durumo | 2010. március 18. | 19:47:15
Na mi a helyzet, kihűlt a téma, vagy "lekevertek"?
durumo | 2010. március 18. | 17:48:43
http://www.policestateplanning.com/european_parliament.htm
Például. De kereshetnék még.
Kedves unatkozó újságírók, Európa parlamenti képviselők - lehet kutakodni, nyilvánosságra hozni, vitára bocsátani. Vagy ez "nem gyereknek való vidék"? Ne üsse bele az orrát egy hétköznapi ember olyan dolgokba, amik "csak" emberi mivoltának lényegét befolyásolhatják?
Igen, tudom, én is pszichotikus vagyok, meg családilag is terhelt. Ahogy a delfinek is.
durumo | 2010. március 18. | 17:41:29
„A 90-es évekre a technológiai eljárás oly mértékben tökéletesedett, hogy az érzelmek, a gondolatok, az emlékezet és az egész gondolkodás külső eszközökkel való manipulálása is lehetségessé vált.”
…
„… lehetővé teszik az akaratlagos izommozgások gátolását, az érzelmek (és ezáltal a cselekedetek) befolyásolását, alvó állapot indukálását, szuggesztiók közvetítését; továbbá képesek a rövid illetve hosszú távú memóriafolyamatokat megzavarni, abba meghatározott élményanyagot ültetni, vagy éppen törölni onnan.”
…
„…rejtélyes” betegségeket okozhatnak, illetve nagy távolságból is szívbénulást vagy komoly légzőszervi zavarokat idézhetnek elő, hogy csak néhányat említsünk a számos lehetséges effektus közül.”
dr. Nick Begich, James Roderick: Földfelkelte
durumo | 2010. március 18. | 16:19:19
Nem sci-fi amit írok, bárki utána járhat, akit érdekel. Én is megtapasztaltam egy-két dolgot. Nem akartam elhinni, hogy ilyen megtörténhet, és hogy velem történhet meg, s mikor egy pszichiáternek kezdtem volna erről beszélni, egyből - szinte félve - a szavamba vágott és hallucinációkat, pszichózist, meg "esetleges "családi terheltséget" kezdett emlegetni. Kvázi: ne fecsegjek túl sokat ilyesmiről, mert ezeket a "kategóriákat" húzhatják rám. Pedig ha jó szakember, neki is tudnia illik ezekről a dolgokról. Meg arról is, hogy egy szintén jó pszichiáter hipnózissal mi mindent tud kihozni valakiből mindenféle pszichózis nélkül. Ennyit a "kérjük pszichiáter, szakember segítségét" dologhoz.
Tamás1 | 2010. március 18. | 16:03:53
Kedves Leviticus! Az az agyrémet Bibliának hívják, ha nem tetszik, javaslom Istennél fellebbezni.
Egyébként semmi sértőt nem írtam, azt gondolom, csak azt bátorkodtam jelezni, hogy keresztény világnézettel, ez az eset nem olyan bonyolult, és ebből a szemszögből nem elképzelhetetlen, hogy nem egy ismeretlen mészárolta le a családot.
Az emberi logika, a fizikai tapasztalatai alapján igyekszik megoldani ezt az esetet is, de itt szerintem hiába keresünk emberi logikát, mert az ok nem megtapasztalható érzékszervekkel.
Egy démonizált ember nem tudja mindig azt tenni, amit helyesnek talál, mert nem szabad az akarata.
Sokan tesznek olyan dolgokat, amelyek miatt utólag komoly gyötrelmeket élnek át, de legközelebb mégis újra megteszik. A drog, és alkoholfüggőség is ilyen. Amellett, hogy ez az eset szélsőséges, erről van szó. Meggyőződésem, hogy ha időben kap lelkészi segítséget az illető, a család nem pusztult volna el.
Azt pedig, javaslom, hogy gondold át, miért zavar ennyire egy keresztény világnézetű vélemény.
Az eset egyébként szörnyű, és családos emberként hányinger, még belegondolni is.
durumo | 2010. március 18. | 15:52:51
Bármelyik verzió lehet igaz. Én annyit fűznék még hozzá, hogy szakemberek, szakirodalmak szerint (!!) a depressziósok látják reálisan a világot, a "normálisok" egy kicsit rózsaszínűbb árnyalatban. Ez valószínűleg védekezési ösztön, hogy elviselhető legyen az élet, különben mindenki öngyilkos akarna lenni. Álszent dolog amúgy is ez az "elítéljük az öngyilkosokat", meg "mentálisan sérült" dolog. Nézzetek körbe!! Ha valóban reálisan szemlélődik az ember, nem "ésszerű" a dolog? Nem véletlenül emlegettem a delfineket. Olyan jól értesültek vagytok, biztosan tudjátok, mi mindenre képes manapság a haditechnika, kezdve az ember finom elektromágneses, mentális rendszerébe való olyan szintű beavatkozástól, amitől úgy érzi valaki, mintha "Isten szólna hozzá" (idézet egy orosz tudóstól), az időjárásba való markáns beavatkozás és pl. "távolról gyilkolásig", amit a kutya se tud bizonyítani. Olvasgassátok egy kicsit a legújabb (ami azért úgy kb. 10-20 évet jelent) haditechnikákról szóló honlapokat, EP határozatokat.
"Az érzékeny orrú méhecske nem megy olyan helyre, ahol permetezve van. De ahol már ott van ugyebár..."
Barcsi | 2010. március 18. | 15:32:37
Füli, van mit beszélni az egészségügyről, de ezt nem lehet a nyakukba varrni. Nem járt orvoshoz, nem jelentette senki, hogy ez az ember mentálisan sérült.
Ha valakinek van egy lábszárfekélye és nem jár kezelésre, akár meg is rohadhat. És nem az egészségügy hibája. Nem nyomozhatnak a páciensek vagy a leendő páciensek után.
Füli | 2010. március 18. | 13:13:58
Milyen szinten állhat ma nálunk a lelki egészségügy, ha egy ilyen utólag egyértelműen nagyon súlyosnak mondható betegség nem kapott gyógyítást? Úgy gondolom egyébként, hogy egy rossz gondolat, egy rossz emlék felidéződése is elvezethet akár ilyen szörnyű következményekhez. Ha valaki nem talál választ a gondjaira, nem tudja levezetni feszültségeit, aki évtizedekig mélyen őrzi sebeit, úgy, hogy megjátsza szociálisan egészségest, és talán nem meri, fél, szégyelli kimondani a dolgait, abból bizony akár ez is kisülhet sajnos.
honnoya | 2010. március 18. | 12:49:48
Ebben a történetben nagyon nem stimmel nagyon sok minden. Ma Magyarországon a lakosok 25%-a szenved valamilyen szorongásos, depressziós kórképben, és 1%-uk az, aki ennek valamilyen súlyos formájában, pl. tudathasadásos skizoid, v. hallucinációkkal tarkított változatában. Ez 100 000 embert jelent. Ilyen körülmények között miért nem gyilkol 100ezer emberből 99 999 közül senki? Ennél a férfinél miért most történt, miért nem az elmúlt 8 évben bármikor??
Azért mert valószínűleg nem így történt az eset. Van egy értelmiségi apa, akinél reggel 8 órakor, miután épp telefonon beszélt egy ismerősével miszerint éppen reggelit készít a családjának - vélhetően tiszta tudattal, nem hajnali háromkor egy betépett gyógyszerezett+italos éjszaka közepén - egyszercsak elpattan a cérna és megy a baltáért. És van egy feleség, aki szintén tiszta tudattal nem hallja, ahogy baltával kivégzi 2 különböző szobában a gyerekeket, és utána mégcsak nem is védekezik. Utána meg a rendőrség szerint hirtelen önkívületi állapotba került apa a szobában betakargatja paplannal az áldozatokat és a leírt módon megöli magát..
Szerintem minden emberben van egy valamilyen szintű önkontroll, és az eddig előadottak szerint (ismerősök állítása, családi körülmények, stb.) én elképzelhetetlennek tartom hogy valaki, minden önkontrollját elvesztve, ezt a bűncselekményt így követi el. Egyszerüen lehetetlenség.
Olyan kezdeti szakaszban tart a nyomozás, hogy szerintem lehetetlenség minden kétséget kizárólag állást foglalni,
gabe9 | 2010. március 18. | 11:32:00
Kedves Leviticus! Ez esetben gratulálok, a gyerekeid bizonyára angyalok és soha nem fordult még elő, hogy követeltek rajtad egy ételt, és miután fél órát szenvedtél az elkészítésével, közölték, hogy mégsem kell, hanem inkább más kell, majd kiöntött kakaó mellett hisztit rendeztek a ruhájuk ujjába törölve az ételmaszatos szájukat... A legtöbb ember elviseli ezt, mert van önuralma, szereti a gyerekeit, türelmes velük stb. Én pl. fenn sem akadok ilyesmin, de látom, hogy a párom már egy fokkal nehezebben viseli, de azért elviseli ő is, mint ahogy minden normális ember... De egy beteg ember nem!!!! Amúgy attól még, hogy adott témában műveltebb és tapasztaltabb vagyok, mert többet olvastam róla, netán láttam is magam körül, és tudom, amennyire tudni lehet, hogy hogyan működik az emberi agy, az emberi viselkedésről is többet tudok, mint a kedves jelenlevők többsége, mert 30 éve tanulmányozom, attól én még nem tudom könnyebben elfogadni, megemészteni a történteket, épp ellenkezőleg: mivel többet látok mint mások, sokkal nehezebb és fájdalmasabb az egész. Szóval tévedsz: nem értem meg az apát, abban az értelemben, ahogy te képzeled, semmiképp. Én azokat sem vagyok képes bántani, akik engem bántanak.
forgomorgo | 2010. március 18. | 11:11:46
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Leviticus | 2010. március 18. | 10:22:47
Tamás1
Na,sokkal bölcsebb lett volna,ha csendben maradtál volna.
Nem olvasod el figyelmesen a hozzászólásokat,csak beírsz egy vallásos agyrémet.
Ha még valami valóságtartalma is lenne a te "démonikus sztoridnak",akkor is ,az egy éjszakai,vagy hajnali zavaros tudatállapothoz passzolna,NEM a családi reggelizéshez!
Leviticus | 2010. március 18. | 10:21:45
gabe9
Tudom,hogy ma Magyarországon stigmatizációval ér fel az a megállapítás,hogy "beteg vagy,öregem",de mégis azt kell most írnom neked.
Nem olvastam a 09.53.45-ös hsz-t,amikor megfogalmazódott ez bennem. :(
Ebből a mondatodból ugyanis sok minden kiderül:"...ez az egy dolog frusztrál,és sírásra késztet,amúgy tökéletesen boldog lennék és elégedett az életemmel."
Az is ilyesztő,amilyen simán "megérted" a családtagjait legyilkoló,kiborult embert.
Neked tényleg segítségre van szükséged azonnal,bármilyen pozíciót is töltesz be a társadalmi életben.Hidd el ,nem a rosszindulat beszél belőlem!
Leviticus | 2010. március 18. | 10:20:38
gabe9
Igen és nem 1!
Leviticus | 2010. március 18. | 10:19:09
gabe9
Tudom,hogy ma Magyarországon stigmatizációval ér fel az a megállapítás,hogy "beteg vagy,öregem",de mégis azt kell most írnom neked.
Nem olvastam a 09.53.45-ös hsz-t,amikor megfogalmazódott ez bennem. :(
Ebből a mondatodból ugyanis sok minden kiderül:"...ez az egy dolog frusztrál,és sírásra késztet,amúgy tökéletesen boldog lennék és elégedett az életemmel."
Az is ilyesztő,amilyen simán "megérted" a családtagjait legyilkoló,kiborult embert.
Neked tényleg segítségre van szükséged azonnal,bármilyen pozíciót is töltesz be a társadalmi életben.Hidd el ,nem a rosszindulat beszél belőlem!
gabe9 | 2010. március 18. | 10:12:11
Kedves Leviticus, bocs a személyes kérdésért: van gyereked?
Leviticus | 2010. március 18. | 10:06:50
Tamás1
Na,sokkal bölcsebb lett volna,ha csendben maradtál volna.
Nem olvasod el figyelmesen a hozzászólásokat,csak beírsz egy vallásos agyrémet.
Ha még valami valóságtartalma is lenne a te "démonikus sztoridnak",akkor is ,az egy éjszakai,vagy hajnali zavaros tudatállapothoz passzolna,NEM a családi reggelizéshez!
gabe9 | 2010. március 18. | 10:03:11
Kibekkelő mond valamit. Egyrészt ami nekem is eszembe jutott már: a pszichológus bölcsész, a pszichiáter pedig orvos. Nem tudom biztosan, de logikusan úgy gondolom, hogy az előbbi max. beszélget veled, tanácsadást tart, de tényleges kezelésben részesíteni, gyógyszert (pl. antidepresszánst) felírni alighanem csak orvos írhat...
Abból pedig, hogy ki jár síelni, vagy hány autója van, nem lehet következtetéseket levonni, attól még lehetett többszázezer forintos hitelkeret-túllépése, vagy milliós tartozása. Ismerek bőven olyanokat, akik nagy lábon élnek, pedig nem tehetnék meg, de nem bírnak lemondani a jóról, ezért aztán inkább tartoznak fűnek-fának...
gabe9 | 2010. március 18. | 09:53:45
Simonmondja: ne gondold, hogy ilyen egyszerű az emberi agy, és ennyire könnyű megérteni, ha nem voltál soha hasonló helyzetben.... a hipochonder azt képzeli, hogy valami nagy (rendszerint gyógyíthatatlan és halálos) betegsége van. Nekem mortofóbiám volt, vagyis halálfélelmem, és előfordult, hogy úgy eluralkodott rajtam, hogy azért támadtak szuicid gondolataim, mert nem bírtam elviselni a rettegést, ezért előbb túl akartam esni a dolgon (értsd: azért akartam meghalni, hogy ne féljek a haláltól). Az más kérdés, hogy végül meg sem próbáltam. Aki pszichésen beteg, az pont azért az, mert irracionális. Van egy közös sajátság az öngyilkosokban és a hirtelen felindulásból szeretteiket gyilkolókban: átlagosnál sokkal alacsonyabb szerotonin-szint. Én azzal kezdtem volna, hogy megnézem az apa gerincvelői folyadékában az 5HIAA-szintet (ez a szerotonin bomlásterméke). Legalább annyira árulkodó nyom, mint az ujjlenyomat.
kibekkelő | 2010. március 18. | 09:51:30
1) Ismeretem mélyen vallásos öngyilkos.
2) gabe9 nem cinikus, a kommentjeinek van egy intellektuális szála, nem érdemes mocskolódni, mert megint eljutunk a fidesz-jobbik-maszop lopásokig.
3) Hogyan lehet a pszichiátert a pszichológussal összetéveszteni? Szegény média és szegény mi. Írtam már kedden, hogy ez Truman Capotehoz hasonló tollára és oknyomozására kívánkozó eset. Elképzelem a Napló mit fog leadni.
4) Viszont azt nem értem, hogy egy győri belsőépítésznek minek az elektromos fűrész? Ágakhoz levágásához? Akkor még sem kereshettek annyira jól vagy nagyon IKEÁsok voltak, mert ezen a életszínvonalon a faluból 2000-3000 ft-ért fel lehet venni/ felvesznek munkást.
Tamás1 | 2010. március 18. | 09:44:08
Kedves hozzászólók! Egy ilyen tragédia feldolgozása ateista, és materilalista világképpel lehetetlen. A Biblia világosan, és érthetően ad magyarázatot ilyen esetekre is. Nemzetközi keresztény irodalma van démonikus befolyás okozta betegségeknek, annak tüneteinek. Magam is tapasztaltam hasonló, bár ennyire nem durva esetet, ahol sem a pszichológus, sem a természetgyógyász nem tudott sem magyarázatot, sem segítséget adni, az illető viszont valóságosan gyötrődött. A Biblia állítása, hogy még ilyen súlyos esetekből is van kiút, de ehhez gondolkodásmód váltás, megtérés szükséges, és elfogadni, hogy van egy minket körül vevő világ, amiben Isten nélkül az ember nem képes uralni saját életvezetését. Jézus Krisztusban megvan a kiút, az embergyilkosnak is nevezett sátán uralma alól.
gabe9 | 2010. március 18. | 09:42:52
Gondolkodó, kérlek, gondolkodj. Nem írtam semmi vicceset. Empátiából épphogy több szorult belém, mint amennyi józan ésszel elviselhető. Ha pszichiáterre volna szükségem, pont azért, mert már attól is jó hosszú időre kiborulok, ha balesetben meghal egy gyerek... vagy ha az ukrán szervkereskedők kezébe kerül (ez is jelenleg létező dolog).
simonmondja | 2010. március 18. | 09:41:30
Ha valakinek nem tiszta, a hipochonder egy olyan szorongó, aki félti az egészségét.
A hipochonder, mint öngyilkos az egy baromság.
Kiterjesztett öngyilkosságot meg az követ el, aki csődbe ment.
Az viszont nem síelésből szokott visszajönni.
Ideges fölkoncolást nem a reggeli kakaó mellett, hanem éjjel belőve hazatámolyogva követnek el.
Három csajt egyszerre váratlanul meglepni pedig az tud, aki legalább hárman van.
gabe9 | 2010. március 18. | 09:36:30
Leviticus, egy dolog nem lehet soha egyértelmű: hogy mi volt az utolsó csepp, amitől az apában szakadás történt. Sajnos bármi apróság lehetett. Nem lehet könnyen napirendre térni, abban igazad van, ami engem illet, én az ilyenek után egyáltalán nem tudok soha többé "napirendre térni", ha a 2006-os mucsai eset jut eszembe, szinte fizikai rosszullét kerülget amiatt, hogy nem tudok semmit tenni, akkor sem tudtam semmit tenni, mert nem is tudtam róla, belegondolva, hogy ugyanez megtörténik újra és újra, talán nem itt nálunk, talán nem ezen a földrészen, kisgyerekek naponta halnak erőszakos halált, és semmit, semmit nem tudok tenni ellene - engem ez az egy dolog frusztrál, és sírásra késztet, amúgy tökéletesen boldog lennék, és elégedett az életemmel. De naná, hogy cinikus leszek, amikor azt látom, hogy nem elég az a harag és gyűlölet, amivel tele van a világ úgy is, egy ilyen esetnél mindenki bűnbakokat, titkos ellenséget keres, hogy legyen kit utálni... mintha a gyűlöletből soha nem lenne elég. Nos, nekem elég :(
gondolkodo | 2010. március 18. | 09:22:24
gabe9 | 2010. március 18. | 09:07:42
Úgye, Te nem vagy olyan alpári, hogy a hsz-edet viccesnek gondoltad? Ám, ha nem, akkor sürgősen keress Te is egy pszichiátert, aki hajlandó Veled foglalkozni, mert az ilyen egyén, aki ennyire nélkülözi az empátiát és ilywt ír, mint a hsz-ed, sürgős orvosi kezelésre szorul!
Igyekezz addíg, míg egy hozzád hasonló ki nem találja, hogy csak lelkes ember ember, te nem vagy az, tehát téged láb alól eltenni ugyannyira nem bűn, mint az étkezési célokra tenyésztett más egyedeket!
Leviticus | 2010. március 18. | 09:12:29
gabe9
Ez kőkemény cinizmus.
Nem lehet ilyen könnyen napirendre térni egy ilyen tragédia után.
"...amikor a vizsgálatokból egyértelműen lehetett rekonstruálni az eseményeket."
Pont az a lényeg,hogy még nem egyértelműen lehet!
gabe9 | 2010. március 18. | 09:07:42
Persze az is lehet, hogy a nemzetbiztonságnál dolgozó testvérrel együtt mindkét szülő neonáci kém volt, és a belső építészetet csak arra használták, hogy különböző cégekhez bejutva információkat nyerjenek, a két szőke kislány pedig übermenschen klón volt, akiket a földönkívüliekkel szövetkezve tovább akartak tenyészteni, hogy előállítsák a tiszta germán fajt, de a titkos etnikai terrorszervezet minderre rájött és lemészárolták őket - csak ez kevésbé valószínű, mint az előbbi magyarázat.
Frigyes | 2010. március 18. | 09:07:07
A rendőrségi megnyilatkozások és a „szakértők” által felvázolt elkövetési módok olyanok, mintha azokat egy harmadosztályú hollywood-i forgatókönyvíró agyalta volna ki. Vagy egyszerűen annyira dilettánsok az esetet kommentáló rendőrségi „show-vívők”, hogy még egy életképesnek tűnő, koherenciazavar-mentes hazugságot sem tudnak összedobni.
Mert ha jól értem a kommunikált történteket, a síelős családi túra után a családfő megterített a családnak, majd hirtelenjében baltával (ami nem jellemzően konyhai vagy szobai tartozék – és jellemzően nem használjuk reggeli közben) megölte a szoba felé menekülő, de nem védekező anyát, majd csendben és feltűnés nélkül végett a két gyerekkel – anyával és a két gyerekkel összesen pár percen belül. Ezt követően, felvágott erekkel, és szúrt mellkasi sebbel fogta (és beindította) a többkilós, zakatoló motoros láncfűrészt és többször megkísérelte saját magát feldarabolni.
És valóban, nem egy elba[ltáz]ott nyomozást láthattunk. Példának okáért a móri mészárlás nyomozását, vagy akár a tatárszentgyörgyi gyilkosság helyszínelését.
Bár azon sem lennék meglepve, ha Árpádsáv Agitprop qrvulinfos szerkesztősége már megkezdte volna bedumálni elkövetőnek a cigány- és politikusbűnözőt az esetbe – melynek máris észrevehetők a „felvezetése” némely kommentben. És ne lepődjünk meg azon se, ha már szervezés alatt lenne a következő gárdajárás Tényőre.
gabe9 | 2010. március 18. | 09:04:25
Kedves Connor86, és többiek!
Több helyen megírták, hogy az anyukának nemrég volt autóbalesete, műtötték a lábát, tehát aligha futkoshatott akárhová. Sokkal valószínűbb, hogy ágyban feküdt felpolcolt, bekötözött, netán gipszelt lábbal.
Az apánál sajnos az erre való hajlam genetikailag kódolva volt. Persze nem lesz mindenkiből gyilkos-öngyilkos, akinél ez van, de ha depressziós és hipochonder volt, plusz az anya balesete miatt több házimunka és a megszokottnál nagyobb stressz zúdult a nyakába, akkor sajnos a cérna elszakadásához bőven elég, ha a kettő közül az egyik gyerek hisztizni kezdett, mert mondjuk ő akarta a rózsaszín bögréből inni a kakaót, amiből a testvére ivott, közben meg netán az anyuka is kikiabált, hogy kihűl a kávé, ha nem viszi már be... kitt-katt...
Hogy valaki saját lábán ment valahova, vagy odahúzták, egyértelműen megállapítható, mert mindkettő nyomot hagy (ha a kiömlött vér mennyiségéből amúgy nem lenne egyértelmű, hogy ki hol halt meg) - az ehhez szükséges vizsgálathoz, plusz ujjlenyomatelemzéshez, meg a többihez idő kell, ezért nem mondtak először a rendőrök semmit, csak találgattak, és később, amikor a vizsgálatokból egyértelműen lehetett rekonstruálni az eseményeket, akkor mondták el, hogy mi, hogyan, és milyen sorrendben történt.
(persze az is lehet, hogy a nemzetbiztonságnál dolgozó testvérrel együtt mindkét szülő neonáci kém volt, és a belső építészetet csak arra használtak, hogy különböző cégekhez bejutva információkat nyerjenek, a két szőke
Leviticus | 2010. március 18. | 08:43:35
Értem amit mondasz,de így a média is nagyobbat csavar rajta.
Tegnap volt pofájuk az Indexen ilyen cikket kitenni:Mindenki lehet gyilkos
A hermetikus lezárást azért említettem,mert kert van,sár van,erdőszélen van,tehát nem engedtem volna,hogy tönkretegyék a nyomokat az első 1-2napon.
Csak a szomszédokat engedtem volna oda,a médiát nem.
forgomorgo | 2010. március 18. | 08:09:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
forgomorgo | 2010. március 18. | 08:05:41
Moderálási alapelvek- komment törölve -
Leviticus | 2010. március 18. | 08:05:05
Gallicus
"Mór óta soha nem biztos az első nyomozati eredmény." X(
Egyetértek.
Mennyire életszerű az,hogy egy családszerető apa reggelit készít a feleségének,gyermekeinek,majd miután elfogyasztották...bemegy a baltáért.
Én nem adtam volna ki semmi információt egy hétig legalább a rendőrség helyében,hermetikusan elválasztottam volna az egész ház környékét!!!
Könyörgöm,ez a család megérdemelné,hogy tisztességesen kivizsgálják:GYILKOSSÁG történt-e?
simonmondja | 2010. március 18. | 04:51:06
Connor86.
Igazad lehet.
Ebben a mesében minden sántít.
Hipochonder depressziós és ezért síelni viszi a családját, majd kakaót készít és hirtelen baltás gyilkos lesz.
connor86 | 2010. március 17. | 23:14:49
Továbbá ami ebben a sztoriban nem kerek:
ha valaki előtte összevagdossa a kezét valamint szétszúrkálja a szerveit hogy van ereje beindítani egy fűrészt?
Plusz a két kisgyerek teste bebugyolálva volt azt írták. Miért ?
Mintha az anya a szobához rohant volna mielőtt megtörtént a tragédia. Hisz neki a teste ott volt. Itt a védekezésnek is fenn kellett állnia.
Még egyszer, mondom én ezt a rendőri mesét nem veszem be!
Reggelit csinált a családnak majd egyet gondolt és kirohant a nagybaltához hogy lekaszabolja a családját? Azalatt hol volt az anyag meg a gyermekek???
Plusz reggel 8-9 között? És este 7kor tűnik fel hogy nem válaszol a család? Azt se felejtsük el h. ünnepnap volt.
connor86 | 2010. március 17. | 23:10:22
Szervusztok! Olvasom a kommenteket és gondoltam én is tollat ragadok. Szerintem gyilkosság történt. Szó szoros, maffia szerű kivégzés. És nem a család ellen irányulhatott. Hanem a testvérrel szemben. Ha jól tudom az NNI munkatársa volt. Mostanában rengeteg korrupciós ügy látott napvilágot. Az indítékokat nem tudom, de szent meggyőződésem hogy a rendőrség eltussolta az ügyet, Lehetséges a politikának is szerepe van ebben. Az meg hogy nem voltak külső nyomok? Ki a franc bizonyítja mindezt ? Egy szó mint száz. Ez borzalmas tragédia. És gyilkosság.
Gallicus | 2010. március 17. | 22:58:07
Lehet, hogy félreérthető voltam, de arra akartam rávilágítani, hogy egyáltalán nem biztos, hogy a rendőrség első verziója a biztos. Láttunk már nem egy nagyon is félre nyomozott gyilkossági ügyeket. Mór óta soha nem biztos az első nyomozati eredmény.
mokusok | 2010. március 17. | 22:28:54
Szerintem meg féltékenység van a hátérben... De elég szomorú...
durumo | 2010. március 17. | 22:20:00
Hát ez az!
osi ereny | 2010. március 17. | 22:01:04
Kedves Ferikem,
"a tényői családi tragédiában meghalt nyolcesztendős Sz. Ajna. " A kisgyerek nem meghalt hanem meg lett gyilkolva. Erted? Meghozza egy gyava, fereg altal. Amellett hogy gyertyat gyujtunk, az egesz tarsadalomnak fel kell szolnia ez ilyenfajta eroszak ellen. Ez egyszeruek nem emberi viselkedes, magatartas, ez egyszeruen elfogadhatatlan. Noncs ra kifogas. Ha valaki ilyesmi elkovetesere meg csak gondol is, tudja hogy tettet az egyesz orszag eliteli, a nevere undorral es gyulolettel fog emlekezni mint egy gyava, szornyre mindorokke. Sz K, you will NEVER rest in peace.
gabe9 | 2010. március 17. | 21:37:31
Kedves durumo!
A delfinek nem lesznek öngyilkosok... Őket mi, emberek gyilkoljuk meg, amikor a tengeralattjáróink szonárjával bezavarunk a navigációjukba.
gabe9 | 2010. március 17. | 21:34:35
Kedves Gallicus!
Bizonyára soha nem próbáltad felvágni az ereidet - nem olyan könnyű az. Ha meg is akar valaki halni, a fájdalom, meg a milliárd éves életösztön leállítja, erősen gátolja a mozdulatokat, nem tud mélyre menni a kés. Nem véletlen, hogy krimikben is onnét tudják, hogy ha nem öngyilok volt, hogy hiányoznak a próbálkozó vágások, mert előbb az ember csak próbálkozik, de eltart egy ideig, míg tényleg komoly sebet tud ejteni magán... A pasi nyilván megunta a kísérletezést.... aztán ugyanez történt, amikor a homlokához rakta a láncfűrészt: OK, hogy megvágja magát, de ugye nem gondolja senki komolyan, hogy szép nyugodtan szét tudja fűrészelni a csontot, míg eljut az agyig? Naná, hogy ösztönösen elkapja onnét a fejét, reflexszerűen, amint belevág... Viszont ha a nyaki ütőérre rakjuk a láncfűrészt, és úgy nyomjuk meg a gombot, na onnét már nincs visszaút.
Anon | 2010. március 17. | 20:36:54
Nem lehet frissíteni mert ez egy sz@r vagy esetleg böngésző program függő hiba.
Anon | 2010. március 17. | 20:30:17
Köztudott hogy a sportlövészet legálissá teszi sokaknak a fegyvertartást és egyáltalán nincs szó sportolási szándékról. Úgy, hogy felesleges ide keverni ezt a dolgot. Azért ha minden dilis rendelkezne lőfegyverrel akkor könnyebben meghúznák a ravaszt ha bármilyen okból felmenne náluk a pumpa mint ez a láncfűrészes dolog ami azért elég nyűgös ahhoz hogy tartani kéne tőle hogy beindítja agresszív szándékkal.
Mouth Hero | 2010. március 17. | 20:26:18
"Ez meglehetősen valószínütlennek tűnik."
Csak a filmekben halnak meg egy láblövéstől az emberek. Egy "szakszerűtlen" vágással inkább csak kaszabolni lehet, ölni nem. Különösen nagy szakértelem, vagy nyers brutalizmus kell akkor, ha az ember önmagát készül felszeletelni.
Akos2986 | 2010. március 17. | 20:11:03
Frissítésnél mért rakja be újra a kommentet?
Akos2986 | 2010. március 17. | 20:05:59
Azért szép,hogy mikor a másik eset volt akkor lehetett a sportlövőket,fegyvertartókat "szidni" ,hogy tőlük kell elvenni a fegyvert meg minden és, hogy most most az Igrend nagyjából megszüntette a sportlövészetet és az utánpótlásnak is nagyjából vége egy újabb szomorú eset,ahol késsel láncfűrész volt az eszköz.Most mi lesz?Ilyenkor a nagy tiltósok halgatnak hogy igen megmondtuk lessz más amivel elkövetnek gyilkosságot.Akkor és most arra kellet volna koncentrálni hogy az egészségügy leamortizálása és az elmebetegek ilyen kezelése hova vezet.
Akos2986 | 2010. március 17. | 20:02:46
javítás "eset,ahol kés és láncfűrész volt az eszköz.Most mi lesz?Ilyenkor a nagy tiltósok hallgatnak, hogy igen(mi) megmondtuk lesz más amivel elkövetnek"
Gallicus | 2010. március 17. | 20:01:19
Volt egy olyan elejtett információ, amely szerint a rendőrség feltételezi, hogy az apa követte el a gyilkosságokat, majd végzett magával is. Viszont nem zárják le addig a nyomozást, amíg ez minden kétséget kizáróan meg nem történik. Ez pedig még hónapokig eltarthat.
Természetesen nincs okom kétségbevonni a nyomozati cselekmények eddigi eredményét, viszont az a tény, hogy az apa miután végzett a család tagjaival ezután előbb felvágta az ereit, majd többször megszúrta magát, végül elment a garázsba, ahol elindította a motoros láncfűrészt, majd ezzel megvágta a homlokát, végül a nyaki ütőereit szagatta fel. Ez meglehetősen valószínütlennek tűnik. Ez inkább olyan benyomást kelt, mintha valaki(k) kínozták volna valamiért.
A csákvári családírtáshoz még csak nem is hasonlít, ami mintegy 10 éve történt, amikor is egy tanár előbb megölte a családját (feleségét, két leányát), eltűntette a kutyáit, majd Budapesten a metró elé vetette magát.
Akos2986 | 2010. március 17. | 20:00:28
Azért szép,hogy mikor a másik eset volt akkor lehetett a sportlövőket,fegyvertartókat "szidni" ,hogy tőlük kell elvenni a fegyvert meg minden és, hogy most most az Igrend nagyjából megszüntette a sportlövészetet és az utánpótlásnak is nagyjából vége egy újabb szomorú eset,ahol késsel láncfűrész volt az eszköz.Most mi lesz?Ilyenkor a nagy tiltósok halgatnak hogy igen megmondtuk lessz más amivel elkövetnek gyilkosságot.Akkor és most arra kellet volna koncentrálni hogy az egészségügy leamortizálása és az elmebetegek ilyen kezelése hova vezet.
durumo | 2010. március 17. | 19:52:04
Tudja valaki, hogy a delfinek miért lesznek "öngyilkosok"? Ők is pszichiátriai esetek?
xanadu | 2010. március 17. | 18:38:40
Szomorú eset.
Mit tehetnek a hátramaradottak, hogy ne legyen ismétlés?
Hát Én | 2010. március 17. | 17:54:02
A korrekt mindenre kiterjedő tájékoztatás ismét sikerült!
Félmondatokat hallva a hírszerkesztők összeállítanak valami csattanósat, aztán az elv az, hogy úgyis lehet mindent módosítani.
Sokszor inkább Lolka Bolkát nézek a hírműsorok helyett, azt legalább nem "írják át" 2 óránként......
|