belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

Sorra dőltek ki a diákok a Rendőrtiszti Főiskola évnyitóján

Többen is elájultak a Rendőrtiszti Főiskola hétfői tanévnyitóján. A leendő tisztjelöltek nem bírtak a tűző nappal.

NOL| 2009. szeptember 8. |83 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

rtfcarrie | 2010. június 14. | 15:31:13

kár, hogy sok tudatlan jár ide, aki azt se tudja, mi van ezen a főiskolán. sehol nem említették pl, hogy akkor már 2 hete megállás nélkül folyt az alapkiképzés, hogy állandó stressznek voltunk kitéve és hogy szusszanni se volt időnk. a zubbony 30 fokban nagyon kellemes viselet, mondhatom. már csak az érdekelne, hogy amikor kicsit több, mint egy hete Borsodban segítettünk a gátakon, arról miért nem hallottam egy árva szót sem vagy láttam egyetlen képet sem? a média is kitett magáért, hátat fordítani a vezetőségnek.. gratulálok!

Fóbia | 2010. március 29. | 21:34:08

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bánáti? | 2009. szeptember 20. | 15:45:20

Ezek a fiatalok alkalmassági vizsgával felvett fiatalok. Ám ők nem a tűző napon fognak órákat álldogálni, ez nem a 2 éves rendőr szakiskola. Ide jó tanuló fiatalok, akiknek tanulmányi teljesítménye és fizikai alkalmassága megfelelt a Főiskola követelményeinek.
A Rendőrtiszti Főiskola nappali tagozatán a Bűnügyi szakon: bűnügyi-gazdaságvédelmi és pénzügyi nyomozói szakot, az Igazgatásrendészeti szakon pedig: rendészeti, biztonsági, bünt.végrehajtási, határrendészeti, igazg.rendészeti, katasztrófavédelmi, közlekedési,közrendészeti, vám-és jövedéki szairányokra lehet felvételt nyerni.
És ha éppen vám vagy pénzügyis lett az évnyitón rosszul? Gondokodjunk már, mielőtt elítélnénk és lesajnálnánk ezeket a kis fiatalokat.

13aska | 2009. szeptember 9. | 10:27:15

Kedves Vowels! Sem rendőr nem vagyok, sem paraszt. Mérnök vagyok, de nem ez a lényeg. A véleményem az, hogy a média tevékenysége és jónéhányotok hozzáállása nem segíti a rendőrök munkáját (sem).
Hiszek benne, hogy ezek a főiskolás fiatalok mindegyike tiszta hivatástudattal, a politikától függetlenül az igazságot akarja szolgálni. Akik a kemény felvételi megmérettetésnek, és az ugyancsak kemény képzésnek alávetik magukat, azok hivatástudatból teszik, és biztos, hogy nem a könnyebbik utat választották. Minden tiszteletem az övék.
A cikk, aminek kapcsán beszélgetünk azért aljas, mert az egyik ilyen fiatal sebzett pillanatával visszaélve teszi ki célpontnak őt és minden társát. Fájnak az ilyen cikkek, mert ember vagyok, és édesanya is, és ha ilyet látok, eszembe jutnak, az én hasonló korú fiaim is…

vowels | 2009. szeptember 9. | 08:53:26

Inkvizítornak, semmi sem változott itt, az ide beíró rendőrök kivételével, mindenki elítéli a munkátokat....szerinted miért? el kellene már ezen gondolkodni kissé.....

vowels | 2009. szeptember 9. | 08:50:20

Inkvizítornak, nem ismerlek, nem vitatom elkötelezettséged, az tény te nem vagy bunkó, írni, fogalmazni tudsz, de nem téged basztatnak semmirekellő társaid, nem téged akarnak lehúzni, ha téged meglopnak, megtámadnak, a te feljelentésedet nem tolják félre, nem úgy kezelnek, mint aki saját magát lopta meg,vágta fejbe, nem te adod a napi bírság beszedendő összegére a parancsot, nem te mész el mint összetört nyugdíjas 24/48-as szolgálatba, maszekba, nem te véded mint aktív zsaru a bűnözők érdekeit, tanyáit, nem te nevezed ki a kapitányokat, ám azt a marhaságot te írod le, hogy mindenről a politika tehet! olcsó dolog ám erre fogni a belső bajt!

attys, nagybaromállat vagy, veled már nem folytatok vitát, mert az olyan volna, mint egy száll pipacsot megtanítani késsel-villával enni!

Inkvizítor | 2009. szeptember 9. | 08:01:59

autopia! Lehet, hogy félreérthetően fogalmaztam. Orvoslás alatt a bűncselekmények ismeretlen tetteseinek felderítését és az elkövetők elfogását értem. Azt én is a legnagyobb tragédiának tartanám, ha valaki azt gondolná, hogy a rendőr feladata az elkövető megbüntetése!
Nem állítom, hogy minden rendőr a becsület bajnoka, ennyire korlátolt azért nem vagyok. Tudom, hogy milyen az állomány, ezért tudom azt is, hogy több a becsületes rendőr, mint a patkány. Részemről nem is tekintem rendőrnek azt, aki nem becsületes. Aki bűncselekményt követ el, az az én szememben nem rendőr többé.
Budapest volt főkapitányával kapcsolatosan egy állásponton vagyunk!

attys | 2009. szeptember 9. | 06:34:34

aggababa: Akkor csoda történt nálunk, mert hétfő este is fogtunk három betörőt. :P
Vasárnap délután egy tolvajt, akik kerékpárokat loptak sorban.
Több gépkocsi feltörőt is az elmult hetekben. És én még egy forint birságot sem szabtam ki utsításra a 16 évem alatt. Sőt az utóbbi tíz évben egyáltalán nem szabtam ki bírságot.
Olvasd csak a kurucinfót, az a hiteles tájékoztatás! :P

attys | 2009. szeptember 9. | 06:32:11

volwes: Nem én hiszem, hogy éves fizura gondoltál. Sejtem ,hogy nem ,de TE írtasd! Olvasd erl, amit idéztem tőled. Te írtad bele az éves szót a mondatodba! Vesd össze a saját írásoddal, hogy lásd, nem változtattam rajta.
Azon mondataid, melyek ezen felül születtek, csak az bizonyítják, hogy sötét és primitív ember vagy. Ennyit erről. :O

Józsi | 2009. szeptember 9. | 00:56:58

Az általános iskola 5-ik osztályában minden szeptemberben van felmérő futás.

Az a tendencia, hogy minden évben romlik a teljesítményük a gyerekeknek.
1988-ben még 6-7 kört is meg tudtak tenni, ma már a 2 kör is nehéz.
Magyar Bálint Miniszter úr isten nagyobb dicsőségére csökkentette a testnevelés órák számát és el akarta törölni a testnevelési osztályzatokat is.

Hiába, a gyógyszeregyáraknak még mindíg nem elég nagy a profitjuk, és a rendőrök közül is sokan bírnak állni a napon 1 órát.

Mi előfelvételisekként Szabadszálláson 28 fokban gázálarcban vertük a 60-as évek vége felé büntetésből a vigyázzmenetet valami baromság miatt fél órán át és semmi bajunk nem lett tőle, azon túl, hogy a rossz áramlási viszonyok miatt bepárásodott , semmit nem láttunk, és harminc perc után kiöntöttük belőle az izzadságot. De csak azért, hogy a rohampályán "szellőzzünk" .

autopia | 2009. szeptember 9. | 00:18:27

Inkvizítor | 2009. szeptember 8. | 22:02:00

"Azt kérdezed miért írnak sokan utálattal a rendőrökről?... Sokkal inkább azért, mert a média és a fejesek mindent megtesznek azért, hogy lejárassák a rendőrséget."
Tudod, azert a kollegaid is sokmindent megtesznek azert, hogy le lehessen jaratni öket. Emlekszel, amikor egy balos erzelmü biro meallapitotta, hogy a rendörök hazudnak... ? Erdekes, senkinek egy haja szala sem görbült meg, mert a testület nem vetette ki magabol a szemetet. Ez pedig azt jelenti, hogy MINDEGYIK ALKALMATLAN.. Ahol egy Gergenyit kitüntettek, ott becsületes ember nehezen tud dolgozni.
aztan:
"...A rendőrség azért van, hogy ezeket a károkat orvosolja, illetve bekövetkezésüket megelőzze. Nem a rendőröket kell szidalmazni azért, mert rosszul intézkednek, gyenge kiképzést kaptak. "
Fogalomzavar: megelözni igen, de orvosolni nem a rendörnek kell. Meg itelkezni es büntetni (altalaban) sem! Az mas hatalmi agakra tartozik.
A kikepzes gyengeseget, az szemelyzet hainyat valoban a vezetesen kell szamonkerni, de az engem adott esetben nem vigasztal...

autopia | 2009. szeptember 9. | 00:06:32


értelmetlenségi | 2009. szeptember 8. | 20:30:18
"A cél, mondta, hogy a rendőrök empatikusan, beleérzéssel, megfelelő önkontrollal, a gondok megoldási szándékát tükröző magatartással léphessenek fel. Erre többen elszédültek."
En, vessetek meg erte, pont ezen nevettem a legjobbat. Ez mar majdnem ellenzeki ujsagiras...

aggaba | 2009. szeptember 8. | 23:07:30

Inkvizítor! Nem csak rendőrségünk szolgál politikai érdekeket szinte korlátlanul. Hanem a hatalmi ágak mindegyike.
Az igaz, ha nincs parancs, akkor előtérbe kerül a saját érdek, mint Mexicóban.
Persze a rendőrök parancsnoka a rossz, de meddig lehet ezzel takarózni? Mikor lesz a rossz parancsokat kiadó parancsnok megbüntetve? Soha! Mert a politika fedezi sameszeit.
Tapasztalatból írom,nem kuruc.info-s hír, hogy a rendőrség öt nálunk történt betörésből nullát derített fel. Ez hány százalékos statisztika?
Tapasztalat, mert rendőrök mondták, köztük nyomozó is, hogy parancsuk van X-ft büntetést naponta kiosztani.

mizar | 2009. szeptember 8. | 23:04:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Pali | 2009. szeptember 8. | 22:19:46

Ugy latszik csak annyi allokepesseget kovetelnek az rendor ujoncoktol, ami 85 eves nagymamak gumibotozasahoz eleg.

Inkvizítor | 2009. szeptember 8. | 22:02:00

Vowels! A nickem valóban jellemző, tekintve, hogy a gyilkosok kergetését feladtam a korrupt rendőrök kergetéséért és a testület megtisztításáért.
Azt kérdezed miért írnak sokan utálattal a rendőrökről? Nem azért, mert minden rendőr bunkó és korrupt, ezt elhiheted. Sokkal inkább azért, mert a média és a fejesek mindent megtesznek azért, hogy lejárassák a rendőrséget. A rendőr ideális bűnbak. Az elmúlt rendszerben valamiféle ellenállást jelentett a rendszerrel szemben gúnyolódni az állami hatalom megtestesítőjén, a rendőrön. A mai rendőrség - bármennyire is próbálják ráhúzni - nem politikai rendőrség, hanem bűnügyi. Bűncselekmények felderítésével és megelőzésével foglalkozik. Akármekkora nagy szar is a jelenlegi társadalmi berendezkedésünk - nevezzük áldemokráciának - vannak törvényeink, amelyek keretet szabnak az életünknek. Ezeket a törvényeket be kell tartani annak, aki az országban él. Aki nem ezt teszi, kárt okoz másoknak, akár anyagi, akár erkölcsi, akár egyéb téren. A rendőrség azért van, hogy ezeket a károkat orvosolja, illetve bekövetkezésüket megelőzze. Nem a rendőröket kell szidalmazni azért, mert rosszul intézkednek, gyenge kiképzést kaptak. Azokat a vezetőket kell szidni, akik lehetővé tették, hogy felkészületlenül az utcára kerüljenek.
Vowels! Kevesebb indulattal talán többre vinnéd. Lehet acsarkodni egymásra, de azt nem az emberek szokták, hanem a veszett kutyák. És ameddig így viselkedünk, addig nem is lesz előrelépés ebben az országban. Sárdobálás már volt éppen elég, talán most már a megoldásokat is lehetne keresni.

Szent Eltvíz | 2009. szeptember 8. | 21:23:34

Az ácsorgást is szokni köll....

Ötös kezelő | 2009. szeptember 8. | 21:14:15

Mint sorkatona volt szerencsém résztvenni a Karakumban egy gyakorlattal összekötött rakéta éleslövészeten.
Reggel 5-kor még mikádó (bélelt kabát), 8-kor 30, délben 40 fok.
Az ott töltött idő alatt nem árnyékban heverésztünk, mert ott az nincs.
Nem emlékszem, hogy valaki rosszul lett volna a napsütés miatt, pedig nem kommandósoknak képeztek bennünket.
Apókának: a 75-ös dísszemlén én is ott voltam. Ott sem emlékszem kidőlő fegyveresre.

ejnye | 2009. szeptember 8. | 21:09:40

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bony | 2009. szeptember 8. | 21:06:30

majd a csendörökazok nem szédelegnek az avatásoukon,meg a nemzeti koncerteken a fekete mellénykés /térdig érő bakelókban-)

értelmetlenségi | 2009. szeptember 8. | 20:30:18

"A cél, mondta, hogy a rendőrök empatikusan, beleérzéssel, megfelelő önkontrollal, a gondok megoldási szándékát tükröző magatartással léphessenek fel. Erre többen elszédültek."

Megdöbbentő, hogy ez a két mondat igy, egymás után, hogyan kerülhetett bele egy országos, nagymúltú, magát függetlennek hirdető napilap tudósításába. Aki ezt átengedte, az a sajtótársadalom legalját képviseli.

A rendőröktől nem elsősorban fizikai állóképességet várunk: az a katonák, kommandósok iránti elvárás. Attól még remek nyomozó, vizsgálótiszt, helyszinelő lehet valaki, ha nem tud egy órán át mozdulatlanul állni a napon, ami mellesleg hétfőn bizony igencsak keményen tűzött elég sokáig.

Jellemző a Népszabadság felhígulására ez a tudósításnak szánt förmedvény, és jellemzőek a kommentek is.

bubus | 2009. szeptember 8. | 19:39:46

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bony | 2009. szeptember 8. | 19:28:43

Lehet,hogy nem tellett nekik kajára a zsernyák fizuból hó elején!!!,vagy elkávézták,elcigizték az éhbért!

Arról is kéne értekezni miért ájulhattak el-a leendő"rendörsportolók",ha már alakalmassági vizsgákon is átesnek pl.,de lehet simán csak a stressz,vagy a telehold hatás?-)

A sok gyökér kurucos és szélsőséges korukbeli kezdőkadétnak majd lesz miről firkálnia,-érdekes,hogy ducika Ágh Péter,vagy egy Cserpalkó,netán a Szijjártó/polgári körök sose ájulnak el?

vowels | 2009. szeptember 8. | 18:58:58

megszólítattam, hát itt vagyok!

attys, ennyire nem lehetsz hülye!? rajtad kívül, talán néhány uborkafejű zsernyák gondolhatja évesnek a havit! jobban teszed, pohárba teszed a fogaid, aztán döglesz kicsit, és apró pici csintalan pukikat eregetsz, mert te vagy az, aki hálás lehet, hogy talpasbaka létére ennyit keres
...meg amit még csinálsz mellé te kis huncutka!

inkvizitor - már a nicked is jellemző rád! nem foglak sajnálni! nem foglak szeretni! ilyen lózunggal mi más is lehetnél, mint rendőr(tiszt)? gondolom bűszke vagy rá, mert a faluból te aztán vitted valamire! szerinted miért utálják a zsernyákokat? mindenki bűnöző, vagy veletek van bibi? olvasd végig a hozzászólásokat, pár "kilógó" kollégádon túl, mindenki utálattal ír rólatok, miért "inkvizitor" ? vajon miért? gondolkozz el kicsit ezen, miközben fújsz egyet a gyilkosok kergetése közben....

a lényegen nem változtat semmi, korruptak vagytok, számítók, és úgy látszik szarból vagytok, többnyire!

Szkeptikus | 2009. szeptember 8. | 18:49:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

immortal | 2009. szeptember 8. | 18:26:56

Gyíkok! Nem bírnak ki egy kis állást a napsütésben? A pompei-i katonák a forró lávában is állva maradtak. Ez a különbség köztetek...
Hogy fogtok így elfutni a bűnözők elől?

nsada75 | 2009. szeptember 8. | 18:15:14

ejnye | 2009. szeptember 8. | 18:00:17
Más szervek is jól végzik a munkájukat, nem csak a tűzoltók, habár ők sajátos helyzetben vannak, hiszen az Önkormányzatok alárendeltségébe tartoznak, gyakorlatilag a politikai befolyás ott a legkisebb. A rendőrségénél más gondok vannak főként kiválasztásból erednek ezek a problémák. Lehetne ezen változtatni, csak a létszámhiány miatt nekik ez nem érdekük. Gondoljunk bele abba, érettségi után, egy 2 éves rendőr szakiskolával, 19-20 évesen kikerül az utcára rendőrnek, még gyerekek. Nem igazán tudják feldolgoznia hatalommal járó szituációt.
A fizetésbe meg ne menjünk bele, jelenleg kijelenthető, egy rendőrkapitány, egy katasztrófavédelmi kirendeltségvezető, egy mentőállomás vezető jövedelme sem éri el egy BKV alosztályvezetői fizetését. A beosztotti állomány fizetése meg annyira a béka segge alatt van, hogy abból már művészet megélni.

talpaló | 2009. szeptember 8. | 18:06:12

Bocs, az előbb elírtam. Nem napi két órát, hanem kétszer fél órát:-((( van (lenne) jogunk légkondis helyiségben tartózkodni.(De már úgyis jön a tél, jövőre nyáron pedig ki tudja mi lesz....)

debrecen2009 | 2009. szeptember 8. | 18:04:43

Gyíkfejűek!!! Fogalmatok nincs semmiről. Tudom, hogy nektek rossz érzés segélyből meg napszámból élni-hozzánk jöhettek kapálni, kevés az ember-, dobálóztok itt mindenféle, a szomszéd asszony által kreált autentikus információval....közben meg a saját gatyátokat is anyátok mossa. Menjetek verjétek a fejeteket a falba, vagy tépjétek le a saját körmötöket. A személyes fogyatékosságotokból adódó mániákus depressziós tüneteiteket, ne itt próbáljátok kiélni abban, hogy egy olyan dologról alkottok véleményt, aminek ti is szeretnétek részesei lenni, de sajnos még álmaitokban sem lehettek a közelében sem!!! Szóval gyíkvadászok irány az erdő, és ugorjatok le a legmagasabb fáról...ha letudtok!!!! Ha nem, maradjatok ott...oda valók vagytok!!!!

bubus | 2009. szeptember 8. | 18:02:03

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ejnye | 2009. szeptember 8. | 18:00:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

talpaló | 2009. szeptember 8. | 17:59:45

Attys: Nemcsak a keresetemről, de a munkakörülményeinkről sem tehetnek a rendőrök.Csak arra szerettem volna rámutatni, hogy kik is keresik meg a rendőrök bérét.Gondoljanak azokra is, akiket szolgálnak és védenek. Remélem, nem lesz szükségem a szolgáltatásukra. Jó munkát és sok sikeres elfogást kívánok.

attys | 2009. szeptember 8. | 17:21:28

Talpalo: Sajnálatos, de talán nem a rendőr hibája, hogy Ön ennyit keres.
Egy gondolat: Kívánom, hogy soha ne legyen Önnek vagy másnak szüksége a mi munkánkra! Bár teljesülhetne! Nem fog! :(

attys | 2009. szeptember 8. | 17:19:33

"nagyon nem 80 ezer a nettó zsaru bér, tessék utána nézni, éves szinte, sok százezer az a 80, kapitányoknál meg bőven millió felett van!"

vowels: Most akkor hogy is van? Tehát éves szinten csak sok százezer, az Ön szerint magas bér? Éves szinten 16 évi aktív szolgálat és 25 éves tényleges munkaviszony után 140 ezer a nettóm. Ugy, hogy talán ezt 12 hónappal felszorozva még én is elérem a milliót éves szinten, bár nem vagyok sem tiszt, sem kapitány. :)

Éves szinten általában mindenki millió felet keres, akinek tisztességes szakmája és normális munkahelye van, hiszen az egy millió nettó az mindössze ~83,333.-Ft. havi kézhezkapott bért jelent. :O
Persze Ön ezt honnan is tudhatná, hiszen vagy nyugdíjas már rég, vagy csak diszkalkuliába szenved és képtelen egy egyszerű számvetésre!
Két év katonaság?
Mikor volt Ön katona? Már a nyolcvanas években is másfél év volt, tudom, met én az utolsó másfelesek közt voltam.
Persze Önnek erre is lesz biztosan valami "kulturált" és "megalapozott" riposztja.
Szavait akár tükör elött is mondhatta volna, mert süt a flusztráltság minden betüjéből, amit ide vetett.

attaboy: Van egy mondás a hallgatás és a bölcsesség megtartása kapcsán. :P

Zsolesz: Nem kötelezett senki sem engem annak idején sem mást, hogy zsarunak álljak/álljon. Remélem a többséget ma is az vezérelte ide, mint engem és még sok társamat, az elhivatottság, a hivatástudat, a szolgálat iránti elkötelezettség. Ha Önnek ezek a szavak nem mondanak semmit, hát ez nem az én szegénységi bizonyítványom. Szintén azt tudom mondani, hogy az ilyen tipusú vélemény vagy lenézést, vagy irígységet takar. Egyik a másiknál "szebb" emberi tulajdonság! Gratulálok Önnek! :P

A többi mogyoróagyunak már nem kívánok írni, mert vélhetően csak akkor értenék meg, ha apuka felolvasná nekik.

tooop | 2009. szeptember 8. | 17:19:08

Ha megnézzük a meterológiai jelentést 21-23 C volt - igaz árnyékban!
Nem semmi?!

talpaló | 2009. szeptember 8. | 17:16:04

Elsős gimis koromban ifjúgárdista voltam. Kiállítottak minket a tűző napra két órára. Néhányan kidőltek, én kibírtam, de kiléptem a gárdából mert nem akartam lány létemre katonásdit játszani. Most 50+ évesen 11 órát talpalok 30+ celzius fokos nedves levegőben acélerősítéses cipőben egy multiáruházban. Eladó és árupakoló vagyok a földön és a magasban egyaránt. Kamerák és fiatal főnökök állandó felügyelete és folyamatos megfélemlítése alatt kell dolgozni. Jogom(unk) van ezen kívül napi két órát légkondis helyiségben tartózkodni, de az idén pont ott döglött be a légkondi./Még véletlenül sem az irodákban./

Most nem léphetek ki. Szükségem van munkahelyre, és a 70 akárhányezer ft./nettó/hó bérre +kafetériára.:-((

64 éves és 183 napos koromban mehetek majd nyugdíjba. Néha eszembe jut, hogy vajon hány ember dolgozik még ettől is zordabb munkakörülmények között a profitszférában a rendőrökénél jóval alacsonyabb bérért?

Inkvizítor | 2009. szeptember 8. | 16:51:04

Tisztelt hozzászólók!
Én rendőrtiszt vagyok. Amiket most közlök, azok tények.
A kezdő járőri fizetés nettó 85 ezer forint. Az átlag rendőri fizetés kb. nettó 120-150 ezer forint. A rendőröknek átlagosan havonta 60 túlórájuk keletkezik. Ez kicsivel több, mint egy teljes munkahét minden hónapban.
A fizikai felvételi követelmények valóban kissé alacsonyak megítélésem szerint is, függetlenül attól, hogy ki mennyit bír a napon állni, ugyanis az nem csak a fizikai állóképesség függvénye.
Tény: a rendőrök átlagosan 60 éves korukban meghalnak. Talán ebből érzékelhető, hogy esetleg mégis egy kicsit nagyobb igénybevételnek vannak kitéve, mint más szakmák képviselői. Ha a civil szféra szabályai szerint történne a nyugíjazásuk, nem sokan érnék meg a nyugdíjas éveiket.
A rendőrök egy része valóban korrupt. Ahogy a többi ember egy része is korrupt.
Vowels! Elég ostoba dolognak tartom az általánosítást és az előítéleteket.
Más nevében nem nyilatkozom, de részemről nem a kissebrendűségi érzés vezérelt, amikor rendőrnek álltam, hanem az igazságérzet. Szerettem volna olyan embereket rács mögött tudni, akik elveszik más emberek életét.

dzsukilla | 2009. szeptember 8. | 16:42:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

ejnye | 2009. szeptember 8. | 16:24:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vowels | 2009. szeptember 8. | 15:59:11

Moderálási alapelvek- moderált komment -

kdvs rndr s gyb prszt hzzszlk!
1. ngyn nm 80 zr ntt zsr br, tssk tn nzn, vs sznt, sk szzzr z 80, kptnyknl mg bvn mll fltt vn!
2. bnk vgy zmtk! t fjtd vlt z nknts mst mg lsz tlpr, vgy m fn! z mstn t, sznnycstrnb vzt, pnt hl hlynk vn mst! mltt vlk rbnstnk-vnstnk gndln, jj d szr lsz h jnnk! d zktl kmcsktl s sk szr vn, mt sk, rngtg! m mr csk lynk vgynk.
3. ttby, csk grtlln tdk, nkd rdms vlt tt lnnd 1 vg, tln t vgy z 1 kvtl knk z tcctt
4. vlmlyk fscsmbk, zt gndlj tsz-s vltm....prsz ngymrh, st, tsz-s grnms, t ngynhly!

100 sznk s gy vg, z mgy rndrnk, k mglv ksbbrndsgt prblj kmpnzln (nzztk mg, hgyn bszl fkptny, prsz lg cpjr vgy zknjr nzn...), tl mlzn, s bt mnt sgg! pftlnsg knny nygdj lhtsg, rclcsps z mndnknk, k mlzk! krrptk s szmtk zsrk! flg kzlkdsk, d gndlm mshl s kcs bj...vgl, nm ktlz rndrnk lln, lht tsztssgs mnkt s krsn!

guga | 2009. szeptember 8. | 15:45:05

SÜN! SÜN! SÜN!

muhaha

guga | 2009. szeptember 8. | 15:43:41

Bakker, micsoda silány banda. Gyurcsány nem volt ott, hogy elkapkodja őket?
A fiam most 7.-es, az egy órás évnyitót simán végig állta a tűző napon.

Én a seregben 3 órákat álltam díszőrségben, télen, nyáron rezzenéstelenül.
Ha elájultam volna, akkor a népköztársaság nevében főbelőnek. Vagy a politika tisztnél kötök ki. Ezeket a balfék rendőrtanoncokat Putyin keze alá kéne adni kiképzésre.

Nem csoda, ha másra nem jók, mint izzókészlet ellenőrzésre, meg basztatni a jónépet.

muhaha

autopia | 2009. szeptember 8. | 15:37:46

Amikor regen toboroztak a csendöröket, akkor nehanynak azt mondtak, hogy alljanak ki az ajto ele - amikor esett az esö. Amelyiknek nem volt annyi esze, hogy az eresz ala alljon, az nem volt alkalmas...
A mostani esetben ez föleg az elöljarokra ervenyes. Mellesleg Bajnai is vezenyeltethetett volna pihenj-t... ha kicsit talpraesettebb lenne.

13aska | 2009. szeptember 8. | 15:23:48

Lényeg a lényeg, Kovács Bence irománya felkerült a népszerűségi listára, úgyhogy gratulálunk Bence, szép szakmád van, csak így tovább!

Zsolesz | 2009. szeptember 8. | 15:03:32

De miért kell abban a vastag traktorszerelő ruhában állni? Ha már nem kell a díszruha eg avatásra (bár még az is szellősebb lett volna) miért nem lehet tekintettel lenni az időjárásra a sok sün-nek.

13aska | 2009. szeptember 8. | 15:00:52

attaboy | 2009. szeptember 8. | 14:52:53

Nem tetszik tudni, hogy mit tetszik beszélni. Tessék megnézni a felvételi ponthatárokat és a feltételeket. Jeles bizonyítványal, jeles felvételivel, nyelvvizsgával lehet csak bejutni, az alkalmassági vizsgáról nem is beszélve. Idén hatvan ponttal több kellett, mint pl. a Műegyetem bármelyik karára. Huszonötszörös a túljelentkeztés, tessék utána nézni, mielőtt hülyeségetet tesztik mondani.

apóka | 2009. szeptember 8. | 14:57:37

Kíváncsi lennék néhány nagyarcú hozzászólóra, hogy bírna mozdulatlanul állni egy órán keresztül.
Ezek a fiatalok nagyon kemény fizikai felvételi vizsgán keresztül kerülnek be. Aki nem tudja teljesíteni, hiába ismeri jól a történelmet vagy a matematikát, nem jut be.
Én voltam díszszemlén annak idején és tudom mit jelent az, hogy egy-két óra mozdulatlan állás.
Állítom, hogy néhány nagyarcút még fürdőruhában állás után is vinne a mentő.

attaboy | 2009. szeptember 8. | 14:52:53

vowels
nem kell azért felkapni a vizet. Én 1 évig voltam sorkatona. És akik nem idegesítették feleslegesen a feletteseket (nem forgolódak a gépkarabéllyal) azokat többnyire nem .aszogatták. Én is visszaállítanám a sorkatonaságot, kötelező 1 év nem ártana a többségnek.
Másrészt azért van ennyi nyámnyila a rendőrségnél és azért olyan "híres" a rendőrök inteligenciája, mert a többségüket más egyetemre nem veszik fel
a rendőrtisztire meg mehet boldog-boldogtalant.

tengerimalac | 2009. szeptember 8. | 14:45:48

Warthog Nagyon igazad van! A rendőrség a 20 év szisztematikus reformálgatás áldozata! A félremagyarázott civil kontroll, a kontraszelektált, a politika ágyasaivá vált vezetőinek a műve! A rendőri vezetésnek kellett volna odatennie magát a testület és a politikusok közé! De őket mind meg lehet félemlíteni! Bordácska pere piff egy ijesztés volt mindegyiknek! Sajnos a zsaruk és a bűnözők háborújában kevés a sok szép szólam, meg papolás a demokráciáról és demokratikus jogokról! A zsarukat rákényszerítették olyan szabályok szerint a harcra, amin csak röhög az ellenfél! Most megy a tűzoltás! 1000 új 0 km-es rendőr lesz vagy két év múlva az utcákon, mert a testületet a nyugdíjak birizgálásával „megrémítették” és vagy 1500 „öreg” 35-40 éves letaposott! Bravó! Ha legalább megcsinálták volna a nyugdíjreformjukat, lenne értelme a mostani anarchiának! De nem! Csak ijesztettek egyet! Az, hogy kihoznak egy elmebeteg rendeletet, mindenféle hatásvizsgálat nélkül, az hiba! Az, hogy „fenyegetőznek” egy elmebeteg rendelet kiadásával, mindenféle hatástanulmány nélkül, az megbocsáthatatlan!

Zsolesz | 2009. szeptember 8. | 14:41:47

"Sőt el is lehet menni ebből az országból"
Ez a mondat le van védve. Egy nagy kommunista vezető már mondott ilyet. Láthattad a hétvégi melegfelvonuláson is :)
Amúgy teljesen igazad lehet a hivatástudattal. A következő kérdésem az lett volna, mi viszi rá a fiatalt, hogy rendőr legyen. De válaszoltál. Na most aki elmegy rendőrnek, vagy bármilyen munkára, nyilván tisztában van vele mik a juttatások. Az meg, hogy nincs kiírva a kapura, hogy üvöltöznek vele meg utálni fogják az igaz. De ne legyünk naívak ezt mindenki tudja. Politika tette ilyenné? Nem hiszem! Nincs megfizetve az tény. Ez a politika.
De a megítélésükért ŐK dolgoztak meg nagyon keményen.

warthog | 2009. szeptember 8. | 14:25:35

Sőt el is lehet menni ebből az országból. Van egy magyar szó: hivatástudat. Ami a tűzoltót a tűzbeküldi a bentrekedért, az orvost arra sarkall, hogy mindent megtegyen a betegért, és a rendőrt, hogy akár 48 órát dolgozzon segítsen, és elfogja azt aki megérdemli. Mármint a többség ilyen. Akik nem kapnak túlórapénzt de bentmaradnak, akik nem kapnak jutalmat de mégis megfogják a bűnözőt. Egyetlen egy rendőriskola kapuján sincs kint, hogy ha rendőr leszel, akkor mindneki bűnbaknak kiállt, bármit csinálsz az rossz és marhára nem leszel megfizetve. Ha én tohjok a gyerekemre és üvöltözök vele és csak követelek, akkor bizony egy beteg skizofrén emberi roncsiot csinálok belőle. Azaz rajtam lehet számonkénri miért lett ilyen. A rendőrség pontosan olyan mailyenné a politika és a társadalmi megbecsülés tette. csak azért tud ennek ellenére eredményeket elérni mert a fenti szó még sokaknak többet jelent a családnál.....vagy akár asaját életénél is...

bubus | 2009. szeptember 8. | 14:24:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

tengerimalac | 2009. szeptember 8. | 14:21:41

Nem is a Nap ártott meg nekik! Ez aljas rágalom! Belegondoltak mindabba, amit Bajnai mondott és „beájultak” tőle! A boldogság miatt vesztették el az eszméletüket! Kiderült, hogy a jelenlegi anarchiából a rendőrállam a kiút! Az miniszterelnök eléjük tárta a jövőképet, a perspektívát és ez szédítette meg őket! „Nehogymá” azt gondolja valaki, hogy a mai fiatalok nyápicok, állóképességük a béka alatt sincsen, csak a nagy pofájuk jár, teljesítmény az nuku! Ismétlem, mindez rágalom! Különösen a rendőri fizikai alkalmassági vizsgák szemszögéből nézve! A mai modern rendőrnek megjelenésében nem kell elrettentőnek lennie! A mai modern rendőrt megtanítják a konfliktusok elkerülésére, semmi szüksége izomzatra, állóképességre! A mai modern rendőrnek lábra csak a civil életben van szüksége szinte, mert a járőrözést is autóban ülve végzi! A hülye vén maradi főnökeiket kéne mind kirúgni, hogy ilyen megoldhatatlan feladat elé állítják a jelölteket! 1 órát állni a napon! Szörnyűséges! Haladjanak már a korral! Nem igaz, hogy nem tudták volna virtuálisan odaállítani őket!

shamil baszajev | 2009. szeptember 8. | 14:21:30

Vajon ki volt az a sündisznóagyú, agyhalott barom aki ezt a gusztustalan mezőgazdasági gépszerelő ruhát rájuk húzta? Majd 3 milliárdért terveznek nekik újjat! Az ezer új rendőr mellé kell 1000 mentős is. Drazsé, szarból nehéz lesz várat építeni!!!!!!!!!!!

Emike | 2009. szeptember 8. | 14:19:52

Ildikó! Amikor elsős voltam -nagyon régen-apácákhoz írattak be, és akkor még a kicsik álltak hátul- az évnyitón kutya meleg volt, az énekből csak annyi jött le nekem, hogy "azért állunk örvendezve, óóószűzmária". Ez azért maradt meg az emlékeim közt, mert azzal egészítettem ki magamban: áll örvendezve a nyavaja!
Viszont az apácákat sem érdekelték a kicsik!

Zsolesz | 2009. szeptember 8. | 14:14:06

kedves warthog!!!!

Szép amiket elmondasz, hogy mit kell kibírni 80 ezer forintért. De kérdem én. Valaki kötelezte őket hogy rendőrök legyenek??? Nem ezt ők választották, és tisztában voltak azzal mit kapnak érte.
Valóban keveset keresnek, de ahogy dolgoznak, ez pont annyi amit megérdemelnek. Egy tűzoltó még rosszabb fizetést kap szerintem, mégis nagyobb becsben tartja az állampolgár. Mert ő tényleg az életét kockáztatja nap mint nap.

Emike | 2009. szeptember 8. | 14:10:04

Szerencséjük a rendőreinknek, hogy nem Fidel Castrot kell hallgatniuk, aki 5-6 órás beszédeket mondott!
De nem őket kell hibáztatni, hanem vszínűleg az iskolai testnevelés volt elégtelen, és nem sportolnak. Nem kívánom, hogy utcai harcokban edződjenek, de erre figyelni kell a kiképzésükön (pl. a Rendőrakadémia c filmből vett tippekkel,mint a bombázó örmesternő.)

Zmotaki | 2009. szeptember 8. | 14:08:12

Ejnye vowels de felidegesedett maga. Érződik az írásain hogy mintha maga is továbbszolgált volna. Nem tudok leszállni a szintjére fiam, de meghökkentő ez az alpári mindenki szarból van mentalitás. Vajon vezet-e valahova??

13aska | 2009. szeptember 8. | 14:07:48

Így van, kölykök még, és más fotókon látszik, hogy a néhány "kidőlt" jórészt lány volt.

johanideszsandor | 2009. szeptember 8. | 13:58:41

Tápos fiatalok!Csak a bulikban bírják (egész éjjel!)Nézd !Tűzoltóknál fizikai állóképesség vizsgálat!Itt is felkéne mérni mit bírnak !

traktor | 2009. szeptember 8. | 13:57:41

Üdv.

Jó olvasni a sok becsületes magyar adófizető bájos sorait. Én voltam sorkatona, tudom milyen a napon állni ( ellentétben a sok csírával, akik szétverték Budapestet 2006-ban 56' szellemében). A több 100-ból kidölt 3 ember. Na és? Lehet, hogy a fele sem lesz rendőr, csak diplomát szerez, azt lekoccol.A haszontalan sajtónak lehet min csámcsogn. Az a baj emberek, hogy a többségetek ostoba...

warthog | 2009. szeptember 8. | 13:57:34

Üdv! az orvosoknak törvényes a hálapénz (adóznak utána) sőt csak így működik az egészségügy, bárhol úgy tudsz előrejutni vagy minőségi munkát kapni ha kenőpénzt fizetsz. Egy ilyen országban a rendőr a bűnös - aki 80.000 ft ért áll az utcán nyeli a benzingőzt kapja a szidalmat a lenézést, de elvárják hogy tegye oda magát, szúrják harapják üssék el ha elfogad valamennyit. Félreértés ne essék ez nem mentség!!! és nem való rendőrnek az ilyen. De ha habzószájjal üvöltözünk valakire legyünk tisztában a tényekkel. Ja igen 25 év betöltött szolgálati viszony kell és 55 betöltött év a teljes nyugdíjhoz. 55 éves kor előtti elmenetel esetén csak fele jár. AZoknak az emberekenke akik családot, egészséget feláldoznak a munkájuk során kiért is...?? ja igen azokért az álampolgárokért akik mindennap szidják őket....

sandor1 | 2009. szeptember 8. | 13:46:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

vowels | 2009. szeptember 8. | 13:43:49

Zmotaki

te büdösbogár, voltál sorkatona? én két évet húztam le, a sunnyogáson kívül mást tanulni ott nem lehetett! a rengeteg vértahó tiszt meg tiszthelyettes között, ám legszemetebbek mégis a tsz-es vagyis a tovább szolgáló sorkatonák, meg természetesen az "öreg" sorkatonák voltak! na azok aztán tudtak szívatni! ez hiányzik? a megalázás? hülye vagy és forogsz is, büdös paraszt!

Ildikó72 | 2009. szeptember 8. | 13:41:44

Tényleg egy kicsit elgondolkoztató dolog ez. A kicsi csöpp gyerekeknek tűző napon, néha 35 fok melegbe végig kell állni az évzárót. Senki nem foglalkozik velük. Egy főiskolás aki még ráadásul nem akármi pályára készül nem bírja, szerintem ez szégyen.

Zsolesz | 2009. szeptember 8. | 13:41:33

Hány fok is volt azon a napon? Mintha már nem lett volna hőség nem?
Borzalom. De nem ők a hibásak. Hanem a sok okos aki abban a szerelőruhában küldte őket oda. A sok "sün".

vowels | 2009. szeptember 8. | 13:38:52

sandor1

20 év "szolgálat" után nyugdíjasok lesznek és ebben a suli idő is benne van, ergo, más éppen a 2. diplomáját szerzi, hogy versenyben maradjon,a piacon, ezek meg már - az én adómból is - jutalmul a beszedett közlekedési bírságokért, meg a dicső szereplésükért - minden téren, már nyugdíjasok, aztán éppen a mai hírekből hallom, hogy na jó, akkor mégis visszajövünk - a nyugdíj mellett - jó pénzért kicsit tengeni, lengeni, büntetni, korrumpálódni! és még mielőtt azt mondanád ez mind nem igaz, hát engem már leakartak húzni! engem már küldtek el mikor a feltört autóm miatt feljelentést akartam tenni, hogy felesleges, mert úgyse lesz meg a tettes....és a fárasztó zsernyák melóról annyit, most megy el, mert elmehet nyugdíjba, talán 37 évesen az a szolnoki péter a bonbon zenekarból, aki mellesleg valamit fúj a rendőr csimbúm bandában is, szóval ne védd ezeket, mert nem érdemlik meg!

Zmotaki | 2009. szeptember 8. | 13:35:54

Egy-két kommentelő megjegyzésén én is elájultam. Szégyeljék el magukat gyorsan emberek. Kölykök még. Tetszettünk volna nem szétverni a sorkatonaságot, a grundokat...

nemecsekerno | 2009. szeptember 8. | 13:35:16

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sandor1 | 2009. szeptember 8. | 13:13:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

warthog | 2009. szeptember 8. | 13:09:55

A fizikai állóképesség röhejes.. de csak annyira, mint a mostani fiatal generációé, mivel közülük kerülnek ki a hallgatók, és ők már azok akik komolyabb sportfelmérő után kerültek be... milyne lehet az "átlag" ifjúság?
Másik a statisztika szerint a stressz és a feszített életvitel (éjszakázás 20-30 órás munkanapok, tönkremenő családi élet) miatt a rendőröknél 38 évesen jön az első majd 41 évesen a második infarktus. A korai nyugdíj után több mint a fele meghal. Nem azért mert szarból vannak. hanem ennyire becsülik meg őket. (nem a korrupt, bűnöző rendőrökre gondolok, hanem a becsületes hivatástudattal bíró és ezért minden mást a munkáért beáldozókra)

vowels | 2009. szeptember 8. | 12:59:44

talán ezért van a bunkóknak korán nyugdíj....szarból vannak, mind!

Lili100 | 2009. szeptember 8. | 12:34:17

Ez aztán az igazi hír....kidőltek szegények a tűző napon....Mikor lesz végre az a hír, hogy Piroska néni a közértben lopott kiflit, mert éhes?? Soha.....mert a cupákos húz zabálása közben ez eszébe sem jut senkinek!!!

demo | 2009. szeptember 8. | 11:35:15

Hát ém úgy emlékszem, hogy annak idején, a hadseregben az avatásokon, a tűző napon, rendszeresen elájultak a kiskatonák is. Forró teát osztogattak, de ennek ellenére, a nagy melegben, többrétegű vastag ruhákban sűrűn előfordult!
Csak akkor ebből még nem kreáltak ekkora hírt!

bagoj | 2009. szeptember 8. | 10:27:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Virág elvtárs s.k. | 2009. szeptember 8. | 10:15:59

Az életmentő Magyar Gárda nem volt jelen újraéleszteni?

komszomol | 2009. szeptember 8. | 10:12:01

Nana! Bajnai dumájától egy SS hadosztály is kidőlt volna.

13aska | 2009. szeptember 8. | 10:11:28

Kedves előttem szólók, megnézném, hogy ti hogy állnátok a sarat... ;-)

ejnye | 2009. szeptember 8. | 09:44:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mokusok | 2009. szeptember 8. | 09:30:36

Sajnálom a kis tiszteket. De a focistáink sem jobbak a párizsiszalámitol még futni sem birnak.

HIRDETÉS
Rendőrtiszti Főiskola, r...
Rendőrtiszti Főiskola, rosszullét miatt segítenek egy diáknak
Népszabadság - Kovács Bence

A kormányfő a Rendőrtiszti Főiskola hétfői budapesti tanévnyitóján több közbiztonsággal kapcsolatos bejelentést is tett. Elhangzott, hogy emelik a polgárőrség támogatását, segítik a roma fiatalok rendőrré válását, több pénz lesz térfigyelő kamerákra; 600 millió forinttal megerősítik a Nemzeti Nyomozó Irodát.

A miniszterelnök beszéde alatt a koraőszi tűző nap hatására többen elájultak. Az ápolók akkor léptek színre, amikor Bajnai Gordon a konfliktuskezelő képzések fontosságát hangsúlyozta. A cél, mondta, hogy a rendőrök empatikusan, beleérzéssel, megfelelő önkontrollal, a gondok megoldási szándékát tükröző magatartással léphessenek fel. Erre többen elszédültek.

A Farkasvölgyi úti intézmény alakulóterén tartott tanévnyitón a leendő rendőröknek több mint egy órán át kellett állniuk a napon. Ezt a jelek szerint még nem mindenki tudta végrehajtani.

 

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS