tartós béke | 2010. március 22. | 14:02:01
:D asszem a gimi elején mi is így érveltünk valahogy, mint a cikk írója: nem ismerjük a hátterét a dolgoknak, de azért megtámadjuk a dolgot...Az meg a másik, hogy a nol még le is közli a cikket...Jók az ilyen írások, szeretik az emberek, csak rosszul pozicionálták a dolgot, a Blikknél/Velvetnél kellene dolgoznia az írónak, tényleg jobban állna neki, illetve a fizetése is korrektebb lenne...
helyettem | 2010. március 14. | 20:47:00
Moderálási alapelvek- komment törölve -
kattani | 2010. március 14. | 13:02:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
helyettem | 2010. március 13. | 23:57:44
marcotardelli | 2010. március 12. | 12:10:40
Már a PC is szoci?
Ej-ej!
helyettem | 2010. március 13. | 23:56:32
Hát, hát, ez a más politika?
"A Jobbik nagykőrösi választókerületi bizottságba delegált tagja, Mészáros Lászlóné az LMP jelöltjének leadott kopogtatócédulák átnézésénél nyilvánvaló csalásra, hamisításra jött rá.
A Lehet Más a Politika nagykőrösi képviselőjelöltje, Földi Áron körülbelül 780 db ajánlószelvényt adott le a választási bizottságnál, amely az első átnézés után 740 darabot talált belőlük érvényesnek. A testület tagjai emiatt többször átnézték a cédulákat, eközben közösen észlelték, hogy az ajánlószelvények egy részét hasonló írásmóddal, olvashatatlan aláírással írták meg. A hamisítás megalapozott gyanúja akkor erősödött fel, amikor a jobbikos delegált, Mészáros Lászlóné kezébe került Sulyok Tamás választópolgár nevében leadott ajánlószelvény, aki az abonyi Jobbik tagjelöltje és már korábban jelezte, hogy nem kapta kézhez az ajánlószelvényét, ezért a jegyzőtől újat kellett kérnie, amelyet később a Jobbik nevére adott le személyesen, most pedig nem a saját aláírásával mégis ott volt az LMP-s cédulák között az övé is. A választási bizottság az újabb átnézés során a láthatóan futószalagon gyártott kopogtatókat sem fogadta el már érvényesnek, így a Földi Áronnak már csak a 625 érvényesnek gondolt ajánlószelvénye maradt.
Sulyok Tamás a holnapi nap folyamán feljelentést fog tenni okirat hamisítás miatt, és a Jobbik is rajta tartja a szemét azon, hogy a választási bizottság is tegye meg az újabb szükséges jogi lépéseket.
A Jobbik Magyarországért Mozgalom minden ol
lastres | 2010. március 12. | 14:40:30
@helyettem: hát igen. Csak azt nem tudom, ki bízza még meg a PC-t ezek után, hogy ilyen gátlástalanul hazudik, bármilyen elemzési munkával?
A valóság ugyanis ez:
"Ivády: nem titok a Political Capital anyaga
Somogyi Zoltánt, Political Capital korábbi vezetőjét több mint 10 éve ismerem. Miután Ivád község polgármesterévé választottak megkeresett, és felajánlotta segítségét az akcióim háttérmunkáinak kidolgozásában. Természetesen puszta szívességből, hiszen az fel sem merülhetett, hogy Ivád fizetni tudna ilyen szolgáltatásokért. A szlovák-magyar polgármesterek barátságos futballmérkőzésének kidolgozásában rengeteget segítettek, amiért akkor is nagyon hálás voltam, és most is az vagyok. Meggyőződésem, hogy az eseménnyel példát mutattunk a két nép békés együttéléséről. Természetesen hozzájárulok ahhoz, hogy a Political Capital nyilvánosságra hozza az Ivád számára készített szakértői anyagokat.
Budapest, 2010. március 12.
Ivády Gábor"
Wombat | 2010. március 12. | 13:04:26
Érdekes olvasni ezeket a kommenteket. Az az érzésem, hogy lassan alig van már valaki, aki ismerné ennek a szónak a valódi jelentését: politika. Politika egyenlő közélet, közös döntéshozatal. Tágabb értelemben a közjóért való cselekvés.
Aki hisz a politika és a demokrácia adta lehetőségekben, az hisz a párbeszéd erejében. Ahol a vitapartner nem ősellenség, nem börtöntöltelék, hazaáruló és nem egy demonizált rém.
Hiányzik a tisztelet, hiányzik a hallgatás képessége, a belátásé, hiányzik a szakértelem. S azok, akik politikusnak nevezték magukat eleddig elfelejtkeztek a közjóért való cselekvésről. Egymásnak hátat fordító szekértáborok erdejében nekünk kisembereknek semmi esélyünk az érdekérvényesítésre.
Az LMP az összefogás ígéretét és lehetőségét hordozza önmagában, lehetőség arra, hogy egy hang jelenik meg a 386 fős parlamentünkben, ami talán ismét visszaadhatja a kiüresedett szavak régi jelentését. Politika egyenlő párbeszéd, politika egyenlő közjóért való cselekvés.
Ön most ítélete mond egy olyan formáció felett, ami alulról szerveződő, megyehatárokon átnyúló helyi szintű összefogások finom szövedéke. Nemet mond egy olyan politikai közösségre, ahol baloldali és konzervatív, liberális és ökotudatos radikálisok együtt, konszenzuson alapulva igyekznek valami jót kihozni az adott lehetőségekből.
Demokrácia – párbeszéd – megértés. Ez egy képesség, amit még tanulnunk kell, nekünk is és Önnek is, kedves szerző úr!
marcotardelli | 2010. március 12. | 12:10:40
helyettem | 2010. március 12. | 10:48:55
Észre kellene venni, kedves szocik hogy az ilyen sunyi támadások az LMP ellen semmit nem hoznak a konyhára, inkább az LMP javát szolgálják.
Úgyhogy csak hajrá.
lényeglátó | 2010. március 12. | 11:58:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
helyettem | 2010. március 12. | 10:48:55
"Azt írják: "Szeretnénk engedélyt kérni az LMP-től, hogy nyilvánosságra hozzuk az LMP egyik politikusának készített tanácsadói anyagainkat. Az LMP nevében az az Ivády Gábor támadja ugyanis a Political Capitalt, akinek tavaly több
tanácsadói anyagot is készítettünk. Ivády Gábor a tanácsadói anyagokat nem fizette ki, ellenben magáncélra pénzt kért cégünktől.
Nemet mondtunk a kérésre, és megszakítottunk minden kapcsolatot Ivády Gáborral.
Erkölcstelennek tartjuk, hogy miután nem adtunk pénzt az LMP jelenlegi politikusának, az LMP úgy áll kicsinyes bosszút, hogy cégünk nevét gyanúba keveri"
http://www.168ora.hu/itthon/az-lmp-beleszaladt-a-pc-kesebe-52308.html
Tanuki | 2010. március 12. | 10:22:33
Sokkoló lehet az MSZP számára, hogy Borsodban listát állíthat egy párt amelyik nem veszi át a Jobbik szlogenjeit mint ahogy azt az MSZP tette.
http://hetivalasz.hu/uzlet/mszp-negy-gyerek-utan-ne-jarjon-penzben-a-csaladi-potlek-27839/
Most hogy magyarázzák majd meg a cigány szavazóiknak ezt a blamázst?
Az is megeshet, hogy a potenciális cigány szavazók - akik pont Borsodban élnek nagy számban elvándorolnak az LMP-hez, ha kiderül, hogy ők nem akarják elvenni a családi pótlékot a nagycsaládoktól.
balbakó | 2010. március 12. | 09:30:48
Éberség! Tóth elvtárs lebuktatta az ellenséget. Orbán neve kimaradt, ha elfogadsz egy elvtársi bírálatot Tóth elvtárs. KI MA RADT! Ezért kapod a fizetést?
blz42 | 2010. március 12. | 08:23:46
Ja, és még valami: ha egy kicsit utánanézett volna a szerző, tudná, hogy mindhárom jelölt sikeres polgármester (volt), akik ismertek a körzetükben. Ezek az emberek függetlenként is összegyűjtöttek volna 750 cédulát.
Ülj le fiam, elégtelen! (vö.: hülye vagy)
mobilus | 2010. március 12. | 06:43:51
Tóth Ákosnak üzenem:
Hülye vagy, fiam!
sharapova2008 | 2010. március 12. | 06:35:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Baron Blum von Sukoró | 2010. március 12. | 02:37:14
Ákoska és mögötte álló ballibsi, farizeus mass ismét álmodott egy szépet és kapott is csatornát, ahol ezt belebüfizheti a világba.
levezette a lelkem, hogy az LMP meg a Fidesz... mert hát az általa használt, tipikusan szintén libsi-balos indirekt okfejtésből vegytisztán jön, hogy a Fidesz az LMP-t támogatja.
szánalmas..
minime | 2010. március 12. | 01:20:24
na menjetek a... minden bizonyíték nélkül lehozni egy ilyen cikket... szánalmas.
ja és az adblock újra bekapcsolva :D
még egy marha | 2010. március 12. | 00:58:44
Mindig tűnődtem, hogyan viselik a Népszabinál a NOL-t elözönlő szélsőjobbos komment-dömpinget. Most már legalább tudom, hogy pl. Tóth Ákos úgy, hogy ellopja az ötletet, aztán hozzáadott érték (kutatás és gondolkodás) nélkül visszaböfögi. Nagyszerű.
Ami meg a rágalom tartalmát illeti: azt én se értem, miért nem gyepálja az LMP a Fideszt (talán mert az MSZP-t ezért is unja halálosan mindenki?), de egy ilyen alkuhoz az LMP-sek nekem túl becsületesnek tűnnek. Ráadásul taktikailag is mindkét oldalról marhaságnak látszik:
1. Én azt gondolnám, hogy az LMP-re elsősorban olyanok szavaznának, akik nélkülük nem mennének el, másodsorban meg egyenlő mértékben az MSZP-től vagy a Fidesztől elcsábítottak. Szóval kb. az egyetlen esélye, hogy ne legyen Fidesz 2/3, az az, hogy MDF és LMP is bekerül a parlamentbe. Vagy ha csak az egyik, akkor az nagyon jól szerepel. Akkor ebben mi a Fidesznek a bolt? (Na jó, van még egy horror szcenárió, tömeges Fidesz --> Jobbik átpártolás az elkövetkező hetekben, de ezt talán hagyjuk.)
2. Ha én LMP lennék, nem tartanám nagy ötletnek, hogy az ország legszemetebb pártja ezután zsarolni tud ezzel.
Szerintem kevesebb Népszabadságot fogok olvasni egy ideig...
csabaicsabi | 2010. március 11. | 22:32:32
." Mennyit fizettek Önnek ezért a rendkívül gyér szellemi torzszülöttért?"
Wombat, bizonyos lehetsz benne, hogy a szerzőnek príma havi fizetése van a Népszabadságnál. Pláne, ha rovatvezető.
De így az is érthető, hogy a rovatában miért egyre silányabbak a cikkek.
( a véleményem lejjebb, 18.31)
Wombat | 2010. március 11. | 20:09:19
Drága Atyám!
Azt tanultam nagyon rég, okosabb emberektől, hogy kérdezzek, hisz ezáltal ismerem meg a körülöttem lévő Világot? Hát most is lenne pár kérdésem a cikkével kapcsolatban.
1. Miért pont ma? Miért pont ma világosodott meg atyám? Van valami köze ennek a hirtelen felismerésnek a minapi vitához a Millenárison? Tudja, amikor Lendvai Ildikó pártunk vezére csúfosan alulmaradt egy kiegyensúlyozott vitában?
Én a minap egy olyan nyugodt és higgadt disputát láttam, ami már jó rég nem folyt Magyarországon. PÁRBESZÉDET! Nem egymás múltjában gázoltunk könyékig, nem demonizáltuk a vitapartnert, hanem szakmai kérdésekről hallhattunk beszélgetést.
2. Csak nem az fáj az MSZP-ének és egy MSZP-és tollnoknak, hogy végre van egy olyan párt, ami meg is valósítja azt, amit egy baloldali, balközép, esetleg erős szociális érzelmű pártnak kéne? Már azzal, hogy létezik, hitet ad! Amit ÖN és a drága pártja az elmúlt nyolc évben napról napra rabolt el tőlünk?
3. Mennyit fizettek Önnek ezért a rendkívül gyér szellemi torzszülöttért?
"Szeretettel" gondol rád:
A Te "hülye" fiad!
elekes.kornélia | 2010. március 11. | 20:00:34
Hozzászólásként csak a cikk cimét tudnám idézni, nagyon találó a szerzőre.
Ha az LMP komolyabb támogatást élvezne például a FIDESZ részéről, akkor sokkal többen ismernék országosan és nem az 5 százalékért küzdene, hanem sokkal több szavazatot vonna el többek közt a Fidesztől is.
EK.
Fóbia | 2010. március 11. | 19:58:37
Moderálási alapelvek- komment törölve -
helyettem | 2010. március 11. | 19:45:51
A Fidesz most hálálja meg az LMP-nek, hogy "kitalálta" Sólyomot.
trickortreat | 2010. március 11. | 19:34:25
Hu, hat ez kulonos keppen idiotara sikerult cikk, teljes mertekben egyet ertek a fent hozzaszolokkal.
Az igenytelen ujsagiras mintapeldaja.
Jah, es Toth Akos a belpolitikai rovat rovatvezetoje, nem is valami kis kezdo gyakornok. O a fonok.
márami | 2010. március 11. | 19:10:34
ja, és egy kiagyhatatlan adalék: schiffer még tasz-os ugyvedkent vedte orbánt egy szemelyisegi jogi perben. istenem, miért is nem lattam eddig tisztan?!
márami | 2010. március 11. | 18:48:27
azért lássuk meg eléggé előrehaladott paranoid szindrómában szenved az, aki abból, h „nem vagyunk ellenséges viszonyban azokkal, akikkel adott esetben alkudozni kellene kétharmados ügyekben”, azt vezeti le, hogy a fidesz az lmp-nek gyujt cedulakat. Azt meg, h "csak a vak nem látta, Schiffer A. milyen óvatosan fiogalmazott a Fideszről, már-már kollegiális hangnemben folyt a szóváltás Navracsiccsal, míg Lendvait alaposan gyepálta, gúnyos, lekezelő stílusban beszélt vele." csak a szelektiv hallas szindromanak lehet betudni, ugyanis schiffer pont a fidesz-szel szemben fogalmazta meg azt az alkotmanykritikajat, h a hatalmi sulyelosztason valtoztatni kene a min.elnok tulhatalmanak a megnyirbalasaval. navra meg pont vele szemben kerte ki maganak, h a fidesznek tekintelyuralmi ambicioi volnanak.
silenthill1 | 2010. március 11. | 18:23:54
csiga_biga | 2010. március 11. | 17:52:20
1 fokkal még mindig magasabban vannak az én szememben, mint akik már azt csinálják 20 éve :) aztán majd meglátjuk...
Mars | 2010. március 11. | 18:20:58
Az Indexen is foglalkoznak a cikkel. Az LMP reagált is rá, kikérve magának a benne foglaltakat.
De a tény az tény. Itt volt legutóbb ez a "kire szavazzanak a liberálisok?" rendezvény, ahol csak a vak nem látta, Schiffer A. milyen óvatosan fiogalmazott a Fideszről, már-már kollegiális hangnemben folyt a szóváltás Navracsiccsal, míg Lendvait alaposan gyepálta, gúnyos, lekezelő stílusban beszélt vele. Jó, persze: egyértelmű, hogy az LMP-nek az MSZP csalódott szavazótáborából van merítenivalója. A taktika tehát érthető, mégha -számomra legalábbis - etikátlan egy mindkét oldaltól egyenlő távolságot tartani szándékozó párttól.
csabaicsabi | 2010. március 11. | 18:13:01
A NOL újabban képtelen egy normális, elemző, értelmes publicisztkát összebarkácsolni egy pártról, éppen a kampányban?
Ehhez a Hírszerző, vagy a HVG és egyéb más orgánumokat kell felkeresni, mert itt újabban ilyen semmitmondó, felületes, hányaveti cikkecskék jelennek meg sorra, mit a Tóth Ákosé ott fent, akinek amikor a gépéhez ült, fogalma sem volt, hogy miről írjon, aztán nagy vakarózások közt kisütötte, hogy, hogy na akkor ír az LMP-ről. Igen, de mit? Azt nem tudta, de remélte, hogy menet közben csak összejön valami.
Hát ennyi jött össze.
A Népszabadságnak sürgősen búcsút kellene mondani az ilyen felesleges kenyérpusztítóktól. Ja, bírálatom kizárólag szakmai, az LMP se kutyám, se macskám.
face007 | 2010. március 11. | 17:55:14
A bérújságíró után itt egy mszps bércsiga, akinek jobb ha azok lopnak tovább akik eddig is, és nem akarja megnézni vajon vannak-e még, becsületes emberek. Dehát a bércsiga az eddig lopóktól kapja a bérét.
csiga_biga | 2010. március 11. | 17:52:20
silenthill1: lehetséges, hogy alternatívát kínálnak, de mi garantálja azt, hogy nem fogják ők is szétlopni az országot?
Aki az utcáról kerül a bársonyszékbe, annak sokat kell nagyon gyorsan megtanulnia - és ez kevés embernek megy...
Jager László | 2010. március 11. | 17:45:10
Hát azért én nem lennék orbány bányák nagykövete!
Kedves cserpalkó remélem a cikk címe rímel!
J.L.
silenthill1 | 2010. március 11. | 17:38:36
Szilikon Vali | 2010. március 11. | 15:16:46
Márpedig elég hihető. Barátnőm nekik gyűjt kopogtatót Budapesten, és már számolatlanul mesélt olyan öreg nénikről akik odaadták nekik( nem is a KC gyűjtéskor direkt, hanem standolásnál) a KC-t, hogy aranyoskám bízunk bennetek, meg reméljük még utolsó éveinkben megéljük a változást. Látom nem érted meg igazán az emberi lélek működését. Ha öszelopkodják maguknak a villákat 20 évig egy elitnek hívott társaság tagjai, akkor az ember nem stabil programokra akar feltétlenül szavazni, csak hogy ne ezek a tetvek maradjanak hatalomban. Értsd alatti összes eddigi parlamentben zabigyereket játszó pártot.
márami | 2010. március 11. | 17:37:35
uhh. ilyen az, amikor az ember nem talál szavakat. hogy lehet valaki ennyire primitív? kedves tóth ákos, ha már ennyire furdalta az oldaladat a kívancsiság, hogy mégis hogy a fenébe tudott az lmp borsodban listát állítani, miért nem kérdzeted meg őket? vagy ez így oké szerinted, hogy úgy állítasz valamit, úgy gyanúsítod meg őket ilyen súlyosan, hogy bármivel is alátámasztanád?
héron | 2010. március 11. | 17:01:11
Hú! Ez tényleg meredek. A sajtómunkás tán hiányzott a földrajzóráról, amikor Miskolcról, mint a második legnagyobb városról tanultunk? Szóval kibújt a belbudai látásmód. Elitünk sokszor bizonyította, hogy előitéleteit komolyan veszi. Én még azt is feltenném, ha borsodban annyi roma van és az LMP nekik tetsző programot nyújt, az teljesen lehetetlen, hogy ezt felismerik? Egyszerűen döbbenetes az a leegyszerűsítés és összeesküvés elmélet ami a cikkből lejön. Még néhány ilyen böffenet és simán benn van a parlamentben az LMP.
megjegyzés: képzeld még Szabolcsban is vannak olyan emberek, akik tudnak kettőig számolni. Lehet, hogy ott is meglesz a kopogtató.
akárki | 2010. március 11. | 16:15:40
Nem tudom, miért gondolja a szerző, hogy valaki csakis a párt programját veszi figyelembe, mikor leadja a szavazatát.
Történetesen én Borsodban lakom, nem okoznak problémát a különböző kifejezések sem, de kedves Tóth Úr, mondjon már egy pártot az eleddig uralkodók, jelenlévők közt, amelyik még hiteles!
