belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. február
23. csütörtök

Szűkítené a Fidesz a társadalmi és érdekképviseleti szervezetek jogosítványát

Társadalmi és érdekképviseleti szervezetek jogosítványait szűkítené a Fidesz. A párt módosítaná a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól szóló törvényeket; az előterjesztést Kósa Lajos, Tarlós István és Kovács Zoltán jegyzi.

MTI| 2010. október 31. |24 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

wagabond53 | 2010. november 1. | 07:22:26

Lassan beérik, amit Debreczeni vizionált.

RedWitch | 2010. november 1. | 07:19:02

Egyenlőre a versenyszférában dolgozók érdekeit védem. Nincsenek tisztába az emberek a jogaikkal, de a munkáltatók sem.
Nem keresek 1 Milliót, még az ötödét sem, de ha ezt a lehetőséget is megvonják tőlünk akkor ki segít nekeik???
Már nyílik a szemük és verik a fejüket a falba, hiszen elmaradt a "kolbászból a kerítés"....
Legyél hülye, állj be a sorba és bólogass, tapsolj! Ne legyen véleményed, tűrj el mindent, hogy mi jobban éljünk! Na erre azért nem lett volna 2/3!

xanadu | 2010. november 1. | 07:02:14

És szerintem az állami támogatást is megvonják tőlük!

Mi lesz veled Levegő Munkacsoport?
Eltünsz a légkörben?

Narancs.terror | 2010. október 31. | 21:37:14

zsiga60 | 2010. október 31. | 18:47:24


trewq | 2010. október 31. | 17:28:02
nem maradt kívül a fidesz diktatúrán csak a magánélet szférája. nincs kétségem afelől, hogy azt is megpróbálják ellenőrzésük alá vonni.
Már megtörtént, hiszen kimondták, hogy mi történjen a hálószobákban azért, hogy ne csökkenjen a létszám 10 millió alá. A padlás söprögetés még csak kósa fejében van, de találkozik lázárral akkor a megemelkedő test hőmérsékletük hatására bizonyára ez is hamarosan az ország gyűlés előtt lessz, mint válság csökkentő tényező.


Erről egy Hitler film ugrik be.Majd Orbán kép a falon, az apa tömi az anyucit , fidesz fan anyuci pedig Orbánra gondol folyamatosan :DÓóó vezérem, neked szülöm a hazáért szent gyermeket, neve légyen Viktor vagy ha lány Viktória. ...

vidok | 2010. október 31. | 21:03:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

hulyek | 2010. október 31. | 20:14:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zsiga60 | 2010. október 31. | 18:47:24


trewq | 2010. október 31. | 17:28:02
nem maradt kívül a fidesz diktatúrán csak a magánélet szférája. nincs kétségem afelől, hogy azt is megpróbálják ellenőrzésük alá vonni.
Már megtörtént, hiszen kimondták, hogy mi történjen a hálószobákban azért, hogy ne csökkenjen a létszám 10 millió alá. A padlás söprögetés még csak kósa fejében van, de találkozik lázárral akkor a megemelkedő test hőmérsékletük hatására bizonyára ez is hamarosan az ország gyűlés előtt lessz, mint válság csökkentő tényező.




fideszfan | 2010. október 31. | 17:37:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

fideszfan | 2010. október 31. | 17:34:13

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Imremete | 2010. október 31. | 17:33:01

trewq

Nem. Ez nekunk lesz a veg. Szerinted miert koltot Viktor 10 milliardot a titkosszolgalatra???

trewq | 2010. október 31. | 17:28:02

már semmi nem maradt kívül a fidesz diktatúrán csak a magánélet szférája. nincs kétségem afelől, hogy azt is megpróbálják ellenőrzésük alá vonni.

ez lesz nekik a vég.

krapulax | 2010. október 31. | 17:21:04

TToth | 2010. október 31. | 16:39:31

Ez így van. Most a szakszervezeteket vágja orrba.

Már csak az hiányozna, hogy például fideszes rokonok legyenek mindenütt a főbírók, mint például Répássy testvére, akit várhatóan a Miskolci Városi Bíróság góréjának választanak meg, természetesen demokratikusan.

TToth | 2010. október 31. | 16:39:31

Az Orbán féle társadalmi berendezkedés már létezett Magyarországon az 1950-es években Rákosi idején.

TToth | 2010. október 31. | 16:38:13

Kíváncsi vagyok, hogy mikor térnek már magukhoz a Fidesz szavazók. Ennyire hatásos volt Orbán agymosása?

Narancs.terror | 2010. október 31. | 15:25:10

Na jobberek nagyon nincsenek ma vagy csak jó szent keresztényekhez méltóan nem kötekednek?:Vagy inkább most nem értik miről is van szó . Bezzeg ha ezt mszp csinálta volna, már a forradalmi hugyos 2 forradalom zajlana...

miskun | 2010. október 31. | 14:14:00

Alakul ez kérem, alakul.

nemválaszolok | 2010. október 31. | 13:49:06

Elszámoltatást 2010-ért | 2010. október 31. | 13:41:35

Érik a polgári engedetlenség!
Remélem az érdekképviseletek utcára hívják az embereket!
Én ott leszek!

GARANTÁLOM, HOGY ÉN IS. MÉG AKKOR IS, HA KIRENDELIK PINTÉR MAFFIOZÓ RENDŐRSÉGÉT ÉS A TERRORELHÁRÍTÁST.

Elszámoltatást 2010-ért | 2010. október 31. | 13:41:35

Érik a polgári engedetlenség!
Remélem az érdekképviseletek utcára hívják az embereket!
Én ott leszek!

zeni | 2010. október 31. | 13:08:51

Biztos nem leszek szimpatikus, de úgy gondolom , hogy a szakszervezeteknek meg a kamaráknak a jogait inkább erősíteni kellene.
Ugyanakkor az önjelölt társadalmi szervezetek jogosítványainak megnyírbálásával -de akár bevonásával is- maximálisan egyetértek. Egyszerüen elképesztőnek tartom, hogy "X" "Y" "Z" civilszervezet a világon minden előtt "keresztbe feküdhessen" . Mivel olyat még nem találtak ki ami mmindekinek maradéktalanul tetszik, minden elképzelésre jut valami "iyen-olyan védő" civil szervezet amelyik mindent latba vett a dolog megakadályozása érdekében. Igy aztán nálunk minden húzódik mint a lucaszéke, és a sokszorosába kerül a normális árnak,. Jó tudom, a magas bekereülési költségekbe a korrupció is belejátszik vastagon, de szerintem az időbeli elhúzódás meg a perköltségek is jócskán megdrágítják.

hóvirág | 2010. október 31. | 13:00:50

Mit szűkíteni! El kell venni! A Fidesz maga a nép, úgy hogy nem kell semmiféle társadalmi és érdekképviseleti jogosítvány sem! Ami nekik jó, az mindenkinek jó. Amit ők akarnak, az Isten akarata na meg a 2/3-dé. Jól van és ezt is önálló képviselői indítványként adták be! Nagyon megtanulták ezt az új módit! Vigyázzatok Fidesz fiúk, háromszor adja ezt még a nép vissza!

nemválaszolok | 2010. október 31. | 12:58:57

Még a másikon verik a nyálukat, vagy nagyon friss a téma, de ne félj, nemsokára megjelennek.:))

nemválaszolok | 2010. október 31. | 12:58:14

Letámadás minden téren, hogy még véletlenül se legyen érdekképviselete a munkavállalóknak, lefokozni az AB hatáskörét, indoklás nélkül kirúgni a köztisztviselőket, közalkalmazottakat, januártól az önkormányzati dolgozókat, lenyúlni a MNY-pénztárak 3800 milliárdját, háromhetente alkotmányt, vagy éppen bármilyen törvényt módosítani egyéni képviselői indítvánnyal - ami ugyebár szintén alkotmányellenes - meddig megy ez még így? Nem véletlen, hogy Orbán nem akart egyeztetni az OÉT-tel. Az is biztos hogy azt is megszünteti. Azt hiszem, az emberek nem olyan birkák, hogy ezt a végtelenségig tűrni fogják. És hát most már kezdem azt gondolni, hogy azért kellett a terrorelhárító és egyéb intézmény, hogy kezelni tudják ezeket a dolgokat, - mármint, ha az emberek utcára mennek.

Narancs.terror | 2010. október 31. | 12:54:37

Ja és hogy hogy a jobberk nem verik itt a nyálukat?Vagy most írják meg a szöveget a pártközpontból?

Narancs.terror | 2010. október 31. | 12:50:08

Most hol van nagy pofájú Gazsika? Proletárok gyöngye nem kéne valamit most mondani?

HIRDETÉS

Az Országgyűlésnek már benyújtott javaslat szerint a társadalmi és az érdekképviseleti szervek a közigazgatási hatósági eljárások esetében nem indíthatnának jogorvoslati eljárásokat.

A jelenlegi szabályok szerint meghatározott ügyekben a törvény az ügyfél jogaival ruházhatja fel az érdekvédelmi szervezeteket és azokat a társadalmi szervezeteket, amelyeknek nyilvántartásba vett tevékenysége valamely alapvető jog védelmére vagy valamilyen közérdek érvényre juttatására irányul.

A három kormánypárti politikus most azt javasolja, hogy a szöveg a következő legyen: "meghatározott ügyekben törvény, a jogorvoslati eljárások megindítására irányuló kérelem benyújtására való jogosultság kivételével, az ügyfélhez hasonló jogállással ruházhatja fel az érdekvédelmi szervezeteket és azokat a társadalmi szervezeteket, amelyeknek a nyilvántartásba vett tevékenysége valamely alapvető jog védelmére vagy valamilyen közérdek érvényre juttatására irányul."

HIRDETÉS

A törvényjavaslat kihirdetése napján lépne hatályba.

Az indoklás szerint "az elmúlt időszakban az állam, az önkormányzatok, valamint a magánszféra által megvalósított, nemzetgazdasági szinten is jelentős beruházások során az eljárások indokolatlan elhúzódása volt megfigyelhető".
Az előterjesztők megjegyezik azt is, hogy a tapasztalatok szerint a társadalmi szervezetek fellépése nem minden esetben az eredeti jogalkotói szándékot szolgálta, s a visszaélések elkerülése, valamint a hatósági eljárások hatékony és gyors lefolytatása miatt szükség van a közigazgatási hatósági eljárásról szóló törvény módosítására.

 

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    24 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS