belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. február
12. vasárnap

Március 15.: Ünneplőbe bújt kampányrendezvények országszerte

Zászlófelvonás bekiabálásokkal, kordonok mögött, Demszkyt ismét meg akarták dobálni, rohamrendőrök az Erzsébet híd lábánál, másfél ezer ember az MSZP gyűlésén - NOL-összefoglaló az ünnepnapon történekről.

MTI| 2010. március 15. |96 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

teniszke | 2010. március 15. | 21:49:44

Nagy felhajtás, semmi mélyebb szöveg, mindegyik limonádézik, komoly ember csak legyint ezekre e típuslózungokra...Egyetlen feltűnő dolog az MSZP rendezvényén volt : ha csak ők a demokraták (ahogy Mesterházy úr állítja), akkor csak az ő szavazóik azok. Na, ez nagy bunkóság, nekem sokkal-sokkal több ismerősöm szavaz majd nem az MSZP-re, mint rájuk, ennek ellenére legalább annyira, ha nem sokkal "demokratábbak", s főleg becsületesebbek, mint ez az MSZP élgárda...

nugát | 2010. március 15. | 21:29:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Ellen Szél | 2010. március 15. | 19:40:35

Nagyon vártam Orbán Viktor ünnepi beszédét, mert azzal nyugtattak eddig, várjak március 15-ig és megtudom mit akar a Fidesz a hatalom birtokában. 2-3 napja ugyanmegjelent valami, amit egyesek programnak mertek nevezni, de gondoltam majd a Góré megmondja a frankót!
Megmondta! Számítanak mindenkinek, mindkét szavazatára, ... és a magyar név ismét nagy lesz méltó régi nagy híréhez!
Könyörgöm Viktor monmán meg, mi lesz a gazdasággal, az egészségüggyel, az oktatással, a nemzetiségi ügyekkel, a szociális rendszerrel, a parlamenti demokráciával, a párt és kampányfinanszírozással, az önkormányzatokkal, a vállalkozókkal, mitől lesz ... méltó régi nagy híréhez?

csavisz3 | 2010. március 15. | 19:24:54

Nemsokára jön az elmúlt HÚSZ év elszámoltatása és egy erős Magyarország létrehozása!
Szebb Jövőt!

statez | 2010. március 15. | 18:31:48

Almás
Csak nem kaptál egy kisebb nokiásdobozt, hogy ilyen marhaságokat írogatsz. A fideszesek szülei is nyugdíjasok, ha nem egyre többen közülük maguk is azok, mint például én is. Összekevered te a nyugdíjasokat a Párttal...

Ruzsa Sándor | 2010. március 15. | 18:04:56

Hányingerem támadt a Népszabadság "törzsvendég" kommentálóitól. Nem baj, amúgy, nem sokáig lesz már, a nagy "hatalmas" New York Times is döglődik mert a fene sem vásárolja.

Mirakel | 2010. március 15. | 17:58:26

Statez! Ez így van, jó is volt látni a hídon át hömpölygő tömeget, akik zászlókkal, békésen, nem hőzöngve és sok reménnyel keltek át a folyón. :) Tudom, hogy ez sok hazáját gyűlölő és lekicsinylő ide is befirkáló egyének fáj, de hát ez van... :) Amúgy stetez minden szavával egyetértek, amiket be szokott írni, így tovább! :)

Almás | 2010. március 15. | 17:57:12

Nyugdíjasok vigyázzatok!A jobbosok szemében csak "nyuggerek" vagytok!Ezek után tőlük mit várhattok?Alig várják, hogy bosszút álljanak rajtatok!

statez | 2010. március 15. | 17:54:16

Mirakel
Soha még ennyi kokárdás ember nem volt az utcákon március 15-én, mint ma, pedig a koromnál fogva láttam már néhány tucatot Ez semmi jót nem jelent a szocialistáknak, ez tény...

Almás | 2010. március 15. | 17:53:11

No azt látom, hogy a jobbosok, szélsőjobbosok hogyan közvetítik a "polgári és keresztényi értékeket"- "mocskos banda,bunkók,hazugok, csalók nyilas köszöntés"- meg hasonlók!
No ez lett az "őszödi beszéd" manipulált közreadásával fellázított, gyűlöletbeszédekkel szónoklatokkal, tovább heccelt félrevezetett, kordonbontással bátorított szerencsétlenekből.Ennyit tudnak a mai világról.
Nem hajlandók figyelni arra,a bizonyított tényre, hogy éppen a Fidesz olt az aki óriási károkat okozott az országnak a reformok megakadályozásával. Megmondta ezt Sólyom elnök úr is amikor kijelentette:Elhibázott lépés volt a tavaszi népszavazás!stb,st.

Mirakel | 2010. március 15. | 17:49:20

"FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:20:16

A lányom nem volt hajlandó kitűzni a kokárdát. Azt mondta, hogy nem akar egyik párthoz sem tartozni. Nos, elérték egyesek, hogy a fiatalok így nőljenek fel. Aztán lehet fújolni. Sok hibbant agyú. Lehet kocsikerék méretű kokárdával, üvöltözve ünnepelni. Bunkók gyülekezete, de aki életre keltette, az a leg bunkóbb."

Ha a lányodnak meséltél volna '48-ról és arról, hogy kik és miért tűzték ki a kokárdát, nem pedig azzal hülyítetted volna, hogy az a Fidesz-szimbólum, akkor talán ő is kiakarná rakni. Amúgy Mesterházy atyuskád is kitűzte ma.

statez | 2010. március 15. | 17:36:48

MSZP: nokiásdobozokat leadni, és elhúzni, ez a jövő szocialista programja...

azono | 2010. március 15. | 17:01:28

azért az durva hogy az mszp rendezvényen 1500 an voltak a jobbikén meg 50000!!!!

barca | 2010. március 15. | 16:36:05

Moderálási alapelvek- komment törölve -

New Power Generation | 2010. március 15. | 15:43:53

Bármelyik demokratikus berendezkedésű kulturában ha egy parlamenti párt,legyen az kormány vagy ellenzéki,ha nem megy el ,nem képviselteti magát egy állami rendezvényen az a párt halálát jelentené.
Csak a mi kis hazánkban lehet ilyet megtenni,mindenféle politikai,erkölcsi következmények nélkül.
Szégyen a Hazára,szégyen a magyar népre nézve.

Dödölle | 2010. március 15. | 15:08:37

csiga_biga | 2010. március 15. | 14:48:39
Csak kis kiegészítés: Lenin, Vlagyimir Iljics ( Uljanov) 1870-ben született. Tehát az említett időszak után 22 évvel. Csak, hogy okosoggyá!....

dekjh | 2010. március 15. | 15:07:17

Sólyomnak sikerült úgy kiírnia a választások időpontját hogy méltó ünneplésre semmi lehetőség. Talán választások nélkül sem lenne, de így előre tudható volt hogy 2010. március 15. csak egy kampányrendezvény.

Dödölle | 2010. március 15. | 14:54:38

csig_biga | 2010. március 15. | 14:27:40
Még most is tudok olvasni. Lenin említésével csak pentagram - és a Te - szintedre próbáltam lemerülni..... Nincs benne gyakorlatom.... egyébként Te is hülye vagy, ráadásul pentagrammal ellentétes dologra próbálod ráhúzni ugyanazt az ostoba magyarázatot...
Balango | 2010. mrcs 15. | 14:30:35
Azt a Demszkyt fütyülik ki, aki - bár nekem soha nem volt szívem csücske - valódi ellenálló volt, sok ...val ellentétben, aki magáról most ezt hirdeti, és el akarja hitetni....

csiga_biga | 2010. március 15. | 14:48:39

Dödölle: próbáld meg még egyszer, magyarul, kérlek!
Ha már moderálni kell, akkor jobb, ha nem is írod végig, hiszen az is csak az mszp-s színvonalat erősítené!
Gratulálok a szüleidnek és a tanáraidnak, akik ilyenné faragtak! Éljen soká lenin atyánk, ugye?

vlagyimiriljicsSünov | 2010. március 15. | 14:47:30

2002 előtt voltak-e zűrös márc 15-ök ? Mostanában miért vannak ? Bolondok tiltakoznak, vagy normálisak, csakhogy a kormányon lévők okot adtak a felháborodásra ? Pl aki 100% bukott helyzetben sem mond le tisztességgel, hanem mérhetetlen szemtelenséget tanusítva megtartja székét. Aki + 10.000 milliárd adóssággal terheli a lakosságot, akiknek tucatjairól derül ki a közpénz lenyúlás. offshore márc15.

Dödölle | 2010. március 15. | 14:45:16

csiga_biga | 2010. március 15. | 14:27:40
Még most is tudok olvasni. Lenin említésével csak pentagram - és a Te - szintedre próbáltam lemerülni..... Nincs benne gyakorlatom.... Egyebekben Te is hülye vagy, ráadásul pentagrammal ellentétes dologra próbálod ráhúzni ugyanazt az ostoba magyarázatot...
Balango | 2010. március 15. | 14:30:35
Azt a Demszkyt fütyülik ki, aki - bár nekem soha nem volt szívem csücske - valódi ellenálló volt, a sok sz@rfaszúval ellentétben, aki magáról most ezt hirdeti, és el akarja hitetni....

Balango | 2010. március 15. | 14:30:35

Mondjuk az a társaság - ide értve a szimpatizánsokat is -, amely gumibotokkal verette szét a március 15-én megemlékezni óhajtó fiatalokat, lesz szíves nem érzékenykedni, amikor most kifütyülik.
Sőt, addig örüljenek, amíg füttyöt kapnak és nem azt, amit ők osztottak annak idején.

Mielőtt valaki előállna azzal, hogy Mesterházy meg Bajnai biztosan nem gumibotozott, felhívnám a figyelmét, hogy AB határozat van arról, hogy az MSZP az M.SZ.M.P. (moderátor!) utódpártja. Ha valakinek egy ilyen nyilvánvaló tényhez jogi alátámasztásra van szüksége.

csiga_biga | 2010. március 15. | 14:27:40

Dödölle: Gratulálok! Elég ügyesen forgattad a könyveket a szociban, csak az a baj, hogy az az idő elmúlt és már nem trendi Leninre, Marxra, Sztálinra és Engelsre hivatkozni.
Kossuthnak tényleg csak álma volt az, mert megvalósítani nem lehetett volna - sőt, most sem lehet! A nagyeszű gyávája olasz városból könnyen írogat Cassandra levelet... Itthon lett volna nagy a szája a börtön fenekén!

marciano | 2010. március 15. | 14:26:40

nem ertme mit unneplunk azon hogy a osztrakoktol felszabadultunk es ra 20ev meg osztrak magayar monarhia mennyivel jobb lenne a elelt szinvonal ha 1848-ban nincs ilyen szabadsag harc,amugy meg szerintem nem szep dolog a unneplest futyel kiabalosakal zavarni

Dödölle | 2010. március 15. | 14:14:04

pentagram | 2010. március 15. | 11:56:065.
"...Aki egyik nap az internacionálét énekli, a másik nap Kossuth Lajost dicséri és a szabadságról beszél, az valahol nem lehet őszinte.
Mindenki tudja, a prostituált kezében nem áll jól a liliomszál. ..."
Te igen hülye.... Kossuth egyik álma volt a Dunai Köztársaság megalakítása. Még 1848-49-ben... NEMZETKÖZI részvétellel és összefogással... Gondolom, Lenin vezetésével...
"...Aki képtelen, vagy nem akar konzekvenciát levonni, az ne legyen sértődött..."
Nagy az Isten állatkertje, és alacsony a kerítés...

immortal | 2010. március 15. | 13:57:51

csavisz3 | 2010. március 15. | 13:47:56

Persze, hogy nem különb. Egykutya mind! Csak azért a tatárjárást nem kéne aZorbánra fogni

csavisz3 | 2010. március 15. | 13:47:56

immortal | 2010. március 15. | 13:41:51
Orbán sem különb az mszp-ésektől,Mit gondoltok miért csak az elmúlt nyolc évet akarja átvilágítani!

Tru09 | 2010. március 15. | 13:45:04

Magukat Magyarnak hazudó csőcselék fütyült a Himnusz alatt. Mindazok aki bármilyen okból erre mentséget keresnek azok hitvány emberek és mint Illyés Gyulától tudjuk: "Aki embernek hitvány az Magyarnak is az".

csavisz3 | 2010. március 15. | 13:44:37

jehu | 2010. március 15. | 13:26:04
Na azt ti nem vagytok ócska mocskos banda!
Szebb Jövőt!

immortal | 2010. március 15. | 13:41:51

Ha így folytatjuk, srácok, még aZorbánbányák is téma lesz...

mértéktartó | 2010. március 15. | 13:27:57

moszkvicssluszkulcs

Az ünnepen kiabálni szégyenteljes hitványság. A szabadlábon léttel meg nagyon vigyázni kell. Akármennyire rászolgált véleményünk szerint valaki, hogy elitéljék, hogy rács mögé kerüljön, stb. az nem a mi dolgunk és feladatunk, nem is egy új kormányé, hanem a bűnüldöző szerveké, az itélet meg kizárólag a biróságé. Esetleg egyesek ezt kellemetlen demokrácia szabálynak tartják, de megkerülhetetlen!

jehu | 2010. március 15. | 13:26:04

Ocsmány bunkó banda, amelyet a Fidesz nevelt föl, a Fidesz hergelt folyamatosan és a Fidesz uszított ellenfeleire.

macskajancsi | 2010. március 15. | 13:12:19

Bonzo | 2010. március 15. | 12:57:06

Nem vagyok jobbikos és nálam durvább kritikusa Vona Gábornak kevés van.

Szégyene a magyar népnek, a magyar értelmiségnek, hogy Vona és Morvai egyáltalán megjelenhetett a közéletben.
Szégyen, bár természetes, hogy a rabszolgában nincs gerinc és az üveggolyó fontosabb a zászlónál.
A mohácsi vész óta (úgy tűnik), az elnyomó hatalmaknak sikerült kigyomlálni a magyar népből szinte minden erős és okos embert.

(én a magam pártján állok) (amíg lehet)

moszkvicssluszkulcs | 2010. március 15. | 12:59:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Bonzo | 2010. március 15. | 12:57:06

Szerinted mit jelent az igazi jobboldaliság?
Mert szerintem súlyos fogalomzavarban szenvedtek.
Sorolhattam volna a Vonósbandát is a mélymagyarok közé, pusztán nem akarom piszkítani a klavimat velük.

macskajancsi | 2010. március 15. | 12:52:21

Bonzo | 2010. március 15. | 12:40:50

Persze 1526 óta történt néhány csekélység, de a vadság a Te oldaladon is alapos.
(Csak halkan susognám, hogy az igazi jobboldali már rég nem fideszes, tehát kidobott idő nyaggatni "szegény" zorbáncsimpánzt és a többi NB 3-as "politikus" söpredéket.)

mértéktartó | 2010. március 15. | 12:51:59

macskajancsi és más urak: jövő hónaptól nyugdíjas leszek, tehát még fiatal vagyok, de már nem vagyok olyan fiatal mint voltam.....Sajnos szigorúnak kell lennem. A magyar állami zászló felvonásakor beóbégatni, azt megzavarni nem "lépés". Lépni lehet majd kedden, meg mindig, de nemzeti ünnepen, állami zászlóval szórakozni nem. Hiába nem azt akarod leköpni, hanem mást, azt köpöd le. Ez az illegitimségről szóló duma nagyon infantilis. "Lépésként" a szavazást, időpontként április 11-t és 25-öt, helyszinként a szavazó helyiséget javasolom.

Bonzo | 2010. március 15. | 12:40:50

Miért illegitim?
Mert te nem ismered el?
Nekem Sólyom, Orbán, Semjén, Navra és a többi gazember illegitim.
Egálban vagyunk.
Arról pedig, hogy ki képviselje a magyarságot, talán nem neked a tiszted eldönteni.
Csak megjegyzésképpen, az egyik legnagyobb magyar felnőtt fejjel tanult meg magyarul beszélni, az aradi 13-ak 90 %-a úgy halt meg, hogy nem tudott magyarul.
Legyetek büszkék a magyarságotokra, de ne gondoljátok, hogy csak ti vagytok magyarok és ne hozzatok szégyent mások magyarságára.
Ennyi...

pentagram | 2010. március 15. | 12:34:54

Bonzo | 2010. március 15. | 12:16:51

Igen, jelen voltam történelem órákon.

""Ezek között nem szerepel a nemzeti ünnep méltóságának a tönkretétele.""

Az a hazug, csaló, gátlástalanul önös érdekeket képviselő, korrupt illegitim kormány, ne képviselje a magyarságot, a magyar nemzetet, mert erre nem kaptak felhatalmazást, jelenlétüket csalással érték el. Magyarország és polgárai nem ilyen!

Aki képtelen, vagy nem akar konzekvenciát levonni, az ne legyen sértődött.
Én csak magyar érzésű, és tenni akaró polgárokat ismerek!

csavisz3 | 2010. március 15. | 12:27:31

Vajon lett volna bekiabálás,ha a Bajnai félék nem vesznek részt?És még kordon sem kellett volna!

macskajancsi | 2010. március 15. | 12:25:57

Egyébként (szerintem) nem az emberekkel van baj, hanem a magyar földdel, vízzel, levegővel, táplálékkal : túl jó!

Talán ezért ennyire vadak a magyarok. (Már nem sokáig ?)

Régi vicc, hogy ha az usában élne 10 millió magyar, már nem lenne usa
(és valószínűleg már Föld sem).

pentagram | 2010. március 15. | 12:22:56

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:58:38

Megkérném legalább így március idusán, ne szennyezze a környezetem!

barca | 2010. március 15. | 12:21:44

Moderálási alapelvek- komment törölve -

pentagram | 2010. március 15. | 12:21:02

mértéktartó | 2010. március 15. | 12:07:09

Természetesen igazad van!
De nézd meg a többi megemlékezést. Hány bekiabálást lehet hallani?
Nagy valószínűséggel ennek is oka van! Nem?
Akik elnyomták és nyomják a szabadságot, azok mit szentségtelenítenek meg?

barca | 2010. március 15. | 12:19:24

Moderálási alapelvek- komment törölve -

macskajancsi | 2010. március 15. | 12:18:20

mértéktartó | 2010. március 15. | 12:07:09

Te még fiatal vagy és van időd ?
Lehet, hogy vársz valamit, "másoktól" ?
Akkor akarsz majd lépni, amikor átgázoltak a lábadon ?

harunalrasid | 2010. március 15. | 12:17:29

na igen.
a kdnp és a fidesz ezzel csak nem azt akarták demonstrálni, hogy ez az ünnep nem az ő ünnepük is?
ejnye, bejnye!
ez mintha nemzeti ünnep lenne, és nem kormányzati, meg libsibolsi, meg egyéb!
gratulálok a jobboldal eme dicső képviselőinek!
lehet, hogy nem is egy nemzethez tartozunk?

Packard | 2010. március 15. | 12:17:14

lafe | 2010. március 15. | 11:44:02

Jaj, dehogynem élhet. Sajnos.
De az mindenhol van. Az emberi elme felfelé meg lefelé sem ismer hatásokat.

Bonzo | 2010. március 15. | 12:16:51

Penta
A kormány, vagy bárki más elleni tiltakozás kifejezésének meg van a demokratikus szabályok által elfogadott módja.
Ezek között nem szerepel a nemzeti ünnep méltóságának a tönkretétele.
Ezt nem tudjátok a csökött agyatokkal felfogni és ez a legnagyobb baj veletek.
A holdra ugató kutyát nem érdekli, ha március 34.-én kivonultok és üvöltöztök, legfeljebb a rendőrök pofán vágnak, ha gyújtogattok, de egy ország, egy nemzet ünnepét tönkretenni annak a nemzetnek a meggyalázásával egyenlő, akiket állítólag ti és csakis ti képviseltek.
Ha ilyenek a magyarok, akkor én ünnepélyesen kijelentem, hogy sváb vagyok, tót, szláv, cigány, zsidó, ruszin, szerb, román, vagy bármi más, de nem magyar.
Tisztában vagytok ti mélymagyarok azzal, hogy 48-ban nem a magyarok küzdöttek a szabadságért, hanem a magyar nemzet tagjai együtt az összes itt élő nemzetiség tagjaival, akik közül sokan még csak nem is tudtak magyarul.

100% tolerancia | 2010. március 15. | 12:15:04

"Árpádsávos szenny-Magyarország. Magyarország ezt érdemli."

Athanáz. Ez valami más etnikum dekrétuma felettünk?

Packard | 2010. március 15. | 12:14:54

pentagram | 2010. március 15. | 11:56:06

Ez mondjuk igaz.

barca | 2010. március 15. | 12:11:11

Moderálási alapelvek- komment törölve -

mértéktartó | 2010. március 15. | 12:07:09

Barca, pentagram, macskajancsi, stb. stb. A szentségit, NEM ERRŐL VAN SZÓ! A nemzeti ünnep nem arra van, hogy a pillanatnyi akár jogos elégedetlenséget bebődüljék. Nem lehet célozni, hogy ez ennek szól, az meg annak szól. Megszentségtelenitik a nemzeti ünnepet a bekiabálók.

macskajancsi | 2010. március 15. | 12:06:21

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:58:38

Szereted a "primitív" szót használni, otthon sokat hallottad, ugye ?
Anyu mondta Apunak, vagy fordítva ?
Kénytelen voltál hallgatni, mert nem volt gyerekszobád.
Nem könnyű az életed, toprongyként !

New Power Generation | 2010. március 15. | 12:01:57

Nem értem ezt a bekiabálós ünneprontást.
Lassan itt van Ápr.11.
Ott véleményt lehet alkotni.
2006-ban kellett volna az összes fideszes politikusnak "orditani".Öszöd után,Okt.23. után kellett volna orditani.
Vagy a parlamenti mandátumokat orditva kellett volna visszaadni,feloszlatva önmagukat.stb.
Ne szégyenitse meg senki a magyar zászlófelvonást,Himnuszt bekiabálásokkal.
Azalatt igenis vigyázzba kéne állni és mély hódolattal,tisztelettel emlékezni azokra,akik a történelem során,nem csak Márc.15-én,hanem a teljes magyar történelem során éltek,haltak a NEMZETért

ViKtOr | 2010. március 15. | 12:00:04

Moderálási alapelvek- komment törölve -

barca | 2010. március 15. | 11:59:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:58:38

pentagram | 2010. március 15. | 11:56:06
A primitív agyaddal, majd meghatározod, hogy ki, hova tartozik? Na ne.

macskajancsi | 2010. március 15. | 11:57:23

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:54:17

Most is hibáztál, te senkiborja, mert elfelejtetted a felkiáltójelet, így néz ki : !

pentagram | 2010. március 15. | 11:56:06


1. Az a kormány, amelyik nem a nép, az ország érdekeit képviseli-te, intézkedéseiben az ellenkezőjét teszi, tudatában van cselekményével, ezért félelmében önmagát kordonokkal rekeszti el.
A "bekiabálások" nekik szóltak!

2. Azok a politikusok és utódaik beszélnek erkölcsi, anyagi szabadságról akik leverték, méltatják annak szépségeit, akik évtizedek óta elnyomták, kifosztották, még gondolkodásban is korlátozták a nemzetet.
A "bekiabálások" nekik szóltak!

3. Amíg ilyen és hasonló politikusok lesznek a "bekiabálások" mindig nekik fognak szólni!

4. A "bekiabálások" nem március 15-e, a szabadságharc kritikájaként hangzottak el. Nektek evvtásak, a bekiabálás nektek szólt! Sajnos eddig nem vettétek észre a mindennapos "bekiabálásokat"!

5. Aki egyik nap az internacionálét énekli, a másik nap Kossuth Lajost dicséri és a szabadságról beszél, az valahol nem lehet őszinte.
Mindenki tudja, a prostituált kezében nem áll jól a liliomszál.

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:54:17

macskajancsi | 2010. március 15. | 11:51:34

Ezt a részt vedd át mégegyszer.

macskajancsi | 2010. március 15. | 11:53:17

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:51:01

macskajancsi
Kár szót vesztegertni rád. Funkcionálisan analfabéta vagy.

próbálj meg 1 mondatot leírni hiba nélkül, nos , rajta !

batador | 2010. március 15. | 11:52:38

Azt kéne már tudomásul venni, hogy aki a NEMZETI ÜNNEPEN a NEMZETI HIMNUSZ HANGJAI ALATT, a NEMZETI LOBOGÓ FELVONÁSA ALATT óbégat, füttyög, zavarja az ÜNNEP MÉLTÓSÁGÁT azt nem lehet másképp minősíteni, csak úgy ,hogy csürhe, NEMZETÁRULÓ BANDA!

macskajancsi | 2010. március 15. | 11:51:34

"FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:44:12
Annyira primitiv vagy, hogy a szimbólumokkal nem vagy tisztába. Elöntötte az agyad a kokárda. Tapír II."

A 4. eleminél vágtak ki a suliból, ugye ?
Ezért nem vagy TISZTÁBA a magyar hejjesírásssal ?

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:51:01

macskajancsi
Kár szót vesztegertni rád. Funkcionálisan analfabéta vagy.

barca | 2010. március 15. | 11:50:39

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nostromo | 2010. március 15. | 11:46:56

marciano | 2010. március 15. | 11:02:00
Mi senki uralama alatt nem akarunk élni . Ez egy keleti harcos nemzet. Miért kellett a Nagy Francia Forradalom? Nem lehet mindent megoldani a nagyi régi varrógépe mellől egy csésze teát szürcsölve (titkon egy kis likőrt, de az már extázis) és csendben éhen halni. EZ az "inkább ne beszéljünk róla " mentalitás akadályozza a fejlődésünket . A bekiabálók pedig nem az ünnepet hanem láthatóan Gordont zavarták , aki a himnusz alatt unott képpel nézett a semmibe.

macskajancsi | 2010. március 15. | 11:46:33

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:44:12

a komcsi körökben jól fizetnek neked, te nemzetáruló !

macskajancsi | 2010. március 15. | 11:45:10

Hölgyek, Urak, elvtik és elvtinők !

Aki utálja a magyarokat : nyitva a határ
(egyelőre)

kuttykurutty19 | 2010. március 15. | 11:44:58

Elvtársak! Győzzön a JOBBIK!:D

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:44:12

macskajancsi | 2010. március 15. | 11:42:17

Annyira primitiv vagy, hogy a szimbólumokkal nem vagy tisztába. Elöntötte az agyad a kokárda. Tapír II.

lafe | 2010. március 15. | 11:44:02

Moderálási alapelvek- komment törölve -

macskajancsi | 2010. március 15. | 11:42:17

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:20:16

próbáld meg ezt az usában az ottani zászlóról elmondani

2 percen belül vagy a rendőr, vagy a mentő visz

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:40:30

barca | 2010. március 15. | 11:29:57
Te és a társaid taplósága miatt van ez. Te ezt nem éerted, hogyan romboltak. Tapló.

Spartan | 2010. március 15. | 11:34:34

...csodálom, hogy a zászlót felvonták, mert azt gondoltam már azt is ellopták, gondolom a honvédség vigyáz rá...Nemzeti ünnep, nemzet nélkül....és ez már évek óta....na ebből is elég volt....

barca | 2010. március 15. | 11:29:57

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Dödölle | 2010. március 15. | 11:24:01

majimi | 2010. március 15. | 11:13:35
Öcsisajt, jön még április 4. is !.... Eldugulhatsz....
FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:20:16
Mióta Csutitörp kisajátította a kokárdát, és sem tűztem ki.... Sok éve... Nem a malomkeréknyi kokárda számít, ha olyan "ember" van mögötte, mint "ezek" !....

bagoj | 2010. március 15. | 11:21:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Antananarivo | 2010. március 15. | 11:21:25

Büszkének kellene lennem, mert magyar vagyok, mert március 15-e régóta minden magyar ünnepe! Sajnos nem vagyok, nem lehetek büszke azok miatt akik ily aljasan viselkednek nemzeti ünnepünkön. A bekiabálók miatt, helyettük szégyellem magam, szégyellem, hogy ők is magyarnak tartják magukat.
Előbb-utóbb Magyarország olyan sorsra jut mint Korea, Észak meg Dél.
Minden jó érzésű magyarnak, Magyarországnak békés ünnepet kívánok!

FIROBÉ | 2010. március 15. | 11:20:16

A lányom nem volt hajlandó kitűzni a kokárdát. Azt mondta, hogy nem akar egyik párthoz sem tartozni. Nos, elérték egyesek, hogy a fiatalok így nőljenek fel. Aztán lehet fújolni. Sok hibbant agyú. Lehet kocsikerék méretű kokárdával, üvöltözve ünnepelni. Bunkók gyülekezete, de aki életre keltette, az a leg bunkóbb.

bagoj | 2010. március 15. | 11:19:28

Moderálási alapelvek- komment törölve -

majimi | 2010. március 15. | 11:13:35

Kedves Elvtársak!
Ma utószor eléneklitek az "ez a harc lesz a végső", számotokra oly kedves nótátokat, majd lassan kezdhetitek tanulni a "börtön rock" slágert!
Garantáltan otthon fogjátok érezni magatokat ott is lesz bőven rács!!

nostromo | 2010. március 15. | 11:13:10

Most megy az ünnepség és a Kossuth Lajos az üzente... nótát , amiben az is szerepel "ha megégeszer azt üzeni , mindnyájunknak el kell menni" ez volt la..lla..laa, meg Dobó Kata mint tanárnő. 2010 március 15 állami ünnepség kikapcsoltam.

laci_54 | 2010. március 15. | 11:11:51

Én ezt is Orbán Viktorra fogom!
Ő volt az aki az "utcai harcosokat és egyéb csőcseléket" felbérelte, hogy minden módon zavarjon meg minden kormány által kezdeményezett rendezvényt.
Ahogy mondotta: majd két pofonnal hazazavarja őket, ha hatalomra került. Biztosan nem ismeri a mesebeli bűvészinas sztoriját. Mert előcsalta a gazembereket, de vissza már nem tudja ő sem küldeni őket, ahová kellene...

marciano | 2010. március 15. | 11:02:00

nem ertem miert kellet ez a szabadsag harc mi volt a ertelme nem ertem valaki elmagyarazna mert ertelmet nem ertem mert utan 20 evre megalakult az osztrak magyar monarchia.en nem ertem ..mennyivel jobb lett volna osztrak uralom allat elni most mien jo elett lenne itt.amugy meg ha unneplik mert kell kozbe kiabalni balhezni nem ertem ez mire jo ha van egy unnep mert kell rendbontast csinalni

Bonzo | 2010. március 15. | 11:01:15

A "magyarok" ismét megmutatták, hogyan kell méltósággal, büszkén ünnepelni. Sajnálatos, hogy ezzel a magyarok, a valóban magyar emberek ünneplését zavarják, akadályozzák.
Szégyen az országra, szégyen a magyarságra, szégyen az emberiségre.
Ezek miatt az alkoholista, idióta "mélymagyar hazaffyjak" miatt nem megy ki az ünnepekre a normális emberek többsége.

Mirakel | 2010. március 15. | 10:52:58

"nolcsi122 | 2010. március 15. | 10:31:15

Miért kell minden ünnepünket megzavarni? Ilyet csak az alja nép tesz. Szégyen, hogy a szélsőségeseknek semmi sem számít."

Te hol éltél az elmúlt 8 évben? Nem kell rá válaszolni.

foldeselvtars | 2010. március 15. | 10:49:45

Sötét sikátorokban és hátsó ajtókon át lopódzó kordonkormány!
4 év alatt szokhatták a rácsokat, prekondicionálásnak mindenképp jó a börtönévekre.

macskajancsi | 2010. március 15. | 10:49:12

na és ha kiabálnak ?

Teljesen más szint:

Árpád pajzsra emelését vajon kussban nézték a magyarok ?

(egyébként egy hangos kiabálásnál jobb egy csendes verekedés)

mértéktartó | 2010. március 15. | 10:44:54

Elegem van abból, hogy hitvány baromemberek évek óta ellopják nemzeti ünnepeink megünneplésének élményét tőlünk. Nem arról van szó, hogy "kinek van igaza", hanem hogy a szabadságharcra emlékezve nincs helye a mai, napi, aktuális hasfájások hangoztatásának. Ha igazuk van-lenne elégedetlenségükben, akkor is egy napra félre kell azokat tenni nagyjainkra emlékezve. Vérlázító, hogy egy simlis kis polgármester ehavi pitiáner ügyét belekeverik Kossuth és Széchenyi méltatásába. És kikérem magamnak, hogy a pártoknak van ocsmány pofájuk évek óta nem együtt ünnepelni és hogy az ünnep nem az ünnepről szól, nem '56-ról, nem '48-ról, hanem a másik aznapi ócsárolásának maximalizálásáról. Fúúúj!

apóka | 2010. március 15. | 10:43:20

Bunkók a "rendszerváltás óta" vannak, és lesznek. Ez legyen a legnagyobb örömük az életükben. Ők így ünnepelnek, bunkó módon.

Athanáz | 2010. március 15. | 10:40:36

Árpádsávos szenny-Magyarország. Magyarország ezt érdemli.

nolcsi122 | 2010. március 15. | 10:31:15

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Öregvándor | 2010. március 15. | 10:27:33

lazus | 2010. március 15. | 10:24:16

Persze, ők tették tönkre az országot, ők éltek vissza a hivatalaikkal, ki más...

lazus | 2010. március 15. | 10:24:16

Kik? A bekiabalok?

HNB9JSK041 | 2010. március 15. | 10:13:43

Már ne is menjetek haza, erre a kis időre már nem érdemes. Legalább szokjátok a rácsokat!

HIRDETÉS
A legnagyobb ellenzéki p...
A legnagyobb ellenzéki párt már nagyon várja a szavazást
Népszabadság - Kurucz Árpád

Rendbontás nélkül zajlott le délelőtt a Parlament előtti Kossuth téren a Magyar Köztársaság logójának ünnepélyes felvonása, amellyel megkezdődött az 1848-49-es forradalom és szabadságharc 162. évfodfulójára rendezett állami ünnepségsorozat. Az ünnepi eseményen jelen volt Sólyom László köztársasági elnök, Bajnai Gordon miniszterelnök és Katona Béla, az Országgyűlés elnöke. A rendezvényen részt vettek a kormány tagjai, állami vezetők, a pártok egy részének képviselői, a diplomácia testület tagjai.

Az SZDSZ és az MDF még pénteken azt közölte az MTI megkeresésére, hogy képviselteti magát az ünnepségen. Az MSZP politikusai ott voltak a zászlófelvonáson. A KDNP tudatta, politikusai nem vesznek részt az ünnepi zászlófelvonáson, a Fidesz hétfői tájékoztatása szerint politikusai nem vettek részt az ünnepségen.

A zászlófelvonás idejére a Kossuth Lajos teret kordonnal zárta le a rendőrség, a térre detektoros kapun áthaladva lehetett bejutni. Az MTI tudósítói szerint a kordonon kívül tartózkodók közül többeknél árpádsávos zászló, vagy libát ábrázoló kendő volt. Folyamatos bekiabálással, füttyülésekkel próbálták megzavarni a zászlófelvonást. Többek között az volt hallható: "hazaáruló!", "börtönbe!", "Hagyó, talicskatoló".

HIRDETÉS


Zászlófelvonás
Népszabadság - Kurucz Árpád
Orbán: a kormányváltás több lesz, mint forradalom

A Fidesz elnöke szerint a magyar nép a kapuk előtt áll, azt üzeni a "helytartótanácsnak, hogy ideje csomagolni", már csak 27 nap van a választásokig. Orbán Viktor hétfőn a párt március 15-i megemlékezésén, kampánynyitó nagygyűlésén azt mondta: azért hívta a gyűlésre az embereket, hogy közösen elindítsák az utolsó nagy hajrát. Mint mondta, évek óta készülnek erre a pillanatra; hosszú utat kellett megtenni, hogy elérkezzenek a budai Vár lábához. De az út alatt erejük nem fogyott, hanem gyarapodott - közölte. A Fidesz elnöke kiemelte: fel kell tenni a pontot az i-re, de Magyarország jelenleg rossz állapotban van. Bővebben >>

Átadták a Kossuth- és Széchenyi díjakat

Az idén 19 művésznek ítéltek oda Kossuth-díjat, 20 tudós részesült Széchenyi-díjban, míg a Magyar Köztársasági Érdemrend magasabb kitüntetéseit 26-an vették át. Sólyom László az átadón úgy fogalmazott: a nemzet egységét leginkább akkor tapasztalja, amikor a határon túli magyar közösségekkel együtt ünnepel. Bővebben az átadásról, és a kitüntettek teljes listája itt!

MSZP: csak mi tudjuk megállítani a jobboldali nyomulást!

Azért vagyunk ma itt, hogy fejet hajtsunk március 15-e emléke előtt, és hogy visszavegyük az ünneplés, az utcai megemlékezés és a nemzeti büszkeség jogát - mondta Mesterházy Attila, az MSZP miniszterelnök-jelöltje a párt ünnepi nagygyűlésén Budapesten, a Pilvax közben, amelyen mintegy másfélezer ember vett részt. A miniszterelnök-jelölt szerint csak a szocialista párt tudja képviselni a baloldali, a liberális és a demokratikus értékeket. Mint fogalmazott, egyedül a szocialisták tudnak gátat szabni "a jobboldali nyomulásnak" és tudják ébren tartani a modern és európai Magyarország vízióját. A miniszterelnök-jelölt szerint Orbán Viktor demokratikus keretek között egypártrendszert akar és "a Fidesszel együttműködő Jobbik" nyíltan tagadja a rendszerváltás értékeit. Bővebben >>>

Demszkyt megint meg akarták dobálni

A főpolgármester a Március 15. téren a demokrácia és a szabadság ünnepének méltatása után arról beszélt, hogy a Jobbik egy terroristavezér mellett kampányol, egyenruhás emberei masíroznak országszerte, ártatlan cigányokat, zsidókat, másként gondolkodókat félemlítenek meg, és politikusok ellen szerveznek terrorakciókat. Ezzel azonban még jobban fölhergelte az őt fújoló tömeget, amely "tojásbiztos távolságban volt a színpadtól, és minden eszközzel arra törekedett, hogy belefojtsa a szót a főpolgármesterbe. Az Erzsébet híd lábának mintegy kétszáz rohamrendőr sorakozott fel. Bővebben >>>

Vona: a Jobbik áprilisban győzni fog és kormányra kerül

A Jobbik győzni fog az áprilisi választásokon - mondta Vona Gábor pártelnök a párt Deák téri nagygyűlésén, ahol kettős sorfalat áll az Új Magyar Gárda. Morvai Krisztina szerint a 12 pontból kiolvasható Budaházy szabadon bocsátása, Szegedi Csanád pedig felszólította az MSZP-t, ne induljon a választáson.  Bővebben >>>

Kósa Lajos megemlítette a nokiásdobozt

"Húsz éve a magyar nép a szabadságot választotta, ezt kell újjáépítenünk" - mondta a város főterén összegyűlt népes hallgatósága előtt Kósa Lajos Debrecen polgármestere, a Fidesz alelnöke. "Ma már tudjuk, hogyan lehetetlenítették el a tisztességgel dolgozó magyar emberek jövőjét, hogyan vitték haza az állami vállalatokból talicskaszámra a pénzt, hogyan csapolták meg az önkormányzatok számláit, ma már tudjuk, mi fér el egy Nokia-dobozban" - mondta a fideszes politikus. Bővebben >>>

Bokros: szégyen, de igaz

A pártok ismét négy évnyi semmittevésre akarják ítélni Magyarországot - jelentette ki az MDF miniszterelnök-jelöltje, Bokros Lajos a párt Jókai téri rendezvényén. Úgy fogalmazott: "szégyen, de igaz, 162 évvel ezelőtt a politikai elit jobban látta, mint ma, hogy a reformok csak kéz a kézben haladva érhetnek el átütő eredményt". Bővebben >>>

Az LMP a szabadságharcra emlékezve 12 fát ültetett el a józsefvárosi Teleki téren, és - mintegy félszáz érdeklődő előtt - meghirdette a párt 12 pontját. Bővebben >>>

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    96 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS