laci_54 | 2012. január 27. | 17:37:38
@nablakarát
Vigyázat, én semmilyen szektának nem vagyok sem tagja sem követője sem híve!
A római katolikus szektának pedig végképpen nem!
Forgasd nyugodtan a szavaim ahogy akarod engem nem zavar:)
Rád sem haragszom, tudod én elfogadlak ilyennek amilyen vagy.
Ezt nagyon becsüld meg, mert azt hiszem itt rajtam kívül mindenkinek hányingere támad ha a neved meglátja!
De mint látod én veled is olyan türelmes vagyok mint másokhoz.
A jogalkotóval egyetértek abban, hogy a felbujtót pont olyan bűnösnek vélem egy emberölés estén mint a segítőt vagy a tettet végrehajtót!
Ha Orbán kereszténynek véli magát akkor vétett a 10 parancsolat ellen, mert ha áttételesen is de embert ölt!
nablakarát | 2012. január 27. | 09:39:16
laci_54: "Köszönjük meg Orbánnak aki az usa csatlósaként támogatta egy kormány fejének a megölését!"
laci_54: "Én gerinces emlősként elvetem a hintapolitikát."
Ha a Patás az usákok csatlósa volt, hogyan folytathatott hintapolitikát?
laci_54: "Nehogy ő is úgy végezze..."
laci_54: "Én nem büntetem magam azzal, hogy bárkit is utáljak!"
Tényleg az első olyan kertesztényi szeretetből áradó megjegyzés volt!
Minden gyülölet nélkül!
laci_54 | 2012. január 27. | 09:33:01
@nablakarát
Én nem büntetem magam azzal, hogy bárkit is utáljak! Tehát nem az a célom, hogy ebbe a nyomorultba (nem akartam pszichiátriai jelzőket aggatnia mi kis marionett figuránkra) feleslegesen belerúgjak.
Megteszi azt más helyettem is.
Én gerinces emlősként elvetem a hintapolitikát.
Engem arra neveltek, hogy nehezebb a becsületes egy oldalon állás, de nyugodtabban alszom tőle esténként.
Ne keverjük a hasznos fogalmát a becsületessel!
Mert amit tettünk az hasznos volt de becstelen.
nablakarát | 2012. január 27. | 08:42:30
taligát sem kedvelem, narancsgőzös hozzászólásai miatt, de te egy nagyon beszűkült amerikai nézőpontból látod a világot!
helyesen:
taligát sem kedvelem, narancsgőzös hozzászólásai miatt, de itt és most, valamint a Közel-Keletet, Észak-Afrikát illető kommentjei helytállóak!
Te egy nagyon beszűkült amerikai nézőpontból látod a világot!
taliga | 2012. január 27. | 08:20:03
KAdhafit már megismerte és kiismerte a "Nyugat!, ráadásul az utóbbi időben kezelhetővé is vált (kevesebb, felderített disznóságban voltak benne, lehet ez az öregség jele volt)...
De a fiatal, áldozatra kész "Iszlám Testvériség" (Egyiptom) szerű iszlamistákkal már a világon semmit sem tud tenni a nyugat (ld. Palesztina, Afganisztán, Irak). Ezek, ha kell készek saját magukat is felrobbantani...
nablakarát | 2012. január 27. | 08:17:07
szgabor2 | 2012. január 27. | 00:43:37
Nagyon sok butaságot írtál!
Ezért kár volt az idődet eltöltened a komputer előtt!
Helyette sétálhattál volna, játszhattál volna a gyerekeiddel, beszélgethettél volna a szomszédaiddal, vagy ihattál volna egy kis whisky-t!
Az legalább meglátszott volna!
taligát sem kedvelem, narancsgőzös hozzászólásai miatt, de te egy nagyon beszűkült amerikai nézőpontból látod a világot!
Minden jó, ami az amerikai gazdaságnak jó!
Hát mi itt Közép-Európában egy kicsit árnyaltabban látjuk a világot!
taliga | 2012. január 27. | 08:12:24
szgabor2 | 2012. január 27. | 00:43:37
Csipetke!
Mar nem valaszolok, mert ottan az usakokban "alszasz"...
(En is ekezet nelkul irok, hatha igy megerted.)
Igen ezt a libiai forradalmat ("y"-nal angolul irjak)mestersegesen robbantottak ki. A kedvezmenyek mjeg mindenkire ervenyesek voltak.
Ha nemcsak a "US NEWS & WORLD REPORT"-ot olvasnad, tobbet tudnal a vilagrol...
SZep almokat...!
:)
nablakarát | 2012. január 27. | 08:11:09
laci_54 | 2012. január 26. | 19:31:19
Köszönjük meg Orbánnak aki az usa csatlósaként támogatta egy kormány fejének a megölését!
Nehogy ő is úgy végezze...
laci_54 | 2012. január 26. | 21:45:40
@nablakarát
Erre mondják azt, hogy hintapolitika!
Ha nyer a koalíció ha bukik ők mindkét oldalnak meg akartak felelni.
Ez a két hozzászólás nincs összhangban egymással!
Ahogy látom, egyetlen célod volt, hogy belerúgj Orbánba!
Orbánt én sem kedvelem!
De a líbiai konfliktust mesterien kezelte!
Ő, vagy a Martonyi!
nablakarát | 2012. január 27. | 08:08:49
barnan: "Az biztos, a jelenlegi helyzet sem jó, de azon kiszolgáltatott világban sem szerettem volna élni, ami Kadhafi alatt volt.
http://nol.hu/kulfold/kadhafi_szexrabszolgaja_voltam"
Gondolom, akkor te menekültél volna, mint egy őrült Berlusconi Itáliájából is!
Ez hülyeség!
A nép nagyobb része jól élt!
Nem úgy, mint most nálunk!
Nem hőzöngtek!
Ha annyira rossz lett volna, az utcára mennek, mint Szíriában!
Diktatúra ide, vagy oda!
Kadhafit az 1988. december 21.i katasztrófa után kellett volna likvidálni, ha EGYÉRTELMŰEN kiderül bűnössége!
Azóta konszolidálódott és szalonképes volt a nyugati világ előtt is!
Éppúgy, mint az 1956-ban szalonképtelen Kádárt elfogadta a nyugat a 70-es évektől!
Sőt még tisztelte is! (Jogosan)
nablakarát | 2012. január 27. | 08:01:39
laci_54: "Erre mondják azt, hogy hintapolitika!
Ha nyer a koalíció ha bukik ők mindkét oldalnak meg akartak felelni."
Ugye nem azt akartad mondani, hogy a hintapolitika egy rossz dolog?
ibanyai | 2012. január 27. | 07:02:17
"Bonbáznunk" kellene, mer aztat tudunk...
PepecsElek | 2012. január 27. | 04:47:53
A demokráciára meg kell érnie egy társadalomnak. Amneddig ez a feltétel nem adott, addig - sajnos - diktatúrára van szüksége. Ez van Líbiában.
Rosszabb ennél, hogy nálunk is ez a helyzet: a nép orbáncot igényelte, őt választotta magának, a hazug tolvaj diktátort. Felvonul mellette, pénzért.
A többség (l.: bolsevikek; 2/3) erre szavazott. EZ A SZOMORÚ! Barbár horda vagyunk!
szgabor2 | 2012. január 27. | 00:43:37
taliga | 2012. január 26. | 20:50:29
Nesze "Nyugat", a civiliáció "őrzői"...
Most akkor egyétek is meg, amit főztetek"
Szoval ha jol ertem az teljes OK lett volna Lybiaban ami most megy Syriaban ...
Qaddhafi-nak mivel O olyan f..za kis diktator meg minden, szabad kezet kellett volna hagyni hogy Bengazi-ban es Bani Valid-ban gyozzon ??? Talan nehany tizezer hallottnal megallt volna ... (bar O szerintem tok komolyan gondolta a patkany irtast )
Nem tudom Te tenyleg nem hiszel a sajat szemednek es videoknak hogy mennyire gyuloltek mert azok a fiatalok akik kistehergepkocsikkal meg 40 eves AK-kal is mentek ... Te komolyan elhiszed hogy azt a CIA Moszad meg MI6 rendezte ??? (ja meg a sarkozy is )...
Mert en nem hiszem azok a varosoknak es torzseknek (a vegen mar qadhaffit sajat torzse sem tamogatta ...) nagyon tele volt a f..sza a minden ingyennel ....
Na ez az en kommentem
szgabor2 | 2012. január 27. | 00:33:41
taliga | 2012. január 26. | 20:54:21
szgabor2 | 2012. január 26. | 19:35:01
Onnan az USA-ból semmit sem látni a világról és a világból...!
Mi koze annak amit irtam hogy hol es milyen billentyuzettel irok .. alljal mar le ezzel ...
Amit irtam arra egy szot nem tudtal mondjuk mondani csak ilyen szemlyesekedo kommentre telik talan Neked kellene lelulni neha ...
Afrika legmagasabb életszínvonalú országát bombázták a homokba!
Despota ide, diktátor oda...!
Éltek, mint "Marci Hevesen...", ingyen iskola, ingyen orvosi ellátás, ingyen nyugati egyetem, a benzin litere 24,- forint volt még tavasszal, családalapítók lakástámogatást kapnak..."
