belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
24. csütörtök

A Wizz Air jelezte a kormánynál: pótolná a Malévot

A konkurens lehetőséget lát a másik nehéz helyzetében. 2 új gépet hoznak Budapestre, 66 százalékkal növelik a kapacitásukat. A Wizz Air kérte a kormányt, hogy az államközi szerződésekkel biztosított vonalakat adja át nekik. Készek öt új járatot indítani, és ehhez új repülőgépet telepítenek Budapestre. Az első gesztust már hajnalban megtették: Malév-jegyért tízezer forintos beszállókártyát biztosít a Wizz Air.

NOL| 2012. február 3. |51 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

amergin | 2012. február 5. | 12:16:35

Ps: Gjokkel: nem a kormány a hibás, nem a kormány a hibás, nem a kormány a hibás, az elmúlt nyolc év, az elmúlt nyolc év, az elmúlt nyolc év a hibás - jaj de baromi unalmasak vagytok mindannyian, hogy megmagyarázzátok azt a csődtömeget, amit az országból csináltatok másfél év alatt :)

amergin | 2012. február 5. | 12:14:00

Kedves Gjokkel! Mit kellett volna csinálni? Megmondom: privatizálni az egészet. Nem kellett volna annyira ragaszkodni a nemzeti légitársaság gondolatához. Mint azt az elmúlt másfél évben oly elszántan tette a Fidesz kormány. Ha a Malév pénznyelőként működik, akkor olyan vezetés kell, amely képes azt racionálisan üzemeltetni.
A Fidesz Bajnaiék alatt informálisan jelezte Oszkónak, hogy ők ragaszkodni fognak a Malév nemzeti tulajdonban tartásához.

Kevesebb indulat, több racionalitás :) Neked sem ártana, cimbora, de a kormánynak meg aztán különösen nem :)

lui70 | 2012. február 4. | 16:19:50

piszkavas

Tökéletesen igazad van...többek között a Wizz Airt is elmeszelte az EU szinte az összes román reptér okán ,mivel tiltott támogatásnak minősítették a neki járó extra kedvezményeket.Majd ezek után rohan Váradi az Eu hoz a Malév miatt.......ilyen alapon rohanhatna a RyanAir miatt is mert a BA csak úgy tudta visszacsalogatni , hogy extra kedvezményeket adott neki......természetesen amennyiben bejelentést tenne akkor szerintem körberöhögnék az Eu ban ...elvégre a tőke áramlás iránya csak nyugat felől mehet kelet felé míg a haszon kiáramlásának iránya csakis kelet felől mehet nyugatra........ez az EU , illetve, hogy az is egy vicc, mely szerint gyakorlatilag minden eu állam támogatja a saját légitársaságát (persze nem ilyen dilettáns "feltűnő" módon mint a mostani kormány a Malév ot) mert egyébként már csak a Lufthansa a Klm és Ba lenne.......


1123.SENKI | 2012. február 4. | 14:01:45

....és vajon mennyi malév-pótlékot kap majd a király?....

piszkavas | 2012. február 4. | 08:33:39

Azt sem értem, hogy a fapadosok állami támogatását miért nem vizsgálják? Tény, hogy ez indirekt valósul meg, de megy! Nevezetesen: A Rayanair úgy köt szerződést, hogy pénzt kér az adott repülőtértől és nem fizet. A szerencsétlen repülőterek meg fizetnek, mert így lesz a repjegy 5 USD. A repülőterek veszteségeit meg az önkormányzatok és az állam fizeti ki. Vagyis, az álami pénzek közvetetten támogatják a fapadosokat.
Talán meg kéne kérdezni Sármellék repülőterét. Sokat tudnának mesélni!

piszkavas | 2012. február 4. | 08:27:30

Javaslom a Váradi úr felelősségét megvizsgálni a MALÉV jelenlegi állapotáért. A vagyoni elemek eladásáért, a gépvásárlási és lízingelési szerződésekért. Repülős szakmában csodákat mesélnek, hogy miből is lett a WizzAir.

jjoey | 2012. február 4. | 08:00:54

erről volt szó, ezek szerint?
2001-ben lizingelünk gépeket, ma "rossza a lízingszerződés", nem WizzVáradi írta alá anno?
Rendben, elküldték 2003ban a "ballibsik", gründolt egy céget, ami addig volt magyar, amig nem sokkalotta az akkor mág állami, majd piaci körülmények között üzemelő reptér dijait és elment Lo.-ba.
Ma visszajönne, és érdekes, nem Párizs CDG, vagy München, Frankfurt reptereire repülne, hanem Kijev, Moszkva, ahova csak államközivel mehet, ahova a code-share ellenére a Maláv 90%-os telitettségekkel repült, pontosan.

Ryan meg biztosan fáj majd neki, hiszen ők leakasztottak pár gépet, 2 héten belül indulnak, Ferihegy meg, kárcsökkentés miatt, jó árat ad majd, a difit úgyus fizetjük majd (hogy ebből, még szabálytalanul is akár, a Maláv mehetett volna még egy ideg, kit érdekel, így legalább egy külföldi befektetőt támogatunk adópénzből, amiből 0 Ft fog visszajönni). A Wizznek meg annyi, ha Ryan rányit Pestről. A nevető harmadik. FAsza, megint másnak kapartuk ki a gesztenyét.
Ha iparágilag a Malév rendszere, menetrendje, útvonala tényleg annyira szar lett volna, régen itt lett volna a Ryan meg Easy párhuzamos utvonalakkal, de nem voltak itt!

Aki nem értené, jelen esetben a kérdés az, hogy a jelen helyzet Mo renoméján mekkora sebet ejtett. Egy olyan cég tünt el, amely ismert volt! és igen jó híre volt Közép-Kelet Európában, nem is beszélve a 80-as évekről, amikor kifejezette "luxus" volt a keleti blokkban Malévvel utazni! 2001-től pedig kifejezetten modern f

feketedron | 2012. február 4. | 07:44:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

bpredwing | 2012. február 4. | 07:33:07

A kapitalizmus újabb magyar áldozata. Ezt akartátok, hát szokjátok, és nyugi már nem lesz sok.

Ja, és gondolom erről is a büdös kommunisták tehetnek akik tulajdonképpen felépítették a semmiből ezt a céget, majd működtetették negyven évig.

Tulajdonképpen ha nem lett volna állami kifizetőhely a rendszarváltás óta minden rablókormánynak, már rég hagyták volna a hiénáknak, de így kihúzhatta eddig. Ez is teljesítmény.

Sigismundus | 2012. február 4. | 00:45:08

exkalibur | 2012. február 3. | 17:33:49
Kedves exkalibur!

Nem tudtam, hogy a rendszervàltàsra szavaznunk kellett volna. Mint ahogy azt sem tudtam (legalàbbis anno), hogy egy POLITIKAI rendszerrel valo egyetértés egyszersmind egy GAZDASAGI rendszer (minden mocskos tàrsadalmi következményének) vàllalàsàval is felér. Jelenleg azt gondolom, hogy lehetséges egyszersmind demokratikusnak és antikapitalistànak lenni.

Ami a Malévben szimpi volt, az nyilvàn nem az, hogy csokos fiùk jol jàrtak vele, hanem az hogy megprobàltak egy bizonyos szinvonalat fenntartani a jàrataikon a szolgàltatàsok terén.

Nem hiszem egyébként, hogy ennek a kérdésnek köze lenne a "hazafisàghoz". Tovàbbà nem értem, hogy miért tàmogatom én a "konzervativokat". Bal oldali vagyok, az marhàra nem ugyanaz.

A magyar tuloksàgot pedig ùgyszintén nem tàmogatom. Kifejezetten ellene vagyok.

Jo éjt.
Zsigmond

kovách tamás | 2012. február 4. | 00:10:43

Megnézném majd, hogy bármely menetrendszerű járat hány percet fog várni a nemzet miniszterelnökére pl. Brüsszelben a gépen lévö 100-150 ember szivatásával, no meg üzleti renoméjának a rombolásával?

lorant | 2012. február 3. | 22:36:11

A Wizz úgy járt mint az afrikai gepárd mely nagynehezen megfolytotta a zsákmányt, de mielőtt nekilátott volna a falatotáshoz egy oroszlán (Ryanair)is bejelentkezett a szerzeményére és el is fogja kergetni. Ráadásul már ma a szemükbe mondták, hogy ők lesznek a következők akik csődbe mennek.

Hunne1 | 2012. február 3. | 21:50:01

Nem lehet bebizonyitani hogy van e hatteralku de az ilyet pl a nemzetközi tözsden insider ismeretnek neveznek es altalaban nyugat europaban eljarast von maga utan legalabbis fel figyel a piac vedö es ellenörzö szervezet Volt malev igazgato- malev romlik wizz air megalakul malev csöd vak vezet vilagtalant ?

feketedron | 2012. február 3. | 21:41:52

Moderálási alapelvek- komment törölve -

feketedron | 2012. február 3. | 21:37:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

feketedron | 2012. február 3. | 21:36:31

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Hunne1 | 2012. február 3. | 21:05:10

Szerintem nem csodalkozna senki az Eu-ban ha a következö Magyar Airline az Orbanc airline neven szerepelne.

Hunne1 | 2012. február 3. | 20:57:21

Sajnos a törtenelem eddig mindig bebizonyitotta hogy a magyarnep nagyon fogekony a csalokkal hazugokkal es örültekkel szemben valahogy mindig rossz helyre soroltbe.

Hunne1 | 2012. február 3. | 20:50:51

Valoszinüleg nemsokara lehet jegyet valtani a Budapest-Brüsseli jaratra kecskeknek tyukoknak kigyo beka piocanak mint Thaiföldön vagy elö azsiaban
de nemszamit az a lenyeg hogy ülünk ez repülünk.

taliga | 2012. február 3. | 20:41:59

Nekem ugyanúgy hiányzik a MALÉV, mintha a Zwack, vagy Pick tünne el...

A magyar történelem egy kis szeletkéje...!

Hunne1 | 2012. február 3. | 20:38:55

Sajnos megint eltünt egy magyar intezmeny ismet gyözött a kapzsisag es a tudatlansag miert nem probaltak a zaszloegetök megmenteni a malevet ha akkora nagy a hazafiassagerzetük hagyta mindenki hogy egy fapados magyar .lengyel airline nevetsegesse tegye az egesz orszagot a vilag szeme lattara egy bizonyos V.J.urnak het evebe került a malevnet alaaknazni es most sikerült.
Egy müködö es elismert legitarsasagot mint a malev eseten kötelessege lett volna a kormanynak mindet megtenni hogy ezt a csödöt elkerülje mert ez itt mar egy preztizs kerdes nem pedig akarmilyen tarka-barka egyesület!
Ilyenkor hol van az a nevezetes magyar büszkeseg ez egy nemzeti szegyen itt tart magyarorszag az EU valamikori minta orszaga a volt keleti szektorbol OTT Allnak a nagy okosok Nemzeti Airline nelkül es siratjak egymast. esö utan köpönyeg? en szemely szerint szivesen utaztam Svajcbol Budapestre a Malevvel

taliga | 2012. február 3. | 20:09:51

straniero | 2012. február 3. | 19:28:41

Tudomásom szerint a WIZZAIR lengyel...
(De lehet, hogy rosszul tudom!)

straniero | 2012. február 3. | 19:28:41

A Wizz Air magyar légitársaság. Akkor kaphassák meg ők az üzemeltetést. Ne adjuk az íreknek... nemzeti légitársaság mondjuk nem lesz, de legalább magyar kézben maradnak a vonalak. Ne adjuk ezt is ki a kezünkből...

gjokkel | 2012. február 3. | 18:31:20

"A MALÉV gondjai, akár csak a BKV-é, másfél év alatt kezelhetők lettek volna; ha a kormány egyáltalán odafigyel ezekre a problémákra, és idejében, még tavaly megteszi a megfelelő lépéseket."

MI VAN???

A százmilliárdos támogatást Gyurcsány és Bajnai úgy adták oda, hogy TUDTÁK, hogy azt az EU később elkaszálhatja és vissza kell adni. Csak ők PR szempontból nem vállalták be a Malév csődöt.

A kormány hogyan tette volna rendbe a Malév-et? Pénzt már nem adhatott neki. Mindamellett, hogy Orbánék is tudták, hogy ketyeg a visszafizetési bomba.

MIT KELLETT VOLNA CSINÁLNIUK???

revenge | 2012. február 3. | 17:57:18

váradi lerabolta a malévet,mi másból lett volna pénze új légitársaságot alapítani??????? exkalibur:miért is kért volna állam támogatást a gagyi cégére,mondta volna,hogy fogyóban van a malévtől ellopott pénz??? remélem az ilyen aljas áruló megkapja,ami jár neki.

edede | 2012. február 3. | 17:36:16

Igazából és szomorú vagyok, mert 5 évig Malévos voltam és a legszebb élményeim oda kapcsolnak.. mind amellett hogy imádom a repülést is mint iparágat!
Most a QUEEN - The show must go on című számával tiszteletem adom a MAlévnak! Ti is tegyétek ezt!

exkalibur | 2012. február 3. | 17:33:49

Jó hazafinak érzem magam, de az elmúlt években csakis a Wizz Air-rel utaztam. Nem zsákmányolt ki, nem éreztem elnyomva magam, a szerény árú jegyért elvitt oda, ahova kellett. És feltehetően nem kuncsorog állami támogatásért s azt nem pumpálja át a csókos fiúk zsebébe, s nem veszi fel igazgatósági tanácsába politikusok felmenőit. Jó ötlet, hogy ha annyira akarja a magyar társadalom a "nemzeti lopkodót", akkor a békemenet résztvevői dobják össze a pénzt.
Sigismundusnak - ha annyira nem tetszik a kapitalizmus, akkor miért szavazott a rendszerváltásra? Miért a konzervatívokat támogatja, ők aztán szolidárisak... Ha annyira szutykosak a gépek - egy szó sem igaz belőle - akkor ne üljön fel rájuk, mehet a Quatar Airlines-szal - milliókért... Éljen a magyar tulokság, kicsi és savanyú, de a miénk...

Sigismundus | 2012. február 3. | 13:55:58

mucki | 2012. február 3. | 11:30:32

Az eszedbe jutott már, hogy mi van akkor, ha a kiürült büféjű repülőgépből valamilyen okból kifolyólag órákig nem lehet kiszállni, miközben az utastérben kisgyermekek, csecsemők, beteg emberek és aggastyánok utaznak? Akiknek az "alacsony működési költségek" miatt nem tudnak (de nem is akarnak) az élethez alapvetően szükséges javakat biztosítani. És ez nem kivétel: ez maga a működési módjuk. Gondolom nem jutott ilyesmi az eszedbe, mert az ilyen lejárt szavatosságú humanista megfontolások nem férnek bele az új krédóba: a kapitalista gondolkodásmódba. Csak számok vagyunk, ugye?

És az eszedbe jutott-e, hogy éppen a kapitalizmus jelenlegi korszaka az, ami emberek ezreit kényszeríti rá, hogy lakóhelyüktől sok száz, vagy sok ezer kilóméterre vállaljanak munkát, következésképp marhára nem az utazgatás öröméért választják ezeket a szutyok társaságokat, hanem éppen mert NINCS választásuk? Gondolom ez sem jutott az eszedbe, mivel ez sem fér bele az áruk (és az árukká redukált emberek) "szabad forgalmának" ideológiájába.

amergin | 2012. február 3. | 12:25:06

Valóban erős megjegyzés volt, bocsánatot kérek érte, visszakozom.
Csak hirtelen nagyon elegem lett belőle, hogy minden bajt, gondot megpróbálnak az előző kormány nyakába varrni; és a jelenlegi rezsim szimpatizánsai makacsul elzárkóznak tőle, hogy az egymás után diszfunkcionálissá váló, akadozó és leálló rendszerek miatt valamennyire is felelőssé tegyék a jelenlegi vezetést, vagy még csak el sem ismerik, hogy látványos diszfunkciókkal van dolgunk.

A MALÉV gondjai, akár csak a BKV-é, másfél év alatt kezelhetők lettek volna; ha a kormány egyáltalán odafigyel ezekre a problémákra, és idejében, még tavaly megteszi a megfelelő lépéseket.
Az alapvető finanszírozási gondok is elkerülhetők lettek volna, ha nem folyik el sok százmilliárd forint teljesen felesleges kiadásokra; (persze kívülállóként nem tudhatjuk, hogy a MOL-részvények, Rába- és egyéb ügyletek hátterében mennyi kötelező, mondhatni "kikerülhetetlen" korrupciós nyomás volt).

Ami pedig a "Vezérre" vonatkozó utalást illeti, nem konkrétan Hitlerre gondoltam, hanem arra, hogy az autoriter rezsimeknek mindig is központi eleme az erős, karizmatikus "vezéregyéniség", "a néplélek kifejezője", akinek azután "minden bűnt megbocsátanak". Konkrétan a német romantikusok jelszava járt a fejemben: "Wir brauchen einen Führer". (Lásd ehhez: Herbert Marcuse, "Ész és forradalom"). Ez az a mentalitás, amelyet tragikusnak tartok.

smöli | 2012. február 3. | 12:16:27

Ha a wizzair annyira nyerességes lehet is , akkor ezt a rész ki kell
Vagy a Ryanairtól vásárolni. Ha nagyon akarjuk presztízsért a magyar légi társaságot. Szente semmi szükség rá. Ha nagyon magyarok akaarunk lennni, akkor az eddig licenszeknek, mert ez minden lényege, volt magyar birtokosaninak stjuvii magyar vendégszeretetet adnak.
Nem kell kimondottan magyar légitársaság, ez egy abnormalis hozzáállás. Ez már gazdaság nem kurucos szabadságharc a handabandájával.
A magyar államnak elképesztő pénzek és a semmiért.
A hülyeség hülyesége. Kidobnak magasan képzett közhivatalnokokat ( kb 2-2500-8000 ezret) az utcára, szívja fel mi? a karrier sugárút?
És nem lehet presztízs miatt felszámolni a GDP, 004%át, ami nem is olyan kevés. 1000 stjuvi. Ebből ha tényleg sztjuvi akkor 2 héten belül elhelyezkedik.
Na ennyi.

propatria | 2012. február 3. | 12:15:31

Úgy veszem észre, hogy itt két dolgot nem értenek sokan
Az egyik a kapitalizmus, sőt, a gazdaság működése. Mint a szerző helytállóan megírta, az egyik szolgáltató nehéz helyzete lehetőséget teremt a másik számára. Ettől még nem lesz a cég keselyű. A nyáron a velünk szemben üzemelő kisboltot hatóságilag bezárták két hétre. A tőle egy utcányira levő hasonló bolt forgalma megugrott. A világ ilyen, így működik.
A másik pedig az, hogy a Malév buktája a szabadságharc egyik eredménye.
Még hasonló kellemességek várhatók.

smöli | 2012. február 3. | 11:59:22

amergin | 2012. február 3. | 11:30:59
maga beteg. ilyen minősítésnél kellene tudni, mként nem tudja, mit jelen tettek 1935 márciusától a tv.-k, de azok fúra mód a többfrontos háborúig nem is voltak jelentősek.
Van a helyzet: egy EUs döntés miatt tönkrement.
1) Visehrad AirLins,
2) Hainan Lines
3) stb. ez nem párt baromság, bár a nagy elvonandó zsózsót Oszkó tette.
Fel kell syámolni , ez több hónap, mert a mai fellebbezésekkel elnyújtható, addig, ha lenne az állam ad valami garanciát, aztán meglátjuk.
Aztán lehet, hogy Oszkónak kell megint megoldani.
Javaslom. rögzítsük ma a drágaBolgárúr véleményét és tegyük össze az új kormányéval.

tmonk | 2012. február 3. | 11:51:44

Mackomici | 2012. február 3. | 11:31:27

De, te tehetsz róla hogy képtelen vagy gondolkodni...

taliga | 2012. február 3. | 11:43:01

Mackomici | 2012. február 3. | 11:31:27

Régebben még le is lőtték, úgyhogy mára javult a helyzet...
:))

elsore | 2012. február 3. | 11:42:38

Ezek a rohadt kapitalisták... :), egy nap alatt lenyúlták a piacot. Igaz, ez kisebb, mint Magyarország...

taliga | 2012. február 3. | 11:41:49

amergin | 2012. február 3. | 11:30:59
"A te vezéred (Führered) tehet a Malév csődjéről, Taliga. Ennyi."

Ez most pont, "idevaló" megjegyzés volt...
(Ezért kár volt ide is belöknöd valamit....!)

Mackomici | 2012. február 3. | 11:31:27

tmonk!
Nem én tehetek róla, hogy Tel-Aviv-ban fogtak vissza egy gépet! Nem gondolod? A tényt emlitettem kommentár nélkül - ha nem tünt volna fel! Te voltál olyan szemtelen, hogy engem próbálsz minösiteni, amivel magadról állitod ki a bizonyitványt. Úgy egyébként szép napot!

amergin | 2012. február 3. | 11:30:59

A te vezéred (Führered) tehet a Malév csődjéről, Taliga. Ennyi.

mucki | 2012. február 3. | 11:30:32

Egyébként én is rengetegszer repültem wizz-el, szerintem a fedélzeti szolgáltatással semmi baj nincs. A megbízhatatlanságuk épp az üzletpolitikából származik: kevés géppel sok desztinációt repülnek, így ha valahol elakadnak, akkor annak a gépnek az összes többi aznapi útja késik.Nekem azzal semmi bajom, ha a fedélzeti ennivalóért fizetni kell, hiszen nem mindenki akar enni, és így még választani is lehet. Más kérdés persze, hogy az esti járatok legtöbbször teljesen lerabolt büfével repülnek, hiszen napközben nem töltik fel a cateringet, ettől is alacsonyak a működési költségek...

mucki | 2012. február 3. | 11:27:32

Mivel a Wizz nem központi repterekről repül, ezért nem egyszer drágább, mint pl. a malév, hiszen a reptérre való utazást is megkell oldani, plusz van a csomagfeladási díj is. Amúgy az EU-s határozat mögött ki áll, kinek állt érdekében az EU figyelmét felhívni arra, hogy esetleg van mit keresni a malév-magyar állam pénzügyi tranzakciók mögött?

taliga | 2012. február 3. | 11:22:44

Sigismundus | 2012. február 3. | 11:17:11


Mindenben egyetértek!
(A jegyár is CSAK akkor számottevően olcsóbb, ha hónapokkal előbb megveszi az ember.)

Mind a földi, mind a légi kiszolgálás és hozzáállás egy katasztrófa, amit nem indokol az olcsó jegyár.
Egy kérem, egy köszönöm egy legyen szíve ingyen van...

Olyanok, mint a SABENA: Such A Bad Experience Never Again...
:)

tmonk | 2012. február 3. | 11:21:32

Sigismundus | 2012. február 3. | 11:17:11

Az nem merült fel benned, hogy azért olcsóbb a fapados, mert fapados? Mivel repültem már Wizz-el, a lenti hasonlatod csakiss téged minősít...

Sigismundus | 2012. február 3. | 11:17:11

Persze, utazzatok csak Wizz Airrel... föleg ha, a Malévnàl tapasztalhato civilizàlt, normàlis, megbizhato, emberi feltételek helyett a Wizz Airnél tapasztalhato mocsadék, megbizhatatlan és embertelen körülmények között szeretnétek utazni. Volt "szerencsém" màsfél évig ingàzni velük (kényszerüségböl), tapasztalatbol beszélek.
A jegy kevesebbe kerül - de ennek fejében az utassal is ùgy bànnak, mint a szarral. Reklamàciora nem vàlaszolnak, vagy ha igen, az még rosszabb, mert csak kioktatàsra és a bevett formulàk ismételgetésére futja. Arrol pedig ne is àlmodj, hogy a késésért, jàrattörlésért, a sajàt szabàlyzatuk folyamatos àthàgàsàért, szemét bànàsmodért, stb. pénzt tudsz visszaszerezni tölük.
Igaz viszont, hogy egy utazàs a Wizz Airrel màr-màr történelmi idöutazàssal ér fel: az embernek sejtése lehet rola, hogy hogyan érezhették magukat a zsidok a marhavagonokban.
Szörnyü az a tendencia, hogy màr csak az ilyen rohadék tàrsasàgok képesek tùlélni és növekedni. Dögevök.

Es ennek EGYES EGYEDÜL MI, AZ UTASOK ISSZUK MEG A LEVéT.

tmonk | 2012. február 3. | 11:14:47

Mackomici | 2012. február 3. | 11:09:07

Esténként internácionálét dúdolgatsz ugye? És még fajtázol is. Nem baj, helyetted is mi szégyenkezünk...

Mackomici | 2012. február 3. | 11:11:30

Még valami!
Honnan tudták már hajnalban, hogy a Malév bajban van!
Csak nem egy telefont kaptak Tel-Aviv-ból, esetleg ök állnak a Tel-Aviv-i akció mögött?

Mackomici | 2012. február 3. | 11:09:07

gjokkel | 2012. február 3. | 08:44:33
Váradi Józsi ma elégedetten dőlhet hátra a székében. Én nem tudom hibáztatni érte

Azokban az országokban amikre a tefajtád felnéznek, az ilyen váradi józsik egy ilyen lépés után többé nem mernek hivatalosan belépni, legfeljebb titokban.
Úgy egyébként meg kellene vizsgálni, kiszolgáltatott-e harmadik fél - EU - részére üzleti titkot! Nagyon valószinü, hogy a válasz IGEN.
Egyébbként az árulóktól általában meg szoktak szabadulni, ha a piszkos munkát elvégezték, mert egy áruló nem tud karaktert váltani. Ezért mielött a mostani gazdáját elárulja "repülni" fog.

taliga | 2012. február 3. | 11:00:51

Az első keselyű.

Bár a préda még csak haldoklik...
:((((((((((((((

huanemjojat | 2012. február 3. | 10:06:32

Szerintem ez nem tisztessegtelen ajanlat. Miert baj amennyiben min. eltiltjak de esetleg meg is buntetkik, ha valaki nem a jogszabalynak megfeleloen jar el. Mo-on ezert nyavalyognak? Beleptunk az EU-ba nem? Akkor tartsuk be a jatekszabalyoat vagy lepjunk ki. Lehet valasztani, akarom mondani akar nepszavazni is. Inkabba Wizzair nojon mint mondjuk egy moldav vagy tudom is en milyen megbizhato ceg. En veluk utazok ha tehetem, ezek utan mindenkeppen.

blekkecc | 2012. február 3. | 09:25:36

ppp88: Undorító?!? Az nem undorító, hogy az egyik légitársaság milliárdokat kap, a másik meg semmit?
De most már csak egy nemzeti légitársaságunk maradt.
Legjobban akkor járnánk, ha nulla forintért ők kapnák meg a teljes MALÉV-ot...

gjokkel | 2012. február 3. | 08:44:33

Váradi Józsi ma elégedetten dőlhet hátra a székében. Én nem tudom hibáztatni érte.

ppp88 | 2012. február 3. | 08:41:21

ez undorító!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inkább bojkottálni kellene az utasoknak a szemét Wizzairt, mert ő nyomta fel az Eu-nál a malévot a támogatások miatt, vagy rosszul emlékszem? Erről miért nem írnak cikket??

HIRDETÉS
Benyomulnak a résbe
Benyomulnak a résbe
Népszabadság - Reviczky Zsolt

A kelet-európai fapados cég hivatalosan is jelezte a magyar kormány felé, hogy az állami légitársaság járatait garantáló bizonyos bilaterális szerződésekben nevezze meg a továbbiakban a Wizz Airt, mint ezen járatok üzemeltetőjét - értesültünk péntek délelőtt.

Ezzel együtt öt új célállomást vesz fel a cég menetrendjébe, nyilván olyanokat, amelyek eddig a Malév járatai közé tartoztak. A megnövekedett igények kiszolgálására információink szerint két repülőgépet kell a Wizz Airnek Budapestre telepítenie. Értesülésünket Váradi József a társaság vezériogazgatója kérdésünkre megerősítette, kiemelve: Moszkva, Kijev, Isztambul és Tel Aviv érdekelné őket. 

- A bilaterális kijelölések függvényében további gépeket tudnánk hozni Magyarországra, annyi kapacitást hozunk a piacra, amennyire igény van - tette hozzá Váradi. 

HIRDETÉS

A Wizz Air speciális, csökkentett árú jegyeket ajánl fel 14 járatára, azoknak az utasoknak, akik a Malév működésének felfüggesztése miatt nem tudnak Budapestről, illetve Budapestre utazni. A társaság által szabott feltételek a következőek: azok az utasok, akik a 2012. február 3. és március 24. közötti időszakra érvényes Malév-jeggyel rendelkeznek, mindössze 9900 Ft-os egységáron vásárolhatnak repülőjegyet (egy útra, foglalási díjjal és adókkal) a Wizz Air ügyfélszolgálatán. Jegyeket a rendelkezésre álló helyek függvényében tud biztosítani a légitársaság azoknak az utasoknak, akik 2012. február 13-án 24:00 óráig foglalják át jegyüket.

- Ez nem piaci ár, a segíteni akarás jegyében hoztuk ezt a döntést, ötvenezer ilyen jegyet ajánlunk fel. Tudjuk, mit kell tennünk, többszört voltunk már hasonló helyzetben - mondta Váradi József vezérigazgató. A cég továbbbi két repülőgépet hoz Magyarországra, ezzel hatvanhat százalékkal növeli kapacitását és a számítások szerint hétszáz új munkahelyet hoznak az országba. 63-ról 129-re növelik a heti járatszámot, Bukarest lesz a következő új célállomás. 

A telefonközpontot hívó utasnak rendelkeznie kell a már megvásárolt Malév elektronikus jegy számával ahhoz, hogy átfoglalhassa a jegyét – figyelmeztetnek. A repülés napján, az utasfelvételnél pedig be kell mutatnia a kinyomtatott elektronikus Malév jegyet és a Wizz Air kinyomtatott visszaigazolását.

A kedvezményes repülőjegy nem tartalmazza az olyan opcionális szolgáltatások díját, mint a feladott poggyász, az elsőbbségi beszállás, stb. Érdemes a poggyász méretével és súlyával kapcsolatos szabályzatról előzetesen tájékozódni a wizzair.hu oldalon.

Az érintett járatok:

Budapest – Amszterdam

Budapest – Stockholm

Budapest – Brüsszel

Budapest – Párizs

Budapest – Kolozsvár

Budapest – Koppenhága/Malmö

Budapest – Róma

Budapest – Frankfurt

Budapest – Göteborg

Budapest – Hamburg

Budapest – Helsinki

Budapest – London

Budapest – Madrid

Budapest – Milánó

Budapest – Bukarest

Budapest – Stuttgart

Budapest – Marosvásárhely

"Közép-Kelet Európa legnagyobb diszkont-légitársaságaként fontosnak tartjuk, hogy segítsünk azoknak az utasoknak, akik a Malév működésének felfüggesztése miatt kényszerülnek útjukat módosítani. Az elmúlt években többször is kisegítettük a más légitársaságok által hasonló helyzetben hagyott utasokat, és a jövőben is minden segítséget megadunk hasonló helyzetekben. A régióban további növekedéssel számolunk, és célunk, hogy utasainknak továbbra is megbízható, magas szintű szolgáltatást nyújthassunk alacsony árakon" – mondta Abrán György, a Wizz Air kereskedelmi igazgatója.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    51 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
. .
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS