dagadékröfi | 2010. március 15. | 22:41:02
Adjatok képernyőt! Megmutatom nyúl mind.
batopal | 2010. március 15. | 22:07:33
ejnye Hollai (wowels)...
Jager László | 2010. március 15. | 15:24:02
ÉN BECSEKOLTAM 4 KOPOGTATÓT!!
J.L.
jimmy2 | 2010. március 15. | 14:30:54
Kit érdekelnek ezek a magyargyűlölők?
Ülő Bika | 2010. március 15. | 12:40:40
Kedves Vowels!
Nyugalom.
vowels | 2010. március 15. | 09:45:51
Ülő Bika | 2010. március 15. | 08:50:16
az ilyen okoskodó söpredéktől, mint te, kímélem magamat! a tévé, a "sóbiznisz" része, tetszik vagy sem, ez van! te meg álló ökör, hallgassál bartókbélát, közben olvassál juhászferit, csak könyörgöm ne elemezzél, az nem a te műfajod!
Melchior | 2010. március 15. | 09:10:04
"macskajancsi | 2010. március 15. | 08:21:24
Melchior | 2010. március 14. | 21:42:08
Sajnos nem érzek semmilyen veszteséget !"
Én viszont minden értelmes ember hiányánál érzek.
A tanácsot köszönöm. Úgy lesz.
Ülő Bika | 2010. március 15. | 08:50:16
Svábyt természetesen vegyük ki közülük.
Nagyon hiányoznak ezek a műsorkészítők, nálam Kepes az etalon, Frei nagyon érdekes és izgalmas műsorokat készített (várom a könyvét, most állítólag azt írja). Bárdos pedig legalább értette, amiről a hírek szóltak.
Jellemző, hogy ezek az emberek több nyelven beszélnek, széleskörűen tájékozottak, de nem csak ez a fontos, mert emiatt még vacak tévések lehetnének. Azért nagyon jók, mert ez csak az alap és valóban van egy fejlődési ív, amit egy tévés befut. Frei 10 évvel korábbi riportjai néha elég félresikerültek , de jól követhető volt, ahogyan a 'mi mennyibe kerül' típusú műsorok felől elmozdult a társadalmi felelősséget, Afrikát, mélyszegénységet bemutató sokkal érdekesebb és egyúttal érdekfeszítő műsorok irányába. Ezek az emberek is fejlődnek és valóban az a bosszantó, hogy éppen a karrier csúcsán kell nélkülözni a műsoraikat.
Teljesen igaza van Freinek amikor arról ír, hogy Győzike nézettségben lenyomta és ő erre a szintre nem tud lemenni és nem is akar. Ez a többiekre is igaz.
Kepes külön intézmény számomra behozta a magyar televíziózásba az antropológiát, latin-amerikát, a spanyol világot ami abszolút meghatározó a világban de itt a periférián keveset tudunk róla.
Néhány hozzászólást olvasva sajnos a NOL kommentjeiben is megjelentek a szellemi értelemben vett orkok, akik kizárólag mások gyalázását és szidását tudják magukból kipréselni: valószínűleg ők nem képesek más szellemi teljesítményre. Ez bizonyosan sokkal egyszerű
macskajancsi | 2010. március 15. | 08:21:24
Melchior | 2010. március 14. | 21:42:08
Sajnos nem érzek semmilyen veszteséget !
Egyszer, ha áramszünet lesz felétek, esetleg ne válts át akkumulátorra, hanem próbáld ki, milyen tv nélkül élni !
Képzeld el, ott mellettetek, a parkban vannak madarak, virágok, és más, mozgó, színes és hangot adó lények, pont úgy, mint a tévében ---
macskajancsi | 2010. március 15. | 08:11:36
nablaquadrat | 2010. március 15. | 04:24:30
Remélem, hogy Új-Zéland környékén, egy lágyan ringatózó tutajon fognak tévét csinálni, de a Plútó talán még alkalmasabb lenne, vagy valamelyik nagyon távoli galaxis, ahonnan az adás az én életemben már nem jut el a Földre
Spartan | 2010. március 15. | 08:03:09
A Kepest nem említeném együtt a Svábyval, stb....a többieknek irány az atv....
nablaquadrat | 2010. március 15. | 04:24:30
Bárdos, Frei, Kepes, Sváby: Az MSZP emigrációs kormánya majd bizonyára szívesen foglalkoztatja őket.
sharapova2008 | 2010. március 15. | 03:53:32
Moderálási alapelvek- komment törölve -
dekjh | 2010. március 15. | 01:07:05
balbakó | 2010. március 14. | 21:19:08
Nem azert kell sirni mert nincs munkajuk, hanem azert mert nelkuluk csak a tragya musorok maradtak. Ha leulsz megnezni egy delutani musort, az bizony konnyfakaszto - es nem a nevetestol...
A cikkben felsoroltak (meg persze akik kimaradtak mint Vago, Fridi) igenis hianyoznak. Azon lehet vitatkozni hogy melyik 10 pontos es melyik csak 8 vagy 7, de a mai TV-s kinalat jo resze nem uti meg a 2 vagy 3 pontos szinvonalat sem.
A politikai nezetuk pedig csak akkor erdekel ha politikai musort csinalnak. Egyebkent nem izgat.
adamant | 2010. március 14. | 23:17:14
Annyit szeretnék csak, hogy legalább 1 (egy) darab közszolgálati televízónk legyen, de az válogatott jó csapattal, technikával és mindenkinek szóló, igényes, pártatlan müsorral. A szemetet, "eksönt" játszák a privátok.
De tájékoztatást, frissen, korrekt módon JOGOM van egy ország vezetéstöl elvárni.
(Mounikát, a kirabolt Gyöüzikét, Friderikuszt Sanyát meg nézze, aki akarja és igénye van rá.)
Legalább egy BBC szintet elérnének...?
"A"
Melchior | 2010. március 14. | 21:42:08
"balbakó | 2010. március 14. | 21:19:08
Három zsebkendőt telesírtam! Szegényeknek lehet, hogy dolgozni kell? És nem lesz havi több millió nettó?"
Ne pazarolja a tiszta zsebkendőit, tisztelt "balbakó"!
A szóban forgó emberek mindegyike talál magának más megélhetést és más feladatot, valószínűleg amiatt, amit előzőleg írtam.
A veszteséget mi érezzük majd. (Sajnos.)
balbakó | 2010. március 14. | 21:19:08
Három zsebkendőt telesírtam! Szegényeknek lehet, hogy dolgozni kell? És nem lesz havi több millió nettó?
Toleranciaterror | 2010. március 14. | 21:12:29
Na, ezekre sincs semmi szükség.
És a hozzájuk hasonlókra is egyre csökken a kereslet :)
Melchior | 2010. március 14. | 21:12:09
És még valami, kedves "pecutoncsi"!
Én nem vagyok kíváncsi (és gondolom, Ön sem az) Győzike, vagy Pákó világnézetére!
Miért is? Mert nem tartjuk (valószínűleg) őket mérvadó személyiségeknek.
Vagy tévedek?
vowels | 2010. március 14. | 21:08:27
Az a valóság, hogy fellélegzett a Tények stábja, mikor kirúgták a házaspárt! A vicces, hogy a kreatúráik is rögtön szövetségre léptek ellenük. Itt van mindjárt az Andor (Magyar) Éva, akiből azért lehetett műsorvezető, mert randább és butább és még a Krisztina kápónál is tehetségtelenebb, nos ő ezekkel a szavakkal minősítette a döntést: ideje volt már! Jellemző, hogy a "szagosnak" vagy "fikásnak" becézett Turi nevű senki, a "Yeti" nevű másik senki meg még a György Bence nevű odúból elővarázsolt és bárdos-máté kalácsán hízó emberek Brutusként szúrták hátba mentoraikat, akik persze igazi zsarnokként tették tönkre a Tényeket....A Bárdos, a Gothár Pétert váltó senki, most szorgalmasan nyirja a SZFE hallgatóit és tanári karát, a véletlen sodorta rektor helyettesi hivatalba, mint a Gyurcsány barátjáról, elhitték neki a "kollégák" hogy pénzt szerez majd....nem tette persze....
A Frei Tamás valóban hiányzik, a Fridi mellett a legprofibb tévés itthon, a maradék kettő meg felkapott senki volt és marad is.
Melchior | 2010. március 14. | 21:02:15
"pecutoncsi | 2010. március 14. | 20:36:46
Van még egy "híresség" akit meg én nem hiányolok. A Vágópistát. Minek kellett neki politizálni, minden SZadeszes tüntetésen az első sorban volt, most meg az MDF háza táján törleszkedik. Kikerült a pixisből. Remélem nem jön vissza soha, olyan alacsony volt a nézettsége,a kutyát nem érdekelte."
Kedves "pecutoncsi"!
Minden televíziós (és nem televíziós) személyiségnek állampolgári joga, hogy legyen világképe. Mint Önnek, vagy nekem. Hogy ez jobboldali, vagy baloldali az mindegy, abban az esetben (!), ha a szakmájában, amit művel, kiváló. Makovecz Imre nekem nem egy jobboldali "Fidesz-szimpatizáns", hanem kitűnő, brilliáns építész! És tudok a "másik oldalról" is számos, jó példát hozni.
Az én emlékeim szerint az Ön példája (Vágó) nem titkolta a világnézetét soha, de fölkészültsége, műveltsége okán mindenkivel képes volt vitázni, jó kérdéseket föltenni és soha nem kaptam rajta, hogy mindezt azzal a nagyképűséggel tette volna, hogy "zsebében a bölcsek köve". Többnyire (mint általában a jó riporterek) a kétségeit fogalmazta meg egy-egy állítással szemben, nem játszotta a döntőbíró szerepét.
Persze ettől még Önnek lehet antipatikus, nekem meg szimpatikus. Csak egyet "nem vehet el tőle", azt, hogy kitűnő televíziós szakember. (Már, ha persze meghatároztuk, hogy ez a fogalom mit is fed.)
quodlibet | 2010. március 14. | 20:58:42
Kedves Pecutoncsi! Senkit nem bánt hogy Te nem hiányolod Vágót - mások, ha kevesen is vannak - hiányolják. Azért hiányolják kevesen a TV-ben, mert kevés okos ember néz TV-t. Nyilván azért kezdett el politizálni az egyik oldalon, amiért mások a másik oldalon. Különbözőek vagyunk, talán csak abban hasonítunk, hogy nem kedveljük a tőlünk különbözőeket. Tehát nem vagyunk teljesen különbözőek:-)
pecutoncsi | 2010. március 14. | 20:36:46
Van még egy "híresség" akit meg én nem hiányolok. A Vágópistát. Minek kellett neki politizálni, minden SZadeszes tüntetésen az első sorban volt, most meg az MDF háza táján törleszkedik. Kikerült a pixisből. Remélem nem jön vissza soha, olyan alacsony volt a nézettsége,a kutyát nem érdekelte.
KRISZ3 | 2010. március 14. | 20:31:43
Én az összes felsoroltat, hozzávéve Friderikusz Sándort nagyon hiányolom a médiából!Sajnálatos, hogy ilyen elbutító műsorok láthatóak, mint Gáspár Győző, Benkő Dániel, Mónika, Liptai reggeltől estig, stb.stb!
Szomorú, hogy a ker.csatornák ennyire igénytelennek képzelik a nézőket!
Melchior | 2010. március 14. | 20:31:31
"Hammada Fleet | 2010. március 14. | 20:21:07
A cikk jó, de méltatlanul elfelejtkezik Friderikuszról, aki szintén nem kerülhet képernyőre, pedig talán még a cikkben felsoroltaknál is jobb."
Egyetértek!
Hammada Fleet | 2010. március 14. | 20:21:07
A cikk jó, de méltatlanul elfelejtkezik Friderikuszról, aki szintén nem kerülhet képernyőre, pedig talán még a cikkben felsoroltaknál is jobb.
gope | 2010. március 14. | 20:08:19
A kereskedelmi programokban valóban a hót gagyira van igény, most is visszahozzák Győzikét és a valamikor pengetős zeneművész Benkő Dániel is inkább saját szervét pengeti, mert ezzel tud képernyőre kerülni.
Lehet ezeket az urakat fikázni, de Svábyn kívül a többi tényleg magasabb szintet tudott , mint a mostaniak.
Melchior | 2010. március 14. | 19:52:20
"lekvárzsibbasztó | 2010. március 14. | 19:35:57
a Kepesen kívül mindegyik hótt dilettáns, Kepesben viszont nincs alázat a szakma iránt, egy kicsit nagy az arca."
Remélem, hogy a saját szakmádban annyira dilettáns vagy, mint ők, akkor nincs baj, sőt lehet "nagy arcod" is!
Melchior | 2010. március 14. | 19:38:11
"PBBP | 2010. március 14. | 19:10:48
Valahogy tényleg nem hiányoznak senkinek sem (pl nekem sem)."
Jelentkezem "senkinek". Nekem hiányoznak, tekintve, hogy különböző mértékben, de művelt, kultúrált, intelligens emberek, akikből egyre kevesebb van a szakmában.
lekvárzsibbasztó | 2010. március 14. | 19:35:57
a Kepesen kívül mindegyik hótt dilettáns, Kepesben viszont nincs alázat a szakma iránt, egy kicsit nagy az arca.
PBBP | 2010. március 14. | 19:16:52
Bocs, nem akarok ennyit villogni, de most jött le a cikk első mondata.
"Magyarországon, ha valaki feladja vagy felfüggeszti TV-s karrierjét...."
Bocsánat, ezeket az embereket elküldték, nem ők függesztették fel, és nem ők adták fel a karrierjüket, hanem a munkaadóik, akiknek addig naponta háromszor megnyalták a kezüket.
Csak aztán jöttek a hitelességi problémák ... egyik sem járt Teréz anya nyomában, azt elmondhatjuk.
PBBP | 2010. március 14. | 19:12:37
Ja, az hogy kepeském eltűnt, az külön díjazom.
PBBP | 2010. március 14. | 19:10:48
Valahogy tényleg nem hiányoznak senkinek sem (pl nekem sem). De meg kell mondjam, a TV sem, addig, amíg ezeket az arcokat hozza.
budai hegyvidék | 2010. március 14. | 18:56:07
És kinek hiányoznak?
roemer | 2010. március 13. | 07:44:34
"Frei Tamás viszont arra panaszkodik, hogy Magyarországon nincs fizetőképes piaca az igényes tévézésnek" - tény. Ezért jön be inkább a bérgyilkosos szuperprodukció.
Oszt szép dolog a szerénység:
"Egy német csatornánál megveregették volna a vállamat a munkámért, itthon viszont azt kaptam, hogy Győzike megelőzött húsz százalékkal". Na,de ha így történt és Győzike több nézőt vonz?
|