem tetszik nem olvassa.
Lehet perelni stb...

Mikulka | 2011. február 3. | 14:17:49

"ergo | 2011. február 3. | 11:55:34
...ahogy Gyurcsány akarta a Magyar Hírlapot. Emlékeztek,vagy felejtetek?"

emlékszem, hogy Gyurcsány a MH kormányhivatalok általi előfizetését szüntette be, miután ott általa vállalhatatlannak gondolt írások jelentek meg. nem pedig 25milliós bírságot rótt a neki nem tetsző médiumra, ellehetetlenítve azt. a két dolog nem egy, csúnya dolog összemosni!

dönci4 | 2011. február 3. | 14:14:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

dönci4 | 2011. február 3. | 14:12:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Knapp | 2011. február 3. | 14:09:07

"maiman | 2011. február 3. | 13:13:16

Kéremszépentisztelettel, valaki illetékes árulja már el nekem, hogy mia lóf@x
az a "mélymagyar", és kik a lóf@xok azok a "mélymagyarok"!!!!!Amennyibe bajer
"zsurnaliszta" és a hozzá hasonlók azok, akkor világos.(már ami a mélységet
illeti.)"

A mélymagyarok együtt süllyednek Zsoltival, sosem látott mélységekbe. (De persze sosem a saját hibájukból!)
Jelenleg a béka segge alatt tartanak.

Érdemes megfigyelni az Echo tv-n a sok frusztrált, jobboldal "értelmiségit". Beteg mind. Milyen életük lehet?!

kundzsa | 2011. február 3. | 14:07:22

Baltazár | 2011. február 3. | 13:33:22
Neked a jobboldal egyenlő az ilyen Bayer féle gyűlölködőkkel?

maiman | 2011. február 3. | 14:04:18

Kundzsa(2011.feb.3.)13:31:24
Igazad van!!!!

Baltazár(2011.feb.3)13:33:22
Nos, Baltazár, el kéne olvsni bajer "úr" szerzeményét(Magyar Hírlap: Ugyanaz a
bűz), rögtön kiderülne számodra is, ki sért, aláz, szapul, sőt gyaláz meg kit.
Néhány idézet a "műből": "s még hülyébb államtitkára, Bauer"..."gyilkosokat"
"velejéig rohadt"..."bűzlő végtermék"..."vörös pöcegödör"..."köztörvényes
bűnözők, meg a sajtó legalja".... Folytassam, Baltazár?
S említett szerző még azon síránkozik, hogy nem végeztek még több emberrel.

Baltazár, nem unalmas ez még?

nevezo | 2011. február 3. | 13:58:21

Bayer Zsolt keveri Gizikét a Gőzekével.AZ 1911-ben készült ún." Kalapácsos ember " nem a " Vörös terror " szimbóluma, hanem a Népszava részére készült mozgalmi jelkép volt.Ami a "Fehér terror" -t illeti az Bayer magánügye.Volt idő,amikor " Jó elvtársi " megnyilatkozásai voltak.Lehet,hogy Fidesz alapító,de politikai súlya a pártban,egyenlő a nullával.

Jager László | 2011. február 3. | 13:55:45

Fene egye meg!!
Én most baloldali vagyok!?
Ntealántán jobbikossz ? Esetleg Bayer zolti!?komcsi vagyok??
Igazad van!!
Te én nem te vagyok!?
Ki is vagyok?
Vörös,fehér!?
Airpeit ,vagy Orbán Viktor!??
KERESZTREJTVÉNY!!!
Fejtsd meg!!
J.L.

Knapp | 2011. február 3. | 13:48:52

Baltazár | 2011. február 3. | 13:33:22

Hol nyírták ki vagy semmisítették meg az elmúlt 8-10 évben a jobboldali acsarkodó újságírókat vagy médiumokat?
Vígan terjeszkedhetett a Hír tv és az Echo tv is. (ez utóbbiban jelenleg két aktuális téma van: a cigánykérdés és a zsidókérdés. Mindenről ez jut eszükbe...)

felbams | 2011. február 3. | 13:46:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bellaragazza | 2011. február 3. | 13:45:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sasadrie | 2011. február 3. | 13:36:04

milyen jol tatja magat a felesege, szep no

Baltazár | 2011. február 3. | 13:33:22

Tudomásul kell venni, hogy az ún. baloldal számára a sajtószabadság azt jelenti, hogy az ún. jobboldalt szapulni, alázni, megsérteni bárhol, bárkinek, bármilyen formában lehet, hiszen amennyiben ez nem történhet meg, akkor diktatúra van, nácizmus van, sajtószabdság és jogállam lábbal tiprása folyik.
Amennyiben azonban mindezek a cselekedetek jobboldalról hangzanak el akkor azt a sajtóterméket, azt az újságírót, azt a pártot aki ezt teszi, meg kell semmisíteni, ki kell nyírni. Amennyiben ez nem így történik akkor mennek Brüsszelbe, hogy itt már megint nácizmus tombol... bakancsok menetelnek..., ...36-ban is így kezdődött Berlinben... stb.
Nem unalmas ez még?

kundzsa | 2011. február 3. | 13:31:24

blaszlo42 | 2011. február 3. | 13:21:09

"Ez mindent elmond a baloldal morális állapotáról, annál a médiahatóságnál és annak a médiatörvénynek alapján jelentgetnek fel, amiről minden létező hazugságot és képtelen rágalmat összehordtak az elmúlt hetekben."

Mondd már el, mit tegyen az, aki szerint valamelyik sajtóorgánumban megsértettek általános normákat? Ezt megelőzően is volt hova fordulni ilyen ügyekben, arról, hogy megváltozott minden, ami a média ellenőrzésével kapcsolatos, arról nem a feljelentő baloldali párt tehet. Ezek a körülmények, konkrét jogsértés esetében ezekben a keretekben kell dolgozni. Nekünk nem tetsző hatóságokat nem lehet bojkottálni...

blaszlo42 | 2011. február 3. | 13:21:09

Ez mindent elmond a baloldal morális állapotáról, annál a médiahatóságnál és annak a médiatörvénynek alapján jelentgetnek fel, amiről minden létező hazugságot és képtelen rágalmat összehordtak az elmúlt hetekben. Nem csak politikai, hanem erkölcsi hulla is vagy baloldal.

totyalaci | 2011. február 3. | 13:18:22

Nos fiuk én kiszálltam.Itt senki nem a lényegről, vagyis arról beszél,hogy konkrétan mi a törvény hibája,meg hogy mennyi baromságot mondanak a törvény bírálói,meg hogy nem a törvényről,hanem a néha valóban nagyarcú FIDESZ fekázásáról van szó. Csak gyalázzátok egymást tovább.Ezért tartunk ott,ahol tartunk.

maiman | 2011. február 3. | 13:13:16

Kéremszépentisztelettel, valaki illetékes árulja már el nekem, hogy mia lóf@x
az a "mélymagyar", és kik a lóf@xok azok a "mélymagyarok"!!!!!Amennyibe bajer
"zsurnaliszta" és a hozzá hasonlók azok, akkor világos.(már ami a mélységet
illeti.)

Ettől az idióta nemzetimédiafőistenhatóságtól meg mit vártatok?

armando629 | 2011. február 3. | 13:05:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Thyrisztor | 2011. február 3. | 13:03:48

Kalmár Szilárd, a Zöld Baloldal

Megmosolyogtató
Bal meg zöld, meg szivárvány.

totyalaci | 2011. február 3. | 12:55:06

libertyMUC: :Értem,annyira szeretem ezt az országot, hogy minden rosszat elmondok róla mindenhol. Meg mert amúgy is ez ország legfőbb problémája. Ne etess már

totyalaci | 2011. február 3. | 12:50:43

nonemárt: az a rádió olyan dolgokat is művelt, ami több mint gusztustalan,hagy ne soroljam most fel.Véleményem szerint az a baj,hogy nem a lényegi dolgokat vizsgálják az emberek, hanem szlogenek után futkosnak. Hogy értsd: a médiatörvénynek azt a részét,amely a 2/3-hoz köti a felügyelő tanács összetételét-és mivel most egséges kétharmad van-én is cinikusnak tartom:egyszerüen beengednék másokat is,hogy több vélemény megjelenhessen,még akkor is ha az enyém a homogén kétharmad. DE: a régi médiatörvény annyira sz.r volt,hogy azon már tényleg változtatni kellett ésebben van egy csomó új dolog,amit szeintem meg Európa fog megfontolni,hogy átvegye-e.Miért nem erről szól a polémia,miért M.Olejáratásáról,nem gyanus egy kicsit?

libertyMUC | 2011. február 3. | 12:50:09

taxi | 2011. február 3. | 12:35:49
"Ha Bayer Zsolt nem kap Kossuth-díjat, az a történelem legnagyobb igazságtalansága lesz. Orbánnak kell neki adnia minimum egyet"

remélem, hogy lennének tisztességes elözöleg kitüntetetettek, akik visszadnák a kossuth-díjukat, ha egy bayer-féle bemocskolná a kitüntetettek listáját. csak azon csodálkoztam, hogy a madách-díjjal ez nem történt meg.

armando629 | 2011. február 3. | 12:49:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Niedermüller Péter | 2011. február 3. | 12:47:43

Amikor a múlt évben többen a médiahivatalhoz fordultunk, hogy indítson eljárást a kuruc.info ellen, akkor az volt a válasz, hogy csak a január 1 utáni ügyekben tudnak eljárni... Tudomásul kell venni, hogy nem lesz soha semmilyen eljárás a szélsőjobboldallal szemben.

kundzsa | 2011. február 3. | 12:47:01

Nane, ezt a cinikus indokolást! Tehát kirekesztő, uszító írásokat nyugodtan foshatnak júniusig, nem lesz eljárás? Valami bűzlik a törvény hatályba léptetéssel.

armando629 | 2011. február 3. | 12:46:51

Moderálási alapelvek- komment törölve -

libertyMUC | 2011. február 3. | 12:45:18

totyalaci | 2011. február 3. | 12:32:42
"ez itt és most nem erről szólt,hanem valóban Magyarország lejáratásáról"

a cenzúratörvény járatja le m.o.-t, nem a tiltakozás. a tiltakozás pedig nem zaországot, hanem a cenzúratörvény okát a nacionalista populista jobboldali magyar kormány tjáratja le, ami nem ugyanaz. egyáltalán nem.

totyalaci | 2011. február 3. | 12:43:52

Szeretnék annyi millió forintot kapni ahányan nem olvasták el a média törvényt a törvény bírálói. Csak zsigerből gondolják,hogy rossz,meg a sajtószabadság megvonási tünetektől sínylődő szegény irkászok ezt mondták nekik. Máásrészt:azt vegyük már észre:Európában nincs még egy ország,amleyik ilyen vehemenciával a saját fazekába piszkol. A jobboldal 2006 kapcsán szaladt el Brüsszelig, más ügyekben nem. Meg miről van itt szó: a firkászuk mivel saját piti kis eszközeiket érzik megtámadva,no most aztán szűkölnek piszkosul. Ahelyett,hogy a vitatott törvényt pl.egészében vizsgálnák. Mert a sajtó az alapvetően liberális nem tür el még egy olyan béklyót sem,amit úgy hívnak szabályozás.

mitzimacko | 2011. február 3. | 12:43:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Egy Mikulás | 2011. február 3. | 12:42:58

Nem is igaz, hogy nem dolgoznak: http://langologitarok.blog.hu/2010/12/30/ice_t_magyar_hangja_szalai_annamaria
Bár az érdekes,hogy ez SEM 2011.07.01. után történt, és mégis foglalkoztak vele!

nonemárt | 2011. február 3. | 12:41:44

Tudod, togyalaci, nemrégen a Tilos rádiót ugráltatta ugyanez a médiahatóság egy pimf ügy miatt, de tényleg. Csak a karmait mutogatta és leintették, hogy még várjon. Magyarországot Bayer és elvbarátai járatják le, de nagyon. Ki akar kereskedni, barátkozni egy ilyen homályos, erőszakos, magyarkodó, önző és tudálékos bagázzsal, amelynek mérhető teljesítménye ma már alig van.

mitzimacko | 2011. február 3. | 12:39:19

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Kosbor | 2011. február 3. | 12:38:42

Én is jót nevettem, amikor hírt vettem Bayer úr Madách Imre díjáról. Mintha Kelemen Annácska kapott volna a jámbor, istenfélő életmódja miatt kitüntetést :-)
A mi hortista jobboldalunk összetartásának alapfeltétele, hogy valakit mindig ki kell pécézni, szidni, mindennek elmondani. A mai jobboldalunkat sajnos a gyűlöletközösség fogja össze. Így működnek. Ennél fogva Bayer Zsolt kiváló összetartója a Fidesznek, a jobboldalnak. Nem hiába OV barátja.
A fehérterrorról egy írás: http://beszelo.c3.hu/03/09/10tuc.htm

László80 | 2011. február 3. | 12:38:33

Moderálási alapelvek- komment törölve -

taxi | 2011. február 3. | 12:35:49

Ha Bayer Zsolt nem kap Kossuth-díjat, az a történelem legnagyobb igazságtalansága lesz. Orbánnak kell neki adnia minimum egyet, de akár hármat is megérdemelne. Minden évben.

totyalaci | 2011. február 3. | 12:32:42

Bocs uraim és hölgyeim! De mia baj a Bayer cikkével? Azon kívül, hogy tényleg ordító a "de ja vu" Azon kívül meg egy apró hiba van még a média törvény körüli hisztériával: valóban vannak hibái,amit lehet korrigálni,de ez itt és most nem erről szólt,hanem valóban Magyarország lejáratásáról

libertyMUC | 2011. február 3. | 12:30:09

javaslom, hogy a parlament szavazzon meg egy lex-bayert, meg egy lex-magyar-nemzetet. rájuk ne vonatkozzanak a törvények! egyik se.
éljen a szélsöjobboldali félfasiszta provokáció és primitívség! éljen az antiszemita, gyilkolási vágytól csöpögö agyon-kitüntetett jobboldali mocsok! ez kell a mélymagyarnak! itt a szebb jövö!

libertyMUC | 2011. február 3. | 12:26:54

tessék mondani, mennyi a cenzúrannamária és talpnyalói fizetése? mennyibe kerül a cenzúra évente az adófizetönek? meg mit csinál a cenzúrhivatal július 1-ig? semmit? hol lehet ilyen munkát szerezni? jaaa... csak fideszesnek kell hozzá lenni? értem..
és mit fog csinálni a "hivatal", ha mindenki jó lesz (azaza: fideszes mélymagyar) és nem fog olyanokat írkálni/mondani/énekelni/adni/rajzolni/festeni, ami nem tetszik a fidesz... izé.. a cenzúranninak?

és miért pont júlisusban indulnak majd be? (jó, jó, tudom, EUs elnökség, de ennek mi köze a cenzúrához és egy (gyalázatosan) megszavazott törvényhez? ?). akkortól nem lesz akkora nemzetközi figyelem, a hülye magyar választó meg amúgy is mindent megeszik, amit orbán hány eléjük? hüüüü, azannyát, milyen nyílt és emberséges rendszer ez a budiforradalom! meg nem is sunyít , ááá!... meg nincs kettös mérce sem. ááá!

micsoda nagyszerü ez az ösmagyar fideszcenzúra! már most lehet hajlítgatni... idöben... irányban (jobbra át).. tartalomban. ahogy éppen a körülmények diktálják. ha nem passzol, akkor nem vetjük be. majd ha kussolnak majd a kurucok é snem figyelnek ránk, akkor lecsapunk a komcsilibsi "ellenségre".

a törvényhozás tényleg nagyot alkotott: egy nagy kalap sz...t. szakmalilag, kultúrában, emberileg, de demokratikusan is. és ezt etetik velünk, és nem is szégyenlösek közben.
élen a budiforradalom! éljen a nemzet 160 centis nagy vezíre! szebb jövöt (a fidesznek)!

idétlen | 2011. február 3. | 12:21:43

Ebben csak az a szar, hogy akarva akaratlanul, ennek apropóján megint elő fog kerülni Nyugaton a médiahacacáré és szépen gurul tovább a hógolyó. A nem baloldali le Monde egyik száma 4 kolumnát szentelt csak Bayernek. Az itthoni információkkal ellentétben egy jobboldali külföldi lap sem védte meg a médiatörvényt. És ezen sem Arpeit, sem Kocsobur, sem Ekeke, sem Szabó Márk nem fog tudni változtatni...

beluga1 | 2011. február 3. | 12:19:58

Neki is van külön Törvénye??

Uszui | 2011. február 3. | 12:19:38

Kedves Aripeit, a vélhetően mindjárt jogilag is átváltozik nyilvánvalóanra, ha kiderül, hogy nincs az az ember, aki az orgoványi erdő alatt nem az orgoványi erdőt érti.

metapita | 2011. február 3. | 12:18:32

ergo | 2011. február 3. | 11:55:34!

Bayer Zsolt nem egyszerűen más véleményen van; az még nem lenne gond. Ő egyszerűen náci! Náci, kirekesztő, gyalázkodó, uszító,retorikája van... Kinyílik az ember zsebében a bicska. Ennyi!

imperiolo/2 | 2011. február 3. | 12:03:35

Moderálási alapelvek- komment törölve -

rázó | 2011. február 3. | 11:57:48

"harunalrasid | 2011. február 3. | 11:39:54

csodálkozik ezen valaki?
előbb esik lila hó a mátrában, minthogy elmeszeljék a magyar nemzetet."
Kegyedet nem zavarja az az apróság , hogy a MH-ban jelent meg a cikk?

gyüttment | 2011. február 3. | 11:56:49

Ha jól tudom Orbáné a 2. számú,Bayeré az 5-ös számú fityeszes tagkönyv.Ez ugye nem nagy különbség??!

ergo | 2011. február 3. | 11:55:34

Bayer Zsolt a Magyar Hírlap újságírója, nem a Magyar Nemzeté. Illene tudnod. Valamikor dolgozott ott is és előtte a Népszabinál is. És? Ha valaki más véleményen van nem kell mindjárt letiltani, mint ahogy Gyurcsány akarta a Magyar Hírlapot. Emlékeztek,vagy felejtetek?

Aripeit | 2011. február 3. | 11:47:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

aranybika | 2011. február 3. | 11:44:49

Ez az NMHH egy úgyanolyan sunyi , kétszinü társaság mint az egéz ormánykormány....hát miért is foglalkoznának bayer cikkével??? bayer egy talpnyaló mint mindenki más a fideszben-soha nem lett volna az a cikk nyomtatva a MH-ban ha a Nagy Vezér nem hagyta volna jóvá..

ez a duma hogy az antiszemitizmus ellen van a hatóság, ez csak nyugaton kell hogy ök ne höbörögjenek...

Magyaro:n csak akkor lesz nyugalom ha Orbán V eltünik a közéletböl!!!!

trewq | 2011. február 3. | 11:43:29

Elítélni, a zs idózó bajjert? Most fog Kossuth-díjat kapni. Ne vicceljünk már.

harunalrasid | 2011. február 3. | 11:39:54

csodálkozik ezen valaki?
előbb esik lila hó a mátrában, minthogy elmeszeljék a magyar nemzetet.

HIRDETÉS
Bayer Zsolt feleségével ...
Bayer Zsolt feleségével a fideszes vezetésű Nógrád megye díjának átadásán
MTI - Komka Péter

Nem indít eljárást a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a Magyar Hírlapban január elején megjelent és többek felháborodását kiváltó Bayer Zsolt-publicisztika miatt - értesült a Népszabadság. Mint arról korábban beszámoltunk, a cikk miatt Kalmár Szilárd, a Zöld Baloldal ügyvezető elnöke tett bejelentést az NMHH-nál, kifogásolva az abban szereplő mondatokat.

Bayer írása többek között az alábbi részleteket tartalmazza: „Magyarországból 'bűz árad' - írja valami Cohen névre hallgató, bűzlő végtermék valahonnét Angliából. Cohen, meg Cohn-Bendit, meg Schiff. A Népszava pedig a nagy kalapácsos ember vörös figurájával jelentkezik, és sajtószabadságot követel. A legtöbben pedig azt gondolják, hogy ez valami újdonság, s hogy ilyen hadjárat még nem volt. Botorság. Nincs új a nap alatt. Sajnos nem sikerült mindet beásni nyakig az orgoványi erdőben..." - volt olvasható a Magyar Hírlap hasábjain az „Ugyanaz a bűz" címmel megjelent cikkben.

HIRDETÉS

A szerző az orgoványi erdővel vélhetően az 1919-es fehérterrorista mészárlásra utalt, amely során több tucat embert öltek meg a kommunista diktatúra bukása után.

A bejelentő Kalmár Szilárd tegnap kapta kézhez az NMHH hivatalos válaszát, amelyben Boros Márta főosztályvezető arról számol be: a január elsejével hatályba lépett új médiatörvény értelmében „az úgynevezett médiaalkotmány megsértése, vagy a médiatörvénybeli előírások megszegése miatt hatósági eljárás csak a július elseje után elkövetett törvénysértések miatt indítható". Ezért az NMHH eljárást nem kezdeményezhet.

Kalmár Szilárd lapunk kérdésére azt mondta: a médiahatóság semmitmondó válasza nyilvánvalóvá tette, hogy „nem tudja, de nem is akarja bírálattal illetni Orbán Viktor kedvenc újságíróját." A Zöld Baloldal vezetője hozzátette: szerinte a válasz azt bizonyítja, hogy az NMHH tagjai fél évig nem dolgoznak.

„A Fidesz gyalázatos szegénypolitikájának lényege: aki nem dolgozik, ne is egyék! Ha a segélyezettek körében következetességgel alkalmazzák ezt az elvet, munkát nem végző médiatanácstagoknál is így járjanak el!" - fogalmazott Kalmár Szilárd, hozzátéve: pártja azt fogja kezdeményezni, hogy az NMHH tagjai fizetési nélküli szabadságot vegyenek ki a július elsejei határidőig.

 

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    118 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS