belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. február
11. szombat

Nem költözik Orbán

Miniszterelnöksége idejére sem költözik ki saját Cinege utcai villájából Orbán Viktor kormányfő.

Hírösszefoglalónk| 2010. szeptember 3. |79 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

propatria | 2012. február 8. | 06:21:54

Falatka | 2010. szeptember 3. | 21:51:52
:DDD

kinailany | 2012. január 9. | 16:30:49

dehat mit csinalhat ez a szerencsetlen ott a valodi polgarok kozott felcsut utan? vagy a sleppjet koltoztette a szomszedba?

NewWave | 2010. október 29. | 04:15:59

fabatka2!
Ja, azt tényleg jól kiszámoltad, hogy 120 millió 20 év alatt 500.000 Ft/hónap jövedelemmel összehozható...
Csak azt felejted ki a számolásból, hogy ezalatt a 20 év alatt el kellett tartania egy 7 fős családot, 5 gyereket etetni, ruházni, iskoláztatni...
Azt sem számolod bele, hogy Nagy Vezérünk ugyanabban az évben szerezte a Cinege utcai ingatlant, mint a felcsúti hétvégi házát és telkét, Felcsúton több hektárt, és még a Sárazsadányi hektárokat is, amit kis felesége bevitt apportnak a Tokajhegyaljai Kft.-be...

Szóval, akkor mégsem becsületes úton szerezte!

fabatka2 | 2010. szeptember 4. | 00:04:15

De lehet, hogy elszámoltam magam...az biza csak ötszázezer ...

Akkor mégiscsak becsületes úton szerezte.. :)

fabatka2 | 2010. szeptember 4. | 00:01:03

Akkor számoljunk egy csöppet: 120 milliós villa - legyünk nagyvonalúak - 20 év alatt. 20 év az annyi, mint 240 hónap. 120 millió osztva 240-el, az 5 millió.

Azaz húsz év alatt átlag havi ötmillás nettó jövedelem teljes felhasználásával lehetne ilyen villához jutni.

Vagy máshogyan...

Kiflikutya | 2010. szeptember 3. | 23:30:41

Most majd lehet mondani, hogy magas a fizetése - minimalizálta a magas keresetek adóját ez a kormány -, de nem ma szerzi és nem holnap fogja megszerezni az eddigi összes bevételétől fényévekkel eltérő értékben meglévő ingatlanjait.
De ez nem legitimálja majd visszamenőleg a Simicskával, Kékessyvel, miniszterelnöki hatalmával való számos visszaéléssel megszerzett orbitális családi vagyonát.
Ez a hajó elment.
S beszélhet a "lakásáról", attól még az egy villa.
És beszélhet vályogházról, attól még az egy kúria.
És beszélhet a bányáról, attól az még egy gazos vidéki telephelyből hotel szintre emelkedett, éppen kormányzása idején 1998-2002 között.

Kiflikutya | 2010. szeptember 3. | 22:47:22

Most majd lehet mondani, hogy magas a fizetése - minimalizálta a magas keresetek adóját ez a kormány -, de nem ma szerzi és nem holnap fogja megszerezni az eddigi összes bevételétől fényévekkel eltérő értékben meglévő ingatlanjait.
De ez nem legitimálja majd visszamenőleg a Simicskával, Kékessyvel, miniszterelnöki hatalmával való számos visszaéléssel megszerzett orbitális családi vagyonát.
Ez a hajó elment.
S beszélhet a "lakásáról", attól még az egy villa.
És beszélhet vályogházról, attól még az egy kúria.
És beszélhet a bányáról, attól az még egy gazos vidéki telephelyből hotel szintre emelkedett, éppen kormányzása idején 1998-2002 között.

Kiflikutya | 2010. szeptember 3. | 22:34:18

Kedves Bezerédy brigadéros,
több milliárdos az Orbán-vagyon.
A bányák adóznak, gazdálkodnak. A többi: spekuláció. No meg néma csönd.
Gyurcsány a cégével kispályás, mert adózik, tb-t fizet dolgozói után, stb.
Az Orbán-vagyonok milliárdjai az illegalitás mezőjében születtek és tejelnek ma is, s a jövőben is.
Tudja bárki, hogy mennyiért adja bérbe a felcsúti több mint 50 hektárt, amit korrupcióval, miniszterelnöksége alatt bagóért Bognártól megvett?
Nem tudja senki. nem is fogja soha tudni.
Mindehhez volt eddig masszívan mindig nettó 400-500 ezer forintos fizetése 7 fős családra.
Naneeee

nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 22:18:39

sydney:

"Ahogy Balónak nyilatkozta anno, ő csak ahhoz ért, a miniszterelnökséghez."

Szerintem túl szerényen nyilatkozott. Azt kellet volna mondania, hogy semmihez nem ért, csak a kolbásztöltögetéshez.

nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 22:17:16

Bezerédy brigadéros | 2010. szeptember 3. | 20:42:44

"Ismétlem: Gyurcsány bűnöző, állította a magyar ügyészség, de az elévülési törvény miatt nem büntethető." - Aha, értjük. És hol van ez mondjuk leírva? Dokoument jeszt? Vagy csak a levegőbe beszélünk?

sydney | 2010. szeptember 3. | 22:09:05

2013-ban megy fel a Sándor palotába, már készülnek a meghívók 50-dik születésnapjára az ünnepségekre.

sydney | 2010. szeptember 3. | 22:06:38

Orbán meg a helikopter....Az U2-esek már 1960-ban jó minőségű képeket készítettek az akkori Szovjetunió katonai berendezéseiről, akkor 50 évvel később mi a probléma?
"pomádé" és "raptor" - és arra is emlékeztek, hogy Gyurcsány és Bajnai nem vették fel a fizetésüket a miniszterelnöki beosztásban? jótékonyságra fordították. És egyik sem a miniszterelnöki beosztásában lett gazdag, hanem "vállalkozóként". Orbán soha nem volt sem vállalkozó, sem alkalmazott a hagyományos értelemben, őt már a bölcsőben miniszterelnökké ringatták. Ahogy Balónak nyilatkozta anno, ő csak ahhoz ért, a miniszterelnökséghez.

Falatka | 2010. szeptember 3. | 21:51:52

Kár, nagy kár! Pedig költözhetne, annyi remek lakatlan sziget van pl. Polinéziában, ott igazán jól ellehetne, és vihetné a sleppjét is. Nekem speciel nagyon nem hiányoznának.

NewWave | 2010. szeptember 3. | 21:41:27

"...Aranyos Levelezőtársaim!
Önök miért nem tudtak becsületes munkával ilyen gazdagságot összehozni az elmúlt húsz-huszonöt év alatt?..."
=================================

Aranyos Levelezőtársam! :-DDD
Az Ön kérdésében mindjárt ott a válasz is : mert BECSÜLETES munkával nem lehet 20 év alatt összehozni ilyen vagyont!

Arról már nem is beszélek, hogy a Nagy Vezér életében 1 percet sem dolgozott, ellentétben velünk... :-D

NewWave | 2010. szeptember 3. | 21:37:51

Kedves Bezerédy brigadéros!

Ha szép lassan összeszámolgatja az Orbán-vagyon 40 ingatlanát (erdők, mezők, legelők, szántók, kertek, házak, lakások, gyümölcsösök, csatorna, nádas, stb., stb., stb.), a Tokajhegyaljai panamából származó zsíros kis jövedelmeket, a kőbányák panamáit, akkor meg fog majd lepődni, hogy hol van Gyurcsány ehhez képest... Sehol...

Bezerédy brigadéros | 2010. szeptember 3. | 20:58:21

Kedves NewWave!

Igaza van abban, hogy ez a cikk Orbánról szól, kommentezzük a Gyurcsányt majd egy Gyurcsányról szóló cikk kapcsán! Itt csupán arra kívántam fölhívni a figyelmet, hogy a kétszáz milliót nem kéne összetéveszteni a kétmilliárddal - tízszeres, azaz egy nagyságrend a szorzó!

tom dick and harry | 2010. szeptember 3. | 20:52:57

Aranyos Levelezőtársaim!
Kinek a micsodáját NEM mi fizetjük?

Aranyos Levelezőtársaim!
Önök miért nem tudtak becsületes munkával ilyen gazdagságot összehozni az elmúlt húsz-huszonöt év alatt?

NewWave | 2010. szeptember 3. | 20:48:06

Kedves Bezerédy brigadéros !

Tele van az internet azzal, hogyan lopta össze a kégli árát a Nagy Vezér, ezek szerint még csak te nem olvastad?!... :-DDDD

Amúgy egy könyvben megtalálod pontosan leírva, dokumentumokkal lopásai történetét :
Ferenczi Krisztina : Szüret (Az Orbán-vagyonok nyomában) c. könyv

Antikváriumokban, Vaterán még megszerezheted, érdekes olvasmány... 8-P

Itt van mellettem a könyv, én már olvastam és közlöm veled : Gyurcsány kezdő iparitanuló sem lehet a Nagy Vezér mellett!!! :-DDDD

ERRŐL kéne itten beszélni!

szőlő | 2010. szeptember 3. | 20:43:57

Az oktatásért felelős embere azt mondta" aki ebben a helyzetben fizetés emelést kér, az ostoba, vagy bohóc"--na ne mán!!--a pedagógusokhoz intézte eme szavakat--a gazda biztos nem dicséri meg!!!--

Bezerédy brigadéros | 2010. szeptember 3. | 20:42:44

Ismétlem: Gyurcsány bűnöző, állította a magyar ügyészség, de az elévülési törvény miatt nem büntethető.

Bezerédy brigadéros | 2010. szeptember 3. | 20:41:22

Ha ott szeret lakni, meg a család is, mi gond ezzel? Nem itt kéne rugózni, nem az államtól lopta/ügyeskedte, mint Gyurcsány KISZ-titkár az egész vagyonát.

Gyurcsány ingatlanügyei bizony kimerítik a bűncselekmény fogalmát, az ő miniszterelnöksége alatt jutott erre a következtetésre az ügyészség - csak épp' a följelentés idején már lejárt az öt éves elévülés. Erről kéne itten (is) beszélni.

NewWave | 2010. szeptember 3. | 20:39:11

Kis tévedés : a villa már nem 218 nm, hanem a bővítések következtében 300 nm-es lett!!! (Ezt Orbán úr nem jól tünteti fel a vagyonnyilatkozatában, de ha a XII. kerületi polgármester kiadná az épület műszaki terveit a Hatóságoknak, akkor látható lenne)...
Nem véletlen, hogy Orbán úr megtiltotta házának helikopterről való fotózását, csak azzal nem számolt, hogy műholdas képekről bárki megnézheti házacskáját helikopter nélkül is...
Sajnálom, hogy a képről lehagyták a jobb felső sarokban levő másik épületet, mert az sem kicsi!

No, és vajon az Orbán család további 40 db ingatlanát is védelemmel fogják ellátni?!... És mind a 40-et testőrök fogják védeni (a mi pénzünkön)???...
8-O

rázó | 2010. szeptember 3. | 19:42:29

paragrafus:
magácska szófordulatai kísértetiesen hasonlítanak Dr. Kende P. antiorbán könyveiben írottakkal. Csak nem személyesen tisztel itten meg bennünket kíváló észrevételeivel???

taxi | 2010. szeptember 3. | 18:18:46

Hát Orbán Viktor sem marad le Gyurcsány vagy Torgyán mögött. A Fidesz elnökének is a hegyvidéki luxusvillája megér vagy 2-300 millió Ft-ot.

Xavi | 2010. szeptember 3. | 17:54:27

rénszarvas | 2010. szeptember 3. | 17:50:18

miért hiányzik neked a képről az ő háza, amúgy azt nem tudom, hoyg szabad e kirakni így egy miniszterelnöki rezidencia képét, bár a google-n bármikor rátudsz ennyire zummolni...

Xavi | 2010. szeptember 3. | 17:53:16

rénszarvas | 2010. szeptember 3. | 17:44:38

mármint akik alá, vagy túl becsülték Sukorót?,

rénszarvas | 2010. szeptember 3. | 17:50:18

"Orbán Viktor háza"
*********************

És mellette a szomszédok háza.
És hol van Gyurcsány házának képe a NOL-on?

rénszarvas | 2010. szeptember 3. | 17:46:14

A Fidesz elnöke feleségével 1989 óta több lépésben egyre értékesebbre cserélte lakását.
***************************
Nahát, ez elképesztő!!

rénszarvas | 2010. szeptember 3. | 17:44:38

"Az Országgyűlés 2005-ben készült vizsgálóbizottsági jelentésében a hasonló adottságú Szabadság-hegyi villák kínálati árai alapján 120-140 millió forintra becsülte a miniszterelnök Cinege utcai lakásának értékét."
*****************************************************
Ezek becsültek Sukoró ügyben is?

paragrafus | 2010. szeptember 3. | 17:40:44

Így is lehet lopni!

tavi görény | 2010. szeptember 3. | 17:26:01

Kocsoburtól jött egy SMS, miszerint ez egy nagyon jó és hasznos döntés.

andreomedea | 2010. szeptember 3. | 17:20:04

És azt tudjátok-e, miért buli, h társasházként van nyilvántartva???

Nem kell utána luxusadót fizetni... no comment

Kiflikutya | 2010. szeptember 3. | 16:55:28

lesli42

csacskaságokat hordasz össze

Kiflikutya | 2010. szeptember 3. | 16:54:37

lakhatási engedély lehet, hogy van már azóta, de a beépíthető területet messze túlépíteték - ezt nem tudom Pokorniék megbírságolták-e már?

Kiflikutya | 2010. szeptember 3. | 16:47:53

Xavi

villa, amit máig társasházi lakásként tűntet fel ovi a vagyonnyilatkozatában és máig a "lakásukról" beszél

Kiflikutya | 2010. szeptember 3. | 16:26:22

chazoooo

tévedsz, kisebb Gyurcsány ingatlana

mitzimacko | 2010. szeptember 3. | 16:00:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Pakabubi | 2010. szeptember 3. | 15:48:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

chili | 2010. szeptember 3. | 15:30:41

hol van a jobbosok felhaborodasa a tizmillios biztonsagi koltsegekrol? Meg emlekszem, mekkora orjongest rendeztek honapokon keresztul Medgyesi es Gyurcsany ellen hasonlokert. Ez biztos mas, ugyebar, itt az orokos vezetorol van szo, o minden penzt meger. Amugy, lakhatasi engedelye van-e mar aaz orban-villanak? Mert az se volt, amikor megprobaltak utananezni, mibol es mennyi ment az atepitesre. Ez se erdekli a jobbosokat? Ha sokaig hagyjatok garazdalkodni, ellopja az Erzsebet hidat is!

Xavi | 2010. szeptember 3. | 15:22:28

bocs Szíjjártó

Xavi | 2010. szeptember 3. | 15:22:08

kérdés: kb...miért nem volt jó az Őrezred
Szájjártó válasz: A biztonsági szakemberek...és elkezdett mosolyogni...effektive ő saját maga kiröhögte azt amit mondani akart...akkor tök iga amit mond....

Jager László | 2010. szeptember 3. | 15:21:27

Na meg főleg az adófizetőkét!!!!
Tanárokra,mentősökre,rendőrökre,ápolókra,tűzoltókra......nem telik!!!
Magánhadseregre igen!!!
J.L.

harunalrasid | 2010. szeptember 3. | 14:48:53

arra a kis időre, minek?
jövőre úgyis újra festik a sándor-palotát, azt kivárja:-)))
meg lehet, hogy anikó asszony nem is akarna költözni vele.
furcsa szelek fújnak abban a bozótosban...

Xavi | 2010. szeptember 3. | 14:26:49

nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 14:16:33

okés igaz...igen ezt már más is kérdezte, hoyg mitől fél ennyire, és aki ennyire fél, azt utoléri a félelme...a másik, akit bántani akarnak , azt bántani is fogják...

Fáni | 2010. szeptember 3. | 14:26:07

Ha lenne benne annyi becsület akkor saját pénzén alakítaná ki a védelmi rendszert!

nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 14:17:44

Mert ugye azt azért mégsem hiszem el, hogy oly csekély pártelnöki fizetéséből tellett volna magántestőrségre. Vagy Hajdu és tsai ingyen dolgoztak?

nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 14:16:33

Xavi: Persze, 2002 után járt neki asszem 4 évig talán, de amit a Fidesz fizetett, azt is az állampolgárok zsebéből fizették, mert a pártok finanszírozása adóforintokból megy. Nemde?

nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 14:14:49

szélszmen: Ami pedig azt illeti, Orbán tízmilliárdot fizet haverjának, volt magántestőrének a Terrorelhárító Központért. Azt is mi fizetjük mellesleg, meg a többi besúgórendszert is, amit még kiépítenek. Mitől retteg ennyire ez a megalomániás - hogy mások szavait idézzem - zsebcézár?

Xavi | 2010. szeptember 3. | 14:14:19

nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 14:11:45

azt már ki shortolták...hivatalból, nem tudom meddig, de 2002 után még járt neki testőrség...csak a lejárta után kellett magának fizetnie, vagy a fidesznek...nem hiszem, hoyg azt államkasszából fizetnék, hisz nem volt állami titulusban, és talán a pártelnököknek nem jár...

nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 14:11:45

szélszmen: Itt a biztonsági rendszer kiépítésének költségeiről van szó, nem pedig a rendőrök vagy kormányőrök béréről, ugyanis ha valaki a kormányfői rezidencián lakott, akkor azt kormányőrök védték, és ez természetes. Érdekes, Orbánnak 98-2002 között megfelelt a rezidencia. Másfelől pedig mit gondolsz: Orbán magántestőrsége mibe került az elmúlt 8 évben? Azt is mi fizettük, nem pedig ő zsebből. Na erre varrjál gombot. Van is közel 5 Mrd tartozása a Fidesznek, de már biztos nem sokáig, arra is fog telni közpénzből.

Xavi | 2010. szeptember 3. | 14:09:33

szélszmen | 2010. szeptember 3. | 14:03:55

itt a biztonsági létesítésről van szó...amit zsebből fizettek...a rendőrők, illetve az őrezred hivatalból jár...és leváltása, lemondása után is x évig...

szélszmen | 2010. szeptember 3. | 14:03:55

Csak egy kérdés illetve kettő: ki tudja bizonyítani hogy Gyurcsány zsebből fizette azokat a rendőröket akik folyamtosan őrízték a házát 2006 szeptembere után bárhol és bármikor amikor megjelent és amikor már nem is volt miniszterlenöke a ballibeseknek?
Kettő:Mennyibe került 2006 szeptembere után gyurcsány hatalmának a megvédése?

nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 13:56:42

lesli42: Téged is közpénzből fizetnek ezért az okos kommentedért? Nagyon tájékozatlan vagy!

nemválaszolok | 2010. szeptember 3. | 13:55:36

Közpénzek herdálása, nem más. És még mit kap közpénzen Orbán és a többi nagyfejű?

Vak Ond | 2010. szeptember 3. | 13:48:10

Hát mit mondjak?! Angliában lenne nagy tüntetés, ha a főnök nem költözne be a Downing Street 10-be. Mondanák is neki, hogy nem kötelező a posztot betölteni. Természetesen ez az elődökre is vonatkozik.

Xavi | 2010. szeptember 3. | 13:45:14

lesli42 | 2010. szeptember 3. | 13:41:00

igen így volt, de ezt most te fizeted, azt saját maguk fizették...csak hoyg verjük tovább együtt a vizet, és gereblyézzük a habot

lesli42 | 2010. szeptember 3. | 13:41:00

Így volt ez eddig is az összes előző miniszterelnöknél, úgyhogy hagyjuk a habverést, meg a vízgereblyézést...

Xavi | 2010. szeptember 3. | 13:17:57

csacsi01 | 2010. szeptember 3. | 12:56:50

aha...számold ki ez neked mennyibe kerül...jah és két lakást kell így felszerelni...ezek a hülye angolok meg használják a Downing street 10-et...ha ezt tudnák...

csacsi01 | 2010. szeptember 3. | 12:56:50

ott lakik, ahol akar! ennyi! legalább ez a sajátja!

Xavi | 2010. szeptember 3. | 12:51:25

és mi van a kórházakkal, hány inkubátort kapnánk ebből...ha már elővesszük a régi rigmusokat

Xavi | 2010. szeptember 3. | 12:49:22

és a felcsúti házra is....zsir, nyári meg téli rezidencia...

Xavi | 2010. szeptember 3. | 12:48:07

loewe | 2010. szeptember 3. | 12:45:07

nem ez az ingatlan, ami társasháznak van bejegyezve?

loewe | 2010. szeptember 3. | 12:45:07

Azon kívül, h. a villát becsületesen adózott jövedelemből és sok baráti kölcsönből építette, ha benne lakik, akkor legalább ő viselje a biztonsági intézkedések költségét. (Vagy ha már nem lesz hivatalban, akkor mindent leszereltet, visszaad ...?)

Összehasonlításként: A volt német kancellár Schröder hannoveri sorháza (érdekes módon villára nem telt neki, pedig fizetése OV fizetésének többszöröse volt) előtt lehet mindent csinálni, és nem az állam viselte a biztonsági intézkedések költségét.

komszomol | 2010. szeptember 3. | 12:44:39

Ez a jobbik első lágere kettős kordonnal körülvéve. Tényleg nem is olyan szörnyű.

Xavi | 2010. szeptember 3. | 12:37:23

Gerencser | 2010. szeptember 3. | 12:33:33

ez van...mit vártál...szét dolgozza magát, szinte semmiért...és sokan vannak így...

Gerencser | 2010. szeptember 3. | 12:33:33

Most miért nem óbégat a MN és a Hir TV?Az előző miniszterelnökök legalább saját pénzükből fizették a védelmi technikát!Igaz,ezt a fentiek nem"reklámozták".És aki csak ezeket olvassa,hallgatja....Ez a pártatlan tájékoztatás?És a rendőrség fizet.Erre és TEK-re van lóvé,benzinre,bérre,tulórára nincs.Ismerősöm járőr a BRFK-án,85.000 Ft-ot keres.Jól megvan fizetve!

mikigyerek | 2010. szeptember 3. | 12:30:57

paragrafus | 2010. szeptember 3. | 12:06:15

:)))))

egy niemand | 2010. szeptember 3. | 12:29:51

T. chazoooo!
Nem akarom megsérteni,de Ön vagy agymosott Fidesz hivő, vagy az értő olvasásával van gond. Itt arról van szó, hogy a mindenkori miniszterelnök lakását is védeni kell. Aki nem költözik be a védett rezidenciába, és marad a saját lakásában, akkor ott is ki kell építeni a védelmi rendszert. Medgyessy, Gyurcsány és Bajnai maradt a saját lakásában, az előírt védelmi rendszert a saját költségükön építtették ki. Orbán is marad a saját lakásában, de a védelmi rendszert, ha igaz a hír, az állam, azaz mi adófizetők álljuk! leegyszerűsítve erről van szó. "Ki mint él, úgy ítél!" Szerintem gyalázatos!!!

mikigyerek | 2010. szeptember 3. | 12:12:19

paragrafus | 2010. szeptember 3. | 12:06:15

:)))))

paragrafus | 2010. szeptember 3. | 12:06:15

blist | 2010. szeptember 3. | 11:36:21
......"Már csak azért is érdekelne a dolog, mert 2002-ben a belügyminiszter (Pintér) jelentette a parlamentben, hogy törvényes volt a választás, majd valamivel később az akkor már exminiszterelnök (Orbán) az utcán ordított a csalásról. Akkor melyik hazudott?"......

Akkor vizsgáljuk meg ennek a kérdének a fonákját is.
Az új Országgyűlés a felállását követően NEM fogadta el sem az Országos Választási Bizottság, sem pedig az Országos Választási Iroda beszámolóját arról, hogy a 2010-es választások TÖRVÉNYESEN lezajlottak.

Akkor most - ezen leszavazások következtében - vajon legitim-e ez a mostani Parlament? (Hiszen nem fogadták el azt, hogy ők törvényesen léteznének.)

KannibálTatárÚr | 2010. szeptember 3. | 11:49:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2010. szeptember 3. | 11:45:42

miből telik egy ekkora ingatlanra valakinek...ejha...

10.10.23. | 2010. szeptember 3. | 11:36:56

"Ha jár azoknak, akik választási csalással kerültek magas pozícióba, akkor járjon azoknak is, akiket megszavazott az ország"

... mesélj, miben vettél részt? Adót nem csaltál, csak azért, mert segélyből élsz, életedben nem dolgoztál, a társadalom heréje vagy, ... stb.

2010.10.23.

blist | 2010. szeptember 3. | 11:36:21

Már csak azért is érdekelne a dolog, mert 2002-ben a belügyminiszter (Pintér) jelentette a parlamentben, hogy törvényes volt a választás, majd valamivel később az akkor már exminiszterelnök (Orbán) az utcán ordított a csalásról. Akkor melyik hazudott?

blist | 2010. szeptember 3. | 11:34:20

chazoooo | 2010. szeptember 3. | 11:29:35

Kifejtenéd ezt a csalás témát, mert eddig semmi konkrétumot nem sikerült összeszednem róuk?

chazoooo | 2010. szeptember 3. | 11:29:35

Medgyessinek is Gyurcsánynak is járt.
Mindkettőnek sokkal nagyobb ingatlana van és ez ugyanúgy az adófizetők pénzét terhelte. Nyilvánvalóan nem csak azokét akik rájuk szavaztak.

Ha jár azoknak, akik választási csalással kerültek magas pozícióba, akkor járjon azoknak is, akiket megszavazott az ország.

kismillio | 2010. szeptember 3. | 11:23:30


Gratulálok a közpénz okos felhasználásához a fidesznek illetve a kormányak :
10 -15milliárdért magánhadsereg közpénzen , 20millioért magánlakás védelmére költeni a közpénzt nem semmi , s atörpe oriás papol takarékosságrol . sőt nenm is egy magán hárol van szó hanem kettőröl még az a szerencse hogy Felcsuton nem tart lovakat metr még azistállot is bekellene riasztózni . E z már a nagyra végyás világ csucsa Obamát nem védik ennyire . Igaz törpe királyjelőlt csak egy van .

raptor | 2010. szeptember 3. | 11:14:35

pomádé | 2010. szeptember 3. | 10:55:37

Jól emlékszel!
Előtte még Medgyesi is!!

pomádé | 2010. szeptember 3. | 10:55:37

Ugye jól emlékszem, hogy egy másik miniszterelnök (valami Gyurcsány, vagy ki :-) ) anno a SAJÁT pénzéből fedezte a biztonsági rendszer kialakítását? No, ennyit a közpénz-herdálásról.

HIRDETÉS
Orbán Viktor háza
Orbán Viktor háza
Népszabadság

A kormány Orbán Viktor miniszterelnök állandó szálláshelyéül a Budapest, XII. kerület, Cinege utca 5. szám alatti állandó lakóhelyét jelöli ki - rögzíti a Magyar Közlöny csütörtöki számában megjelent határozat.

A miniszterelnök állandó szálláshelyének kijelöléséről a kabinet a köztársasági elnök, a miniszterelnök, az Országgyűlés elnöke, az Alkotmánybíróság elnöke és a Legfelsőbb Bíróság elnöke tiszteletdíjáról és juttatásairól szóló törvényre figyelemmel, valamint a védett személyek és a kijelölt létesítmények védelméről szóló kormányrendelet végrehajtása érdekében rendelkezik - áll a határozatban.

Az Országgyűlés 2005-ben készült vizsgálóbizottsági jelentésében a hasonló adottságú Szabadság-hegyi villák kínálati árai alapján 120-140 millió forintra becsülte a miniszterelnök Cinege utcai lakásának értékét.

A dokumentum szerint Orbán Viktor és családja egy XII. kerületi társasházi formában bejegyzett, azon belül 1252 négyzetméteres telekhányadon álló, önálló (a felújítás és bővítés után) 218 négyzetméteres villában él, amelyhez tartozik még egy külön kerti építmény és egy borospince.

HIRDETÉS

A Fidesz elnöke feleségével 1989 óta több lépésben egyre értékesebbre cserélte lakását.

A Cinege úti ingatlan két lakrész egyesítésével alakult ki. Orbánék a 2002-es választásokat követő napokban megvásárolták a 82 és a 101 négyzetméteres társasházi egységet. A két lakás együtt egy különálló kétszintes villaszerû újépítésû házat alkot. A telek teljes 1544 négyzetméteres területébõl az Orbán család tulajdonába egy 1252 négyzetméteres telekhányad került. A vásárlást követően tetőtér-beépítéssel további 35 négyzetméterrel kibővítették a lakást.


Egy lap a dokumentációból: az Orbán-ház északi homlokzatának építési terve
A Cinege utca villa védelmére már korábban kialakították a biztonsági rendszert, amelyet a szükséges mértékben továbbfejleszt az őrezred. Ilyen jellegű védelmet kell biztosítaniuk felcsúti házára is.

 

 

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    79 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS