belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. május
25. péntek

Alsóörs: öngyilkos lett a svájci-magyar elkövető a kocsinál?

A rendőrség szinte egész nap hallgatott az alsóörsi kettős gyilkosság ügyében, így csak morzsákban kerültek felszínre a szörnyű bűntény részletei. Délutánra kiderült, hogy az elkövető által használt megtalált autó mellől egy holttest került elő. Elsőre úgy tűnt, hogy ezt akarta leplezni a rendőrre tüzelő bűnöző. Az ügy azonban este újabb fordulatot vett.

Munkatársainktól| NOL| 2010. augusztus 5. |204 komment

nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

genusproximum | 2010. augusztus 6. | 09:54:59

Moderálási alapelvek- komment törölve -

genusproximum | 2010. augusztus 6. | 09:51:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zeta62 | 2010. augusztus 5. | 14:50:54

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Hamilkár | 2010. augusztus 5. | 13:48:06

Moderálási alapelvek- komment törölve -

libertyMUC | 2010. augusztus 5. | 13:30:54

Hamilkár | 2010. augusztus 5. | 13:21:32


"Amúgy evidenciák nem szorulnak bizonyításra"

ez mindig is az argumentációban hiányos érvelések (buta) lezárása...:)

azért érdekes hogy te mennyire ismered a melegek promiszkuitását é sérzelemvilágát. érdekelt lehetsz a dologban.

és ha már ide kopírozol valamit 50 szexuális partnerröl (a melegek esetében) akkor ugyan már tedd ezt a heterók esetében is. ja.. HIV-t 1 partnertöl is lehet kapni.
meg az is érdekelni, ha már itt tartunk, hogy mi a túrót akarsz ezekkel a beszólássokkal mondani. az thogy egy meleg magyar rendör amúgy is rizikosan él, mert HIV-t kaphat? és hogy a tregédia (esetleg) "melegbünözés"? vagy esetleg azt, hogy megérdemli az áldozat, ami történt, ha meleg volt? vag yaz , hogyha meleg valaki akkor lelöheti a szeretöje, mert a melegek vérmérséklete már csak ilyen?

na ne fárassz.
de azért jót röhögtem.

Hamilkár | 2010. augusztus 5. | 13:21:32

Moderálási alapelvek- komment törölve -

libertyMUC | 2010. augusztus 5. | 13:14:25

Hamilkár | 2010. augusztus 5. | 12:15:18
folyt.:

„„ Ne velem veszekedj ezért.“
Én? : ) te még nem hallottál engem veszekedni.

„ Én csak tényeket közlök, amelyek immár közhelyek“.
A „tényeid“ egyrészt nem is gazak, másrészt féligazságok. Csak ezért dumáltam közbe.

libertyMUC | 2010. augusztus 5. | 13:05:30

Hamilkár | 2010. augusztus 5. | 12:15:18
„statisztikailag szignifikáns a "hevesebb vérmérséklet" megléte + nagyságrenddel nagyobb promiszkuitás/AIDS előfordulás homóéknál.“
Na ugyan hol van az a statisztika, ami pl a “hevesebb vérmérsékletet igazolná”? mondjuk az, ha a te szexualitásod (ami valószínüleg heterószexuális – ha van) a nano kategóriába tartozik, az nem jelenti azt, hogyminden heteróé ilyen. (csak úgy mellékesen). Ami meg a HIV-t illeti: európában lehet hogy igazad van (még). Afrikában, Ázsiában a HIV már föleg a heteroszexuálisok betegsége. (azért is, mert sokan a HIV-t és AIDs-t a melegek betegségénke tartották. Oszt csodálkoztak nagyot mikor megkapták a tesztjük eredményét.)

„Mint ahogy a roma börtönlakók száma is sokkal magasabb statisztikusan)“
Na erra témára harapós vagyok. Miért az etnikum alapján különbözteted meg a börtönben ülö embereket és honfitársaidat? Miért nem a jövedelem, a szegénység, vagy az okozott kár alapján? Akkor egészen másképp nézne ki a „statisztikád“. A bönözés oka nem az etnikai hovatártozás, hanem a szociális helyzet és a müveltség. Ezen kívül a bünözök mennyiségen kívül létezik a „minöség“ is. Lehet hogy 100 mélyszegénységböl származó bünözö (akik lehetnek többségben romák) ül, de az általuk okozott összes kár nem éri el az ezredét sem annak, amit egy (!) fehérgalléros bünözö okoz. A "magyarbünözés“ (a te terminológiád szerint ez a szó helyes akkor) tehát sokkal károsabb, mint a „cigánybünözés”.

„„ Ne velem veszekedj ezé

Hamilkár | 2010. augusztus 5. | 12:15:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Döbrögi | 2010. augusztus 5. | 12:14:42

spartacus | 2010. augusztus 4. | 22:09:07

OFF

Döbrögi | 2010. augusztus 4. | 21:57:56

"Lehet, újat mondok, de nem igazán függ a tartózkodási helytől a billentyűzetkiosztás.
Ritkán állok át a magyarra, mert a nap nagy részében az angol kiosztást használom.

ON"

Tudom, ismerem a "munkáidat"...

funfun | 2010. augusztus 5. | 11:48:05

Ugyanakkor tényleg borzasztó, mi történt. Meghalt egy srác, aki rosszkor volt rossz helyen Valaki sérülést szenvedett, mert rosszkor volt rossz helyen. Valakik sokkot kaptak, mert rosszkor voltak rossz helyen. Egy rendőr meghalt, mert volt szerelme így állt bosszút, egy rendőr tanonc élete is veszélyben volt, jövője bizonytalanná vált. Akar-e még rendőr lenni? Akarják-e felettesei, hogy rendőr legyen? És az is borzasztó lesz, hogy elindulhat a homofób gyűlölködés, melegek ne lehessenek rendőrök, melegek egymást gyilkolásszák stb. (Előbb a moderált kommentemben a meleg szó helyett b betűvel kezdődőt írtam. Ez ezek szerint a bé betűs szó, amit tilos kimondani? Csak Mr. Garrisonnak lehet?)

funfun | 2010. augusztus 5. | 11:42:43

Moderálási alapelvek- moderált komment -

gynkkr tnylg brzszt, m trtnt. Mghlt gy lyn src, k rsszkr vlt hlyn. Vlk srlskt sznvdtt, mrt rsszkr vlt rssz hlyn. Vlkk skkt kptk, mrt rsszkr vltk rssz hlyn. gy rndr mghlt, mrt vlt szrlm gy llt bsszt. gy rndr tnnc lt s vszlybn vlt, jvj bznytlnn vlt. kr- mg rndr lnn? krjk- fltts, hgy rndr lgyn? És z s brzst lsz, hgy lndlht hmfb gyllkds, bzk n lhssnk rndrk, bzk gymst gylklsszk stb.

funfun | 2010. augusztus 5. | 11:36:26

Van pár dolog, ami érthetetlen.
1.) Egy szakközépiskolás éjjel volt kint közúti ellenőrzésen. A parancsnok, aki ezt elrendelte, a szabályzatok szerint járt el? Ott lehetett egyáltalán szabályosan a fiatal rendőr tanonc?
2.) Állítólag egy fa mögül lőtt először az elkövető, 30 méterről. Tanúk ezt nem látták? Nem vettek észre semmit? Azután pedig az autóhoz is el kellett jutnia. Ezt sem látta senki?
3.) Ha igaz, hogy szerelmi kapcsolat volt a rendőr és a gyilkosa között, vagyis jól ismerték egymást, azt is tudnia kellett már korábban a rendőrnek, ki is a Bálint. Hiszen aki ilyen profin, hidegvérrel kinyírta, ráadásul a kocsiban is rengeteg fegyvert tartott, aztán golyóálló mellényt vett fel, az nem csak egy sima szerelmi gyilkos, aki valahonnan szerez egy pisztolyt, és lelövi az exét, hanem kemény alvilági arc. Nem hinném, hogy azt hitték róla Almádiban és környékén, ahonnan származott, beleértve a helybelieket, a meghalt rendőrt, a helyi rendőröket és a parancsnokot is beleértve, hogy sióktató Svájcban. Szerintem legalább informálisan biztosan tudtak Bálint viselt dolgairól.
4.) Szerintem most kemény belső vizsgálatok folynak, és majd próbálják védeni a mundér becsületét mindenféle mellébeszéléssel, a szar elkenésével. Furcsa lesz az egész ügy, holott lehet, egész egyszerű a szerelmi dráma vége, tehát a gyilkosság megoldása. Ami bonyolult, és nem fog kiderülni, mármint számunkra, ki miről tudott már korábban is - a meghalt rendőr munkahelyén például.
Ugyanakkor tényleg bor

libertyMUC | 2010. augusztus 5. | 11:29:16

Hamilkár | 2010. augusztus 5. | 11:11:10

na meg ez is...:

"az "érzelmi kitörések" is hevesebbek." (a melegek esetében)

mondd, a te kis elöítéleteid azok már klinikai esetek, nem? miért lennének a melegek érzelemkitörései hevesebbek, mint a nem melegek esetében?
úgy látszik egyesek homfóbiája é studatlansága nem ismer határokat.

libertyMUC | 2010. augusztus 5. | 11:26:01

Hamilkár | 2010. augusztus 5. | 11:11:10
"Statisztikailag is kimutatható, hogy a homók körében nagyobb a promiszkuitás (lásd AIDS gyakorisága a körükben versus heterók),"

a HIV fertözések egyre jobban terjednek a heteroszeuxuálisok között is. az AIDS nem kizárólag a melegek betegsége. de... ha igazad is lenne: 1) mi közé ennek a dolognak a tragédiához? 2) mi köze van bárkinek a rendör magánéletéhez és/vagy szexuális preferenciájához? 3) miért ne lehetne jó rendör egy meleg és/vagy promiszk fiatalember? (ha egyáltalán igaz, amit állítanak róla)

Hamilkár | 2010. augusztus 5. | 11:11:10

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2010. augusztus 5. | 10:52:36

kezd érdekesebb lenni, mint egy amcsi nyomozós, gyilkosós sorozat...

gope | 2010. augusztus 5. | 10:39:20

Egy szerelmes férfiúnak miért kell fegyverarzenál,ha a leszámoláshoz 1 db fegyver is elég volt?
Miért kell országúton gyilkolni, ha ismerte az áldozat címét-a háznál is lesben állhatott volna?
Honnan tudta, hogy volt szerelme éppen ott és úgy teljesít szolgálatot?
Sok a kérdőjel és talán marad is.
Újabb kis magyar abszurd, ami sajnos további ártatlan ember halálához és egy másik szenvedéséhez is vezetett.

math | 2010. augusztus 5. | 10:27:58

én mondtam, előre eltervelt gyilkosság volt. két kocsi állt már az ellenőrzésnél, irreális, hogy ezt a kocsit is leállították volna ellenőrzésre és ezért lőtt volna.

továbbá golyóálló mellény volt rajta! ezek után nem kérdés.

czippfe | 2010. augusztus 5. | 10:13:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

weiner | 2010. augusztus 5. | 10:13:54

czippfe írja:
De ugyanúgy megdöbbentő az MTV-n megjelenő Obersovszki megjelenése a szélsőjobboldali,mondhatom fasiszta ECHOtv-től! Várom Bayer,Szentmihályi,Kerényi,Szaniszló,Vámos,a Demokrata főszerkeszőjének(?) megjelenését!

Obersovszky műsorvezetése ma reggel szakmailag is gyenge volt, kérdések helyett többször kinyílatkoztatásokat tett. Újságírói felfogásán és szemléletén is erősen nyomott hagyott az ECHO TV-s múlt. A Török Gáborral folytatott beszélgetés siralmas volt.

nemválaszolok | 2010. augusztus 5. | 09:35:04

Hát, majd Pintér megoldja. Végül is a '"90-es években is akkor szűntek meg furcsamód a robbantgatások, amikor ő lett a belügyér. Emlékszünk még rá. Ugye?

nemválaszolok | 2010. augusztus 5. | 09:31:13

czippfe | 2010. augusztus 5. | 07:50:20

"Megdöbbentő ez az Alsóörsi gyilkosság(ok)!
De ugyanúgy megdöbbentő az MTV-n megjelenő Obersovszki megjelenése a szélsőjobboldali,mondhatom fasiszta ECHOtv-től!"

NA NE MÁ!!! EZ MOST KOMOLY? MELYIK MŰSORBAN?

kultmester | 2010. augusztus 5. | 08:24:16

Át ennél zavarosabb történettel maga Franz Kafka sem tudott volna előállni. Szerelem féltés, egy csomagtartónyi fegyver arzenállal, símaszkkal,meg aztán az öngyilkosság úgy tizen-egynéhány órával később... Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ez az eset mennyire fogja növelni a rendőrség tekintélyét.

zeta62 | 2010. augusztus 5. | 07:57:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

czippfe | 2010. augusztus 5. | 07:50:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Hmmmm | 2010. augusztus 5. | 07:10:47

na, ez még jobb változat:

"A gyilkosság hátterében szerelemféltés állhatott az atv.hu információi szerint. Az atv.hu-nak több egymástól független, névtelenséget kérő informátor mondta azt, hogy a gyilkos Svájcban dolgozott, de a nyarakat Magyarországon töltötte. Közte és áldozata között az utóbbi időben megromlott a viszony, ez vezetett a gyilkossághoz."

veszélyes munkája lehetett svájcban, ha ehhez símaszk, golyóálló mellény és fegyverarzenál voltak munkaeszközei.
.

kerekapa | 2010. augusztus 5. | 07:07:43

Nem hiszem el hogy aki kivezényelte gyakorlatilag egyedül az normális felettes .Ha Pintér következetes azonnal leváltja vezénylő tisztet ,és igen nagyobb hatalmat a rendőröknek nem pedig meg hurcolni őket minden ért .Huligánoknak több a joga mint a szolgálatban levő rendőrnek ,én simán bevetném a lovas rendőröket kardlappal ,ne hogy már csuklyás kendős huligánok joga legyen mások által épített dolgokat rombolnak .

Béluska | 2010. augusztus 5. | 06:58:55

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zeta62 | 2010. augusztus 5. | 06:57:21

Moderálási alapelvek- komment törölve -

xanadu | 2010. augusztus 5. | 06:42:50

Párizzban fényes nappal 3 fős géppityus katonai járőrök sétálnak. Elől az intézkedő mögötte két biztosító, kéz a géppityú ravaszán.

Ott valamit tudnak arról, hogyan védjék meg az intézkedő közeget.

Nálunk éjfél után 18 év alatt képzetlen, felszerelés nélküli gyereket küldenek az útra RENDET tenni.

A miniszternek menni kell!

puli | 2010. augusztus 5. | 05:57:37

győri | 2010. augusztus 5. | 00:32:25

Igazad lehet .
Az ilyen szívszorongató események lehetnek megtervezettek , és lehetnek spontánok ,-de tény hogy a politikai csoportok mindegyike megsüti rajta saját pecsenyéjét .Tehát ugrásra készen 24 órában képesek lereagálni az eseményeket .
Hogy e nélkül jobb lenne élni !?
Hát persze ,-csak akkor a dolgok folyása más mederben történne .
Hogy közben emberek sérülnek meg , vagy halnak meg ezt valahogy sajátunként éljük meg . Vagy ami még rosszabb közönyösen várunk a sorsunkra .Felnőtt emberként megszoktam hogy nem korlátoznak és szabadon dönthetek ,-így azt mondom jobb lenne összefogni az erőszak ellen !

Isten ostora | 2010. augusztus 5. | 02:17:05

"HankHill | 2010. augusztus 5. | 01:43:16
Legyen béke, szabadság és egyetértés,ámen."
Lehet, hogy az elkövető nem olvasta a Nemzeti Együttműködési Nyilatkozatot?
Továbbá bizonyára nem hallotta Pintér Sándor nyilatkozatát: két héten belül rendet csinálunk.

HankHill | 2010. augusztus 5. | 01:43:16

olyannyira békések, hogy egy peták kártérítést sem fizetett egyikük sem (gyújtogatás, rongálás, közveszélyokozás, stb.), sőt, a Nemzet Főszurkolója egyik első intézkedése volt a trianon emléknap és pálinkafőzés után a "kilőtt" szemű forradalmárnak kártérítést adni (6 milliót)...nem kell itt terroros összefüggést keresni, évekig bujtogatták a csőcseléket, itt az eredménye Alsóörsön, mindent megtehetnek, kétharmad..Legyen béke, szabadság és egyetértés,ámen.

Jager László | 2010. augusztus 5. | 01:10:44

No és a Tv székház ostromnál mit kellett volna tenni !?
Molotov koktélos,kődobálós,tankot elindító,kukaborogató támadásoknál!?
Te mit tettél?
Mondjuk a rendőröknek,mit kellett volna tenni!?
NEM A KEDVES FELHECCELT TÜNTETŐKNEK,mert azok igen csak "békések" voltak?!
J.L.

Xavi | 2010. augusztus 5. | 00:42:58

győri | 2010. augusztus 5. | 00:32:25

sajnos nem tudjuk meg , mi lett volna ha...beengedik a rohamrendőröket a térre...akkor most azért üvöltenének...és sajnos...többen voltunk akkor, akik azt mondtuk (kis környezetemben...párt állástól függetlenül)...hogy elítélő volt az, hoyg nem állt ki egy magas rangú parancsnok...aki elüvöltötte volna magát...negyed óra múlva térürítés...aki bujt aki nem jövünk...aztán csend lett volna...

Jager László | 2010. augusztus 5. | 00:42:55

Kedves győri.
Kérdéseidet tedd fel a ME honlapjára!!
Szijártó úr ,majd megválaszolja!
Szeretettel J.L.

győri | 2010. augusztus 5. | 00:32:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. augusztus 5. | 00:15:22

Zárójel nyit: érdekes, hogy spartacust mennyire nem érdekli a téma és elkusshadt...zárójel bezár

Shader | 2010. augusztus 5. | 00:10:39

1.Részvétem az elhunytak családjának.
2.Újra Pintér, újra utcai lövöldözés...:(
Egy újabb szemfényvesztés...:(

morpho | 2010. augusztus 5. | 00:02:54

bunkóságotoltó
Lázár úr ma Simicskó úrral együtt bölcsen hallgatott..

Xavi
A belügyminiszterre én is kiváncsi lettem volna.Példáúl, hogy mit tervez a kormány annak érdekében, hogy a jövőben nagyobb biztonságban legyenek az igazoltató rendőrök..

bunkóságotoltó | 2010. augusztus 4. | 23:58:05

A fideszes Lázár János szerint ma Magyarország teljes egészében képtelen arra, hogy garantálja a védelmet, a biztonságot az állam egész szervezetének, az adófizetőknek, a tisztességes jogkövető polgároknak.2009. április 27. MTI

Mit mondott ma Lázár Úr? xxxxxx 2010.08.04.

Xavi | 2010. augusztus 4. | 23:51:47

morpho | 2010. augusztus 4. | 23:45:22

he?

nem én csak arra írtam, hoyg csend van...amúgy meg ne a kormány nyilatkozzon és bmelyik szóvivő...hanem a rendőrfőkapitány..okés meg esetleg a Pintér..okés itt magamba döltem, hisz ő a kormány része...

Szóval...vagy a rendőrfőnök vagy pintér nyilatkozzon...másra nem vagyok kiváncsi...

morpho | 2010. augusztus 4. | 23:45:22

Xavi | 2010. augusztus 4. | 23:40:01
Tehát ha jól értem a kormány csak akkor tehet egyértelműen egy gyilkosságról, ha az mszp van kormányon..Ha a fidesz őrzi veszettül a közbiztonságot, akkor más a helyzet..

Xavi | 2010. augusztus 4. | 23:40:01

morpho | 2010. augusztus 4. | 23:37:37

ugyan olyan mély hallgatás van, mint a választási hajrában...senki nem mondhat semmit..még ha biztos is lenne..,

morpho | 2010. augusztus 4. | 23:37:37

„terjed a brutális erőszak az országban, melytől a kormány nem tudja megvédeni az embereket”(Simicskó István a pécsi egyetemi lövöldözés kapcsán 2009 november)
Most valahogy nem hallottam Simicskó úr véleményét az ügyről...

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 23:37:20

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 23:30:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Xavi | 2010. augusztus 4. | 23:26:58

venember | 2010. augusztus 4. | 23:18:48

oh...de jó jönne az a kis apanász , hoyg ide írjak...no fene...
de hát...nem...és ha az is lennék, ugyan azt írnám le mint most...

adamant | 2010. augusztus 4. | 23:24:58

venember | 2010. augusztus 4. | 23:18:48

"Bérkommentelők, sértegetők, véleményeket tényként megfogalmazók, folyton másról beszélők kíméljenek."

Megkíméljük.

Ad. 1. Akkor miért van itt a NOL-on?

Ad. 2. Akkor mi a végleges kormány/minisztérium/rendörség, stb. végleges állásfoglalásáig nem fejthetjük ki a véleményünket???

Sértegetöket nem igazán láttam. Mindenki részvéttel beszél az elhunytakról és elíéli a gyilkosságot.

(Megnyugtatásként: tök ingyen írtam most, amit írtam...)

Xavi | 2010. augusztus 4. | 23:21:50

stílusosan megyek és megnézem...a Hazudj ha tudsz soron következő részét...

venember | 2010. augusztus 4. | 23:18:48

Index: "A nyomozást a Központi Nyomozó Főügyészség folytatja."

Bérkommentelők, sértegetők, véleményeket tényként megfogalmazók, folyton másról beszélők kíméljenek.

Jager László | 2010. augusztus 4. | 23:16:30

Nos ilyenkor már nyilatkozhatna a miniszter esetleg a ME!!!!
MEGNYUGTATÁSKÉNT!!!
J.L.

adamant | 2010. augusztus 4. | 23:16:00

lesli42 | 2010. augusztus 4. | 23:08:26

Már ne haragudj kedves lesli42, de igan nagy marhaságot írtál.

Ha megmaradsz a "személyes ügy álla a leszámolás mögött" gondolatnál, akkor ez egy vélemény a sok közül (mert most még itt mindenki csak találgat).

De, hogyan voltál képes kedvenc pártomat, az MSZP ebbe belekavarni, az kész rejtély!

Politikai tökét nem ilyen bizonytalan helyzetben próbálnak kovácsolni (5 zalaegerszegi gyerek ül a másik autóban, vélhetöen teljesen ártatlanul, csak elszenvedöi az eseményeknek).

Kérlek, gondold át még egyszer, amit írtál!

morpho | 2010. augusztus 4. | 23:14:50

lesli42 | 2010. augusztus 4. | 23:08:26
Az, hogy a fidesz még a pécsi ámokfutóból is politikai tőkét akart kovácsolni, mondván a Bajnai kormány a hibás, téged egyáltalán nem zavar..Pedig nem volt olyan rég.Hasonló logika alapján, amióta a "nemzeti ügyek kormánya" van hatalmon és két hét elteltével végre helyre állt a közbiztonság két rendőrt öltek meg Magyarországon...

Xavi | 2010. augusztus 4. | 23:12:28

az meg , hoyg egyedül igazoltat...feltételezvén...nincs olyan sok barom Magyarországon aki rendőrt akarna ölni...

Xavi | 2010. augusztus 4. | 23:10:24

ööö...nem érteni,,,

autó kielőzi a sort...visszakézből lead két halálos lövést meg egy párat...jah közben vezet...nem volt útban a b meg a c oszlop?...majd elhajt és egy közeli erdőben...mert nem bírta elviselni lelövi saját magát...hát...és állampolgári bejelentés...nem lehet hoyg a kommandós volt az állampolgár, vagy a haver aki az anyós ülésen ült és ő lőtt,,,,azt elmenekült...elég fura és necces ez az ügy...a tanuk meg nem nyilatkoznak és nem láttak semmit...vagy az újságírók bénák...

Nyugodjanak békében...

lesli42 | 2010. augusztus 4. | 23:08:26

Egy biztos, a bűnöző nem lesz öngyilkos a tette elkövetése után. Ergo: személyes ügy áll a leszámolás mögött. Az a párt pedig, amelyik az ilyen ügyekből politikai tőkét próbál kovácsolni, lásd MSZP, az saját magáról állít ki bizonyítványt. De hát ez a bizonyítvány már rég ki van állítva...

adamant | 2010. augusztus 4. | 23:03:23

Svájci-magyar kettös állampolgár...

Biztos ott annyira elnyomták, hogy inkább hazajött saját magát letömeggyilkolni, de elötte még megölt másokat is, hogy felhívja magára és az áldatlan svájci emberjogi problémákra a figyelmet.

(Hiába jönnek 1/2 óránként az újabb, csepegtetett információk, akkor sem kerek a történet!)

Nantal | 2010. augusztus 4. | 22:58:47

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 22:32:38

"...Nincs arra utaló jel, hogy elhagyták volna a helyszínt...
Kacag a vakbelem! Ahol a gépkocsi behajtott a fűbe, egy pár gyalogos simán elmegy a letaposott gazban..."

...hmm...! ...a halál beálltának időpontja, azonban "segíthet" ennek "valószínűsítésében"...!

sydney | 2010. augusztus 4. | 22:51:32

Most mondta be a Szabad Európa Rádió, hogy az egészet Orbán találta ki, hogy bevezethesse a szükségállapotot. De a rendőrség elszúrta, megtalálta az öngyilkos lövöldözőt és egy svájci rendszámú gyorsan feketére festett autót. Ajánlom, olvassatok inkább Márait.

Nantal | 2010. augusztus 4. | 22:47:08

"...A helyszíni szemle adatai arra utalnak, hogy a férfi önkezével vetett véget életének. A két eset közötti összefüggést - igazságügyi szakértők bevonásával - jelenleg is vizsgálják a nyomozók..."

...hmm...!

...na igen csak ez lehetséges a "befutó" megoldás...!
...hiszen olyan helyet választott erre a "célra", amit csak "helybeli" találhatott meg, ilyen ügyesen...!
...vagy aki nagyon jól ismerte a terepet...!

sydney | 2010. augusztus 4. | 22:46:05

A tettes már akkor halott volt, amikor rálőtt a rendőrre és eltalálta a fiatalokat is......(Vagy miután öngyilkos lett, bezárta magát a saját csomagtartójába és még így elvitte a kocsit 300 méterre az erdő szélére.)Ti minden baromságot bevesztek.
"Pasinszki" - a HirTV "riportere", Császár elvtárs azóta is élvez, annyira, hogy már minden szál haja kihullott és a műfogai is inognak.....

andras1 | 2010. augusztus 4. | 22:45:57

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 22:41:53

Sokan ekézik azt a szegény tanuló rendőrt, aki ott volt és életben maradt, hogy minek ő volt ott, meg szabálytalanul volt ott.
Szar lehet neki enélkül is, nem?

esprimopentium | 2010. augusztus 4. | 22:45:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 22:41:53

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. augusztus 4. | 22:36:33

Ezek szerint a sorozatvetös, többszörös gyilkosok ilyen érzékenylelkü, ingatag pszichével rendelkezö tettüket mélyen megbánó "emberek".

Rájöttek tettük súlyára és nem tudtak volna a társadalom szemébe nézni ezek után.
Fogták az éppen náluk lévö géppisztolyt, pisztolyt, karabélyt, lángszórót, valamint a könnyü lovassági ásót és ott a helyszínen felkoncolták saját magukat.

Valahol - tudom a szokásos magyaros gondolkodásmód - mégsem kerek a történet.

Valamit még kiegészítésként holnap megtudunk???

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 22:34:47

Moderálási alapelvek- komment törölve -

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 22:32:38

Moderálási alapelvek- komment törölve -

esprimopentium | 2010. augusztus 4. | 22:27:56

Moderálási alapelvek- komment törölve -

esprimopentium | 2010. augusztus 4. | 22:26:09

Moderálási alapelvek- komment törölve -

venember | 2010. augusztus 4. | 22:15:34

Izé.

Ilyeneket szeretnék olvasni:

P. S. országos főkutykurutty a helyszínre érkezett.
X. Y. megyei főkutykurutty a helyszínre érkezett.
W. Z. speciális főkutykurutty a helyszínre érkezett.
A 3 főkutykurutty összahangolta intézkedéseit, amelyek a következők:
...
Ezen belül a közúti ellenőrzéseket végző rendőrök biztonságának novelésére az alábbi intézkedések születtek:
...

Bérkommentelők, sértegetők, véleményeket tényként megfogalmazók, folyton másról beszélők kíméljenek.

spartacus | 2010. augusztus 4. | 22:09:07

OFF

Döbrögi | 2010. augusztus 4. | 21:57:56

Lehet, újat mondok, de nem igazán függ a tartózkodási helytől a billentyűzetkiosztás.
Ritkán állok át a magyarra, mert a nap nagy részében az angol kiosztást használom.

ON

Döbrögi | 2010. augusztus 4. | 22:00:08

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:56:03

Döbrögi | 2010. augusztus 4. | 20:49:25

"Jelen kormányunk az előzőek legitim folytatása, ergó a jelen kormány sem legitim, ha az előző nem volt az.
.
A "húgyosok" ezt a rendszert támadták."

Ez nagyon off, de ha anno GYF és cinkosai nem hazudják el az ország valódi állapotát, akkor nem nagyon kellett volna kormányozniuk. Tehát hogy mi legitim és mi nem, az csak nézőpont kérdése...

Döbrögi | 2010. augusztus 4. | 21:57:56

spartacus

Honnan van ékezeted??? Hazajöttél???

spartacus | 2010. augusztus 4. | 21:53:05

adamant | 2010. augusztus 4. | 21:51:04

Drága Homokügyi Szakértőnk, ne hagyj cserben minket, várjuk tőled itt is a tutifrankót!

adamant | 2010. augusztus 4. | 21:51:04

spartacus | 2010. augusztus 4. | 21:44:21

Szervusz kedves spartacus, örülök, hogy ismét szabadlábon vagy.

Kifejezetten katarktikus érzés tölt el, hogy az alsóörsi kettös gyilkossággal kapcsolatosan - onnan az óceán túlsó feléröl - ilyen magvas, alkotó jellegü és elöremutató és építö kommentet voltál képes késöi ébredésed után leírni.

Ne add fel, van még más cikk a mai NOL-on, ebböl több teljesen neked való téma...
:(

spartacus | 2010. augusztus 4. | 21:44:21

adamant | 2010. augusztus 4. | 21:05:55

Oly jó, hogy adamant kolléga úgy érzi, ez ügyben is szakértenie kell. Várom ragyogó hozzászólásait, remélem, sikerül hasonlóan színvonalas javaslatokat tennie, mint azon cikk alá, ahol a Szahara terjedésének erdőtelepítéssel történő megállításáról írtak. Ott mindenügyi szakértőnk azt javasolta, hogy adják el a homokot építkezésekhez, mert mindeki jól járna vele, amit meg nem sikerül eladni, azt csak öntsék bele az óceánba. Ja, és ami a legszomorúbb, ő ezt nem viccnek szánta.

Ugye, ugye, Mindenügyi Szakértőnk, adamant?!

andras1 | 2010. augusztus 4. | 21:40:44

szánalmas | 2010. augusztus 4. | 21:26:38

"Felelős?
Elsősorban a rendőrfőnök aki kiküld hajnalban egy helyszínelő rendőrt közúti ellenőrzés feladatra egy tanulóval"

Azt mondják, a gyilkosnál gépfegyver volt. Szerintem kettő vagy három kiképzett rendőrrel is elbánt volna. A tanuló rendőrnek valószínűleg nagy szerencséje van, hogy túlélte.

andras1 | 2010. augusztus 4. | 21:34:45

Álmomban sem gondoltam volna, hogy a Balaton környékén gépfegyveres bűnözők autóznak.

Még hányan lehetnek?
Hol vannak?
Mire készülnek?
Mennyi az esélye az újabb támadásnak?

Reméljük, lesz válasz. Ez az öngyilkos gyilkos történet nekem sem stimmel.

szánalmas | 2010. augusztus 4. | 21:26:38

Felelős?
Elsősorban a rendőrfőnök aki kiküld hajnalban egy helyszínelő rendőrt közúti ellenőrzés feladatra egy tanulóval, hogy még több pénzt gyűjtsön be...
Nem hiszem hogy egy nyaralókkal teli város/faluban az lenne a rendőr dolga hogy hajnalban egy fiatalokkal teli autónak a kerekét vizsgálgassa.. ( legalábbis ezt mondják a kihallgatottak) Ez nem a feladatot végrehajtó rendőr bűne hanem aki oda kiküldte szabálytalanul (2 rendőr lehet 1 tanulóval) !!! Valószínű szerencsétlenek rosszkor voltak rossz helyen, részvétem a családoknak! Én itt lakom a környéken és sose láttunk olyat eddig hogy egy rendőr igazoltat,mindig többen voltak és nem csak tanulók! Az utóbbi időben megszokás hogy nem a rendet figyelik hanem hogy minél több embert megtudjanak büntetni, ez eddig nem volt csak mióta egy kedves rendőrfőnök van itt...

sayyo | 2010. augusztus 4. | 21:12:37

Moderálási alapelvek- komment törölve -

emilke | 2010. augusztus 4. | 21:11:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sayyo | 2010. augusztus 4. | 21:10:58

Moderálási alapelvek- komment törölve -

sayyo | 2010. augusztus 4. | 21:06:12

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. augusztus 4. | 21:05:55

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:47:57
xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:49:21

"Valaki vállalja már el a felelőséget!
Vagy a felelősök most nyaralnak?

Itt az alkalom szülte a gyílkost!

Ki a felelős?"

Ezekböl a hsz-ból úgy tünik, hogy maga nem a ravaszt meghúzó gyilkost, hanem (bizonyára) nyaraló, alkalmatlan, korrupt, gonosz kkormányt, belügyi vezetöket, helyi rendörkapitányt teszi meg felelösnek...?!

Lehet, ha magán múlna, a ravaszt meghúzót a bírósági tárgyaláson (ha ilyenre egyáltalán sor kerülhetne) felmentené...?
:((

sayyo | 2010. augusztus 4. | 21:02:18

Moderálási alapelvek- komment törölve -

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:56:03

Döbrögi | 2010. augusztus 4. | 20:49:25

Jelen kormányunk az előzőek legitim folytatása, ergó a jelen kormány sem legitim, ha az előző nem volt az.
.
A "húgyosok" ezt a rendszert támadták.

dflt | 2010. augusztus 4. | 20:51:29

Nahát ez az egész sztori megint messziről bűzlik. Mór 2.0.

Kezdetben többen voltak, estére már csak egyetlen elkövető volt. Az elkövető, akinél egy rakás fegyver van fejbelövi magát, persze előtte símaszkot húz a fejére és bemászik a csomagtartóba is. Ugyanmár kérem.

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:51:14

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 20:48:17

A csendőrség az országosan egységes rendvédelem a HELYI rendőrség mellett.

Hazánkban nem kellene áttérni erre a rendszerre.

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 20:50:07

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Döbrögi | 2010. augusztus 4. | 20:49:25

Pasinszki | 2010. augusztus 4. | 19:33:03

"Emlékszik még a „hugyos forradalomra”? A „forradalmárok” – miközben a Hírtv riportere elélvezett a gyönyörtől – megtámadták az MTV székházát védő rendőröket, hogy aztán kifosszák annak büféjét. Nos a Magyar Köztársaság Bírósága ítéletében megállapította, hogy a rendőrökre kövekkel és Molotov-koktélokkal támadók csupán véleménynyilvánítási jogukkal éltek. A Magyar Köztársaság jelenlegi kormánya pedig kezét-lábát törve kártérítést akar ezeknek a derék polgároknak fizetni, mert a rendőrök nem átalltak védekezés közben csúnya szavakat használni.
"

Az 1848-as és 1956-os hősök pedig fegyverrel támadtak a legitim hatalomra...

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:49:21

adamant | 2010. augusztus 4. | 20:41:11

Imered a közmondást: Alkalom szüli a tolvajt.

Itt az alkalom szülte a gyílkost!

Ki a felelős?

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 20:48:17

Moderálási alapelvek- komment törölve -

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:47:57

adamant | 2010. augusztus 4. | 20:41:11

Vazze!
És ha nincs létszám akkor tegyünk be rendészeti szakközépiskolásokat, polgárőröket.

Vajon hány éves volt ez a szakközépiskolás társ?
Ha nem volt 18 éves (ami valószinű), ki osztotta be éjszakai szolgálatra?
És miért?

Valaki vállalja már el a felelőséget!
Vagy a felelősök most nyaralnak?

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 20:45:43

Moderálási alapelvek- komment törölve -

adamant | 2010. augusztus 4. | 20:41:11

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:34:47

"Megfelelő létszám, mondjuk két géppityus biztosító esetén az eset nem fordul elő."

Hol ez a "megfelelö létszám"????? Borsodban, Hevesen, stb. járörözni kell, hogy megmaradjon az uborka, meg ne vigyék el a lekaszált és bálába gyüjtött szalmát.
Mindenütt ott kellene lenniük, ne nincsenek annyian, hogy mindenütt ott legyenek.

Vagy kellene mág vagy 2-5.000 rendör, vagy kellene egy, a rendörséget tehermentesítö rendfenntartó szervezet (kicsit olyan olaszosan, ahol a politia mellett ott a gandermarie). Nem minden esethez kellene talpig beöltözött intézkedö rendör, elég lenne egy rendfenntartó is (otthagyott kutyagumi esetén).

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:38:44

I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 4. | 20:29:23

Az ilyen tipusú lövés ellen a biztosító rendőrök által ELŐZŐLEG elküldött 7,62-es acélmagos lövedékek adnak bizonságot.

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:34:47

silenthill1 | 2010. augusztus 4. | 20:30:56

Zeta megírta.
Megfelelő létszám, mondjuk két géppityus biztosító esetén az eset nem fordul elő.

Mert a Kalasnyikov gyorsan köpi a vasat és az nagyot üt. Ezt tudják a rossz fiúk is.

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:32:10

bunkóságotoltó | 2010. augusztus 4. | 20:25:37

Egyetértek!

silenthill1 | 2010. augusztus 4. | 20:30:56

bunkóságotoltó | 2010. augusztus 4. | 20:25:37

de basszus, az még oké hogy valaki leköp egy rendőrt, vagy nem engedelmeskedik neki és ráfogjuk a hatalom elleni uszításra. de egy ilyen esetet, ami bármelyik országban megtörténik pár évente, hogy lehet összefüggésbe hozni könyörgöm?

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:30:48

saxxo | 2010. augusztus 4. | 20:19:34

1. A RENDET a rendőrök fokozott jelenlétével próbálják igazolni.
2. Milyen képesítése, fegyvere volt a rendőr társának?
3. Szakmai hiba egy ilyen párost éjszaka ellenőrzésre küldeni.

A felelőst számoltassák el.
Vagy.
Mondjon le!

I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 4. | 20:29:23

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:23:30

"Képzetlen, felszerelés nélküli hatóság?
KI A FELELŐS?"

Jó kérdés. Gondolom azt belátod, hogy egyik napról a másikra nem lesz képzett, felszerelt hatóság.

Még azt sem tudja senki, hogy azt az autót, amelyből tüzet nyitottak egyáltalán leintette e a rendőr, vagy csak lassított és menet közben tüzelt?
Az elmondások alapján az utóbbi a valószínűbb.
Mellesleg a fejlövés ellen milyen felszerelés véd? Rohamsisak?

adamant | 2010. augusztus 4. | 20:25:44

Elszomorítónak tartom, hogy a jelenlegi MO-i helyzetben, hangulatban, amikor intézkedö rendörökön úgy hajtanak át, mint sündisznón az autópályán, vagy sorozatfegyverrel szitává lönek rendeört, meg aki még ott van, akkor igen sok kommentelö társam egyfajta "ugye én megmondtam" elégedettséggel egyre csak a hülye 2 hetes választás utáni kijelentést kérik számon az új kormányon.

Mivel - szerencsére - nem vagyok politikus, így semmi sem kötelez arra, hogy 24 órán keresztül un. diplomatikus módon hazudnom kellene, ezért nyugodt lélekkel kijelenthetem, hogy a "2 hét eltelt, hol a rend" problémájánál sokkal rosszabb a helyzet.

Nálunk mostanra - és ez nem 8 év, de mégcsak nem is 20 év következménye - lassan senkinek, semminek nem maradt tisztelete. Nem maradt a rendörségnek, nem maradt a becsületes munkának, nem maradt a családnak, nem maradt a POLGÁRKÉNT élni akaró embernek.

Bár tudom, hogy teljesen felesleges volt amit leírtam, de (mint Forest Gump a filmben) "...csak ennyit akartam mondani...!"
:(

bunkóságotoltó | 2010. augusztus 4. | 20:25:37

Sokan felelősek ezért, de leginkább a populista, demagóg és hazug politikusok a felelősek, akik ellenzékben uszítottak, kavarták a kakit és most populista szólamokkal, látszat intézkedésekkel mások életének kockáztatásával akarnak politikai tőkét kovácsolni maguknak. De felelősek a rendkívül elkötelezett jobboldali, extrém módon rendpárti eszementek is, akik azt szeretnék ha Pannónia 10 millió lakosából 8 millió rendőr lenne és az ablakuk alatt fél óránként elmasírozna egy század csendőr, meg egy ezred huszár.....szóval ez a rossz a közbiztonság, de mi majd két hét alatt gatyába rázzuk bornírt játék ide vezet. nagyon sajnálom az elesett rendőrt és részvétem a családjának akiknek most nagy fájdalom a fiuk elvesztése és nagyon sajnálom a szegény kisfiút is aki előtt még ott volt az élet.......részvétem. Gondolkodjunk emberek!

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 20:24:25

Moderálási alapelvek- komment törölve -

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:23:30

I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 4. | 20:20:02

Vazze!
Itt valami elszámoltásról, felelőségre vonásról megy a PR szöveg.
Tessék a saját kutya kölykét is számonkérni.

Képzetlen, felszerelés nélküli hatóság?

KI A FELELŐS?

nocsaknocsak | 2010. augusztus 4. | 20:23:06

I'm F.(mint ferenc)
Igazad vanh, szerintem is csak öngyilkosságnak tüntette föl a másik tettes. A rendőrök sok mindent nem mondhatnak el, gyakran hamis információkat hagynak kiszivárogni, vagy nem igazítanak helyre. Ez segíti a munkájukat biztosan. Ilyenkor pláne nem kéne piszkálni őket az újságíróknak, hagy kapják el mielőbb a mocskokat.

saxxo | 2010. augusztus 4. | 20:21:27

Moderálási alapelvek- komment törölve -

I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 4. | 20:20:02

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:18:34

"Pintérnek menni kell!"

Fejezd már be a kampányolást. Nem ide illő téma.

saxxo | 2010. augusztus 4. | 20:19:34

Moderálási alapelvek- komment törölve -

nocsaknocsak | 2010. augusztus 4. | 20:19:09

saxxo, higgadj le! A rasszizmus az ocsmány dolog, és bizony létezik olyan cigány, aki a saját fajtátját gyűlöli. Egyébként a romagyilkosságok rasszista indyíékúak voltak, mint tudjuk. Azért nem kell senkit lecseszni, mert demonstrál a rasszizmus ellen. Ott kellett volna lennie minden politikusnak, minden pártból.

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:18:34

Pintérnek menni kell!

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:16:38

berkenye75 | 2010. augusztus 4. | 20:11:35

A tények beszélnek.
Képzetlen, felszerelés nélküli hatóság az utakon.

Ki a felelős a PR cél miatti halálért?

I'm F.(mint ferenc) | 2010. augusztus 4. | 20:15:35

Az biztos, hogy a rendőrség által elmondottak nagyon messze vannak attól, amit tudnak.
A legfontosabb információk sem tőlük származnak.
Pl az eü dolgozóktól derült ki, hogy kiskaliberű fegyverrel lőttek, a fültanúktól meg az, hogy sorozatlövő fegyver volt.

Nem gondolom azt sem, hogy aki a lebukástól való félelmében(?) elereszt egy sorozatot, az utána megy még párszáz métert és lelövi saját magát is.

bunkóságotoltó | 2010. augusztus 4. | 20:14:51

Most is kiderült, egy féltékenységi dráma zajlott le sajnos, ilyen rettenetes következményekkel, ártatlan áldozatokkal........
????? Hamar megártott az a négy feles. kisfiam!

berkenye75 | 2010. augusztus 4. | 20:11:35

a maszoposokból előtört a mentalÍÍÍtás...

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:10:07

Valaki nem megfelő helyen osztja a parancsokat és ez két ember halálába került!

Pintér mondjon le!

Nem kell az ilyen drágán vett pártszimpátia!

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:08:08

saxxo | 2010. augusztus 4. | 20:01:57

PR célok miatt szakmai hiba történt, ez emberi életbe került!

Ki mond le?

A felelőség nem maszatolható, két ember meghalt.

Ki adta ki a parancsot az ellenőrzésre, megfelelő szakképzett és felszerelt személyzet nélkül?

xanadu | 2010. augusztus 4. | 20:05:17

zeta62 | 2010. augusztus 4. | 19:59:33

Hallottam régebben egy állásfoglalást, mely szerint az éjszakai igazoltatás veszélyes tevékenység, ezért nem is erőltetik.

Ezt nem tudta az vezénylő tiszt?
Vagy a "fentről" jött elvárás miatt nem érvényesítette?

Ki mond le?
A balatonalmádi rendőrkapitány, vagy Pintér?

HIRDETÉS
Elszállítják a svájci re...
Elszállítják a svájci rendszámú gépkocsit, amely mellett minden valószínűség szerint az alsóörsi gyilkos holttestét találták meg
MTI - Koppán Viktor

Helyszínen tartózkodó munkatársunkhoz is eljutott az információ, hogy egy férfi holttestére bukkantak a rendőrök abban a sötét (a késő esti képek tanulsága szerint fekete Skoda típusú) gépkocsiban, amelyet Felsőörs határában egy földút mellett hagytak el. A veszprémi Napló Online este újabb információval állt elő, ezek szerint a kocsin svájci rendszámtábla volt, és a holttest a jármű mellett feküdt. A megyei lap online kiadása úgy tudja, a halotton golyóálló-mellény és csuklya volt, halálát lőtt seb okozta.

A Népszabadsághoz is eljutott az a feltételezés, hogy a halott - aki magyar-svájci kettős állampolgár volt - maga az elkövető lehet. Ezek szerint a férfi öngyilkos lett a kettős gyilkosság után. A rendőrök információink szerint nem találtak olyan nyomot, ami arra utalt volna, hogy valaki elhagyta az erdőszéli helyszínt. A növényzet szinte lehetetlenné teszi ezen a területen, hogy valaki árulkodó jel nélkül távozzon, és a nyomozók kutyái sem fogtak szagot. Az öngyilkosságot elkövető magányos tettes feltételezést támasztaná alá, hogy a délelőttig tartó látványos útlezárásokat mindenütt feloldották, mintha már nem kellett volna attól tartani, hogy egy bármikor lőni kész gyilkos még szabadlábon van.

A rendőrség szinte egész napos hallgatás után este honlapján tett közzé egy szűkszavú közleményt. Ennek a kocsi megtalálására vonatkozó részét szó szerint közöljük: "A gyilkosságok helyszínétől néhány kilométerre - állampolgári bejelentés alapján - egy elhagyott, sötét színű gépjármű mellett ismeretlen férfi holttestére bukkantak a rendőrök, akinek halálát lőfegyver okozta. A külföldi rendszámú autóban több lőfegyvert találtak, köztük olyat, amely számításba jöhet a bűncselekmény elkövetésének eszközeként. A helyszíni szemle adatai arra utalnak, hogy a férfi önkezével vetett véget életének. A két eset közötti összefüggést - igazságügyi szakértők bevonásával - jelenleg is vizsgálják a nyomozók."

HIRDETÉS

Másnap reggelre annyi derült ki, hogy a feltételezett elkövető Svájcban dolgozott, rendelkezett az alpesi ország útlevelével is a magyar mellett. Nevét a rendőrség még nem árulta el, egyes sajtótermékek Sz. Bálintként említik, aki 33 éves, és állítólag hétfőn érkezett Magyarországra.

Ezzel a legfontosabb rendőri feladat megoldódni látszik: a fiatal rendőr és az egyetemista gyilkosa nem követhet el újabb bűncselekményt. Kérdések azonban szép számmal adódnak. Csak párat említve: Ki volt valójában a gólyóálló-mellényével profinak tűnő, de tette után saját életét kioltó elkövető? Mi volt az oka a kettős gyilkosságra? Ha az ellenőrzést akarta megakadályozni, akkor mit rejtegetett? Esteleges szállítmányának ki lehetett a feladója, illetve címzettje? Egyesek felteszik azt is: nem ismerhette egymást elkövető és meggyilkolt rendőr? Bizonyos sajtótermékek homoszexuális kapcsolatot feltételeznek.


Gamauf János főtörzsőrmester fotója a budapesti Hősök terén, ahol gyertyagyújtással emlékeztek az alsóörsi áldozatokra
MTI - Lakatos Péter
Lövések a közúti ellenőrzésen

Minden bizonyság szerint a Felsőörs határában megtalált kocsi az, amelyből hajnalban sorozatlövést adott le egy ismeretlen Gamauf János főtörzsőrmesterre. A közúti ellenőrzés céljából autókat leállító rendőr fejlövést kapott, és azonnal meghalt. A helyszínen az igazoltatás miatt vesztegelő Ford Fiesta típusú gépkocsi két utasát is találat érte. Egy 21 éves Zala megyei fiatallal szívlövés végzett, társát két lőtt sérüléssel megműtötték, állapota kielégítő.

Míg hajnalban még arról szóltak a hírek, hogy a Fordból lőhettek a rendőrre, hamar kiderült, hogy az abban utazó öt fiatal ártatlanul került a lővonalba. A rendőrök még hajnalban lezárták Alsóörs kijáratait, de több környező megyében és Budapesten is útzárakat hoztak létre. Délelőtt már mindenki azt feltételezte, hogy egy ellenőrzésre kiválasztott fekete autóból lőttek lassítás helyett a főtörzsőrmesterre (és környezetére).

Délután még nem lehetett tudni, hogy a kocsiban talált halott férfi egy másik gyilkosság áldozata-e, s Gamauf Jánosnak azért kellett meghalnia, hogy az a bűntény titokban maradhasson, vagy maga az elkövető, aki öngyilkos lett, esetleg az elkövetők egyike, akivel társaik végeztek. Információink szerint az alsóörsi gyilkosság idején a kocsit vezető sofőrt találták holtan. A kocsiban ezen túl egy jelentősebb fegyverarzenált fedeztek fel, amelynek esetleges védelme lehetett a gyilkosság motívációja. Tarjányi Péter rendőrségi szakértő véleményét és további értesüléseinket itt olvashatják.

Lapunk úgy tudja, a rendőrség az autó rendszáma alapján azonosította a tulajdonosát. Kérdésünkre az ORFK nem kívánt nyilatkozni arról, hogy a kérdéses gépkocsit lopott autóként körözték-e. A rendőrség egyébként este 6-ra ígért közleményt a nyomozás eddigi állásáról, de nem tartották magukat ígéretükhöz.

Információink szerint szerdán kora délután a rendőrök Felsőörs határában találták meg a személyautót. Lapunk fotósa a két települést összekötő úttól mintegy 200 méterre, egy erdős részen figyelt fel a helyszínelő nyomozókra. A területre vezető földutat a rendőrök lezárták, a járőrautók pedig valóságos kordont húztak az elhagyott kocsi köré, így egyelőre annak színét és típusát a felsőörsi útról nem lehet megállapítani.


Az igazoltató rendőrök autóját és a fiatalok Fordját szállítják el a gyilkosság helyszínéről
Népszabadság - Móricz Simon
Két halálos áldozat Alsóörsön

Gamauf János rendőrnek esélyes sem volt, fején találta el az első lövés. A rendőr Balatonalmádiban dolgozott baleseti helyszínelőként, és a nyári turista szezon miatt kapott utasítást közúti ellenőrzésre. Ez azonban nem jelenti, hogy utóbbira nem képezték volna ki alaposan. Gamauf főtörzsőrmester áprilisban kapott szakmai elismerést.

Balogh Csaba, balatonalmádi önkormányzati képviselő a helyi polgárőr egyesület alelnökeként számos alkalommal járőrözött együtt a 29 éves, nőtlen, szüleivel együtt élő Gamauf Jánossal. Legutóbb három nappal ezelőtt voltak együtt szolgálatban. - János a legprofibb rendőrök közé tartozott: erős testalkata és határozott fellépése ellenére rendkívül kulturáltan viselkedett minden intézkedés során - mondja Balogh Csaba. - Szerette és értette a szakmáját. Halálával súlyos veszteség érte a várost és környékét.

A Fordban utazók hallották a lövéseket, de percekig nem tudták felfogni, hogy mi is történt. Csak ezután vették észre, hogy egyik társukat halálos lövés érte. Németh Ádámot szívén érte a lövés. Apja délután Zala megyei otthonában nyilatkozott megtörten tudósítónknak. Erről bővebben itt olvashat >>

A sérült egy hét múlva hagyhatja el a kórházat

Egy másik utas kórházba került. Őt a szétlőtt ablak szilánkjai sebesítették meg - írta az MTI rendőrségi közlés alapján. Tudósítónk ezzel szemben kórházi forrásból úgy értesült: két lőtt sebbel műtötték meg. Erről tudnak a fiatalember Zala megyei ismerősei is. Sz. J. L.-t jelenleg a veszprémi kórház baleseti sebészetén ápolják.


Megemlékezés délután az alsóörsi gyilkosság helyszínén
Népszabadság - Móricz Simon
Rácz Jenő főigazgató kérdésünkre elmondta, a fiatalembert két lövedék érte, a lövések nyolc napon túl gyógyuló súlyos, de nem életveszélyes sérüléseket okoztak. A főigazgató hozzátette, az éjszaki műtét jól sikerült, reményei szerint a sérült egy hét múlva elhagyhatja a kórházat. Tudósítónk megpróbált beszélni a fiatalemberrel, de a nővérekkel azt üzente, nem kíván nyilatkozni a történtekről.

Néma megemlékezés Alsóörsön

Az éjszakai tragédia helyszínén, az alsóörsi kemping előtti balatoni útszakasznál csendes megemlékezést tartanak a helybeli és balatonalmádi lakosok; gyertyát, mécsest gyújtanak, egy szál virágot helyeznek el az út szélén. A csendben emlékezők, néma főhajtók közt volt a település polgármestere is, több helybeli képviselő és civil szervezet vezetője. Jelen volt Balatonalmádi alpolgármestere is és több almádi lakos, a 29 évesen meggyilkolt rendőr ugyanis Balatonalmádiban lakott, és az ottani kapitányságon szolgált.

Kegyelettel emlékeznek a néma főhajtók az éjszaka szintén lelőtt 21 éves alibánfai (Zala megye) főiskolásra is. A kegyeletüket gyertyagyújtással, virággal lerovók között - akik folyamatosan érkeznek a helyszínre - üdülők, turisták is vannak.

 
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra    204 komment

HIRDETÉS

HIRDETÉS
.
HIRDETÉS
. .
Galériák
     

Ez a címe

KÖVETKEZŐ » « ELŐZŐ
HIRDETÉS
. .
HIRDETÉS
. .
HÍRMÁTRIX . NOLTOP10
   olvasottak   
HIRDETÉS
HIRDETÉS
=