Mint tobbszor mar megirtam NEM VOLT INGYEN kussolni kellett erte de nagyon ... es a zold konyvecsket kellett felmondani ...
Es nem volt MINDENKINEK ingyen lattad mit is csinaltak most pont azokkal a varosokkal torzsekkel akiknek valoban ingyen volt (nem bengziban illetve a nyugati es a hegyi videkeken)....
Voltak akik jol eltek persze igy van ez altalaban a diktaturakban...
De a cikk es az en kommentemben errol szo sem volt megismetlen libia mint orszag libiaiak mint nep nincs (vagy annyira mint a csehszlovak nep volt)
laci_54 | 2012. január 26. | 21:45:40
@nablakarát
Erre mondják azt, hogy hintapolitika!
Ha nyer a koalíció ha bukik ők mindkét oldalnak meg akartak felelni.
taliga | 2012. január 26. | 21:45:27
barnan | 2012. január 26. | 21:21:52
Kedves barnan!
Sokan voltak, akik életük végéig várták a "nagy lehetőséget", hogy Kadhafi közelébe kerülhessenek...
Mit gondol, a többi diktátor fizet a "csajoknak, csajokért"...?
Ebben benne van "Kelet és Nyugat" is...
Ha azok a kanapék mesélni tudnának...???
:))
barnan | 2012. január 26. | 21:21:52
Az biztos, a jelenlegi helyzet sem jó, de azon kiszolgáltatott világban sem szerettem volna élni, ami Kadhafi alatt volt.
http://nol.hu/kulfold/kadhafi_szexrabszolgaja_voltam
taliga | 2012. január 26. | 20:54:21
szgabor2 | 2012. január 26. | 19:35:01
Üljön le, egyes...!
Onnan az USA-ból semmit sem látni a világról és a világból...!
Afrika legmagasabb életszínvonalú országát bombázták a homokba!
Despota ide, diktátor oda...!
Éltek, mint "Marci Hevesen...", ingyen iskola, ingyen orvosi ellátás, ingyen nyugati egyetem, a benzin litere 24,- forint volt még tavasszal, családalapítók lakástámogatást kapnak...
Miről beszél, akkor "ékezetnélküli-cowboy"...???
taliga | 2012. január 26. | 20:50:29
Nesze "Nyugat", a civiliáció "őrzői"...
Most akkor egyétek is meg, amit főztetek.
Úgy is az lesz a vége, hogy az USA zsarolással ráveszi az ENSZ BT egy ENSZ csapatok küldésére, ami azt jelenti, hogy az Exxon, a Tecsaco & Co. ráteszi a kezét a líbiai olajra és máris indulhat az Irán elleni támadás, mert legalább az USA, Izrael, nyugati Szövetségesek (lesz most már ilyen???) részére nem lesz kimaradás az olajellátásban...
Nem véletlenül robbantották ki az uin. "Arab-tavasz"-t...
+one | 2012. január 26. | 20:45:06
A b....szok/USA+EU/ most hoztak embargót Iránra.Na majd meglátjuk mi lesz ebből.
nablakarát | 2012. január 26. | 20:39:48
laci_54: "Köszönjük meg Orbánnak aki az usa csatlósaként támogatta egy kormány fejének a megölését!"
Ezt most nem értem!
Orbán NEM támogatta Líbia szétverését!
Ezért is működhetett nagykövetségünk az utolsó pillanat után is!
nablakarát | 2012. január 26. | 20:38:07
"Líbia irányíthatatlanná vált"
Nesze neked Szarkozy!
De megválasztásod pénzelőjét meg kellett öletni, mi!
Mocsok farancia politika!
revify | 2012. január 26. | 19:41:04
... ez borzasztó, az a rengeteg - úniós adópénzen ledobott bomba - fölösleges volt? Úgy kell neked Nyugat!
szgabor2 | 2012. január 26. | 19:35:01
Aki barmi masra szamittot az nagyon el volt varazsolva ... itt sokan mindefele butanak elmondtak mikor irtam hogy olyan orszag mint Lybia nincs. Egy mestersegesen osszetakolt semmi. A libiaiak pedig pont olyan 'nepcsoport/nemzet' mint a jugoszlavok vagy csehszlovakok ... nem is beszelve a szovjet neprol.
Ja ennek meg nem is lesz vege a kozeljovoben ...
laci_54 | 2012. január 26. | 19:31:19
Köszönjük meg Orbánnak aki az usa csatlósaként támogatta egy kormány fejének a megölését!
Nehogy ő is úgy végezze...
|