Én azért nem szavazok ezekre, mert teljesen hiteltelenné tették magukat eddigi "munkájukkal".
Azért voksolok másra, mert rájuk nem akarok!
Ez nem lehet más választók szándéka is?
optimist | 2010. március 11. | 16:11:35
"Ebből vagy az következik, hogy a borsodiak tömkelege gondolkodik másként a világról, mint ahogy ezt feltételezni lehetett..."
Miből is? 3 x 750 ajánlószelvényből? Tömkeleg?
Nem kérdezem, kijelentem: Te hülye vagy fiam.
Szerintem a cikkírót zavarja, hogy van egy LMP, ami lassan vetélytársává válik a Népszabadságot közvetve tulajdonló MSZP-nek. És ez tényleg így van: ha LMP bejut, MSZP pedig 15 százalékot sem ér el, akor 10% különbség sem lesz köztük. Ciki.
Úgyhogy mit tesz ilyenkor a "baloldali" újságíró? Védi a kenyéradó gazdit... Bármi áron.
"Ámbár az ott kezdődne, hogy nem nézzük hülyének egymást."
lorant | 2010. március 11. | 16:09:27
LMP:26 MDF:41
s.high.hopes | 2010. március 11. | 16:09:03
Szokás mondani, hogy a békeidőben a függetlenség látszatára valamennyire adó, de pártközelinek tudható lapok kampányidőszakban felzárkóznak a háborús sajtóhoz. Íme egy mellékelendő ábra.
holnemvolt | 2010. március 11. | 16:07:17
Drága Tóth Ákos úr!
Hát hol élt maga eddig, dobozban? Mint feltételezett értelmiséginek nem kellene, hogy gondot okozzon az "ökoszociális piacgazdaság" értelmezése, tőlünk ici-picit nyugatabbra ez már évtizedek óta ismert fogalom, sőt itthon is használják már minimum egy évtizede. Én spec. vidéken lakom, de úgy érzékeltem, hogy itt sem okoz nagy gondot az értelmezés az embereknek, csak ki kell fejteni.
Ha a hazai közéletben tájékozott lenne, bizonyára tudná, hogy BAZ megyében tevékenykednek a legnagyobb múltú, és nagy tudású vidéki környezetvédő szervezetek, s társadalmi beágyazottságukra sem lehet panasz. Ezt tudva nem tűnik olyan borzasztóknak 3 x 750 pl. környezeti ügyekre érzékeny helyi erő összevadászása.
Azt pedig igazán sajnálom, hogy a dobozban, ahol eddig élt, nem tanulhatta meg, hogy "vidéki bunkó paraszt"-ozni nem túl elegáns, sőt bántó. Vagy elképzelhetetlennek tartja, hogy vidéki városokban felvilágosultabban gondolkodjanak a világról, mint mondjuk ön?
Az intellektusa sajnos arra sem volt elegendő, hogy belássa: egy ilyen cikkel csak feltüzeli az LMP támogatóit, akiknek pontosan az ilyen sekély gondolkodású, "entellektüellek"-ből, és a sárdobálásukból van elege.
Kedves Tóth Ákos úr! Ön láthatóan egy jótollú író, ha időnként tájékozódna is a világ dolgáról, bizonyára igen nagyszerű újságíró lenne. Drukkolok, és bízom magában!
algi | 2010. március 11. | 16:06:57
Moderálási alapelvek- moderált komment -
"Nm trjk flhsznlkt, szrzkt vgy kzlt szrplkt rnt drv szmlyskdst, trljk, vgy lvshttlnn tsszk z lpr, grsszv, rsszst, gylltkltsr s mgflmltsr lklms kmmntrkt s."
"rty" sz z vjn mlyk ktgrb trtzk?
civil | 2010. március 11. | 15:54:33
Hülye vagy, fiam, Tóth Ákos?
"... gazdasági filozófiájuk kissé balosan zavaros, az ökoszociális piacgazdaság hívószava meglehetősen értelmezhetetlen,..."
Éppen Tóth Ákos nem érti azt a programot, amelyet a tények szerint Borsodban többek is megértettek, mert tiszta és érthető. És máshol is értik.
Tóth Ákos azt gondolja, ha ő nem ért valamit, akkor összeesküvés állhat csak mögötte.
Ez a cikk sértő minden LMP szimpatizánsra nézve, különösképpen a borsodiakra. Remélem, a választások után látni fogja, milyen sok embert sértett meg írásával.
face007 | 2010. március 11. | 15:45:37
Mint tősgyökeres borsodi, kikérem magamnak, hogy nálunk, csak populista pártoknak lennének szavazói!
Tóth Ákos vegyen vissza az arcából és kérjen bocsánata, egy hamisan megvádolt párttól és vidéktől!
Azthiszem, most jött el az a pont amikor lemondom a Népszabadság előfizetésem.
Sajnálom, hogy ez a lap is lesülyedt, a teljesen nyílvánvaló és színvonaltalan pártújság szintre!
lakatos | 2010. március 11. | 15:43:05
Az LMP szerintem is egyformán támadja (és elfogadhatatlannak tartja) a Gyurcsány- és Orbán féle politikát, ami nem áll olyan messze egymástól, mint azt a hiveik látni akarják. Mindkét párt velejéig korrupt és avitt.
lakatos | 2010. március 11. | 15:39:44
Miért is lenne baj, ha az LMP támogatna egy jó Fideszes javaslatot a Parlamentben? Miért lenne baj, ha adott esetben egy jó MSZP-s javaslatot támogatna? Inkább örüljünk annak, hogy többen lesznek, akik valamilyen kontrol alatt fogják tartani a koronára hajazó Orbánt.
blz42 | 2010. március 11. | 15:37:02
Talán olvasd el a legfrissebb hírt: http://lehetmas.hu/hirek/1406/az-evtized-allamilag-tamogatott-lopasa
Azt támadják leginkább, aki a legtöbbet lopja. Mivel (ha feltűnt) az MSZP kormányoz, ők lopják a legtöbbet, de a Fidesz, sőt, az MDF is kiveszi a részét. Az LMP tehát a teljes jelenlegi politikai osztályt támadja, és szemben áll a Jobbikkal is.
megtaláltam | 2010. március 11. | 15:34:29
Hát ez van, nem csak az MSZP támogathat titokban kis szövetségeseket pénzzel, meg médiajelenléttel, nem a ő privilégiuma ez. Tovarisok, konyec van!
Szilikon Vali | 2010. március 11. | 15:16:46
Bármilyen össztüzet zúdítsanak az LMP-szimpatizánsok a szerzőre, bárki számára, aki a választási nyilatkozatokat nyomon követi, feltűnhet, hogy az lmp milyen szenvedéllyel támadja az mszp-t, és milyen tartózkodó a fidesszel szemben. Arra a hülyeséghalmazra, amit a fidesz a nyakunkba zúdított, egy rossz szavuk se volt. És bármilyen öntudatosan védi is az LMP programját képviselő-jelöltjük, valóban konfúz, nehéz kihüvelyezni belőle bármilyen konkrétumot, amire az ország nehéz sorban élő vidékein ráharaphatnának.
blz42 | 2010. március 11. | 15:05:56
Ha korábban már nem mondtam volna le a print Népszabadságot, most megtenném. Szánalmas ez a cikk, nem mutat mást, mint hogy az MSZP besz@rt az LMP-től, és ráuszította a láncos kutyáját.
De hiába: ez többet hoz, mint visz. A Jobbikot is addig fikázta a Népszabi meg a többi hasonszőrű, míg végül lenyomják a kenyéradó gazdát.
Csak így tovább, egybites bértollnokok! :)
lynnfield | 2010. március 11. | 13:59:44
"Ámbár az ott kezdődne, hogy nem nézzük hülyének egymást." - volt a befejező gondolat. Biztosan ez is kell, de a tiszta lapokkal játszott játék is fontos. Ma ez nincs meg. Koszos a leosztás ! Nincs befejezve a rendszerváltás, és ebből ered sok "hülyének nézés" Az állampárt átneveződött, rátelepedett a parlamenti patkó egyik oldalára, és ez irritálja a RV-ra szavazó többséget. Sürgősen változtatni kell rajta, mert szükség van egy VALÓDI , immáron NEM MSZMP alapú baloldalra. (20 év késéssel)
értelmetlenségi | 2010. március 11. | 13:34:43
Szerintem a képlet egyszerű.
A Fidesz és az MSZP tábora késhegyre menően gyűlöli a másik pártot. Sem a kiábrándult balos nem fog a Fideszre szavazni, sem fordítva. Mi marad nekik? A Jobbik és az LMP. (Az SZDSZ-t és az MDF-et ebből a szemspontból el lehet felejteni: épeszű balos és jobbos soha nem szavazna rájuk). A balos és jobbos kiábrándultakból aztán az egyik helyen az LMP tud pártolókat szerezni, máshol meg a Jobbik, attól függően, hol melyik a szimpatikusabb. Borsodban - érthetően - az LMP.
Ennyi.
marcotardelli | 2010. március 11. | 13:33:28
Kedves Tóth Ákos!
Ez a fennhéjázó, lekezlő, rátarti stílus, amiben ezt a cikket sikerült megalkotnia, mélyen sérti a vidéki, egyszerű embereket.
Nem is értem, hogy engedhették ezt a nyomorúságos provokációt közölni a lapban.
Lefordítom, hogy nagyjából hogy fest a cikk tartalma az egyszerű, ám nem bolond ember olvasatában:
Hihetlen, hogy a sötét Bosrsodban, ahol nyilván önnálóan gondolkodni képtelen emberek laknak, ahol nem tudnak értelmezni egy ötszavas mondatot, hogyan tudott megfelelő szmú cédulát gyűjteni egy intellektuális zagyvaságokat hirdető párt. Ahol olyan emberiség elleni bűncselekmények vannak előkészülőben, mint a szociális kártya, és ahol olyan ordas rasszista polgármesterek vannak, mint a monoki. Ez csakis a Fidesz segítségével fordulhatott elő, másképp nem, ami nyilvánvaló bizonyítéka, hogy az LMP szövetkezett a Harmadik Magyar Köztársaság megdöntésére a Fideszel.
Gratulálok, nagy gondolatok. Értem én, hogy Ön minden egyes, szeretett pártjától az LMP-hez áthúzó szavazatot személyes sértésnek vesz, de most elvetette a sulykot.
Csak egyet tudok érteni Ivády Gábor polgármester úrral, aki javasolja, ugyan látogassa már meg ezeket az Ön által annyira lenézett térségeket, mielőtt ennyire lealázó mondatokat ír róluk.
Egyben én is biztos vagyok, ez a rátarti, sértett tempó nemhogy segíti, de inkább tovább erodálja az MSZP maradék renoméját, erősítve ezzel akér az LMP-t is.
Úgyhogy ebből a megközelítésből csak bíztatni tudom, így tovább.
szimplalány | 2010. március 11. | 13:26:15
A cikk tartalmával nem érdemes foglalkozni, magát égeti le, aki butaságokat beszél.
Ellenben az már érdekes, hogy egy alany-állítmány egyeztetésre képtelen szerző hogyan jelenhet meg itt. Az alábbi szövegben az alany az első mondatban még a Fidesz, majd pont, új bekezdés, és lám, összezavarodik a dolog, mert ha a Fidesz az alany továbbra is, akkor mi az, hogy "ha bejut a parlamentbe"?? :)) Ha meg az LMP az új bekezdésben a mondatok alanya, akkor ki is a szűz párt, akivel összefog a Jobbik ellen, a baloldal helyett? a Fidesz?? :)))
"És a Fidesznek sem árt egy hallgatag szövetséges.
Egyrészt, ha az LMP listát tud állítani, bizonyosan szavazatokat vesz el az MSZP-től. Másrészt, ha bejut a parlamentbe, amire, ha lesz elég területi listája, még lehet esélye, nem árthat, ha a Jobbik ellenében nem a baloldallal kell összefognia, hanem egy „szűz párttal”, amellyel talán lehet más a politika."
Palánk | 2010. március 11. | 12:25:24
Drótóstót!
Ez Kazincbarcika.
De mi a helyzet a mezőgazdasági jellegű encsi, és a szoc. hagyományokkal kevésbé bíró sátoraljaújhelyi körzetben?
Ezeken a helyeken is elsők között lett regiszrálva az LMP-jelölt!
silenthill1 | 2010. március 11. | 12:17:28
Igen igen, ezt már többször tapasztaltam a nolon. Állítsuk be a Fidesz csókosának a pártot, hogy aki korábbi MSZP szimpiként rá szavazna, beijedjen és visszaremegjen a keze a "kellő" helyre.
drótostót | 2010. március 11. | 12:14:35
Ja, és az LMP ezért áll jól Borsodban:
"Képviselő nem volt, de jelentős politikai tapasztalata van Király Bálintnak, aki 12 évig, 1994-től 2006-ig MSZP-s színekben vezette Kazincbarcikát. Most LMP-s jelöltként indul a választásokon Magyarország legbalosabbnak számító körzetében, ahol 1994-ben, 2002-ben és 2006-ban is az első fordulóban nyert az MSZP jelöltje. Az [origo]-nak azt mondta, 2004-ben párttársai puccsolták meg, hogy mást - Szitka Péter jelenlegi polgármestert - indítsanak helyette, ezért a parlamenti választások előtt kilépett a pártból. Ősszel függetlenként indult Szitka ellen, és a 2. helyen végzett."
http://www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100211-valasztas-2010-az-lmp-egyeni-kepviselojeloltjei.html
drótostót | 2010. március 11. | 12:13:19
Franc. Akkor leírom még egyszer:
Biztos vagyok benne, hogy ezek az emberek az MDF és az LMP között választanak, és mindkét párt tudott begyűjteni tőlük szimpatizánsokat. Csak amíg az MDF ezzel párhuzamosan elvesztette a saját szavazóit, az LMP nem. Sőt, az LMP begyűjtötte azokat a szavazókat is, akik eredetileg az MDF-é voltak. A kizárásokkal nem csak jelölteket, de szavazókat is vesztett az MDF. A saját korábbi szavazóit is, és azokat is, akik bármit megtennének az MSZP és az SZDSZ eltűnéséért, de nem szeretik se Orbán Viktort, se a Jobibkot és eredtileg logikus választás lett volna részükre az MDF. Bokros Lajossal és volt SZDSZ-es jelöltekkel viszont már hülyék lennének az MDF-re szavazni.
Az MDF eltaktikázta magát, ugyanannyi új szavazót nyert meg a balra áttal, mint amennyit elvesztett. Gyakorlatilag csak lecserélte a szavazóit, növekedni nem tudott és miközben kénytelen az LMP-vel osztozkodni a volt SZDSZ szavazókon is (azaz nem fog tudni eleget begyűjteni belőlük, két pártnak az már nem elég) átengedte a jobbközép szavazókat az LMP-nek.
drótostót | 2010. március 11. | 12:10:53
Ez azért hülyeség, mert az LMP nem csak a kopogtatótcédula-gyűjtésben, hanem népszerűségben is csúnyán rávert az MDF-re.
"A felmérés szerint az MDF már akkor sem biztos, hogy bejutna, ha mindenhol el tudna indulni: Az MDF-fel és az LMP-vel az összes megkérdezettnek csupán 2 százaléka szimpatizál. Az aktív szavazók körében sem állnak jobban: a részvételüket biztosra ígérő szavazóknak is csak 2, illetve 1 százaléka szavazna rájuk. Az MDF szempontjából igazán lesújtó tény azonban az, hogy az párt már a potenciális szavazók körében sem éri el a bejutási küszöböt. Az LMP rosszul gazdálkodik a szavazóival: potenciálisan akár 9 százalékot is elérhetne a még el nem kötelezett szavazók egyéb politikai kérdésekre adott válaszai alapján." (talán múlt heti Nézőpont Intézet)
"A kispártok közül az LMP emelkedik ki három százalékkal, ennyien még soha nem támogatták az először az EP-választáson induló alakulatot. Az MDF és az önállóan a választáson nem is induló SZDSZ egy százalékon áll." (Szonda Ipsos, mai index.hu)
Nekem elég tiszta a képlet. Az MDF-et erdetileg az Orbán Viktort kevésbé kedvelő vagy egyenesen rühellő jobbközép szavazók támogatták, az LMP-t pedig az életképes párttal eddig nem bíró zöldek. Mindkét csoport 1-2 százalékra ha elegendő. Ezért mindkét párt rástartolt az MSZP-ről és az SZDSZ-ről lehasadó szavazókra.
Biztos vagyok benne, hogy ezek az emberek az MDF és az LMP között választanak, és mindkét párt tudott begyűjteni tőlük szimpatizánsokat. Csak amíg az MDF
azono | 2010. március 11. | 11:44:37
akkor is az a cikk hiába moderálsz itt össze vissza!
szánalmas moderátor :D
azono | 2010. március 11. | 11:35:11
Moderálási alapelvek- moderált komment -
z gy rty ckk
Conservus Globus | 2010. március 11. | 11:16:29
Az eszébe sem jut a cikkírónak, hogy a nem parlamenti pártok attól tudnak egyáltalán megmaradni, sőt gyarapodni támogatottságot illetően, hogy lelkesedésből, motíváltan és önkéntesként dolgoznak.
A borsodi aktivistabázis előtt le a kalappal, mert szerintem ezen múlott!
Remélem most tudnak még 10 napig segíteni más megyékben is!
statez | 2010. március 11. | 11:02:57
Bokrosról mindent elmond, hogy a nevét adta ehhez bohózathoz, élen ezzel a két főbohóccal, Dáviddal és Herényivel. Persze, hogyha csak bohócok lennének, de ennél rosszabb a helyzet, soha még politikusokról ennyire kendőzetlenül nem derült ki, hogy a megélhetésüket közügynek tekintik...
mesterj | 2010. március 11. | 10:44:22
Itt fidesz az LMP? Dehát a fidesz szerint szdsz?? Ennyire félünk az LMP-től keziccsókolom, hogy mindennek elmondjuk csak nehogy véletlenül valaki rá szavazzon mert egyet nem akar jelenleg egyik banda sem. Azt, hogy megváltozzon a politika. Márpedig nagyon ideje lenne.
Hajrá LMP !!!
öszijő | 2010. március 11. | 10:18:20
"Borsodban? Hiszen abban a Borsodban sikerült listát állítaniuk, ahol a monoki gondolat és a szociális kártya bevezetésének ötlete megfogant"
Hát,igen. Így van ez. ott merül föl ilyen kérdés,ahol a probléma előhíjja. BP-i intellektuel körökben,belvárosi irodákban jogvédősödő trendi értelmiségiek között nem merül fel ilyen gondolat. A belvárosi akolmelegben nem érzik azokat a metsző jéghideg szeleket,amik lent Borsód kietlen,lepusztult végein fütyülnek.
Ákoskám! Amikor ebben a csúnya időben kitekintsz hőszigetelt ablakodon a Dunára,és fázósan összehúzod válladon 100% pamut pihepuha szvettered,belekortyolsz főműsoridőben reklámozott,turbóhiperegészségmentálhigéné fejlesztő zöldteádba,gondolj arra,hogy ott keleten a kocsisboros műanyagflakon nyakát csavarják elfelé egy fűtetlen,füstös ólban,és az üres flakont nem a szelektív tárolóba dobják!
teniszke | 2010. március 11. | 10:15:00
Ja, és még valami! A bejutás esélyéhez minimum 140-150 jelölt kell. (Ha a cikk igaz, akkor ez simán meglesz, telik a 2 millióból.) Ha nem lesz ennyi az LMP-nek, akkor a szerzőnk remélem megáll a tükör előtt és szembek..i magát szégyenében. Ha van erkölcsi érzéke, akkor megteszi, én legalábbis biztos megtenném az ő helyében...
durrbelejeno | 2010. március 11. | 10:12:12
"...Valamit nagyon kell tudnia az LMP-nek, hogy ebben a számukra oly testidegen környezetben is, ahol a kampánystartot követő egy hétben a Fidesz, a Jobbik és az MSZP azonnal letarolta a „piacot”..."
Azt hittem eddig, hogy ezt a marhaságot csak a nehéz helyzetben lévő MDF politikusai képviselik. De hogy írásutód ember panelként használja, azt nem gondoltam volna. Mi az, hogy "letarolta a piacot". Hát ez egy piac? Hát nem az, kedves Tóth Ákos. De ez a kisebbik probléma. Ez csak amolyan pongyolaság, ami lassan pályaalkalmassági feltétel lesz a zsurnalisztikában. A nagyobb baj az, hogy tessék már végiggondolni, mi a folyamat. A szavazásra jogosult polgárok megkapják az ajánló szelvényeket. Előre eldöntik, hogy kit támogatnak azokkal. Aztán jön a Fidesz vagy az MSZP, netán a Jobbik és letarol? Függetlenül attól, hogy a választópolgár nem őket akarja választani? Én nem állítom, hogy bizonytalanok a kampány eme fázisában is vannak, de hát a törvénybe ütköző meggyőzés eseteit leszámítva, a tömeges szándékváltás elképzelhetetlen. A Fidesz pl. azért tudott már kétmillió szelvényt összegyűjteni, mert a pillanatnyi támogatottsága erre predesztinálja.
kékestető | 2010. március 11. | 09:58:06
Na ezt nem kellett volna. Annyi az egész, hogy lelkesnek kell lenni, hinni valamiben. Ennyi, na már a harmadik lépcsőházba mész, s ugyanúgy azt mondják sorban, hogy már leadták az egy nappal korábban megérkezett cédulákat, menni tovább. És ha kitartóan csinálod, lehet, hogy nem egy-két nap alatt, de szépen gyűlnek a kopogtatók. És végül meglesz a 750 is. Van(nak) akik Sávolyban, Pátyban hisznek, vannak aki a tisztességes munkában.
Úgy látszik az MSZP beijedt az LMP-től. A Fidesz meg a Jobbiktól. Nem baj ez, végtére is így van jól!
ikszuram | 2010. március 11. | 09:55:37
A polgárok többségének elege van a jelenlegi politikai pártokból.Törvényszerű,hogy új képződmények jönnek létre és ezeknek sikere is van.Szinte nincs parlamenti párt,amelyben ne lennének korrupciós ügyek,politikusaink zöme hiteltelen.Még akkor is az,ha személy szerint nem érintett semmiben ,mert érvényesül az állítás,hogy a néma is cinkos.
Ilyen körülmények között természetes,hogy szimpatikus az a csoport,párt,s.t.b.amelynek tagjai humanisták,becsületesek,hitelesek,s elhiszem nekik,hogy a közjót akarják és a hatalom nem cél,hanem csak eszköz.Ez ilyen egyszerű.S mert a L.M.P. ilyen, törvényszerű,hogy szimpatikussá váltak!És ne legyünk nagyképűek:nem szakpolitikusokból van itt hiány,hanem politikára érzékeny emberekről,akik mellesleg lehetnek tanárok,művésze,vagy bármilyen foglalkozásúak.
teniszke | 2010. március 11. | 09:52:37
Te jószagú atyaúristen, hová jutott az egykor olyan színvonalas NSZ! Ilyen cikkel igényesebb időszakaiban (már bocsánat, de) kirúgták volna a szerzőjét!
A cikkben nem az az érdekes, melyik pártokról van szó. Nekem ugyan marhára nem érdekes sem ez, sem az a párt, de az ilyen összeesküvés-elméletek a dedó szintjén mozognak és magára valamit adó komoly újságíró ilyeneket nem ír le találgatásszinten - ha meg biztos benne és bizonyítani tudja, akkor elő a farbával. (Ez így áll a többi napilapra is, ott is írnak hasonló blődliket, legfeljebb mások a szereplők.) Ennyi erővel azt is írhatta a volna objektív szerzőnk, hogy az MSZP a konkurrens MDF-et segíti hasonlóan...
Szörnyű, hogy nem lehet egy igazán jó sajtót találni, mindegyik valamilyen kenyéradó szervilis szolgája...
kovariancia | 2010. március 11. | 09:45:42
roemer: mindenki szakember a maga szakterületén.
Ha megnézed, jelenleg rengeteg a jogász a parlamentben.
Ehhez képest a jogszabályok túlbonyolítottak, rengeteg a kiskapu, akit szépen ki is használnak, főleg, akik kitalálták.
Ugyan miért baj, hogy olyanok is hozzászólhatnak a közügyekhez, akiknek napi tapasztalataik vannak a szolidaritásról?
lorant | 2010. március 11. | 09:44:39
Az Lmp az pont olyan mint az szdsz volt a kezdetekkor. Az életre és saját lábukon megállni képtelen über-értelmiségiek felülről szerveződő pártja. Még az értelmiségi szó is nagyon ciki. Van olyan ország, pl. Ausztrália ahol ezért jól összevernék azt aki a másikra használja.
buraij | 2010. március 11. | 09:34:35
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Karcso | 2010. március 11. | 09:33:46
Az, hogy az LMP és a FIDESz között van-e kapcsolat azt nem tudom. Azt, hogy Orbán és Schiffer között van, az nyilvánvaló. Schiffer védte sikerrel Orbán Viktort abban a rágalmazási perben, amelyben Orbánnak, nagy nyilvánosság előtt elmondott, "A kormány talicskával lopja az európai támogatásból származó pénzeket" mondatát kellett megvédenie. A védekezésben azt állították, hogy Orbán nem tényeket állított, hanem csak a véleményét mondta el. A független bíróság ezt a védekezést elfogadta.
walsz | 2010. március 11. | 09:32:21
Az LMP (nem keverendö a Lengyel Munkáspárttal) adta nekünk Sólyom Lászlót is. Az LMP honlapját érdemes lolvasni, összeollózótt zavaros Alapszabály meg egyéb szabályok.
Annak idején pld Demszky is "szüzen" indlt, a demokrácia nevében a korrupció ellen. A hatalom megváltoztatja az embereket. Meg a gazdagodásvágy is. De erre nemcsak Demszky a példa, hanem Orbán Viktor is.
De a politikai "elit" teljesen úgy, ahogy van.
roemer | 2010. március 11. | 09:23:25
kovariancia
"..az LMP jelöltjei, aktivistái között sok a szociológus, tanár, kulturális antropológus, szociális munkás, alapítványi önkéntes.."
Köszike, éppen rájuk van most a legnagyobb szükség. Csupa gyakorlati szakember.
"Egy nagy nulla".- de könnyen és főle szépen ítélsz.
Csak mert a cikk szerzője nem nagy tudású szociológus, tanár, kulturális antropológus, szociális munkás, alapítványi önkéntes? És mert nem azt vallja, amit te?
Ria, Ria, Hungária!
kovariancia | 2010. március 11. | 09:17:53
Szerintem a magyarázat, hogy az LMP jelöltjei, aktivistái között sok a szociológus, tanár, kulturális antropológus, szociális munkás, alapítványi önkéntes és ezért terepen otthonosan mozognak és könnyen meggyőzik az embereket.
Lehet, hogy sokan nem tudják mi az, hogy ökoszociális, de öt perc alatt szépen körül lehet írni, el lehet magyarázni.
A cikk szerzője egy nagy nulla.
viagiulia | 2010. március 11. | 09:03:57
Félelmetes. Úgy tűnik, a Népszabadság tényleg lesüllyedt egy pártlap szintjére, ha ez az "írás" megjelenhetett. Ami azt illeti, hogy kitől vesz el szavazatokat az LMP, azt hiszem, elég sokan fogunk azért szavazni az LMP-re, mert sem a FIDESZ-re, sem az MSZP-re nem szavaznánk. (A Jobbikra meg nyilván nem.) Vagyis sokak számára az LMP-re szavazás alternatívája az otthon maradás.
Ha a Népszabadság birtokában van olyan információ, amely szerint az LMP-t a FIDESZ látja el kopogtatócédulákkal (Borsodban vagy másutt), akkor közölje azt az információt. Ha ilyen információ nincs a Népszabadság birtokában, akkor jobban tenné, ha hallgatna. Ezzel a cikkel a kuruc.info színvonalára süllyedt a Népszabadság.
lorant | 2010. március 11. | 09:00:00
Ha már legalább 70 helyen összeszedték volna a szelvényeket akkor lenne még értelme is a cikknek. Most 25 helyen van meg a 750. És napi 3-4 átlaggal mennek. Hogy minimális esélye legyen egy pártnak - Török Gábor szerint - legalább 140 helyen kellene hogy indulhasson a jelöltjük. Van még 8 napjuk.
Jager László | 2010. március 11. | 08:58:41
Szerintem-Szerinted!?
J.L.
butch | 2010. március 11. | 08:50:19
Borzasztó ez a cikk. A cinkos összekacsintást várja, mint a jobbos lapoknál szokták, de örömmel látom, hogy éppen az ellenkezőjét érte el. Hihetetlen, hogy amint jön valaki, aki mást akar - LMP - azonnal elkezdik lehúzni a mocsárba még itt is. Ja, hogy ők nem flangálnak egyenruhában az utcán és nem találnak ki rasszista jelszavakat? Na igen, így nem is lehet bekerüni a híradásokba. Furcsa világ. Egyetértek Ivády Gáborral és a lentebb szóló weinerrel.
waldenfels | 2010. március 11. | 08:24:49
Hát persze. Ha a bő 700 ezer borsodi lakósból a 13 választási körzetet figyelembe véve akad három, ahol egyenként minimum 750 ajánlócédulával a választók az LMP mögé állnak, akkor ez nyilván a FIDESZ műve. Ekkora hülyeséget!
Pasinszki | 2010. március 11. | 08:24:04
Kedves Napocska!
Tapasztalatból mondom, hogy nem összeesküvéselmélet, amiről a szerző ír. És ne felejtse, a Fidesz szükségesnek tartotta, hogy saját titkosszolgálatot működtessen! Aztán csak jusson eszébe, milyen kopogtatócédula-botrányok voltak a múltkori választáson! Mit gondol, honnan volt az a temérdek hamis cédula?
Ivády Gábor | 2010. március 11. | 08:22:40
Az elsőt mint polgármester, a másodikat mint állampolgár, a harmadikat, mint LMP választmányi tag kérem!
Ivády Gábor | 2010. március 11. | 08:20:11
Te jó Isten! Ez aztán a szakmai újságírás! Miért nem folytatta a gondolatot azzal, hogy az LMP a Fidesztől is vesz el szavazatokat, azt pedig ők nagyon nem szeretik, így ők nem segíthettek nekik, viszont megbízható források szerint Lendvai Ildikó fiának a szomszédja az LMP tanácsadója volt még 2003-ban, azzal a Gusztos Péterrel együtt, akinek a felesége egyszer együtt utazott Schifferrel a villamoson, amit pont az a Csillagsztáros férfi vezetett, ami nem lehet véletlen, hiszen keleti irányba haladtak és nagyon szikrázott az áramszedő.
Ön valószínűleg a klaviatúrájával kel, fekszik, és alszik, ami oda lehet szögelve az asztalához. Néha mozduljon ki, menjen el Borsodba, Hevesbe és beszélgessen az emberekkel! A világ normális esetben úgy működik, hogy az újságíró elmegy arra a területre amelyről ír, beszél az ott élőkkel, persze nem olyan kérdéseket tesz fel egy kistelepülésen, hogy "Ön szerint meg lehet-e fékezni a nemzetközi, spekulatív pénzmozgást a Tobin adóval", hanem olyanokat amelyekről már ők is hallottak. Képzelje el, hogy az LMP programjában rengeteg minden szerepel a decentralizált energiarendszeren kívül is. De még ennek lényegét is el lehet magyarázni az ott élőknek, ha nem nézi le őket az ember úgy mint Ön! Azok az emberek nem hülyék. Nem ők azok. Ezzel kapcsolatban: Ne egymást ne nézzük hülyének,ahogy azt a cikk végén kérte, hanem Ön, mint újságíró, ne nézze annak a vidékieket, az olvasókat, és ne tévessze meg a választókat!
Az elsőt mint polgármester, a második
sbbmiki | 2010. március 11. | 08:19:38
És erre van konkrét bizonyíték, vagy ez csak spekula? Mert ha spekula, akkor ez az írás igen rosszindulató módon próbálja befolyásolni a leendő választókat, sőt, még potenciális cédula leadókat.
iiii | 2010. március 11. | 08:13:59
@weiner: ha elolvastad volna a cikket, akkor láthatnád, hogy nem éppen LMP-párti.
iiii | 2010. március 11. | 08:13:22
Igaza van a szerzőnek: hülye vagy, fiam! Ezer más oka lehet, hogy miért sikerült pont Borsodban összeszedni hamarabb, talán meg kellett volna kérdezni őket. Az LMP a Fideszt is cinkelte eleget, csak hát nem ők vannak jelenleg kormányon, ugyi.
weiner | 2010. március 11. | 08:08:08
A NOL szépen halad, hogy „fölbeszélje” az LMP-t 5 százalékra. Gyorsan növekszik majd ezeknek az írásoknak a száma, miután kiderül, hogy az „MDF-innováció” (Bokros) befuccsolt. Kombinálgatni persze nem bűn, különösen akkor, ha érdemi anyagot nem lehet írni az adott pártocskáról.
Napocska | 2010. március 11. | 07:49:52
Na összeesküvéselméletekben kezdünk ezen a politikai térképen is jók lenni! Szuper!!!
|