samu49 | 2009. november 10. | 08:59:13
Itt is hasonlóan szigorítani kéne a büntetések mértékét mert röhej a bűnözőkre kiszabott ítéletek mértéke.Ez talán visszatartaná az elkövetőket kissé.Egy emberélet nálunk pár év csupán és még felebezést kérnek mert sokallják.
Szakura | 2009. november 10. | 07:32:15
Amerikában a büntetés valóban büntetés. A fizetés meg fizetés, még az egyszerű dolgozóknak is.
basatu | 2009. november 10. | 06:27:10
komszomol hogy az iszlám világítsa meg az elmédet,atombombával.
vakablak | 2009. november 10. | 02:23:12
És ha kertész lennék vagy ács, egy fejszét tartanék éjjel az ágyam mellett, mert egy olyan országban, ahol ennyi vérzsíros indulat süt ki az egyszeri kommentező szövegeiből, bármi megtörténhet.
vakablak | 2009. november 10. | 02:18:13
Viszont ha politikus lennék, elmennék inkább ácsnak vagy kertésznek.
vakablak | 2009. november 10. | 02:16:55
Ha szociológus lennék, a kommentek láttán a bugyimba pisilnék örömömben.
Villon | 2009. november 10. | 01:16:45
Olvastatok a "Pillangot"?
Ezeket a szarhaziakat egy "lakatlan " szigetre kellene vinni, es dolgozzanak, hogy eltartsak magukat. A 21.Sz kepmutatasa, hogy a rendesen dolgozo embereknek kell ezeket a kotelrevalokat eltartani...
aaron | 2009. november 9. | 23:34:31
Moderálási alapelvek- komment törölve -
komszomol | 2009. november 9. | 22:02:07
"basatu | 2009. november 9. | 16:46:20
csárly Igazad van,itt nálunk is bekel vezetni ezt a törvénykezési formát.Pillanatok alatt megszünne az iskolai erőszak,és tisztelnék a tanárokat.
A halálbüntetést is hatályba kell helyezni azonnal.Sőt a sikkasztók tolvajok büntetését kínai és iszlám törvénykezés és gyakorlat szerint kell csinálni."
Hogy te milyen hüle vagy. Ott nincs bűnözés, ugye? Hát arab terroristák tegyék nálad a tiszteletüket!
pentagram | 2009. november 9. | 21:18:08
Egy l3 éve gyerek sem szellemileg, sem fizikailag nem érett.
Tettének következményeit, csak részben képes mérlegelni, megítélni, illetve annak súlyosságával nem minden esetben van tisztába.
Tény, hogy büntetendő.
De az életfogytiglan egy gyermekkorúval szemben elfogadhatatlan és felháborító.
Az USA-ban olyan is előfordult, hogy 9 éves gyereket megbilincselve vittek el a rend kemény őrei.
Sok olyan abszurd dolog létezik, amiért nem lennék az USA polgára.
Aki azt írta, mert fekete volt, közel jár hozzá, ugyan is ezek a törvények
még a feketék megkülönböztetésének időszakából valók.
Kedves jobbikos barátom, részben igazad van, de ez az "elkövető" 13 éves volt akkor. A bőre színe ne zavarjon meg.
aaron | 2009. november 9. | 21:14:52
Moderálási alapelvek- komment törölve -
innocent | 2009. november 9. | 20:57:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
basatu | 2009. november 9. | 19:33:28
algi Még mindig jobb mint amikor a rendőrt saját fegyverével fenyegetik,és a másik rendőr ahelyett hogy lőne,csak totojázik.Mellesleg az Usákoknál már az első támadó mozdulatnál lelőtték volna minta kutyát.Képzeld el hogy rássziztáznak majd jövőre.
algi | 2009. november 9. | 19:24:19
Aki szigorúbb büntetésért kiált, az gondolom tisztában van vele, hogy az áhított csomagban a rendőröket végő törvények is vannak. Ha egy rossz szót szólsz hozáz, kattan a bilincs.
i_hate_the_red_star | 2009. november 9. | 18:48:18
Moderálási alapelvek- komment törölve -
irriga | 2009. november 9. | 18:45:07
Há bizony nem lenne szabad viccelődni nálunk sem.
Ami most megy - 14 év alatt semmi büntetés - az a vicc.
imre608 | 2009. november 9. | 18:32:33
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Balango | 2009. november 9. | 17:37:47
Nem kell megerőszakolni senkit.
Képzeljük el, hogy anyánkat erőszakkal megkúrja egy tizenéves kiscsákó. Aztán jön a jogaival.
Onnantól, hogy az első település alapjait lerakták egészen a XIX. sz-ig senkinek eszébe nem jutott vitatni, hogy ezért mi jár.
Miért gondoljuk, hogy azzal a XX. sz-dal a hátunk mögött, ami sok tekintetben a legszörnyűbb volt az emberiség történetében, mi olyan nagyra lehetünk az eszünkkel? Miért hisszük bölcsebbnek magunkat, mit kb. 8000 évnyi ősünk?
egysegelem | 2009. november 9. | 16:54:35
Moderálási alapelvek- moderált komment -
nggr szr s mdrc vn? nm rtm mn kdt fnn z lz hzzszlsm
egysegelem | 2009. november 9. | 16:53:15
Moderálási alapelvek- moderált komment -
z tlt lpvtn hbs, gyns b klltt vln vnn nggr ngyd kzpb s tt flksztn nylvnsn tblvl nykbn, hgy "gy jr mndn nggr k ds nkt rszkl mg". Tl lbrls rszg z S, z lsz vszt.
basatu | 2009. november 9. | 16:50:57
komszomol Jaco pedofil volt és mégsem herélték ki,ehhez mit szólsz?
basatu | 2009. november 9. | 16:46:20
csárly Igazad van,itt nálunk is bekel vezetni ezt a törvénykezési formát.Pillanatok alatt megszünne az iskolai erőszak,és tisztelnék a tanárokat.
A halálbüntetést is hatályba kell helyezni azonnal.Sőt a sikkasztók tolvajok büntetését kínai és iszlám törvénykezés és gyakorlat szerint kell csinálni.
alibaba | 2009. november 9. | 16:06:38
Ha ez tényleg így van, akkor ez a justizmord klasszikus esete.Gyereket elítélni főleg így, nevetséges.
Nagyon gyengécske lehet az USA társadalma, ha egy 13 éves gyerektől csak így tudta megvédeni magát.
nercon | 2009. november 9. | 15:47:38
Moderálási alapelvek- komment törölve -
komszomol | 2009. november 9. | 15:27:04
"nercon | 2009. november 9. | 15:22:07
A T. "jogvédők"-nek is ajánlanám az alábbi linket:
padlofuteses_luxusborton_vagy_tent_city"
Kívánom, hogy kapjál benne teljes panziót, ha irigyled.
komszomol | 2009. november 9. | 15:25:04
Ha fehér lenne, nem kapott volna ennyit.
nercon | 2009. november 9. | 15:22:07
Moderálási alapelvek- komment törölve -
komszomol | 2009. november 9. | 14:58:02
Nagy tahók ezek az amcsi törvényhozók.
Ami a hozzászólásoknak azt a részét illeti, hogy a börtönben "továbbképzést" kapnak a rabok, igaz, de azok a tahók az okai, akik az "igazságszolgáltatásnak" nevezett f@szságot működtetik, meg a törvényhozók. A Kékfény sorozatából jól látszik, hogy az illetékesek nagyon jól tudják, hogy mi folyik a börtönökben, és nem akadályozzák meg, mert nekik ez így megfelel. Szemét, képmutató társadalom. Fúj...
Joannesz | 2009. november 9. | 14:16:44
"Joe Sullivan nem ölt meg senkit, mégis börtönben fog meghalni 13 évesen elkövetett tettéért." Mindjárt megsajnálom szegényt. Ha már ilyenről cikkeznek, igazán odaírhatták volna, pl. az első esetnél, hogy miben is állt pontosan az a bizonyos "több korábbi törvénysértés". Valószínűleg nem nyalókákat lopott akkor sem az illető a boltból. Egyiknek sem az volt az első húzása, amiért életfogytiglant kapott. A leírás alapján ezek éppen a megfelelő helyen tartózkodnak és egyáltalán nem kár, hogy soha többé nem jönnek ki onnan.
attaboy | 2009. november 9. | 13:46:44
koka7677 te már súlyosan beteg vagy kezeltesd magad mielőtt te is elkövetnél valamit. Ennyi erővel mindenkit -még téged is- börtönbe lehet küldeni. Egy demokráciában szólásszabadság van, így bárki félelem nélkül megoszthatja és hirdetheti nézeteit, de senki nem követhet el bűncselekményt, erőszakot másokkal szemben.
A magyar börtönökbe sokan úgy járkálnak ki-be mintha csak átmeneti szálló lenne. És nem, hogy szocializáltabban jönnének ki onnan, hanem ellenkezőleg. Ezáltal maguk a börtönök is elősegítik a bűn terjedését.
És kérdéses melyik humánusabb a kivégzés vagy az életfogytiglani börtön.
Másrészt a mai ínséges időkben mennyi pénz lenne ezeknek az embereknek a rehabilitása? Lyukas zsebbe tömött pénz. Ugyanazt a pénzt a tisztességes, dolgozó emberekre és gyermekeikre lehet költeni.
Minden 25év feletti elítéltet akire több mint 15 év fegyházbüntetés várna (sorozatos visszaesőkre, erőszakot elkövetőkre, milliókat csalókra) arra halálbüntetést kiszabni és végrehajtani!
Wormie | 2009. november 9. | 13:03:54
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nercon | 2009. november 9. | 12:44:04
Moderálási alapelvek- komment törölve -
nercon | 2009. november 9. | 12:41:13
Moderálási alapelvek- komment törölve -
koka7677 | 2009. november 9. | 12:27:26
Moderálási alapelvek- komment törölve -
csárly | 2009. november 9. | 12:18:38
Nagyon helyes! Sőt nálunk is bevezetendő. Bár a legjobb a halálbünti lenne korhatár nélkül. Majd a következő életében gondolkozik, hogy mit cselekszik.
laci_54 | 2009. november 9. | 11:43:15
Mit vártok a világ csendőreitől?
catoo | 2009. november 9. | 11:01:21
Szabadsag es az emberi jogok orszaga! - Nevetseges ketszinu orszag.
Hillary Clinton pedig jon es kritizal minket! Mi pedig osszecsinaljuk magunkat egy HPCS dumaja utan, mikor minket kritizal. Rohejes!
Ha azt csinalnank, mint Ok akkor mar minden problemank megoldodott volna es a fel orszag bortonben csucsulne! A masik pedig vigyazna ra!!!
Sisko86 | 2009. november 9. | 10:51:33
"Kissé barbár dolog szerintem örökre lecsukni őket."
Többszöri visszaesőként fegyveres rablást elkövetni, idős, kiszolgáltatott nőt megerőszakolni, gyilkolni, stb. talán nem barbár dolog? Több esélyt kapott, ennek az lett a végeredménye, hogy súlyos lelki és fizikai szenvedést okozott valakinek. De bizonyára a társadalom hasznos tagja lehetne...
egymegegy | 2009. november 9. | 10:48:16
"13 évesen, több korábbi törvénysértést követően, megerőszakolt egy idős asszonyt"
Ezek szerint több esélyt is kapott a változásra!
Persze lehet, hogy vannak az USA-ban (is) olyan "szakértők", akik szerint az a jó megoldás ha a rabló (súlyos testi sértés), erőszaktevő, gyilkos a társadalomból történő végleges kiközösítés helyett, csak edzőtáborba megy ahol, az átmenetileg ott tartózkodó kollégáktól, elméleti képzést is kap a szakmai fogásokból. Mert esélyt kell adni nekik, hogy eredményes szakmai karriert fussanak be, ha az első gyilkosság után felkötjük őket (ideális eset, de az életfogyt is jó megoldás), soha nem lesz, igazán eredményes, magyar sorozatgyilkosunk!
Halász | 2009. november 9. | 10:17:59
Tanulhatnánk...
|