bema | 2010. szeptember 5. | 10:32:41
Igen már a franciák is félhetnek, zárni kell az ajtókat kapukat a gyerekeket kísérgetni kell ha a falu határában ilyen kemping létesül, ha odébb állnak, talajcsere, nem olcsó mulatság.
bema | 2010. szeptember 5. | 10:23:21
Kultúra? Az a penésznek is van. Csak az hasznosítható, szabályozható.
bema | 2010. szeptember 5. | 10:06:42
Igen már a franciák is félhetnek, zárni kell az ajtókat kapukat a gyerekeket kísérgetni kell ha a falu határában ilyen kemping létesül, ha odébb állnak, talajcsere, nem olcsó mulatság.
Gebbeth | 2010. július 31. | 00:10:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sitingbull | 2010. július 30. | 16:37:01
Moderálási alapelvek- komment törölve -
sitingbull | 2010. július 30. | 16:21:08
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. július 30. | 16:08:19
belgien | 2010. július 30. | 14:25:31
" Semmiféle kulturális megtermékenyités sincs,"
a megtermékenyítéshez két fél tartozik. nácikat fogóval sem fogja meg a normális ember, nemhogy megtermékenyíti. ha valaki nem nyitott más kultúrák irányában akkor olyan kiskockás é sprimit´v mara, mint volt.
libertyMUC | 2010. július 30. | 16:06:29
belgien | 2010. július 30. | 14:33:22
" mindenféle trükkökkel vették a lakókocsikat, amiket végül is nem fizettek ki. A lakókocsikat ezen rétegtöl visszkapni lehetetlen volt."
és? most akkor öket is lágerbe tennéd, azért mert rossz üzletet kötött az egyik ügyfeled? me gkell szokni: ilyen is van, lesz: "utazó" nép. engem nem zavarnak.
"egyetlen romát is, aki valami olyan dologgal rendelkezett volna, ami speciális szaktudás?? "
igen. jó haverom. és?
azért csodálkozom, hogy idegenként belgiumban milyen agyalágyult idegenellenességet fújsz. ugyan má rmit szólnál, ha téged is úgy diszkriminálnának a belgák, mint ahogy te ezt pl a romákkal, meg egyebekkel teszed?
belgien | 2010. július 30. | 14:59:25
Két éve Madridban voltam pár napig a nejemmel.
Belekeveredtem egy olyan utcába, ahol este 8-tól a hivatásosok dolgoztak. Az egyik oldalom a dél-amerikaiak álltak a másikon az "indiaiak".
Fülelek, milyen nyelvet beszélnek is ezek az "indiaiak". Mondom a nejemnek, te ezek románul beszélnek. Az egész sor mind román roma volt, ill. volt köztük egy-két "igazi" román is.
belgien | 2010. július 30. | 14:54:31
reader | 2010. július 30. | 14:40:02
Ök nem rassziták, de nagyon jól tudják, hogy a cigányokkal nagyon vigyázni kell.
Volt egy másik ügyfelem, ö mo-i cigányokkal akart mindenáron üzletelni. Mondtam neki, hogy vigyázzon, mert...., nem hallgatott rám, 100 ezre úszott. Pech.
harkaly | 2010. július 30. | 14:54:25
belgien | 2010. július 30. | 14:33:22
Hagyd rá, hüly. ez az érvekhez!
Akinek baja van a francia rendszerrel, az Párizsban meg Strassbourg-ban ugasson! És vigye magával a Mohácsi maffiát is! Nekünk elegünk van belőlük!
reader | 2010. július 30. | 14:40:02
belgien | 2010. július 30. | 14:33:22
Hát igen, ha az ügyfeled csak egy kicsit is "rasszistább" lett volna, és az eladásoknál bizonyos tapasztalatokat is figyelembe vesz, akkor lehet, hogy nem mentek volna tönkre.
De persze akkor azonnal jöttek volna visítozni a liberálnácik.
reader | 2010. július 30. | 14:37:24
helyesen: amerikai példát
reader | 2010. július 30. | 14:36:33
Folyt.
Szóval az emrikai példát figyelembe véve azt kell mondanom, hogy egy igazi bevándorlóországban kőkeményen rákényszerítik a bevándorlókra a törvénytisztelet. Nincs apelláta, meg nácirasszistázás - ha ott akarnak élni, akkor a törvények - bőrszíntől függetlenül - rájuk is vonatkoznak.
belgien | 2010. július 30. | 14:33:22
libertyMUC | 2010. július 30. | 13:27:08
Ez egyik ügyfelem, egy motor-home-okat gyártó cég.
A franciországi leányvállalatuk azért ment tönkre, mert a termékeiket egy bizonyos társadalmi réteg vásárolta (das fahrende Volk), mindenféle trükkökkel vették a lakókocsikat, amiket végül is nem fizettek ki. A lakókocsikat ezen rétegtöl visszkapni lehetetlen volt.
Ami pedig a lakókocsis emberkéket illeti (a nem romákat): ált. 50 éven felettiek, az áltagnál magasabb jövedelemmel rendelkeznek, magasabb iskolai végzettséggel rendelkeznek és fehérek. Nem szoktak lövöldözni, a rendöröknek megállnak. Békésebb, nyugodtabb emberek.
reader | 2010. július 30. | 14:32:44
Moderálási alapelvek- komment törölve -
reader | 2010. július 30. | 14:25:50
helyesen
Jajaj=Jaja
belgien | 2010. július 30. | 14:25:31
libertyMUC | 2010. július 30. | 10:31:31 - ez is a szokásos mese. Semmiféle kulturális megtermékenyités sincs, egyre több szubkultura keletkezik, amelyek ált. a legprimitivebb utasitják el az ország "ösi" kulturáját. Az általad annyira citált D-ben, már olyan kellemetlen a helyzet, hogy bizonyos iskolákban, már akkor lenáciznak, ha történetesen szöke vagy. Olyan lezserül, ahogy te szoktad.
reader | 2010. július 30. | 14:25:17
Moderálási alapelvek- komment törölve -
belgien | 2010. július 30. | 14:18:46
libertyMUC | 2010. július 30. | 09:52:16 - már megint lököd az ótvaros szöveged. Láttál már az életedben egyetlen romát is, aki valami olyan dologgal rendelkezett volna, ami speciális szaktudás??
Reggelenként a fürdöszobám ablakából nézegetem a mögöttünk levö földeken idénykedö "külföldieket". Àlt, lengyelek, törökök, albánok, még egyszer sem sikerült egyetlen romát sem.
reader | 2010. július 30. | 13:35:08
libertyMUC | 2010. július 30. | 13:27:08
Olvasni kéne ám a többi hozzászóló kommentjeit esetleg:
"babhun | 2010. július 30. | 11:19:16
Ami a lelőtt Luigi esetét illeti, néhány pontosítás, amelyekhez bárki könnyen hozzáférhet francia forrásokból, így a NOL újságírója is. Az agyonlőtt Luigi a lövéskor már az autó utasa és nem a vezetője volt. Órákkal korábban jogosítvány nélkül ugyanez a Luigi elsodort egy őt másik ügyben előállítani igyekvő csendőrt. Ez után helyet cserélt az akkor még utas társával. A végül fegyverét használó csendőr társát az autó vezetője kétszer is megkísérelte elütni a beszámolók szerint. A helyszínről elhajtó és később magát feladó vezetőt az alábbiakkal vádolják: cserbenhagyás, hivatalos személlyel szembeni engedetlenség és csendőrök ellen elkövetett szándékos emberölés kísérlete."
libertyMUC | 2010. július 30. | 13:33:35
Castor Troy | 2010. július 30. | 11:49:48
"Íme a liberális bevándorlási politika eredménye."
franciországnak soha nem volt liberális kormánya. (ezt mellékesen). arról meg, hogy a bevándorlás mennyir efontos európának olvasd el:
libertyMUC | 2010. július 30. | 09:52:16
libertyMUC | 2010. július 30. | 13:27:08
pilvax | 2010. július 30. | 11:42:48
"lelőttek egy bűnözőt, aki roma volt"
megmondanád, hogy honnan veszed, hogy bünözö volt? vagy szerinted (meg rasszista agybeteg heverjaid szerint) mindne roma bünözö? aha értem. áááá, neked semmi közöd a rasszizmushoz, meg a jobbikhoz...
libertyMUC | 2010. július 30. | 13:24:10
szadam | 2010. július 30. | 12:15:48
.“..és mint tudjuk romáink iszonyatosan edukáltak, minimum két diploma, és két-három nyelv középfokú ismerete...“
még nem. De lehetnek. Ellentétben veled, aki írástudóként is promitßív rasszistának maradt.
babhun | 2010. július 30. | 13:19:21
Mielőtt elkalandoznánk a butuska rasszizmus irányába és valóban komolyan vennénk a cikk nevetséges címét, nevezetesen, hogy Sarkozy romákkal hadakozna, érdemes lenne a fő konfliktust szemügyre venni. Ez pedig az illegális telepek kérdése, amelyre felett ez a tényekben oly szegényes és pontatlan cikk nagyvonalúín elsiklik. A francia jogrend régóta elismeri vándorló közösségeket. Egy törvény minden, adott lélekszámnál nagyobb települést kötelez arra, hogy ideiglenes tartózkodásra alkalmas helyet alakítson ki a vándorló közösségek számára (akiknek tekintélyes része roma csoport). Ennek a törvénynek a települések nagyjából fele nem tett eleget, tehát számos vándorló közösség kénytelen illegális helyen tartózkodni. A francia kormány méltányolható módon tehát nem csak a rendet kívánja helyreállítani ezeken a telepeken belül (ezt bélyegzi ennek a cikknek szerzője vélhetően romákkal történő hadakozásnak), de megkísérli kikényszeríteni azt is, hogy minden érintett település betartsa a törvényt a célnak alkalmas telephelyek kialakításával. Egyébként ez utóbbi az, amit érdemben a jogvédők is reklamálnak, ha a politikai PR elemektől eltekintünk. Ez utóbbihoz persze az is hozzá tartozik, hogy Sarkozy ügyesen időzítette ezt a témát, hiszen a Bettancourt ügy lassan a körmére ég.
november | 2010. július 30. | 13:16:28
Miután a francia állam befogadta a zámolyi romákat,most ugye itt az idö viszonozni gesztusukat.....
reader | 2010. július 30. | 13:04:49
erdi | 2010. július 30. | 12:02:29
Köszi a hírt, jó cikk. Gondolom a NOL nem fogja lehozni.
reader | 2010. július 30. | 13:01:57
"A helyi rendőr jól ismerte Luigit, miért nem hagyta elmenni, hogy aztán másnap reggel begyűjtse a lakókocsijában? – kérdi az egyik helyi roma."
Azért, mert a szabályok mindenkire vonatkoznak. A bűnözőket, főleg ha ilyen "gyermekcsínyeket" ejtenek: "cserbenhagyás, hivatalos személlyel szembeni engedetlenség és csendőrök ellen elkövetett szándékos emberölés kísérlete" nem igazán szokás futni hagyni. Se Európában, se a világ más tájain.
kisebesedett kipalenyomat | 2010. július 30. | 13:00:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
alterego56 | 2010. július 30. | 12:45:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
szadam | 2010. július 30. | 12:15:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
erdi | 2010. július 30. | 12:02:29
Csak nehogy idáig jussunk /hivatkozás MNO/:
Frankfurter Allgemeine Zeitung (faz.net):
A konzervatív frankfurti napilapban Regina Mönch „Miért mész a németekhez?” című cikkében ismerteti a Harc az osztályteremben című dokumentumfilmet, mely a kisebbségi(!) jogaikért küzdő esseni német fiatalok mindennapos küzdelmét mutatta be. Brigitta Holford három évtizeddel ezelőtt kezdett az essen-karnapi szakmunkásképzőben dolgozni. Szívesen tanította német és török diákjait, az osztályok közösségek voltak és számos barátság szövődött a diákok között. Egyszer csak elkezdtek elköltözni a németek, és így az osztályban kisebbségbe kerültek az „őslakosok”. Azóta igen kemény a helyzet az iskolaudvaron és az osztályteremben.
Brigitta Holford minden jóindulata ellenére gyorsan megértette, hogy vesztes helyzetbe került. A film szerzői hosszú beszélgetéseken és vitákon keresztül mutatják be a tanárok és diákok helyzetét. Azt, hogy éppen kit vernek meg, a többség dönti el. Ramadán idején már beleköptek a németek levesébe, aki közülük megmukkan, azt általában a testvérek és unokatestvérek várják a kapuban.
Az iskolaudvar egyik felében török és arab lányok, a fiúk a másikban. A megmaradt kevés számkivetett német egy sarokban lapul. „Mi inkább kimaradunk a dolgaikból” – mondja egy német lány –, „csak így lehet az iskolát túlélni.” Brutális verésekről tudósítanak, ahol a stréber és a sumák német még a visszafogottabb szitkoknak számítanak. Általában náciknak és kurváknak hívják őket. Azért
Castor Troy | 2010. július 30. | 11:49:48
Íme a liberális bevándorlási politika eredménye. Gratulálok Európa.
Egység a sokféleségeben!
pilvax | 2010. július 30. | 11:42:48
erdi | 2010. július 30. | 11:20:19
Teljesen igazad van. Franciaországban lelőttek egy bűnözőt, aki roma volt. Babhun - a NOL "újságírójával" - ellentétben a francia forrásokat is vizsgálta, amikből kiderül, hogy jogos volt a fegyverhasználat. Ha ugyanez történt volna egy nem roma emberrel, a liberális jogvédők, baloldali újságírók nem szólnak egy büdös szót sem. És ezzel a liberális oldal okozza a legtöbb kért a cigányságnak. Azt sulykolják: nem kell iskolába járatni a gyerekedet, mert a köztársasági elnök úgy is kegyelmet ad, ha lopsz, akkor az csak megélhetési bűnözés, a segély neked jár, ha szerinted később kapod meg, bátran menj be a hivatalba és csapj az asztalra v. az ügyintézőre, ha jegyet kér tőled a buszvezető, verd meg, ha a tanár a gyerekedre ferde szemmel néz, verd meg őt is bátran, ha már kirabolsz egy parasztot, verd meg úgy, hogy legalább csontja törjön, ha utazol a családoddal, minél hangosabbak legyetek, hogy a veletek utazók féljenek egy kicsit.
Ha valaki elvárja tőled, hogy a legalapvetőbb együttélési normákat tartsd be, ne törődj vele, mert csak rasszistafasisztanáci lehet.
erdi | 2010. július 30. | 11:20:19
Tehát ezek szerint, ha én (nem roma ember) eladom itthon mindenemet, és kiköltözök Franciaországba (vagy bárhova nyugateurópába), ahol nem találok se munkát, se nem illeszkedek be a társadlomba és illegális munkákból és bűnözésből élek, akkor engem ezek szerint jogosan hazatoloncolhatnak - és ez senkit nem zavarna,a média nem hörögne... mert hát nem vagyok roma. De a romákkal nem szabad így elbánni, ők egy külön kategória, nekik többet szabad, nekik külön jogaik vanna (és persze nincsenek kötelezettségeik) csak mert ROMÁK?!
babhun | 2010. július 30. | 11:19:16
Ami a lelőtt Luigi esetét illeti, néhány pontosítás, amelyekhez bárki könnyen hozzáférhet francia forrásokból, így a NOL újságírója is. Az agyonlőtt Luigi a lövéskor már az autó utasa és nem a vezetője volt. Órákkal korábban jogosítvány nélkül ugyanez a Luigi elsodort egy őt másik ügyben előállítani igyekvő csendőrt. Ez után helyet cserélt az akkor még utas társával. A végül fegyverét használó csendőr társát az autó vezetője kétszer is megkísérelte elütni a beszámolók szerint. A helyszínről elhajtó és később magát feladó vezetőt az alábbiakkal vádolják: cserbenhagyás, hivatalos személlyel szembeni engedetlenség és csendőrök ellen elkövetett szándékos emberölés kísérlete. A cikk írója sok más tekintetben is tájékozatlannak látszik, ugyanis a fő konfliktus nem a franciaországi romák (~400 000 fő) mindössze 5%-t kitevő bevándorlókkal áll fenn, hanem az illegális telepek miatt alakult ki, ahol sajnos virágzik a (gyermek) prostitúció és az úgynevezett kis-banditizmus.
mixed | 2010. július 30. | 10:56:41
Sarkozy lenne a beilleszkedés mintapéldánya??? (Wikipédia)
morcos61 | 2010. július 30. | 10:49:30
Moderálási alapelvek- komment törölve -
morcos61 | 2010. július 30. | 10:48:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
pilvax | 2010. július 30. | 10:45:40
Kedves cenzor!
Gratula a törléshez. Azzal, hogy törölte, elismerte azt, hogy a romák sehol sem tudtak beilleszkedni.
libertyMUC | 2010. július 30. | 10:32:01
Balango | 2010. július 30. | 10:18:16
folyt:
„ aljas, gonosz, emberiségellenes bűnözőnek nevezzék és stigmatizálják azokat, akik ezt a kultúrát kívánják megvédeni.“
A náci(onalista), rasszista nem kultúrát képvisel, hanem egy beteges félelmet minden mástól, eg yolyan kultúrálatlanságot, ami nem is emberi.
Balango
Engem lee-bertinek hívnak :)
libertyMUC | 2010. július 30. | 10:31:31
Balango | 2010. július 30. | 10:18:16
„meglehetősen egyszerű megoldás is szóba jöhetne, hogy az európai nők szüljenek európai gyerekeket, azonnal lenácizzák.“
1) A romák is európaiak
2) Nem tiltja senki a gyerekszülést, de nem is irják (írhatják) elö. És ez nagyon is jól van ez így.
3) A nök nem szülö-masinák. A nök sem csak gyerekszülésre és nevelésre születtek.
4) Ha most elkezdenének a nök 5-6 gyereket potyogtatni, akkor sem tudnák már a növekedési hiányt pótolni
„a földrajzi Európát nem európai népek fogják lakni, akkor már nem beszélhetünk Európáról.“
Miért nem? Európa mindíg is befogadott más népeket. Pl. Minket magyarokat is. Minden bevándorló gazdagítja európa ösi kultúráját. Egy zárt kontinens, egy idegen befolyásokkal, kultúrákkal szemben elzárkozó közösség hosszútávon alulmarad és elbukik. Európa nem egy elit klub, hanem egy kultúrált, sokszínü, születöben lévö új nemzet. Az enyém és a tiéd, de másoké is.
„Teljesen egyedülálló a történelemben, hogy egy kultúra vezetői és hangadói saját maguk tevékenykedjenek - szinte vallásos buzgalommal - a saját kultúrájuk felszámolásán“
Ez, már megbocsáss, sületlenség. 1) nem tevékenykedik senki a saját kultúrájának felszámolásán. Ha már tevékenykedik, akkor a saját kultúra gazdagításáról beszélhetünk. 2) Au európai kultúrának nincsenek „vezetöi“. A kultúra nem diktatúra és nem kell vezetni. Föleg nem kiskockás, azaz nemzeti alapon..
„ aljas, gonosz, emberiségellenes bűnözőnek nevezzék és stigmatizálják azokat,
pilvax | 2010. július 30. | 10:25:58
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. július 30. | 10:18:43
!!§!! | 2010. július 30. | 09:40:42
„Becslések szerint Franciaországban jelenleg mintegy 15 ezer roma él, akik főleg Romániából, Bulgáriából és a volt Jugoszláviából érkeztek és már problémát okoz.”
az adott francia esetben csak egy-két romániai és bulgáriai roma volt a romák oldalán. (akiket persze rögtön kitoloncolással fenyegett sarkozy, tojva az európai mozgási és letelepedési szabadság alapelvére).
a francia rendör által meggyilkolt roma fiatal (a zavargások kitörésénke oka) amúgy francia állampolgár volt. és...a nyugati hírügynökségek nem csak romákról, hanem "romákról és utazókról" (azaz olyanokról, akik lakókocsikban élnek) beszélnek. ez a mozgó élettstílus ma már nem csak a romák sajátossága. egyre több alternatív életforma alapul a mobilitáson.
Balango | 2010. július 30. | 10:18:16
libertyMUC | 2010. július 30. | 09:52:16
a bevándorlás mennyire létfontosságú európának azt az is mutatja, hogy éppen tegnap került terítékre németországban is a téma (ami ausztriában is aktuális) hogy az állam üdvözlö prémiumot fizet új bevándorlóinak
Aha, csak azt, aki fel meri vetni, hogy esetleg az a meglehetősen egyszerű megoldás is szóba jöhetne, hogy az európai nők szüljenek európai gyerekeket, azonnal lenácizzák.
Európa nem földrajzi fogalom, hanem kulturális. Ha a földrajzi Európát nem európai népek fogják lakni, akkor már nem beszélhetünk Európáról.
Teljesen egyedülálló a történelemben, hogy egy kultúra vezetői és hangadói saját maguk tevékenykedjenek - szinte vallásos buzgalommal - a saját kultúrájuk felszámolásán és aljas, gonosz, emberiségellenes bűnözőnek nevezzék és stigmatizálják azokat, akik ezt a kultúrát kívánják megvédeni.
Balango (a takonygerincű náci)
Kispej | 2010. július 30. | 10:04:40
libertyMUC
Igazad van, mint mindig. Ez a cikk cssak egy újabb lehetőség a náciknak, hogy tépjék a szájukat.
FIGYELEM - MODERÁTOR KOLLÉGÁK
A lenti youtube-os linket törölni kellen, mert valamelyik agyament fasiszta kreálmánya.
alterego56 | 2010. július 30. | 09:57:36
Moderálási alapelvek- komment törölve -
libertyMUC | 2010. július 30. | 09:52:16
Gaspar | 2010. július 30. | 08:32:20
"mindenkinek joga van oda mennie, ahová akar, Szerintük Franciaországbanés Európának fél Afrika, Ázsia, Afganisztán és az ördög tudja, hogy még milyen kontinens népességét be kellene fogadnia."
ez az állításod megint csak rasszista és idegengyülölö ferdítés. minden kultúrált államban, így franciaországban is, az "ellenörzött" bevándorlás "a" téma. hogy a bevándorlás mennyire létfontosságú európának azt az is mutatja, hogy éppen tegnap került terítékre németországban is a téma (ami ausztriában is aktuális) hogy az állam üdvözlö prémiumot fizet új bevándorlóinak, föleg akkor, ha speciális szaktudással rendelkezenk. nyugaton már felfedezték: bevándorlás létfontosságú európának. a gazdasági növekedés, a jólétünk és az ipar az amúgy csökkenö lélekszámmal a következö évtizedekben komoly veszélyben lenne enélkül.
erre úgy látszik a magyar nácik még nem jöttek rá.
azt is elfelejtitek, hogy sarkozy csak a saját aktuális vesztegetési botrányairól akarja elterelni a roma üggyel a figyelmet. a romák szidása, üldözése mindíg is populista, de buta és perverz vesszöparipája volt a szélsöjobboldalnak.
Firecrest | 2010. július 30. | 09:40:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
!!§!! | 2010. július 30. | 09:40:42
„Becslések szerint Franciaországban jelenleg mintegy 15 ezer roma él, akik főleg Romániából, Bulgáriából és a volt Jugoszláviából érkeztek és már problémát okoz.” Magyarországon becslések szerint – mert még pontosan megszámolni sem lehet a romákat- kb 70 000- 1 millió roma él.
reader | 2010. július 30. | 09:30:20
"Nicolas Sarkozy francia elnök 2002-es belügyminisztersége óta tizennyolcadszorra hirdet „háborút”, „kemény küzdelmet”, „engesztelhetetlen harcot” a bűnözés, az illegális bevándorlók, a külvárosi fiatalokból álló erőszakos bandák, a „racaille”-ok és még ki tudja, kik ellen – számolták össze baloldali újságírók."
Szerintem a baloldali újságírókon kívül minden józan embert NAGYON zavar a bűnözés, az illegális migráció és az erőszakos utcai bandák tevékenysége.
Helga | 2010. július 30. | 09:18:02
Moderálási alapelvek- komment törölve -
alterego56 | 2010. július 30. | 09:14:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Hegylaki | 2010. július 30. | 08:45:43
Moderálási alapelvek- komment törölve -
alterego56 | 2010. július 30. | 08:34:10
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Gaspar | 2010. július 30. | 08:32:20
Sarkozy sokat beszél, de keveset tesz. Tény azonban, hogy 2003-2004-ben a francia hatóságoknak sikerült számáos bevándorlókáltal lakta romatelepet felszámolniuk, azóta jóval kevesebb tolvajt, kéregetőt, gyerekkoldust látni Franciaországban. Ennek is köszönhető, hogy nem fajult odáig a helyzet, mint Olaszországban.
Melelsleg a jogvédők 40 éve azt szajkózzák, hogy mindenkinek joga van oda mennie, ahová akar, Szerintük Franciaországbanés Európának fél Afrika, Ázsia, Afganisztán és az ördög tudja, hogy még milyen kontinens népességét be kellene fogadnia.
Romániának pedig nyilván egyszerűbb, ha ezt a problémát Európa nyakába varrja.
reader | 2010. július 30. | 08:25:51
Ja, jól néz ki az a csirke a képen. Mondjuk a csirkesz.ros doboz kicsit ciki.
reader | 2010. július 30. | 08:24:50
"a francia hatóságok több száz illegális romatelepet akarnak felszámolni, s egyben kitoloncolják azon – többségében Romániából, illetve Bulgáriából érkezett – romákat, akik bűncselekményeket követtek el. "
Én ez alapján úgy látom, hogy nem kifejezetten a romák, hanem a bűnöző romák ellen indított harcot a francia elnök. Persze a jogvédőknek kissé kínos, ha kifejezetten a bűnözők maradása mellett állnak ki, ezért inkább rasszistáznak egy kicsit.
A kanadaiakra vagyok még ezek után kíváncsi, hogy mennyi cigány "menekültet" lesznek hajlandóak befogadni a precedensértékű francia intézkedések után.
blac | 2010. július 30. | 08:16:24
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Hamilkár | 2010. július 30. | 07:16:09
Moderálási alapelvek- komment törölve -
|