LPista | 2010. szeptember 7. | 07:41:05
Tudomásul kellene végre venni, hogy MINDEN választás előtt MINDEN párt ígéreteket tesz és hallgat a nehézségekről. Később jön az, amit TESZ, vagy tenni tud, vagy tenni engedik.
Ma reálisan csak annyit lehet mondani, hogy "majd meglátjuk". A többi elfogultság, ismerethiány, hőzöngés, ésatöbbi.
chili | 2010. szeptember 7. | 04:47:36
Hamarosan a fideszesek kovetelni fogjak a megszorito intezkedeseket--meg egy-ket orbani manipulacio, es meglesz. a fideszes aktivistak pedig az aranyfulbevalojukat fogjak bedobni a kalapba, hogy a 16%-kal adozo orban, kover, simicska, csanyi, demjan, szeles stb. csapat tobb vagyont hagyhasson orokosodesi ado nelkul a leszarmazottaikra. Remelem, hogy az osszes kirugott vezeto es csaladja, a svajci frankban eladosodottak, es akik mar most banjak, hogy nem a rakosi rendszert akartak vissza, nem fognak a jobboldalra szavazni oktober 3-an!
laci_54 | 2010. szeptember 5. | 18:07:30
csakelőre | 2010. szeptember 5. | 17:51:17
Ugye Gyurcsány Ferenc Miniszterelnök volt az aki 2002-2010 között folyamatosan megosztotta a társadalmat?
Ugye ő szervezett polgári önkielégítő köröket?
Ugye ő járt Romániában az évi rendes hazaáruló beszédét megtartani?
Mert ha nem ő volt, hanem jelenlegi kormányfőnk, akkor igencsak gondban van az ország!
csakelőre | 2010. szeptember 5. | 17:51:17
Ha az demokrácia volt, amit itt a Gyurcsány művelt, akkor azt bizony meg kell hekkelni!
rodi27 | 2010. szeptember 5. | 17:05:01
Nekem a fotó tetszik a legjobban! Zseniális! Ezek az arcocskák beszédesek. Semjén, mint pap: Áldásom rátok gyermekeim és most csókoljátok meg egymást! ... Kövér: Kedves, ezért megérdemelsz egy nyelves puszit! Orbán: Majd ha levágod azt az ocsmány bajuszod! Különben is már megint foghagymát zabáltál… Szijjártó : Juj de izgi…! Navracsics: De jó ennek a r…. Kövérnek ! Kósa: Naa… Naaa….Naaaa! Varga : Van itt Nenyiii! Pokorni: Mondtam én, hogy tegyük ki a „tizennyolcas” karikát…
laci_54 | 2010. szeptember 5. | 09:17:35
Narancs.terror | 2010. szeptember 5. | 08:22:48
És ezt te honnan tudod?
A szavazók nagy része nem az értelmi hanem az érzelmi oldalról közelít.
Én nem nézem le azokat akik a fideszre szavaztak, csak sajnálom őket. Nekik lesz kegyetlen a csalódás Orbánban!
Narancs.terror | 2010. szeptember 5. | 08:23:40
pozitívan..
Narancs.terror | 2010. szeptember 5. | 08:22:48
Mivel a fidesz és szavazóbázisa abszolutizált nem demokrata és a demokráciát szemmel láthatólag ki nem állatya, ebből következik hogy náluk ezek az anti demokratikus lépések még pozitívak is értelmezik...
laci_54 | 2010. szeptember 4. | 21:24:36
kunadam | 2010. szeptember 4. | 20:32:25
Orwellre:)
Már megbocsáss, de kiváncsi voltam ki lesz az első!
Egyéb iránt az 1984-ben is előfordul az idézet.
kunadam | 2010. szeptember 4. | 20:32:25
Laci, most a HVG-re gondolsz vagy a VakOnd által idézett Állatfarmra?
laci_54 | 2010. szeptember 4. | 19:50:14
Mekmörfi | 2010. szeptember 4. | 19:26:48
Szerinted kettőnkön kívül mennyien olvasták el az általad idézett könyvet, az itt hozzászólók közül?
Mekmörfi | 2010. szeptember 4. | 19:26:48
Dübörög a prolishow. Nagyon jó megfogalmazás.
Az pedig tény, midegy milyen nyakatekert magyarázatot akasztunk rá, hogy minden pozícióba, és nemcsak a "klasszikus" kormányzati pozíciókba, a simaagyú, hosszúnyelvű kegyencek ülnek. Ha kell, a kormány törvényt változtat a kétharmada birtokában: Lex Járai, 9 évre pártpolitikust tesz meg médiacezarinának, lakáj lett a KE, aki házelnökként kivárja, hogy saját maga írhassa alá a törvényeket, majd azt, 3 napi hivatal után, a korábbi stáb szélnek eresztését követően "megvizsgálva" aláír. Ugye Stumpf ügye nem sért semmilyen jogbiztonságot.
Ajánlom a HVG heti számát a demokráciakvóciensről.
Hát erre mondhatjuk, hogy a fideszesek talicskázzák ki a demokráciát a parlamentből.
Néhány monofunkcionalsita, aki most győztesnek érzi magát, abba a nagy tévedésbe esik, hogy a kitalicskázott demokráciából nekik több marad, mert a Viktátor majd "újraosztja", és abból kapnak ők is.
Csakhogy ez tévedés.
Csak nagyon kevesen lesznek az egyenlőek között, akik még egyenlőbbek.
weiner | 2010. szeptember 4. | 17:53:22
JoGabor | 2010. szeptember 4. | 15:24:21
""Ami a NER-ben visszataszító, az a minőségtelenség..... Dübörög a prolishow, már a rosszarcú, félművelt, hitvány alakok pöffeszkednek minden pozícióban.""
Ezek fontos megállapítások. A minőség igényének hiánya, a silányság felmagasztalása igen erősen jellemzi az elmúlt hónapok történéseit. Mindezt igen plasztikusan tükrözi, hogy a magyar foci és a magyar politika kéz a kézben jár. A stadionok "népe" valóságosan és szinbólikusan is átvette az ország vezetését. Talán már csak a labda kerek.
SaintJust | 2010. szeptember 4. | 16:50:50
JoGabor | 2010. szeptember 4. | 16:23:56
Egyetértek azzal, amit leírt. A véleményével lehet, hogy ma még kisebbségben van, de arra azért fogadnék, hogy 2-3 éven belül ez nem így lesz. A színvakoknak soha nem lehet elmagyarázni, hogy mi a különbség a sárga és a zöld között, de az emberek túlnyomó része csak alkalmi színvak.
JoGabor | 2010. szeptember 4. | 16:23:56
Kedves bozsós | 2010. szeptember 4. | 16:03:27
persze, a fő folyamatot tekintve igaza van, de nem erről beszéltem (nyilván elnagyoltan). Hanem a '89-'90-ben feléledő reményről, hogy ezután másként lesz, és arról a tapasztalatról, hogy - legalábbis egy darabig, és egyes esetekben - tényleg másképp is volt. És bár igaza van, a fősodor láthatóan lassan visszigazodott az évszádazos hagyományhoz, mégis, amit ma látok, tapasztalok, amitől a maradék hajam minden szála égnek áll, azt bizony, a történelmi tapasztalataink tanulságaival együtt is egészen nyugodtan lehet kirívónak tekinteni.
Így gondolom akkor is, ha tudom, ezzel a véleményemmel, naná, hogy kisebbségben maradok. Ez itt a Rajnákok, meg a Macákok ideje és országa, én meg viszolygok a Rajnákoktól, meg a Macákoktól.
laci_54 | 2010. szeptember 4. | 16:17:28
Bondi | 2010. szeptember 4. | 10:54:20
Miért idétlen?
Kiképeztek és azt a képességemet még nem veszítettem el!
Én azt írtam le, hogy miért NEM teszem meg, amit amúgy megtennék.
Mi ebben a gond?
Mutassál rá légy szives!
De nyugodtan behívhatnak, hiszen ŐK képeztek ki emberölésre is.
Nem érzed kicsit a helyzet tragikumát?
Anno amerika kiképzett egy embert, aki aztán felrobbantott egy FBI székházat.
Ezért tettéért azok végezték ki -azaz öltek!- akik anno megtanították!
Én nem tennék ilyet!
Van belső korlát, ha érted, hogy miről írok...
bozsós | 2010. szeptember 4. | 16:03:27
JoGabor | 2010. szeptember 4. | 15:24:21
Ön nagyon boldog ember, hogy csak most látja visszaköszönni a 70-es éveket. Szerintem azok el sem múltak soha. Az ön által leírt jelenség (hozzá nem értő emberek felelős pozícióban) folyamatosan jelen volt az elmúlt időben. Ez az egy, amiben a magyar történelem folytonossága nyomon követhető amióta írásos emlékeink vannak. Pl. Talán köztudomású, hogy a mohácsi csatában a fővezér egy Tomori nevű érsek volt.
Xavi | 2010. szeptember 4. | 15:51:24
és utána mi lesz, ébredés? vagy te mit vársz ennyire?
agmánd | 2010. szeptember 4. | 15:41:11
"aki esetleg mondjuk a következő évértékelést végig nézné, őszintén meghallgatnám mint mond róla...?"
Meg is lehet nézni..:)
A következő, ha nem is év, de száz nap értékelés október 3-án lesz..:D
Egy ország értékel..:)
Nyugi elvtársak: már csak 28-at kell addig aludni..:)
Xavi | 2010. szeptember 4. | 15:26:13
Nol közelében nincs egy viselkedés elemző, aki esetleg mondjuk a következő évértékelést végig nézné, őszintén meghallgatnám mint mond róla...?
Xavi | 2010. szeptember 4. | 15:24:55
ráncolja a fejét, akkor csinálja ezt az ember , amikor fél és retteg, és általában így néz ki, ez fura...
JoGabor | 2010. szeptember 4. | 15:24:21
Azt, hogy a NER-demokrácia mennyiben demokrácia, mennyiben nem, szerintem nem is érdemes boncolgatni. Amikor a demokrácia jelzőt kap – pl. szocialista demokrácia – akkor már régen rossz. Abban viszont talán egyetérthetünk, hogy az ideálisnak gondolt demokrácia – a modernitásban magától értetődően liberális, külön jelzőt nem igényel – Magyarországon mindig csak álom volt, álom ma is.
Ami a NER-ben visszataszító, az a minőségtelenség. Én már elég vén vagyok, a felnőtt életemet a ’70-es évek elején kezdtem, és most az látszik visszaköszönni, amitől akkor is eléggé viszolyogtam. Hogy a kardigángyár igazgatójának egy hajdani vízvezeték-szerelőt neveztek ki, mert ő volt a megbízható elvtárs. Hogy a gazdaság elemi törvényeit felülírta a politikai szándék – most lásd Matolcsy ténykedését -, ezt amúgy voluntarizmusnak hívják, és már sok kárt okozott. Hogy a közéletet a bunkók, ritkábban művelt, de szervilis senkiháziak uralták, a közép-, meg az alsó szintjeit elárasztották a Rajnákok meg a Macákok. Most ugyanez: gátlástalanul nyomulnak a vezér és az alvezérek epigonjai, a neofiták és a mai Rajnák igazgatóhelyettesek, és ehhez lelkesednek a mai Macákok. A lumpen nívótlansága, az emberi silányság válik mintává, az a követendő. Dübörög a prolishow, már a rosszarcú, félművelt, hitvány alakok pöffeszkednek minden pozícióban.
Szomorú, hogy sokáig így is marad, nem lehet tenni semmit – kiröhögni se, lásd a Kétfarkú kudarcát -, ezért azt kell tanácsoljam a gyerekeknek, menjenek el innen.
jobberproletar | 2010. szeptember 4. | 15:07:35
Balao
a "haveri kor".....a nep szamlajara! mindig tudtam, hogy ostoba a magyar, de ez minden kepzeletemet alulmulja!
Balao | 2010. szeptember 4. | 14:46:18
ránézek a címlapfotóra és felfordul a gyomrom.
lOVe | 2010. szeptember 4. | 14:46:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
jobberproletar | 2010. szeptember 4. | 14:39:24
mindig ugyanarra a kovetkeztetesre jutok az ilyen lesliefelek olvastan, hogy megerdemlitek ti ezt az orbant es a kovetkezo negy evet!
Xavi | 2010. szeptember 4. | 13:55:36
lesli42 | 2010. szeptember 4. | 13:49:41
ezt akarta a vezír, ezt vette meg, akkor ne sírjon most a szájja, hanem hajrá tessék dolgozni...tudta mit kap...mit sír
Xavi | 2010. szeptember 4. | 13:54:18
posztkommunizmus: most is abban élsz...de sebaj
lesli42 | 2010. szeptember 4. | 13:49:41
Ja persze, pontos elemzés, ahhoz újjá kellene születnie a Népszabadságnak. Pontosan annyira pontos, mint a Magyar Nemzeté. Ettől függetlenül az kétségtelen, Orbánék lezártak egy korszakot, a posztkommunizmusét, és meghozták azokat az intézkedéseket, amiket még a rendszerváltás idején meg kellett volna, a kettős állampolgárságtól a közbiztonság, három csapás, fiatalkorúak büntethetősége, 20 ezermegteremtéséig forint alatti bűncselekményekérti lecsukás. A gazdasággal sok kezdeni való nincs, részben a szétlopott Augiász-istállója, az elképesztő eladósodottság miatt, amit örököltek, részben a világgazdasági helyzet miatt. Hogy itt egyáltalán mit lehet tenni, az már nem is rajtunk múlik, hanem, hogy a körülmények hogyan alakulnak, azt meg még megjósolni sem lehet.
komszomol | 2010. szeptember 4. | 13:41:09
"agyag | 2010. szeptember 4. | 12:54:14
Jön a tél!Az emberek előbb utóbb megéheznek.Itt lesz az ideje egy jó kis disznótornak!!"
Nem lehet, mert még él a disznó!
Xavi | 2010. szeptember 4. | 13:18:53
tényleg az országgyűlés előtt fogja tartani évértékelőjét, hanem valahol elbújva hívei előtt..? mert ha igen..akkor hagyjuk egymást békén, fél a parlamenttől, és a kérdésektől...
saman | 2010. szeptember 4. | 12:57:43
Egy hetvenes évek beli Varga Károly kutatás megállapította, hogy a magyarok úgy szoktak döntés előkészítést csinálni, hogy semmi esetre sem kérdezik meg az érintetteket és a kulcs fontosságú szakértőket.
Ez egy nemzetközi kultúra összehasonlító vizsgálat volt. Ellenpéldaként el szoktuk mondani a japán ringit, ahol még a legkisebb takarítónőhelyettest is megkérdezik mindenről, vagy angolszász racionális szervezeti modellt, ahol világos a döntés előkészítés, a döntés, a végrehajtás és az értékelés keret rendszere.
Ez a 100 nap azt bizonyítja, hogy a Varga Károly féle jelenségből akár politikai tőkét is lehet csinálni. Lehet azzal választásokat nyerni, hogy a közéleti kirekesztettséget és az azzal járó világrekord mértékű munkaerőpiaci kirekesztettséget az egekig fokozzuk.
A civilgyilkos zsákmányszerző pártokrácia ügyesen egymásnak ereszti ezeket a dolgokat. Ráfogták a liberalizmusra meg a kommunistákra ezt az egészet, miközben a Halász - Zuschlag paktum óta a FIDESZ és az MSZP - SZDSZ együttműködött a közéleti kirekesztettség eme formájának kiépítésében.
Most már az van a demokrácia intézményeivel, amit egy lelkész fogalmazott meg a fasizmussal kapcsolatban. "... most már, amikor bennünket visznek, akkor már nincs is aki szóljon!"
Akkor kellett volna a FIDESZ - MSZP együttműködés ellen fellépni, amikor a Halász - Zuschlag paktummal halálra ítélték a politikafüggetlen civil mozgalmakat!
reszvetelidemokracia.blog.hu
agyag | 2010. szeptember 4. | 12:54:14
Jön a tél!Az emberek előbb utóbb megéheznek.Itt lesz az ideje egy jó kis disznótornak!!
Vak Ond | 2010. szeptember 4. | 12:37:06
Kár volt a NENYI-vel ennyit bíbelődni. Ezt megértik az emberek is és az állatok is, mert világos beszéd!
HÉTPARANCSOLAT
1. Aki két lábon jár, az ellenség.
2. Aki négy lábon jár, vagy szárnyai vannak, az barát.
3. Állat nem visel ruhát.
4. Állat nem alszik ágyban.
5. Állat nem iszik alkoholt.
6. Állat nem öl meg más állatot.
7. Minden állat egyenlő.
A disznók majd irányítanak bennünket, a fődisznóval az élen. Nekünk elég annyit tudnunk, hogy:
Négy láb jó, két láb rossz!
Négy láb jó, két láb rossz!
Négy láb jó, két láb rossz!
Négy láb jó, két láb rossz!
bozsós | 2010. szeptember 4. | 12:22:41
Bondi | 2010. szeptember 4. | 11:01:56
"Sőt, talicskával tolják ki a demokráciát a Parlamentből!" Tévedés. A demokrácia az, ha a választók bizalmából létrejövő parlament törvényeket hoz és a kormány az alapján cselekszik. Itt amit részben kitoltak a parlamentből a liberalizmus. A választások eredménye úgy is lefordítható, hogy az emberek nem kívánták ennyire korlátozni a jövendő kormányt, mert hatékonytalannak és döntésképtelennek gondolták a "demokrácia" eddigi működését.
KannibálTatárÚr | 2010. szeptember 4. | 12:13:28
Moderálási alapelvek- komment törölve -
castadiva | 2010. szeptember 4. | 12:03:27
Moderálási alapelvek- komment törölve -
castadiva | 2010. szeptember 4. | 11:50:29
Moderálási alapelvek- komment törölve -
bozsós | 2010. szeptember 4. | 11:49:25
KannibálTatárÚr | 2010. szeptember 4. | 09:46:48
"A demokráciát csak egyféle képen lehet értelmezni: a többség diktatúrája." A modern demokrácia liberális demokrácia. A demokrácia jelenti, hogy a többség dönt választások útján. A liberális jelenti, hogy a kisebbségnek vannak jogai. Ha a többség dönt ugyan, de semmilyen döntését nem tudja keresztülvinni, mert a kisebbségnek ilyen-olyan jogai vannak - az az anarchia. Ha a kisebbségnek semmi joga sincs, többségi döntéssel akár ki is írtható. A modern demokráciák nagy feladata, hogy a két elv között valamilyen egyensúlyt teremtsenek. Én úgy látom az elmúlt 20 évben demokráciánk túlzottan liberális volt, ami egy gazdaságilag versenyképtelen, társadalmilag fenntarthatatlan rendszert konzervált. Ideje volt a változásnak, remélem a lehetőséggel a Fidesz élni fog.
bozsós | 2010. szeptember 4. | 11:44:52
walsz | 2010. szeptember 4. | 07:46:38
komszomol | 2010. szeptember 4. | 08:34:58
laci_54 | 2010. szeptember 4. | 08:46:48
Narancs.terror | 2010. szeptember 4. | 09:14:31
Kutya ugat, karaván halad.
tota | 2010. szeptember 4. | 11:16:25
Moderálási alapelvek- komment törölve -
komszomol | 2010. szeptember 4. | 11:00:30
"budapesti | 2010. szeptember 4. | 09:50:04
Az itt kommentelők többsége hatalmas tévedésekben leledzik. Azt gondolja, egy ország irányítása olyan kell legyen, mint az athéni demokrácia 2500 éve.
Egy kis városkát még csak-csak lehetne így irányítani, de egy tízmilliós országot már nem."
Persze, hogy nem, de akkor ne is hívják demokráciának, mert nem a nép uralkodik. Helyes neve: választásos kapitalista diktatúra.
Suttogó | 2010. szeptember 4. | 10:59:52
Elszomorító az ország helyzete, és nem történik semmi, azaz ami történik az nem az ország érdeke, és csak csúszunk lefelé a lejtőn, ami egyre meredekebb,
én nem hiszem el hogy egy jobb oldali szavazó ezt nem látja, ha pedig látja miért nem megy ki az utcára és hívja fel a istenei figyelmét, hogy fiúk gáz van, nem jó az iránytűtök és én is egyre jobban elmerülök a pöcegödörbe.
nyugdíjas | 2010. szeptember 4. | 10:55:19
Azért a kép sem kutya:Kósa,Misike,Petike,meg a hódmezővásárhelyi kommunistafaló, meg Zsoltika a kommunista katolikus.A Pokorni kilóg a sorból,ő kussol.
nyugdíjas | 2010. szeptember 4. | 10:41:42
Hát azért a kommunisták még mindíg a spájzban vannak.
Mekmörfi | 2010. szeptember 4. | 10:40:36
Sőt, talicskával tolják ki a demokráciát a Parlamentből!
Mekmörfi | 2010. szeptember 4. | 10:38:19
Vagy vegyük Kuba esetét.
Kuba azért érdekes, mert ott igazi forradalommal szerezte meg Castro a hatalmat, és a forradalomnak volt némi "szabadságharcos" jellege is a Batistát támogató amerikaiakkal szemben, ami a Disznó-öbölbeli események következtében széles nemzeti összefogás alapja lett.
Ezek után Castro a kétharmadával kiépített egy olyan rendszert, amely mára - ugyebár - nem a demokrácia mintaképe, bár magát demokratikusnak deklarálja. Oda is eljutottunk, hogy a hatalom Castro családján belül öröklődik.
Miért is van ez? Hova vezetett a forradalom által adott alkotmányozó többség? Hová is lettek, kik lopták el az ellensúlyokat? Castro kegyencei, a lelkes forradalmárok.
A baj Kubában ott volt, hogy egyetlen ember kezébe adták a demokrácia sorsát egy "kétharmados forradalom", aki azután a saját kegyenceival töltött fel minden fontos pozíciót.
Ha a szocik egyesek szerint szétlopták az országot, akkor a viktoriánusok most szétlopják a demokráciát!
Altuntegin | 2010. szeptember 4. | 10:35:02
Valaki világosítsa fel a "2/3 fanokat" (ezt ma már mantraként mormolják a hívek):
A választásra jogosultak száma az áprilisi országgyűlési választáson 8 millió 70 ezer volt.
Szavazott: 6 285 224.
A Fideszre szavazott: 3 326 524.
Az MSZP-re: 1 316 789.
A Jobbikra: 996 851.
Az LMP-re: 427 313.
Emberek, hol van itt az ország választásra jogosult polgárainak kétharmada? Ha megnézzük a végösszeget, az ország szavazásra jogosult állampolgárainak több mint fele (4.743.476) nem a Fidesz-re szavazott.
Mekmörfi | 2010. szeptember 4. | 10:26:07
A simaállomány jó kifejezés, de az is látható, egyesek agyán a fenti cikk simán átment.
A "többség uralma" stb. meglehetősen szimplifikált - igazi simaagyú - vélekedés, mert pontosan a most divatos "ellensúlyok" egész rendszere az, amely a demokrácia lényegét adja. Gondoljunk csak néhány valaha volt népi demokráciára, vagy ma is létezőre. Még csak ne is vegyük Koreát, pedig ott aztán érvényesül a "többség" uralma, sőt, még az államhatalmi gépezet "nem demokratikus" jellege, amint azt Budapesti kevéssé elmésen (de annál pragmatikusabban) megjegyzi.
De nézzünk egy "igazi" demokráciát, és ez lehet akár Irán, vagy Venezuela is: mindkét országban demokratikus választásokon szerezte meg a jelentős többséget a kormánypárt, majd tett is arról, hogy mindezt - az államhatalom révén - kellően meg is szilárdítsa. Mégsem mondanánk egyik országra sem, hogy a demokratikus szempontól élenjáróak lennének.
Miért, mert a demokrácia máza alatt valójában tekintélyuralmi (egypárt) rendszer kiépítése folyik. Azért, mert a "fönök" a saját kegyenceit ülteti pozícióba az államigazgatástól az igazságszolgáltatáson át a fegyveres testületekig, hogy az államfőről ne is beszéljünk.
Aztán jót derülünk azon, ha az iráni vagy a venezuelai vagy a koreai nagykövet olvasói levél formájában felháborodottan kéri ki magának, ha esetleg valaki az országukat jellemző, demokratikusnak titulált álszent és képmutató rezsimről cikkezik.
wizesg | 2010. szeptember 4. | 10:18:17
Orbán-Kövér testbeszéd mindent elárul!
Piros karikában 18-as szám !
KannibálTatárÚr | 2010. szeptember 4. | 10:13:14
Moderálási alapelvek- komment törölve -
piramis | 2010. szeptember 4. | 10:11:02
öszijő | 2010. szeptember 4. | 09:22:37
rengeteg előnye van a hatékony,állandó egyeztetést,veszekedést,mindenféle lobbiérdeket mellőző kormányzásnak. Gyerünk Viktor,kezdjünk már neki annak az ütőképes,új országnak az építéséhez!
Nálad valami baj lehet a pártfegyelemmel. Hát nem olvasod, hallgatod naponta, hogy mi minden csodálatos dolog történt már eddig is? Épp tegnap mondta, hogy nehéz de sikeres évek várnak ránk. Ő már tudja. Más utólag, múlt időben szokott ilyet bejelenteni, de hát aki látja a jövőt! Figyeld meg, hétfőn már vízen fog járni.
hohanyo | 2010. szeptember 4. | 10:05:11
A kép aláírása: Egy hosszú forró csókkal pecsételjük meg a hűségünket egymáshoz! Olyan érzésem van, mintha láttam volna már ilyet valahol, valamikor!Csak nem akkor mikor pártállam volt? Ja, tudom már, mikor egypárt rendszer volt. Hiába, a történelem ismétli önmagát. Vigyázzatok, mert ez is megbukik, reméljük hamarosan!
budapesti | 2010. szeptember 4. | 10:00:19
Moderálási alapelvek- komment törölve -
budapesti | 2010. szeptember 4. | 09:55:45
Moderálási alapelvek- komment törölve -
raptor | 2010. szeptember 4. | 09:55:01
Úgy tűnik,az első képen épp "csőrözni" akar Orbán és Kövér!! :D
budapesti | 2010. szeptember 4. | 09:50:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
KannibálTatárÚr | 2010. szeptember 4. | 09:46:48
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Mekmörfi | 2010. szeptember 4. | 09:34:07
A címben nyilvánvalóan elírás történt:
"A hacker kifejezés alatt olyan számítástechnikai szakembert értünk, aki bizonyos informatikai rendszerek működését a publikus avagy a mindenki számára elérhető szint fölött ismeri. Ezek a szakemberek a számítástechnika egy vagy több ágát rendkívül magas szinten művelik, nagyon gyakran ők azok, akik „létrehozzák” azokat az eljárásokat amik alapján a számítógépek vagy a hálózatok működnek.
A szó eredeti jelentésében olyan nagy tudású szakembert jelentett, aki szakmáját lelkesedésből is űzte, akár „művészi” gondossággal; számos való történetet és „legendát” találunk a hackerekről, akik lehetetlennek látszó dolgokat voltak képesek előhozni egy-egy eszközből."
A hackernek azonban van pejoratív jelentése is: az olyan "eredeti hacker", aki mások kárára használja ki tudását és tesz kárt különböző IT rendszerekben.
A Fidesz azonban nem demokrácia szakértő, és nem demokráciát illető magas tudása révén hatol be a mi "demokráciánkba", mivel a célja pontosan a demokrácia megsemmisítése, a felső máz alatti kiürítése.
Ezért a cím sokkal inkább úgy lenne helyes: demokráciacrackerek.
Nem hacker, cracker, azaz törő, romboló
Packard | 2010. szeptember 4. | 09:31:19
Nem látom értelmét kifüggeszteni. Egy egészen egyszerű kormányváltás történt.
Semmi több!!!
Clandon | 2010. szeptember 4. | 09:25:27
Az, hogy a világ mennyire hallotta meg a fülkeforradalmárok hangját a világban, jellemző példa: még a svédeknek sincs fogalmuk arról, hogy ki is ez a mitugrálsz ember, hisz a tegnapi meccsen Gyurcsány nevét írták ki, amikor orbánt mutatták.
Igaz találóbb lett volna, ha Rákosi Mátyás nevét írják ki.
komszomol | 2010. szeptember 4. | 09:24:51
"Narancs.terror | 2010. szeptember 4. | 09:09:20
komszomol : Demokráciát sokan sokféleképpen értelmezik."
Éppen ezért lényegében semmit nem jelent.
öszijő | 2010. szeptember 4. | 09:22:37
rengeteg előnye van a hatékony,állandó egyeztetést,veszekedést,mindenféle lobbiérdeket mellőző kormányzásnak. Gyerünk Viktor,kezdjünk már neki annak az ütőképes,új országnak az építéséhez!
Narancs.terror | 2010. szeptember 4. | 09:14:31
Nenyit a közoktatásba?
Dr. Dániel Pétert, a politikai nyilatkozat csúfításáról elhíresült jogászt kérdeztük az ügy kapcsán
2010. szeptember 3. péntek 12:29 - Bagics Bence
[Nyomtatás]
[Iwiw]
[Facebook]
[Twitter]
[E-mail]
Mai cikkünkben beszámoltunk arról, hogy az iskolák vezetői maguk választhatják meg azt, hogy kifüggesztik-e a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozatát. Dr. Dániel Péter ügyvéd véleményét kértük a kérdésben, aki készséggel állt rendelkezésünkre.
Mi a véleményed arról, hogy a közoktatási intézmények falaira is kikerülhet a Fidesz keserédes ”gyümölcse”?
Dániel Péter védi a Hetek újságírót
A Magyar Sziget fesztiválon megfenyegették a Hetek című hetilap több újságíróját. A fenyegetők között volt Zagyva Gyula Jobbikos országgyűlési képviselő is. A sértettek bírósághoz fordulnak, ügyüket Dr. Dániel Péter képviseli.
Ugyanolyan szánalmas és demagóg pótcselekvésnek tartom, mint magát az Orbán-bulla kiadását. Nevetségesnek tartom, hogy bármilyen hatalom így próbálja meg bebetonozni magát, hogy ilyen teljességgel elavult és a modern korhoz méltatlan megoldásokkal próbál hatni az állampolgárokra. Azt is gyalázatos dolognak tartom, hogy a tanintézményekben is megpróbál hatást gyakorolni, mivel a gyereket még lehet befolyásolni. Felháborító, hogy egy modern polgári demokráciában 2010-ben ezzel próbálkozik a Fidesz.
Egy általános iskolában már felkerült a falra a Nenyi. Mi értelme lehet ennek egy ilyen intézményben, ahol a tanulók korukból fakadóan nem foglalk
Narancs.terror | 2010. szeptember 4. | 09:13:05
A Fidesznek és szavazóinak meg a diktatúra vagy valamiféle cenzus tekintélyelvűség a szívük csücske..
Narancs.terror | 2010. szeptember 4. | 09:09:20
komszomol : Demokráciát sokan sokféleképpen értelmezik.Hozzám az anrho demokrácia vagy a szocdem felé társadalmi alapú demokrácia áll legközelebb.
laci_54 | 2010. szeptember 4. | 08:46:48
Katonaként kiképeztek emberölésre is.
Ma is megvan ez a képességem!
Orbánt utálom, mert sajnos napról napra egyre jobban beigazolódnak a félelmeim vele kapcsolatban. Az általam Hitlerájnak nevezett körülötte lévő koncra várókkal kapcsolatban szintén igazak lettek félelmeim:(
Gyermekkoromban Kalocsán találkoztam Grősz József püspök úrral.
Ennek a találkozásnak köszönheti Orbán hogy tőlem nem kell félnie!
Nagy valószínűséggel valamilyen büntetésben vagy utána lehettem, mert egy mondata bennem maradt:
Nem akkor követed el a bűnt amikor megcselekszed, hanem amikor eltervezed!
komszomol | 2010. szeptember 4. | 08:34:58
A kapitalista "demokrácia" a diktatúra legravaszabb formája. A szocializmus sokkal demokratikusabb volt.
A "szabad választás" úgy néz ki, hogy szabadon választhatsz a pofon és a seggberúgás között.
walsz | 2010. szeptember 4. | 07:46:38
A magyar nép demokratikus úton választotta meg magának a diktatúrát!
Pontosabban 2,7 millió választó választotta meg a 10 millió embernek a diktatúrát.
agmánd | 2010. szeptember 4. | 04:36:53
"a Fidesz–KDNP által 53 százalékkal megnyert 2010-es választásokhoz"
Valaki világositsa már fel a szerzőt a választások hivatalos végeredményéről..:)
Országgyűlési választások 2010 Összesített eredmény
Párt neve Egyéni képviselők száma Listás mandátumok száma Összes mandátum száma százalék
Fidesz-KDNP 173 90 263 68,13
MSZP 2 57 59 15,28
Jobbik 0 47 47 12,18
LMP 0 16 16 4,15
Független 1 – 1 0,26
Összesen 176 210 386 100
|